| | |
17.04.2017 15:59 -
Zadní náprava / C5 III
|
3060116
|
|
Dadusv
|
Město: Bratislava, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 98 |
|
|
Zdravim,nevie niekto ake rozmery maju gumy zadneho stabilizatora?v servise mi povedali,ze gumy sa nedaju vymenit a treba vymenit celu tyc.Ta stoji 200 eur.Da sa s tym nejak vybrat?kupovat kvoli 2 gumam celu tyc,sa mi zda na hlavu.:.-)))mate s tym niekto skusenost?ide o C5 III Tourer,TD r.v.2009 2,0 Hdi 103KW
Zdravim,nevie niekto ake rozmery maju gumy zadneho stabilizatora?v servise mi povedali,ze gumy sa nedaju vymenit a treba vymenit celu tyc.Ta stoji 200 eur.Da sa s tym nejak vybrat?kupovat kvoli 2 gumam celu tyc,sa mi zda na hlavu.:.-)))mate s tym niekto skusenost?ide o C5 III Tourer,TD r.v.2009 2,0 Hdi 103KW
|
|
17.04.2017 17:22 -
Re: Zadní náprava / C5 III
|
3060150
|
|
jumep
|
|
|
podla cisla drziaku 5172 59 - mi to najde nejake gumy, takze skus pohladat tak
podla cisla drziaku 5172 59 - mi to najde nejake gumy, takze skus pohladat tak
|
|
17.04.2017 20:14 -
Re: Zadní náprava / C5 III
|
3060237
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1300 |
|
|
.
.
|
|
30.06.2017 09:54 -
Re: Zadní náprava / C5 III
|
3079086
|
|
tomio
|
Město: Zlín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 85 |
|
|
Delí dobu řeím vibrace v rychlostech 50km/h a výe a včera jsem si vimnul, e kdy stojím na mírně nakloněné silnici, tak mi pravé zadní kolo jde v odklonu hodně do "A".
Dívám se po dílech, ale nikde nemůu najít silentblok trojuhelníkového ramene ve spojení s těhlicí.
Neřeil jste někdo? Prodává se to samostatně, nebo je nutné hledat celé rameno? 5175 CP?
Delí dobu řeím vibrace v rychlostech 50km/h a výe a včera jsem si vimnul, e kdy stojím na mírně nakloněné silnici, tak mi pravé zadní kolo jde v odklonu hodně do "A".
Dívám se po dílech, ale nikde nemůu najít silentblok trojuhelníkového ramene ve spojení s těhlicí.
Neřeil jste někdo? Prodává se to samostatně, nebo je nutné hledat celé rameno? 5175 CP?
|
|
30.06.2017 13:23 -
Re: Zadní náprava / C5 III
|
3079114
|
|
tomio
|
Město: Zlín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 85 |
|
|
Jetě jeden poznatek: Kdy stojím na rovné silnici, tak je odklon obou zadních kol (levého i pravého) téměř shodný. Problém nastane, kdy stojím na ikmině (stačí mírné). Tam je pak jasně vidět, e pravé kolo se prostě nakloní. Take bude nejspí někde unavené uloení
Nael jsem článek o nápravě z 407mičky, kde se řeí to samé. PaRusky u nevládnu, ale alespoň obrázky tu jsou
.link.
SIDEM 853705
PSA 9639880480 J
KLEBER M6543
Nicméně v českých e-shopech nesehnatelná věc
Jetě jeden poznatek: Kdy stojím na rovné silnici, tak je odklon obou zadních kol (levého i pravého) téměř shodný. Problém nastane, kdy stojím na ikmině (stačí mírné). Tam je pak jasně vidět, e pravé kolo se prostě nakloní. Take bude nejspí někde unavené uloení
Nael jsem článek o nápravě z 407mičky, kde se řeí to samé. PaRusky u nevládnu, ale alespoň obrázky tu jsou
https://www.drive2.ru/l/10133465/
SIDEM 853705
PSA 9639880480 J
KLEBER M6543
Nicméně v českých e-shopech nesehnatelná věc :nevim
|
|
08.08.2017 19:02 -
Re: Zadní ramena - vrzání, kola do A, atd. / C5 I,II
|
3087779
|
|
eisy811
|
Město: , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 809 |
|
|
Ahojte.
Menili mi zadne brzdy a mam kolesa do Acka, zadne. No, asi to je vidno aj od pohladu, pneu o tom vypovedaju.
Neviem kam to zaradit, ci aj X7 patri sem.
Ak som dobre videl, tak odklon sa neda nastavit, jedine zbiehavost?
Uz dlhsie pocut klepkanie, pri prejdeni nerovnosti. Neviem povedat, ci z predku, ci zadok, a mozno oboje. Na capoch, teda spodnom a riadenia nic neni, to sa preverilo pri vymene lozisk, preto som myslel, ze asi tie tycky stabilizatora, no, lenze teraz do toho tie Ackove kolesa, tak neviem ci to ma spojitost.
Myslel som, ze mi podvozok vydrzi dlho, kedze predchadzajuce auto ma nalietane 300k km a podvozok este z fabriky, teda okrem z.tlmicov a vsetkych lozisk.
A silentbloky? Hups, ked viem prdlajz ako maju vyzerat a aku volu maju dobre, tak neni sa coho chytit
Ktore kosti menit?
Ahojte.
Menili mi zadne brzdy a mam kolesa do Acka, zadne. No, asi to je vidno aj od pohladu, pneu o tom vypovedaju.
Neviem kam to zaradit, ci aj X7 patri sem.
Ak som dobre videl, tak odklon sa neda nastavit, jedine zbiehavost?
Uz dlhsie pocut klepkanie, pri prejdeni nerovnosti. Neviem povedat, ci z predku, ci zadok, a mozno oboje. Na capoch, teda spodnom a riadenia nic neni, to sa preverilo pri vymene lozisk, preto som myslel, ze asi tie tycky stabilizatora, no, lenze teraz do toho tie Ackove kolesa, tak neviem ci to ma spojitost.
Myslel som, ze mi podvozok vydrzi dlho, kedze predchadzajuce auto ma nalietane 300k km a podvozok este z fabriky, teda okrem z.tlmicov a vsetkych lozisk.
A silentbloky? Hups, ked viem prdlajz ako maju vyzerat a aku volu maju dobre, tak neni sa coho chytit
Ktore kosti menit? :nevim
Přílohy: IMG_20170807_162645.jpg ( 3038912b ) - Mozno tento silent je KO. |
|
11.11.2017 19:20 -
Re: Zadní náprava / C5 III
|
3108640
|
|
Tarasus
|
Město: Slaný, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 82 |
|
|
Ahoj pánové,
chystám se na zadní nápravu a zasekl jsem u tohoto silentbloku (viz obrázek).
Nevíte zdali se dá koupit samostatně? Pokud ano, tak jaký má číslo?
Kdy u jsem píi příspěvek....tak jaké silentbloky podle vaich zkueností na zadní nápravě nejvíce trpí a tím i odchazí?
Děkuji za pomoc
Ahoj pánové,
chystám se na zadní nápravu a zasekl jsem u tohoto silentbloku (viz obrázek). :nevim
Nevíte zdali se dá koupit samostatně? Pokud ano, tak jaký má číslo?
Kdy u jsem píi příspěvek....tak jaké silentbloky podle vaich zkueností na zadní nápravě nejvíce trpí a tím i odchazí? ;-)
Děkuji za pomoc
Přílohy: zadni sil_1.JPG ( 46119b ) - |
|
11.11.2017 20:51 -
Re: Zadní náprava / C5 III
|
3108658
|
|
jumep
|
|
|
ako vidis nie
vidim ale ze sa to niekto chysta vyrabat
853705 | SIDEM
V príprave
takze sa to snad v dohladnej dobe bude dat kupit
ako vidis nie
vidim ale ze sa to niekto chysta vyrabat
853705 | SIDEM
V príprave
takze sa to snad v dohladnej dobe bude dat kupit
|
|
11.11.2017 21:14 -
Re: Zadní náprava / C5 III
|
3108684
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1300 |
|
|
no, mohl by to být tento ... ??? podle čísel by měl být .. .link.
.link.
no, mohl by to být tento ... ??? podle čísel by měl být .. https://www.autodily-pema.cz/autodily/peugeot/407-sw/1.8-16v-92kw/zaveseni-napravy-vedeni-kol/pricne-rameno-ulozeni?productId=1258241
https://raglu.cz/ridici-paka-zaveseni-kol-sasic-2250024
|
|
11.11.2017 21:17 -
Re: Zadní náprava / C5 III
|
3108686
|
|
jumep
|
|
|
jo, malo by to byt ono (pozeral som len jeden eshop)
jo, malo by to byt ono (pozeral som len jeden eshop)
|
|
11.11.2017 21:44 -
Re: Zadní náprava / C5 III
|
3108694
|
|
Tarasus
|
Město: Slaný, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 82 |
|
|
Dekuji za pomoc.
Dekuji za pomoc.:palec
|
|
16.12.2017 17:08 -
Tyc od ramena
|
3117734
|
|
Dadusv
|
Město: Bratislava, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 98 |
|
|
Zdravim ,opät Vas prosim o radu,ako sa vola ta tyc co je oznacena sipkou,je to uplne volne,rachoti to,nikde som to nenasiel na internete....je to na zadnej naprave
Zdravim ,opät Vas prosim o radu,ako sa vola ta tyc co je oznacena sipkou,je to uplne volne,rachoti to,nikde som to nenasiel na internete....je to na zadnej naprave
Přílohy: 20171216_153520.jpg ( 675695b ) - 20171216_153529.jpg ( 757428b ) - 20171216_153537.jpg ( 800348b ) - 20171216_153547.jpg ( 784037b ) - |
|
16.12.2017 18:50 -
Re: Zadní náprava / C5 III
|
3117796
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Zadní podélné rameno. Cena je kolem 4.000,- Kč v Citroen servisu.
Zadní podélné rameno. Cena je kolem 4.000,- Kč v Citroen servisu.
Přílohy: zadek_X7.JPG ( 145004b ) - |
|
16.12.2017 21:31 -
Re: Zadní náprava / C5 III
|
3117841
|
|
jumep
|
|
|
do toho sa kupuju standartne silentbloky a prelisovavaju
do toho sa kupuju standartne silentbloky a prelisovavaju
|
|
17.12.2017 13:59 -
Re: Zadní náprava / C5 III
|
3118030
|
|
Dadusv
|
Město: Bratislava, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 98 |
|
|
Ďakujem,zajtra poriesim tie silentbloky
Ďakujem,zajtra poriesim tie silentbloky
|
|
16.04.2018 23:29 -
Re: Zadní náprava / C5 III
|
3150239
|
|
dusank
|
Město: Bystrička, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 1 |
|
|
Poprosím o radu v servise mi povedali e zadná náprava respektíve geometria sa nedá nastavi e treba len vymeni siletnbloky? V prílohe prikladám výpis z geometrie. Ďakujem za radu.
Poprosím o radu v servise mi povedali e zadná náprava respektíve geometria sa nedá nastavi e treba len vymeni siletnbloky? V prílohe prikladám výpis z geometrie. Ďakujem za radu.
Přílohy: SKM_C364e18041608470.pdf ( 372238b ) - |
|
17.04.2018 10:19 -
Re: Zadní náprava / C5 III
|
3150301
|
|
jumep
|
|
|
ano, da sa nastavovat len zbiehavost, ostatne je na uchyteni / silentblokoch
ano, da sa nastavovat len zbiehavost, ostatne je na uchyteni / silentblokoch
|
|
05.08.2018 21:49 -
Zadní náprava, kola do A, odskakování a brzdy/ C5 III
|
3174528
|
|
Svod
|
Město: Brandýs nad Orlicí, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) | Počet příspěvků: 4 |
|
|
Ahoj,
nerad zakládám nové téma, ale jsem troku bezradný se zadní nápravou na své C5 X7.
Na jaře jsem si viml, e se mi sjídí zadní gumy na vnitřní straně. Obě přiblině stejně. Začal jsem se pídit co by to mohlo být, ale nic konkrétního jsem nenael. Proel jsem s paicrem zadní nápravu a nael vůle v některých silentblocích "spojovacích" tyček. Ne jsem se dostal k výměně silentů v tyčkách začal mi odskakovat zadek při přejezdu nerovností, tak jsem předpokládal, e to souvisí.
Pustil jsem se tedy do demontáe tyček a přelisovávání silentbloků, co se nakonec podařilo (ta 2 roub s dlouhým dříkem v hliníkové nápravnici mě nemálo natrápila), take jsem si myslel, e se zbavím onoho odskakování a zároveň jsem doufal, e zadní kola u nebudou do A. Bohuel ani jedno se nespravilo.
Odskakování se nakonec vyřeilo setelováním výek.
Po výměně silentbloků na zadku a předtím i na předku - upajdá na GEO. Tam jsme se to asi 2 hodiny pokoueli ladit, ale i tak byl volant při jízdě stále posunutý o kousek doleva (cca o 5 stupňů). Dle mechanika ale byly hodnoty na kolech v pořádku (nebyl to jeden z těch co by to potřeboval mít rychle hotový, fakt se s tím natrápil a neúčtoval mi ranec. Zároveň nebyl moc astný e s tím odjídím s volantem doleva...) a tak jsem vyfrčel s tím, e to můe být třebas těma sjetýma gumama, nebo e si to sedne.
No nesedlo.
Hned po geometrii jsem jel cca 250km cestu a na dálnici mě napadlo e by mohlo přibrďovat levý zadní kolo (občas se ozývalo pískání). Take jsem zastavil na benzině (co nejméně brdění) a otlapkával jsem kola. Levé zadní kolo bylo znatelně teplejí - po 5 minutách odstavení auta jsem na něm neudrel ruku. Na pravém zadním ano.
Usoudil jsem tedy e bude v řiti loisko.
Dneska jsem zvednul auto abych loisko zkontroloval. zvedlé levé kolo se točilo bez výraznějího hučivého hluku, při hýbáním s kolem nebyly znatelné ádné vůle. Shodil jsem kolo dolů a při hýbání s diskem opět nic. Po sundání víčka náboje/loiska je v loisku patrně vidět e vazelína je v některých místech "zkrystalizovaná". Ovem v loisku není ádná pína,vazelína má světlou barvu, při otáčení vechny kuličky chodí hladce a neozývají se ádné pazvuky.
Začal jsem tedy koumat brzdy. sundal jsem brzdič (jako opravdu je tam 7mm imbus? ) a vytáhl destičky. Vnitřní destička - doléhající na píst - byla sjetá ikmo (kdy ji poloím dalí stranou na stůl, na jedné straně je 5mm, na jedné straně 2mm). Vnějí destička sjetá rovnoměrně. Zároveň byla plocha pístku silně orezlá - odlupující se rez.
Vechno jsem očistil, namazal vodící čepy, dosedací a posuvné plochy destiček a smontoval dohromady.
Nadměrné ohřívání kola jsem tedy v tu chvíli přisoudil přidírající se brzdě a tak nějak jsem doufal, e se srovná i volant. Nestalo se ani jedno. Brzda u nepíská, ale levé zadní kolo se pořád značně hřeje a volant je stále doleva.
Jetě bych rád zmínil, e jsem při výměně silentbloku pootočil tyčkou na nastavování sbíhavosti a najendnou byl volant pootočený na druhou stranu (byla to jedna otáčka na tyčce). A Ano, volant byl pootočený u před geometrií.
Suma sumárum: Na zadku jsou vyměněné stabil. tyčky, silentbloky ve vech tyčích (nastavování sbíhavosti i na té co má na sobě nálepku, e se za ní nesmí auto tahat). Levé zadní kolo se hřeje. Kola jsou stále do A. Gumy se sjídí dovnitř. Volant je pootočený o 5 stupňů doleva. Auto lehce, ale opravdu lehce táhne doleva. Auto u neodskakuje na nerovnostech (vyřeilo setělování výky).
Na zadku jsou původní: vechny silentbloky v trojúhelníkovém rameni (2+1 na kadé straně), původní loiska.
Auto jezdí v létě na origo 19", v zimě na origo 17". Najeto 270xxx km, koule původní, zadní pístnice původní. Motor 2.2 Hdi 125kW, r.v. 11/2009.
Máte někdo radu co konkrétně by to mohlo být? Je to jedna, nebo více závad? Na co se zaměřit?
PS: protokol z geometrie bohuel nemám - ale chci si tam pro něj jetě zajet a porovnat s origo hodnotami.
Díky za kadoý nápad.
Svod.
Ahoj,
nerad zakládám nové téma, ale jsem troku bezradný se zadní nápravou na své C5 X7.
Na jaře jsem si viml, e se mi sjídí zadní gumy na vnitřní straně. Obě přiblině stejně. Začal jsem se pídit co by to mohlo být, ale nic konkrétního jsem nenael. Proel jsem s paicrem zadní nápravu a nael vůle v některých silentblocích "spojovacích" tyček. Ne jsem se dostal k výměně silentů v tyčkách začal mi odskakovat zadek při přejezdu nerovností, tak jsem předpokládal, e to souvisí.
Pustil jsem se tedy do demontáe tyček a přelisovávání silentbloků, co se nakonec podařilo (ta 2 roub s dlouhým dříkem v hliníkové nápravnici mě nemálo natrápila), take jsem si myslel, e se zbavím onoho odskakování a zároveň jsem doufal, e zadní kola u nebudou do A. Bohuel ani jedno se nespravilo.
Odskakování se nakonec vyřeilo setelováním výek.
Po výměně silentbloků na zadku a předtím i na předku - upajdá na GEO. Tam jsme se to asi 2 hodiny pokoueli ladit, ale i tak byl volant při jízdě stále posunutý o kousek doleva (cca o 5 stupňů). Dle mechanika ale byly hodnoty na kolech v pořádku (nebyl to jeden z těch co by to potřeboval mít rychle hotový, fakt se s tím natrápil a neúčtoval mi ranec. Zároveň nebyl moc astný e s tím odjídím s volantem doleva...) a tak jsem vyfrčel s tím, e to můe být třebas těma sjetýma gumama, nebo e si to sedne.
No nesedlo.
Hned po geometrii jsem jel cca 250km cestu a na dálnici mě napadlo e by mohlo přibrďovat levý zadní kolo (občas se ozývalo pískání). Take jsem zastavil na benzině (co nejméně brdění) a otlapkával jsem kola. Levé zadní kolo bylo znatelně teplejí - po 5 minutách odstavení auta jsem na něm neudrel ruku. Na pravém zadním ano.
Usoudil jsem tedy e bude v řiti loisko.
Dneska jsem zvednul auto abych loisko zkontroloval. zvedlé levé kolo se točilo bez výraznějího hučivého hluku, při hýbáním s kolem nebyly znatelné ádné vůle. Shodil jsem kolo dolů a při hýbání s diskem opět nic. Po sundání víčka náboje/loiska je v loisku patrně vidět e vazelína je v některých místech "zkrystalizovaná". Ovem v loisku není ádná pína,vazelína má světlou barvu, při otáčení vechny kuličky chodí hladce a neozývají se ádné pazvuky.
Začal jsem tedy koumat brzdy. sundal jsem brzdič (jako opravdu je tam 7mm imbus? :D ) a vytáhl destičky. Vnitřní destička - doléhající na píst - byla sjetá ikmo (kdy ji poloím dalí stranou na stůl, na jedné straně je 5mm, na jedné straně 2mm). Vnějí destička sjetá rovnoměrně. Zároveň byla plocha pístku silně orezlá - odlupující se rez.
Vechno jsem očistil, namazal vodící čepy, dosedací a posuvné plochy destiček a smontoval dohromady.
Nadměrné ohřívání kola jsem tedy v tu chvíli přisoudil přidírající se brzdě a tak nějak jsem doufal, e se srovná i volant. Nestalo se ani jedno. Brzda u nepíská, ale levé zadní kolo se pořád značně hřeje a volant je stále doleva.
Jetě bych rád zmínil, e jsem při výměně silentbloku pootočil tyčkou na nastavování sbíhavosti a najendnou byl volant pootočený na druhou stranu (byla to jedna otáčka na tyčce). A Ano, volant byl pootočený u před geometrií.
Suma sumárum: Na zadku jsou vyměněné stabil. tyčky, silentbloky ve vech tyčích (nastavování sbíhavosti i na té co má na sobě nálepku, e se za ní nesmí auto tahat). Levé zadní kolo se hřeje. Kola jsou stále do A. Gumy se sjídí dovnitř. Volant je pootočený o 5 stupňů doleva. Auto lehce, ale opravdu lehce táhne doleva. Auto u neodskakuje na nerovnostech (vyřeilo setělování výky).
Na zadku jsou původní: vechny silentbloky v trojúhelníkovém rameni (2+1 na kadé straně), původní loiska.
Auto jezdí v létě na origo 19", v zimě na origo 17". Najeto 270xxx km, koule původní, zadní pístnice původní. Motor 2.2 Hdi 125kW, r.v. 11/2009.
Máte někdo radu co konkrétně by to mohlo být? Je to jedna, nebo více závad? Na co se zaměřit?
PS: protokol z geometrie bohuel nemám - ale chci si tam pro něj jetě zajet a porovnat s origo hodnotami.
Díky za kadoý nápad.
Svod.
|
|
05.08.2018 23:48 -
Re: Zadní náprava / C5 III
|
3174539
|
|
jumep
|
|
|
ist na normlanu 3D geometriu kde nastavia predok aj zadok / volant bude nastaveny rovno a odmeraju ten odklon toho kola
hriatie by som skor dat na brzdu stale - staci ze ide trocha horsie platnicka (musia ist volne) s je vystarano
ist na normlanu 3D geometriu kde nastavia predok aj zadok / volant bude nastaveny rovno a odmeraju ten odklon toho kola
hriatie by som skor dat na brzdu stale - staci ze ide trocha horsie platnicka (musia ist volne) s je vystarano
|
|
| |
|
|