 | |  |
08.04.2012 21:19 -
Ráfky z C-Crosseru na C5III
|
2467412
|
|
Roozena
|
Město: Pragl, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 375 |
|

|
Tak jsem prohodil seriove elektrony za rovněž koncernová kola, ale z jiného modelu - C-Crosser. Mají menší ET než origa, ale stále v normě - dle TP. Chtělo to jiný šrouby, páč C Crosser má konusy, nikoli plošky, ale jinak problémy nejsou. Osobně se mi to líbí - (páč sem si to pochopitelně pořešil sám) , ale neni názor, jako názor... 
chtělo by to snad jen černý lak uvnitř kola, ale nechtěl jsem experimentovat s ráfky, kterétakto vyrobené jsou, ale celkový vjem by mohl dopadnout všelijak.
Tak jsem prohodil seriove elektrony za rovněž koncernová kola, ale z jiného modelu - C-Crosser. Mají menší ET než origa, ale stále v normě - dle TP. Chtělo to jiný šrouby, páč C Crosser má konusy, nikoli plošky, ale jinak problémy nejsou. Osobně se mi to líbí - (páč sem si to pochopitelně pořešil sám) :-) , ale neni názor, jako názor... :-)
chtělo by to snad jen černý lak uvnitř kola, ale nechtěl jsem experimentovat s ráfky, kterétakto vyrobené jsou, ale celkový vjem by mohl dopadnout všelijak.
Přílohy: C5-01.JPG | Stáhnout | Zobrazit ( 537847b ) - Staženo:149x. C5-02.JPG | Stáhnout | Zobrazit ( 636290b ) - Staženo:150x. C5-03.JPG | Stáhnout | Zobrazit ( 515799b ) - Staženo:108x. C5-04.JPG | Stáhnout | Zobrazit ( 486286b ) - Staženo:105x. C5-05.JPG | Stáhnout | Zobrazit ( 256202b ) - Staženo:96x. |
|
09.04.2012 10:35 -
Re: Ráfky z C-Crosseru na C5III
|
2467783
|
|
operatorXM
|
Město: Hrotovice, Auto: Citroen C6 2.7 HDi | Počet příspěvků: 138 |
|

|
To jsou 18"? Pokud ano, jak se změnily jízdní vlastnosti a komfort? Menší ET znamená, že jsou kola víc utopená? Je to moc pěkné. Já uvažuju o 18" original Atlantique, bojím se ale snížení komfortu.
To jsou 18"? Pokud ano, jak se změnily jízdní vlastnosti a komfort? Menší ET znamená, že jsou kola víc utopená? Je to moc pěkné. Já uvažuju o 18" original Atlantique, bojím se ale snížení komfortu.
|
|
| |
|
|