| | |
23.03.2020 09:16 -
Re: service.citroen.com
|
3263897
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
Mikra napsal(a): No je to hnus. Takhle se zachovat k zákazníkům, kteří je iví. Nejdřív na nás hodili bobek s dílama a teď nás odřízli i od dokumentace. Aby tu bandu nenaranou skolil virus.
mno nic osobniho, ale nikdo z nas je fakt nezivi
castka kterou pozaduji neni zadna tragedie a ja osobne to schvaluju ,proc by ti neco meli davat zadarmo ?? ty taky davas za neco co te stoji hromadu penez zadarmo? asi ne,vid
zakon rika umozniot pristup k informacim,nerika ze zadarmo naco jste si vsichni navykli a ted brecite a nadavate
pokud jsi servis zaplatis ,protoze vis ze se to vrati jinak, pokud jsi kutil tak ti mozna dojde proc je kvalitni servis "drahy"...platim si informace a podporu u nekolika automobilek a jsou to jine penize nez tyhle drobne,to mi ver jinak bych ani memohl delat co delam,doba pofiderniho sw a interface diagnostik je pomalu pric..dnes neni nouze o praci ale o informace a ty se plati
porad ms na vyber pokud jsi skudlil nebo kutil si zajit/zavolat co znacky a dle vin si dil zjistit..a keci o virusu myslim na miste nejsou
mno nic osobniho, ale nikdo z nas je fakt nezivi ;) :)
castka kterou pozaduji neni zadna tragedie a ja osobne to schvaluju ,proc by ti neco meli davat zadarmo ?? ty taky davas za neco co te stoji hromadu penez zadarmo? asi ne,vid
zakon rika umozniot pristup k informacim,nerika ze zadarmo naco jste si vsichni navykli a ted brecite a nadavate
pokud jsi servis zaplatis ,protoze vis ze se to vrati jinak, pokud jsi kutil tak ti mozna dojde proc je kvalitni servis "drahy"...platim si informace a podporu u nekolika automobilek a jsou to jine penize nez tyhle drobne,to mi ver jinak bych ani memohl delat co delam,doba pofiderniho sw a interface diagnostik je pomalu pric..dnes neni nouze o praci ale o informace a ty se plati
porad ms na vyber pokud jsi skudlil nebo kutil si zajit/zavolat co znacky a dle vin si dil zjistit..a keci o virusu myslim na miste nejsou
|
|
23.03.2020 10:27 -
Re: service.citroen.com
|
3263900
|
|
jruze
|
|
|
Já se divím e to spí vůbec uvolnili - aby mohli prodávat musí zajistit nejen díly ale servisní sí a aktuálně kolit mechaniky a to stojí také nemalé peníze.Ty stránky jsou vlastně pro servisy a né pro uivatele - uivatel má chodit(jezdit) do zn.servisů .
Já odebírám spoustu dílů origo tak proč by mne blokovali ? (já si to vyhledám - odelu(nebo telefonicky) zadám obj.č. skladnici(technikovi) -uetřím mu čas s vyhledáváním - z pohledu provozovatele serveru (stránek service stránek) jsem aktivní odběratel (né jen čumílek který míruje kdo a za kolik prodává a o kolik je okradli od druhoky) - nemyslete si e nesledují fóra a dalí kde si přečtou jací jsou zloději atd... tak to zaříznou a ti co si to zaplatí a rozpočítají (nebo by si rozpočítali) tuto částku k dílům budou jetě draí.To e ti to technik,servisák řekne a poradí atd. je jeho dobrá vůle né povinost. (ono na těch stránkách bylo-je e kopírování a roziřování obsahu je zakázáno!!! to e ti to třeba autodiag pole je z jejich pohledu poruení pravidel.
I blbá Kellyna kdy ti prodá třeba plničku klymy tak je její povinnost tě prokolit a chce tuím 1500,-(dostane ,,certifikát" e tu mainu můe pouívat- bez toho ti nesmí prodat plyn)
Pojiovna po mne chce dokad-dodák-fakturu na origo díly kdy je chci od nich zaplatit jinak zaplatí druhoku nebo 50% (proč by někdo měl mít přístup a ,,okubat" pojiovnu za vyuití stránek pro zn.servisy)
Já se divím e to spí vůbec uvolnili - aby mohli prodávat musí zajistit nejen díly ale servisní sí a aktuálně kolit mechaniky a to stojí také nemalé peníze.Ty stránky jsou vlastně pro servisy a né pro uivatele - uivatel má chodit(jezdit) do zn.servisů . ;-)
Já odebírám spoustu dílů origo tak proč by mne blokovali ? (já si to vyhledám - odelu(nebo telefonicky) zadám obj.č. skladnici(technikovi) -uetřím mu čas s vyhledáváním - z pohledu provozovatele serveru (stránek service stránek) jsem aktivní odběratel (né jen čumílek který míruje kdo a za kolik prodává a o kolik je okradli od druhoky) - nemyslete si e nesledují fóra a dalí kde si přečtou jací jsou zloději atd... tak to zaříznou a ti co si to zaplatí a rozpočítají (nebo by si rozpočítali) tuto částku k dílům budou jetě draí.To e ti to technik,servisák řekne a poradí atd. je jeho dobrá vůle né povinost. (ono na těch stránkách bylo-je e kopírování a roziřování obsahu je zakázáno!!! to e ti to třeba autodiag pole je z jejich pohledu poruení pravidel.
I blbá Kellyna kdy ti prodá třeba plničku klymy tak je její povinnost tě prokolit a chce tuím 1500,-(dostane ,,certifikát" e tu mainu můe pouívat- bez toho ti nesmí prodat plyn)
Pojiovna po mne chce dokad-dodák-fakturu na origo díly kdy je chci od nich zaplatit jinak zaplatí druhoku nebo 50% (proč by někdo měl mít přístup a ,,okubat" pojiovnu za vyuití stránek pro zn.servisy)
|
|
23.03.2020 13:26 -
Re: service.citroen.com
|
3263926
|
|
jumep
|
|
|
ja to berem ako eshop kde kupujem diely, ziaden z nich po mne nechce peniaze za to aby som od neho mohol kupovat
ja to berem ako eshop kde kupujem diely, ziaden z nich po mne nechce peniaze za to aby som od neho mohol kupovat
|
|
23.03.2020 15:29 -
Re: service.citroen.com
|
3263939
|
|
eisy811
|
Město: , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 809 |
|
|
Pre amaterov ziadna tragedia. Ked sa rozhodli spoplatnovat nieco, co je inde zadarmo, len si tym uskodia. Asi maju pocit robit nieco lukrativne, co je inde bezne, a este si to nechat zaplatit, nieco ako DS znacka
Tych par, co sa tu biju za spravnost spoplatnenia, nech si tvrdia svoje.
Pre ostatnych, kto nemieni platit za nieco samozrejme, odporucam katalog aci. Na strankach funguje aj vyhladavanie pomocou VIN cisla, samozrejme su obrazkove prilohy, popisy dielov, jejich originalne cisla a ako bonus aj ceny (mne zatial voci autorizaku sedeli celkom dobre).
.link.
.link.
Pre amaterov ziadna tragedia. Ked sa rozhodli spoplatnovat nieco, co je inde zadarmo, len si tym uskodia. Asi maju pocit robit nieco lukrativne, co je inde bezne, a este si to nechat zaplatit, nieco ako DS znacka
Tych par, co sa tu biju za spravnost spoplatnenia, nech si tvrdia svoje.
Pre ostatnych, kto nemieni platit za nieco samozrejme, odporucam katalog aci. Na strankach funguje aj vyhladavanie pomocou VIN cisla, samozrejme su obrazkove prilohy, popisy dielov, jejich originalne cisla a ako bonus aj ceny (mne zatial voci autorizaku sedeli celkom dobre).
:-))))
http://www.imageworld.sk/images/5u867azd6i4jpmha1nul.jpg
http://www.imageworld.sk/images/32oe9rm8hqzlltigqsxg.jpg
|
|
23.03.2020 16:53 -
Re: service.citroen.com
|
3263960
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
eisy811 napsal(a): Pre amaterov ziadna tragedia. Ked sa rozhodli spoplatnovat nieco, co je inde zadarmo, len si tym uskodia. Asi maju pocit robit nieco lukrativne, co je inde bezne, a este si to nechat zaplatit, nieco ako DS znacka
Tych par, co sa tu biju za spravnost spoplatnenia, nech si tvrdia svoje.
ma zvedavost mi neda ale cim myslis ze si PSA uskodi kdyz da smesny poplatek za svou praci a sve data ?
druha otazka se nabizi,proc by to melo byt zadamo ? ptoze vrtame kolena? ,protoze musis navstivit servis protoze budes mit omezene info z tveho pohledu ? ty pracujes zadarmo ?
k identifikaci VIN u ACI,Stahlgruber nebo Elit..vse je pekne ale funkcnost je cca 50-60% a plne chyb a univerzalnich cisel,muzu te ujistit ze vsichni pouzivaji stejnou databazi,uz jen proto protoze je to v globale jedna firma...
co funguje srovnatelne s origo katalogy,i kdyz sem tam ne uplne, je Partslink,ale svete div se chteji penize...
ma zvedavost mi neda ale cim myslis ze si PSA uskodi kdyz da smesny poplatek za svou praci a sve data ?
druha otazka se nabizi,proc by to melo byt zadamo ? ptoze vrtame kolena? ,protoze musis navstivit servis protoze budes mit omezene info z tveho pohledu ? ty pracujes zadarmo ?
k identifikaci VIN u ACI,Stahlgruber nebo Elit..vse je pekne ale funkcnost je cca 50-60% a plne chyb a univerzalnich cisel,muzu te ujistit ze vsichni pouzivaji stejnou databazi,uz jen proto protoze je to v globale jedna firma...
co funguje srovnatelne s origo katalogy,i kdyz sem tam ne uplne, je Partslink,ale svete div se chteji penize...
|
|
23.03.2020 17:11 -
Re: service.citroen.com
|
3263972
|
|
eisy811
|
Město: , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 809 |
|
|
Mne aci sedelo bez problemov, cisla, diely sedeli. Mne a isto aj ostatnym to bude dostatocne a zadarmo.
Neviem, co znamena tvoje kdyz da smesny poplatek, ale mne dostacuju aj info zadarmo.
Ked sa tym zivis, tak je pochopitelne, ze tie poplatky mas zohladnene v cenach, co uctujes zakaznikom, teda to plati de facto zakaznik.
Neviem preco zas mas potrebu rypat v tom, za co ja pracujem. Ja sa opravami nezivim, teda, nemam potrebu platit zbytocnost.
Funkcnost aci 50-60%? Nebud smiesny, nevymyslaj si bludne, zavadzajuce informacie.
Mne aci sedelo bez problemov, cisla, diely sedeli. Mne a isto aj ostatnym to bude dostatocne a zadarmo.
Neviem, co znamena tvoje kdyz da smesny poplatek, ale mne dostacuju aj info zadarmo.
Ked sa tym zivis, tak je pochopitelne, ze tie poplatky mas zohladnene v cenach, co uctujes zakaznikom, teda to plati de facto zakaznik.
Neviem preco zas mas potrebu rypat v tom, za co ja pracujem. Ja sa opravami nezivim, teda, nemam potrebu platit zbytocnost.
Funkcnost aci 50-60%? Nebud smiesny, nevymyslaj si bludne, zavadzajuce informacie.
|
|
23.03.2020 17:39 -
Re: service.citroen.com
|
3263975
|
|
citrus
|
Město: Trnava, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX | Počet příspěvků: 612 |
|
|
autodiag napsal(a): ma zvedavost mi neda ale cim myslis ze si PSA uskodi kdyz da smesny poplatek za svou praci a sve data ?
druha otazka se nabizi,proc by to melo byt zadamo ? ptoze vrtame kolena? ,protoze musis navstivit servis protoze budes mit omezene info z tveho pohledu ? ty pracujes zadarmo ?
k identifikaci VIN u ACI,Stahlgruber nebo Elit..vse je pekne ale funkcnost je cca 50-60% a plne chyb a univerzalnich cisel,muzu te ujistit ze vsichni pouzivaji stejnou databazi,uz jen proto protoze je to v globale jedna firma...
co funguje srovnatelne s origo katalogy,i kdyz sem tam ne uplne, je Partslink,ale svete div se chteji penize...
Postupy su know how a ak ich pouíva pri svojej práci za kroru si da zaplati tak OK, nech to je spoplatnene. To s tebou suhlasim. Tam sme nemali prístup ani doteraz, jen za peniaze
Ale my sa bavíme len o katalogu nahradnych dielov čo je len "obchod". Ked nakujem diely, naskor sa pozrem na webe a zavolam s tym e viem čísla a ceny a nemusím ich zdriava alebo sa dohadova čo vlastne chcem.
Kady eop ma naklady a pracu s vytvorením databazy tovaru ale zarábaju na predaji nie na poplatkoch za to e si moe pozre čo maju v ponuke a za aku cenu.
Postupy su know how a ak ich pouíva pri svojej práci za kroru si da zaplati tak OK, nech to je spoplatnene. To s tebou suhlasim. Tam sme nemali prístup ani doteraz, jen za peniaze
Ale my sa bavíme len o katalogu nahradnych dielov čo je len "obchod". Ked nakujem diely, naskor sa pozrem na webe a zavolam s tym e viem čísla a ceny a nemusím ich zdriava alebo sa dohadova čo vlastne chcem.
Kady eop ma naklady a pracu s vytvorením databazy tovaru ale zarábaju na predaji nie na poplatkoch za to e si moe pozre čo maju v ponuke a za aku cenu.
|
|
23.03.2020 17:40 -
Re: service.citroen.com
|
3263976
|
|
citrus
|
Město: Trnava, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX | Počet příspěvků: 612 |
|
|
eisy811 napsal(a): Pre amaterov ziadna tragedia. Ked sa rozhodli spoplatnovat nieco, co je inde zadarmo, len si tym uskodia. Asi maju pocit robit nieco lukrativne, co je inde bezne, a este si to nechat zaplatit, nieco ako DS znacka
Tych par, co sa tu biju za spravnost spoplatnenia, nech si tvrdia svoje.
Pre ostatnych, kto nemieni platit za nieco samozrejme, odporucam katalog aci. Na strankach funguje aj vyhladavanie pomocou VIN cisla, samozrejme su obrazkove prilohy, popisy dielov, jejich originalne cisla a ako bonus aj ceny (mne zatial voci autorizaku sedeli celkom dobre).
.link.
.link.
Super, diky za tip aspon male svetielko na konci tunela
Super, diky za tip aspon male svetielko na konci tunela :palec
|
|
23.03.2020 19:14 -
Re: service.citroen.com
|
3263988
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
eisy811 napsal(a): Neviem preco zas mas potrebu rypat v tom, za co ja pracujem. Ja sa opravami nezivim, teda, nemam potrebu platit zbytocnost.
Ale my sa bavíme len o katalogu nahradnych dielov čo je len "obchod". Ked nakujem diely, naskor sa pozrem na webe a zavolam s tym e viem čísla a ceny a nemusím ich zdriava alebo sa dohadova čo vlastne chcem.
tak v tom pripade nechapu proc mas potrebu se dostavat k informacim ktere pro tebe nejsou urccene
eisy811 napsal(a): Funkcnost aci 50-60%? Nebud smiesny, nevymyslaj si bludne, zavadzajuce informacie.
nemam potrebu uvadet zavazejici informace,kdo tyhle katalogy zna a pouziva,vi jak funguji,nebo si myslis ze obrazkem renaultu das nejevo jak je to 100% funkcni
pokud mi neveris vyzkousej si nejake VIN a uvidis,namatkou treba tyhle VF7RD5FV8EL511790 ,VF7RWRHF8AL571323 ,VF7RE9HZ776795090 (pro rejpaly verejne dostupne VIn na Tipcars .link.
takovych je kolik chces,je mozne ze mas stesti a tve auto tam bude ale take ho mit nemusis
nefunkcnost neni domenou jen PSA ale vsech automobilek,nejvic jsou funkcni Koncernove auta
databeze techto VIN je jen jedna a o tyto informace se vsichni deli ,krom Partslink
nemam potrebu uvadet zavazejici informace,kdo tyhle katalogy zna a pouziva,vi jak funguji,nebo si myslis ze obrazkem renaultu das nejevo jak je to 100% funkcni
pokud mi neveris vyzkousej si nejake VIN a uvidis,namatkou treba tyhle VF7RD5FV8EL511790 ,VF7RWRHF8AL571323 ,VF7RE9HZ776795090 (pro rejpaly verejne dostupne VIn na Tipcars https://www.tipcars.com/citroen-c5/sedan/benzin/citroen-c5-1-6i-1-maj-cr-serviska-dph-38881741.html)
takovych je kolik chces,je mozne ze mas stesti a tve auto tam bude ale take ho mit nemusis
nefunkcnost neni domenou jen PSA ale vsech automobilek,nejvic jsou funkcni Koncernove auta
databeze techto VIN je jen jedna a o tyto informace se vsichni deli ,krom Partslink
|
|
23.03.2020 19:31 -
Re: service.citroen.com
|
3264000
|
|
eisy811
|
Město: , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 809 |
|
|
Asi koli tomu na co to je urcene.
Aj ja nakupujem diely.
Mas s tym problem, ze som sem hodil screen na Renault?
Mam aj Renault a dalsie 3 auta, tak snad s tym nemas problem.
Ty mas C5 ked uz rypes?
Pre mna aci dostacuje. Aspon tam clovek ziska prehlad, cislo dielu a aj nejaku info o cene originalneho dielu.
Ze si platis, to je tvoja vec, neviem, preco mas neustalu potrebu obmedzovat druhych, co sa tyka nejakeho servisu.
Tato tvoja vlastnost je tu uz dlhodobo zjavna, naozaj si nespominam, ze by si tu naozaj vecne, k veci pomohol nejakemu clenovi, si vzdy len dako povrchny, vseobecny.
Pozri na Jumepa, Jruze, PATaMAT, nezistna, odborna pomoc
Ty si sem chodis asi liecit mindraky, hladas niekoho na roztrhanie
Asi koli tomu na co to je urcene.
Aj ja nakupujem diely.
Mas s tym problem, ze som sem hodil screen na Renault?
Mam aj Renault a dalsie 3 auta, tak snad s tym nemas problem.
Ty mas C5 ked uz rypes?
Pre mna aci dostacuje. Aspon tam clovek ziska prehlad, cislo dielu a aj nejaku info o cene originalneho dielu.
Ze si platis, to je tvoja vec, neviem, preco mas neustalu potrebu obmedzovat druhych, co sa tyka nejakeho servisu.
Tato tvoja vlastnost je tu uz dlhodobo zjavna, naozaj si nespominam, ze by si tu naozaj vecne, k veci pomohol nejakemu clenovi, si vzdy len dako povrchny, vseobecny.
Pozri na Jumepa, Jruze, PATaMAT, nezistna, odborna pomoc
Ty si sem chodis asi liecit mindraky, hladas niekoho na roztrhanie :-d
|
|
23.03.2020 19:49 -
Re: service.citroen.com
|
3264011
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
eisy811 napsal(a): Asi koli tomu na co to je urcene.
Aj ja nakupujem diely.
jsi nezavisli opravce nebo servis? sam jsi psal ze ne, tak co se k tomu porad vracis ? a proto to pro tebe neni urcene
pokud jsi garaznik neni problem,zaplat si cemu porad nerozumis ??
eisy811 napsal(a): Mas s tym problem, ze som sem hodil screen na Renault?
Mam aj Renault a dalsie 3 auta, tak snad s tym nemas problem.
ne nemam ale pokud se resi pristup informaci k citroenum tak bud soudny a uvadej informace ktere souvysi s touto automobilkou ne s jinou automobilkou
eisy811 napsal(a): Ty mas C5 ked uz rypes?
ne nemem,to musim abych o tom neco vedel ??
eisy811 napsal(a): Pre mna aci dostacuje. Aspon tam clovek ziska prehlad, cislo dielu a aj nejaku info o cene originalneho dielu.
Ze si platis, to je tvoja vec, neviem, preco mas neustalu potrebu obmedzovat druhych, co sa tyka nejakeho servisu.
Tato tvoja vlastnost je tu uz dlhodobo zjavna, naozaj si nespominam, ze by si tu naozaj vecne, k veci pomohol nejakemu clenovi, si vzdy len dako povrchny, vseobecny.
Pozri na Jumepa, Jruze, PATaMAT, nezistna, odborna pomoc
Ty si sem chodis asi liecit mindraky, hladas niekoho na roztrhanie
hele nechapu ze si ty lizes na me svou flustraci ,ja ti jen napsal ze to co jsi napsal neni pravda a to je konkretne katalog na ACI NENI 100% FUNKCNI , navic je dany limit tusim 3 VIN ,nevim jiste jestli to plati pro stejne,za tim si stojim a myslim ze jsem ti napsal i dukaz,staci se podivat a vyzkouset
,jesti je tohle pro tebe nepochopitelne je to je tvuj problem ,tak si laskave keci mimo tema nechej na doma,ja ti odpovidam zcela vecne a bez ivektiv..
komu pomuzu a komu ne nech laskave na me,pomuzu komukoli kdo se nechova podobne jako ty a rozhodne to neni verejne,to uz pochopilo vice lidi,kazdy ma svuj nazor na vec,ja ti pisu jak to vidim ja tak se vrat k tematu,diky
hele nechapu ze si ty lizes na me svou flustraci ,ja ti jen napsal ze to co jsi napsal neni pravda a to je konkretne katalog na ACI NENI 100% FUNKCNI , navic je dany limit tusim 3 VIN ,nevim jiste jestli to plati pro stejne,za tim si stojim a myslim ze jsem ti napsal i dukaz,staci se podivat a vyzkouset
,jesti je tohle pro tebe nepochopitelne je to je tvuj problem ,tak si laskave keci mimo tema nechej na doma,ja ti odpovidam zcela vecne a bez ivektiv..
komu pomuzu a komu ne nech laskave na me,pomuzu komukoli kdo se nechova podobne jako ty a rozhodne to neni verejne,to uz pochopilo vice lidi,kazdy ma svuj nazor na vec,ja ti pisu jak to vidim ja tak se vrat k tematu,diky
|
|
23.03.2020 21:22 -
Re: service.citroen.com
|
3264024
|
|
LukoLVG
|
Město: , Auto: | Počet příspěvků: 227 |
|
|
Chlapi a dost!
NEHADAJME SA!
dpc, vyzera to tu ako kolotocarske forum.
Okej stratili sme pristup do super katalogu dielov. Mozno si to predplatim ak sa mi to oplati ak nie tak hladam ine moznosti zadarmo.
A veruze su, len treba googlit a citat, viem ze rychlejsie je v tejto dobe dat otazku na forum a cakat. Aj ked bola 10x prejednana, pretoze citat nemame casu. Ked od 8mej do 21vej clovek maka, tak nema cas a chut citat milion stran diskusii...
Mame google, clovek si vie najst vsetko
Jasne chapem, kazdy mame rozdielny nazor na vsetko ale tak si ho povedzte a respektujte nazor druheho - koniec hlasenia
Chlapi a dost!
NEHADAJME SA!
dpc, vyzera to tu ako kolotocarske forum.
Okej stratili sme pristup do super katalogu dielov. Mozno si to predplatim ak sa mi to oplati ak nie tak hladam ine moznosti zadarmo.
A veruze su, len treba googlit a citat, viem ze rychlejsie je v tejto dobe dat otazku na forum a cakat. Aj ked bola 10x prejednana, pretoze citat nemame casu. Ked od 8mej do 21vej clovek maka, tak nema cas a chut citat milion stran diskusii...
Mame google, clovek si vie najst vsetko :)
Jasne chapem, kazdy mame rozdielny nazor na vsetko ale tak si ho povedzte a respektujte nazor druheho - koniec hlasenia:-))
|
|
23.03.2020 21:24 -
Re: service.citroen.com
|
3264025
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Já to vyuíval jen jako informaci o svém autě. Stejně jako je na potravinách napsaný sloení, stejně jako kdysi bývalo u elektroniky schéma.
Myslím, e jsme za svý auta zaplatili výrobci poctivýma penězma. A nebylo to zrovna málo. Mohli by si nás za to váit i nadále a neházet nám klacky pod nohy. Proč se k nám po čase otočil prdelí jako k nepohodlný přítěi? Chod tý databáze neskončil z finančních důvodů. Databáze jede dál a jestli se tam podívají vichni majitelé těch aut, nijak ji to neprodraí. Je to hnus. Haminost a kolenovrtství je to v tomhle případě na jejich straně.
Býval jsem hrdý majitel týhle francouzský jebky. Vude jsem je hájil a omlouval jejich neduhy. S tím je konec.
A pojdou jakkoliv. Třeba i na ten virus.
Já to vyuíval jen jako informaci o svém autě. Stejně jako je na potravinách napsaný sloení, stejně jako kdysi bývalo u elektroniky schéma.
Myslím, e jsme za svý auta zaplatili výrobci poctivýma penězma. A nebylo to zrovna málo. Mohli by si nás za to váit i nadále a neházet nám klacky pod nohy. Proč se k nám po čase otočil prdelí jako k nepohodlný přítěi? Chod tý databáze neskončil z finančních důvodů. Databáze jede dál a jestli se tam podívají vichni majitelé těch aut, nijak ji to neprodraí. Je to hnus. Haminost a kolenovrtství je to v tomhle případě na jejich straně.
Býval jsem hrdý majitel týhle francouzský jebky. Vude jsem je hájil a omlouval jejich neduhy. S tím je konec.
A pojdou jakkoliv. Třeba i na ten virus.
|
|
23.03.2020 21:40 -
Re: service.citroen.com
|
3264029
|
|
LukoLVG
|
Město: , Auto: | Počet příspěvků: 227 |
|
|
Je to o peniazoch. Chapem logiku - su to jeho data, jeho robota a za informacie sa plati
Tak isto je skoda ze to nie je free, tiez som to vo velkom vyuzival a myslim si ze aj psa na to zarobilo skrze to... Nie raz som si vyhladal diel a utekal do pezotu ci uz pre seba alebo pre firmu ked nam urgentne trebalo hasit reklamaciu...
Ale najvacsi problem vidim nariadenie EU - Cafe2020. Ak niekto nepoznate co to je, su to ku**a velke pokuty za nadlimitne emisie. Ak by bol zaujem opisem blizsie...
Strasne pokuty pre automobilky a teda zdrazuju pre to auta. Ale nemozu do nekonecne cize ako zarobit na tie pokuty pre EU? Diely, sluzby...
Vyrobcovia tlacia vyrobcov dielov do znizovania cien (robim v takej korporacii a vidim to kazdy den)
Tak isto sluzby vidia prilezitost a spoplatnia... A toto je pripad tohto. Proste ked si to predplati 1mil uzivatelov za 150 eur na rok je to 150 milionov eur. To je mozno 200 000 aut ktore nemusia az tak zdraziet
Je to o peniazoch. Chapem logiku - su to jeho data, jeho robota a za informacie sa plati
Tak isto je skoda ze to nie je free, tiez som to vo velkom vyuzival a myslim si ze aj psa na to zarobilo skrze to... Nie raz som si vyhladal diel a utekal do pezotu ci uz pre seba alebo pre firmu ked nam urgentne trebalo hasit reklamaciu...
Ale najvacsi problem vidim nariadenie EU - Cafe2020. Ak niekto nepoznate co to je, su to ku**a velke pokuty za nadlimitne emisie. Ak by bol zaujem opisem blizsie...
Strasne pokuty pre automobilky a teda zdrazuju pre to auta. Ale nemozu do nekonecne cize ako zarobit na tie pokuty pre EU? Diely, sluzby...
Vyrobcovia tlacia vyrobcov dielov do znizovania cien (robim v takej korporacii a vidim to kazdy den)
Tak isto sluzby vidia prilezitost a spoplatnia... A toto je pripad tohto. Proste ked si to predplati 1mil uzivatelov za 150 eur na rok je to 150 milionov eur. To je mozno 200 000 aut ktore nemusia az tak zdraziet
|
|
23.03.2020 22:34 -
Re: service.citroen.com
|
3264044
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
Mikra napsal(a): Já to vyuíval jen jako informaci o svém autě. Stejně jako je na potravinách napsaný sloení, stejně jako kdysi bývalo u elektroniky schéma.
Myslím, e jsme za svý auta zaplatili výrobci poctivýma penězma. A nebylo to zrovna málo. Mohli by si nás za to váit i nadále a neházet nám klacky pod nohy. Proč se k nám po čase otočil prdelí jako k nepohodlný přítěi? Chod tý databáze neskončil z finančních důvodů. Databáze jede dál a jestli se tam podívají vichni majitelé těch aut, nijak ji to neprodraí. Je to hnus. Haminost a kolenovrtství je to v tomhle případě na jejich straně.
Býval jsem hrdý majitel týhle francouzský jebky. Vude jsem je hájil a omlouval jejich neduhy. S tím je konec.
A pojdou jakkoliv. Třeba i na ten virus.
je to portal VYROBCE pro jeho interni potrebu servisni site ,to je potreba si uvedomit
neni to tak davno co se diky zakonu o pristupu informacich takhle informacni cesta otevrela
ovsem stale je to primarne urcene pro SERVISY a NEZAVISLE OPRAVCE
PSA byla snad jedina automobilka ktera mela svuj katalog dilu a informace o vybave zdarma po registraci kterou 99% lidi vypsalo nepravdive,protoze hold nemaji treba ICO..dnes jsou v drtive vetsine vsechny informace placene vcetne katalogu a cen dilu,napriklad takovy koncern vyzaduje pro nektere informace pripojeni na firemni VPN..zrizeni chteji 6000,mesicne 4000 a to mam jen pripojeni..nechces? tak nazdar...to same Renault
srovnavat slozeni potravim s technickou informaci k autu je fakt dobry a umerny
vzhledem k tomu ze jsem se hodle dlouhou dobu zivil servisem elektroniky a stale vicemene zivim, tak vim ze i zde jsou tyto informace beznemu smrtelnikovy nedostupne a nekdy s tim ma problem i samotny servis (kdyz pominu nelegalne stahnute nebo okopirovane servisni dokumentace)..urcite si za poslednich 20 let nevybavuju zadnou elektroniku u ktere by bylo pribalene schema nebo servisni dokumentace
stale nevidim duvod proc by uzivatel auta z pozice vlastnika musel mit pristup i k technickym datum a katalogu dilu vyrobce ? od toho je servisni sit ,nebo zminene nezavisle servisy
a pokud ano,tak hold vytahni penezenku,nevidim na tomto nic napochopitelneho
kdyz potrebuju schemata od jinych automobilek,zaplatim,stahnu a mam
kdyz potrebuju pristup k online kodovani,nebo jinym informacim, zaplatim a mam..verte te u PSA jsou ceny lidove
je jedno jestli je to katalog,schemata nebo TSB stale a to se budu opakovat to nejsou informace pro bezneho uzivatele
ja mam acountu nekolik s ruznym pristupem k informaci,mam i ten ktery vam ted nefunguje...me jde stale a nejsem sam..odlisnosti jsou dve,ktere uz jsem popsal...proste se automobilka zacla branit cumilum kteri tam nemaji co delat
je to portal VYROBCE pro jeho interni potrebu servisni site ,to je potreba si uvedomit
neni to tak davno co se diky zakonu o pristupu informacich takhle informacni cesta otevrela
ovsem stale je to primarne urcene pro SERVISY a NEZAVISLE OPRAVCE
PSA byla snad jedina automobilka ktera mela svuj katalog dilu a informace o vybave zdarma po registraci kterou 99% lidi vypsalo nepravdive,protoze hold nemaji treba ICO..dnes jsou v drtive vetsine vsechny informace placene vcetne katalogu a cen dilu,napriklad takovy koncern vyzaduje pro nektere informace pripojeni na firemni VPN..zrizeni chteji 6000,mesicne 4000 a to mam jen pripojeni..nechces? tak nazdar...to same Renault
srovnavat slozeni potravim s technickou informaci k autu je fakt dobry a umerny :D :palec
vzhledem k tomu ze jsem se hodle dlouhou dobu zivil servisem elektroniky a stale vicemene zivim, tak vim ze i zde jsou tyto informace beznemu smrtelnikovy nedostupne a nekdy s tim ma problem i samotny servis (kdyz pominu nelegalne stahnute nebo okopirovane servisni dokumentace)..urcite si za poslednich 20 let nevybavuju zadnou elektroniku u ktere by bylo pribalene schema nebo servisni dokumentace :nevim
stale nevidim duvod proc by uzivatel auta z pozice vlastnika musel mit pristup i k technickym datum a katalogu dilu vyrobce ? od toho je servisni sit ,nebo zminene nezavisle servisy
a pokud ano,tak hold vytahni penezenku,nevidim na tomto nic napochopitelneho
kdyz potrebuju schemata od jinych automobilek,zaplatim,stahnu a mam
kdyz potrebuju pristup k online kodovani,nebo jinym informacim, zaplatim a mam..verte te u PSA jsou ceny lidove
je jedno jestli je to katalog,schemata nebo TSB stale a to se budu opakovat to nejsou informace pro bezneho uzivatele
ja mam acountu nekolik s ruznym pristupem k informaci,mam i ten ktery vam ted nefunguje...me jde stale a nejsem sam..odlisnosti jsou dve,ktere uz jsem popsal...proste se automobilka zacla branit cumilum kteri tam nemaji co delat
|
|
24.03.2020 07:39 -
Re: service.citroen.com
|
3264074
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Je mi úplně jedno, jak to obhajuje ty, nebo samotná automobilka. Jednou to bylo zdarma, take dodatečný zpoplatnění je vychcanost a haminost. Pořád podotýkám, e můj přístup do databáze je nic nestojí a o nic je tím nepřipravuju. Neberu práci ani výrobcům, ani servisům. Podvedli mně. Vzali mi něco, co bylo součástí mýho rozhodování při volbě značky auta, který si pořídím. Změnili podmínky. Kdyby ke mně domů přijel někdo z PSA, nechal bych si zaplatit za vzduch, který u mě budou dýchat. Sice jsem do něj nevrazil ani korunu, ale zaplatit si ho nechám, protoe můu a oni ho potřebujou.
Hnusná doba. Dnes u nikomu nejde o spokojenost zákazníků, obyvatel, voličů ... Jde jen o jejich počty a jejich hlasy či poplatky.
Je mi úplně jedno, jak to obhajuje ty, nebo samotná automobilka. Jednou to bylo zdarma, take dodatečný zpoplatnění je vychcanost a haminost. Pořád podotýkám, e můj přístup do databáze je nic nestojí a o nic je tím nepřipravuju. Neberu práci ani výrobcům, ani servisům. Podvedli mně. Vzali mi něco, co bylo součástí mýho rozhodování při volbě značky auta, který si pořídím. Změnili podmínky. Kdyby ke mně domů přijel někdo z PSA, nechal bych si zaplatit za vzduch, který u mě budou dýchat. Sice jsem do něj nevrazil ani korunu, ale zaplatit si ho nechám, protoe můu a oni ho potřebujou.
Hnusná doba. Dnes u nikomu nejde o spokojenost zákazníků, obyvatel, voličů ... Jde jen o jejich počty a jejich hlasy či poplatky.
|
|
24.03.2020 08:54 -
Re: service.citroen.com
|
3264077
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
@Mikra
pokud to co jsi napsal myslis vazne je mi te tak trochu lito
dal to nema smysl s timto myslenim a pristupem resit,myslim ..jen podotkunu ze doba je takova prave diky takovemu pristupu a typu mysleni jaky jsi popsal
snad jen bacha a aby te pri pristim vyberu auta nepodvedli
ale pobavil jsi po ranu, to ne ze ne..
@Mikra
pokud to co jsi napsal myslis vazne je mi te tak trochu lito :D :palec:-)))):-))))
dal to nema smysl s timto myslenim a pristupem resit,myslim ..jen podotkunu ze doba je takova prave diky takovemu pristupu a typu mysleni jaky jsi popsal
snad jen bacha a aby te pri pristim vyberu auta nepodvedli :D
ale pobavil jsi po ranu, to ne ze ne..
|
|
24.03.2020 10:38 -
Re: service.citroen.com
|
3264083
|
|
jruze
|
|
|
Já to řeknu trochu jinak - pro vechny = vy máte internet zdarma(třeba k získávání jakýchkoli informací)? tvůj poskytovatel platí část provozovatelům.Jinými slovy nic není zadarmo a a tvůj poskytovatel se domluví se servrem Citroenu a zaplatí mu nějakou částku tak to budete mít zdarma , pokud má intenetovou televizi také za ní platí(za normální také) = také drkujete e chce někdo polatek ? popsat ve by bylo moc dlouhé.
Mně to unguje díky velkým odběrům (to samozřejmě vědí - je to zjistitelné - jedu na své ico a jméno,mám oprávnění atd..)
Já to řeknu trochu jinak - pro vechny = vy máte internet zdarma(třeba k získávání jakýchkoli informací)? tvůj poskytovatel platí část provozovatelům.Jinými slovy nic není zadarmo a a tvůj poskytovatel se domluví se servrem Citroenu a zaplatí mu nějakou částku tak to budete mít zdarma , pokud má intenetovou televizi také za ní platí(za normální také) = také drkujete e chce někdo polatek ? popsat ve by bylo moc dlouhé.
Mně to unguje díky velkým odběrům (to samozřejmě vědí - je to zjistitelné - jedu na své ico a jméno,mám oprávnění atd..) ;-)
|
|
24.03.2020 10:42 -
Re: service.citroen.com
|
3264084
|
|
jumep
|
|
|
dostal som odpoved
Dobrý deň, pán Kalna,
podmienky predaja náhradných dielov sú z rozhodnutia importéra zmenené.
S pozdravom
Silvia Vojteková
Oddelenie pre vzahy so zákazníkmi
Citroen
dostal som odpoved :D
Dobrý deň, pán Kalna,
podmienky predaja náhradných dielov sú z rozhodnutia importéra zmenené.
S pozdravom
Silvia Vojteková
Oddelenie pre vzahy so zákazníkmi
Citroen
|
|
| |
|
|