| | |
17.10.2013 12:28 -
Re: Vibrace auta při jízdě
|
2628033
|
|
LPX
|
Město: Česká Skalice, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 35 |
|
|
Zdravím pánové, jedna z věcí odhalena - zlobilo i klepání do brzd a to v závislosti na intenzitě a zahřátí kotoučů, bývalý majitel měnil vechny kotouče cca před rokem, ale levá přední ručka byla mrtvá a přibrďovala, tak se přední kotouč vyhřál a zkroutil - vyměnil jsem oba přední kotouče, dal nové desky a kompletně vyměnil lanovody a trubky na ručce. V servisu jsem ádal o prověření i zadních kotoučů, které vypadají jak nové a bylo mi sděleno, e je ve O.K. a provedeno! Bohuel NE, dnes jsem s člověkem, kterému věřím auto projeli, potvrdil se pocit, e problém je vpravo vzadu a po zahřátí rychle na hever, no a u při prostém otočení zadního kola vpravo i vlevo, tak vpravo bylo znát citelné drhnutí v určitém místě, které postupně sláblo. Vlevo ádný výrazný odpor a otáčení kol bylo rovnoměrné. Přítí týden to bude rozdělané a uvidíme příčinu - pokud má někdo přímo radu na co se zaměřit, prosím napite (i kdy vím, e je popsáno v jiných tématech).
Co se týká dalích problémů, uvidím po výměně kol za plechy s dobrými pneu, které na jiné C5 problémy nedělaly. Podle jiných témat mám podezření i na silentbloky motoru, protoe při prudím brzdění a následném podřazení ATM, nebo prudí akceleraci se někdy projevují rázy větí ne mi je příjemné, ale nemám mnoho zkueností s ATM 4HP..., jinak převodovka řadí hezky. Dnes jsme zkoueli páčit jeden silentblok, ale zdál se dobrý, uvidíme a při dalí prohlídce. Poloosy stále nevylučuji.
Zdravím pánové, jedna z věcí odhalena - zlobilo i klepání do brzd a to v závislosti na intenzitě a zahřátí kotoučů, bývalý majitel měnil vechny kotouče cca před rokem, ale levá přední ručka byla mrtvá a přibrďovala, tak se přední kotouč vyhřál a zkroutil - vyměnil jsem oba přední kotouče, dal nové desky a kompletně vyměnil lanovody a trubky na ručce. V servisu jsem ádal o prověření i zadních kotoučů, které vypadají jak nové a bylo mi sděleno, e je ve O.K. a provedeno! Bohuel NE, dnes jsem s člověkem, kterému věřím auto projeli, potvrdil se pocit, e problém je vpravo vzadu a po zahřátí rychle na hever, no a u při prostém otočení zadního kola vpravo i vlevo, tak vpravo bylo znát citelné drhnutí v určitém místě, které postupně sláblo. Vlevo ádný výrazný odpor a otáčení kol bylo rovnoměrné. Přítí týden to bude rozdělané a uvidíme příčinu - pokud má někdo přímo radu na co se zaměřit, prosím napite (i kdy vím, e je popsáno v jiných tématech).
Co se týká dalích problémů, uvidím po výměně kol za plechy s dobrými pneu, které na jiné C5 problémy nedělaly. Podle jiných témat mám podezření i na silentbloky motoru, protoe při prudím brzdění a následném podřazení ATM, nebo prudí akceleraci se někdy projevují rázy větí ne mi je příjemné, ale nemám mnoho zkueností s ATM 4HP..., jinak převodovka řadí hezky. Dnes jsme zkoueli páčit jeden silentblok, ale zdál se dobrý, uvidíme a při dalí prohlídce. Poloosy stále nevylučuji.
|
|
28.02.2014 10:46 -
Re: Vibrace auta při jízdě
|
2672692
|
|
vacharadek
|
Město: Holice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 6 |
|
|
Zdravím, mám zapůjčený C5 2.0 Kombi 2009 a v určitých situacích se objevují velmi silné vibrace do celého auta. První typickou situací je předjídění, nebo ostřejí zrychlování. V momentě kdy je rovná silnice tak se nic neděje, ale pokud dojede k rozhoupání auta (jakoby při jízdě po vlnách) nahoru a dolů tak v nejvyím bodě se brutálně rozvibruje celé auto, po návratu do spodní části nic. Take lze je 150 bez sebemeního náznaku vibrace a pokud něco nadhodí (zhoupne) auto nahoru tak ve vrcholu nadhozu auto zavibruje a pak u zase nic .
Druhou typickou situací je kdy je auto "zvednuté na tlumičích" na první výku nad standardem (dělalo by i při druhé výce), pak při dosaení cca 2000tis otáček a rychlosti při které se začne podvozek sniovat se auto rozvibruje tak, e mít umělé zuby tak mi vylétnou.
Auto má najeto cca 150, (bohuel je ve světlém vnitřku a ten jaksi odchází rychleji (otěr barvy) take nejsme schopen rozpoznat zda nemá víc ne těch 150) a v servisu odkud mám vůz zapůjčen ze mě tak trochu dělají paranoika a tvrdí, e to vlastně nevibruje a nebo jen přiměřeně stáří. Nic méně dali mi nové gumy, nahráli soft pro podvozek a převodovku. Vibrace se lehce uklidnily (dřív dělaly i při ostřejím odbočování se zastavením, při kterém jsem si předtočil kola, tak při tom rovnání kol zpět to také vibrovalo, nyní ji ne)
Nesetkal jste se někdo s něčím podobným? Nebo nevíte o někom v okolí Hradce Králové, Pardubic, kdo se specializuje na Citroeny (a není autorizák) a třeba by mi jen pomohl odhalit závadu, protoe jinak jsem za páprdu co si vymýlí a dělá problémy .. vdy to nevibruje a ve je v normálu
Zdravím, mám zapůjčený C5 2.0 Kombi 2009 a v určitých situacích se objevují velmi silné vibrace do celého auta. První typickou situací je předjídění, nebo ostřejí zrychlování. V momentě kdy je rovná silnice tak se nic neděje, ale pokud dojede k rozhoupání auta (jakoby při jízdě po vlnách) nahoru a dolů tak v nejvyím bodě se brutálně rozvibruje celé auto, po návratu do spodní části nic. Take lze je 150 bez sebemeního náznaku vibrace a pokud něco nadhodí (zhoupne) auto nahoru tak ve vrcholu nadhozu auto zavibruje a pak u zase nic .
Druhou typickou situací je kdy je auto "zvednuté na tlumičích" na první výku nad standardem (dělalo by i při druhé výce), pak při dosaení cca 2000tis otáček a rychlosti při které se začne podvozek sniovat se auto rozvibruje tak, e mít umělé zuby tak mi vylétnou.
Auto má najeto cca 150, (bohuel je ve světlém vnitřku a ten jaksi odchází rychleji (otěr barvy) take nejsme schopen rozpoznat zda nemá víc ne těch 150) a v servisu odkud mám vůz zapůjčen ze mě tak trochu dělají paranoika a tvrdí, e to vlastně nevibruje a nebo jen přiměřeně stáří. Nic méně dali mi nové gumy, nahráli soft pro podvozek a převodovku. Vibrace se lehce uklidnily (dřív dělaly i při ostřejím odbočování se zastavením, při kterém jsem si předtočil kola, tak při tom rovnání kol zpět to také vibrovalo, nyní ji ne)
Nesetkal jste se někdo s něčím podobným? Nebo nevíte o někom v okolí Hradce Králové, Pardubic, kdo se specializuje na Citroeny (a není autorizák) a třeba by mi jen pomohl odhalit závadu, protoe jinak jsem za páprdu co si vymýlí a dělá problémy .. vdy to nevibruje :nevim a ve je v normálu
|
|
28.02.2014 11:09 -
Re: Vibrace auta při jízdě
|
2672698
|
|
Georgie
|
Město: Vranovice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 98 |
|
|
Poloosy?
Poloosy?
|
|
28.02.2014 13:22 -
Re: Vibrace auta při jízdě
|
2672745
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1302 |
|
|
To budou poloosy a moná jetě to umocňuje, e auto můe bejt celkově o kousek vej ne má být.
To budou poloosy a moná jetě to umocňuje, e auto můe bejt celkově o kousek vej ne má být.
|
|
28.02.2014 13:59 -
Re: Vibrace auta při jízdě
|
2672748
|
|
vacharadek
|
Město: Holice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 6 |
|
|
Omlouvám se, zapoměl jsme říct, e "jednu" poloosu z tohoto důvodu měnili. Nic méně já osobně nejsem schopen poznat zda ano či ne.
Co je myleno ..."auto můe být o kousek vý"? To jde nějak někde nastavit? A take silné chvění/vibrace jsou při vyích polohách normální?
Omlouvám se, zapoměl jsme říct, e "jednu" poloosu z tohoto důvodu měnili. Nic méně já osobně nejsem schopen poznat zda ano či ne.
Co je myleno ..."auto můe být o kousek vý"? To jde nějak někde nastavit? A take silné chvění/vibrace jsou při vyích polohách normální?
|
|
28.02.2014 14:32 -
Re: Vibrace auta při jízdě
|
2672750
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1302 |
|
|
Ano, výka C5 jde nastavit.
Pokud je kloub na poloose a u převodovky nebo u kola u trochu vyběhanej ( a to na jetým autě je vdycky) tak při poloze auta vej ( např i při akceleraci přizvednutí předku) tak jdou poloosy tím pádem zeikma a ty klouby musí pracovat- otáčet se přes ty vyběhané plochy-důlky , to samé při vytočení kol do rejdu ... Kdy je auto ve správné vejce tzn poloosy jdou vodorovně do kol, převodovka- osa - kloub - kolo ve v jedné rovině, tak to chodí pořád stejně a nemá to snahu třepat i kdy je to LEHCE vyběhané. Kadý ten kloub ( vnějí - vnitřní ) dělá trochu jinou paseku kdy je patnej.
Ano, výka C5 jde nastavit.
Pokud je kloub na poloose a u převodovky nebo u kola u trochu vyběhanej ( a to na jetým autě je vdycky) tak při poloze auta vej ( např i při akceleraci přizvednutí předku) tak jdou poloosy tím pádem zeikma a ty klouby musí pracovat- otáčet se přes ty vyběhané plochy-důlky , to samé při vytočení kol do rejdu ... Kdy je auto ve správné vejce tzn poloosy jdou vodorovně do kol, převodovka- osa - kloub - kolo ve v jedné rovině, tak to chodí pořád stejně a nemá to snahu třepat i kdy je to LEHCE vyběhané. Kadý ten kloub ( vnějí - vnitřní ) dělá trochu jinou paseku kdy je patnej.
|
|
28.02.2014 17:06 -
Re: Vibrace auta při jízdě
|
2672804
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
Měl jsem auto asi o 3 cm výe a jezdilo jak z praku. Přiel jsem na to a při parkování vedle dvou firemních. Po koupi diagnostiky jsem srovnal. U X7 jde výka nastavit pomocí diagnostiky, nemusí se hrabat v nastavení korektorů.
Měl jsem auto asi o 3 cm výe a jezdilo jak z praku. Přiel jsem na to a při parkování vedle dvou firemních. Po koupi diagnostiky jsem srovnal. U X7 jde výka nastavit pomocí diagnostiky, nemusí se hrabat v nastavení korektorů.
|
|
28.02.2014 17:25 -
Re: Vibrace auta při jízdě
|
2672805
|
|
Ladman
|
Město: České Budějovice, Auto: Citroën C5 III 2.0i 16V 143k (103kW) Tourer Exclusive | Počet příspěvků: 489 |
|
|
já mám u delí dobu pocit, e je trochu vý ne má být. Jezdí OK, pouze kdy se dostane do nejvyí pozice (tam se dostane někdy i jen po jednom zmáčknutí tlačítka a ne dvakrát), nedá se s tím v podstatě jet ani krokem. ílený poskakování, e se i roleta v kufru sama sroluje a i kdy to rozjedu, dolů se auto samo nespustí. Po stisku tlačítka dolů sjede do vyí polohy, u neskáče, jede OK a po dosaení rychlosti asi 40 km/h se samo spustí do normální pozice. Ta je podle mne ale asi o trochu vý ne by měla být. Jinak LDS jsem zatím nikdy nedoléval, podle vizuální kontroly nebylo potřeba. Kadopádně dřív mi to v nejvyí poloze takhle neskákalo.
já mám u delí dobu pocit, e je trochu vý ne má být. Jezdí OK, pouze kdy se dostane do nejvyí pozice (tam se dostane někdy i jen po jednom zmáčknutí tlačítka a ne dvakrát), nedá se s tím v podstatě jet ani krokem. ílený poskakování, e se i roleta v kufru sama sroluje a i kdy to rozjedu, dolů se auto samo nespustí. Po stisku tlačítka dolů sjede do vyí polohy, u neskáče, jede OK a po dosaení rychlosti asi 40 km/h se samo spustí do normální pozice. Ta je podle mne ale asi o trochu vý ne by měla být. Jinak LDS jsem zatím nikdy nedoléval, podle vizuální kontroly nebylo potřeba. Kadopádně dřív mi to v nejvyí poloze takhle neskákalo.
|
|
28.02.2014 19:43 -
Re: Vibrace auta při jízdě
|
2672863
|
|
jruze
|
|
|
Ladman napsal(a): já mám u delí dobu pocit, e je trochu vý ne má být. Jezdí OK, pouze kdy se dostane do nejvyí pozice (tam se dostane někdy i jen po jednom zmáčknutí tlačítka a ne dvakrát), nedá se s tím v podstatě jet ani krokem. ílený poskakování, e se i roleta v kufru sama sroluje a i kdy to rozjedu, dolů se auto samo nespustí. Po stisku tlačítka dolů sjede do vyí polohy, u neskáče, jede OK a po dosaení rychlosti asi 40 km/h se samo spustí do normální pozice. Ta je podle mne ale asi o trochu vý ne by měla být. Jinak LDS jsem zatím nikdy nedoléval, podle vizuální kontroly nebylo potřeba. Kadopádně dřív mi to v nejvyí poloze takhle neskákalo.
Diag - kontrola nastavení - případně seřízení. Je to sice ve vybracích,ale nastavení vejky by nemělo mít vlyv a způsobovat vybrace pokud by byl podvozek v dobré kondici- zřejmě tam budou nějaké vůle - X7 náprava je dost náchylná na vůle v uloení těhlice(jak nahoře tak dole) - to dovede rozvybrovat podvozek stejně jako poloosa.
Diag - kontrola nastavení - případně seřízení. Je to sice ve vybracích,ale nastavení vejky by nemělo mít vlyv a způsobovat vybrace pokud by byl podvozek v dobré kondici- zřejmě tam budou nějaké vůle - X7 náprava je dost náchylná na vůle v uloení těhlice(jak nahoře tak dole) - to dovede rozvybrovat podvozek stejně jako poloosa.
|
|
28.02.2014 21:23 -
Re: Vibrace auta při jízdě
|
2672887
|
|
Ladman
|
Město: České Budějovice, Auto: Citroën C5 III 2.0i 16V 143k (103kW) Tourer Exclusive | Počet příspěvků: 489 |
|
|
jsem měsíc po STK, tak snad ádné vůle by tam být neměly. Divný je, e se auto z té nejvyí polohy samo nikdy po rozjetí nespustí dolů, jen tlačítkem.
jsem měsíc po STK, tak snad ádné vůle by tam být neměly. Divný je, e se auto z té nejvyí polohy samo nikdy po rozjetí nespustí dolů, jen tlačítkem.
|
|
28.02.2014 21:26 -
Re: Vibrace auta při jízdě
|
2672888
|
|
jumep
|
|
|
predne piestnice nemas mokre?
je mozne ze mas niektoru gulu zlu ... ono sa to takto strasne tazko hovori
na STK castokrat neodhalia vole, dost zalezi od toho technika
predne piestnice nemas mokre?
je mozne ze mas niektoru gulu zlu ... ono sa to takto strasne tazko hovori
na STK castokrat neodhalia vole, dost zalezi od toho technika
|
|
28.02.2014 21:53 -
Re: Vibrace auta při jízdě
|
2672892
|
|
Ladman
|
Město: České Budějovice, Auto: Citroën C5 III 2.0i 16V 143k (103kW) Tourer Exclusive | Počet příspěvků: 489 |
|
|
tak to nevím, pod autem jsem nebyl, ale LDS by snad utíkat neměla, kdy je sítko stále zalité. Přítí týden jsem domluven s mechanikem, který mi servisuje auto, e se mi na to podívá. V případě, e by to bylo tou koulí, mám rovnou nechat měnit vechny? Auto má nalítáno 130 000 km.
tak to nevím, pod autem jsem nebyl, ale LDS by snad utíkat neměla, kdy je sítko stále zalité. Přítí týden jsem domluven s mechanikem, který mi servisuje auto, e se mi na to podívá. V případě, e by to bylo tou koulí, mám rovnou nechat měnit vechny? Auto má nalítáno 130 000 km.
|
|
28.02.2014 21:57 -
Re: Vibrace auta při jízdě
|
2672894
|
|
jumep
|
|
|
relativne staci tu jednu zlu, az keby to malo viac ako tie km ktore pises by som riesil vsetky
inak to co popisujes ked das auto do uplne vrchnej polohy tj. 2x tlacitko hore z normalu, neostane ti stale vrcat bhi?
relativne staci tu jednu zlu, az keby to malo viac ako tie km ktore pises by som riesil vsetky
inak to co popisujes ked das auto do uplne vrchnej polohy tj. 2x tlacitko hore z normalu, neostane ti stale vrcat bhi?
|
|
28.02.2014 22:10 -
Re: Vibrace auta při jízdě
|
2672898
|
|
Ladman
|
Město: České Budějovice, Auto: Citroën C5 III 2.0i 16V 143k (103kW) Tourer Exclusive | Počet příspěvků: 489 |
|
|
během jízdy nevím, ale včera jsem zajíděl při parkování čumákem k obrubníku, tak jsem si auto přizvedl (1x zmáčknuto, ale vylezlo zase a nahoru) a kdy jsem od auta odcházel, tak BHI furt vrčela. Za hodinu jsem odjíděl, auto stále v nejvyí poloze, couvačka OK. Jak jsem zařadil jedničku a rozjel se, myslel jsem, e se auto rozskočí.
během jízdy nevím, ale včera jsem zajíděl při parkování čumákem k obrubníku, tak jsem si auto přizvedl (1x zmáčknuto, ale vylezlo zase a nahoru) a kdy jsem od auta odcházel, tak BHI furt vrčela. Za hodinu jsem odjíděl, auto stále v nejvyí poloze, couvačka OK. Jak jsem zařadil jedničku a rozjel se, myslel jsem, e se auto rozskočí.
|
|
28.02.2014 22:12 -
Re: Vibrace auta při jízdě
|
2672899
|
|
zhrado
|
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 767 |
|
|
budes mat vnutorny klb zly a asi aj zle nastavenu vysku.
budes mat vnutorny klb zly a asi aj zle nastavenu vysku.
|
|
28.02.2014 22:13 -
Re: Vibrace auta při jízdě
|
2672900
|
|
jumep
|
|
|
tak je to ako s tlmicmi, vsetko ale zalezi na vysledku testu
toto su veci ktore treba skutocne vidiet
tak je to ako s tlmicmi, vsetko ale zalezi na vysledku testu
toto su veci ktore treba skutocne vidiet
|
|
28.02.2014 22:21 -
Re: Vibrace auta při jízdě
|
2672902
|
|
Ladman
|
Město: České Budějovice, Auto: Citroën C5 III 2.0i 16V 143k (103kW) Tourer Exclusive | Počet příspěvků: 489 |
|
|
v horní poloze je celé auto, mechanik to píchne na diag, tak uvidím
v horní poloze je celé auto, mechanik to píchne na diag, tak uvidím
|
|
| |
|
|