divisl
|
07.04.2010 18:15 -
přehřátí chladící kapaliny a nefunkční topení
|
|

|
Dnes při ceste z práce po cca 15 minutách jízdy, hlásí auto "příli vysoká teplota motoru" rafika skoro v červeným. Po chvilce to spadlo do normální úrovně a cca po dvou minutách znovu. Dojel jsem domů na parkovistě vypnul motor otevřel kapotu vidím e okolo hrdla nádky na chladící kapalinu je to troku mokré. Zkouím topení a nic, fouká studený vzduch. Tak jsem promačkal hadice vedoucí do chladiče vrátím se do auta a hle topení topení topí i kdy nějak málo mě přijde (uvidím ráno). Jestli tyto auta jetě mají mechanický termostat na motoru mohlo by to být tím ? Auto jsem potom projel a vypadá to e to bude snad dobré. U nic nehlásí teplota v normálu.
Nemáte někdo podobnou zkuenost. Ventilátory na chladiči určitě jedou, při té vysoké teplotě byly dost slyet. |
| |
| |