| | |
09.01.2015 21:12 -
Re: Vibrace auta při jízdě
|
2773263
|
|
Hanz 397
|
|
|
bluemotion napsal(a): Ja si teda myslim ze 15 gramu sakra ucitis...
Opravdu ne...Čím větí kolo,tak tím větí je tam "tolerance" .
Stane se,e sundám kolo z auta,kde si majitel stěuje na mírný vibrace a je na něm třeba 60g(samozřejmě teď mluvím o rozměru třeba 315/35 20),ale u těch naich "normálních" kol těch 15g fakt neucítí.
A jetě jedna věc,jak to ověřit: kdy vyváí kolo,sundá ho z vyvaovačky,pootočí a roztočí ho znova,tak ti garantuju,e tam bude zase minimálně 5g(spí víc) nevyváenost...
Opravdu ne...Čím větí kolo,tak tím větí je tam "tolerance" .
Stane se,e sundám kolo z auta,kde si majitel stěuje na mírný vibrace a je na něm třeba 60g(samozřejmě teď mluvím o rozměru třeba 315/35 20),ale u těch naich "normálních" kol těch 15g fakt neucítí.
A jetě jedna věc,jak to ověřit: kdy vyváí kolo,sundá ho z vyvaovačky,pootočí a roztočí ho znova,tak ti garantuju,e tam bude zase minimálně 5g(spí víc) nevyváenost...
|
|
09.01.2015 21:15 -
Re: Vibrace auta při jízdě
|
2773266
|
|
robo
|
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 1083 |
|
|
Hanz 397 napsal(a): Na 16" kolech nemůe cítit nevyváenost 15g... Nato 5g...
Není to domněnka je to vyzkoueno v praxi...
nakolko som s tym niekolko rokov bojoval, tak si za tym stojim. Ono je aj rozdiel na jakom riadeni.
ked som mal Grande Punto tam som nevedel co je vyvazenie kolies. Lebo elektricky posilovac tie vibracie nepustal az na volant. A vysledok - po 40tisic km [nove auto] nasledovala vymena volantovej tyce, lebo sa vybil ten klb co spaja volantovu tyc a prevodku riadenia.
No a C4 ma uz ten elektrohydraulicky posilovac kde ti volant skace v rukach ked prechadzas cez nerovnosti a tam aj jedno zle vyvazene kolo 5gram pri 130 sposobovalo jemne vibracie. Pri 15g toto zacinalo uz od 110km/h.
V X7 neviem, lebo po rokoch obiehania servisov som nasiel ten pravy pneuservis.
kde ked v Oktobri sme vyvazili kolo na 0 a v aprili sme ho dali po zime dole po par tisic km, tak ta 0 na vyvazovacke ostala.
O tom ako sme pri pootacali gumy na diskoch aby sme nevyvazku dostali co najmensie skoda hovorit. Ak isli na predok kola s celkovo 30-40g, potom to bolo dobre. Ak vaha na kole bola cez 60g, uz bol problem aj ked bolo vyvazene. Lebo vyvazit sa da vsetko aj krive disky, ale druha vec je jak sa to chova a jake harmonicke kmity to vyvolava.
nakolko som s tym niekolko rokov bojoval, tak si za tym stojim. Ono je aj rozdiel na jakom riadeni.
ked som mal Grande Punto tam som nevedel co je vyvazenie kolies. Lebo elektricky posilovac tie vibracie nepustal az na volant. A vysledok - po 40tisic km [nove auto] nasledovala vymena volantovej tyce, lebo sa vybil ten klb co spaja volantovu tyc a prevodku riadenia.
No a C4 ma uz ten elektrohydraulicky posilovac kde ti volant skace v rukach ked prechadzas cez nerovnosti a tam aj jedno zle vyvazene kolo 5gram pri 130 sposobovalo jemne vibracie. Pri 15g toto zacinalo uz od 110km/h.
V X7 neviem, lebo po rokoch obiehania servisov som nasiel ten pravy pneuservis.
kde ked v Oktobri sme vyvazili kolo na 0 a v aprili sme ho dali po zime dole po par tisic km, tak ta 0 na vyvazovacke ostala.
O tom ako sme pri pootacali gumy na diskoch aby sme nevyvazku dostali co najmensie skoda hovorit. Ak isli na predok kola s celkovo 30-40g, potom to bolo dobre. Ak vaha na kole bola cez 60g, uz bol problem aj ked bolo vyvazene. Lebo vyvazit sa da vsetko aj krive disky, ale druha vec je jak sa to chova a jake harmonicke kmity to vyvolava.
|
|
09.01.2015 21:19 -
Re: Vibrace auta při jízdě
|
2773271
|
|
robo
|
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 1083 |
|
|
Hanz 397 napsal(a): Opravdu ne...Čím větí kolo,tak tím větí je tam "tolerance" .
Stane se,e sundám kolo z auta,kde si majitel stěuje na mírný vibrace a je na něm třeba 60g(samozřejmě teď mluvím o rozměru třeba 315/35 20),ale u těch naich "normálních" kol těch 15g fakt neucítí.
A jetě jedna věc,jak to ověřit: kdy vyváí kolo,sundá ho z vyvaovačky,pootočí a roztočí ho znova,tak ti garantuju,e tam bude zase minimálně 5g(spí víc) nevyváenost...
no a to je presne ono, ak vyvazis kolo a das ho dole a spat a mas 5g, tak mas spatnu vyvazovacku alebo upinaciu hlavu alebo vyvaklany hriadel. Iste, 5g je pre niektore vyvazovacky chyba merania ukazuju len 0,5,10 atd] a preto sa to moze stat. Alebo nova guma sadnut. Toto mi predviedli pani v Mikone, 3 vyvazovacky a kazda inak a vsetko zle .
malokde maju vecicky pre francuzske auta ako upinacie hlavy Haweka
ale nie vzdy je iba vyvazovacka vinna
.link.
toto je pekna rozborka
no a nemusis to citit ak mas volu v riadeni to ale neznamena ze nekmita a nenamaha ine podvozkove casti
no a to je presne ono, ak vyvazis kolo a das ho dole a spat a mas 5g, tak mas spatnu vyvazovacku alebo upinaciu hlavu alebo vyvaklany hriadel. Iste, 5g je pre niektore vyvazovacky chyba merania ukazuju len 0,5,10 atd] a preto sa to moze stat. Alebo nova guma sadnut. Toto mi predviedli pani v Mikone, 3 vyvazovacky a kazda inak a vsetko zle .
malokde maju vecicky pre francuzske auta ako upinacie hlavy Haweka
ale nie vzdy je iba vyvazovacka vinna
http://www.homola.sk/problem-s-vyvazenim-kolies-mazda-a401
toto je pekna rozborka
no a nemusis to citit ak mas volu v riadeni :) to ale neznamena ze nekmita a nenamaha ine podvozkove casti
|
|
09.01.2015 21:19 -
Re: Vibrace auta při jízdě
|
2773272
|
|
robo
|
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 1083 |
|
|
zmazat, vdaka
zmazat, vdaka
|
|
09.01.2015 21:20 -
Re: Vibrace auta při jízdě
|
2773273
|
|
robo
|
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 1083 |
|
|
zmazat vdaka
zmazat vdaka
|
|
09.01.2015 21:44 -
Re: Vibrace auta při jízdě
|
2773276
|
|
Hanz 397
|
|
|
robo napsal(a): nakolko som s tym niekolko rokov bojoval, tak si za tym stojim. Ono je aj rozdiel na jakom riadeni.
ked som mal Grande Punto tam som nevedel co je vyvazenie kolies. Lebo elektricky posilovac tie vibracie nepustal az na volant. A vysledok - po 40tisic km [nove auto] nasledovala vymena volantovej tyce, lebo sa vybil ten klb co spaja volantovu tyc a prevodku riadenia.
No a C4 ma uz ten elektrohydraulicky posilovac kde ti volant skace v rukach ked prechadzas cez nerovnosti a tam aj jedno zle vyvazene kolo 5gram pri 130 sposobovalo jemne vibracie. Pri 15g toto zacinalo uz od 110km/h.
V X7 neviem, lebo po rokoch obiehania servisov som nasiel ten pravy pneuservis.
kde ked v Oktobri sme vyvazili kolo na 0 a v aprili sme ho dali po zime dole po par tisic km, tak ta 0 na vyvazovacke ostala.
O tom ako sme pri pootacali gumy na diskoch aby sme nevyvazku dostali co najmensie skoda hovorit. Ak isli na predok kola s celkovo 30-40g, potom to bolo dobre. Ak vaha na kole bola cez 60g, uz bol problem aj ked bolo vyvazene. Lebo vyvazit sa da vsetko ak krive disky, ale druha vec je jak sa to chova a jake harmonicke kmity to vyvolava.
Ano,ale tyhle problémy nebyly primárně způsobený vyváením,ale samotnýma pneumatikama...
A s pouitým řízením to souvislost má,ale ne,a takovou... SZ
Ano,ale tyhle problémy nebyly primárně způsobený vyváením,ale samotnýma pneumatikama...
A s pouitým řízením to souvislost má,ale ne,a takovou... SZ
|
|
09.01.2015 21:54 -
Re: Vibrace auta při jízdě
|
2773285
|
|
robo
|
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 1083 |
|
|
nemal som problemy s pneu
nove disky AEZ na Citroen a nove gumy Michelin
druhy krat nove Wintersport 3D a nove plechace z fabriky Citroen
vzdy to bolo iba o vyvazeni, staci dat do googla vyvazeni citroen c4 a najde sa toho spusta v roznych jazykoch
.link.
ja som to prvykrat riesil ked mal c4 iba 6500km, takze tam ziadne ine veci neprichadzali do uvahy ako pokrivene kotuce a pod
cez SZ sme si to dovysvetlovali, jasne na aute co ma kopec km toto je uz takmer alchymia zistit co je zdroj vibracii
nemal som problemy s pneu
nove disky AEZ na Citroen a nove gumy Michelin
druhy krat nove Wintersport 3D a nove plechace z fabriky Citroen
vzdy to bolo iba o vyvazeni, staci dat do googla vyvazeni citroen c4 a najde sa toho spusta v roznych jazykoch
http://www.citroen-club.cz/forum-tema/vibracia-volantu-c4-pri-cca-130km-h-18943
ja som to prvykrat riesil ked mal c4 iba 6500km, takze tam ziadne ine veci neprichadzali do uvahy ako pokrivene kotuce a pod
cez SZ sme si to dovysvetlovali, jasne na aute co ma kopec km toto je uz takmer alchymia zistit co je zdroj vibracii
|
|
10.01.2015 08:43 -
Re: Vibrace auta při jízdě
|
2773306
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Kamarád je vyučen gumařem, jezdím k němu víc jak 30 let do pneuservisu, ten by mohl psát romány o patně nastavených vyvaovačkách, házivosti nových disků, nových pneumatikách, vdy kolik gramů je tolerance, aby to nemělo vliv na jízdu a vibraci auta, kolik třeba drobných kamínku zůstává ve vzorku při vyvaování, kdy si s tím někdo dá práci, vechny je vydloube a zváí, moná se bude divit, kolik gramů to bude, to v ádném pneuservisu nikdo dočista čistit nebude, nemluvě o závaích, kdy se sekne nebo nemá třeba 35 gramové, klidně tam práskne o 5 gramů víc nebo míň, přičti si váhu kamínků a při jízdě to kolikrát ani necítí, ale tu toleranci, kolik gramů má na to vliv, nikde neví a ani neřekne. Jednou jsem píchnul, dal rezervu, auto nelo udret na dvojku na silnici, do pneuservisu to byl kousek, tak jsem to dojel, tam jsme zjistili, e na té rezervě nebylo ani jedno závaí, kolik tam dal, u si nepamatuji, ale auto vibrovalo jako hrom, bouchalo to i do volantu, bylo i podhutěné, to ve má vliv na ty vibrace.
To ani nemluvím o načlích kulácích, kostech, silentblokách, řízení, no a kdy se sejde od kadého kousek, hrozně blbě se hledá příčina těch vibrací.
Kamarád je vyučen gumařem, jezdím k němu víc jak 30 let do pneuservisu, ten by mohl psát romány o patně nastavených vyvaovačkách, házivosti nových disků, nových pneumatikách, vdy kolik gramů je tolerance, aby to nemělo vliv na jízdu a vibraci auta, kolik třeba drobných kamínku zůstává ve vzorku při vyvaování, kdy si s tím někdo dá práci, vechny je vydloube a zváí, moná se bude divit, kolik gramů to bude, to v ádném pneuservisu nikdo dočista čistit nebude, nemluvě o závaích, kdy se sekne nebo nemá třeba 35 gramové, klidně tam práskne o 5 gramů víc nebo míň, přičti si váhu kamínků a při jízdě to kolikrát ani necítí, ale tu toleranci, kolik gramů má na to vliv, nikde neví a ani neřekne. Jednou jsem píchnul, dal rezervu, auto nelo udret na dvojku na silnici, do pneuservisu to byl kousek, tak jsem to dojel, tam jsme zjistili, e na té rezervě nebylo ani jedno závaí, kolik tam dal, u si nepamatuji, ale auto vibrovalo jako hrom, bouchalo to i do volantu, bylo i podhutěné, to ve má vliv na ty vibrace.
To ani nemluvím o načlích kulácích, kostech, silentblokách, řízení, no a kdy se sejde od kadého kousek, hrozně blbě se hledá příčina těch vibrací.
|
|
10.01.2015 11:39 -
Re: Vibrace auta při jízdě
|
2773321
|
|
jruze
|
|
|
Před koncem roku jsem dělal na oklivce celou nápravu páč v ní klepalo a hlavně od začátku co jí mám bylo L.kolo o pár cm vzadu(jak stím pratili někde do příkopu-byla tráva mezi gumou a diskem)- jen jsem doma udělal geoku abych srovnal volant a nikam to netáhlo. Gumy to neralo a chovalo se to OK.No měl jsem celou jinou tak jsem jí komplet připravil (ve nové) . Na staré : vydrolený zadní sylent nápravnice,oba spodní čepy na vypadnutí,oba zadní sylenty ramen KO,obě tyčky stabilizátoru KO. Auto nevybrovalo,nikam netáhlo jen trochu plavalo.S nápravou v tomto stavu by mělo dělat snad ve patného a nedělalo. Z toho plyne e kdy to něco dělá musí hledat vude,ale také se to nemusí projevit a potom stačí někde něco a ve co je patné-načaté to znásobí(stačí jen hůř vyváené kolo nebo něco na pneu a je to - podle mne největí problém začíná u pneu.
Před koncem roku jsem dělal na oklivce celou nápravu páč v ní klepalo a hlavně od začátku co jí mám bylo L.kolo o pár cm vzadu(jak stím pratili někde do příkopu-byla tráva mezi gumou a diskem)- jen jsem doma udělal geoku abych srovnal volant a nikam to netáhlo. Gumy to neralo a chovalo se to OK.No měl jsem celou jinou tak jsem jí komplet připravil (ve nové) . Na staré : vydrolený zadní sylent nápravnice,oba spodní čepy na vypadnutí,oba zadní sylenty ramen KO,obě tyčky stabilizátoru KO. Auto nevybrovalo,nikam netáhlo jen trochu plavalo.S nápravou v tomto stavu by mělo dělat snad ve patného a nedělalo.:nevim Z toho plyne e kdy to něco dělá musí hledat vude,ale také se to nemusí projevit a potom stačí někde něco a ve co je patné-načaté to znásobí(stačí jen hůř vyváené kolo nebo něco na pneu a je to - podle mne největí problém začíná u pneu.;-)
|
|
15.01.2015 19:33 -
Re: Vibrace auta při jízdě
|
2775311
|
|
Jetik
|
Město: Mala Ida, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) | Počet příspěvků: 62 |
|
|
Take som dal na radu Jumepa a posvietil si na perinky. Vizuálna prehliadka nič nepriniesla, tak som sa rozhodol pre výmenu horného uchytenia. Po rozobratí bolo jasné, e je po smrti (viď foto). Z "osmičky" vypadol stred a aktívna čas mala vytečenú kvapalinu a bola výrazne niia ako originál. Po výmene za nové síce vibrácie nezmizli, ale posunuli sa niie na asi 1500 - 1600 ot /min, a zúil sa interval. Budúci týdeň vymením tú na prevodovke a dám vedie.
Take som dal na radu Jumepa a posvietil si na perinky. Vizuálna prehliadka nič nepriniesla, tak som sa rozhodol pre výmenu horného uchytenia. Po rozobratí bolo jasné, e je po smrti (viď foto). Z "osmičky" vypadol stred a aktívna čas mala vytečenú kvapalinu a bola výrazne niia ako originál. Po výmene za nové síce vibrácie nezmizli, ale posunuli sa niie na asi 1500 - 1600 ot /min, a zúil sa interval. Budúci týdeň vymením tú na prevodovke a dám vedie.
Přílohy: mms_20150115_190221.jpg ( 78808b ) - DSC_0182.jpg ( 685680b ) - DSC_0180.jpg ( 918516b ) - |
|
22.01.2015 10:18 -
Re: Vibrace auta při jízdě
|
2777480
|
|
Jetik
|
Město: Mala Ida, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) | Počet příspěvků: 62 |
|
|
Take ete raz vďaka Jumepovi.
Včera mechanik vykuchal počítače aby sa dostal k perinke nad prevodovkou a problém sa okamite naiel. Skrutka perinky M8, ktorá vlastne drí celý motor bola utrhnutá a motor spadnutý dole a na doraz na akúsi gumu, ktorú tam skvelí kontruktéri z CITROENU vhodne umiestnili (asi vedeli, e tá skrutka po čase praskne). Motor podvihnutý, nová skrutka do perinky, nová perinka na miesto, elektronika spä do auta a po necelej hodinke odchod domov. Auto je tichučké, iadne vibrácie, no rozprávka!
Len ete detail. Nejak sa mi v profile pomotali moje dve C5-ky, take problém bol na C5 I 2,2 HDi z roku 2001.
Take ete raz vďaka Jumepovi.
Včera mechanik vykuchal počítače aby sa dostal k perinke nad prevodovkou a problém sa okamite naiel. Skrutka perinky M8, ktorá vlastne drí celý motor bola utrhnutá a motor spadnutý dole a na doraz na akúsi gumu, ktorú tam skvelí kontruktéri z CITROENU vhodne umiestnili (asi vedeli, e tá skrutka po čase praskne). Motor podvihnutý, nová skrutka do perinky, nová perinka na miesto, elektronika spä do auta a po necelej hodinke odchod domov. Auto je tichučké, iadne vibrácie, no rozprávka!
Len ete detail. Nejak sa mi v profile pomotali moje dve C5-ky, take problém bol na C5 I 2,2 HDi z roku 2001.
|
|
23.02.2015 10:45 -
Re: Vibrace auta při jízdě
|
2790476
|
|
Petorix
|
Město: Nové Zámky, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) | Počet příspěvků: 48 |
|
|
Čaute! Mám takú otázku, cítím jemnú vibráciu na volante, zdá sa mi e to vibruje ako ide motor. Tá slabá vibrácia tam stále je, nezávisí ani od rýchlosti, ani či je auto v zábere, ani od prevodovej stupni. Je tam aj keď stojím na mieste, aj keď idem 150. V riadení necítím vôlu. Chcem sa opýta či to môu robi silenbloky motora alebo podla vás čo môe spôsobova? A ete dalia, na kožkátích miestach je uchytení motor?
Čaute! Mám takú otázku, cítím jemnú vibráciu na volante, zdá sa mi e to vibruje ako ide motor. Tá slabá vibrácia tam stále je, nezávisí ani od rýchlosti, ani či je auto v zábere, ani od prevodovej stupni. Je tam aj keď stojím na mieste, aj keď idem 150. V riadení necítím vôlu. Chcem sa opýta či to môu robi silenbloky motora alebo podla vás čo môe spôsobova? A ete dalia, na kožkátích miestach je uchytení motor?
|
|
23.02.2015 12:43 -
Re: Vibrace auta při jízdě
|
2790514
|
|
jumep
|
|
|
na 3
prevodovka ma silent (pod krabicou electronic v motorovom priestore) - obcas byva utrhnuty a prevodovka lezi na sasi ...
potom pri nadrzke s vodou, tento byva vysedeny
a dole domec spojeny napravou
na 3
prevodovka ma silent (pod krabicou electronic v motorovom priestore) - obcas byva utrhnuty a prevodovka lezi na sasi ...
potom pri nadrzke s vodou, tento byva vysedeny
a dole domec spojeny napravou
|
|
23.02.2015 22:47 -
Re: Vibrace auta při jízdě
|
2790777
|
|
Petorix
|
Město: Nové Zámky, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) | Počet příspěvků: 48 |
|
|
Díky za info, a ete tožko, tieto tam treba ktoré sú na foto? Zaial zbieram info tak by som chcel vedie kolko ma to asi vyjde.
Díky za info, a ete tožko, tieto tam treba ktoré sú na foto? Zaial zbieram info tak by som chcel vedie kolko ma to asi vyjde.
Přílohy: silenblok prevodovka.jpg ( 38615b ) - vpravo hore 2.jpg ( 13208b ) - žavo motor.jpg ( 35671b ) - vpravo hore.jpg ( 37918b ) - |
|
23.02.2015 22:52 -
Re: Vibrace auta při jízdě
|
2790807
|
|
jumep
|
|
|
1. ak tam das febi, to je asi horsie ako tie zle
2. mas tam prevodovkove dva
silenblok prevodovka.png = potrebujes
žavo motor.jpg = blud, to je prevodovkovy ale nie teba
vpravo hore.jpg = ten vidis, ak je utrhnuty vymen
vpravo hore 2.jpg = je podstatny na trasenie
chyba ti ten spodny 1809 21
1. ak tam das febi, to je asi horsie ako tie zle
2. mas tam prevodovkove dva
silenblok prevodovka.png = potrebujes
žavo motor.jpg = blud, to je prevodovkovy ale nie teba
vpravo hore.jpg = ten vidis, ak je utrhnuty vymen
vpravo hore 2.jpg = je podstatny na trasenie
chyba ti ten spodny 1809 21
|
|
23.02.2015 23:00 -
Re: Vibrace auta při jízdě
|
2790830
|
|
Petorix
|
Město: Nové Zámky, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) | Počet příspěvků: 48 |
|
|
To som len pre info dal tie fotky, nie práve tie chcem da, to som naiel ako prvé, ale díky za info. A akú značku by si odporučil? A tento mi tam chýbal?
To som len pre info dal tie fotky, nie práve tie chcem da, to som naiel ako prvé, ale díky za info. A akú značku by si odporučil? A tento mi tam chýbal?
Přílohy: silenblok.jpg ( 18063b ) - |
|
23.02.2015 23:13 -
Re: Vibrace auta při jízdě
|
2790846
|
|
jumep
|
|
|
zasa zla fotka, takto je to spravne
a znacky, tazko povedat, ten prevodovkovy moc vyrobcov neni, castokrat mu ani nic neni, len ma utrhnuty srob co drzi to rameno v nom
vseobecne sa berie ze lemforder je dobra volba
zasa zla fotka, takto je to spravne
a znacky, tazko povedat, ten prevodovkovy moc vyrobcov neni, castokrat mu ani nic neni, len ma utrhnuty srob co drzi to rameno v nom
vseobecne sa berie ze lemforder je dobra volba
Přílohy: 360_360_3077523_1663892.jpg ( 13332b ) - |
|
23.02.2015 23:19 -
Re: Vibrace auta při jízdě
|
2790854
|
|
Petorix
|
Město: Nové Zámky, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) | Počet příspěvků: 48 |
|
|
Aha, take ďakujem za info ete raz, zaujímavé e 5 stránok som pozrel ktoré predávajú náhradné súčiastky a ani jeden nemá v ponuke tento ktorý si dal, na dvoch mali ktorý som dal druhýkrát a na dvoch bolo prevodovkový namiesto toho. Ete e máme kto tomu rozumie.
Aha, take ďakujem za info ete raz, zaujímavé e 5 stránok som pozrel ktoré predávajú náhradné súčiastky a ani jeden nemá v ponuke tento ktorý si dal, na dvoch mali ktorý som dal druhýkrát a na dvoch bolo prevodovkový namiesto toho. Ete e máme kto tomu rozumie. :palec
|
|
16.04.2015 22:54 -
Re: Vibrace auta při jízdě
|
2810790
|
|
martinrx
|
Město: Uherský Brod, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 349 |
|
|
Na vědomí se vem dává, e jsem vůl. A korunovaný.
Řeil jsem problém s vibracemi volantu ve vyích rychlostech. Po přezutí na letní se to jetě zhorilo. Tak jsem přemýlel čím to můe být, kdy to dělalo nezávisle na motoru a spojce a podvozek vypadá OK.....
Nakonec jsem si uvědomil, e kdy jsem na podzim přezouval obě auta, nezbyla mi celá sada stejných roubů a někde jsem dodal i ty origo (které mi na moje disky a tak moc nesedí..). Take mi dolo, e kdy je kadý roub jiný a má jinou hmotnost, můe být kolo vyváené jak chce, a le já ho těmi rouby zase znevyváím prostě magor.... Tak upky na vrakáč a dal jsem celou sadu stejných roubů.
Dodávám, e se volant jetě trochu chvěje, ale mnohem mín... asi jetě nechám převáit kola. Alě temi rouby jsem drobný problém naprosto zveličil...
Na vědomí se vem dává, e jsem vůl. A korunovaný.
Řeil jsem problém s vibracemi volantu ve vyích rychlostech. Po přezutí na letní se to jetě zhorilo. Tak jsem přemýlel čím to můe být, kdy to dělalo nezávisle na motoru a spojce a podvozek vypadá OK.....
Nakonec jsem si uvědomil, e kdy jsem na podzim přezouval obě auta, nezbyla mi celá sada stejných roubů a někde jsem dodal i ty origo (které mi na moje disky a tak moc nesedí..). Take mi dolo, e kdy je kadý roub jiný a má jinou hmotnost, můe být kolo vyváené jak chce, a le já ho těmi rouby zase znevyváím :-)))) prostě magor.... Tak upky na vrakáč a dal jsem celou sadu stejných roubů. :palec
Dodávám, e se volant jetě trochu chvěje, ale mnohem mín... asi jetě nechám převáit kola. Alě temi rouby jsem drobný problém naprosto zveličil...
|
|
16.04.2015 23:05 -
Re: Vibrace auta při jízdě
|
2810792
|
|
ondluky
|
Město: Mladá Boleslav, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 14 |
|
|
Nechce se mi věřit, e tak malý rozdíl ve váze roubů blízko u osy otáčení, rozhodí vyváení kola...
Nechce se mi věřit, e tak malý rozdíl ve váze roubů blízko u osy otáčení, rozhodí vyváení kola...
|
|
| |
|
|