| | |
15.01.2012 15:26 -
Re: Výměna ohnuteho zadního ramene
|
2440577
|
|
jawan.21
|
Město: , Auto: Citroën C5 I 1.8 16v X | Počet příspěvků: 33 |
|
|
pokračováni foto, omlouvam se nejde mi to najednou
pokračováni foto, omlouvam se nejde mi to najednou
Přílohy: P1160127.JPG ( 2432652b ) - uloeni namoeneho ramene prava strana P1160135.JPG ( 2462420b ) - uloeni namoeneho ramene P1160158.JPG ( 2471935b ) - vylysovane loiska a cele uloení |
|
15.01.2012 15:30 -
Re: Výměna ohnuteho zadního ramene
|
2440582
|
|
jruze
|
|
|
To je riziko které jsi převzal za potencionálního opravce,který by za opravu ručil a moná to pro tebe bude draí ne od těch co to dělají protoe ti mají větinou lepí kontakty na díly.Měření bude dost nepřesné aby bylo pouitelné - můu se pokusit o nějaké údaje.
To je riziko které jsi převzal za potencionálního opravce,který by za opravu ručil a moná to pro tebe bude draí ne od těch co to dělají protoe ti mají větinou lepí kontakty na díly.Měření bude dost nepřesné aby bylo pouitelné - můu se pokusit o nějaké údaje.
|
|
15.01.2012 15:47 -
Re: Výměna ohnuteho zadního ramene
|
2440604
|
|
jawan.21
|
Město: , Auto: Citroën C5 I 1.8 16v X | Počet příspěvků: 33 |
|
|
fotky z meřeni ramene
fotky z meřeni ramene
Přílohy: P1160159.JPG ( 2435172b ) - vněji krouky P1160156.JPG ( 2420937b ) - rameno P1160140.JPG ( 2272865b ) - pomocna trubka v rameni na meření |
|
15.01.2012 15:54 -
Re: Výměna ohnuteho zadního ramene
|
2440625
|
|
jawan.21
|
Město: , Auto: Citroën C5 I 1.8 16v X | Počet příspěvků: 33 |
|
|
posledni čast foto
posledni čast foto
Přílohy: P1160139.JPG ( 2392352b ) - meřeni od plochy brzdiče P1160145.JPG ( 2403876b ) - meřeni od naboje P1160170.JPG ( 2430186b ) - napravnice po vymontování ramene take bez poruení |
|
15.01.2012 16:06 -
Re: Výměna ohnuteho zadního ramene
|
2440643
|
|
jruze
|
|
|
Jestli jsou ty krouky z toho ramena tak nemají naběháno ani 10000km - take to někdo řeil před prodejí a nastává problém co se z autem dělo a kde to uhnulo - uloení nápravnice,uloení ramene,samotné rameno,čep náboje.A nevím o kolik bylo kolo rozdílné od druhého aby se dalo vydedukovat kde a co je patně.
I kdy po zvětení jsi krouky očistil brusným papírem nebo něčím podobným tak nevím.
Jestli jsou ty krouky z toho ramena tak nemají naběháno ani 10000km - take to někdo řeil před prodejí a nastává problém co se z autem dělo a kde to uhnulo - uloení nápravnice,uloení ramene,samotné rameno,čep náboje.A nevím o kolik bylo kolo rozdílné od druhého aby se dalo vydedukovat kde a co je patně.
I kdy po zvětení jsi krouky očistil brusným papírem nebo něčím podobným tak nevím.
|
|
15.01.2012 16:18 -
Re: Výměna ohnuteho zadního ramene
|
2440685
|
|
jruze
|
|
|
Kdy se setkám s tímto a loiska jsou relativně OK hledám dál a nenarvu tam loiska a nesloím to.
Kdy se setkám s tímto a loiska jsou relativně OK hledám dál a nenarvu tam loiska a nesloím to.
|
|
15.01.2012 16:21 -
Re: Výměna ohnuteho zadního ramene
|
2440686
|
|
jawan.21
|
Město: , Auto: Citroën C5 I 1.8 16v X | Počet příspěvků: 33 |
|
|
jruze napsal(a): Jestli jsou ty krouky z toho ramena tak nemají naběháno ani 10000km - take to někdo řeil před prodejí a nastává problém co se z autem dělo a kde to uhnulo - uloení nápravnice,uloení ramene,samotné rameno,čep náboje.A nevím o kolik bylo kolo rozdílné od druhého aby se dalo vydedukovat kde a co je patně.
ano ty krouky a ve co je na foto jsou z toho ramena, na tom autě nebylo oobsolutně nic rozdělavanyho nikde nenasazenej klič, torx atd... pokud by to nekdo rozdelaval tak pochybuju e by tam daval francozské loiska a potom by ani neotřel vyteklou vazelinu kolem ramena. čep naboje ohnuty podle naeho meřeni neni svira stejnou odchilku jako od plochy brziče, a kotouč by se tim padem neveel do brzdiče a tam byl přesně na středu - kolem jde točit krasně lehce a nemajdalo. Druhou stranu jsem nerozdělaval ta na tom bude stejne tak mona jete lepí je tam mene vazeliny okolo.
ano ty krouky a ve co je na foto jsou z toho ramena, na tom autě nebylo oobsolutně nic rozdělavanyho nikde nenasazenej klič, torx atd... pokud by to nekdo rozdelaval tak pochybuju e by tam daval francozské loiska a potom by ani neotřel vyteklou vazelinu kolem ramena. čep naboje ohnuty podle naeho meřeni neni svira stejnou odchilku jako od plochy brziče, a kotouč by se tim padem neveel do brzdiče a tam byl přesně na středu - kolem jde točit krasně lehce a nemajdalo. Druhou stranu jsem nerozdělaval ta na tom bude stejne tak mona jete lepí je tam mene vazeliny okolo.
|
|
15.01.2012 16:53 -
Re: Výměna ohnuteho zadního ramene
|
2440704
|
|
jruze
|
|
|
Jakou barvu měla vazelína? Kolik to má najeto? kolik ji tam bylo?
Jakou barvu měla vazelína? Kolik to má najeto? kolik ji tam bylo?
|
|
15.01.2012 17:04 -
Re: Výměna ohnuteho zadního ramene
|
2440716
|
|
jawan.21
|
Město: , Auto: Citroën C5 I 1.8 16v X | Počet příspěvků: 33 |
|
|
vazelina byla luto oranova, nic moc přide mi jako by stim etřili, auto má 145 tis km najeto, dotaeny z nemecka typuju e jezdilo jen dalnice podle stavu auta. stav vazeliny jete viz foto. Posledni foto losika france..
vazelina byla luto oranova, nic moc přide mi jako by stim etřili, auto má 145 tis km najeto, dotaeny z nemecka typuju e jezdilo jen dalnice podle stavu auta. stav vazeliny jete viz foto. Posledni foto losika france..
Přílohy: P1160148.JPG ( 2471706b ) - vazelina P1160150.JPG ( 2446857b ) - stav vazeliny P1160167.JPG ( 2438085b ) - loiska francouzske |
|
15.01.2012 17:18 -
Re: Výměna ohnuteho zadního ramene
|
2440740
|
|
jruze
|
|
|
Podle mne to není origo vazelína,opotřebení loisek (i kdy jsou očitěna něčím drsnýn typ smyrek) odpovídá nájezdu max do 20tkm. To e jsou francouzké nic neznamená - mám na jedničce z r.v. 2001 v předním náboji vyměněné v roce 2010 té FR. (bylo za půlku od SKF)
Podle mne to není origo vazelína,opotřebení loisek (i kdy jsou očitěna něčím drsnýn typ smyrek) odpovídá nájezdu max do 20tkm. To e jsou francouzké nic neznamená - mám na jedničce z r.v. 2001 v předním náboji vyměněné v roce 2010 té FR. (bylo za půlku od SKF)
|
|
15.01.2012 17:42 -
Re: Výměna ohnuteho zadního ramene
|
2440768
|
|
jawan.21
|
Město: , Auto: Citroën C5 I 1.8 16v X | Počet příspěvků: 33 |
|
|
tim padem teda nevim v čem je ta vazelina jina ne jste rozdělaval vy u jednoho auta viz foto.. ma uplne stejnou barvu a mnoství. A ta vazelina smichana s prachem na napravnici taky moc nesvědčí o tom e to nekdo rozdělaval. Moc nechapu proč bych je čistil smyrkem, snad ani nechapu proč na loiska sahat smyrkem pouze hadrem od vazeliny.
tim padem teda nevim v čem je ta vazelina jina ne jste rozdělaval vy u jednoho auta viz foto.. ma uplne stejnou barvu a mnoství. A ta vazelina smichana s prachem na napravnici taky moc nesvědčí o tom e to nekdo rozdělaval. Moc nechapu proč bych je čistil smyrkem, snad ani nechapu proč na loiska sahat smyrkem ;-) pouze hadrem od vazeliny.
Přílohy: 290820111917.jpg ( 764548b ) - P1130876_1024x768.JPG ( 202807b ) - |
|
15.01.2012 18:28 -
Re: Výměna ohnuteho zadního ramene
|
2440843
|
|
jruze
|
|
|
Vazelína má podle mne trochu jiný odstín(moná to klame podle osvětlení)- to e etří? to jí je tam jetě hodně a na loiskách nejsou skoro vůbec znát omačkané válečky a jsou divné obvodové rýhy,ale to můe klamat.Kolik by ty loiska měli mít najeto?A je to jedno-ty loiska montovat zpět nemá smysl.A vazelína na nápravnici? tu nemuseli očistit.Netvrdím e mám pravdu jen mi to tak připadá- nejsem vevěd
Vazelína má podle mne trochu jiný odstín(moná to klame podle osvětlení)- to e etří? to jí je tam jetě hodně:-d a na loiskách nejsou skoro vůbec znát omačkané válečky a jsou divné obvodové rýhy,ale to můe klamat.Kolik by ty loiska měli mít najeto?A je to jedno-ty loiska montovat zpět nemá smysl.A vazelína na nápravnici? tu nemuseli očistit.Netvrdím e mám pravdu jen mi to tak připadá- nejsem vevěd;-)
|
|
15.01.2012 18:43 -
Re: Výměna ohnuteho zadního ramene
|
2440883
|
|
jawan.21
|
Město: , Auto: Citroën C5 I 1.8 16v X | Počet příspěvků: 33 |
|
|
oká, já si myslim e je to 95 procent origo nerozdělavany, zase neměli asi furt stejnej odstin vazeliny po celejch 5 let, loiska a gufera dám určitě nový, ostatnímu nic není. Maličko to videt je e jsou tam otlačeny valečky ale čekal jsem hruzu vytlačenou a do ramena diky tomu vyhnuti a ono nic, stav uloeni celkem sluny na 150 tisic km. Nemuu si pomoct je tady jedina monost toho ohnutí ramene. Na nápravnici jsem nic nemael, diry uplne přesny na roub, kdyby bylo patne uloeni napravnice tak by hazelo jinam i druhe kolo a to střílí přesně s předním po přiloeni tyče a pohledem oka + meřeni roztečí ve sedí.
oká, já si myslim e je to 95 procent origo nerozdělavany, zase neměli asi furt stejnej odstin vazeliny po celejch 5 let, loiska a gufera dám určitě nový, ostatnímu nic není. Maličko to videt je e jsou tam otlačeny valečky ale čekal jsem hruzu vytlačenou a do ramena diky tomu vyhnuti a ono nic, stav uloeni celkem sluny na 150 tisic km. Nemuu si pomoct je tady jedina monost toho ohnutí ramene:nevim. Na nápravnici jsem nic nemael, diry uplne přesny na roub, kdyby bylo patne uloeni napravnice tak by hazelo jinam i druhe kolo a to střílí přesně s předním po přiloeni tyče a pohledem oka + meřeni roztečí ve sedí.
|
|
15.01.2012 19:25 -
Re: Výměna ohnuteho zadního ramene
|
2440902
|
|
jumep
|
|
|
original loziska su VZDY made in china, takze to robene bolo
ked si myslis ze je rameno ohnute, zavolaj ruzemu, predpokladam ze nejake isto bude mat
dalsia vec je ako su na tom ulozenia napravy a jej silentbloky a v neposlednom rade by bolo vhodne zajst na laserovu geometriu kde by si presne vedel na com si
original loziska su VZDY made in china, takze to robene bolo
ked si myslis ze je rameno ohnute, zavolaj ruzemu, predpokladam ze nejake isto bude mat
dalsia vec je ako su na tom ulozenia napravy a jej silentbloky a v neposlednom rade by bolo vhodne zajst na laserovu geometriu kde by si presne vedel na com si
|
|
15.01.2012 20:00 -
Re: Výměna ohnuteho zadního ramene
|
2440955
|
|
Henry
|
|
|
to: jawan.21
dojeď do Holetína za Robertem, má to kousek, ten u bude vědět.
to: jawan.21
dojeď do Holetína za Robertem, má to kousek, ten u bude vědět.;-)
|
|
15.01.2012 20:02 -
Re: Výměna ohnuteho zadního ramene
|
2440962
|
|
jawan.21
|
Město: , Auto: Citroën C5 I 1.8 16v X | Počet příspěvků: 33 |
|
|
jruze napsal(a): Po přiloní pravítka na náboj(bez kotouče) a okraj ramene v místě vstupu pro loiskoa gufero je 19,5 cm.Podotýkám e 1mm odchylka bude na kole tak odhadem 2 cm take nepouitelné.
tak jsem to byl oměřit a lepi zpusob by byl tak jak jsem meřil prvně uhel. Přiloit trubku prumer 35 mm skrz uloení pomoci svěrek připevnit ke straně viz foto, ja jsem měřil bez vnějích krouku. Potom přiloit měřítko ke trubce a na střed čepu naboje odměřit mě to ukazuje přesnejch 270 mm jako na foto. Moc by mi pomohlo kdyby jste to zmeřil stejnym zpusobem jako ja popřipadě kdy pouijete jiny pruměr trubky tak by se to dalo odečist ale musel by jste mě napsat jakej pruměr byl pouit nebo jestli jste tam měl nalisovane vněji krouky, předem moc děkuju.
tak jsem to byl oměřit a lepi zpusob by byl tak jak jsem meřil prvně uhel. Přiloit trubku prumer 35 mm skrz uloení pomoci svěrek připevnit ke straně viz foto, ja jsem měřil bez vnějích krouku. Potom přiloit měřítko ke trubce a na střed čepu naboje odměřit mě to ukazuje přesnejch 270 mm jako na foto. Moc by mi pomohlo kdyby jste to zmeřil stejnym zpusobem jako ja popřipadě kdy pouijete jiny pruměr trubky tak by se to dalo odečist ale musel by jste mě napsat jakej pruměr byl pouit nebo jestli jste tam měl nalisovane vněji krouky, předem moc děkuju.
Přílohy: P1160181.JPG ( 2484025b ) - meření P1160180.JPG ( 2402410b ) - nameřena hodnota 270mm P1160182.JPG ( 2423719b ) - připevnění trubky r 35 mm |
|
15.01.2012 20:46 -
Re: Výměna ohnuteho zadního ramene
|
2441034
|
|
jruze
|
|
|
NO podle měření předtím s úhloměrem by to mělo být rozbíhavé a uváděl jsi e je to zbíhavé vekeré měření je podle mne dost nepřesné. O kolik to bylo sbíhavé? nevěřím ohnuté nápravnici,ramenu.Loiska OK tak u zbývá čep jak psal Jumep - pokud to na kole (čepu) je 1mm na kotouči je to 2mm a na kole(pneumatice ) 2cm (obrazně) a to malé uhnutí jen tak nezměří.Asi to chtělo zjistit stav loisek kdy byly Ok tak geoku - zjistit stav -pouít jiné rameno geoku a bylo by jasno(tím by se zjistilo jestli je to na nápravnici nebo na raneni)-potom buď obětovat 1500 -2000 za rameno nebo jetě zkusit čep náboje Já osobně bych po zjitění stavu loisek dával jiné rameno a jednou geoku.
NO podle měření předtím s úhloměrem by to mělo být rozbíhavé a uváděl jsi e je to zbíhavé vekeré měření je podle mne dost nepřesné. O kolik to bylo sbíhavé? nevěřím ohnuté nápravnici,ramenu.Loiska OK tak u zbývá čep jak psal Jumep - pokud to na kole (čepu) je 1mm na kotouči je to 2mm a na kole(pneumatice ) 2cm (obrazně) a to malé uhnutí jen tak nezměří.Asi to chtělo zjistit stav loisek kdy byly Ok tak geoku - zjistit stav -pouít jiné rameno geoku a bylo by jasno(tím by se zjistilo jestli je to na nápravnici nebo na raneni)-potom buď obětovat 1500 -2000 za rameno nebo jetě zkusit čep náboje Já osobně bych po zjitění stavu loisek dával jiné rameno a jednou geoku.
|
|
15.01.2012 21:40 -
Re: Výměna ohnuteho zadního ramene
|
2441083
|
|
jawan.21
|
Město: , Auto: Citroën C5 I 1.8 16v X | Počet příspěvků: 33 |
|
|
jruze napsal(a): NO podle měření předtím s úhloměrem by to mělo být rozbíhavé a uváděl jsi e je to zbíhavé vekeré měření je podle mne dost nepřesné. O kolik to bylo sbíhavé? nevěřím ohnuté nápravnici,ramenu.Loiska OK tak u zbývá čep jak psal Jumep - pokud to na kole (čepu) je 1mm na kotouči je to 2mm a na kole(pneumatice ) 2cm (obrazně) a to malé uhnutí jen tak nezměří.Asi to chtělo zjistit stav loisek kdy byly Ok tak geoku - zjistit stav -pouít jiné rameno geoku a bylo by jasno(tím by se zjistilo jestli je to na nápravnici nebo na raneni)-potom buď obětovat 1500 -2000 za rameno nebo jetě zkusit čep náboje Já osobně bych po zjitění stavu loisek dával jiné rameno a jednou geoku.
měřenim uhelnici by se melo kolo rozbihat, ale teko řict jak maj to rameno udělane jestli svira rovnobeky uloeni a čepem, ja si osobně myslim e ne, na te fotce jak meřim uhelnici by u spravneho neohnuteho ramene měl byt uhel rozevřeni jete vetí.. proto by mi moc pomohlo kdyby to takto nekdo oměřil. Ohnute napravnici taky neveřim nema se kde vyhnout. Ten čep je monost ale svira uplne stejnej uhel jako plocha brzdiče je to videt na tech fotkach a kotouč byl přesne uprostřed brzdiče. Jedina moje monos je ted sehnat rameno nalisovat do něj nova loiska gufera namontovat přidelat kolo a přiloit ke kolu rovnou tyč, to cela geometrie + očni pohled zezadu musi střilet s přednim nesmi se krejt, potom odborna geoka laserem nebo jak se děla.. nevim ani kolik by stala.
měřenim uhelnici by se melo kolo rozbihat, ale teko řict jak maj to rameno udělane jestli svira rovnobeky uloeni a čepem, ja si osobně myslim e ne, na te fotce jak meřim uhelnici by u spravneho neohnuteho ramene měl byt uhel rozevřeni jete vetí.. proto by mi moc pomohlo kdyby to takto nekdo oměřil. Ohnute napravnici taky neveřim nema se kde vyhnout. Ten čep je monost ale svira uplne stejnej uhel jako plocha brzdiče je to videt na tech fotkach a kotouč byl přesne uprostřed brzdiče. Jedina moje monos je ted sehnat rameno nalisovat do něj nova loiska gufera namontovat přidelat kolo a přiloit ke kolu rovnou tyč, to cela geometrie + očni pohled zezadu musi střilet s přednim nesmi se krejt, potom odborna geoka laserem nebo jak se děla.. nevim ani kolik by stala.
|
|
| |
|
|