| | |
24.03.2020 10:56 -
Re: service.citroen.com
|
3264085
|
|
jruze
|
|
|
No třeba Kelly má prý po registraci také přístup k nějaké databázy návodů , postupů. (myslím že od nějakého množství odběrů) = nevím nemám u nich registraci vím jen od jednoho známého.
Ten server má určikou kapacitu - pokud je v něm přihlášeno mnoho lidí stávalo se že spadl,nebo byl pomalej atd.. alespoň si to myslím že to bylo tím, za další někdo se o ten systém musel starat a hlavně byl pro zn.servisy a né pro kdejakou veřejnost která nemá s opravárenstvím a nic . Na jakou profesi máš ico ?
No třeba Kelly má prý po registraci také přístup k nějaké databázy návodů , postupů. :nevim (myslím že od nějakého množství odběrů) = nevím nemám u nich registraci vím jen od jednoho známého.
Ten server má určikou kapacitu - pokud je v něm přihlášeno mnoho lidí stávalo se že spadl,nebo byl pomalej atd.. alespoň si to myslím že to bylo tím, za další někdo se o ten systém musel starat a hlavně byl pro zn.servisy a né pro kdejakou veřejnost která nemá s opravárenstvím a nic . Na jakou profesi máš ico ? ;-)
|
|
24.03.2020 11:18 -
Re: service.citroen.com
|
3264095
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
@jruze
Asi takhle. Když jsem si pořizoval internet, věděl jsem, že je to za peníze. Stejně tak to bylo s internetovou televizí, mobilníma službama, elektrikou, vodou, atd. Ale když jsem si kupoval auto, nikdo po mě nechtěl poplatky za to, že se budu moct podívat, jakej díl v autě mám. Od žárovky přes spotřební materiál až po klikovku jsem se mohl vždy podívat na číslo a cenu. Nic co by ohrožovalo nebo jinak okrádalo výrobce. A najednou si změní podmínky jen proto, že vyráběj takový křápy, který jsou neprodejný a hledají, čím by zisky dohnaly. Nejlepší by bylo, kdyby se mi po záruce ten křáp rozpadl a já bych si k nim běžel koupit nový předražený křáp. Pak bych o dílech nepotřeboval vědět nic. Nebo kdyby každý ten nespolehlivý křáp strávil měsíčně 30 hodin v jejich servisu třeba kvůli dofoukání gum a umytí oken. A samozřejmě nakupováním jejich předražených dílů taky pomůžu ekonomice firmy.
Ale neboj, dočkáš se i ty. Jejich hladovost za chvíli zavře kohoutek i tobě. I přes tvoje velký odběry budeš další, komu se pokusí pustit žilou. Ty si to ale na rozdíl od nás ostatních můžeš promítnout do ceny a nikdo se to ani nedozví. Už se nebudeme moct podívat, kolik by to stálo dřív.
Včetně mého bývalého ZX jsem už 20let jejich zákazníkem. I tchánovi i synovi jsem pořídil Citroen. A tohle mám za to. I ten hladovej mobilní operátor ti dá po letech slevu, i pojišťovna ti za věrnost uleví, i pitomý OBI má pro svoje zákazníky slevy, jen Citroen se svých zákazníků systematicky zbavuje jako hnoje.
Pro mě jsou to nenažraný a neuctivý hovada.
@jruze
Asi takhle. Když jsem si pořizoval internet, věděl jsem, že je to za peníze. Stejně tak to bylo s internetovou televizí, mobilníma službama, elektrikou, vodou, atd. Ale když jsem si kupoval auto, nikdo po mě nechtěl poplatky za to, že se budu moct podívat, jakej díl v autě mám. Od žárovky přes spotřební materiál až po klikovku jsem se mohl vždy podívat na číslo a cenu. Nic co by ohrožovalo nebo jinak okrádalo výrobce. A najednou si změní podmínky jen proto, že vyráběj takový křápy, který jsou neprodejný a hledají, čím by zisky dohnaly. Nejlepší by bylo, kdyby se mi po záruce ten křáp rozpadl a já bych si k nim běžel koupit nový předražený křáp. Pak bych o dílech nepotřeboval vědět nic. Nebo kdyby každý ten nespolehlivý křáp strávil měsíčně 30 hodin v jejich servisu třeba kvůli dofoukání gum a umytí oken. A samozřejmě nakupováním jejich předražených dílů taky pomůžu ekonomice firmy.
Ale neboj, dočkáš se i ty. Jejich hladovost za chvíli zavře kohoutek i tobě. I přes tvoje velký odběry budeš další, komu se pokusí pustit žilou. Ty si to ale na rozdíl od nás ostatních můžeš promítnout do ceny a nikdo se to ani nedozví. Už se nebudeme moct podívat, kolik by to stálo dřív.
Včetně mého bývalého ZX jsem už 20let jejich zákazníkem. I tchánovi i synovi jsem pořídil Citroen. A tohle mám za to. I ten hladovej mobilní operátor ti dá po letech slevu, i pojišťovna ti za věrnost uleví, i pitomý OBI má pro svoje zákazníky slevy, jen Citroen se svých zákazníků systematicky zbavuje jako hnoje.
Pro mě jsou to nenažraný a neuctivý hovada.
|
|
24.03.2020 14:18 -
Re: service.citroen.com
|
3264114
|
|
Tony_Z
|
Město: Okr. Kladno, Auto: C5 III (X7) Tourer 2.2HDi 125Kw (4HT, 2009); C5 I 2.0HDi 80Kw (RHZ, 2002) | Počet příspěvků: 519 |
|
|
eisy811 napsal(a): Pre amaterov ziadna tragedia. Ked sa rozhodli spoplatnovat nieco, co je inde zadarmo, len si tym uskodia. Asi maju pocit robit nieco lukrativne, co je inde bezne, a este si to nechat zaplatit, nieco ako DS znacka…
Tych par, co sa tu biju za spravnost spoplatnenia, nech si tvrdia svoje.
Pre ostatnych, kto nemieni platit za nieco samozrejme, odporucam katalog aci. Na strankach funguje aj vyhladavanie pomocou VIN cisla, samozrejme su obrazkove prilohy, popisy dielov, jejich originalne cisla a ako bonus aj ceny (mne zatial voci autorizaku sedeli celkom dobre).
.link.
.link.
eisy811 děkuji za náhradu. Moc mě potěšilo tvé podělení se o stránku. Jistě jsi nám mnohým pomohl překlenout tuto nelehkou dobu bez katalogu. Snad bude dlouho fungovat.
Jsem rád, že tu máme zjevného obchoďáka citroenu, který jistě dlouhodobě hlásil svému chlebodárci, že díky katalogu náhradních dílů si je CZ/SK skupina opravit ledasco sama.
Musím říci, že jedna z velkých "+" při koupi dalšího citrona byl tento přístup - hezké vyhledávání dílů a jejich čísel a umístění na vozidle. To bylo velké plus, proč si dalšího citroňáka pořídit i přes to, že jsem již pokukoval jinde. No, alespoň už nemusím tento bod řešit a mohu se porozhlédnout i jinde...
Teď už jen čekám, až se autokelly inspiruje a zpoplatní přístup ke svému katalogu náhradních dílů.
eisy811 děkuji za náhradu. Moc mě potěšilo tvé podělení se o stránku. Jistě jsi nám mnohým pomohl překlenout tuto nelehkou dobu bez katalogu. :) Snad bude dlouho fungovat.
Jsem rád, že tu máme zjevného obchoďáka citroenu, který jistě dlouhodobě hlásil svému chlebodárci, že díky katalogu náhradních dílů si je CZ/SK skupina opravit ledasco sama.
Musím říci, že jedna z velkých "+" při koupi dalšího citrona byl tento přístup - hezké vyhledávání dílů a jejich čísel a umístění na vozidle. To bylo velké plus, proč si dalšího citroňáka pořídit i přes to, že jsem již pokukoval jinde. No, alespoň už nemusím tento bod řešit a mohu se porozhlédnout i jinde...
Teď už jen čekám, až se autokelly inspiruje a zpoplatní přístup ke svému katalogu náhradních dílů. :-))
|
|
24.03.2020 16:04 -
Re: service.citroen.com
|
3264115
|
|
jruze
|
|
|
Mikra napsal(a): @jruze
Asi takhle. Když jsem si pořizoval internet, věděl jsem, že je to za peníze. Stejně tak to bylo s internetovou televizí, mobilníma službama, elektrikou, vodou, atd. Ale když jsem si kupoval auto, nikdo po mě nechtěl poplatky za to, že se budu moct podívat, jakej díl v autě mám. Od žárovky přes spotřební materiál až po klikovku jsem se mohl vždy podívat na číslo a cenu. Nic co by ohrožovalo nebo jinak okrádalo výrobce. A najednou si změní podmínky jen proto, že vyráběj takový křápy, který jsou neprodejný a hledají, čím by zisky dohnaly. Nejlepší by bylo, kdyby se mi po záruce ten křáp rozpadl a já bych si k nim běžel koupit nový předražený křáp. Pak bych o dílech nepotřeboval vědět nic. Nebo kdyby každý ten nespolehlivý křáp strávil měsíčně 30 hodin v jejich servisu třeba kvůli dofoukání gum a umytí oken. A samozřejmě nakupováním jejich předražených dílů taky pomůžu ekonomice firmy.
Ale neboj, dočkáš se i ty. Jejich hladovost za chvíli zavře kohoutek i tobě. I přes tvoje velký odběry budeš další, komu se pokusí pustit žilou. Ty si to ale na rozdíl od nás ostatních můžeš promítnout do ceny a nikdo se to ani nedozví. Už se nebudeme moct podívat, kolik by to stálo dřív.
Včetně mého bývalého ZX jsem už 20let jejich zákazníkem. I tchánovi i synovi jsem pořídil Citroen. A tohle mám za to. I ten hladovej mobilní operátor ti dá po letech slevu, i pojišťovna ti za věrnost uleví, i pitomý OBI má pro svoje zákazníky slevy, jen Citroen se svých zákazníků systematicky zbavuje jako hnoje.
Pro mě jsou to nenažraný a neuctivý hovada.
Ale já slevu mám (od Citroenu ) - přihlaš se dle podmínek pro registaci (ico na opravy motorovejch vozidel , pro elektro-diagnostiku myslím vyžadují alespoň jedno školení) a věřím že i s menším odběrem ti to bude fungovat a slevu ti dají také. Já mám odběry min. měsíčně průměr 20000,- (Kelly dávala za odběry body a za to byly různé věci,přístupy do schémat a postupů a také mnostevní slevy) - no nevím třeba mi to spadne také pro nedostačující odběry a začnu brát díly z druhošek,nebudu řešit proš některé opravy u mne stojí hodně i přesto že část mích slev používám na kompenzaci cen dílů zákazníkům atd...(ale já jen chci aby díly které montuji fungovaly samo jsou díly u kterých je jedno že druhoška ale třeba díly spojené s elektronikou ??? )
Ale já slevu mám (od Citroenu );-) - přihlaš se dle podmínek pro registaci (ico na opravy motorovejch vozidel , pro elektro-diagnostiku myslím vyžadují alespoň jedno školení) a věřím že i s menším odběrem ti to bude fungovat a slevu ti dají také. Já mám odběry min. měsíčně průměr 20000,- (Kelly dávala za odběry body a za to byly různé věci,přístupy do schémat a postupů a také mnostevní slevy) - no nevím třeba mi to spadne také pro nedostačující odběry a začnu brát díly z druhošek,nebudu řešit proš některé opravy u mne stojí hodně i přesto že část mích slev používám na kompenzaci cen dílů zákazníkům atd...;-)(ale já jen chci aby díly které montuji fungovaly samo jsou díly u kterých je jedno že druhoška ale třeba díly spojené s elektronikou ??? )
|
|
28.03.2020 16:06 -
Re: service.citroen.com
|
3264593
|
|
Jimik
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Break | Počet příspěvků: 169 |
|
|
Bohužel. Jde to špatným směrem. Ti co jim v minulosti vadilo vydávání edice "Jak na to", nyní přišli s dalším tahem. Co se dá tušit v budoucnu je zbavení se malých opravců a zavedení nutnosti jezdit do značkových servisů. Tím pokračeje debilizace národa, který si čím dál méně umí své věci sám obhospodařovat.
Bohužel. Jde to špatným směrem. Ti co jim v minulosti vadilo vydávání edice "Jak na to", nyní přišli s dalším tahem. Co se dá tušit v budoucnu je zbavení se malých opravců a zavedení nutnosti jezdit do značkových servisů. Tím pokračeje debilizace národa, který si čím dál méně umí své věci sám obhospodařovat.
|
|
02.04.2020 15:26 -
Re: service.citroen.com
|
3265220
|
|
oldtety
|
Město: Velké Bílovice, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive | Počet příspěvků: 18 |
|
|
No na ACI mají obrázky i schémata, ale vyhledávání podle VIN mi tam nejde. Škoda.
A k tomu obhajování zpoplatnění autodiaga a jruze, jsem zvědav jakou budou zpívat až je odříznout taky. Katalogy náhradních dílů má volně přístupných mnoho výrobců a nemyslím tím jen aut, jen ti co jsou zoufalí ze svých výrobků se snaží urvat tímto způsobem co ještě jde. Je to cesta do pekla. Pravdou je, že teď už opravdu nemám nejmenší důvod ke koupi dalšího citroenu.
No na ACI mají obrázky i schémata, ale vyhledávání podle VIN mi tam nejde. :nevim Škoda.
A k tomu obhajování zpoplatnění autodiaga a jruze, jsem zvědav jakou budou zpívat až je odříznout taky. Katalogy náhradních dílů má volně přístupných mnoho výrobců a nemyslím tím jen aut, jen ti co jsou zoufalí ze svých výrobků se snaží urvat tímto způsobem co ještě jde. Je to cesta do pekla. Pravdou je, že teď už opravdu nemám nejmenší důvod ke koupi dalšího citroenu.
|
|
03.04.2020 13:16 -
Re: service.citroen.com
|
3265286
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Proč bys to taky dělal, když ani nejsi majitelem C5. Ty už ses s posledním autem od nich rozloučil dávno. Řekl bych že včas.
Proč bys to taky dělal, když ani nejsi majitelem C5. Ty už ses s posledním autem od nich rozloučil dávno. Řekl bych že včas. :-d
|
|
08.04.2020 08:06 -
service box
|
3265791
|
|
kutnohorak
|
Město: Kutná Hora, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 88 |
|
|
zdravím ,
všiml jsem si ,že na stránkách service box po přihlášení není přístup v neplacené verzi do nakresů a rozpisu dílů. To je nějaká covid novinka? Nebo mám problém v compu?
zdravím ,
všiml jsem si ,že na stránkách service box po přihlášení není přístup v neplacené verzi do nakresů a rozpisu dílů. To je nějaká covid novinka? Nebo mám problém v compu? :nevim
|
|
08.04.2020 09:45 -
Re: service box
|
3265807
|
|
Carlík
|
Město: Prostějov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 256 |
|
|
Resilo se nedavno.
.link.
Resilo se nedavno.
http://www.c5club.cz/diskuze/servisy-vrakoviste-sluzby/387427-service-citroen-com/11/
|
|
| |
|
|