| | |
18.03.2017 06:54 -
Re: Silentbloky ramen přední nápravy / C5 III
|
3051199
|
|
kajman
|
Město: Písečná, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) Tourer | Počet příspěvků: 144 |
|
|
Opravdu krasne vyhlidky. Mam KO pravou kost, ta mlati a levy zadni silent je nacaty. Vykaslu se na to a udelam jen ty kosti a oba zadni silenty. Nejradsi bych udelal jen to vadne po jednom. Nakonec to bude po par km horsi nez ted.
Opravdu krasne vyhlidky. Mam KO pravou kost, ta mlati a levy zadni silent je nacaty. Vykaslu se na to a udelam jen ty kosti a oba zadni silenty. Nejradsi bych udelal jen to vadne po jednom. Nakonec to bude po par km horsi nez ted.
|
|
19.03.2017 10:10 -
Re: Silentbloky ramen přední nápravy / C5 III
|
3051489
|
|
xm.milan
|
Město: Praha, Auto: C6/2.2 hdi biturbo | Počet příspěvků: 114 |
|
|
Ahoj,mě pasoval silent.těhlice ze 407-u ní je jako ND. Taky mi původně chtěli navalit celou těhlici za raketu.Měnil jsem ve 130 ted 196 a drí v pobodě.
Ahoj,mě pasoval silent.těhlice ze 407-u ní je jako ND. Taky mi původně chtěli navalit celou těhlici za raketu.Měnil jsem ve 130 ted 196 a drí v pobodě.;-)
|
|
19.03.2017 10:36 -
Re: Silentbloky ramen přední nápravy / C5 III
|
3051492
|
|
jumep
|
|
|
a kde v 407 to je ako nahradny diel, lebo som to pozeral a nevidim to tam v nakrese
a kde v 407 to je ako nahradny diel, lebo som to pozeral a nevidim to tam v nakrese
|
|
19.03.2017 11:03 -
Re: Silentbloky ramen přední nápravy / C5 III
|
3051497
|
|
xm.milan
|
Město: Praha, Auto: C6/2.2 hdi biturbo | Počet příspěvků: 114 |
|
|
Jeliko to je ji delí doba co jsem měnil tak číslo nevím,ale přinesl mi to kamarád od Domanskýho origo zabalený se lvíčkem co si pamatuji tak mi vyel na 500kč .pokusim se číslo zjistit..Nemám zapotřebí kecat.
Jeliko to je ji delí doba co jsem měnil tak číslo nevím,ale přinesl mi to kamarád od Domanskýho ;-)origo zabalený se lvíčkem co si pamatuji tak mi vyel na 500kč .pokusim se číslo zjistit..Nemám zapotřebí kecat.
|
|
25.04.2017 15:25 -
Re: Silentbloky ramen přední nápravy / C5 III
|
3062199
|
|
filipxec
|
Město: Beroun, Auto: Citroën C5 III (X7) 3.0i V6 215k Tourer | Počet příspěvků: 19 |
|
|
xm.milan napsal(a): Jeliko to je ji delí doba co jsem měnil tak číslo nevím,ale přinesl mi to kamarád od Domanskýho origo zabalený se lvíčkem co si pamatuji tak mi vyel na 500kč .pokusim se číslo zjistit..Nemám zapotřebí kecat.
Pokud se nepletu, tak 407 není to same co C5/III. Novy C5 odpovida 508, pokud se tedy nepletu. Stara C5 a 407 mají jinou napravu - McPherson - nez nova C5 a 508.
Ja jsem odmitnul opravu u Citroena za 50.000,- a nechal jsem vymenit spodni silent bloky (za necelých 5 tisíc vcetne kosti). Silenty se projevovaly blbe sjetou gumou. Klepani způsobovala kost, tycka stabilizatoru. Ten silent se musí utahovat v jizdni poloze.
Jestli muzu doporucit, tak moc nespekulujte. Mate dve moznosti bud vymenu celého ramene nebo jen silent blok. Rozdil v cene asi desetinasobny. Jinými slovy, nove rameno nevydrzi 10x vice...
Citroen samotne silentbloky neprodava.
Pokud se nepletu, tak 407 není to same co C5/III. Novy C5 odpovida 508, pokud se tedy nepletu. Stara C5 a 407 mají jinou napravu - McPherson - nez nova C5 a 508.
Ja jsem odmitnul opravu u Citroena za 50.000,- a nechal jsem vymenit spodni silent bloky (za necelých 5 tisíc vcetne kosti). Silenty se projevovaly blbe sjetou gumou. Klepani způsobovala kost, tycka stabilizatoru. Ten silent se musí utahovat v jizdni poloze.
Jestli muzu doporucit, tak moc nespekulujte. Mate dve moznosti bud vymenu celého ramene nebo jen silent blok. Rozdil v cene asi desetinasobny. Jinými slovy, nove rameno nevydrzi 10x vice...
Citroen samotne silentbloky neprodava.
|
|
02.05.2017 12:04 -
Re: Silentbloky ramen přední nápravy / C5 III
|
3063849
|
|
tomio
|
Město: Zlín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 85 |
|
|
Oteplilo se a tak se začínají ozývat od přední nápravy zajímavé pazvuky (semtam poklepávání při přejezdu hodně rozbité cesty, "puknutí" při rozjedu z klidu a při otáčení volantem na místě), atd, atd.
Auto bylo před rokem v citroenu, vyměněny tyčky vpředu a vzadu a přední pravé uloení kloubu těhlice (trojpacka s loiskem). Pazvuky ale pokračovaly - zvykl jsem si. Na podzim vymizelo ono "puknutí", které se teď vrací.
U se na to dívali dva mechanici, s tím, e je ve pevné a nikde evidentní vůle nejsou.
Take bych rád udělal mení generálku - vyměnit vechny silentbloky na ramenech a spodní silent pod těhlici
Díly vyberu podle zkueností tady uvedených (lemf,trw...popř. sasic, meyle), ale jde mi o to, jestli v neautorizovaném servisu nenadělají více kody jak uitku. Na co si hoi mají dávat pozor?
Nael jsem tu jen informaci o dotahování spodního silentu pod těhlicí v jízdní poloze (tzn, podvozek nastavený do jízdní polohy, nebo auto stojící na kolech? Nejsem mechanik a nějak si to nedovedu představit.
Dalí info bylo o patných pracovních postupech a dotahovacích momentech. Máte tady někdo k dispozici pracovní postup při těchto pracech?
A nebo s tím mám jet do autorizáku, kde jsem minule neuspěl a auto odjídělo se stejnými pazvuky s jakými přijídělo?
Oteplilo se a tak se začínají ozývat od přední nápravy zajímavé pazvuky (semtam poklepávání při přejezdu hodně rozbité cesty, "puknutí" při rozjedu z klidu a při otáčení volantem na místě), atd, atd.
Auto bylo před rokem v citroenu, vyměněny tyčky vpředu a vzadu a přední pravé uloení kloubu těhlice (trojpacka s loiskem). Pazvuky ale pokračovaly - zvykl jsem si. Na podzim vymizelo ono "puknutí", které se teď vrací.
U se na to dívali dva mechanici, s tím, e je ve pevné a nikde evidentní vůle nejsou.
Take bych rád udělal mení generálku - vyměnit vechny silentbloky na ramenech a spodní silent pod těhlici
Díly vyberu podle zkueností tady uvedených (lemf,trw...popř. sasic, meyle), ale jde mi o to, jestli v neautorizovaném servisu nenadělají více kody jak uitku. Na co si hoi mají dávat pozor?
Nael jsem tu jen informaci o dotahování spodního silentu pod těhlicí v jízdní poloze (tzn, podvozek nastavený do jízdní polohy, nebo auto stojící na kolech? Nejsem mechanik a nějak si to nedovedu představit:nevim.
Dalí info bylo o patných pracovních postupech a dotahovacích momentech. Máte tady někdo k dispozici pracovní postup při těchto pracech?
A nebo s tím mám jet do autorizáku, kde jsem minule neuspěl a auto odjídělo se stejnými pazvuky s jakými přijídělo?
|
|
02.05.2017 12:14 -
Re: Silentbloky ramen přední nápravy / C5 III
|
3063850
|
|
jumep
|
|
|
klepot takto vedia robit
spodne silenty (rameno-tehlica) - tu sa vyrazne deru gumy zvnutra
zadne silenty ramien - ak je hlinikova naprava, vymena je sakra vopruz (popustit celu napravu dole) - da sa lahko rozbit vyska
ostatne veci by mali byt na tej naprave najditelne / viditelne
klepot takto vedia robit
spodne silenty (rameno-tehlica) - tu sa vyrazne deru gumy zvnutra
zadne silenty ramien - ak je hlinikova naprava, vymena je sakra vopruz (popustit celu napravu dole) - da sa lahko rozbit vyska
ostatne veci by mali byt na tej naprave najditelne / viditelne
|
|
02.05.2017 12:43 -
Re: Silentbloky ramen přední nápravy / C5 III
|
3063855
|
|
tomio
|
Město: Zlín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 85 |
|
|
Pneu jsou sjetá rovnoměrně. Ale na těch gumách se jezdilo vlastně jen 4 měsíce - cca 8.000 km, nicméně předchozí majitel si na to stěoval. Kdy měnili v citroenu tyčky, tak dělali i geometrii, myslel jsem e se to tím vyřeilo. Podívám se na to.
Jak zjistím, jestli tam mám hliník, nebo ocel? Mám 2.0hdi 103kW a na títku sloupku mám kód 11939CJ 10044 KTVD 19800044 720 EN. Vím, e tu byl návod, ale prase aby se v tom vyznalo. Od 11984 je vdy ocelová? A v rámci čísel meních 11984 mají ocelovou jen silnějí motorizace nad 120kW?
Kdy budou dávat nový silentblok na rameni, tak stejně musí celé rameno ven, ne?
Jetě mě napadá...zvednout ručním zvedákem přední kolo (jako při nouzové výměně rezervy) a zkusit kvedlat kolem. Třeba ten pazvuk dokáku identifikovat takto. Minimálně, kdyby byla chyba v ukotvení těhlice mezi horním kul. čepem a spodní trojnokou, chjo)
Pneu jsou sjetá rovnoměrně. Ale na těch gumách se jezdilo vlastně jen 4 měsíce - cca 8.000 km, nicméně předchozí majitel si na to stěoval. Kdy měnili v citroenu tyčky, tak dělali i geometrii, myslel jsem e se to tím vyřeilo. Podívám se na to.
Jak zjistím, jestli tam mám hliník, nebo ocel? Mám 2.0hdi 103kW a na títku sloupku mám kód 11939CJ 10044 KTVD 19800044 720 EN. Vím, e tu byl návod, ale prase aby se v tom vyznalo. Od 11984 je vdy ocelová? A v rámci čísel meních 11984 mají ocelovou jen silnějí motorizace nad 120kW?
Kdy budou dávat nový silentblok na rameni, tak stejně musí celé rameno ven, ne?
Jetě mě napadá...zvednout ručním zvedákem přední kolo (jako při nouzové výměně rezervy) a zkusit kvedlat kolem. Třeba ten pazvuk dokáku identifikovat takto. Minimálně, kdyby byla chyba v ukotvení těhlice mezi horním kul. čepem a spodní trojnokou, chjo)
|
|
02.05.2017 12:57 -
Re: Silentbloky ramen přední nápravy / C5 III
|
3063858
|
|
jumep
|
|
|
vacsinou na tejto naprave tak nic nenajdes
podla vin by sa mohlo dat nieco zistit
vacsinou na tejto naprave tak nic nenajdes
podla vin by sa mohlo dat nieco zistit
|
|
02.05.2017 13:15 -
Re: Silentbloky ramen přední nápravy / C5 III
|
3063864
|
|
tomio
|
Město: Zlín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 85 |
|
|
VIN VF7RWRHF89L548970, děkuji
Pro ostatní.
Můou si to sami dohledat třeba v service.citroen? Jsou jinak značené ocelové a hliníkové díly?
VIN VF7RWRHF89L548970, děkuji
Pro ostatní.
Můou si to sami dohledat třeba v service.citroen? Jsou jinak značené ocelové a hliníkové díly?
|
|
02.05.2017 13:16 -
Re: Silentbloky ramen přední nápravy / C5 III
|
3063865
|
|
jumep
|
|
|
hlinikova naprava
hlinikova naprava
|
|
02.05.2017 13:22 -
Re: Silentbloky ramen přední nápravy / C5 III
|
3063866
|
|
tomio
|
Město: Zlín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 85 |
|
|
Děkuji předsedo. Take čirá bezmoc No nic, objednám díly a dám se na modlení, abych narazil na mechanika, který bude mít zrovna dobrý den
Děkuji předsedo. Take čirá bezmoc :-d No nic, objednám díly a dám se na modlení, abych narazil na mechanika, který bude mít zrovna dobrý den :nevim
|
|
16.10.2017 21:06 -
Re: Silentbloky ramen přední nápravy / C5 III
|
3102147
|
|
vos.pe
|
|
|
Mám dotaz,jak velký problém je vyměnit táhlo stabilizátoru na X7 ? Na faceliftu se to dalo "udělat za jízdy"...
Vos.
Mám dotaz,jak velký problém je vyměnit táhlo stabilizátoru na X7 ? Na faceliftu se to dalo "udělat za jízdy"...
Vos.
|
|
16.10.2017 21:25 -
Re: Silentbloky ramen přední nápravy / C5 III
|
3102149
|
|
jumep
|
|
|
drzi cezen piestnica, cize kola dole a treba vytocit kolesa (alebo sundat cap riadenia) aby sa dalo vytiahnut
drzi cezen piestnica, cize kola dole a treba vytocit kolesa (alebo sundat cap riadenia) aby sa dalo vytiahnut
|
|
16.10.2017 21:35 -
Re: Silentbloky ramen přední nápravy / C5 III
|
3102151
|
|
vos.pe
|
|
|
Děkuji za rychlé info.
Děkuji za rychlé info.
|
|
17.10.2017 10:12 -
Re: Silentbloky ramen přední nápravy / C5 III
|
3102220
|
|
nVi
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.7 V6 HDi 208k (150kW) | Počet příspěvků: 111 |
|
|
Já při výměně sundal kola a jen vytočil kola.
Akorát v určitým úhlu vytočení ty kosti vytáhnout nejdou respektive ten dlouhej čep zůstane vyset v "těhlici" a pak to vypadá jak jeek v kleci.
Já při výměně sundal kola a jen vytočil kola.
Akorát v určitým úhlu vytočení ty kosti vytáhnout nejdou respektive ten dlouhej čep zůstane vyset v "těhlici" a pak to vypadá jak jeek v kleci.
Přílohy: 508752.jpg ( 13235b ) - |
|
17.10.2017 14:57 -
Re: Silentbloky ramen přední nápravy / C5 III
|
3102269
|
|
vos.pe
|
|
|
Mě hlavně zajímalo jestli někam neuteče ta pístnice.
Mě hlavně zajímalo jestli někam neuteče ta pístnice.
|
|
17.10.2017 15:35 -
Re: Silentbloky ramen přední nápravy / C5 III
|
3102273
|
|
jumep
|
|
|
nema kam ked to mas vyheverovane a nebudes zatlacat koleso nikam
nema kam ked to mas vyheverovane a nebudes zatlacat koleso nikam
|
|
21.03.2018 10:35 -
Re: Silentbloky ramen přední nápravy / C5 III
|
3141281
|
|
tomio
|
Město: Zlín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 85 |
|
|
Tak jsem se konečně dostal k tomu, e dáme do pořádku přední nápravu. Materiál nakoupen (Lemf, TRW,..), tak snad bude ve OK. Mechanik ale nemá zkuenosti s citroeny, tak bych měl pár dotazů.
- přelisování spodního silentbloku dráku těhlice (silent drák-rameno, pod "abou"). Těko se to bez přípravku dělá přímo na autě, take to bude muset celé ven. Do dráku těhlice je upevněná pístnice...tam není ádný problém? Předpokládám, e kdy je auto zvednuté (odpojená baterka), tak hydraulika není pod tlakem a pístnice po odpojení z dráku ádnou neplechu dělat nebude.
Dále je nejspí problém při zpětné montái, protoe auto bylo před nájezdem na zvedák ve zvýené poloze a dočetl jsem se tady (s kříkem po funuse ), e ten silent se musí dotahovat v "jízdní poloze". Take sloit dokupi, postavit na kola, zapojit baterku, sníit pozici na jízdí, ve odpojit, zase zvednout a znovu dotáhout?
- výměna spodního uloení těhlice (aba). I kdy jsem si toto nechal měnit před cca rokem a půl v citroenu, tak je v uloení vůle a předpokládám, e to nechám znovu vyměnit. Ta "aba" je v těhlici nalisovaná? ádný roubový spoj tam vidět není. Jaký je postup výměny tohoto "kulového kloubu těhlice"? Jo, v citroenu tam dali SKF bratru za 2.500,-
bude se měnit i silentblok v rameni a zadní uloení ramene. Nakoupil jsem i nové rouby, tak snad to půjde.
Je tam jetě něco, na co servisáka upozornit?
Děkuji za rady. Při nejhorím se asi budu muset domluvit s předsedou a udělat si výlet na Slovensko
Tak jsem se konečně dostal k tomu, e dáme do pořádku přední nápravu. Materiál nakoupen (Lemf, TRW,..), tak snad bude ve OK. Mechanik ale nemá zkuenosti s citroeny, tak bych měl pár dotazů.
- přelisování spodního silentbloku dráku těhlice (silent drák-rameno, pod "abou"). Těko se to bez přípravku dělá přímo na autě, take to bude muset celé ven. Do dráku těhlice je upevněná pístnice...tam není ádný problém? Předpokládám, e kdy je auto zvednuté (odpojená baterka), tak hydraulika není pod tlakem a pístnice po odpojení z dráku ádnou neplechu dělat nebude.
Dále je nejspí problém při zpětné montái, protoe auto bylo před nájezdem na zvedák ve zvýené poloze a dočetl jsem se tady (s kříkem po funuse :nevim), e ten silent se musí dotahovat v "jízdní poloze". Take sloit dokupi, postavit na kola, zapojit baterku, sníit pozici na jízdí, ve odpojit, zase zvednout a znovu dotáhout?
- výměna spodního uloení těhlice (aba). I kdy jsem si toto nechal měnit před cca rokem a půl v citroenu, tak je v uloení vůle a předpokládám, e to nechám znovu vyměnit. Ta "aba" je v těhlici nalisovaná? ádný roubový spoj tam vidět není. Jaký je postup výměny tohoto "kulového kloubu těhlice"? Jo, v citroenu tam dali SKF bratru za 2.500,- :-o
bude se měnit i silentblok v rameni a zadní uloení ramene. Nakoupil jsem i nové rouby, tak snad to půjde.
Je tam jetě něco, na co servisáka upozornit?
Děkuji za rady. Při nejhorím se asi budu muset domluvit s předsedou a udělat si výlet na Slovensko :-d
|
|
21.03.2018 10:47 -
Re: Silentbloky ramen přední nápravy / C5 III
|
3141284
|
|
jumep
|
|
|
absolutne nie
ako moze odpojenie baterky odtlakovat napravu? piestnice ostavaju natlakovane
vyberat to kvoli tomu silentu je nezmysel, radsej si zozen 12 srob a ako pripravky pouzi orechy z goli
aby si to vybral von tak je treba rozobrat cely vrch a vytiahnut piestnicu
ako to mozes dotiahnut vo vzduchu v jazdnej polohe?
kola musia byt na zemi nie vo vzduchu
to lozisko je treba rozobrat celu tehlicu, strhnut ho, rozobrat, strhnut vnutro loziska, nalisovat nove a potom to zlozit (tiez dost dolezite dodrzat momenty)
zadny silentblok ramena sa velmi zle sklada bez pripravku (neda sa to dobre dat pod lis a naklepavanie nie je moc dobry sposob (otaca sa to), pri hlinikovej naprave (ktoru pravdepodobne mas) je velka radost tie ramena robit - musi ist naprava popustit dole
ja by som odporucil zmenit mechanika na niekoho kto ovlada zakladne veci a rozmysla pri robote
absolutne nie
ako moze odpojenie baterky odtlakovat napravu? piestnice ostavaju natlakovane
vyberat to kvoli tomu silentu je nezmysel, radsej si zozen 12 srob a ako pripravky pouzi orechy z goli
aby si to vybral von tak je treba rozobrat cely vrch a vytiahnut piestnicu
ako to mozes dotiahnut vo vzduchu v jazdnej polohe?
kola musia byt na zemi nie vo vzduchu
to lozisko je treba rozobrat celu tehlicu, strhnut ho, rozobrat, strhnut vnutro loziska, nalisovat nove a potom to zlozit (tiez dost dolezite dodrzat momenty)
zadny silentblok ramena sa velmi zle sklada bez pripravku (neda sa to dobre dat pod lis a naklepavanie nie je moc dobry sposob (otaca sa to), pri hlinikovej naprave (ktoru pravdepodobne mas) je velka radost tie ramena robit - musi ist naprava popustit dole
ja by som odporucil zmenit mechanika na niekoho kto ovlada zakladne veci a rozmysla pri robote
|
|
| |
|
|