netlife
|
28.09.2009 19:20 -
Re: Co menit po 8mi letech a 60.000 km ?
|
|

|
jumep napsal(a): za bateriou neni cerpadlo ale ABS jednotka
to co pocujes je na opacnej strane a je to jednotka hydrauliky dostavujuca vysku auta a tlak v systeme
vymenit jednoznacne rozvody a naplne ako bolo povedane + pozret stav napravy vzadu
co sa tyka diagnostiky dat si pozret hodnoty motora a prejst historiu zavad
S tou ABS jednotkou mas pravdepodobne pravdu, nebot nekde z boku jsem na ni nasel stitek s hafo cislama a mimo jine napis ASR, ale urcite to huci z tohoto mista, posliuchal jsem to s otevrenou kapotou a uchem u toho. Samozrejme neodhadnu, jestli je neco hned za tim nebo pod tim, to by mohlo byt, ale urcite ne z druhe strany motoru.
Takze jsem rozhodnut vymenit rozvodovou sadu, kompletni servisku i s klinakem a svicky. Uz predtim mi menili pred prodejem vyfuk a nejakej ventil klimatizace a jeste mam prislibenou novou com2000 a nahradni klic. Jinak s autem jezdim, zive to je uz od 1800 otacek, spis chybi vykon nahore, ale je to proste slabsi motor. Pred tim jsem mel mimo jinych znacek CX 2.5 TRD a XM 2.1 TD, tak ty diesely to maji postavene jinak, ten vykon, ale tady jsem za ty penize proste musel 
Na te zadni naprave muze byt co spatne? Ja odtamtud neslysim nic a prodejce mi nechal udelat novou STK, takze ani tam nic nenasli (ale prave ta STK je donutila vymenit ten vyfuk ). Jinak to auto nema rez ani v podbezich, nikde, ten vyfuk uhnil zevnitr.
A prosim te, to male cerpadlo na remeni hned nahore, nevis? Protoze to tak trosku piska, nebo klepe nebo co, proste je trosku hlucnejsi, nevim jestli je to v norme, ten motor je dost tichy, na to nejsem z dieselu zvykli, kor z meho posledniho Iveco 2.8 TDi |
| |
| |