| | |
24.03.2020 10:56 -
Re: service.citroen.com
|
3264085
|
|
jruze
|
|
|
No třeba Kelly má prý po registraci také přístup k nějaké databázy návodů , postupů. (myslím e od nějakého mnoství odběrů) = nevím nemám u nich registraci vím jen od jednoho známého.
Ten server má určikou kapacitu - pokud je v něm přihláeno mnoho lidí stávalo se e spadl,nebo byl pomalej atd.. alespoň si to myslím e to bylo tím, za dalí někdo se o ten systém musel starat a hlavně byl pro zn.servisy a né pro kdejakou veřejnost která nemá s opravárenstvím a nic . Na jakou profesi má ico ?
No třeba Kelly má prý po registraci také přístup k nějaké databázy návodů , postupů. :nevim (myslím e od nějakého mnoství odběrů) = nevím nemám u nich registraci vím jen od jednoho známého.
Ten server má určikou kapacitu - pokud je v něm přihláeno mnoho lidí stávalo se e spadl,nebo byl pomalej atd.. alespoň si to myslím e to bylo tím, za dalí někdo se o ten systém musel starat a hlavně byl pro zn.servisy a né pro kdejakou veřejnost která nemá s opravárenstvím a nic . Na jakou profesi má ico ? ;-)
|
|
24.03.2020 11:18 -
Re: service.citroen.com
|
3264095
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
@jruze
Asi takhle. Kdy jsem si pořizoval internet, věděl jsem, e je to za peníze. Stejně tak to bylo s internetovou televizí, mobilníma slubama, elektrikou, vodou, atd. Ale kdy jsem si kupoval auto, nikdo po mě nechtěl poplatky za to, e se budu moct podívat, jakej díl v autě mám. Od árovky přes spotřební materiál a po klikovku jsem se mohl vdy podívat na číslo a cenu. Nic co by ohroovalo nebo jinak okrádalo výrobce. A najednou si změní podmínky jen proto, e vyráběj takový křápy, který jsou neprodejný a hledají, čím by zisky dohnaly. Nejlepí by bylo, kdyby se mi po záruce ten křáp rozpadl a já bych si k nim běel koupit nový předraený křáp. Pak bych o dílech nepotřeboval vědět nic. Nebo kdyby kadý ten nespolehlivý křáp strávil měsíčně 30 hodin v jejich servisu třeba kvůli dofoukání gum a umytí oken. A samozřejmě nakupováním jejich předraených dílů taky pomůu ekonomice firmy.
Ale neboj, dočká se i ty. Jejich hladovost za chvíli zavře kohoutek i tobě. I přes tvoje velký odběry bude dalí, komu se pokusí pustit ilou. Ty si to ale na rozdíl od nás ostatních můe promítnout do ceny a nikdo se to ani nedozví. U se nebudeme moct podívat, kolik by to stálo dřív.
Včetně mého bývalého ZX jsem u 20let jejich zákazníkem. I tchánovi i synovi jsem pořídil Citroen. A tohle mám za to. I ten hladovej mobilní operátor ti dá po letech slevu, i pojiovna ti za věrnost uleví, i pitomý OBI má pro svoje zákazníky slevy, jen Citroen se svých zákazníků systematicky zbavuje jako hnoje.
Pro mě jsou to nenaraný a neuctivý hovada.
@jruze
Asi takhle. Kdy jsem si pořizoval internet, věděl jsem, e je to za peníze. Stejně tak to bylo s internetovou televizí, mobilníma slubama, elektrikou, vodou, atd. Ale kdy jsem si kupoval auto, nikdo po mě nechtěl poplatky za to, e se budu moct podívat, jakej díl v autě mám. Od árovky přes spotřební materiál a po klikovku jsem se mohl vdy podívat na číslo a cenu. Nic co by ohroovalo nebo jinak okrádalo výrobce. A najednou si změní podmínky jen proto, e vyráběj takový křápy, který jsou neprodejný a hledají, čím by zisky dohnaly. Nejlepí by bylo, kdyby se mi po záruce ten křáp rozpadl a já bych si k nim běel koupit nový předraený křáp. Pak bych o dílech nepotřeboval vědět nic. Nebo kdyby kadý ten nespolehlivý křáp strávil měsíčně 30 hodin v jejich servisu třeba kvůli dofoukání gum a umytí oken. A samozřejmě nakupováním jejich předraených dílů taky pomůu ekonomice firmy.
Ale neboj, dočká se i ty. Jejich hladovost za chvíli zavře kohoutek i tobě. I přes tvoje velký odběry bude dalí, komu se pokusí pustit ilou. Ty si to ale na rozdíl od nás ostatních můe promítnout do ceny a nikdo se to ani nedozví. U se nebudeme moct podívat, kolik by to stálo dřív.
Včetně mého bývalého ZX jsem u 20let jejich zákazníkem. I tchánovi i synovi jsem pořídil Citroen. A tohle mám za to. I ten hladovej mobilní operátor ti dá po letech slevu, i pojiovna ti za věrnost uleví, i pitomý OBI má pro svoje zákazníky slevy, jen Citroen se svých zákazníků systematicky zbavuje jako hnoje.
Pro mě jsou to nenaraný a neuctivý hovada.
|
|
24.03.2020 14:18 -
Re: service.citroen.com
|
3264114
|
|
Tony_Z
|
Město: Okr. Kladno, Auto: C5 III (X7) Tourer 2.2HDi 125Kw (4HT, 2009); C5 I 2.0HDi 80Kw (RHZ, 2002) | Počet příspěvků: 519 |
|
|
eisy811 napsal(a): Pre amaterov ziadna tragedia. Ked sa rozhodli spoplatnovat nieco, co je inde zadarmo, len si tym uskodia. Asi maju pocit robit nieco lukrativne, co je inde bezne, a este si to nechat zaplatit, nieco ako DS znacka
Tych par, co sa tu biju za spravnost spoplatnenia, nech si tvrdia svoje.
Pre ostatnych, kto nemieni platit za nieco samozrejme, odporucam katalog aci. Na strankach funguje aj vyhladavanie pomocou VIN cisla, samozrejme su obrazkove prilohy, popisy dielov, jejich originalne cisla a ako bonus aj ceny (mne zatial voci autorizaku sedeli celkom dobre).
.link.
.link.
eisy811 děkuji za náhradu. Moc mě potěilo tvé podělení se o stránku. Jistě jsi nám mnohým pomohl překlenout tuto nelehkou dobu bez katalogu. Snad bude dlouho fungovat.
Jsem rád, e tu máme zjevného obchoďáka citroenu, který jistě dlouhodobě hlásil svému chlebodárci, e díky katalogu náhradních dílů si je CZ/SK skupina opravit ledasco sama.
Musím říci, e jedna z velkých "+" při koupi dalího citrona byl tento přístup - hezké vyhledávání dílů a jejich čísel a umístění na vozidle. To bylo velké plus, proč si dalího citroňáka pořídit i přes to, e jsem ji pokukoval jinde. No, alespoň u nemusím tento bod řeit a mohu se porozhlédnout i jinde...
Teď u jen čekám, a se autokelly inspiruje a zpoplatní přístup ke svému katalogu náhradních dílů.
eisy811 děkuji za náhradu. Moc mě potěilo tvé podělení se o stránku. Jistě jsi nám mnohým pomohl překlenout tuto nelehkou dobu bez katalogu. :) Snad bude dlouho fungovat.
Jsem rád, e tu máme zjevného obchoďáka citroenu, který jistě dlouhodobě hlásil svému chlebodárci, e díky katalogu náhradních dílů si je CZ/SK skupina opravit ledasco sama.
Musím říci, e jedna z velkých "+" při koupi dalího citrona byl tento přístup - hezké vyhledávání dílů a jejich čísel a umístění na vozidle. To bylo velké plus, proč si dalího citroňáka pořídit i přes to, e jsem ji pokukoval jinde. No, alespoň u nemusím tento bod řeit a mohu se porozhlédnout i jinde...
Teď u jen čekám, a se autokelly inspiruje a zpoplatní přístup ke svému katalogu náhradních dílů. :-))
|
|
24.03.2020 16:04 -
Re: service.citroen.com
|
3264115
|
|
jruze
|
|
|
Mikra napsal(a): @jruze
Asi takhle. Kdy jsem si pořizoval internet, věděl jsem, e je to za peníze. Stejně tak to bylo s internetovou televizí, mobilníma slubama, elektrikou, vodou, atd. Ale kdy jsem si kupoval auto, nikdo po mě nechtěl poplatky za to, e se budu moct podívat, jakej díl v autě mám. Od árovky přes spotřební materiál a po klikovku jsem se mohl vdy podívat na číslo a cenu. Nic co by ohroovalo nebo jinak okrádalo výrobce. A najednou si změní podmínky jen proto, e vyráběj takový křápy, který jsou neprodejný a hledají, čím by zisky dohnaly. Nejlepí by bylo, kdyby se mi po záruce ten křáp rozpadl a já bych si k nim běel koupit nový předraený křáp. Pak bych o dílech nepotřeboval vědět nic. Nebo kdyby kadý ten nespolehlivý křáp strávil měsíčně 30 hodin v jejich servisu třeba kvůli dofoukání gum a umytí oken. A samozřejmě nakupováním jejich předraených dílů taky pomůu ekonomice firmy.
Ale neboj, dočká se i ty. Jejich hladovost za chvíli zavře kohoutek i tobě. I přes tvoje velký odběry bude dalí, komu se pokusí pustit ilou. Ty si to ale na rozdíl od nás ostatních můe promítnout do ceny a nikdo se to ani nedozví. U se nebudeme moct podívat, kolik by to stálo dřív.
Včetně mého bývalého ZX jsem u 20let jejich zákazníkem. I tchánovi i synovi jsem pořídil Citroen. A tohle mám za to. I ten hladovej mobilní operátor ti dá po letech slevu, i pojiovna ti za věrnost uleví, i pitomý OBI má pro svoje zákazníky slevy, jen Citroen se svých zákazníků systematicky zbavuje jako hnoje.
Pro mě jsou to nenaraný a neuctivý hovada.
Ale já slevu mám (od Citroenu ) - přihla se dle podmínek pro registaci (ico na opravy motorovejch vozidel , pro elektro-diagnostiku myslím vyadují alespoň jedno kolení) a věřím e i s mením odběrem ti to bude fungovat a slevu ti dají také. Já mám odběry min. měsíčně průměr 20000,- (Kelly dávala za odběry body a za to byly různé věci,přístupy do schémat a postupů a také mnostevní slevy) - no nevím třeba mi to spadne také pro nedostačující odběry a začnu brát díly z druhoek,nebudu řeit pro některé opravy u mne stojí hodně i přesto e část mích slev pouívám na kompenzaci cen dílů zákazníkům atd...(ale já jen chci aby díly které montuji fungovaly samo jsou díly u kterých je jedno e druhoka ale třeba díly spojené s elektronikou ??? )
Ale já slevu mám (od Citroenu );-) - přihla se dle podmínek pro registaci (ico na opravy motorovejch vozidel , pro elektro-diagnostiku myslím vyadují alespoň jedno kolení) a věřím e i s mením odběrem ti to bude fungovat a slevu ti dají také. Já mám odběry min. měsíčně průměr 20000,- (Kelly dávala za odběry body a za to byly různé věci,přístupy do schémat a postupů a také mnostevní slevy) - no nevím třeba mi to spadne také pro nedostačující odběry a začnu brát díly z druhoek,nebudu řeit pro některé opravy u mne stojí hodně i přesto e část mích slev pouívám na kompenzaci cen dílů zákazníkům atd...;-)(ale já jen chci aby díly které montuji fungovaly samo jsou díly u kterých je jedno e druhoka ale třeba díly spojené s elektronikou ??? )
|
|
28.03.2020 16:06 -
Re: service.citroen.com
|
3264593
|
|
Jimik
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Break | Počet příspěvků: 169 |
|
|
Bohuel. Jde to patným směrem. Ti co jim v minulosti vadilo vydávání edice "Jak na to", nyní přili s dalím tahem. Co se dá tuit v budoucnu je zbavení se malých opravců a zavedení nutnosti jezdit do značkových servisů. Tím pokračeje debilizace národa, který si čím dál méně umí své věci sám obhospodařovat.
Bohuel. Jde to patným směrem. Ti co jim v minulosti vadilo vydávání edice "Jak na to", nyní přili s dalím tahem. Co se dá tuit v budoucnu je zbavení se malých opravců a zavedení nutnosti jezdit do značkových servisů. Tím pokračeje debilizace národa, který si čím dál méně umí své věci sám obhospodařovat.
|
|
02.04.2020 15:26 -
Re: service.citroen.com
|
3265220
|
|
oldtety
|
Město: Velké Bílovice, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive | Počet příspěvků: 18 |
|
|
No na ACI mají obrázky i schémata, ale vyhledávání podle VIN mi tam nejde. koda.
A k tomu obhajování zpoplatnění autodiaga a jruze, jsem zvědav jakou budou zpívat a je odříznout taky. Katalogy náhradních dílů má volně přístupných mnoho výrobců a nemyslím tím jen aut, jen ti co jsou zoufalí ze svých výrobků se snaí urvat tímto způsobem co jetě jde. Je to cesta do pekla. Pravdou je, e teď u opravdu nemám nejmení důvod ke koupi dalího citroenu.
No na ACI mají obrázky i schémata, ale vyhledávání podle VIN mi tam nejde. :nevim koda.
A k tomu obhajování zpoplatnění autodiaga a jruze, jsem zvědav jakou budou zpívat a je odříznout taky. Katalogy náhradních dílů má volně přístupných mnoho výrobců a nemyslím tím jen aut, jen ti co jsou zoufalí ze svých výrobků se snaí urvat tímto způsobem co jetě jde. Je to cesta do pekla. Pravdou je, e teď u opravdu nemám nejmení důvod ke koupi dalího citroenu.
|
|
03.04.2020 13:16 -
Re: service.citroen.com
|
3265286
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Proč bys to taky dělal, kdy ani nejsi majitelem C5. Ty u ses s posledním autem od nich rozloučil dávno. Řekl bych e včas.
Proč bys to taky dělal, kdy ani nejsi majitelem C5. Ty u ses s posledním autem od nich rozloučil dávno. Řekl bych e včas. :-d
|
|
08.04.2020 08:06 -
service box
|
3265791
|
|
kutnohorak
|
Město: Kutná Hora, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 88 |
|
|
zdravím ,
viml jsem si ,e na stránkách service box po přihláení není přístup v neplacené verzi do nakresů a rozpisu dílů. To je nějaká covid novinka? Nebo mám problém v compu?
zdravím ,
viml jsem si ,e na stránkách service box po přihláení není přístup v neplacené verzi do nakresů a rozpisu dílů. To je nějaká covid novinka? Nebo mám problém v compu? :nevim
|
|
08.04.2020 09:45 -
Re: service box
|
3265807
|
|
Carlík
|
Město: Prostějov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 256 |
|
|
Resilo se nedavno.
.link.
Resilo se nedavno.
http://www.c5club.cz/diskuze/servisy-vrakoviste-sluzby/387427-service-citroen-com/11/
|
|
| |
|
|