| | |
15.04.2016 17:02 -
Re: Geometrie zadní nápravy
|
2941401
|
|
jumep
|
|
|
pozri si ten link od defuckto - mas tam vsetko co potrebujes vediet
pozri si ten link od defuckto - mas tam vsetko co potrebujes vediet
|
|
15.04.2016 19:28 -
Re: Geometrie zadní nápravy
|
2941505
|
|
DeFuckTo
|
Město: Kladno, Auto: Citroën C5 II 3.0i V6 24v 211k AM6 Exclusive Break | Počet příspěvků: 780 |
|
|
zilovi.km napsal(a): ANO ??? take loisko jak se to pohybuje cenově cca? a nejspí co nejdříve opravit??
Dělají se obě strany, díly mne vyly v Hulíně na cca 2000,- + práce.. A co nejdříve? V podstatě ano, pokud to bude přecházet, tak po nějaký době ti to zničí ramena a bude je muset měnit.. Kdy si stoupne ke kufru, rukama zahýbe autem nahoru-dolu, tak pokud vre, jsou na tom loiska u dost blbě..
Dělají se obě strany, díly mne vyly v Hulíně na cca 2000,- + práce.. A co nejdříve? V podstatě ano, pokud to bude přecházet, tak po nějaký době ti to zničí ramena a bude je muset měnit.. Kdy si stoupne ke kufru, rukama zahýbe autem nahoru-dolu, tak pokud vre, jsou na tom loiska u dost blbě.. ;)
|
|
23.04.2016 15:23 -
Re: Geometrie zadní nápravy
|
2944827
|
|
zilovi.km
|
Město: Skalná, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 70 |
|
|
take loisko vyměněné, návod s fotkama supr, díky, cenově se to opravdu lií auto kelly cena s dph 3500, Tobolík od 480kč, mechanikovi který si vezme za opravu 10 000, bych usekl ruce, já laik POTRAVINÁŘ jsem to opravil opravdu za poobědě take se nebát a do tého
take loisko vyměněné, návod s fotkama supr, díky, cenově se to opravdu lií auto kelly cena s dph 3500, Tobolík od 480kč, mechanikovi který si vezme za opravu 10 000, bych usekl ruce, já laik POTRAVINÁŘ jsem to opravil opravdu za poobědě take se nebát a do tého
|
|
23.04.2016 18:17 -
Re: Geometrie zadní nápravy
|
2944922
|
|
jruze
|
|
|
zilovi.km napsal(a): take loisko vyměněné, návod s fotkama supr, díky, cenově se to opravdu lií auto kelly cena s dph 3500, Tobolík od 480kč, mechanikovi který si vezme za opravu 10 000, bych usekl ruce, já laik POTRAVINÁŘ jsem to opravil opravdu za poobědě take se nebát a do tého
A co si tam dal za nádheru? - já tam dávám SKF a zbytek origo ( záruju si dovolím dát 100000Km) - pokud tam dá tyhle levné sr..ky tak no u jsem to tu psal mockrát a ve vlákně ve kterém je řeč o loiskách je dost foto - poslední co jsem dával je pěkně vidět jak vypadá tato sada po 40000Km-u na vyhození(nebo v brzké době) ale jak se říká kadý je srůjce svého těstí.(jinak SKF loiska a ostatní origo vyjde na 2100,- + vazelína zhruba 200,-) a cena u mne je se zárukou 5500,- , ale to tu vichni vědí.Zde má par obrázků ,,kvalitní sady" po 40000Km .link.
A co si tam dal za nádheru? - já tam dávám SKF a zbytek origo ( záruju si dovolím dát 100000Km) - pokud tam dá tyhle levné sr..ky tak no u jsem to tu psal mockrát;-) a ve vlákně ve kterém je řeč o loiskách je dost foto - poslední co jsem dával je pěkně vidět jak vypadá tato sada po 40000Km-u na vyhození(nebo v brzké době) ale jak se říká kadý je srůjce svého těstí.(jinak SKF loiska a ostatní origo vyjde na 2100,- + vazelína zhruba 200,-) a cena u mne je se zárukou 5500,- , ale to tu vichni vědí.Zde má par obrázků ,,kvalitní sady" po 40000Km http://www.c5club.cz/diskuze/podvozek-kola-ulozeni/167200-zadni-ramena-vrzani-kola-do-a-atd-oprava/44/#.Vxuj7HpQziV
|
|
23.04.2016 19:53 -
Re: Geometrie zadní nápravy
|
2944946
|
|
c5vyskov
|
Město: Vykov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 612 |
|
|
Na té s.....é sadě (včetně trubky na h...o) mám najetých přes 100tisíc a doteď bez problémů - ramena vůli nemají. Vazelínu jsem dával A00, nacpal jsem jí tam skoro celý kelímek. Jinak ve origo shit
Na té s.....é sadě (včetně trubky na h...o) mám najetých přes 100tisíc a doteď bez problémů - ramena vůli nemají. Vazelínu jsem dával A00, nacpal jsem jí tam skoro celý kelímek. Jinak ve origo shit:)
|
|
23.04.2016 20:03 -
Re: Geometrie zadní nápravy
|
2944947
|
|
jruze
|
|
|
c5vyskov napsal(a): Na té s.....é sadě (včetně trubky na h...o) mám najetých přes 100tisíc a doteď bez problémů - ramena vůli nemají. Vazelínu jsem dával A00, nacpal jsem jí tam skoro celý kelímek. Jinak ve origo shit
Ty co jsem předělával včetně těch na foto najeli +- dvacet a padesát a vypadali tak jak na fotkách a hůř A musí uznat e ty podloky a gufera u neplnily svůj účel a nebo z posledních sil take by ty loiska která byla jetě skoro OK by odeli zanedlouho nebo?
Omlouvám se asi jsem si to vymyslel (fotky hovoří sami za sebe) a já osobně bych si to na auto nedal a ani nejhorímu nepříteli - je to asi tím e za svou práci ručím,nejsem zvyklí mít reklamace a nerad dělám práci dvakrát.(origo podloky jsou nerezavějící ocel a jsou brouené,trubky také a jsou kalibrované,joiska si myslím e jsou kvalitní i v těch sadách - já jsem zvyklí na SKF,PAT je zastánce s více válečky- nevím kdo má pravdu- oba máme vyzkouené své a oboum to funguje) V brzké době sem hodím dalí : mé auto(zlaák) - ty loiska jsem nedělal já a mají odhadem padesát (dělal je předchozí servisák - dělal několik let ve značce) a u se v tom nedá pomalu jezdit- klepou,odskakuje to v zatáčkách - jsem přesvědčenej e je tam také něco takového.(nechápu to proč lidi co mají své auta rádi toto oidí vdy se jedná řádově o stokoruny)
Ty co jsem předělával včetně těch na foto najeli +- dvacet a padesát a vypadali tak jak na fotkách a hůř;-) A musí uznat e ty podloky a gufera u neplnily svůj účel a nebo z posledních sil take by ty loiska která byla jetě skoro OK by odeli zanedlouho nebo?
Omlouvám se asi jsem si to vymyslel (fotky hovoří sami za sebe) a já osobně bych si to na auto nedal a ani nejhorímu nepříteli - je to asi tím e za svou práci ručím,nejsem zvyklí mít reklamace a nerad dělám práci dvakrát.(origo podloky jsou nerezavějící ocel a jsou brouené,trubky také a jsou kalibrované,joiska si myslím e jsou kvalitní i v těch sadách - já jsem zvyklí na SKF,PAT je zastánce s více válečky- nevím kdo má pravdu- oba máme vyzkouené své a oboum to funguje) V brzké době sem hodím dalí : mé auto(zlaák) - ty loiska jsem nedělal já a mají odhadem padesát (dělal je předchozí servisák - dělal několik let ve značce) a u se v tom nedá pomalu jezdit- klepou,odskakuje to v zatáčkách - jsem přesvědčenej e je tam také něco takového.(nechápu to proč lidi co mají své auta rádi toto oidí vdy se jedná řádově o stokoruny)
|
|
24.06.2016 10:05 -
Re: Geometrie zadní nápravy
|
2965559
|
|
gull
|
|
|
Chystám se vyměnit náboje zadních kol a zajímá mě jestli pak musím udělat geometrii. Při té příleitosti jsem vytrachal starý protokol a nějak se mi nezdají výsledky zadní nápravy. Při odjezdu ze servisu jsem to nějak nestudoval, ale ty hodnoty se od poadovaných lií a evidentně s tím nic neudělali.
Chystám se vyměnit náboje zadních kol a zajímá mě jestli pak musím udělat geometrii. Při té příleitosti jsem vytrachal starý protokol a nějak se mi nezdají výsledky zadní nápravy. Při odjezdu ze servisu jsem to nějak nestudoval, ale ty hodnoty se od poadovaných lií a evidentně s tím nic neudělali.
Přílohy: geometrie.pdf ( 302639b ) - |
|
26.06.2016 19:08 -
Re: Geometrie zadní nápravy
|
2966212
|
|
jumep
|
|
|
tam sa neda nic nastavit, zrazis naboj, nalisuje novy, nic viac
ak je nejaky zly odklon tak mozno loziska nacate = vymena lozisk, alebo ohnute = vymena ramena
kazdopadne, ak to netaha a nedere gumy, tak to neries
tam sa neda nic nastavit, zrazis naboj, nalisuje novy, nic viac
ak je nejaky zly odklon tak mozno loziska nacate = vymena lozisk, alebo ohnute = vymena ramena
kazdopadne, ak to netaha a nedere gumy, tak to neries
|
|
09.01.2019 13:57 -
Re: Geometrie zadní nápravy
|
3200471
|
|
xsarafobie
|
Město: Zarosice, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX Break | Počet příspěvků: 24 |
|
|
Páni a dámy... nejprve jsem po nákupu vozu myslel, e jsou prostě gumy u staré a kdo ví, jestli byly nové... teď po 1500km s novými zimními vidím, e zadní náprava je do "A" - sjídí se vnějí části pneu. A ten rozdíl je víc ne 1 mm za tyto km.
Pomůe tu také výměna onoho loiska ramene zadní nápravy- repasovací sadou? Nebo je závada jinde?
Auto neutíká, neklepe, nevre... ale gumy sjídí....
Páni a dámy... nejprve jsem po nákupu vozu myslel, e jsou prostě gumy u staré a kdo ví, jestli byly nové... teď po 1500km s novými zimními vidím, e zadní náprava je do "A" - sjídí se vnějí části pneu. A ten rozdíl je víc ne 1 mm za tyto km.
Pomůe tu také výměna onoho loiska ramene zadní nápravy- repasovací sadou? Nebo je závada jinde?
Auto neutíká, neklepe, nevre... ale gumy sjídí....
|
|
09.01.2019 16:00 -
Re: Geometrie zadní nápravy
|
3200486
|
|
Rio11
|
Město: Domalice, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 578 |
|
|
Jsou tu větí odborníci na tuto otázku, ale dle mého názoru to nemůe být nic jiného ne loiska uloení ramen, měl jsem stejný problém.
Jsou tu větí odborníci na tuto otázku, ale dle mého názoru to nemůe být nic jiného ne loiska uloení ramen, měl jsem stejný problém.
|
|
09.01.2019 16:21 -
Re: Geometrie zadní nápravy
|
3200490
|
|
jruze
|
|
|
Jestlie jsou kola viditelně do A tak se obávám e je to na jiná ramena a nebo Pat to vyváří a vyfrézovává - samotná opravná sada nebude stačit.
Jestlie jsou kola viditelně do A tak se obávám e je to na jiná ramena a nebo Pat to vyváří a vyfrézovává - samotná opravná sada nebude stačit.;-)
|
|
09.01.2019 16:45 -
Re: Geometrie zadní nápravy
|
3200491
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1300 |
|
|
Nic neftézuji... se to jen zavaří a vybrousí kdy u je to moc. Ale kdy je to jen lehce tak se to nemusí dělat, stačí kýbl vazelíny A4 a voda se tam nedostane ... pár let to vydrí ne pujde auto do rotu , nemusí se to tak dramatizovat. Zrovna dnes sem dělal po někom u ramena ... před lety dělána někde v čechách - auto z Ml Bolky, loiska FAG, trubky, rouby, ucpávky puvodní, bylo to vyjebané u tenkrát a drelo by to asi dál, kdyby ten kokot co to dělal nezkrátil trubky flexou ... tak se to moc stáhlo ( ucpávky nedosedaly na trubku vůbec a tlačily fest na loiska ) a asi to rozmačkalo loiska, ustřelily ty lemy na vnitřním krouku a válečky ven ... 2,2 v automatu c5 I , loiska FAG, plast trubka chránič uvnitř jeden chyběl, obrouené konce rozpěrné trubky flexou ... kdyby se nekdo poznal a si dá pár facek
Nic neftézuji... se to jen zavaří a vybrousí kdy u je to moc. Ale kdy je to jen lehce tak se to nemusí dělat, stačí kýbl vazelíny A4 a voda se tam nedostane ... pár let to vydrí ne pujde auto do rotu ;-) , nemusí se to tak dramatizovat. Zrovna dnes sem dělal po někom u ramena ... před lety dělána někde v čechách - auto z Ml Bolky, loiska FAG, trubky, rouby, ucpávky puvodní, bylo to vyjebané u tenkrát a drelo by to asi dál, kdyby ten kokot co to dělal nezkrátil trubky flexou ... tak se to moc stáhlo ( ucpávky nedosedaly na trubku vůbec a tlačily fest na loiska ) a asi to rozmačkalo loiska, ustřelily ty lemy na vnitřním krouku a válečky ven ... 2,2 v automatu c5 I , loiska FAG, plast trubka chránič uvnitř jeden chyběl, obrouené konce rozpěrné trubky flexou ... kdyby se nekdo poznal :palec a si dá pár facek :-P
|
|
09.01.2019 18:08 -
Re: Geometrie zadní nápravy
|
3200501
|
|
jruze
|
|
|
Já to nebyl ale u jsem viděl podobné - běně mi sem jezdí opaky(mlátí to od začatku a ty loiska to odnesou za chviku) - bez vymezovaček,bez prachovejch trubek,obráceně gufera atd..(ale uetřili za práci - to se vyplatí)
Já to nebyl:-d ale u jsem viděl podobné - běně mi sem jezdí opaky(mlátí to od začatku a ty loiska to odnesou za chviku) - bez vymezovaček,bez prachovejch trubek,obráceně gufera atd..(ale uetřili za práci - to se vyplatí):-)
|
|
10.01.2019 10:34 -
Re: Geometrie zadní nápravy
|
3200529
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Hmm, tak kola do V si u C5 neumím představit, ale e se zvětí sbíhavost a tím se sjedou gumy z venku, to u mi sedí víc. Ale odborník nejsem, jen sedlák se selským rozumem a to jetě jen kdy mě zrovna nefuní hlavou průvan.
Hmm, tak kola do V si u C5 neumím představit, ale e se zvětí sbíhavost a tím se sjedou gumy z venku, to u mi sedí víc. Ale odborník nejsem, jen sedlák se selským rozumem a to jetě jen kdy mě zrovna nefuní hlavou průvan. :-d
|
|
10.01.2019 20:30 -
Re: Geometrie zadní nápravy
|
3200631
|
|
xsarafobie
|
Město: Zarosice, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX Break | Počet příspěvků: 24 |
|
|
njn, jsem psal "V" - pak jsem pořád dokola přečítal ty komentáře a vude jen "A" ... tak jsem si říkal, e jsem vůl, a vůl korunovanej jsem to opravil
Přijel jsem dnes do dvou servisů, nikdo s tím nic nechce dělat. Prý mám jet do autorizovaného servisu nebo za extra expertem s touto specializací.
Dokonce ani ty blbý loiska mi nechce měnit... e prý netuí, co vechno se můe posrat....
A jeden pracant prý slyel, e někdo nael specialistu na C5 na SK... ale netuí nic dalího
Vzhledem k ceně auta mám asi dvě monosti - buď budu investovat do pneu 3x častěji nebo to hodím s repase sadou nějakému koumákovi do garáe, který se z toho neposere.
njn, jsem psal "V" - pak jsem pořád dokola přečítal ty komentáře a vude jen "A" ... tak jsem si říkal, e jsem vůl, a vůl korunovanej jsem to opravil :-))))
Přijel jsem dnes do dvou servisů, nikdo s tím nic nechce dělat. Prý mám jet do autorizovaného servisu nebo za extra expertem s touto specializací.
Dokonce ani ty blbý loiska mi nechce měnit... e prý netuí, co vechno se můe posrat....
A jeden pracant prý slyel, e někdo nael specialistu na C5 na SK... ale netuí nic dalího :nevim
Vzhledem k ceně auta mám asi dvě monosti - buď budu investovat do pneu 3x častěji nebo to hodím s repase sadou nějakému koumákovi do garáe, který se z toho neposere.
|
|
| |
|
|