Dutch - ano, nove tief - nemyslim tento pripad, myslim napriklad nutne zrychleni kvuli bezpecnosti, predpokladam, ze kdyz zarazim plyn do podlahy tak by to melo poznat ze asi chci max zrychlit a ne 2-3s premyslet pak podradit a pak trochu tahnout. Napr. na dalnici, kde jsem chtel zrychlit a predjet nakladak pred priblizujicim se autem v levem pruhu, takhle jsem mu tam vjel a efekt se nedostavil, teda dostavil, ale pozde. Musel sundat nohu z plynu coz by nemusel, kdyby reakce automatu byla rychlejsi. Zkusenost mam s Volvem a to podrazuje temer okamzite, ale je mozne, ze cena bude hrat prim, jsem si toho vedom, ale srdce mam u Citroenu... Ale zadne velke zkusenosti s automatem nemam, takze nevim jak ho donutit maximalne zrychlit, nez ze dam plnej kotel plynu. Darja - myslim, ze 160PS a 240Nm trvale od 1.400ot je na benzin provozovany ve meste slusny, s C4 jezdim s 1.4 za 7.5l s najezdem 85% mesto, kdyz ta 1.6 bude chodit za 10l nevidim v tom problem, tezko by se mi zaplatil rozdil v cene, udrzbe, premyslenim jestli mi to nezamrzne a hranim si s FAP, ale je to muj nazor, treba blbej Jo a to radio

to je to samy co mame v C4 uz 4 roky a ta se vyrabi od 2004 asi a kdovi, jestli ho nedavali uz nekam jinam predtim

Xsaru jsem mel predtim fulminator, ted mam C4 v te reklamni sede, ta je super na bordel, ale zase je to takova mys sediva.... bily auto s bilym iterierem doma neproslo, prej nejsme buziklub nebo tak neco

Bila me laka prave i tim, ze na ni predpokladam nebudo tak rvat mestske urazy typu lehkej skrabanec, kterym se snad ani neda vyhnout, kdyz ma clovek smulu a v obchodaku vedle nej zaparkuje rodina ve Favoritu a mama ma 140kg.... nemyslim to nijak zle, ale nekterym lidem je jedno jak se chovajik okolnim autum, vetsinou jsem vypozoroval, ze prave popsane typy vedou zebricek...