| | |
28.02.2020 08:59 -
Výměna loiska předního kola / C5 II
|
3261347
|
|
jh74
|
Město: Jičín , Auto: Citroën C5 II 1.8i 16v X | Počet příspěvků: 4 |
|
|
Ahoj lidi , nechci zbytečně zakládat nové vlákno , ale nikde jsem nenael nějaký stručný popis výměny loiska na předním kole. Na co si dát pozor , co povolit a sundat atd... . Poradí někdo ??
Ahoj lidi , nechci zbytečně zakládat nové vlákno , ale nikde jsem nenael nějaký stručný popis výměny loiska na předním kole. Na co si dát pozor , co povolit a sundat atd... . Poradí někdo ?? :nevim
|
|
28.02.2020 10:50 -
Re: Výměna loiska předního kola / C5 II
|
3261428
|
|
Myák
|
Město: Tinov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 174 |
|
|
Ahoj člověku. Těhlice ven a loisko vylisovat, poté nalisovat nové loisko. Pozor, na loisku je magnetický krouek, pro snímač abs, take vloit správnou stranou!!!
Ahoj člověku. Těhlice ven a loisko vylisovat, poté nalisovat nové loisko. Pozor, na loisku je magnetický krouek, pro snímač abs, take vloit správnou stranou!!!
|
|
28.02.2020 11:06 -
Re: Výměna loiska předního kola / C5 II
|
3261429
|
|
jh74
|
Město: Jičín , Auto: Citroën C5 II 1.8i 16v X | Počet příspěvků: 4 |
|
|
ok , díky za info
ok , díky za info
|
|
28.02.2020 13:15 -
Re: Výměna loiska předního kola / C5 II
|
3261431
|
|
Rio11
|
Město: Domalice, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 579 |
|
|
Podle tvého dotazu usuzuji, e jsi nikdy nic takového nedělal. Ono je to toti na vech autech skoro stejné. Jen s drobnými odlinostmi a postupy. Jestli na to nemá dílenské vybavení tak se do toho raději nepoutěj a nech si to udělat.
Podle tvého dotazu usuzuji, e jsi nikdy nic takového nedělal. Ono je to toti na vech autech skoro stejné. Jen s drobnými odlinostmi a postupy. Jestli na to nemá dílenské vybavení tak se do toho raději nepoutěj a nech si to udělat.
|
|
29.02.2020 15:17 -
Re: Výměna loiska předního kola / C5 II
|
3261557
|
|
jh74
|
Město: Jičín , Auto: Citroën C5 II 1.8i 16v X | Počet příspěvků: 4 |
|
|
díky za radu , ale rád se poutím do něčeho co jsem jetě nedělal . po několika zkuenostech se řídím pravidlem , e co můe zkazit někdo jiný , tak to dokáu taky . Kadopádně díky za rady
díky za radu , ale rád se poutím do něčeho co jsem jetě nedělal . po několika zkuenostech se řídím pravidlem , e co můe zkazit někdo jiný , tak to dokáu taky . Kadopádně díky za rady
|
|
02.03.2020 09:36 -
Re: Výměna loiska předního kola / C5 II
|
3261767
|
|
Tony_Z
|
Město: Okr. Kladno, Auto: C5 III (X7) Tourer 2.2HDi 125Kw (4HT, 2009); C5 I 2.0HDi 80Kw (RHZ, 2002) | Počet příspěvků: 519 |
|
|
jruze napsal(a): A kdy se to nepovede tak hlavně nebejt za blbce = ,,nikdo s tím nic nedělal" - to se potom hledá moc dobře co tomu vlastně je.
Kdy to pokazí, tak by byl přeci sám proti sobě, kdyby zatloukal.
Přiznat ve do detailu někomu znalejímu/ikovnějímu a je to. Učenej z nebe nespadl. A pokud se má něco naučit, tak nejdříve musí pár věcí zničit, aby si pamatoval, e tudy cesta nevede.
Kdy to pokazí, tak by byl přeci sám proti sobě, kdyby zatloukal. :)
Přiznat ve do detailu někomu znalejímu/ikovnějímu a je to. Učenej z nebe nespadl. :) A pokud se má něco naučit, tak nejdříve musí pár věcí zničit, aby si pamatoval, e tudy cesta nevede. :-))))
|
|
02.03.2020 17:33 -
Re: Výměna loiska předního kola / C5 II
|
3261821
|
|
jumep
|
|
|
mno, kto vylisovava lozisko ktore je tam 10 rokov a ide mu to ma asi dobry lis, ja by som sa bal o tehlicu
kazdopadne ked sa nebojis ze si nieco dorves
- povolit poloos
- odmontovat brzdu, kotuc
- demontvat abs snimac a ten drziak (1x M8 srob - 13kluc)
- spodny cap stiahnut s ramena
- cap riadenia vyrazit
- povolit a vyrazit srob co to drzi tehlicu na piestnici
- odklepat tehlicu
- vybrat segerku
- rozobrat lozisko ze ostane len vonkajsia cast v tehlici, stredom dokola obvarit
- este zatepla vyklepnut alebo vylisovat zbytok loziska
- vycistit a nalisovat spravnym smerom nove lozisko
- nasadit spravne segerku
- nasadit na piestnicu a poskladat
srob ma byt utiahnuty na 54nm
spodny cap na 45nm
cap riadenia na 35nm
sroby brzdy na 120nm
poloos na 325nm
mno, kto vylisovava lozisko ktore je tam 10 rokov a ide mu to ma asi dobry lis, ja by som sa bal o tehlicu
kazdopadne ked sa nebojis ze si nieco dorves
- povolit poloos
- odmontovat brzdu, kotuc
- demontvat abs snimac a ten drziak (1x M8 srob - 13kluc)
- spodny cap stiahnut s ramena
- cap riadenia vyrazit
- povolit a vyrazit srob co to drzi tehlicu na piestnici
- odklepat tehlicu
- vybrat segerku
- rozobrat lozisko ze ostane len vonkajsia cast v tehlici, stredom dokola obvarit
- este zatepla vyklepnut alebo vylisovat zbytok loziska
- vycistit a nalisovat spravnym smerom nove lozisko
- nasadit spravne segerku
- nasadit na piestnicu a poskladat
srob ma byt utiahnuty na 54nm
spodny cap na 45nm
cap riadenia na 35nm
sroby brzdy na 120nm
poloos na 325nm
|
|
03.03.2020 10:29 -
Re: Výměna loiska předního kola / C5 II
|
3261882
|
|
jh74
|
Město: Jičín , Auto: Citroën C5 II 1.8i 16v X | Počet příspěvků: 4 |
|
|
jumep díky za podrobné info.
Ve volné chvíli se do toho pustím.
Pro ostatní : není slabost přiznat svoji chybu , ale zbytečně zatloukat je dle mne blbost.
Rád zkouím a učím se nové věci a kdy se to nepovede , nemám problém to přiznat a jít za ikovným odborníkem .
A myslím , e jsem ikovnějí ne spousta autorizovaných kecalů .
Jumep jetě jednou díky
jumep díky za podrobné info.
Ve volné chvíli se do toho pustím.
Pro ostatní : není slabost přiznat svoji chybu , ale zbytečně zatloukat je dle mne blbost.
Rád zkouím a učím se nové věci a kdy se to nepovede , nemám problém to přiznat a jít za ikovným odborníkem .
A myslím , e jsem ikovnějí ne spousta autorizovaných kecalů .
Jumep jetě jednou díky
|
|
27.07.2023 21:26 -
Re: Výměna loiska předního kola / C5 II
|
3365102
|
|
Jarduk
|
Město: Dobřany, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive | Počet příspěvků: 166 |
|
|
Jinak setkali jste se s tím, e loiska z druhovýroby jsou hlučnějí ne původní?
Mezi 50-70 se to lehce rozhučí. Jako nic hroznýho, ale je to prostě lehce slyet.
Objednával jsem narychlo a bohuel SKF neměli skladem, tak jsem vzal Meyle. Bohuel a později jsem zjistil, e origo jsou SNR, které byly taky skladem. Tak snad Meyle aspoň nějaký pátek (pár desítek tisíc km bude stačit) vydrí.
Jinak setkali jste se s tím, e loiska z druhovýroby jsou hlučnějí ne původní?
Mezi 50-70 se to lehce rozhučí. Jako nic hroznýho, ale je to prostě lehce slyet.
Objednával jsem narychlo a bohuel SKF neměli skladem, tak jsem vzal Meyle. Bohuel a později jsem zjistil, e origo jsou SNR, které byly taky skladem. Tak snad Meyle aspoň nějaký pátek (pár desítek tisíc km bude stačit) vydrí.
|
|
| |
|
|