| | |
15.10.2015 17:54 -
Re: bezpečnostní rouby kol
|
2874547
|
|
Maanichka
|
Město: Heřmanův Městec, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) Tourer | Počet příspěvků: 36 |
|
|
Přátelé C5kaři,
mám na své C5 taky problém s bezpečnostním roubem. Zářezy ve roubu jsou ovejkaný a ořech je taky KO (ovejkaný a ulámaný kolíčky). Kadopádně nový ořech by byl a za týden a navíc za 1700,- . Za prvé se mi nechce čekat tak dlouho, zvlá kdy mám prořízlou gumu a nemám auto zrovna u baráku, ale o ulici vedle. Jako nejzaí alternativa je navaření matky, ale teď přemýlím nad tím natlouct na ten roub mení ořech a prostě to povolit tím.
Můete mi, prosím, poradit, jestli to funguje a jak velký ořech (klasickej) je na to ideální??? Soused, co dělá v místním pneuservisu mi radil to zavaření, ale taky říkal, e se ten roub trhá (teda spí ta hlava roubu)...
A nemáte někdo fotku, jak dopadne ráfek, kdy se vaří ta matka?
Díky vem.
Míra
Přátelé C5kaři,
mám na své C5 taky problém s bezpečnostním roubem. Zářezy ve roubu jsou ovejkaný a ořech je taky KO (ovejkaný a ulámaný kolíčky). Kadopádně nový ořech by byl a za týden a navíc za 1700,- . Za prvé se mi nechce čekat tak dlouho, zvlá kdy mám prořízlou gumu a nemám auto zrovna u baráku, ale o ulici vedle. Jako nejzaí alternativa je navaření matky, ale teď přemýlím nad tím natlouct na ten roub mení ořech a prostě to povolit tím.
Můete mi, prosím, poradit, jestli to funguje a jak velký ořech (klasickej) je na to ideální??? Soused, co dělá v místním pneuservisu mi radil to zavaření, ale taky říkal, e se ten roub trhá (teda spí ta hlava roubu)...
A nemáte někdo fotku, jak dopadne ráfek, kdy se vaří ta matka?
Díky vem.
Míra
|
|
15.10.2015 19:00 -
Re: bezpečnostní rouby kol
|
2874572
|
|
Luki_C5
|
Město: Holeov, Auto: C6 2.7 HDI Exclusive | Počet příspěvků: 971 |
|
|
Ja na to mam specialni zatrhavaci sadu orisku, na nektere srouby to jde na nektere ne. Pokud to nejde tak uz jsem to parkrat povolil odsekanim majzlikem ale je to opruz. Navareni matky je taky alternativa ale opali ti to disk. Sice je to pod poklickou ale uz jsem videl dost opaleny. Ja osobne bych zkusil bud poradne pomlatit na sroub pres nejakou kulatinu at odzkoci a pak malym majzlikem. Zatim to vzdy slo. S tema zatrhavacima oriskama to jde ale original bezpecaky maji blby rozmer a ty mi zatrhavackama nesly. Dalsi moznost je odvrtat ale je pevnej jako prase takze to moc nejde.
Ja na to mam specialni zatrhavaci sadu orisku, na nektere srouby to jde na nektere ne. Pokud to nejde tak uz jsem to parkrat povolil odsekanim majzlikem ale je to opruz. Navareni matky je taky alternativa ale opali ti to disk. Sice je to pod poklickou ale uz jsem videl dost opaleny. Ja osobne bych zkusil bud poradne pomlatit na sroub pres nejakou kulatinu at odzkoci a pak malym majzlikem. Zatim to vzdy slo. S tema zatrhavacima oriskama to jde ale original bezpecaky maji blby rozmer a ty mi zatrhavackama nesly. Dalsi moznost je odvrtat ale je pevnej jako prase takze to moc nejde.
|
|
15.10.2015 19:06 -
Re: bezpečnostní rouby kol
|
2874574
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Na odvrtání zapomeň, kluci to v práci zkoueli a vrtáky klouzali, po půlhodině to vzdali, dej na roub matku a poctivě v díře zavař COčkem, nikdy jsem opáleného nic neměl, on ten roub se při vaření i ohřeje a el povolit krásně.
Na odvrtání zapomeň, kluci to v práci zkoueli a vrtáky klouzali, po půlhodině to vzdali, dej na roub matku a poctivě v díře zavař COčkem, nikdy jsem opáleného nic neměl, on ten roub se při vaření i ohřeje a el povolit krásně.
|
|
15.10.2015 20:01 -
Re: bezpečnostní rouby kol
|
2874598
|
|
Maanichka
|
Město: Heřmanův Městec, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) Tourer | Počet příspěvků: 36 |
|
|
Tak to budu muset ukecat souseda - kdy to dneska viděl, tak se mu do toho moc nechtělo - a taky na tý prázdný gumě dojet asi 400m k baráku.
A zkouet narazit na ten roub ořech teda nemá cenu? Já e bych ten ořech s klíčem nekupoval...
Tak to budu muset ukecat souseda - kdy to dneska viděl, tak se mu do toho moc nechtělo - a taky na tý prázdný gumě dojet asi 400m k baráku.
A zkouet narazit na ten roub ořech teda nemá cenu? Já e bych ten ořech s klíčem nekupoval...
|
|
15.10.2015 20:04 -
Re: bezpečnostní rouby kol
|
2874601
|
|
Luki_C5
|
Město: Holeov, Auto: C6 2.7 HDI Exclusive | Počet příspěvků: 971 |
|
|
Podle meho tam nic nanarves. Bud ty zavrtne hlavice a nebo navarit matku. Ja osobne bych ale pomlatil sroub a ostrym majzlikem sekal ve smeru povoleni. Je to drbacka ale jde to
Podle meho tam nic nanarves. Bud ty zavrtne hlavice a nebo navarit matku. Ja osobne bych ale pomlatil sroub a ostrym majzlikem sekal ve smeru povoleni. Je to drbacka ale jde to
|
|
15.10.2015 23:33 -
Re: bezpečnostní rouby kol
|
2874677
|
|
jruze
|
|
|
Já na to navařím nějaký roub a vdy úspěch.
Já na to navařím nějaký roub a vdy úspěch.;-)
|
|
02.11.2015 15:31 -
Re: bezpečnostní rouby kol
|
2881449
|
|
OneGin
|
Město: Velký Krtí, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 BlueHDi 180k (133kW) Tourer | Počet příspěvků: 56 |
|
|
Zdravím, kúpil som nové plechové disky na zimné pneu 7Jx17 a chcel by som ku tomu aj nové klasické skrutky, pretoe tie z elektronov majú na sebe tie podloky. Potrebova by som poradit aké skrutky tam rozmerovo majú byt, pretoe v predajniach na nete je iroká ponuka robov, no líia sa dlkou a dosadacou plochou (kulová alebo kuežová). jedná sa o C5x7 s 5-dierovým diskom.
Zdravím, kúpil som nové plechové disky na zimné pneu 7Jx17 a chcel by som ku tomu aj nové klasické skrutky, pretoe tie z elektronov majú na sebe tie podloky. Potrebova by som poradit aké skrutky tam rozmerovo majú byt, pretoe v predajniach na nete je iroká ponuka robov, no líia sa dlkou a dosadacou plochou (kulová alebo kuežová). jedná sa o C5x7 s 5-dierovým diskom.
|
|
02.11.2015 17:06 -
Re: bezpečnostní rouby kol
|
2881480
|
|
jumep
|
|
|
no zalezi na disku ci ma byt kuzelova alebo gulata
inak je to 12x1.25 zavit a dlzku si vies zmerat na tych origo sroboch
no zalezi na disku ci ma byt kuzelova alebo gulata
inak je to 12x1.25 zavit a dlzku si vies zmerat na tych origo sroboch
|
|
02.11.2015 17:27 -
Re: bezpečnostní rouby kol
|
2881502
|
|
ivanivan
|
|
|
Já myslel, e kuel a podloka tam jsou, aby to lo na hliník i plech. Bobo v Hulíně má dva typy a asi bude vědět.
Já myslel, e kuel a podloka tam jsou, aby to lo na hliník i plech. Bobo v Hulíně má dva typy a asi bude vědět.
|
|
02.11.2015 19:02 -
Re: bezpečnostní rouby kol
|
2881621
|
|
OneGin
|
Město: Velký Krtí, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 BlueHDi 180k (133kW) Tourer | Počet příspěvků: 56 |
|
|
Díky, zmeriam aj tie roby z elektronov a Ivan ano ten origo rob uchytí elektron aj plecháč, ale na plecháči sú tie podloky vožné a môu hrkat. Inak sú to tieto disky: .link. Taký istý mám origo ako rezervné koleso, tak som objednával podža neho.
Díky, zmeriam aj tie roby z elektronov a Ivan ano ten origo rob uchytí elektron aj plecháč, ale na plecháči sú tie podloky vožné a môu hrkat. Inak sú to tieto disky: http://plechove-disky.heureka.sk/kfz-7jx17-5x108-et32/ Taký istý mám origo ako rezervné koleso, tak som objednával podža neho.
|
|
02.11.2015 19:46 -
Re: bezpečnostní rouby kol
|
2881694
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
No kdy u sis nekoupil rouby přímo u prodejce kol přesně k těmto kolům, tak musí počkat, a kola přijdou, podívat se, jakou mají dosedací plochu - kuel/koule, a potom podle toho koupit rouby. Větina výrobců dělá disky se vema monýma dírama. Má to i přesný označení a dobrý prodejce disků ho zná a uvádí, případně poradí či nabídne k diskům rouby. Na některých e-shopech mají dokonce rouby ke kolům zadara, respektive jsou v ceně disků.
Mimochodem, za podobnou cenu jsi mohl mít disky litý i se roubama. Pokud teda platí těch 73,91 s DPH.
Jeden příklad tady - .link.
No kdy u sis nekoupil rouby přímo u prodejce kol přesně k těmto kolům, tak musí počkat, a kola přijdou, podívat se, jakou mají dosedací plochu - kuel/koule, a potom podle toho koupit rouby. Větina výrobců dělá disky se vema monýma dírama. Má to i přesný označení a dobrý prodejce disků ho zná a uvádí, případně poradí či nabídne k diskům rouby. Na některých e-shopech mají dokonce rouby ke kolům zadara, respektive jsou v ceně disků.
Mimochodem, za podobnou cenu jsi mohl mít disky litý i se roubama. Pokud teda platí těch 73,91 s DPH.
Jeden příklad tady - https://www.alukola-obchod.cz/alu-kola-racing-line-823-17x7-5-10x108-112-et35-cerna-lesteni.html
|
|
04.11.2015 14:56 -
Re: bezpečnostní rouby kol
|
2882356
|
|
OneGin
|
Město: Velký Krtí, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 BlueHDi 180k (133kW) Tourer | Počet příspěvků: 56 |
|
|
Tak ich kúpim v citroene, kede tieto disky dodáva výrobca auta tandartne ako rezervné koleso tak aj origo skrutky tam musia sadnút.
Mikra na zimu som nechcel liate kolá, pretoe na druhom aute mám zimné pneu na elektronoch a sož z vnútornej strany u nechala stopy. Aj ked C5 v zime po zasneených cestách málo jazdí, lebo po okolí sa pouívajú menie autá , na dlhie cesty nad 200km sa ide na "lodi". A cena tých diskov vyla 49.50 s dph za kus, take ani 200.
Tak ich kúpim v citroene, kede tieto disky dodáva výrobca auta tandartne ako rezervné koleso tak aj origo skrutky tam musia sadnút.
Mikra na zimu som nechcel liate kolá, pretoe na druhom aute mám zimné pneu na elektronoch a sož z vnútornej strany u nechala stopy. Aj ked C5 v zime po zasneených cestách málo jazdí, lebo po okolí sa pouívajú menie autá , na dlhie cesty nad 200km sa ide na "lodi". A cena tých diskov vyla 49.50 s dph za kus, take ani 200.
|
|
04.11.2015 15:17 -
Re: bezpečnostní rouby kol
|
2882357
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Ocelový plecháče taky v zimě reznou, ale liáky určený na zimu, ty mají lak a ty teda nereznou. Mám je a tak to vím. Navíc liáky s vhodným paprskováním nedrí v sobě sníh. To vím taky z vlastní zkuenosti.
Ale pravdu má v ceně. Za 50 nový litý kola nekoupí.
Ocelový plecháče taky v zimě reznou, ale liáky určený na zimu, ty mají lak a ty teda nereznou. Mám je a tak to vím. Navíc liáky s vhodným paprskováním nedrí v sobě sníh. To vím taky z vlastní zkuenosti. :-d
Ale pravdu má v ceně. Za 50 nový litý kola nekoupí.
|
|
04.11.2015 17:44 -
Re: bezpečnostní rouby kol
|
2882455
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
A nejsou na zimu lepí hlinikové plecháče, něco se u o nich psalo, pokud bude kupovat, asi by to nebyla patná volba.
A nejsou na zimu lepí hlinikové plecháče, něco se u o nich psalo, pokud bude kupovat, asi by to nebyla patná volba. :nevim
|
|
04.11.2015 17:45 -
Re: bezpečnostní rouby kol
|
2882459
|
|
HELLMUT
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1814 |
|
|
Tak taky patřím do klubu strených ořechů...
Postup je jasný,automechanik mi to udělá,prý to navaří a vyroubuje,to není problém.
Poslal mě na vrakovitě pro obyčejné rouby,shodli jsme se e bezpečnostní jsou zbytečné starosti.
Jde o to, e na vrakáči rouby neměli.Stejně bude lepí koupit za stejné peníze nové ale jáké?
Nael jsem v Kelly ale nevím které koupit .
Jsou to tyto ?
FEBI délka [mm]: 57,15
vnějí závit [mm]: M 12 x 1,25
průměr vlákna [mm]: 17
Jakost/třída: 10,9
Rozměr klíče: 17
Hlava roubu / profil matice: vnějí estihran
délka [mm]: 36,1
montovací strana: přední náprava
montovací strana: zadní náprava
hmotnost [kg]: 0,100
Tak taky patřím do klubu strených ořechů...
Postup je jasný,automechanik mi to udělá,prý to navaří a vyroubuje,to není problém.
Poslal mě na vrakovitě pro obyčejné rouby,shodli jsme se e bezpečnostní jsou zbytečné starosti.
Jde o to, e na vrakáči rouby neměli.Stejně bude lepí koupit za stejné peníze nové ale jáké?
Nael jsem v Kelly ale nevím které koupit .
Jsou to tyto ?
FEBI délka [mm]: 57,15
vnějí závit [mm]: M 12 x 1,25
průměr vlákna [mm]: 17
Jakost/třída: 10,9
Rozměr klíče: 17
Hlava roubu / profil matice: vnějí estihran
délka [mm]: 36,1
montovací strana: přední náprava
montovací strana: zadní náprava
hmotnost [kg]: 0,100
:nevim
|
|
04.11.2015 17:53 -
Re: bezpečnostní rouby kol
|
2882462
|
|
jumep
|
|
|
nechapem toto ze sroby z vrakoviska, principialne
sroby sa nemaju mazat, ak idu tazko ze su hrdzave a potobne, maju sa vymenit / zavity v nabojoch prebehnut zavitnikom
na plechovy disk napr
30400 | FEBI BILSTEIN
na hlinikac / univerzal PSA
29208 | FEBI BILSTEIN
znacku si vyber aku chces
nechapem toto ze sroby z vrakoviska, principialne
sroby sa nemaju mazat, ak idu tazko ze su hrdzave a potobne, maju sa vymenit / zavity v nabojoch prebehnut zavitnikom
na plechovy disk napr
30400 | FEBI BILSTEIN
na hlinikac / univerzal PSA
29208 | FEBI BILSTEIN
znacku si vyber aku chces
|
|
04.11.2015 17:55 -
Re: bezpečnostní rouby kol
|
2882463
|
|
ivanivan
|
|
|
57,15 na hliníky. Ale raději si změř svůj (roub ). Já to zrovna dneska měřil. .link. . Ten delí
57,15 na hliníky. Ale raději si změř svůj (roub :-)))) ). Já to zrovna dneska měřil. http://autozet.cz/1311992-citro-n-c5-ii-break-re-2-0-hdi-rerhrh-sroub-kola . Ten delí
|
|
04.11.2015 18:00 -
Re: bezpečnostní rouby kol
|
2882464
|
|
jumep
|
|
|
inak na tych origo sroboch myslim tie hlavy nie su plne ale s dierou (na plechace)
kazdopadne podstatne je ze su to tie s podlozkou, ze nekuses kuzel do toho ale podlozku
inak na tych origo sroboch myslim tie hlavy nie su plne ale s dierou (na plechace)
kazdopadne podstatne je ze su to tie s podlozkou, ze nekuses kuzel do toho ale podlozku
|
|
| |
|
|