| | |
05.09.2013 22:41 -
Re: Vibrace auta při jízdě
|
2615947
|
|
jumep
|
|
|
spidan v autokelly je 4800 a mas to aj zo zarukou a ak tam mas niekoho zo zlavou tak ides kus dole s cenou
spidan v autokelly je 4800 a mas to aj zo zarukou a ak tam mas niekoho zo zlavou tak ides kus dole s cenou
|
|
10.09.2013 00:33 -
Re: Vibrace auta při jízdě
|
2616761
|
|
Jarduk
|
Město: Dobřany, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive | Počet příspěvků: 166 |
|
|
Taky přidám problém s vibracema. Moje C5 II 2.0 HDi začne od 70 vibrovat, vrchol je kolem 85, od 100 vý se zas auto uklidní. Jde to do volantu, do celého auta. Vibrace zmizí při zatáčce doprava, rapidně se zvýrazní při zatáčce doleva. Trochu se mi zdá, e akcelerace napomáhá. Vibruje to vak i při brzdění, neutrálu, nezávisle na převodovce či motoru. Nechal jsem vyváit kola, problém stejný. Kvůli tomu, e to dělá jen, kdy se hmota auta nahrne na pravou stranu, hádám to na problém v téhle části auta. Zkusil jsem jetě hodit rezervu (ani jednou nepouitá) na místo pravého předního i zadního kola. Bez účinku. Kdy pod to vlez servisák, tak bral za čepy - prý ok. Jen snad stabilizační tyčky jsou trochu opotřebenějí, ale to cítim, i kdy přejedu nerovnost. Jediný, co zbývá, je pravá přední poloosa. Jene proč to dělá jen v týhle rychlosti? Neměla by patná poloosa dělat bordel u i při rozjezdu? Ani jruze nebyl schopen určit zdroj vibrací. Dneska jde auto na stk, tak snad i tam něco můou najít. Jinak pak čekam na plecháče pro zimní pneu, take tam pak zkusim dát i je. (za poslední týden jsem měnil kolo vícekrát ne za celej ivot)
Navíc se mi zdá, e ty vibrace se snad zvyujou, kdy se auto ohřeje... Nebo u mi to holt po víc kilometrech začně nasírat. dík
Taky přidám problém s vibracema. Moje C5 II 2.0 HDi začne od 70 vibrovat, vrchol je kolem 85, od 100 vý se zas auto uklidní. Jde to do volantu, do celého auta. Vibrace zmizí při zatáčce doprava, rapidně se zvýrazní při zatáčce doleva. Trochu se mi zdá, e akcelerace napomáhá. Vibruje to vak i při brzdění, neutrálu, nezávisle na převodovce či motoru. Nechal jsem vyváit kola, problém stejný. Kvůli tomu, e to dělá jen, kdy se hmota auta nahrne na pravou stranu, hádám to na problém v téhle části auta. Zkusil jsem jetě hodit rezervu (ani jednou nepouitá) na místo pravého předního i zadního kola. Bez účinku. Kdy pod to vlez servisák, tak bral za čepy - prý ok. Jen snad stabilizační tyčky jsou trochu opotřebenějí, ale to cítim, i kdy přejedu nerovnost. Jediný, co zbývá, je pravá přední poloosa. Jene proč to dělá jen v týhle rychlosti? Neměla by patná poloosa dělat bordel u i při rozjezdu? Ani jruze nebyl schopen určit zdroj vibrací. Dneska jde auto na stk, tak snad i tam něco můou najít. Jinak pak čekam na plecháče pro zimní pneu, take tam pak zkusim dát i je. (za poslední týden jsem měnil kolo vícekrát ne za celej ivot)
Navíc se mi zdá, e ty vibrace se snad zvyujou, kdy se auto ohřeje... Nebo u mi to holt po víc kilometrech začně nasírat. dík
|
|
10.09.2013 13:04 -
Re: Vibrace auta při jízdě
|
2616813
|
|
jumep
|
|
|
poloosy su najcastejsia pricina, i ked tu by to mohol byt aj kotuc, podla popisovanych priznakov
poloos sa dostatocne prejavy aj tak ze sa das do hornej polohy a pri rozbehu a zaradenej dvojke a plyne na podlahe to sakra vie zavibrovat celym autom
poloosy su najcastejsia pricina, i ked tu by to mohol byt aj kotuc, podla popisovanych priznakov
poloos sa dostatocne prejavy aj tak ze sa das do hornej polohy a pri rozbehu a zaradenej dvojke a plyne na podlahe to sakra vie zavibrovat celym autom
|
|
10.09.2013 19:48 -
Re: Vibrace auta při jízdě
|
2616871
|
|
Jarduk
|
Město: Dobřany, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive | Počet příspěvků: 166 |
|
|
Dneska auto bylo na stk. Podle jejich slov netuí, co by tam mohlo vibrovat. Nikde ádná vůle, podvozek ve výborným stavu... Jediná porucha je prasklá árovka u zadní spz a ta to asi dělat nebude. No nic, je poptáno po plecháčích, zatim holt musim jezdit do 75 a nad 100.
Dneska auto bylo na stk. Podle jejich slov netuí, co by tam mohlo vibrovat. Nikde ádná vůle, podvozek ve výborným stavu... Jediná porucha je prasklá árovka u zadní spz a ta to asi dělat nebude. :-)))) No nic, je poptáno po plecháčích, zatim holt musim jezdit do 75 a nad 100. :palec
|
|
10.09.2013 21:27 -
Re: Vibrace auta při jízdě
|
2616883
|
|
stano1
|
|
|
vasa napsal(a): Sice se to netýká C5, ale řeil jsem podobné problémy na Felicii, hledalo se kdeco, čepy, vůle vude moně. Několikrát na různých místech převyváení kol. Nakonec se vyměnila poloosa. Výsledek nula.
Řeení - patná kola. Ne nevyváená, prostě patná. Stará nebo i nová pneu můe být vadná, starý disk je nepatrně zvlněný, dostal někde ránu apod. ádné vyváení tohle nevyřeí.
Zkusil bych začít od kol - prohodit přední za zadní, zkusit zimní, nebo případně si podle monosti někde půjčit bezvadná a uvidí se... ance to je.
Presne tak C5 je háklivá na kvalitu vyváenia kolies
Presne tak C5 je háklivá na kvalitu vyváenia kolies
|
|
22.09.2013 22:24 -
Re: Vibrace auta při jízdě
|
2620850
|
|
Stasik
|
Město: Podbořany, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v Exclusive | Počet příspěvků: 1 |
|
|
ala napsal(a): při jízdě mezi 70a90km/h při 2500otáčkách se nám rozvibruje přední náprava.Vibrace se přenáí i do volantu.nově vyměněny dráky řízení a čepy náprav poloos, udělaná geometrie,vibrace přetrvávají stále.Má někdo s takovou závadou ji zkuenosti?
Zdravim vechny, mam po delí době zase citrouse. Jinak k tomu hazeni je první na co se podivat, tak brzdove kotouce!
Zdravim vechny, mam po delí době zase citrouse. Jinak k tomu hazeni je první na co se podivat, tak brzdove kotouce!
|
|
23.09.2013 15:59 -
Re: Vibrace auta při jízdě
|
2621165
|
|
vos.pe
|
|
|
já bych začal u pneumatik...to je to nejtěí co se točí
já bych začal u pneumatik...to je to nejtěí co se točí :-)
|
|
23.09.2013 17:55 -
Re: Vibrace auta při jízdě
|
2621198
|
|
STRUCTOR
|
Město: Praha 8, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 88 |
|
|
jak uz bylo napsano, urcite bych zacal vyvazenim kol, ale nekde kde jim veris, pokud to neklapne, tak jeste pro jistotu jinam. Ja namontoval na vuz rozsirujici podlozky, takze se objevily vibrace, hned ve tretim pneuservisu to vyvazeni trefili a je po vibracich.
jak uz bylo napsano, urcite bych zacal vyvazenim kol, ale nekde kde jim veris, pokud to neklapne, tak jeste pro jistotu jinam. Ja namontoval na vuz rozsirujici podlozky, takze se objevily vibrace, hned ve tretim pneuservisu to vyvazeni trefili a je po vibracich.
|
|
23.09.2013 19:24 -
Re: Vibrace auta při jízdě
|
2621234
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
Pouití podloek pod kola není dobrý nápad viz vlákno o tuningu. .link.
Pouití podloek pod kola není dobrý nápad viz vlákno o tuningu. http://www.c5club.cz/diskuze/upravy-vylepseni-tuning/2366913-tuning-jak-na-to/#last
|
|
23.09.2013 20:03 -
Re: Vibrace auta při jízdě
|
2621259
|
|
jumep
|
|
|
este vilousa doplnim o drobnost - trpia tym kompletne ulozenia
isty clen si to dal na C5 2 s tym ze sa mu zdaju tie kola vzadu utopene - tam je to dvojnasob zle lebo si to este viac budu odnasat loziska v ramenach ....
osobne to tiez nechapem
este vilousa doplnim o drobnost - trpia tym kompletne ulozenia
isty clen si to dal na C5 2 s tym ze sa mu zdaju tie kola vzadu utopene - tam je to dvojnasob zle lebo si to este viac budu odnasat loziska v ramenach ....
osobne to tiez nechapem
|
|
29.09.2013 15:07 -
Re: Vibrace auta při jízdě
|
2622991
|
|
LPX
|
Město: Česká Skalice, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 35 |
|
|
Zdravím vechny, po dlouhé době jsem si pořídil citoue a poprvé C5 a to sedan 3.0 V6 s ATM a LPG, r.v.2002. Snaím se udělat ve nutné a jak to postupně řeím, tak se objevují stále nové věci, které byly dříve zanedbávány, nebo zamaskovány. Jedno ze snad posledních, ale dosti nepříjemných věcí jsou vibrace, které jsou i výe popsány a prosím tedy o potvrzení předpokladu a případně rady na řeení:
Vyměněny pneu a 2x převáená kola, dány nové pření kotouče s destičkami, zadní jsou jako nové, vyměněny komplet lanovody ručky, včetně promazání brzdičů, provedena geometrie. Stabilizátory vypadají dobře, měněny údajně před 1/2 rokem. Zůstávají tedy poloosy, kde jsem alespoň zkontroloval vazelínu, ale nic jiného mě ji nenapadá. Zkuenosti s jízdou v C5 nemám, take nemohu úplně posoudit, ale vibrace se projevují při různých rychlostech, zdá se mi, e více z pravé strany a moná jsem i zaslechl zapraskání v kloubu při rozjezdu v rejdu. Vím, e dnes u to není taková rána, ale u mě to stálo opravdu mnoho peněz a tak to chci dobojovat. Poraďte prosím kde se dají rozumně sehnat a zda je lepí celé nové, nebo zkouet repas apod. Mockrát díky
Zdravím vechny, po dlouhé době jsem si pořídil citoue a poprvé C5 a to sedan 3.0 V6 s ATM a LPG, r.v.2002. Snaím se udělat ve nutné a jak to postupně řeím, tak se objevují stále nové věci, které byly dříve zanedbávány, nebo zamaskovány. Jedno ze snad posledních, ale dosti nepříjemných věcí jsou vibrace, které jsou i výe popsány a prosím tedy o potvrzení předpokladu a případně rady na řeení:
Vyměněny pneu a 2x převáená kola, dány nové pření kotouče s destičkami, zadní jsou jako nové, vyměněny komplet lanovody ručky, včetně promazání brzdičů, provedena geometrie. Stabilizátory vypadají dobře, měněny údajně před 1/2 rokem. Zůstávají tedy poloosy, kde jsem alespoň zkontroloval vazelínu, ale nic jiného mě ji nenapadá. Zkuenosti s jízdou v C5 nemám, take nemohu úplně posoudit, ale vibrace se projevují při různých rychlostech, zdá se mi, e více z pravé strany a moná jsem i zaslechl zapraskání v kloubu při rozjezdu v rejdu. Vím, e dnes u to není taková rána, ale u mě to stálo opravdu mnoho peněz a tak to chci dobojovat. Poraďte prosím kde se dají rozumně sehnat a zda je lepí celé nové, nebo zkouet repas apod. Mockrát díky
|
|
16.10.2013 15:03 -
Re: Vibrace auta při jízdě
|
2627730
|
|
pebo
|
|
|
U mého auta byly příčinou vibrací roziřovací podloky u zadních kol. Střed duralového ráfku nebyl drený výstupkem středu náboje kola a rouby nebyly schopné zabránit posunování - ráfek-duralová roziřovací podloka. Nejvíc to bylo cítit při 110km/hod. Ne jsem na to přiel, stálo mě to cca 15 tis. kč. (nové přední polosy atd.)
U mého auta byly příčinou vibrací roziřovací podloky u zadních kol. Střed duralového ráfku nebyl drený výstupkem středu náboje kola a rouby nebyly schopné zabránit posunování - ráfek-duralová roziřovací podloka. Nejvíc to bylo cítit při 110km/hod. Ne jsem na to přiel, stálo mě to cca 15 tis. kč. (nové přední polosy atd.)
|
|
16.10.2013 15:37 -
Re: Vibrace auta při jízdě
|
2627746
|
|
LPX
|
Město: Česká Skalice, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 35 |
|
|
Díky za draze zaplacenou variantu řeení, přítí týden mě čeká dalí zkoumání, tak to hned budu prověřovat.
Díky za draze zaplacenou variantu řeení, přítí týden mě čeká dalí zkoumání, tak to hned budu prověřovat.
|
|
16.10.2013 19:52 -
Re: Vibrace auta při jízdě
|
2627885
|
|
mravcek1
|
|
|
neriesil som tento problem s citronom ale momentalne som to riesil na Ducate,vsetko som pomenil co sa len dalo na naprave ,silace na motore atento tyzden som vymenil pravu poloos a prestalo to vybrovat vozidlom,mozno je to tvoj problem ale nech radsej poradia skusenejsi u citronika.robilo to pri zabere a rychlosti 60 az 90 pri zabere.
neriesil som tento problem s citronom ale momentalne som to riesil na Ducate,vsetko som pomenil co sa len dalo na naprave ,silace na motore atento tyzden som vymenil pravu poloos a prestalo to vybrovat vozidlom,mozno je to tvoj problem ale nech radsej poradia skusenejsi u citronika.robilo to pri zabere a rychlosti 60 az 90 pri zabere.
|
|
17.10.2013 08:42 -
Re: Vibrace auta při jízdě
|
2627967
|
|
Ferro
|
Město: Ledenice, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v Exclusive | Počet příspěvků: 99 |
|
|
U mé C5 II se projevovaly vibrace nepravidelně, vdy při rychlosti v intervalu 30 - 60 km/hod. Bylo to docelka protivny a znalci navrhovali výměnu pravé poloosy. Nakonec to byla poruená prachovka na pístku třmenu PP kotoučové brzdy. Mechanik při výměně destiček evidentně zarouboval pístek sikovkama a protípl manetu. Mírně přidřený pístek a destička na jeho straně ometená na doraz. Přibrďovala kotouč a z toho ty vibrace. Vechny ostatní destičky OK. By mě mejklo. Po výměně destiček je klídek a auto i páníček v pohodičce.
U mé C5 II se projevovaly vibrace nepravidelně, vdy při rychlosti v intervalu 30 - 60 km/hod. Bylo to docelka protivny a znalci navrhovali výměnu pravé poloosy. Nakonec to byla poruená prachovka na pístku třmenu PP kotoučové brzdy. Mechanik při výměně destiček evidentně zarouboval pístek sikovkama a protípl manetu. Mírně přidřený pístek a destička na jeho straně ometená na doraz. Přibrďovala kotouč a z toho ty vibrace. Vechny ostatní destičky OK. By mě mejklo. Po výměně destiček je klídek a auto i páníček v pohodičce.
|
|
17.10.2013 09:14 -
Re: Vibrace auta při jízdě
|
2627972
|
|
lemac
|
Město: Třebíč, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 71 |
|
|
U mě vibrace způsobovala levá poloosa, dalo se to poznat, kdy jsem ji vzal u kloubu a zabral nahoru/dolů, e měla pohyb v kloubu (konkrétně vnitřním). Bral jsem spidan a to tady: .link. Vzali si zálohu 1000 Kč, kterou obratem po zaslání staré vrátili. Výměna je v podstatě jednoduchá, ve je tu popsáno, jen mi doma chyběl ořech číslo 34.
LPX napsal(a): Zdravím vechny, po dlouhé době jsem si pořídil citoue a poprvé C5 a to sedan 3.0 V6 s ATM a LPG, r.v.2002. Snaím se udělat ve nutné a jak to postupně řeím, tak se objevují stále nové věci, které byly dříve zanedbávány, nebo zamaskovány. Jedno ze snad posledních, ale dosti nepříjemných věcí jsou vibrace, které jsou i výe popsány a prosím tedy o potvrzení předpokladu a případně rady na řeení:
Vyměněny pneu a 2x převáená kola, dány nové pření kotouče s destičkami, zadní jsou jako nové, vyměněny komplet lanovody ručky, včetně promazání brzdičů, provedena geometrie. Stabilizátory vypadají dobře, měněny údajně před 1/2 rokem. Zůstávají tedy poloosy, kde jsem alespoň zkontroloval vazelínu, ale nic jiného mě ji nenapadá. Zkuenosti s jízdou v C5 nemám, take nemohu úplně posoudit, ale vibrace se projevují při různých rychlostech, zdá se mi, e více z pravé strany a moná jsem i zaslechl zapraskání v kloubu při rozjezdu v rejdu. Vím, e dnes u to není taková rána, ale u mě to stálo opravdu mnoho peněz a tak to chci dobojovat. Poraďte prosím kde se dají rozumně sehnat a zda je lepí celé nové, nebo zkouet repas apod. Mockrát díky
U mě vibrace způsobovala levá poloosa, dalo se to poznat, kdy jsem ji vzal u kloubu a zabral nahoru/dolů, e měla pohyb v kloubu (konkrétně vnitřním). Bral jsem spidan a to tady: http://www.nahradnidily1.cz/autodily/poloosa-spidan-sd-21967/81728577/. Vzali si zálohu 1000 Kč, kterou obratem po zaslání staré vrátili. Výměna je v podstatě jednoduchá, ve je tu popsáno, jen mi doma chyběl ořech číslo 34.
|
|
17.10.2013 11:47 -
Re: Vibrace auta při jízdě
|
2628021
|
|
jumep
|
|
|
pri prehriati moze zacat v podstate hadzat a po vychladnuti sa vratit do povodneho stavu
pri dlhsom prudsom brzdeni si myslim ze ti to bude hadzat tiez
ps. skuste si skontrolovat ci ste vzdy prihlaseny (posledny prispevok, daj vediet kto si bol a aky prehliadac pouzivas)
pri prehriati moze zacat v podstate hadzat a po vychladnuti sa vratit do povodneho stavu
pri dlhsom prudsom brzdeni si myslim ze ti to bude hadzat tiez
ps. skuste si skontrolovat ci ste vzdy prihlaseny (posledny prispevok, daj vediet kto si bol a aky prehliadac pouzivas)
|
|
17.10.2013 12:05 -
Re: Vibrace auta při jízdě
|
2628028
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
To měl přesně kamarád,házely mu kotouče jen při zahřátí,kdy ráno vyjíděl,tak nic,párkrát zabrzdil,zahřály se a hned házely,po schladnutí se srovnaly,měly i tmavou edou barvu,koupil nové,a bylo po problému,akorát koda jich,bejvalej majitel je musel pěkně vyhřát,rozměr měly nového kotouče,snail se je stočit na soustruhu,ale vdy se za tepla zkroutily a za studena vrátily do původního stavu,tudí k nepouití.
To měl přesně kamarád,házely mu kotouče jen při zahřátí,kdy ráno vyjíděl,tak nic,párkrát zabrzdil,zahřály se a hned házely,po schladnutí se srovnaly,měly i tmavou edou barvu,koupil nové,a bylo po problému,akorát koda jich,bejvalej majitel je musel pěkně vyhřát,rozměr měly nového kotouče,snail se je stočit na soustruhu,ale vdy se za tepla zkroutily a za studena vrátily do původního stavu,tudí k nepouití.
|
|
| |
|
|