 | |  |
Darja
|
27.09.2009 13:26 -
Re: Mám svého prvního Citroëna!!!
|
|

|
Ahoj, tak nejdřív tě tu vítám
Co se FAPu týká, diskuzí je tu doopravdy hodně Důležité je pochopit, jak FAP funguje (což v servisech nevědí, pro ně je to díl, co se za 17.000Kč mění).
Pevné částečky mají velikost okolo 0,09 mikronů a obsahují uhlík a uhlovodíky. Filtr pevných částic tyto částečky zachytí a vypálí je, částečky hoří při cca 550°C, ale normální teplota výfukových plynů je pouze okolo 150°C. Během expanzní fáze ve spalovací komoře je vstříknuto palivo, které během hoření dokáže zvýšit teplotu výfukových plynů na 350°C až 400°C. Katalyzátor pracuje s nespálenými uhlovodíky, které vznikly po dodatečném vstříknutí paliva a tak zvyšuje teplotu o dalších 100°C. Díky použítí Eolys aditiv se podaří pevné částečky spálit již při 450°C.
Eloys se doporučuje doplnit každých 80 000km, auto si o něj umí kňournout samo.
Rozvody máš napsané v servisce, nevím přesně, ale asi 120tis? Kluci s Hdičkama ti to upřesní.
Pokud máš auto chvilku, tak určitě si zajeď k někomu šikovnému na diagnostiku. Nevědomost je možná sladká, ale v případě auta se někdy prodraží a je lepší vědět, jestli není problém 
Přeji hodně sťastných km |
| |
| |
|
|