| | |
02.09.2010 14:16 -
Geometrie zadní nápravy
|
2354682
|
|
DanV
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 153 |
|
|
Zdravim,
dneska jsem byl na kontrolní geometrii náprav. Přední ná porava je ok, ale u zadní je problém a to konkrétně na levém kole je ptaný odklon. Správná hodnota je -1st. a já mám -2stupně2minuty a sbíhavost levé části je +1stupeň3minuty a má být +Ostupnňů19minut. Můe to být ohlé rameno nebo loisko ramena?
Zdravim,
dneska jsem byl na kontrolní geometrii náprav. Přední ná porava je ok, ale u zadní je problém a to konkrétně na levém kole je ptaný odklon. Správná hodnota je -1st. a já mám -2stupně2minuty a sbíhavost levé části je +1stupeň3minuty a má být +Ostupnňů19minut. Můe to být ohlé rameno nebo loisko ramena?
|
|
02.09.2010 14:51 -
Re: Geometrie zadní nápravy
|
2354684
|
|
tief
|
|
|
Najskor loziska v ramenach ...
Najskor loziska v ramenach ...
|
|
02.09.2010 15:39 -
Re: Geometrie zadní nápravy
|
2354685
|
|
Petr72
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 850 |
|
|
Souhlasím s tiefem. Na 90% to bude loisko ramene. (vlastní zkuenost)
Vyměň loiska zadních ramen a bude mít klid.
Souhlasím s tiefem. Na 90% to bude loisko ramene. (vlastní zkuenost)
Vyměň loiska zadních ramen a bude mít klid. :palec
|
|
02.09.2010 15:59 -
Re: Geometrie zadní nápravy
|
2354686
|
|
DanV
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 153 |
|
|
No já to beru podle XMka tam kdy odeli loiska tak to vrzalo a byl patný odklon, ale ne sbíhavost. A hlavně to bylo kolem 170tis km. To moje má poctivých 85tis. A víc trpěla pravá strana. Já mám pravou dobrou. A dájí se ty loiska nějak nahmatat, e jsou patný třeba vůle atd.
No já to beru podle XMka tam kdy odeli loiska tak to vrzalo a byl patný odklon, ale ne sbíhavost. A hlavně to bylo kolem 170tis km. To moje má poctivých 85tis. A víc trpěla pravá strana. Já mám pravou dobrou. A dájí se ty loiska nějak nahmatat, e jsou patný třeba vůle atd.
|
|
02.09.2010 16:06 -
Re: Geometrie zadní nápravy
|
2354687
|
|
jumep
|
|
|
toto je slabost tychto naprav
tie made in china loziska sa otlacia ...
vo vrzani na zadni naprave je toho hodne dost popisaneho
a ze je to mrtve sa da zistit tiez dost lahko, ak je okolo srobu vazelina, je to dead, ak je vazelina zmiesana z hlinou a je to uz aj neskoro ...
toto je slabost tychto naprav
tie made in china loziska sa otlacia ...
vo vrzani na zadni naprave je toho hodne dost popisaneho
a ze je to mrtve sa da zistit tiez dost lahko, ak je okolo srobu vazelina, je to dead, ak je vazelina zmiesana z hlinou a je to uz aj neskoro ...
|
|
02.09.2010 20:14 -
Re: Geometrie zadní nápravy
|
2354699
|
|
Petr72
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 850 |
|
|
Kdy jsem začal jezdit v mojí C5 ,viml jsem si e při jízdě po rovině mám volant trochu natočený (tak asi 10 stupňú) . tvalo mě to ,ale nechtěl jsem do toho ourat. Kdy jsem pak vyměnil vrzající uloení zadních ramen, byl jsem auto projet a náhodou si viml e příčka volantu je v perfektní rovině
Geometrie zadní nápravy má vliv i na tohle
Kdy jsem začal jezdit v mojí C5 ,viml jsem si e při jízdě po rovině mám volant trochu natočený (tak asi 10 stupňú) . tvalo mě to ,ale nechtěl jsem do toho ourat.:nevim Kdy jsem pak vyměnil vrzající uloení zadních ramen, byl jsem auto projet a náhodou si viml e příčka volantu je v perfektní rovině :palec
Geometrie zadní nápravy má vliv i na tohle ;-)
|
|
02.09.2010 21:58 -
Re: Geometrie zadní nápravy
|
2354705
|
|
miskod
|
|
|
Tak, tak...u mna rovnako.
Najskor som dal spravit geometriu. Po tej sa nic nezmenilo. Tak mi zrovnali akurat volant. O par mesiacov mi zacalo vrzgat lozisko v pravo vzadu. Ked som ho dal spravit, tak bol zrazu volant na druhu stranu...
Tak, tak...u mna rovnako.
Najskor som dal spravit geometriu. Po tej sa nic nezmenilo. Tak mi zrovnali akurat volant. O par mesiacov mi zacalo vrzgat lozisko v pravo vzadu. Ked som ho dal spravit, tak bol zrazu volant na druhu stranu...:-)
|
|
09.09.2010 23:48 -
Re: Geometrie zadní nápravy
|
2355328
|
|
DanV
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 153 |
|
|
A jetě mám dalí poznatek, čím déle to auto mám tak si vímám, e mu uskakuje zadek, kdy se třeba vezme jedním kolem v zatáčce mení nerovnost tak jako by to uskočilo do boku . Jinak odpověď v Citroenu - to je normální, ta náprava je celá skur..ná a ty nový s..čky to mají jetě horí. Tak e asi tak.
A jetě mám dalí poznatek, čím déle to auto mám tak si vímám, e mu uskakuje zadek, kdy se třeba vezme jedním kolem v zatáčce mení nerovnost tak jako by to uskočilo do boku . Jinak odpověď v Citroenu - to je normální, ta náprava je celá skur..ná a ty nový s..čky to mají jetě horí. Tak e asi tak.
|
|
09.09.2010 23:50 -
Re: Geometrie zadní nápravy
|
2355329
|
|
jumep
|
|
|
jo, loziska made in china ... staci sa s tym troska pohrat ... myslim ze to neni taka investicia ...
jo, loziska made in china ... staci sa s tym troska pohrat ... myslim ze to neni taka investicia ...
|
|
10.09.2010 09:16 -
Re: Geometrie zadní nápravy
|
2355338
|
|
JirkaŘ
|
|
|
jumep: Si dělá srandu... fakt v prvovýrobě do toho ramene dávali loiska vyrobené v Číně ??? A náhradní díly které např. prodává automax jsou SKF (Francie) ?
jumep: Si dělá srandu... fakt v prvovýrobě do toho ramene dávali loiska vyrobené v Číně ??? :-o A náhradní díly které např. prodává automax jsou SKF (Francie) ?
|
|
10.09.2010 10:12 -
Re: Geometrie zadní nápravy
|
2355342
|
|
Petr72
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 850 |
|
|
jumep má pravdu ,je to Čína. Taky jsem se divil kdy jsem to rozebral. Zase jsem ale slyel názor e pokud je na dílu napsáno "Made in China" jedná se o kontrolovanou kvalitu. Horí je to u dílů bez popisu.
jumep má pravdu ,je to Čína. Taky jsem se divil kdy jsem to rozebral. Zase jsem ale slyel názor e pokud je na dílu napsáno "Made in China" jedná se o kontrolovanou kvalitu. Horí je to u dílů bez popisu.;-)
|
|
28.09.2010 15:05 -
Re: Geometrie zadní nápravy
|
2356928
|
|
DanV
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 153 |
|
|
Tak Vás musím seznámit co jsem nael při výměně zadních uloení ramen. Výměnou jsem přiel asi o včechny nervy co jsem měl. Jenom povolení čtyř torxů roubů na stabilizátoru mi trvalo 4 hodiny a zničené 3 ořechy typu torx. Po té co jsem dostal stabilizátor ven bylo jasné, e loisla jsou v háji. Obě ramena měli vůli zvlá levá strana, která jak jsem psal měla patný odklon a sbíhavost. Po demontái ramena a upnutí do svěráku na mě po lehké ráně kladivem vypadlo co si podobající se válečkum z loisek. Kdy jsem to vechno vykopal ven zjistil jsem, e u to bylo tak daleko, e se začalo vydírat rameno o ten krajní krouek co je za guferem. No a závěr dal jsem to dohromady vyčistil jsem dosedací plochu třmenu vyměnil rouby třmenů a výsledek je super, auto neuskakuje sedí a pěkně se houpe. Akorát má lehce vyosený volant při jízdě rovně, ale to přisuzuji tomu, e někdo přispůsobil geometrii rozjetý zadní nápravě. Půjdu s tím na geometri a tam to snad srovnáme.
Tak Vás musím seznámit co jsem nael při výměně zadních uloení ramen. Výměnou jsem přiel asi o včechny nervy co jsem měl. Jenom povolení čtyř torxů roubů na stabilizátoru mi trvalo 4 hodiny a zničené 3 ořechy typu torx. Po té co jsem dostal stabilizátor ven bylo jasné, e loisla jsou v háji. Obě ramena měli vůli zvlá levá strana, která jak jsem psal měla patný odklon a sbíhavost. Po demontái ramena a upnutí do svěráku na mě po lehké ráně kladivem vypadlo co si podobající se válečkum z loisek. Kdy jsem to vechno vykopal ven zjistil jsem, e u to bylo tak daleko, e se začalo vydírat rameno o ten krajní krouek co je za guferem. No a závěr dal jsem to dohromady vyčistil jsem dosedací plochu třmenu vyměnil rouby třmenů a výsledek je super, auto neuskakuje sedí a pěkně se houpe. Akorát má lehce vyosený volant při jízdě rovně, ale to přisuzuji tomu, e někdo přispůsobil geometrii rozjetý zadní nápravě. Půjdu s tím na geometri a tam to snad srovnáme.
|
|
28.09.2010 19:23 -
Re: Geometrie zadní nápravy
|
2356957
|
|
klematis
|
|
|
Zdravím. Koupil jsem 2 opravné sady zadních ramen v Automaxu a jsou tam loiska BRC. Tak se do ramen pustím v sobotu.
Zdravím. Koupil jsem 2 opravné sady zadních ramen v Automaxu a jsou tam loiska BRC. Tak se do ramen pustím v sobotu.
|
|
28.09.2010 21:15 -
Re: Geometrie zadní nápravy
|
2356995
|
|
jumep
|
|
|
tie sroby stabilizatoru byvaju dobry oriesok, ale pomaha dobrych par ran kladivom, aby sa ta hrdza zo srobu co je zalepena o stabilizator odtrhla
ps. vymedzovacie podlozky si tam dal / vymeral? ak nie - dlho to nevydrzi
tie sroby stabilizatoru byvaju dobry oriesok, ale pomaha dobrych par ran kladivom, aby sa ta hrdza zo srobu co je zalepena o stabilizator odtrhla
ps. vymedzovacie podlozky si tam dal / vymeral? ak nie - dlho to nevydrzi
|
|
28.09.2010 22:34 -
Re: Geometrie zadní nápravy
|
2357013
|
|
DanV
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 153 |
|
|
Zkratil jsem patřičně trubku.
Zkratil jsem patřičně trubku.
|
|
28.09.2010 22:38 -
Re: Geometrie zadní nápravy
|
2357014
|
|
jumep
|
|
|
nemal si potom prilis volne to rameno v naprave?
nemal si potom prilis volne to rameno v naprave?
|
|
28.09.2010 22:41 -
Re: Geometrie zadní nápravy
|
2357015
|
|
DanV
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 153 |
|
|
Jestli jsem upiloval milimetr tak je to hodně.
Jestli jsem upiloval milimetr tak je to hodně.
|
|
28.09.2010 22:45 -
Re: Geometrie zadní nápravy
|
2357016
|
|
DanV
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 153 |
|
|
A na tom původním uloení taky ádná podloka nebyla. Take pokud loiska jsou rozměrově stejná, tak bych se měl dostat na stejný rozměr. A ona se ta hliníková nápravnice taky podá.
A na tom původním uloení taky ádná podloka nebyla. Take pokud loiska jsou rozměrově stejná, tak bych se měl dostat na stejný rozměr. A ona se ta hliníková nápravnice taky podá.:-)
|
|
| |
|
|