| | |
21.12.2010 20:50 -
monost přetíení C5 (nákladem)
|
2366615
|
|
pepe8998
|
Město: Čejč, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive | Počet příspěvků: 57 |
|
|
Zdar vichni, chystáme se poprvé s C5 na hory, pojedeme asi v pěti lidech. Kdy si představím v boxu na střee 5 párů lyí, dva snowboardy, dále boty, oblečení...Je podvozek C5 náchylný na moné přetíení nákladem? Díky za info, vrtá mi to hlavou u dlouho, podobné téma jsem nenael...
Zdar vichni, chystáme se poprvé s C5 na hory, pojedeme asi v pěti lidech. Kdy si představím v boxu na střee 5 párů lyí, dva snowboardy, dále boty, oblečení...Je podvozek C5 náchylný na moné přetíení nákladem? Díky za info, vrtá mi to hlavou u dlouho, podobné téma jsem nenael...
|
|
21.12.2010 20:55 -
Re: monost přetíení C5 (nákladem)
|
2366617
|
|
jumep
|
|
|
na vyske to nijako nezbadas, bude to mozno viac hupat
pretazovanie sa ale podpise na loziskach v ramenach
ale to co popisujes mi ako pretazenie nejako nepripada
na vyske to nijako nezbadas, bude to mozno viac hupat
pretazovanie sa ale podpise na loziskach v ramenach
ale to co popisujes mi ako pretazenie nejako nepripada
|
|
21.12.2010 20:58 -
Re: monost přetíení C5 (nákladem)
|
2366618
|
|
kokoumes
|
Město: Brandýsek , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 111 |
|
|
A za něj zapřáhne tunový vozejk a naloí 5 lidí, pak teprve mu mluvit o přetěování. Ale jak píe jumep, na výce C5 to nepozná.
A za něj zapřáhne tunový vozejk a naloí 5 lidí, pak teprve mu mluvit o přetěování. Ale jak píe jumep, na výce C5 to nepozná.
|
|
21.12.2010 20:59 -
Re: monost přetíení C5 (nákladem)
|
2366619
|
|
pepe8998
|
Město: Čejč, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive | Počet příspěvků: 57 |
|
|
Díky za odpověď, přesně to jsem potřeboval slyet, bude se mi líp spát
Díky za odpověď, přesně to jsem potřeboval slyet, bude se mi líp spát :-)
|
|
21.12.2010 21:57 -
Re: monost přetíení C5 (nákladem)
|
2366630
|
|
zico
|
|
|
C5 som este nepretazil, ale svojho casu som v BX viezol svokre ca. 500kg sanity, dlazdic a obkladaciek. Paku hydra som nastavil do zvysenej polohy, ale podvozok bol aj tak nizsie ako normal poloha
Za dalsie 2 mesiace som menil gule + nejake silentbloky
C5 som este nepretazil, ale svojho casu som v BX viezol svokre ca. 500kg sanity, dlazdic a obkladaciek. Paku hydra som nastavil do zvysenej polohy, ale podvozok bol aj tak nizsie ako normal poloha :-))))
Za dalsie 2 mesiace som menil gule + nejake silentbloky :-p
|
|
22.12.2010 06:05 -
Re: monost přetíení C5 (nákladem)
|
2366651
|
|
tomc
|
|
|
u BX je doporučení nakládat do 640kg.C5 nevím ale určitě zvládne taky 800kg v kufru jak končící BX.
u BX je doporučení nakládat do 640kg.C5 nevím ale určitě zvládne taky 800kg v kufru jak končící BX.
|
|
22.12.2010 08:06 -
Re: monost přetíení C5 (nákladem)
|
2366652
|
|
standa34
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX Break | Počet příspěvků: 107 |
|
|
V pohodě to zvládne na podvalníku jsem měl naloenou druhou C5 a v pohodě trasa Praha Břeclav
V pohodě to zvládne na podvalníku jsem měl naloenou druhou C5 a v pohodě trasa Praha Břeclav
|
|
22.12.2010 10:24 -
Re: monost přetíení C5 (nákladem)
|
2366657
|
|
Dutch
|
Město: Plzeň, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX Break | Počet příspěvků: 480 |
|
|
Taky jsem to mel jednou v planu privezt si vrak C5 za svou C5, ale nechal jsem toho - celkova vaha by prekrocila zatizitelnost taznyho.
Taky jsem to mel jednou v planu privezt si vrak C5 za svou C5, ale nechal jsem toho - celkova vaha by prekrocila zatizitelnost taznyho.
|
|
22.12.2010 12:23 -
Re: monost přetíení C5 (nákladem)
|
2366659
|
|
jruze
|
|
|
CX uvezla 2,5t bagřík bez problému, C5 jsem naloil 5. metráků do kufru a taky OK,ale jen kousek asi 5Km.Ale pokud to takle budete dělat můete počítat s tím e vám loiska v ramenech vydrí poloviční dobu ono stačí e daleko dříve odcházejí na breaku ne na limuzíně a to je break nevím přesně asi o sto kilo těí?
CX uvezla 2,5t bagřík bez problému, C5 jsem naloil 5. metráků do kufru a taky OK,ale jen kousek asi 5Km.Ale pokud to takle budete dělat můete počítat s tím e vám loiska v ramenech vydrí poloviční dobu ono stačí e daleko dříve odcházejí na breaku ne na limuzíně a to je break nevím přesně asi o sto kilo těí?
|
|
22.12.2010 13:19 -
Re: monost přetíení C5 (nákladem)
|
2366664
|
|
cit
|
|
|
No já bych nikdy nepřetěoval-hydractiv nejsou pruiny.Přemýlel bych i o těch pěti lidech?Do hor si kup C-crosser.
No já bych nikdy nepřetěoval-hydractiv nejsou pruiny.Přemýlel bych i o těch pěti lidech?Do hor si kup C-crosser.:palec
|
|
22.12.2010 13:29 -
Re: monost přetíení C5 (nákladem)
|
2366665
|
|
jumep
|
|
|
pretazit auto 5timi ludmi ?????
staci sa pozret do papierov
a vidime:
prevadzkova hmotnost: 1485kg
najvacsia celkova hmotnost: 1985kg
tj. podla papierov do sedanu mozme dat 500kg
mozes ratat
pretazit auto 5timi ludmi ?????
staci sa pozret do papierov
a vidime:
prevadzkova hmotnost: 1485kg
najvacsia celkova hmotnost: 1985kg
tj. podla papierov do sedanu mozme dat 500kg
mozes ratat
|
|
23.12.2010 08:19 -
Re: monost přetíení C5 (nákladem)
|
2366709
|
|
tief
|
|
|
diag: jdi do nej
ps: centralka s tim nema nic spolecne ...
diag: jdi do nej :)
ps: centralka s tim nema nic spolecne ...
|
|
23.12.2010 11:31 -
Re: monost přetíení C5 (nákladem)
|
2366720
|
|
pepe8998
|
Město: Čejč, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive | Počet příspěvků: 57 |
|
|
No tak pánové, po tomhle počtení u se mi tak dobře spát nebude, zapomněl jsem toti jetě přičíst 50 litrů vína . Asi nechám něco doma (e by manelku?)
No tak pánové, po tomhle počtení u se mi tak dobře spát nebude, zapomněl jsem toti jetě přičíst 50 litrů vína :-d. Asi nechám něco doma (e by manelku?)
|
|
23.12.2010 12:16 -
Re: monost přetíení C5 (nákladem)
|
2366723
|
|
tomc
|
|
|
tief napsal(a): diag: jdi do nej ps: centralka s tim nema nic spolecne ... kdy myslí
diag: jdi do nej :) ps: centralka s tim nema nic spolecne ... kdy myslí
|
|
23.12.2010 13:20 -
Re: monost přetíení C5 (nákladem)
|
2366728
|
|
tief
|
|
|
nemyslim ... vim ...
nemyslim ... vim ...
|
|
23.12.2010 13:30 -
Re: monost přetíení C5 (nákladem)
|
2366730
|
|
jruze
|
|
|
Zásobník tlaku stím má trochu co dělat,ale jen co se týče reakce na výku . Potom je to o výkonu čerpadla (BHI) To samé je i s brzdami na CX je dalí zásobník pro brzdy a i kdy čerpadlo stojí tak musí min.pětkrát zabrzdit. Na C5 je zásobník podtlaku(posilovač) zkuz ho vyřadit a zabrzdit jen na vývěvu. v principu je to stejné jak hydraulika tak brzdy.
Tím vyřadit jsem mněl na mysli za jízdy a zhaslém motoru vylapat podtlak-nastartovat a hned začít brzdit.
Zásobník tlaku stím má trochu co dělat,ale jen co se týče reakce na výku . Potom je to o výkonu čerpadla (BHI) To samé je i s brzdami na CX je dalí zásobník pro brzdy a i kdy čerpadlo stojí tak musí min.pětkrát zabrzdit. Na C5 je zásobník podtlaku(posilovač) zkuz ho vyřadit a zabrzdit jen na vývěvu. v principu je to stejné jak hydraulika tak brzdy.
Tím vyřadit jsem mněl na mysli za jízdy a zhaslém motoru vylapat podtlak-nastartovat a hned začít brzdit.
|
|
23.12.2010 16:35 -
Re: monost přetíení C5 (nákladem)
|
2366733
|
|
tief
|
|
|
u c5 je to jine, u bxa kdyz byla hydra kompletne OK jak ma byt nebyl problem prehoupnout zadek az na doraz, vyskac nereaguje tak rychle ...
u c5 je to jine, u bxa kdyz byla hydra kompletne OK jak ma byt nebyl problem prehoupnout zadek az na doraz, vyskac nereaguje tak rychle ...
|
|
23.12.2010 17:07 -
Re: monost přetíení C5 (nákladem)
|
2366737
|
|
jumep
|
|
|
1.6. Udrování výky vozidla za jízdy
Počítač pérování koriguje změny výky vozidla, kdy se tyto výky mění o více nebo méně ne 4 mm od poadované výky vozidla.
Korekce výky vozidla je prováděna s časováním v trvání ��10 sekund(y) po zjitění změny výky vozidla.
Systém filtruje změny výky vozidla způsobené nerovnostmi vozovky.
Při startování motoru nebo při působení na tlačítko výky vozidla probíhá časování v trvání ����1 sekundy.
1.7. Změna výky vozidla v závislosti na stavu vozovky
Kdy počítač pérování zjistí patný stav vozovky, zvětí výku vozidla.
Zvětení výky o ��20 mm zachovává pohodlí cestujících, zvětuje světlou výku vozidla a zdvih pérování.
Rychlost vozidla musí být mení ne ��60 km/h.
K návratu do normální polohy dojde po časování v trvání ��10 sekund, kdy počítač pérování ji nezjistí patný stav vozovky.
1.8. Změna výky vozidla v závislosti na zatíení vozidla
Změna výky vozidla je funkční i při vypnutém zapalování.
Počítač pérování ověřuje výku vozidla při kadém otevření nebo zavření dveří nebo zadních výklopných dveří.
Počítač pérování koriguje výku vozidla, jestlie tato výka neodpovídá poadované výce.
Ke korekci výky vozidla dojde při zavření vech otevíracích dílů.
2. Hydroaktivní pérování ������3+
2.1. Činnost
Pérování přizpůsobuje své stavy ("tvrdé" nebo "měkké") jízdnímu stylu řidiče.
Kdy počítač pérování zjistí sportovní styl jízdy, pérování přejde do "tvrdého" stavu.
K přechodu pérování do "tvrdého" stavu dochází v závislosti na následujících parametrech :
* Rychlost vozidla
* Okamitá rychlost otáčení volantu
* Úhel natočení volantu
* Podélné zrychlení vozidla
* Boční zrychlení vozidla
* Rychlost zdvihu pérování
* Pohyb krticí klapky akcelerátoru
Jestlie řidič stiskne tlačítko pro sportovní reim, hodnoty parametrů pro zjiování sportovní jízdy jsou sníeny.
Přechod do "tvrdého" stavu je moný, jen kdy jsou dosaeny hodnoty parametrů "sportovní jízdy".
1.6. Udrování výky vozidla za jízdy
Počítač pérování koriguje změny výky vozidla, kdy se tyto výky mění o více nebo méně ne 4 mm od poadované výky vozidla.
Korekce výky vozidla je prováděna s časováním v trvání ��10 sekund(y) po zjitění změny výky vozidla.
Systém filtruje změny výky vozidla způsobené nerovnostmi vozovky.
Při startování motoru nebo při působení na tlačítko výky vozidla probíhá časování v trvání ����1 sekundy.
1.7. Změna výky vozidla v závislosti na stavu vozovky
Kdy počítač pérování zjistí patný stav vozovky, zvětí výku vozidla.
Zvětení výky o ��20 mm zachovává pohodlí cestujících, zvětuje světlou výku vozidla a zdvih pérování.
Rychlost vozidla musí být mení ne ��60 km/h.
K návratu do normální polohy dojde po časování v trvání ��10 sekund, kdy počítač pérování ji nezjistí patný stav vozovky.
1.8. Změna výky vozidla v závislosti na zatíení vozidla
Změna výky vozidla je funkční i při vypnutém zapalování.
Počítač pérování ověřuje výku vozidla při kadém otevření nebo zavření dveří nebo zadních výklopných dveří.
Počítač pérování koriguje výku vozidla, jestlie tato výka neodpovídá poadované výce.
Ke korekci výky vozidla dojde při zavření vech otevíracích dílů.
2. Hydroaktivní pérování ������3+
2.1. Činnost
Pérování přizpůsobuje své stavy ("tvrdé" nebo "měkké") jízdnímu stylu řidiče.
Kdy počítač pérování zjistí sportovní styl jízdy, pérování přejde do "tvrdého" stavu.
K přechodu pérování do "tvrdého" stavu dochází v závislosti na následujících parametrech :
* Rychlost vozidla
* Okamitá rychlost otáčení volantu
* Úhel natočení volantu
* Podélné zrychlení vozidla
* Boční zrychlení vozidla
* Rychlost zdvihu pérování
* Pohyb krticí klapky akcelerátoru
Jestlie řidič stiskne tlačítko pro sportovní reim, hodnoty parametrů pro zjiování sportovní jízdy jsou sníeny.
Přechod do "tvrdého" stavu je moný, jen kdy jsou dosaeny hodnoty parametrů "sportovní jízdy".
|
|
| |
|
|