| | |
01.03.2014 00:30 -
Re: Vibrace auta při jízdě
|
2672942
|
|
jumep
|
|
|
aj ja si myslim ze korektor ma nejaky zjavny problem, obdobne sa to sprava pri prerazenych piestniciach, ale tam to hydra nevytlaci hore
aj ja si myslim ze korektor ma nejaky zjavny problem, obdobne sa to sprava pri prerazenych piestniciach, ale tam to hydra nevytlaci hore
|
|
01.03.2014 18:19 -
Re: Vibrace auta při jízdě
|
2673140
|
|
vacharadek
|
Město: Holice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 6 |
|
|
PATaMAT napsal(a): Ano, výka C5 jde nastavit.
Pokud je kloub na poloose a u převodovky nebo u kola u trochu vyběhanej ( a to na jetým autě je vdycky) tak při poloze auta vej ( např i při akceleraci přizvednutí předku) tak jdou poloosy tím pádem zeikma a ty klouby musí pracovat- otáčet se přes ty vyběhané plochy-důlky , to samé při vytočení kol do rejdu ... Kdy je auto ve správné vejce tzn poloosy jdou vodorovně do kol, převodovka- osa - kloub - kolo ve v jedné rovině, tak to chodí pořád stejně a nemá to snahu třepat i kdy je to LEHCE vyběhané. Kadý ten kloub ( vnějí - vnitřní ) dělá trochu jinou paseku kdy je patnej.
Divné je, e vibrace jsou jen kdy jede auto pod ostrým plynem, pokud pojedu bez plynu pak i při "nadhození" auta nic nevibruje.
Divné je, e vibrace jsou jen kdy jede auto pod ostrým plynem, pokud pojedu bez plynu pak i při "nadhození" auta nic nevibruje.
|
|
01.03.2014 18:33 -
Re: Vibrace auta při jízdě
|
2673157
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1300 |
|
|
Nevím co je na tom divné. prostě je to zatím patné jen trochu, tak se to projevuje jen v extrému, při velkém zatíení ... Divné je, e je zima a není sníh
Nevím co je na tom divné. prostě je to zatím patné jen trochu, tak se to projevuje jen v extrému, při velkém zatíení ... Divné je, e je zima a není sníh ;-)
|
|
12.03.2014 10:37 -
Re: Vibrace auta při jízdě
|
2676481
|
|
LesakLubos
|
Město: Dubenec, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX | Počet příspěvků: 2 |
|
|
nazdar lidi, mám takovej problémek. včera jsem měnil kotouče , protoe na pravý straně se při brdění roztrhl.No a na levý jsem ho musel odsekat, akorát se stal malej problém a auto sjelo ze zvedáku. nic se neponičilo ale teď kdy dosáhnu na rychlost 90km/h a uberu plyn tak se auto rozklepe. Myslíte e je to čep kdy dostal pecku jak to sjelo, nebo něco vánějího? ty vibrace mi vyklepaly pokličku na alu na LP kole Spadlo z cca 20-30 cm . Jedná se o c5II 2.0 HDi. díky za rady
nazdar lidi, mám takovej problémek. včera jsem měnil kotouče , protoe na pravý straně se při brdění roztrhl.No a na levý jsem ho musel odsekat, akorát se stal malej problém a auto sjelo ze zvedáku. nic se neponičilo ale teď kdy dosáhnu na rychlost 90km/h a uberu plyn tak se auto rozklepe. Myslíte e je to čep kdy dostal pecku jak to sjelo, nebo něco vánějího? ty vibrace mi vyklepaly pokličku na alu na LP kole Spadlo z cca 20-30 cm . Jedná se o c5II 2.0 HDi. díky za rady
|
|
12.03.2014 17:44 -
Re: Vibrace auta při jízdě
|
2676516
|
|
LPX
|
Město: Česká Skalice, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 35 |
|
|
Ahoj, netuím sice zda dostal čep ránu, ale u mé C5 I, jsem problémy s vibracemi řeil dost dlouho a nakonec to bylo na výměnu vech kotoučů a hlavně, opakuji hlavně renovaci vech brzdičů a to poctivě, ve předu dokonce opakovaně!! Pokud jsi musel odsekávat tak to radi zkontroluj. Dělalo to problémy právě kolem 90 km/h, po výměně předních nastal chvilku klid a pak se projevil jeden zadní, který se po prvním zahřátí zkroutil a dělal neplechu.
Ahoj, netuím sice zda dostal čep ránu, ale u mé C5 I, jsem problémy s vibracemi řeil dost dlouho a nakonec to bylo na výměnu vech kotoučů a hlavně, opakuji hlavně renovaci vech brzdičů a to poctivě, ve předu dokonce opakovaně!! Pokud jsi musel odsekávat tak to radi zkontroluj. Dělalo to problémy právě kolem 90 km/h, po výměně předních nastal chvilku klid a pak se projevil jeden zadní, který se po prvním zahřátí zkroutil a dělal neplechu.
|
|
12.03.2014 19:48 -
Re: Vibrace auta při jízdě
|
2676531
|
|
jumep
|
|
|
ked sa jeden odtrhol (rozpadol) a druhy sa osekaval, tu sa tazko poradi
odchylkomer a zmerat hadzavost kotucov, dosadacie plochy atd.
ked sa jeden odtrhol (rozpadol) a druhy sa osekaval, tu sa tazko poradi
odchylkomer a zmerat hadzavost kotucov, dosadacie plochy atd.
|
|
12.03.2014 21:28 -
Re: Vibrace auta při jízdě
|
2676556
|
|
LesakLubos
|
Město: Dubenec, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX | Počet příspěvků: 2 |
|
|
díky za rady, právě e jsem měnil destičky a přední pravý brzdič + výměna brz. kapaliny no a pak nastal problém s kotouči , no zkusím tu odchylku + výměnu čepu a radi i tyčku stab. no a uvidím
díky za rady, právě e jsem měnil destičky a přední pravý brzdič + výměna brz. kapaliny no a pak nastal problém s kotouči , no zkusím tu odchylku + výměnu čepu a radi i tyčku stab. no a uvidím :palec
|
|
06.01.2015 21:00 -
Re: Vibrace auta při jízdě
|
2772600
|
|
Jetik
|
Město: Mala Ida, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) | Počet příspěvků: 62 |
|
|
Kolegovia C5-kári!
Preiel som si celé vlákno od začiatku, ale rieenie, či aspoň dobrú radu ako na problém s mojou C5 2.2 HDi 2001 som nenaiel. Mne sa toti vibrácie začali prejavova asi na 190 000 km pri spomažovaní so zaradenou rýchlosou (brzdenie motorom) v pecificky úzkom intervale otáčok (cca 2000 ot/min) a pri zoliapnutí spojky, alebo pridaní plynu zmizli. Následne bola na 210 000 km (pribline) vymenená spojka (kit) vrátane zotrvačníka, ale vibrácie nezmizli. Skôr sa zintenzívnili. Teraz v zime ich na začiatku jazdy nebada, ale po zahriatí je to znova zlé. Motor netrhá, pri zmene otáčok na vožnobeh (smerom hore aj dole) k iadnym vibráciám nedochádza, teda od motora to asi nebude. Dnes som auto trochu prehnal po diažnici a vibrácie sú tam aj počas jazdy v žubovožných otáčkach, len podstatne menie ako pri brzdení motorom pri tých 2000 ot/min. So zvyovaním rýchlosti nad 80 km/h sa vibrácie stále zväčujú, take to vyváením kolies asi nebude (to obvykle od určitej rýchlosti zoslabne). Pri cca 160 km/h som sa u zrýchžova kôli silným vibráciám neodváil. Auto vibruje aj na vožnobeh dole kopcom. Predné aj zadné brzdové taniere po výmene (najazdené menej ako 10 000 km). Kolesá opakovane preváené. V servise na nič neprili, dokonca hovoria, e aj poloosi sú v poriadku. Mám ale s nimi svoje skúsenosti. Čo s tým? Poradí niekto?
Ďakujem.
Kolegovia C5-kári!
Preiel som si celé vlákno od začiatku, ale rieenie, či aspoň dobrú radu ako na problém s mojou C5 2.2 HDi 2001 som nenaiel. Mne sa toti vibrácie začali prejavova asi na 190 000 km pri spomažovaní so zaradenou rýchlosou (brzdenie motorom) v pecificky úzkom intervale otáčok (cca 2000 ot/min) a pri zoliapnutí spojky, alebo pridaní plynu zmizli. Následne bola na 210 000 km (pribline) vymenená spojka (kit) vrátane zotrvačníka, ale vibrácie nezmizli. Skôr sa zintenzívnili. Teraz v zime ich na začiatku jazdy nebada, ale po zahriatí je to znova zlé. Motor netrhá, pri zmene otáčok na vožnobeh (smerom hore aj dole) k iadnym vibráciám nedochádza, teda od motora to asi nebude. Dnes som auto trochu prehnal po diažnici a vibrácie sú tam aj počas jazdy v žubovožných otáčkach, len podstatne menie ako pri brzdení motorom pri tých 2000 ot/min. So zvyovaním rýchlosti nad 80 km/h sa vibrácie stále zväčujú, take to vyváením kolies asi nebude (to obvykle od určitej rýchlosti zoslabne). Pri cca 160 km/h som sa u zrýchžova kôli silným vibráciám neodváil. Auto vibruje aj na vožnobeh dole kopcom. Predné aj zadné brzdové taniere po výmene (najazdené menej ako 10 000 km). Kolesá opakovane preváené. V servise na nič neprili, dokonca hovoria, e aj poloosi sú v poriadku. Mám ale s nimi svoje skúsenosti. Čo s tým? Poradí niekto?
Ďakujem.
|
|
06.01.2015 22:31 -
Re: Vibrace auta při jízdě
|
2772635
|
|
jruze
|
|
|
Jetik napsal(a): Kolegovia C5-kári!
Preiel som si celé vlákno od začiatku, ale rieenie, či aspoň dobrú radu ako na problém s mojou C5 2.2 HDi 2001 som nenaiel. Mne sa toti vibrácie začali prejavova asi na 190 000 km pri spomažovaní so zaradenou rýchlosou (brzdenie motorom) v pecificky úzkom intervale otáčok (cca 2000 ot/min) a pri zoliapnutí spojky, alebo pridaní plynu zmizli. Následne bola na 210 000 km (pribline) vymenená spojka (kit) vrátane zotrvačníka, ale vibrácie nezmizli. Skôr sa zintenzívnili. Teraz v zime ich na začiatku jazdy nebada, ale po zahriatí je to znova zlé. Motor netrhá, pri zmene otáčok na vožnobeh (smerom hore aj dole) k iadnym vibráciám nedochádza, teda od motora to asi nebude. Dnes som auto trochu prehnal po diažnici a vibrácie sú tam aj počas jazdy v žubovožných otáčkach, len podstatne menie ako pri brzdení motorom pri tých 2000 ot/min. So zvyovaním rýchlosti nad 80 km/h sa vibrácie stále zväčujú, take to vyváením kolies asi nebude (to obvykle od určitej rýchlosti zoslabne). Pri cca 160 km/h som sa u zrýchžova kôli silným vibráciám neodváil. Auto vibruje aj na vožnobeh dole kopcom. Predné aj zadné brzdové taniere po výmene (najazdené menej ako 10 000 km). Kolesá opakovane preváené. V servise na nič neprili, dokonca hovoria, e aj poloosi sú v poriadku. Mám ale s nimi svoje skúsenosti. Čo s tým? Poradí niekto?
Ďakujem.
Je to pokus omyl ale poloosy,sylety
Je to pokus omyl ale poloosy,sylety:nevim
|
|
06.01.2015 22:39 -
Re: Vibrace auta při jízdě
|
2772641
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Poloosa mi vibrovala jen v tahu. Na volnoběh ne. Teda poloosa s vymletýma drákama pro kameny v kloubu. Leda snad ohnutá, nebo nevyváená by mohla vibrovat i na volnoběh.
Poloosa mi vibrovala jen v tahu. Na volnoběh ne. Teda poloosa s vymletýma drákama pro kameny v kloubu. Leda snad ohnutá, nebo nevyváená by mohla vibrovat i na volnoběh.
|
|
07.01.2015 09:36 -
Re: Vibrace auta při jízdě
|
2772690
|
|
Devilian
|
|
|
Vacsinu o veciach v aute viem z netu, ale zial z mojej poslednej xsary som sa naucil mnoho o poloosach prakticky. Menil som 2x pravu a raz lavu. Podla mna to bude vnutorny klb na poloosi (ten pri prevodovke). C5 ma jednu 'nevyhodu', je dobre odhlucnena a preto sa to neda zachytit od zaciatku. To na xsare som to pocul hned. Ak ale nahodou zachytis to klepanie, ktore sa meni z rychlostou, tak je to ono. Vnutorny klb sa mi zacal ozyvat tak, ze najskor po pridani alebo brzdeni motorom som pocul jemne klepanie vpredu pod autom. Toto silnelo, a vtedy som uz menil poloos. U teba to ale bude uz v dost zlom stadiu. Mozno by mohlo byt nieco vidiet ked sa da dole ta manzeta od prevodovky, ale to by na tom musela byt uz dost zle. Este ma napada, na dlhsej poloosi je este to lozisko medzi kolesom a prevodovkou. Ak by ti to velmi vibrovalo na tejto strane, ocakaval by som, ze bude vyzerat dost zle. Takto by si to mohol mozno identifikovat.
Ono na naftovych autach vseobecne su poloosi viac namahane, pretoze skoro po cely zivot znasaju maximalny krutiaci moment. Osobne by som to ratal medzi veci, ktore na diesli casom urcite odidu. Ozaj, a moja skusenost, pozor na poloosi z polska. Chvilu idu dobre, ale hned sa znova vyhrkaju a to co usetris na peniazoch, vrazis do casu a nervov. Ale mozno tam najdes nieco lepsie ako ja.
Vacsinu o veciach v aute viem z netu, ale zial z mojej poslednej xsary som sa naucil mnoho o poloosach prakticky. Menil som 2x pravu a raz lavu. Podla mna to bude vnutorny klb na poloosi (ten pri prevodovke). C5 ma jednu 'nevyhodu', je dobre odhlucnena a preto sa to neda zachytit od zaciatku. To na xsare som to pocul hned. Ak ale nahodou zachytis to klepanie, ktore sa meni z rychlostou, tak je to ono. Vnutorny klb sa mi zacal ozyvat tak, ze najskor po pridani alebo brzdeni motorom som pocul jemne klepanie vpredu pod autom. Toto silnelo, a vtedy som uz menil poloos. U teba to ale bude uz v dost zlom stadiu. Mozno by mohlo byt nieco vidiet ked sa da dole ta manzeta od prevodovky, ale to by na tom musela byt uz dost zle. Este ma napada, na dlhsej poloosi je este to lozisko medzi kolesom a prevodovkou. Ak by ti to velmi vibrovalo na tejto strane, ocakaval by som, ze bude vyzerat dost zle. Takto by si to mohol mozno identifikovat.
Ono na naftovych autach vseobecne su poloosi viac namahane, pretoze skoro po cely zivot znasaju maximalny krutiaci moment. Osobne by som to ratal medzi veci, ktore na diesli casom urcite odidu. Ozaj, a moja skusenost, pozor na poloosi z polska. Chvilu idu dobre, ale hned sa znova vyhrkaju a to co usetris na peniazoch, vrazis do casu a nervov. Ale mozno tam najdes nieco lepsie ako ja.
|
|
07.01.2015 20:32 -
Re: Vibrace auta při jízdě
|
2772863
|
|
Jetik
|
Město: Mala Ida, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) | Počet příspěvků: 62 |
|
|
Take mierne upravujem svoj príspevok.
Dnes som pre zicher navtívil opä pneu servis a nechal prevái vetky 4 kolesá. A čuduj sa svete, na 3 kolesách bolo treba upravi závaia (od 5 do 15g) ale na prednom pravom to bolo dokonca 10/25. Vyskúal som to opä vo vyej rýchlosti a vibrácie pri zrýchžovaní nad 80 km/h nebada. Vyhnal som to a nad 150 km/h a vibrácie nikde. Take opä choroba C5 - extrémna závislos na perfektne vyváených kolesách. Vibrácie pri brzdení motorom sú tam vak stále. Dnes som skúsil či to zavibruje pri zrýchžovaní aj v polohe 40, ale nič. Len pri brzdení motorom okolo 2000 - 1900 ot/min silné drnčanie citežné na volante ale aj na sedadle pod zadkom ako keby priamo spojené s rámom karosérie. Rovnaké pri tých istých otáčkach na 5, 4 aj 3-om prevodovom stupni. Ak poklesnú otáčky niie, úplne sa to stratí. Take poloosi asi vypadli z hry. Čo ďalej? Má niekto dobrý typ?
Take mierne upravujem svoj príspevok.
Dnes som pre zicher navtívil opä pneu servis a nechal prevái vetky 4 kolesá. A čuduj sa svete, na 3 kolesách bolo treba upravi závaia (od 5 do 15g) ale na prednom pravom to bolo dokonca 10/25. Vyskúal som to opä vo vyej rýchlosti a vibrácie pri zrýchžovaní nad 80 km/h nebada. Vyhnal som to a nad 150 km/h a vibrácie nikde. Take opä choroba C5 - extrémna závislos na perfektne vyváených kolesách. Vibrácie pri brzdení motorom sú tam vak stále. Dnes som skúsil či to zavibruje pri zrýchžovaní aj v polohe 40, ale nič. Len pri brzdení motorom okolo 2000 - 1900 ot/min silné drnčanie citežné na volante ale aj na sedadle pod zadkom ako keby priamo spojené s rámom karosérie. Rovnaké pri tých istých otáčkach na 5, 4 aj 3-om prevodovom stupni. Ak poklesnú otáčky niie, úplne sa to stratí. Take poloosi asi vypadli z hry. Čo ďalej? Má niekto dobrý typ?
|
|
08.01.2015 09:30 -
Re: Vibrace auta při jízdě
|
2772937
|
|
Devilian
|
|
|
Ak je to vzdy pri tych istych otackach a nezalezi na rychlosti, tak to moze byt podla mna len motor a ciastocne aj prevodovka. Nieco okolo motora (mozno tie silentbloky) rezonuju pri tych 2000 otackach. Silentbloky si skusal pozerat? Pri brzdeni motorom je vlastne motor tlaceny rychlostou auta, a je urcite namahany iny silentblok ako pri pridavani. To by mohlo sediet.
Druha vec, ale to strielam do slepa a 99% to to nebude, ale mozes pozriet, myslim ze pri 2000 otackach sa zatvara EGR, ale to len kvoli tym 2000 otackam.
Ak je to vzdy pri tych istych otackach a nezalezi na rychlosti, tak to moze byt podla mna len motor a ciastocne aj prevodovka. Nieco okolo motora (mozno tie silentbloky) rezonuju pri tych 2000 otackach. Silentbloky si skusal pozerat? Pri brzdeni motorom je vlastne motor tlaceny rychlostou auta, a je urcite namahany iny silentblok ako pri pridavani. To by mohlo sediet.
Druha vec, ale to strielam do slepa a 99% to to nebude, ale mozes pozriet, myslim ze pri 2000 otackach sa zatvara EGR, ale to len kvoli tym 2000 otackam.
|
|
08.01.2015 10:27 -
Re: Vibrace auta při jízdě
|
2772952
|
|
jumep
|
|
|
ja by som vymenil silenty motora, vsetky 3
ja by som vymenil silenty motora, vsetky 3
|
|
08.01.2015 13:08 -
Re: Vibrace auta při jízdě
|
2772998
|
|
ivanivan
|
|
|
Jednou mi podobné vibrace dělal umírající vnitřní kloub poloosy.
Jednou mi podobné vibrace dělal umírající vnitřní kloub poloosy.
|
|
09.01.2015 12:35 -
Re: Vibrace auta při jízdě
|
2773170
|
|
robo
|
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 1083 |
|
|
Jetik napsal(a): Take mierne upravujem svoj príspevok.
Dnes som pre zicher navtívil opä pneu servis a nechal prevái vetky 4 kolesá. A čuduj sa svete, na 3 kolesách bolo treba upravi závaia (od 5 do 15g) ale na prednom pravom to bolo dokonca 10/25. Vyskúal som to opä vo vyej rýchlosti a vibrácie pri zrýchžovaní nad 80 km/h nebada. Vyhnal som to a nad 150 km/h a vibrácie nikde. Take opä choroba C5 - extrémna závislos na perfektne vyváených kolesách. Vibrácie pri brzdení motorom sú tam vak stále. Dnes som skúsil či to zavibruje pri zrýchžovaní aj v polohe 40, ale nič. Len pri brzdení motorom okolo 2000 - 1900 ot/min silné drnčanie citežné na volante ale aj na sedadle pod zadkom ako keby priamo spojené s rámom karosérie. Rovnaké pri tých istých otáčkach na 5, 4 aj 3-om prevodovom stupni. Ak poklesnú otáčky niie, úplne sa to stratí. Take poloosi asi vypadli z hry. Čo ďalej? Má niekto dobrý typ?
natrafil si na pneuservis co ma naprd vyvazovacku. Ono je vlastne problem natrafit na pneuservis co to vie vyvazit.Mam s tym bohate skusenosti ako som chodil ako blb s novou C4,az mi to pokazilo radost z auta.
Hej nielen masazne sedadlo ale aj volant. A rozhodilo ju aj 5g, takze 20g a pod je uz uplne mimo misu.
Kedze u nas viem kde to vedia tak s C5 este som nemal problem. takze neviem ci je az tak citliva na nevyvazky C5.
natrafil si na pneuservis co ma naprd vyvazovacku. Ono je vlastne problem natrafit na pneuservis co to vie vyvazit.Mam s tym bohate skusenosti ako som chodil ako blb s novou C4,az mi to pokazilo radost z auta.
Hej nielen masazne sedadlo ale aj volant. A rozhodilo ju aj 5g, takze 20g a pod je uz uplne mimo misu.
Kedze u nas viem kde to vedia tak s C5 este som nemal problem. takze neviem ci je az tak citliva na nevyvazky C5.
|
|
09.01.2015 20:59 -
Re: Vibrace auta při jízdě
|
2773260
|
|
bluemotion
|
Město: Ronov p.R., Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 286 |
|
|
Ja si teda myslim ze 15 gramu sakra ucitis...
Ja si teda myslim ze 15 gramu sakra ucitis...
|
|
09.01.2015 21:06 -
Re: Vibrace auta při jízdě
|
2773262
|
|
jumep
|
|
|
ja som jednemu cloveku zabudol dat dole bezpecak kluc zo srobu, nahodil puklicu a odovzdal auto
za 3 dni mi vola ze chce dat prevazit kola, lebo trasu a ze kde som dal bezpecak, mu hovorim ze tam kde ho mavas vzdy ....
neni tam ...... tak som hladal v garazi, nenasiel
potom mi vola, ze nasiel ho ze bol na kolese a ze ked ho dal aj prestalo triast ...
zle vyvazenie skor neocitis ked mas romlatene silenty ....
ja som jednemu cloveku zabudol dat dole bezpecak kluc zo srobu, nahodil puklicu a odovzdal auto
za 3 dni mi vola ze chce dat prevazit kola, lebo trasu a ze kde som dal bezpecak, mu hovorim ze tam kde ho mavas vzdy ....
neni tam ...... tak som hladal v garazi, nenasiel
potom mi vola, ze nasiel ho ze bol na kolese a ze ked ho dal aj prestalo triast ...
zle vyvazenie skor neocitis ked mas romlatene silenty ....
|
|
| |
|
|