| | |
13.01.2012 16:57 -
Re: Servisní a prodejní akce Citroen
|
2440157
|
|
citrus
|
Město: Trnava, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX | Počet příspěvků: 612 |
|
|
skoc do NM alebo TN tam to plati. Na letaku (da sa stiahnut z linku) je zoznam miest kde to plati
skoc do NM alebo TN tam to plati. Na letaku (da sa stiahnut z linku) je zoznam miest kde to plati
|
|
24.01.2012 20:00 -
Re: Servisní a prodejní akce Citroen
|
2443802
|
|
DOUFAK
|
|
|
U nás v Karlových Varech dnením dnem skončil servis Citroen definitivně se vím vudy. V podstatě zkrachoval
U nás v Karlových Varech dnením dnem skončil servis Citroen definitivně se vím vudy. V podstatě zkrachoval :-( :-((((
|
|
25.01.2012 13:05 -
Re: Servisní a prodejní akce Citroen
|
2443925
|
|
.45acp
|
|
|
Tak to bude nejspí tou neviditelnou rukou trhu, jak u kdysi říkal Vaik Klauzů. Navíc, kdy servis je značkovej jen podle cen a cedule nad vchodem, ale jinak bíba, potom se není co divit. Divím se, e v Jablonci to jetě funguje. O zdejím značkovém servisu jsem snad jetě neslyel dobré slovo. I na předvánočním severočeském minisrazíku jeden z účastníků povídal o svých nedobrých skuenostech s touto firmou. Jedinej, koho tam je snad koda, je kluk na náhradních dílech, s tím se dá domluvit.
Tak to bude nejspí tou neviditelnou rukou trhu, jak u kdysi říkal Vaik Klauzů. Navíc, kdy servis je značkovej jen podle cen a cedule nad vchodem, ale jinak bíba, potom se není co divit. Divím se, e v Jablonci to jetě funguje. O zdejím značkovém servisu jsem snad jetě neslyel dobré slovo. I na předvánočním severočeském minisrazíku jeden z účastníků povídal o svých nedobrých skuenostech s touto firmou. Jedinej, koho tam je snad koda, je kluk na náhradních dílech, s tím se dá domluvit.
|
|
11.07.2013 10:27 -
Re: Servisní a prodejní akce Citroen
|
2598286
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Moná by tohle mohlo někoho zajímat. - .link.
Moná by tohle mohlo někoho zajímat. - http://www.citroen.cz/Resources/Content/CZ/medias_strategiques/Akce/12-vyhodne-pausaly.pdf
|
|
27.08.2013 15:26 -
Re: Servisní a prodejní akce Citroen
|
2613588
|
|
petrin
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X | Počet příspěvků: 4 |
|
|
Nael jsem kupon -CITROENFANS na slevu 5% na práci a 5% na originální díly + přísluenství pro servis na Hviezdoslavově 51 v Brně .link..
Nael jsem kupon -CITROENFANS na slevu 5% na práci a 5% na originální díly + přísluenství pro servis na Hviezdoslavově 51 v Brně http://citroen.carling.cz/servis/.
|
|
10.12.2013 17:57 -
Re: Servisní a prodejní akce Citroen
|
2645193
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
Dneska jsem byl pro auto v Autoportu Praha a dostal jsem dálniční známku 2014 jako pozornost. Prý při opravě nad 5000.
Dneska jsem byl pro auto v Autoportu Praha a dostal jsem dálniční známku 2014 jako pozornost. Prý při opravě nad 5000.
|
|
12.12.2013 08:05 -
Re: Servisní a prodejní akce Citroen
|
2645363
|
|
gull
|
|
|
jj tuhle akci koncem roku opakují, před pár týdny jsem chtěl aby mi ji dali, kdy jsem si koupil origo díly za 7.000,- ... bohuel bez jejich práce to nejde
jj tuhle akci koncem roku opakují, před pár týdny jsem chtěl aby mi ji dali, kdy jsem si koupil origo díly za 7.000,- ... bohuel bez jejich práce to nejde:-(
|
|
12.12.2013 09:20 -
Re: Servisní a prodejní akce Citroen
|
2645364
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
Díky za info. Take kdy něco u nich budu chtít a nebude to chvátat, tak bude lepí přijet začátkem prosince.
Díky za info. Take kdy něco u nich budu chtít a nebude to chvátat, tak bude lepí přijet začátkem prosince.
|
|
12.12.2013 09:34 -
Re: Servisní a prodejní akce Citroen
|
2645365
|
|
gull
|
|
|
Myslím e u od listopadu, a taky tam mají různé akce na výměnu oleje a u aut starích pěti let levnějí díly, ostatně stačí občas mrknout na oficiální stránky .link.
Myslím e u od listopadu, a taky tam mají různé akce na výměnu oleje a u aut starích pěti let levnějí díly, ostatně stačí občas mrknout na oficiální stránky http://www.citroen.cz/servis/servisni-nabidka-podzim-zima-2013/#/servis/servisni-nabidka-podzim-zima-2013/
|
|
12.12.2013 10:06 -
Re: Servisní a prodejní akce Citroen
|
2645372
|
|
Darja
|
|
|
gull napsal(a): jj tuhle akci koncem roku opakují, před pár týdny jsem chtěl aby mi ji dali, kdy jsem si koupil origo díly za 7.000,- ... bohuel bez jejich práce to nejde
Bodej by ne, musej tě nalákat na servis a jak tě tam maj, musej ti zkusit prodat jetě něco navíc, ne co si chtěl
Takové akce máme několikrát do roka a zadání je jasné, mu s koenou branou nesmí odjet s tím, co chtěl, ale s něčím navíc.
Bodej by ne, musej tě nalákat na servis a jak tě tam maj, musej ti zkusit prodat jetě něco navíc, ne co si chtěl :-)
Takové akce máme několikrát do roka a zadání je jasné, mu s koenou branou nesmí odjet s tím, co chtěl, ale s něčím navíc.
|
|
12.12.2013 19:22 -
Re: Servisní a prodejní akce Citroen
|
2645658
|
|
robo
|
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 1083 |
|
|
gull napsal(a): Myslím e u od listopadu, a taky tam mají různé akce na výměnu oleje a u aut starích pěti let levnějí díly, ostatně stačí občas mrknout na oficiální stránky .link.
hej fajna akcia, a auto co ma 4 roky ma smolu, postavene na hlavu, kupim auto, konkretne c3, 2 roky zaruka a potom ked chcem dat vymenit kotuce a platnicky tak musim chodit po garazach, lebo akcia plati na auta od 5 rokov, kde je logika?Vratit sa od slusnych sukromnikov do citroenu?
hej fajna akcia, a auto co ma 4 roky ma smolu, postavene na hlavu, kupim auto, konkretne c3, 2 roky zaruka a potom ked chcem dat vymenit kotuce a platnicky tak musim chodit po garazach, lebo akcia plati na auta od 5 rokov, kde je logika?Vratit sa od slusnych sukromnikov do citroenu?
|
|
13.12.2013 14:32 -
Re: Servisní a prodejní akce Citroen
|
2645898
|
|
vseved
|
Město: Mratín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 636 |
|
|
Obchodně zcela logické - Citroen nabízí záruku na 5let (pochopitelně za příplatek).
Obchodně zcela logické - Citroen nabízí záruku na 5let (pochopitelně za příplatek).
|
|
13.12.2013 16:51 -
Re: Servisní a prodejní akce Citroen
|
2645969
|
|
robo
|
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 1083 |
|
|
vseved napsal(a): Obchodně zcela logické - Citroen nabízí záruku na 5let (pochopitelně za příplatek).
nie celkom, pretoze veci v akcii pre auta starsie ako 5 rokov nevyreklamujes v ziadnej zaruke [normalnej ani predlzenej] . kotuce, platnicky, sviecky, tlmice. Proste predlzena zaruka je ti nanic co sa tyka tychto spotrebnych dielov v akcii
ale ako sa pise vyssie ruka trhu rozhodne....ale nic potreboval som si poreptat, pretoze ak si ides dat opravit citrona v autorizaku tak platis jak blbec ked ma od 2 do 5 rokov co sa tyka tychto veci. Co by sa stalo keby akcia platila na akekolvek vozy?
nie celkom, pretoze veci v akcii pre auta starsie ako 5 rokov nevyreklamujes v ziadnej zaruke [normalnej ani predlzenej] . kotuce, platnicky, sviecky, tlmice. Proste predlzena zaruka je ti nanic co sa tyka tychto spotrebnych dielov v akcii
ale ako sa pise vyssie ruka trhu rozhodne....ale nic potreboval som si poreptat, pretoze ak si ides dat opravit citrona v autorizaku tak platis jak blbec ked ma od 2 do 5 rokov co sa tyka tychto veci. Co by sa stalo keby akcia platila na akekolvek vozy?
|
|
13.12.2013 18:08 -
Re: Servisní a prodejní akce Citroen
|
2645986
|
|
vseved
|
Město: Mratín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 636 |
|
|
Dobře, upřesňuji: Zákon neumoňuje v jedné a té samé provozovně účtovat za stejnou činnost dvě rozdílné ceny. Proto ceny oprav u vozidel je "musí" do značkového servisu (záruka), mohou být vysoké. U vozidel mimo záruku majitelé vyhledávají neautorizované servisy, mimo jiné hlavně pro nií ceny. Aby mohl autorizovaný servis konkurovat, musí sníit ceny, a aby neporuil zákon ohledně rozdílnosti cen, vyhlásí akci. A proč 5ti letá a starí vozidla? Po 5ti letech se zákazník tolik nediví rozsahu oprav které se velmi snadno provádějí výměnou dílů.
Dobře, upřesňuji: Zákon neumoňuje v jedné a té samé provozovně účtovat za stejnou činnost dvě rozdílné ceny. Proto ceny oprav u vozidel je "musí" do značkového servisu (záruka), mohou být vysoké. U vozidel mimo záruku majitelé vyhledávají neautorizované servisy, mimo jiné hlavně pro nií ceny. Aby mohl autorizovaný servis konkurovat, musí sníit ceny, a aby neporuil zákon ohledně rozdílnosti cen, vyhlásí akci. A proč 5ti letá a starí vozidla? Po 5ti letech se zákazník tolik nediví rozsahu oprav které se velmi snadno provádějí výměnou dílů.
|
|
13.12.2013 23:05 -
Re: Servisní a prodejní akce Citroen
|
2646055
|
|
Darja
|
|
|
No, vím, e se tu na mě sesypete jako sráni, ale ceny v autorizáku budou prostě vyí. Má to pár důvodů.
U jen cena licencí, předplatné diagnostiky (větina neutorizáků ji má kradenou), předplatné software (které se nedá získat jinak ne jako autorizák), tuny hloupých přípravků, které mít musíte, i kdy je potřebujete (například pec na kartue lepidla na skla, kde se lepidlo předehřeje a je pak kratí doba schnutí asi o půlku.... co je pro nás zbytečnost, stejně necháváme auta stát přes noc, pro jistotou).
Pak musíte ivit importéry, co se odvíjí na ceně originálních dílů.
Platíte vechna moná kolení na nové produkty, nové technologie a nové modely.
Do toho vám předepíou, e musíte mít takovou a makovou bodovačku, plničku klimatizace. Musíte dodrovat Corporate Identity, co není zadarmo a hromadu ostatních nesmyslů.
A kdy jim řeknete, e třeba ta pec, která stojí 7000 Kč bez DPH je nesmysl, tak vám řeknou, e to tak prostě musí být, ale e ji nemusíme vyuívat... A to jsem vyjmenovala zlomek toho, co "musí" být, aby člověk byl autorizovaný.
Kadý rok se to zpřísňuje, letos nás donutili předělat podlahu! na příjmu, aby odpovídala nějaké schválené normě. Nakoupili se dladičky, poloily se a vechny byly v jednom rohu prohnuté. Samozřejmě je musíte nakoupit od předem schválené firmy. Kdy jsme to reklamovali, bylo nám řečeno, e je to v pořádku. Take máme sice schválenou dlabu, sakra drahou, ale křivou.
Jedna nejmenovaná značka si dokonce diktuje jaké kytky (konkrétní druh) smí být v prostoru pro zákazníky.
A člověk, co má svojí gará, svojí diagnostiku stahlou z netu na svým NTB, se můe na tohle z vysoka vykáknout a účtovat si o 2/3 míň.
Sice zákon káe, e vechny servisní informace musí být k dispozici i pro neautorizované servisy. Jsou, jene za jejich staení zaplatí servis to samé, co za to platíme my. Take najednou zjistí, e to neleze do desetitisíců, ale i do statisíců a prděj na to.
A protoe tohle je samozřejmě jak trn v prdce pro importy, vymýlejí akce, proč musí zákazníci jezdit do autorizáků, jinak nebude tohle a nebude tohle.
A pokud má zákazník auto v záruce, jede do neautorizáku a ten nepouije předpsané (a placené) informace, servisní postupy a díly kvality OEM, zákazníkovi reklamace nemusí být uznána... a začíná děsný kolečko handrkování se, jeden případ chevroletu se rozmázl i na novinkách.cz. koda jen, e tam nenapsali celou pravdu.
A k tomu opravování a měnění... Teď konečně máme zlatýho elektrikáře. Kluk ikovnej, chytrej, pracovitej. Přijelo nám fungl nový auto a jak sjelo z kamionu, nechtělo nastartovat. No výrobní průser. Technická podpora radila měnit ŘJ karoserie... klučina se na to vyprdnul a nael, e při výrobě provrtali nízkorychlostní svazek roubem.
Ono je těký toti se v něčem vrtat, kdy vám ti "nejpovolanějí" mnohdá nedokáou poradit.
No, chápu, e to asi málokdo dočte a sem, ale nehaňte autorizáky za ceny na hodinu. Někdo toti tu "vizá" a "pravidla" značek platit musí a z hlav autorizáků to není, věřte mi.
Proto zítra jedu k jardovi, protoe v jeho garái si dáme cígo a kafe a pokecáme a nemusím se promenádovat po křivé dlabě za nechutný peníze
No, vím, e se tu na mě sesypete jako sráni, ale ceny v autorizáku budou prostě vyí. Má to pár důvodů.
U jen cena licencí, předplatné diagnostiky (větina neutorizáků ji má kradenou), předplatné software (které se nedá získat jinak ne jako autorizák), tuny hloupých přípravků, které mít musíte, i kdy je potřebujete (například pec na kartue lepidla na skla, kde se lepidlo předehřeje a je pak kratí doba schnutí asi o půlku.... co je pro nás zbytečnost, stejně necháváme auta stát přes noc, pro jistotou).
Pak musíte ivit importéry, co se odvíjí na ceně originálních dílů.
Platíte vechna moná kolení na nové produkty, nové technologie a nové modely.
Do toho vám předepíou, e musíte mít takovou a makovou bodovačku, plničku klimatizace. Musíte dodrovat Corporate Identity, co není zadarmo a hromadu ostatních nesmyslů.
A kdy jim řeknete, e třeba ta pec, která stojí 7000 Kč bez DPH je nesmysl, tak vám řeknou, e to tak prostě musí být, ale e ji nemusíme vyuívat... A to jsem vyjmenovala zlomek toho, co "musí" být, aby člověk byl autorizovaný.
Kadý rok se to zpřísňuje, letos nás donutili předělat podlahu! na příjmu, aby odpovídala nějaké schválené normě. Nakoupili se dladičky, poloily se a vechny byly v jednom rohu prohnuté. Samozřejmě je musíte nakoupit od předem schválené firmy. Kdy jsme to reklamovali, bylo nám řečeno, e je to v pořádku. Take máme sice schválenou dlabu, sakra drahou, ale křivou.
Jedna nejmenovaná značka si dokonce diktuje jaké kytky (konkrétní druh) smí být v prostoru pro zákazníky.
A člověk, co má svojí gará, svojí diagnostiku stahlou z netu na svým NTB, se můe na tohle z vysoka vykáknout a účtovat si o 2/3 míň.
Sice zákon káe, e vechny servisní informace musí být k dispozici i pro neautorizované servisy. Jsou, jene za jejich staení zaplatí servis to samé, co za to platíme my. Take najednou zjistí, e to neleze do desetitisíců, ale i do statisíců a prděj na to.
A protoe tohle je samozřejmě jak trn v prdce pro importy, vymýlejí akce, proč musí zákazníci jezdit do autorizáků, jinak nebude tohle a nebude tohle.
A pokud má zákazník auto v záruce, jede do neautorizáku a ten nepouije předpsané (a placené) informace, servisní postupy a díly kvality OEM, zákazníkovi reklamace nemusí být uznána... a začíná děsný kolečko handrkování se, jeden případ chevroletu se rozmázl i na novinkách.cz. koda jen, e tam nenapsali celou pravdu.
A k tomu opravování a měnění... Teď konečně máme zlatýho elektrikáře. Kluk ikovnej, chytrej, pracovitej. Přijelo nám fungl nový auto a jak sjelo z kamionu, nechtělo nastartovat. No výrobní průser. Technická podpora radila měnit ŘJ karoserie... klučina se na to vyprdnul a nael, e při výrobě provrtali nízkorychlostní svazek roubem.
Ono je těký toti se v něčem vrtat, kdy vám ti "nejpovolanějí" mnohdá nedokáou poradit.
No, chápu, e to asi málokdo dočte a sem, ale nehaňte autorizáky za ceny na hodinu. Někdo toti tu "vizá" a "pravidla" značek platit musí a z hlav autorizáků to není, věřte mi.
Proto zítra jedu k jardovi, protoe v jeho garái si dáme cígo a kafe a pokecáme a nemusím se promenádovat po křivé dlabě za nechutný peníze :-))))
|
|
13.12.2013 23:18 -
Re: Servisní a prodejní akce Citroen
|
2646060
|
|
Hanz 397
|
|
|
Amen...
Bohuel má úúúplnou pravdu
Nám třeba krom těch vech přípravků a tohohle a támhletoho přijede na podzim a na jaře kamion,vysype tam sady kol třeba za tři míče (podle toho,kolik jsme prodali aut) a starej se. Chce? Nechce? Tady má...
Ps.: Nechcete někdo třeba sadu letních na X5? Jenom za 140000 po slevě
Amen...
Bohuel má úúúplnou pravdu :-(
Nám třeba krom těch vech přípravků a tohohle a támhletoho přijede na podzim a na jaře kamion,vysype tam sady kol třeba za tři míče (podle toho,kolik jsme prodali aut) a starej se. Chce? Nechce? Tady má...
Ps.: Nechcete někdo třeba sadu letních na X5? Jenom za 140000 po slevě :)
|
|
13.12.2013 23:20 -
Re: Servisní a prodejní akce Citroen
|
2646062
|
|
jumep
|
|
|
osobne som zistoval co stoji pre citroen diagnostika ...
takze sa to ma tak ze sa podpise zmluva, zaplati sa 2000E a potom kazdy mesiac 200, a po 7 rokoch zasa 2000E a cloveku odoberu stary hw a dodaju novy (samozrejme je to len 1 licencia, viazana dokonca na konkretne meno technika co to bude uzivat)
v tychto peniazoch, je ale umozneny aj pristup do databaz citroenu
to rovnako vysvetluje proxia -> lexia -> diagbox -> po 7 rokoch uvidime s cim pridu
osobne som to chcel riesit, ale aby som dokazal to uplatit tak by som toho musel tocit omnoho viac a tym sa menej venovat kazdemu autu ...
osobne som zistoval co stoji pre citroen diagnostika ...
takze sa to ma tak ze sa podpise zmluva, zaplati sa 2000E a potom kazdy mesiac 200, a po 7 rokoch zasa 2000E a cloveku odoberu stary hw a dodaju novy (samozrejme je to len 1 licencia, viazana dokonca na konkretne meno technika co to bude uzivat)
v tychto peniazoch, je ale umozneny aj pristup do databaz citroenu
to rovnako vysvetluje proxia -> lexia -> diagbox -> po 7 rokoch uvidime s cim pridu
osobne som to chcel riesit, ale aby som dokazal to uplatit tak by som toho musel tocit omnoho viac a tym sa menej venovat kazdemu autu ...
|
|
13.12.2013 23:37 -
Re: Servisní a prodejní akce Citroen
|
2646067
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
To je sice pravda,ale kdy dám auto do citroena,vymění my celý díl třeba za 10 tisíc,tady se dá spravit za tisíc,je to hlavně o penězích.Dalí věc,navtívil jsem u nás prodejnu a servis citroen,scháněl jsem prachovku na ruční brzdu,nejdříve mne přesvědčoval,e ruční brzdu mám na zadní nápravě,kdy jsem mu to vyvrátil,zjistil,e má v nabídce rozkleslené opravné těsnění na celý přední třmen ,ale ruční brzda tam prostě není,a teprve najel na celý přední třmen,e my ho prodá,tak tam ta ruční brzda byla,kroutil nad tím nevěřícně hlavou a e v tomto nemůe pomoci,hodně lidí zde na klubu má podobné zkuenosti,tak proč bychom tam měly jezdit,kdy důvěru a o dvě třetiny,jak píe,to je zde levnějí.Ale jak jsem ji psal,je to o penězích,větina z nás kupuje ojeté káry,bo na nové nemáme,a snaíme si je za levný peníz dávat do kupy.
To je sice pravda,ale kdy dám auto do citroena,vymění my celý díl třeba za 10 tisíc,tady se dá spravit za tisíc,je to hlavně o penězích.Dalí věc,navtívil jsem u nás prodejnu a servis citroen,scháněl jsem prachovku na ruční brzdu,nejdříve mne přesvědčoval,e ruční brzdu mám na zadní nápravě,kdy jsem mu to vyvrátil,zjistil,e má v nabídce rozkleslené opravné těsnění na celý přední třmen ,ale ruční brzda tam prostě není,a teprve najel na celý přední třmen,e my ho prodá,tak tam ta ruční brzda byla,kroutil nad tím nevěřícně hlavou a e v tomto nemůe pomoci,hodně lidí zde na klubu má podobné zkuenosti,tak proč bychom tam měly jezdit,kdy důvěru a o dvě třetiny,jak píe,to je zde levnějí.Ale jak jsem ji psal,je to o penězích,větina z nás kupuje ojeté káry,bo na nové nemáme,a snaíme si je za levný peníz dávat do kupy.;-)
|
|
| |
|
|