| | |
10.06.2016 22:46 -
Re: Silentbloky ramen přední nápravy / C5 III
|
2961235
|
|
jumep
|
|
|
ty mas tie silenty ine, u teba by som asi dal TRW
ty mas tie silenty ine, u teba by som asi dal TRW
|
|
11.06.2016 22:46 -
Re: Silentbloky ramen přední nápravy / C5 III
|
2961639
|
|
toskey
|
Město: Odolena Voda, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 147 |
|
|
Podvozkovy veci jedine Lomferder nebo Meyle HD, zbytek je maslo.
Podvozkovy veci jedine Lomferder nebo Meyle HD, zbytek je maslo.
|
|
11.06.2016 22:50 -
Re: Silentbloky ramen přední nápravy / C5 III
|
2961642
|
|
jumep
|
|
|
po tom co kupilo ZF TRW tak s kludom davam TRW veci, ale vo vseobecnosti sa snazim pouzivat uz co mam overene
po tom co kupilo ZF TRW tak s kludom davam TRW veci, ale vo vseobecnosti sa snazim pouzivat uz co mam overene
|
|
27.12.2016 00:09 -
Re: Silentbloky ramen přední nápravy / C5 III
|
3023396
|
|
ret33
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0i 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 162 |
|
|
Jaké silenty tedy povauje za ověřené ?
Jaké silenty tedy povauje za ověřené ?
|
|
06.02.2017 14:09 -
Re: Silentbloky ramen přední nápravy / C5 III
|
3036316
|
|
crussader
|
Město: Galanta, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 229 |
|
|
Ahojte,
reagujem trosku neskor, no tie ABS silenty,
Sice sme to vymenili, ale sa mi zda ze naprava aj tak hrkoce... Chystam sa kamosovi na jamu, ma tam take to cudo co trasie kolesami tak skusime pozriet ktore čapy majú vôlu. SnáĎ sa to podari vytypovat.
Inak viete niekto taky komplet rozpis co vymenit aby bola naprava tip-top?
Ahojte,
reagujem trosku neskor, no tie ABS silenty, :nevim
Sice sme to vymenili, ale sa mi zda ze naprava aj tak hrkoce... Chystam sa kamosovi na jamu, ma tam take to cudo co trasie kolesami :D tak skusime pozriet ktore čapy majú vôlu. SnáĎ sa to podari vytypovat.
Inak viete niekto taky komplet rozpis co vymenit aby bola naprava tip-top?
|
|
06.02.2017 23:10 -
Re: Silentbloky ramen přední nápravy / C5 III
|
3036627
|
|
jumep
|
|
|
vsetko vratane vrchnych silentov ....
vsetko vratane vrchnych silentov ....
|
|
08.02.2017 14:19 -
Re: Silentbloky ramen přední nápravy / C5 III
|
3037353
|
|
crussader
|
Město: Galanta, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 229 |
|
|
To vsetko som sa pokusil rozpoisat v dokumente v prilohe, Pozrite to prosim ci je to ozaj vsetko
Vdaka.
To vsetko som sa pokusil rozpoisat v dokumente v prilohe, Pozrite to prosim ci je to ozaj vsetko :)
Vdaka.:-))
Přílohy: naprava.pdf ( 1258548b ) - |
|
08.02.2017 14:51 -
Re: Silentbloky ramen přední nápravy / C5 III
|
3037369
|
|
jumep
|
|
|
a este tycka stabilizatora a cap riadenia
potom je to cele nove, otazka je co vydrzia oproti prvovyrobe vymenene diely
a este tycka stabilizatora a cap riadenia
potom je to cele nove, otazka je co vydrzia oproti prvovyrobe vymenene diely
|
|
08.02.2017 18:49 -
Re: Silentbloky ramen přední nápravy / C5 III
|
3037504
|
|
Majo77
|
Město: Pieany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 148 |
|
|
crussader napsal(a): Ahojte,
reagujem trosku neskor, no tie ABS silenty,
Sice sme to vymenili, ale sa mi zda ze naprava aj tak hrkoce... Chystam sa kamosovi na jamu, ma tam take to cudo co trasie kolesami tak skusime pozriet ktore čapy majú vôlu. SnáĎ sa to podari vytypovat.
Inak viete niekto taky komplet rozpis co vymenit aby bola naprava tip-top?
Čo a prinútilo k takejto "rekontrukcii"? Či to len pre info do budúcna?
Čo a prinútilo k takejto "rekontrukcii"? Či to len pre info do budúcna?:-)
|
|
09.02.2017 11:15 -
Re: Silentbloky ramen přední nápravy / C5 III
|
3037784
|
|
crussader
|
Město: Galanta, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 229 |
|
|
Caves, menit to cele urcite nejdem len ma zaujimal co by to zahrnalo. Ako jumep hore pisal, nieje iste ze to vydrzi viac ako to co tam je teraz.
Mna sere len to ze tam mam niekde volu, citit to pri pomalsej jazde na "hrbolatom" povrchu, take kovove klepotanie a niekedy pri prusom cuvani a zabrzdeni take kovove buchnutie, toho by som sa chcel zbavit...
Ozaj postrehol som ze pri jazde ked striedavo tocil vlavo/vpravo pocut take puknutie od kolesa vzdy po zmene strany a ked stojim a na mieste tocim striedavo do stran tak je taka akoby vola v riadeni. Co to?
Caves, menit to cele urcite nejdem :) len ma zaujimal co by to zahrnalo. Ako jumep hore pisal, nieje iste ze to vydrzi viac ako to co tam je teraz.
Mna sere len to ze tam mam niekde volu, citit to pri pomalsej jazde na "hrbolatom" povrchu, take kovove klepotanie a niekedy pri prusom cuvani a zabrzdeni take kovove buchnutie, toho by som sa chcel zbavit...
Ozaj postrehol som ze pri jazde ked striedavo tocil vlavo/vpravo pocut take puknutie od kolesa vzdy po zmene strany a ked stojim a na mieste tocim striedavo do stran tak je taka akoby vola v riadeni. Co to?
|
|
09.02.2017 15:48 -
Re: Silentbloky ramen přední nápravy / C5 III
|
3037839
|
|
jumep
|
|
|
nedere sa ti guma zvnutra
ten maly silent sa takto prejavoval spodny
nepamatam si co vsetko sme menili
nedere sa ti guma zvnutra
ten maly silent sa takto prejavoval spodny
nepamatam si co vsetko sme menili
|
|
10.02.2017 15:27 -
Re: Silentbloky ramen přední nápravy / C5 III
|
3038293
|
|
crussader
|
Město: Galanta, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 229 |
|
|
Ahoj. Menili sme len to zadne uchytenie ramena. Ten spodny silent si skusal pajsrom a vravel si ze je ok. Guma sa tiez nedere, tak neviem
Ahoj. Menili sme len to zadne uchytenie ramena. Ten spodny silent si skusal pajsrom a vravel si ze je ok. Guma sa tiez nedere, tak neviem :)
|
|
10.02.2017 16:08 -
Re: Silentbloky ramen přední nápravy / C5 III
|
3038320
|
|
filipxec
|
Město: Beroun, Auto: Citroën C5 III (X7) 3.0i V6 215k Tourer | Počet příspěvků: 19 |
|
|
Ahoj vem,
pročetl jsem celé vlákno. Mám toti potí na přední nápravě. Táhne se to u rok... Před rokem (vlastně u je to tak 15 měsíců) jsem při přezouvání na zimu zjistil, e se mi sjela pravá přední guma zevnitř. Zároven s tím se při velkem rejdu při parkovani ozvalo obcas takove lupnuti. Můj dvorní mechanik (vzorně se staral 650 tisíc km o Xantosku, mimochodem za celou dobu jsem na ní menil na naprave jen několikrát kosticku) si s tím neporadil. Pak mi u Patery vymenili kulak. A z auta jsem mel dobry pocit, predek byl najednou tuzsi, jak novy. Před zimou jsem nechal delat znova geometrii, protoe guma se furt sjizdela zevnitř..
Vysledek je, ze auto téměř neznatelne tahne doprava (na 200 metrech při pustenem volantu uhne o metr), volant je o stupeň, dva mimo primy směr, prava predni guma se sjizdi zevnitř. Kdy vypnu radio a opravdu hodne se soustredim, tak na drobne nerovnosti typu zvlneny asfalt citim, e je nekde vpravo mala vule. Dal jsem tedy auto do autorizaku, kde mi vysekli rozpočet na téměř 50.000,-Kč a chtějí měnit celou nápravu na obou stranách (těhlice, ramena, kuláky - minimalne jeden je novy ), geometrii nedělali, e to prý nemá cenu. To se mi nezdálo, tak tomu něco čtu. Hledám nekoho s podobnou zkueností. Auto má 185 tisíc a jinak je ve OK a jsem spokojený. Díky za postřehy.
Ahoj vem,
pročetl jsem celé vlákno. Mám toti potí na přední nápravě. Táhne se to u rok... Před rokem (vlastně u je to tak 15 měsíců) jsem při přezouvání na zimu zjistil, e se mi sjela pravá přední guma zevnitř. Zároven s tím se při velkem rejdu při parkovani ozvalo obcas takove lupnuti. Můj dvorní mechanik (vzorně se staral 650 tisíc km o Xantosku, mimochodem za celou dobu jsem na ní menil na naprave jen několikrát kosticku) si s tím neporadil. Pak mi u Patery vymenili kulak. A z auta jsem mel dobry pocit, predek byl najednou tuzsi, jak novy. Před zimou jsem nechal delat znova geometrii, protoe guma se furt sjizdela zevnitř..
Vysledek je, ze auto téměř neznatelne tahne doprava (na 200 metrech při pustenem volantu uhne o metr), volant je o stupeň, dva mimo primy směr, prava predni guma se sjizdi zevnitř. Kdy vypnu radio a opravdu hodne se soustredim, tak na drobne nerovnosti typu zvlneny asfalt citim, e je nekde vpravo mala vule. Dal jsem tedy auto do autorizaku, kde mi vysekli rozpočet na téměř 50.000,-Kč a chtějí měnit celou nápravu na obou stranách (těhlice, ramena, kuláky - minimalne jeden je novy ;-) ), geometrii nedělali, e to prý nemá cenu. To se mi nezdálo, tak tomu něco čtu. Hledám nekoho s podobnou zkueností. Auto má 185 tisíc a jinak je ve OK a jsem spokojený. Díky za postřehy.:-d
|
|
10.02.2017 17:06 -
Re: Silentbloky ramen přední nápravy / C5 III
|
3038326
|
|
jruze
|
|
|
No kdy něco k tomu řeknu tak zase rozpoutám válku proti mně ale.
Ty auta jsou .... a jsou stavěné na 200000Km a potom buď pro východní sektor a nebo na celkovou GO.(a to platí i o AP,komponentech motoru a obou náprav.) - únosná hranice je 250000Km.Je pár lidí kteří znají komfort nové a jak se pomalu zhoruje
No kdy něco k tomu řeknu tak zase rozpoutám válku proti mně ale.
Ty auta jsou .... a jsou stavěné na 200000Km a potom buď pro východní sektor a nebo na celkovou GO.(a to platí i o AP,komponentech motoru a obou náprav.) - únosná hranice je 250000Km.Je pár lidí kteří znají komfort nové a jak se pomalu zhoruje;-)
|
|
10.02.2017 18:24 -
Re: Silentbloky ramen přední nápravy / C5 III
|
3038333
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
No na válku to sice není, ale ani z toho nemám pocit, e jsi Filipovi nějak poradil. Přece musí být i jiná cesta, ne bezhlavě autorizáckým způsobem vyměnit vechno, včetně koberce v kufru. Určitě má u zkuenost, co se měnit vyplatí a co nemá smysl a moná bys mohl i odhadnout cenu. Schválně o kolik bys to dokázal laciněji ne je těch 50 litrů. Nebo je to fakt tak patný a vichni s X7 budou po 200k km auta házet ze skály? To by bylo fajn, protoe by ty nae starý káry mohly jít s cenou nahoru.
:-d
No na válku to sice není, ale ani z toho nemám pocit, e jsi Filipovi nějak poradil. Přece musí být i jiná cesta, ne bezhlavě autorizáckým způsobem vyměnit vechno, včetně koberce v kufru. Určitě má u zkuenost, co se měnit vyplatí a co nemá smysl a moná bys mohl i odhadnout cenu. Schválně o kolik bys to dokázal laciněji ne je těch 50 litrů. Nebo je to fakt tak patný a vichni s X7 budou po 200k km auta házet ze skály? To by bylo fajn, protoe by ty nae starý káry mohly jít s cenou nahoru. :-d
|
|
10.02.2017 18:26 -
Re: Silentbloky ramen přední nápravy / C5 III
|
3038335
|
|
filipxec
|
Město: Beroun, Auto: Citroën C5 III (X7) 3.0i V6 215k Tourer | Počet příspěvků: 19 |
|
|
Nerad bych to tu zapleveloval zbytečnou diskuzí. Kadý má něco rád, tak mu to neber. Mám doma Xantii s 650tisici km a nemel jsem s ni zadny zasadni problém. Ted mam na C5 185 tisíc a také naprosto bez potizi. Ted resim problém, který muze vzniknout po vymeteni diry. Podotykam, ze 95% aut na ceskych silnicich ma jiste daleko horsi potize a soferi to neresi. Problém vidim v tom, ze neexistuje tolik dobrych mechaniku, kolik mame aut. Problém je, ze autorizovane servisy mají jen vymenovace dilu a jetě ne dobré...
Zkratim to, hledam reseni. Diky. Filip
Nerad bych to tu zapleveloval zbytečnou diskuzí. Kadý má něco rád, tak mu to neber. Mám doma Xantii s 650tisici km a nemel jsem s ni zadny zasadni problém. Ted mam na C5 185 tisíc a také naprosto bez potizi. Ted resim problém, který muze vzniknout po vymeteni diry. Podotykam, ze 95% aut na ceskych silnicich ma jiste daleko horsi potize a soferi to neresi. Problém vidim v tom, ze neexistuje tolik dobrych mechaniku, kolik mame aut. Problém je, ze autorizovane servisy mají jen vymenovace dilu a jetě ne dobré...
Zkratim to, hledam reseni. Diky. Filip
|
|
10.02.2017 19:29 -
Re: Silentbloky ramen přední nápravy / C5 III
|
3038351
|
|
jruze
|
|
|
Mikra napsal(a):
No na válku to sice není, ale ani z toho nemám pocit, e jsi Filipovi nějak poradil. Přece musí být i jiná cesta, ne bezhlavě autorizáckým způsobem vyměnit vechno, včetně koberce v kufru. Určitě má u zkuenost, co se měnit vyplatí a co nemá smysl a moná bys mohl i odhadnout cenu. Schválně o kolik bys to dokázal laciněji ne je těch 50 litrů. Nebo je to fakt tak patný a vichni s X7 budou po 200k km auta házet ze skály? To by bylo fajn, protoe by ty nae starý káry mohly jít s cenou nahoru.
Upřímně nevím , ale 50. je hrozná raketa - jestli za 1/2 ? netuím (na C5I a II jsem schopen jí udělat za 10% této ceny i s mím rabatem). Problém je e je to tak humpolácké a sloité odhalit problém e to kadý řeí a)buď jen tím co se dá odhalit, b)výměnou veho aby to bylo mono zárukovat. Udělá celej předek a zjistí e to jetě nebude ono a bude pokračovat se z.nápravou A ohledně ceny strích a nových modelů? podívej se po inzerátech jak u nás tak venku = jsou tam rozdíly někdy i nepatrné a jak tu někdo psal tuím o vícarech tak tam jsou dokonce X7 levnějí ne C5II Proč? (ty nae staré klupy mají 300 a 500. a dají se udrovat a oravit za ,,pár korun" - jednou do toho ,,krámu" asi budu muset strčit rypák také(na nátlak drahé polovičky) ale ta cena zatím pro mne se neobjevila tak zajímavá abych se nechal zlomit= musí být tak zajímavá abych si mohl ve své mysli obhájit její cenu+kompletní GO (teď je na sbazaru několik X7 a C5II cenově 20000,- od sebe)
Upřímně nevím , ale 50. je hrozná raketa - jestli za 1/2 ? netuím (na C5I a II jsem schopen jí udělat za 10% této ceny i s mím rabatem). Problém je e je to tak humpolácké a sloité odhalit problém e to kadý řeí a)buď jen tím co se dá odhalit, b)výměnou veho aby to bylo mono zárukovat. Udělá celej předek a zjistí e to jetě nebude ono a bude pokračovat se z.nápravou;-) A ohledně ceny strích a nových modelů? podívej se po inzerátech jak u nás tak venku = jsou tam rozdíly někdy i nepatrné a jak tu někdo psal tuím o vícarech tak tam jsou dokonce X7 levnějí ne C5II ;-) Proč? (ty nae staré klupy mají 300 a 500. a dají se udrovat a oravit za ,,pár korun" - jednou do toho ,,krámu" asi budu muset strčit rypák také(na nátlak drahé polovičky) ale ta cena zatím pro mne se neobjevila tak zajímavá abych se nechal zlomit= musí být tak zajímavá abych si mohl ve své mysli obhájit její cenu+kompletní GO ;-) (teď je na sbazaru několik X7 a C5II cenově 20000,- od sebe)
|
|
16.02.2017 11:03 -
Re: Silentbloky ramen přední nápravy / C5 III
|
3040103
|
|
filipxec
|
Město: Beroun, Auto: Citroën C5 III (X7) 3.0i V6 215k Tourer | Počet příspěvků: 19 |
|
|
jumep: Díky za radu, zajedu na STK a nechám to prověřit na tech jejich vibrátorech. Protoe lehounkou vuli tam je na nerovnostech slyset - velmi nezretelne, nutne absolutni ticho a soustredeni.
Jinak jsem byl na 3D geometrii. Auto je OK. Po 15 mesicich to konecne někdo udelal spravne. Dovolim si malou úvahu a rekapitulaci. Na zacatku bylo lupani při max rejdu a PP pneu sjeta zevnitř. Jeden servis neudelal nic, druhy vymenil kulovy cep. Zmizelo lupnuti. Pry udelali geo. Guma se stále sjizdela. Treti servis udelal geo. Výsledkem byl volant ke strane a lehke tahnuti doprava. Nyní geo znova a vypada to OK, volant rovne, auto uhne az po 300m. Zrejme to dela zadek, kde uz jeden odklon nejde o par minut dat do doporučeného rozpeti (zrejme opotrebeny silentblok).
Strasne je, ze v autorizovanem servisu citronu by vymenili dily na celem predku a rekli si za to 50 tisíc. A problém by to nevyresilo (zmizela by ta lehounka vule, pokud by to udelali dobře). Klicova je informace o utahovani v jizdni poloze. Uvedomil jsem si, ze tu předchozí geo delali na zvednutem aute za prahy. Nyní to měli zvednute v jizdni poloze na najezdech. Usoudil jsem, ze v tom je podstatny rozdil. Desny je, ze v autorizaku ani nic nemerili, jen rekli, ze delat geo nemá smysl.
K předchozím poznamkam ke kvalite aut: nemyslim si, ze by C5 X7 (druha generace, treti facelift) bylo horsi auto nez Xantia nebo C5 I. Xantosku jsem miloval a jeji poadavky na servis byly minimalni. Mc Pherson na Xantii a C5 I a II je méně choulostivy na kvalitu silnic, nez tomu je u C5 III, kde je Multilink. To je fakt, s nimz se musí zit. Stejne jako to, ze dobrych automechaniku je stejne malo jako dobrych zubaru nebo uredniku nebo hospodských,....atd....
Mam v umyslu autu vymenit silenty, tak dam vedet, jak to dopadlo. A hezke houpani
Mimochodem, shanim na Xantii Activu pravou zadni pistnici, Citroen je uz nedodava. Cislo dilu je 527244. Na tele pístnice je číslo 11. Prikladam fotku. Praskla ta tycka, co vede do ramene, prikladam foto.
jumep: Díky za radu, zajedu na STK a nechám to prověřit na tech jejich vibrátorech. Protoe lehounkou vuli tam je na nerovnostech slyset - velmi nezretelne, nutne absolutni ticho a soustredeni.
Jinak jsem byl na 3D geometrii. Auto je OK. Po 15 mesicich to konecne někdo udelal spravne. Dovolim si malou úvahu :-) a rekapitulaci. Na zacatku bylo lupani při max rejdu a PP pneu sjeta zevnitř. Jeden servis neudelal nic, druhy vymenil kulovy cep. Zmizelo lupnuti. Pry udelali geo. Guma se stále sjizdela. Treti servis udelal geo. Výsledkem byl volant ke strane a lehke tahnuti doprava. Nyní geo znova a vypada to OK, volant rovne, auto uhne az po 300m. Zrejme to dela zadek, kde uz jeden odklon nejde o par minut dat do doporučeného rozpeti (zrejme opotrebeny silentblok).
Strasne je, ze v autorizovanem servisu citronu by vymenili dily na celem predku a rekli si za to 50 tisíc. A problém by to nevyresilo (zmizela by ta lehounka vule, pokud by to udelali dobře). Klicova je informace o utahovani v jizdni poloze. Uvedomil jsem si, ze tu předchozí geo delali na zvednutem aute za prahy. Nyní to měli zvednute v jizdni poloze na najezdech. Usoudil jsem, ze v tom je podstatny rozdil. Desny je, ze v autorizaku ani nic nemerili, jen rekli, ze delat geo nemá smysl.
K předchozím poznamkam ke kvalite aut: nemyslim si, ze by C5 X7 (druha generace, treti facelift) bylo horsi auto nez Xantia nebo C5 I. Xantosku jsem miloval a jeji poadavky na servis byly minimalni. Mc Pherson na Xantii a C5 I a II je méně choulostivy na kvalitu silnic, nez tomu je u C5 III, kde je Multilink. To je fakt, s nimz se musí zit. Stejne jako to, ze dobrych automechaniku je stejne malo jako dobrych zubaru nebo uredniku nebo hospodských,....atd....
Mam v umyslu autu vymenit silenty, tak dam vedet, jak to dopadlo. A hezke houpani :-)
Mimochodem, shanim na Xantii Activu pravou zadni pistnici, Citroen je uz nedodava. Cislo dilu je 527244. Na tele pístnice je číslo 11. Prikladam fotku. Praskla ta tycka, co vede do ramene, prikladam foto.
Přílohy: Xantia activa pistnice_11.jpg ( 50221b ) - Pistnice Xantia Activa Xantia activa pistnice_2.jpg ( 48499b ) - Pistnice Xantia Activa Xantia activa pistnice_3.jpg ( 44257b ) - Pistnice Xantia Activa Xantia activa pistnice_4.jpg ( 43380b ) - Pistnice Xantia Activa Xantia activa pistnice_5.jpg ( 46791b ) - Pistnice Xantia Activa |
|
| |
|
|