| | |
06.02.2011 09:09 -
Re: monost přetíení C5 (nákladem)
|
2372196
|
|
czpepikcz
|
Město: Mnisek pod Brdy, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 75 |
|
|
Můj závěr z téhle diskuse - bez výraznějího opotřebení lze do C5 Break umístit 2 dospělý + max 300-400kg nákladu do kufru. Chápu to správně?
Můj závěr z téhle diskuse - bez výraznějího opotřebení lze do C5 Break umístit 2 dospělý + max 300-400kg nákladu do kufru. Chápu to správně? :-)
|
|
20.03.2011 19:48 -
Re: monost přetíení C5 (nákladem)
|
2379561
|
|
pepe8998
|
Město: Čejč, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive | Počet příspěvků: 57 |
|
|
Tak jsem se vrátil z týdenního lyování a ověřil si, e ani plně naloený kufr, rakev na střee a 4 lidé v autě nepřipravili 5-ce ádnou kritickou situaci. Podvozek se choval normálně (tedy skvěle), spotřeba 6,8 (na tempomatu 135, 80% dálnice), ve fungovalo jak mělo. Pro přítě tedy ověřeno - ani zátě na hranici únosnosti nevyvede tento auák z míry , jen je třeba respektovat případnou delí brzdnou dráhu.
Tak jsem se vrátil z týdenního lyování a ověřil si, e ani plně naloený kufr, rakev na střee a 4 lidé v autě nepřipravili 5-ce ádnou kritickou situaci. Podvozek se choval normálně (tedy skvěle), spotřeba 6,8 (na tempomatu 135, 80% dálnice), ve fungovalo jak mělo. Pro přítě tedy ověřeno - ani zátě na hranici únosnosti nevyvede tento auák z míry :palec, jen je třeba respektovat případnou delí brzdnou dráhu.
|
|
20.03.2011 21:10 -
Re: monost přetíení C5 (nákladem)
|
2379571
|
|
jumep
|
|
|
jedine co sa za pretazovanie podakuje su ramena .... to uz sme ale hovorili
jedine co sa za pretazovanie podakuje su ramena .... to uz sme ale hovorili
|
|
20.03.2011 22:17 -
Re: monost přetíení C5 (nákladem)
|
2379615
|
|
jumep
|
|
|
otlacene loziska made in china sa otlacia aj na rovnej ceste a v zakrutach ....
ale to nevidim ako problem, len to treba sledovat.. idelane pri kazdej serviske / prezuvani skontrolovat ci sa neobjavuje vazelina okolo gufier na ramenach... skutocne tento jednoduchy poznavaci znak funguje .. dnes som robil take ramena, nebolo rozbite ... ale nacle ano a bolo treba
otlacene loziska made in china sa otlacia aj na rovnej ceste :) a v zakrutach ....
ale to nevidim ako problem, len to treba sledovat.. idelane pri kazdej serviske / prezuvani skontrolovat ci sa neobjavuje vazelina okolo gufier na ramenach... skutocne tento jednoduchy poznavaci znak funguje .. dnes som robil take ramena, nebolo rozbite ... ale nacle ano a bolo treba
|
|
09.04.2013 10:12 -
Re: monost přetíení C5 (nákladem)
|
2565013
|
|
Mahony
|
Město: Praha-Lhotka, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 373 |
|
|
Zdravim,mam dotaz.Myslíte e můu naloit do kufru 490 kg dlaby?Nebo to mam jít koupit radi na dvakrát?
Potřebuju to převézt z OBI jenom 150 metrů.Já jenom abych to auto nezlomil kdy to dám vechno na zadek
Zdravim,mam dotaz.Myslíte e můu naloit do kufru 490 kg dlaby?Nebo to mam jít koupit radi na dvakrát?
Potřebuju to převézt z OBI jenom 150 metrů.Já jenom abych to auto nezlomil kdy to dám vechno na zadek :-d
|
|
09.04.2013 10:16 -
Re: monost přetíení C5 (nákladem)
|
2565023
|
|
Jirka
|
Město: Český Krumlov, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 111 |
|
|
Vezl jsem cca. 800 kg dlaby 50 km a bez potíí. Jen při nakládání nějaký důchodce divně koukal e auto neklesá.
Vezl jsem cca. 800 kg dlaby 50 km a bez potíí. Jen při nakládání nějaký důchodce divně koukal e auto neklesá.
|
|
09.04.2013 10:28 -
Re: monost přetíení C5 (nákladem)
|
2565026
|
|
Tony_Z
|
Město: Okr. Kladno, Auto: C5 III (X7) Tourer 2.2HDi 125Kw (4HT, 2009); C5 I 2.0HDi 80Kw (RHZ, 2002) | Počet příspěvků: 519 |
|
|
Mahony, koukni do techničáku, kolik je to auto schopno uvézt. Uitečná hmotnost vozidla, to je ta, kterou můe auto zatěovat (počítá se do toho celý náklad včetně tvé osoby). Pokud tam naloí více, tak nejen, e autíčku jistě nedělá dobře, ale zároveň v tu chvíli jede s technicky nezpůsobilým vozidlem. 490kg je ji skutečno hodně a zřejmě kdy připočte sebe, tak to bude přesahovat. Ale jetě by to snad nemusel být takový problém.
Jirka: 800kg to muselo auto trpět, nerozjeli se ti kola do "A" a jetě těstí, e jsi nenaboural. By z tebe byla tlačenka u v docela malé rychlosti.
Mahony, koukni do techničáku, kolik je to auto schopno uvézt. Uitečná hmotnost vozidla, to je ta, kterou můe auto zatěovat (počítá se do toho celý náklad včetně tvé osoby). Pokud tam naloí více, tak nejen, e autíčku jistě nedělá dobře, ale zároveň v tu chvíli jede s technicky nezpůsobilým vozidlem. :-) 490kg je ji skutečno hodně a zřejmě kdy připočte sebe, tak to bude přesahovat. Ale jetě by to snad nemusel být takový problém. :-)
Jirka: 800kg to muselo auto trpět, nerozjeli se ti kola do "A" :-D a jetě těstí, e jsi nenaboural. By z tebe byla tlačenka u v docela malé rychlosti. ;-)
|
|
09.04.2013 10:32 -
Re: monost přetíení C5 (nákladem)
|
2565027
|
|
C5stepan
|
|
|
Potom tady brečíte, e vám někde něco teče. Levněji ne opravy Vás vyjde zapůjčení vozíku přímo v OBI.
Potom tady brečíte, e vám někde něco teče:-((((. Levněji ne opravy Vás vyjde zapůjčení vozíku přímo v OBI:palec.
|
|
09.04.2013 12:10 -
Re: monost přetíení C5 (nákladem)
|
2565043
|
|
tomikm
|
Město: Tabor, Auto: Toyota Auris TS hybrid | Počet příspěvků: 443 |
|
|
Mahony napsal(a): Zdravim,mam dotaz.Myslíte e můu naloit do kufru 490 kg dlaby?Nebo to mam jít koupit radi na dvakrát?
Potřebuju to převézt z OBI jenom 150 metrů.Já jenom abych to auto nezlomil kdy to dám vechno na zadek
chce s tím jet 150m a řeí, abys to nemusel jet 2x? To snad né, nechápu...!!!
Pokud by to bylo třeba vézt dál, tak bych sloil sedačky a jeliko je dlaba v malých balících, tak bych náklad naloil tak, aby vpředu kufru bylo naloeno víc a na konci míň - zhruba 2:1 a pokud mono nenakládat a k úplnému konci kufru směrem k nárazníku. Pokud to narve jen do kufru bez sloených sedaček, tak ti to bude hodně nadlehčovat přední nápravu, auto bude patně dret stopu, bude plavat a to u vůbec nemluvím, e to bude mizerně brzdit. A samozřejmě to bude patné pro namáhání nosných částí, zadní nápravy a jejího uloení.
chce s tím jet 150m a řeí, abys to nemusel jet 2x? To snad né, nechápu...!!!:nevim
Pokud by to bylo třeba vézt dál, tak bych sloil sedačky a jeliko je dlaba v malých balících, tak bych náklad naloil tak, aby vpředu kufru bylo naloeno víc a na konci míň - zhruba 2:1 a pokud mono nenakládat a k úplnému konci kufru směrem k nárazníku. Pokud to narve jen do kufru bez sloených sedaček, tak ti to bude hodně nadlehčovat přední nápravu, auto bude patně dret stopu, bude plavat a to u vůbec nemluvím, e to bude mizerně brzdit. A samozřejmě to bude patné pro namáhání nosných částí, zadní nápravy a jejího uloení.
|
|
09.04.2013 13:10 -
Re: monost přetíení C5 (nákladem)
|
2565059
|
|
TomasT
|
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1470 |
|
|
500 kilo a 150m? To bych vůbec neřeil.
Vezl jsem loni podobnou váhu - 400kg desek v kufru (2,5m, koukaly kus ven) a skoro 100kg pětimetrových trámků na střee - 80km (Praha -Tábor) a auto jelo i sedělo naprosto bez problémů. Ani ádné následky později.
500 kilo a 150m? To bych vůbec neřeil.
Vezl jsem loni podobnou váhu - 400kg desek v kufru (2,5m, koukaly kus ven) a skoro 100kg pětimetrových trámků na střee - 80km (Praha -Tábor) a auto jelo i sedělo naprosto bez problémů. Ani ádné následky později.
|
|
09.04.2013 13:57 -
Re: monost přetíení C5 (nákladem)
|
2565078
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Asi 150m nebude hrát roli, ale nejvíc odcházejí loiska v zadních ramenech právě u přetěovaných aut. Někdo s autem nalítá 150t km a loiska jsou OK a někomu (mě) je měnili na 60t km. Asi původní majitel vozil z Prahy do K. Varů kromě invalidního vozíku jetě hodně těký nákupy.
Asi 150m nebude hrát roli, ale nejvíc odcházejí loiska v zadních ramenech právě u přetěovaných aut. Někdo s autem nalítá 150t km a loiska jsou OK a někomu (mě) je měnili na 60t km. Asi původní majitel vozil z Prahy do K. Varů kromě invalidního vozíku jetě hodně těký nákupy. :-o :-)
|
|
09.04.2013 15:17 -
Re: monost přetíení C5 (nákladem)
|
2565096
|
|
flyteSVK
|
|
|
Rovnako ako pani predo mnou som potreboval odviezt cca 500 kg dlazby, asi 10 km.
Zlozil som sedacky, rovnomerne som ju rozlozil, po nastartovani sa auto zdvihlo a isiel som. Su to cca 2 roky a nic sa nestalo. Len potom pozor, jazdne vlastnosti su pomerne zasadne zmenene.
Rovnako ako pani predo mnou som potreboval odviezt cca 500 kg dlazby, asi 10 km.
Zlozil som sedacky, rovnomerne som ju rozlozil, po nastartovani sa auto zdvihlo a isiel som. Su to cca 2 roky a nic sa nestalo. Len potom pozor, jazdne vlastnosti su pomerne zasadne zmenene.
|
|
09.04.2013 15:21 -
Re: monost přetíení C5 (nákladem)
|
2565098
|
|
milda67
|
|
|
C5 bych tak netrápil,ale se starou xantou jsem odvozil material na celej barák včetně chodníku dlabu, obrubníky atd. taky asi tak zhruba po 500kilech. Praktická zkuenost byla,e bylo lepí ji nechat nastartovanou aby se postupně zvedala,jednou jsem to neudělal a vůbec nechtěla jít nahoru.
C5 bych tak netrápil,ale se starou xantou jsem odvozil material na celej barák včetně chodníku:-) dlabu, obrubníky atd. taky asi tak zhruba po 500kilech. Praktická zkuenost byla,e bylo lepí ji nechat nastartovanou aby se postupně zvedala,jednou jsem to neudělal a vůbec nechtěla jít nahoru.
|
|
09.04.2013 15:33 -
Re: monost přetíení C5 (nákladem)
|
2565099
|
|
fanda C5
|
Město: Most, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X | Počet příspěvků: 77 |
|
|
milda67 napsal(a): C5 jsem tak jetě netrápil,ale s xantou jsem odvozil material na celej barák včetně chodníku dlabu včetně obrubníků atd. taky tak zhruba po 500kilech. Praktická zkuenost byla,e bylo lepí nechat nastartovanou aby se postupně zdvíhala,jednou jsem to neudělal a vůbec nechtěla jít nahoru.
No je moc pěkné e to auto tolik vydrí, ale zcela jistě to není to pravé, výrobce tam píe z nějakého důvodu, proč tolik kg. a jak rychle jede, přetěují se loiska, ramena, pneu. a tak dále. Vechno se vím souvisí a jednou se to projeví, větinou v nejméně vhodný okamik. Kadý kdo má trochu fantazie a má auto rád, se k němu chová sluně a ono mu to pak vrátí pohodovou a bezporuchovou jízdou. Myslím si, e asi není dobře dělat z naich aut přeborníky na stěhování a tady sdělovat jak moc je v tomto ohledu dobré a majitel je......, no raději nepsat, aby se někdo zbytečně neurazil.
No je moc pěkné e to auto tolik vydrí:-(, ale zcela jistě to není to pravé, výrobce tam píe z nějakého důvodu, proč tolik kg. a jak rychle jede, přetěují se loiska, ramena, pneu. a tak dále. Vechno se vím souvisí a jednou se to projeví, větinou v nejméně vhodný okamik. Kadý kdo má trochu fantazie a má auto rád, se k němu chová sluně a ono mu to pak vrátí pohodovou a bezporuchovou jízdou. Myslím si, e asi není dobře dělat z naich aut přeborníky na stěhování a tady sdělovat jak moc je v tomto ohledu dobré a majitel je......, no raději nepsat, aby se někdo zbytečně neurazil.:palec:palec
|
|
09.04.2013 17:04 -
Re: monost přetíení C5 (nákladem)
|
2565122
|
|
HELLMUT
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1814 |
|
|
Mám Xantii 7 let teď má najeto 300 000km (kupoval jsem se 150 OOO) občas jí dám zabrat viz foto.Loiska jsem zatím neměnil a u asi nebudu Jednou jsem takhle naloil BX asi 5x po sobě a po 5 praskla trubka na LHM.Tak co jsem dostal za sběr lo do opravy Pokud to člověk udělá jednou za čas tak to auto vydrí maximálně vymění loiska o pár km dřív...
C5 si hýčkám ale 5 lidí a věci na hory bych tedy vůbec neřeil.Ale v 5 je to na prd vzadu se mačkají...
Mám Xantii 7 let teď má najeto 300 000km (kupoval jsem se 150 OOO) občas jí dám zabrat viz foto.Loiska jsem zatím neměnil a u asi nebudu :-) Jednou jsem takhle naloil BX asi 5x po sobě a po 5 praskla trubka na LHM.Tak co jsem dostal za sběr lo do opravy:-( Pokud to člověk udělá jednou za čas tak to auto vydrí maximálně vymění loiska o pár km dřív...
C5 si hýčkám ale 5 lidí a věci na hory bych tedy vůbec neřeil.Ale v 5 je to na prd vzadu se mačkají...
Přílohy: 55133054_529184258504e5c4ccdb79.jpg ( 562262b ) - |
|
09.04.2013 17:09 -
Re: monost přetíení C5 (nákladem)
|
2565126
|
|
Darja
|
|
|
490Kg moje C5 u vezla... tolik jsme váili 65+120+140+90 + takový 60Kg bordelu v kufru... a jelo to
Jenom doporučuju nakládat nastartovaný. já se toho nebojim, chlap co má pod 100Kg si prej má malovat hubu rtěnkou, take kdy se mi ti 3 řízci naloili do auta, tak to C5 dala, sice teda svinost zmizela, ale to já cejtim, kdy vezu 120Kg chlapa... pak jsme jeli v tomhle uskupení i v C3 (ale tam bylo horí to místo)
490Kg moje C5 u vezla... tolik jsme váili 65+120+140+90 + takový 60Kg bordelu v kufru... a jelo to :D
Jenom doporučuju nakládat nastartovaný. já se toho nebojim, chlap co má pod 100Kg si prej má malovat hubu rtěnkou, take kdy se mi ti 3 řízci naloili do auta, tak to C5 dala, sice teda svinost zmizela, ale to já cejtim, kdy vezu 120Kg chlapa... pak jsme jeli v tomhle uskupení i v C3 (ale tam bylo horí to místo):-)))):-))))
|
|
09.04.2013 18:56 -
Re: monost přetíení C5 (nákladem)
|
2565171
|
|
TomasT
|
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1470 |
|
|
Protoe má C5 elektrické čerpadlo hydrauliky, mělo by být jedno jestli se nakládá nastartovaná nebo ne - akorát si průběně při nakládání hlídat, aby vzadu nela a na dorazy a případně ji přizvednout tlačítkem nebo manipulací s dveřmi.
U Xantie je to samozřejmě jinak.
Protoe má C5 elektrické čerpadlo hydrauliky, mělo by být jedno jestli se nakládá nastartovaná nebo ne - akorát si průběně při nakládání hlídat, aby vzadu nela a na dorazy a případně ji přizvednout tlačítkem nebo manipulací s dveřmi.
U Xantie je to samozřejmě jinak.
|
|
09.04.2013 20:05 -
Re: monost přetíení C5 (nákladem)
|
2565202
|
|
najk
|
Město: Děčín, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1537 |
|
|
u mého mimo řidíče je dolonost cca 420 kg ofiko, nedělejte z toho vědu, 500 kg ádný problém. Taky jsem tahal silniční dlabu ve vozíku a současně v autě. Vozík včetně nákladu cca 900 kg a v autě cca 500. V autě jsem to měl i na podlaze u spolujezdce. Bylo to znát. Skladník koukal jako debil (neviml si , e jsem dak zadek tlačítkem v kufru dolu), klebil se a určo si říkal, e snad ani neodjedu. Po naloení jsem zaklapl kufr a byl jsem jednička, on prostě nevěřil zadek vyskočíl, nasedl jsem a odfrčel. Jetě dnes se mu snad o tom zdá
u mého mimo řidíče je dolonost cca 420 kg ofiko, nedělejte z toho vědu, 500 kg ádný problém. Taky jsem tahal silniční dlabu ve vozíku a současně v autě. Vozík včetně nákladu cca 900 kg a v autě cca 500. V autě jsem to měl i na podlaze u spolujezdce. Bylo to znát. Skladník koukal jako debil (neviml si , e jsem dak zadek tlačítkem v kufru dolu), klebil se a určo si říkal, e snad ani neodjedu. Po naloení jsem zaklapl kufr a byl jsem jednička, on prostě nevěřil zadek vyskočíl, nasedl jsem a odfrčel. Jetě dnes se mu snad o tom zdá :-D
|
|
| |
|
|