Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Olej do automatické převodovky
jumep
31.01.2010 14:24 - Re: Olej do automatické převodovky
Moder?tor
hollowmen napsal(a):
Ano mᚠpravdu, že to tu bylo řečeno mnohokrát, ale když se ti do ruky dostane auto v dezolátním stavu kdy u něj musíš koupit nový motor a nacpat do něj dalších X tisíc, aby vůbec jezdilo a nestálo někde kde bude pouze zralé do šrotu tak i taková to věc nebo poslední pokus o záchranu je dobrá. Když po 8 letech vyteče pouhých 0,5 -0,75l oleje a jezdilo auto do té doby než se motor potkal si myslím, že nějaká domácí ameterská výměna oleje už tolik neuškodí. Měl bych vypustit 3l a nestalo se tak. Na tomto fóru čtu jak je AL4 na na množství oleje háklivá a že by jsi výměnu měla hlídat sama. Na diagnostice nic neřekla ani že je tam málé množství, pouze něco ve smyslu porucha tlaku oleje. Jinak když se na to podívám ze správnosti tak bych musel do servisu pomalu jezdit i skrze výměnu žárovek, filtrů či svíček. Všude ti řeknou vyhledejte odborný servis. Neříkám, že je to správné a že to tak hodlám dělat, ale lepší teď nějaká výměna než jezdit bez oleje. Je to pouze rychlé a krátkodobé řešení proto jsem tu žádal o radu. Chytré řeči mi dají i v hospodě u piva. Navíc tu bylo rečeno, že servis není jako servis, i že tam na to také prdí.


tu ide o to ze ignorujes co sa tu napise ...
ja som nikdy nepovedal ze si to nemozes doma spravit - len x krat sa tu napisalo ze je to haklive na mnozstvo oleja.
Za dalsie - nizky tlak oleja z diagnostiky znaci presne dve veci, malo oleja alebo olejove cerpadlo na dve veci, cize ti to diagnostika povedala, samozrejme ako vsetko - aj diagnostiku treba vedet pouzivat a rozmyslat pri tom co robim, preto sa tu hovori ze neni servis ako servis, lebo 90% z nich nerozmysla a len precita nizky tlak oleja a povie ti ze to je nejaka blbost diagnostiky - ako v tych diagnostikach toho byva az az ....

Co sa tyka oleja, je tam len pocitadlo opotrebenia oleja (fungujuce na teoretickej baze chodu prevodovky - podobne ako fapova aditivacia paliva), ktore sa resetuje, nie je tam ziaden hladinomer hladinomer a podobne (hladinu oleja by mali kontrolovat pokazde na servisnej prehliadke !) - takisto sme to pisali a takisto sme pisali ze ak tento stav niekto len zresetoval bez vymeny / kontroli oleja - nediv sa tomu co si vypistil ....

Teraz ti len hovorime kolko toho mas doliat a to ze uz to tu bolo x krat napisane.
3l moze byt malo aj moc, ak nemas diag, zozen si teplomer ktorym dokazes merat teplotu oleja aspon priblizne a nastav hladinu.

Takisto si ziskaval informacie od kadekoho, (to mi pripada tak, ze ty ludia maju skusenosti mozno z automatmi z 80tych rokov, odvtedy sa doba sakra zmenila) kde si sa snazil prist na to ze tu trepeme blbosti, ak je to tak - tak chod za tymi expertami a nepytaj sa
alebo ak ti mame poradit riadne si precitaj co piseme.

Uz neviem ako jasnejsie napisat ako sa dolieva a kontroluje olej ako ze teplota oleja musi byt 60 stupnov celzia a ked povolis ten kontrolny srob ma s neho tiect prud oleja a ked dotece tak to zavres a mas vymenene.
Ak tam das moc oleja - uskodis uz takto poskodenej prevodovke, ak ho das malo nepomozes jej ...
Na tvojom mieste by som tam nalial 3l oleja aby som sa dostal k niekomu kto vie naco sa diagnostika pouziva a siel k nemu na spravne doplnenie hladiny ...

Skor ako nieco napises, este raz si precitaj co tu na tuto temu bolo povedane
(staci od 4tej strany - kde o par stran dalej je uvedeny ten isty navod co dal autodiag (co som akosi prehliadol ked som to sem daval))

howgh

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  
Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator