| | |
18.11.2017 19:26 -
Re: Výměna kulového čepu
|
3110779
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1300 |
|
|
stahuju tímto typem a taky zatím vechny ly .link.
stahuju tímto typem a taky zatím vechny ly https://www.rr-naradi.cz/stahovak-kulovych-cepu-univerzalni-25-60mm
|
|
18.11.2017 19:33 -
Re: Výměna kulového čepu
|
3110786
|
|
jruze
|
|
|
Stahuji kladivem a kdy je nejhůř druhé proti - dělám jich tak 10. do měsíce , povoluji vzduchem (kdy je nikdo neheftne cočkem) tak jde vdy a v pohodě - těhlice jde někdy hůř tak obouchat popř. nahřát.
Stahuji kladivem a kdy je nejhůř druhé proti ;-) - dělám jich tak 10. do měsíce , povoluji vzduchem (kdy je nikdo neheftne cočkem) tak jde vdy a v pohodě - těhlice jde někdy hůř tak obouchat popř. nahřát.;-)
|
|
18.11.2017 20:21 -
Re: Výměna kulového čepu
|
3110809
|
|
DOUFAK
|
|
|
Jaroui - čím nahřívá? dlaní ?...
Jaroui - čím nahřívá? dlaní ?...:-d:-d:-d:palec
|
|
19.11.2017 15:14 -
Re: Výměna kulového čepu
|
3111107
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Ale no tak, to u přehání. V těhlici to je naroubovaný a ne nabouchaný.
Ale no tak, to u přehání. V těhlici to je naroubovaný a ne nabouchaný. :-o
|
|
19.11.2017 15:41 -
Re: Výměna kulového čepu
|
3111120
|
|
miskod
|
|
|
Ved jasne. Lenze ako ho z tade dostat ked je tehlica volna. Bojim sa do toho zapriet nech tam nieco neposeriem. Predstavujem si to tak ze navarim kus zavitovky nasuniem do namontovaneho ramena a potom sa spokojne zapriem silou. Alebo mozem do toho sekacom a kladivom mlatit alebo sa zapriet silou aj ked je to bez ramena?
Ved jasne. Lenze ako ho z tade dostat ked je tehlica volna. Bojim sa do toho zapriet nech tam nieco neposeriem. Predstavujem si to tak ze navarim kus zavitovky nasuniem do namontovaneho ramena a potom sa spokojne zapriem silou. Alebo mozem do toho sekacom a kladivom mlatit alebo sa zapriet silou aj ked je to bez ramena?
|
|
19.11.2017 17:11 -
Re: Výměna kulového čepu
|
3111181
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
miskod napsal(a): Ved jasne. Lenze ako ho z tade dostat ked je tehlica volna. Bojim sa do toho zapriet nech tam nieco neposeriem. Predstavujem si to tak ze navarim kus zavitovky nasuniem do namontovaneho ramena a potom sa spokojne zapriem silou. Alebo mozem do toho sekacom a kladivom mlatit alebo sa zapriet silou aj ked je to bez ramena?
Má tam poloosu, má tam spojovačku. Přiva to drátem, aby se poloosa nevytáhla a povol kulák. Ale na sekáč raději zapomeň. Jestli si useká ty zářezy, má vyděláno. Je na to speciální klíč a chce to větinou hodně dlouhou páku (klidně 2 metry) a pár ran kladivem. Jene kdy jsi odřízl závit, tak ti ten klíč nebude dost dobře dret a můe si ty zářezy taky strhat. Potom by pomohlo jedině zahřátí autogenem, kdy to teda nepůjde povolit lehce, co se asi moc často nestává.
Klíč jsem si udělal sám ze starýho pístku z předního brzdiče. Musí se to zakalit, jinak ty zoubky nevydrí.
EDIT:
Jetě dodám, e nikdo nevyroubovává kulák z těhlice s nasazeným ramenem. Ten klíč by tam neel nasadit, rameno by překáelo. Jen se ten klíč má přitáhnout maticí z kuláku, aby nemohl spadnout. Tohle bude muset zajistit nějakou truhlářskou svěrkou. Ale napřed si seeň ten klíč a nepokouej sekáč.
Má tam poloosu, má tam spojovačku. Přiva to drátem, aby se poloosa nevytáhla a povol kulák. Ale na sekáč raději zapomeň. Jestli si useká ty zářezy, má vyděláno. Je na to speciální klíč a chce to větinou hodně dlouhou páku (klidně 2 metry) a pár ran kladivem. Jene kdy jsi odřízl závit, tak ti ten klíč nebude dost dobře dret a můe si ty zářezy taky strhat. Potom by pomohlo jedině zahřátí autogenem, kdy to teda nepůjde povolit lehce, co se asi moc často nestává.
Klíč jsem si udělal sám ze starýho pístku z předního brzdiče. Musí se to zakalit, jinak ty zoubky nevydrí.
EDIT:
Jetě dodám, e nikdo nevyroubovává kulák z těhlice s nasazeným ramenem. Ten klíč by tam neel nasadit, rameno by překáelo. Jen se ten klíč má přitáhnout maticí z kuláku, aby nemohl spadnout. Tohle bude muset zajistit nějakou truhlářskou svěrkou. Ale napřed si seeň ten klíč a nepokouej sekáč.
Přílohy: 27102013906a.jpg ( 239801b ) - 27102013908a.jpg ( 240813b ) - |
|
19.11.2017 17:46 -
Re: Výměna kulového čepu
|
3111210
|
|
jruze
|
|
|
sekáčem můe ale ne tak bych to zkusil odjistit(zezadu jsou dva body - jednom to bude zajitěné), potom středně velké kladívko oklepat tu hlavu těhlice co je závit a něčím ohřát (jde to malou letlampou nebo jsem dříve pouíval horkovzduku) no a pokus jestli půjde.(no já na to beru sice origo klíč a vzduch , nezajiuji matkou ale musí se zapřít aby neskákal na drákách) - kdy to odjistí,oklepe a ohřeje mělo by to jít.(odjistit to jde i tak e odbrousí ten bod rozbrusem těsně pod těhlicí a můe i víc ničemu to vadit nebude) spí to chce pořádně oklepat a ohřát a utrhnout tu manetu aby nehořela a potom můe sekáčem i za tuto část a směrem dovnitř aby ta poloosa nevyjela (kdy na to nic nemá a neodrazil si ho ne to uříznul - má to celé odstrojené já nic nesundavám)
sekáčem můe ale ne tak bych to zkusil odjistit(zezadu jsou dva body - jednom to bude zajitěné), potom středně velké kladívko oklepat tu hlavu těhlice co je závit a něčím ohřát (jde to malou letlampou nebo jsem dříve pouíval horkovzduku) no a pokus jestli půjde.(no já na to beru sice origo klíč a vzduch , nezajiuji matkou ale musí se zapřít aby neskákal na drákách) - kdy to odjistí,oklepe a ohřeje mělo by to jít.(odjistit to jde i tak e odbrousí ten bod rozbrusem těsně pod těhlicí a můe i víc ničemu to vadit nebude) spí to chce pořádně oklepat a ohřát a utrhnout tu manetu aby nehořela a potom můe sekáčem i za tuto část a směrem dovnitř aby ta poloosa nevyjela (kdy na to nic nemá a neodrazil si ho ne to uříznul - má to celé odstrojené já nic nesundavám)
|
|
19.11.2017 19:32 -
Re: Výměna kulového čepu
|
3111295
|
|
jumep
|
|
|
mno fakt si sa na to mal vyflaknut a dat to niekomu spravit kto ma naradie
kludne mozes skusit to vymlatit, ale myslim si ze to nepojde a bude to zahrdzavele
jo a stale na fotkach nevidim ten stahovak, hentak ako si to mal sa nedivim ze ti to neslo von, ty musis rameno tahat dole a nie mat oprety cap, to nejako samo nevyskoci
mno fakt si sa na to mal vyflaknut a dat to niekomu spravit kto ma naradie
kludne mozes skusit to vymlatit, ale myslim si ze to nepojde a bude to zahrdzavele
jo a stale na fotkach nevidim ten stahovak, hentak ako si to mal sa nedivim ze ti to neslo von, ty musis rameno tahat dole a nie mat oprety cap, to nejako samo nevyskoci
|
|
19.11.2017 22:11 -
Re: Výměna kulového čepu
|
3111393
|
|
Pedro
|
Město: Ostrava , Auto: Citroën Xantia Break 2.0 HDi Kat. (80kW) | Počet příspěvků: 127 |
|
|
Ja jsem ted měnil kulák na 18 let staré X2 a po rzi ani památka. Těhlici jsem si sundal z pístnice a kulák povolil hasákem ve svěráku. Na C5 to je jinak?
Ja jsem ted měnil kulák na 18 let staré X2 a po rzi ani památka. Těhlici jsem si sundal z pístnice a kulák povolil hasákem ve svěráku. Na C5 to je jinak?
|
|
20.11.2017 00:30 -
Re: Výměna kulového čepu
|
3111432
|
|
miskod
|
|
|
Tak mam hotovo. Znamy mi tam navaril ten odrezany kus. Ten som vsunul do ramena a kvalitnym velkym hasakom a metrovou trubkou to islo ako po masle. Keby som si povolil cap v tehlici este pred rezanim, tak nemam ziadny problem. Darmo, to je ta prax. Inak ten kluc mam ale pouzil som ho len na dotiahnutie.
Peto, Tym zelezom som si akurat podlozil cap aby som nasledne mlatil zhora po ramene. Potom som dostal mudru radu od skuseneho, ze mam mlatit do oka ramena z boku a nie z hora...A ajhla....Na duhej strane stacilo desat ran z boku a rameno z capu spadlo samo.
Jardo, normalne by som prisiel, ale teraz som mesiac na sk.
Pani, velmi pekne vam dakujem za cenne rady. Prvy krat to bolo trosku trapenie. Teraz uz viem ako na to. Druha strana bola za chvilku hotova.
Inak, na lavej strane som mal stikackami odstrihnuty kabel z konektoru na senzory brzdovych dosiek. By ma zaujimalo kedy a ktory servis to tak nechal. Toto je blbost, ale mohol to byt kludne iny, dolezitejsi kabel.
Tak mam hotovo. Znamy mi tam navaril ten odrezany kus. Ten som vsunul do ramena a kvalitnym velkym hasakom a metrovou trubkou to islo ako po masle. Keby som si povolil cap v tehlici este pred rezanim, tak nemam ziadny problem. Darmo, to je ta prax. Inak ten kluc mam ale pouzil som ho len na dotiahnutie.
Peto, Tym zelezom som si akurat podlozil cap aby som nasledne mlatil zhora po ramene. Potom som dostal mudru radu od skuseneho, ze mam mlatit do oka ramena z boku a nie z hora...A ajhla....Na duhej strane stacilo desat ran z boku a rameno z capu spadlo samo.
Jardo, normalne by som prisiel, ale teraz som mesiac na sk.
Pani, velmi pekne vam dakujem za cenne rady. Prvy krat to bolo trosku trapenie. Teraz uz viem ako na to. Druha strana bola za chvilku hotova.
Inak, na lavej strane som mal stikackami odstrihnuty kabel z konektoru na senzory brzdovych dosiek. By ma zaujimalo kedy a ktory servis to tak nechal. Toto je blbost, ale mohol to byt kludne iny, dolezitejsi kabel.
|
|
20.11.2017 16:48 -
Re: Výměna kulového čepu
|
3111650
|
|
jumep
|
|
|
to nebolo stikackami, ale ten kabel tak stvrdne ze sa hentak pekne ulomi, ako odstiknuty
to nebolo stikackami, ale ten kabel tak stvrdne ze sa hentak pekne ulomi, ako odstiknuty
|
|
12.12.2017 21:54 -
Re: Výměna kulového čepu
|
3117308
|
|
mrazek
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.7 V6 HDi 208k (150kW) | Počet příspěvků: 62 |
|
|
čus bus,jsou vechny čepy stejné,rozměrově (závity a stoupání kuele)
čus bus,jsou vechny čepy stejné,rozměrově (závity a stoupání kuele)
|
|
13.12.2017 18:22 -
Re: Výměna kulového čepu
|
3117440
|
|
mrazek
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.7 V6 HDi 208k (150kW) | Počet příspěvků: 62 |
|
|
JJ jedná se o spodní kulový čep,jaký je tedy mezi nimi rozdíl kdy i v citroenu jsou udávána dvě různá čísla v závislosti na datu výroby??
JJ jedná se o spodní kulový čep,jaký je tedy mezi nimi rozdíl kdy i v citroenu jsou udávána dvě různá čísla v závislosti na datu výroby??
|
|
13.12.2017 18:46 -
Re: Výměna kulového čepu
|
3117450
|
|
jumep
|
|
|
mam dost zlu spravu, lemforder zrusil vyrobu v jednej fabrike a vsetky nove capy su uz TRW v obale lemforder
mam dost zlu spravu, lemforder zrusil vyrobu v jednej fabrike a vsetky nove capy su uz TRW v obale lemforder
|
|
| |
|
|