| | |
19.07.2013 10:48 -
Re: Vibrace auta při jízdě
|
2599941
|
|
Hellvena
|
Město: London, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 9 |
|
|
tak opet v servisu a nevedej co stim je tak budu muset az pojedu do CR na dovolenou tam jsou sikovnejsi kluci jeto na prd budu muset jet jen 90 km rekl jsem jim ze asi poloosy prej ne nic na aute nenasel tak mam asi halucinace
tak opet v servisu a nevedej co stim je tak budu muset az pojedu do CR na dovolenou tam jsou sikovnejsi kluci jeto na prd budu muset jet jen 90 km rekl jsem jim ze asi poloosy prej ne nic na aute nenasel tak mam asi halucinace :-)):-)):-))
|
|
14.08.2013 12:32 -
Re: Vibrace auta při jízdě
|
2608767
|
|
Redy
|
Město: Olomouc, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X Break | Počet příspěvků: 2 |
|
|
Redy Zdravím vechny C5kaře,prosím vás vechny,kteří jste řeili,ale hlevně vyřeili problém s výraznými vibracemi předku,mám C5 break 2.0HDI 80kw,r.v.2003 a při rozjezdech,které se při zvednutí do 40km/h a vytočeném rejdu jetě více projevují a při jízdě mezi 90-130 se té rozechvěje a navíc kolem 1300-1500 ot. cítím nějaké rezonování od předku.Pro upřesnění chci dodat,e kola jsou vyváené na 100%,vyměněny komplet silentbloky ramen+spodní čepy,ve ostatní bez vůle,take po různých konzultacích s mechaniky jsme dospěli k názoru,e to bude asi nějaká vychozená poloosa,né li obě a e je to pravděpodobné,kdy se toti zvedne předek tak e se poloosy více natáhnou a tím je vůle citelnějí a e by bylo dobré začít levou.Četl jsem zde diskuzi o pomocném loisku pravé poloosy,ale to mi nepřijde,e by mělo vliv na to,e zvednuté auto se rozechvěje mnohem více při rozjezdu.Jsem smířen,e zainvestuji do repasovaných poloos,ale nerad bych je viměnil zbytečně a proto vás prosím ádám o konkrétní dořeenou zkuenost či radu.Úvah jsem zde četl moře,ale postrádám konkrétní vyřeení.Předem díky,s pozdravem Redy.
Redy Zdravím vechny C5kaře,prosím vás vechny,kteří jste řeili,ale hlevně vyřeili problém s výraznými vibracemi předku,mám C5 break 2.0HDI 80kw,r.v.2003 a při rozjezdech,které se při zvednutí do 40km/h a vytočeném rejdu jetě více projevují a při jízdě mezi 90-130 se té rozechvěje a navíc kolem 1300-1500 ot. cítím nějaké rezonování od předku.Pro upřesnění chci dodat,e kola jsou vyváené na 100%,vyměněny komplet silentbloky ramen+spodní čepy,ve ostatní bez vůle,take po různých konzultacích s mechaniky jsme dospěli k názoru,e to bude asi nějaká vychozená poloosa,né li obě a e je to pravděpodobné,kdy se toti zvedne předek tak e se poloosy více natáhnou a tím je vůle citelnějí a e by bylo dobré začít levou.Četl jsem zde diskuzi o pomocném loisku pravé poloosy,ale to mi nepřijde,e by mělo vliv na to,e zvednuté auto se rozechvěje mnohem více při rozjezdu.Jsem smířen,e zainvestuji do repasovaných poloos,ale nerad bych je viměnil zbytečně a proto vás prosím ádám o konkrétní dořeenou zkuenost či radu.Úvah jsem zde četl moře,ale postrádám konkrétní vyřeení.Předem díky,s pozdravem Redy.
|
|
14.08.2013 12:47 -
Re: Vibrace auta při jízdě
|
2608768
|
|
Petr72
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 850 |
|
|
Podle mě jsi si na otázku odpověděl sám . Poloosy jsou potvory, kdy za ně vezme rukou zdají se v pohodě.
Ale jen co je vymění vybrace zkončí. Moná bych nejdřív udělal tu horí stranu a pak by se vidělo.
Podle mě jsi si na otázku odpověděl sám . Poloosy jsou potvory, kdy za ně vezme rukou zdají se v pohodě.
Ale jen co je vymění vybrace zkončí. Moná bych nejdřív udělal tu horí stranu a pak by se vidělo.
|
|
14.08.2013 13:28 -
Re: Vibrace auta při jízdě
|
2608782
|
|
TycoonX
|
Město: , Auto: Daihatsu Sirion 1.3 4x4 | Počet příspěvků: 155 |
|
|
skusal si ine pneu? mozu byt vyvazene ale mozu mat defekt, popusteny kord..vtedy to hukoce a buchoce pri nizkych a vysokych rychlostiach, spravidla od 50-110 je klud
skusal si ine pneu? mozu byt vyvazene ale mozu mat defekt, popusteny kord..vtedy to hukoce a buchoce pri nizkych a vysokych rychlostiach, spravidla od 50-110 je klud
|
|
14.08.2013 14:26 -
Re: Vibrace auta při jízdě
|
2608793
|
|
vasa
|
Město: Osečná, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 78 |
|
|
Sice se to netýká C5, ale řeil jsem podobné problémy na Felicii, hledalo se kdeco, čepy, vůle vude moně. Několikrát na různých místech převyváení kol. Nakonec se vyměnila poloosa. Výsledek nula.
Řeení - patná kola. Ne nevyváená, prostě patná. Stará nebo i nová pneu můe být vadná, starý disk je nepatrně zvlněný, dostal někde ránu apod. ádné vyváení tohle nevyřeí.
Zkusil bych začít od kol - prohodit přední za zadní, zkusit zimní, nebo případně si podle monosti někde půjčit bezvadná a uvidí se... ance to je.
Sice se to netýká C5, ale řeil jsem podobné problémy na Felicii, hledalo se kdeco, čepy, vůle vude moně. Několikrát na různých místech převyváení kol. Nakonec se vyměnila poloosa. Výsledek nula.
Řeení - patná kola. Ne nevyváená, prostě patná. Stará nebo i nová pneu můe být vadná, starý disk je nepatrně zvlněný, dostal někde ránu apod. ádné vyváení tohle nevyřeí.
Zkusil bych začít od kol - prohodit přední za zadní, zkusit zimní, nebo případně si podle monosti někde půjčit bezvadná a uvidí se... ance to je.
|
|
14.08.2013 16:20 -
Re: Vibrace auta při jízdě
|
2608813
|
|
jumep
|
|
|
pise ze to robi pri rozbiehani
citujem: při rozjezdech,které se při zvednutí do 40km/h a vytočeném rejdu jetě více projevují
toto robia poloosy
pise ze to robi pri rozbiehani
citujem: při rozjezdech,které se při zvednutí do 40km/h a vytočeném rejdu jetě více projevují
toto robia poloosy
|
|
14.08.2013 17:11 -
Re: Vibrace auta při jízdě
|
2608823
|
|
Redy
|
Město: Olomouc, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X Break | Počet příspěvků: 2 |
|
|
Děkuji vám vem za reakce na téma s vibrujícím předkem,pro doplnění chci uvést e kola jsou vyloučena,dělalo to na starých i na nových a stále se to zhoruje,té vím něco o autech,ale jsou hold závady,které člověka sakramencky potrápí při diagnostikování problému.stále se přikláním k těm poloosám,jeliko jak si myslím já, tak silné vibrace se zvednutým předkem při rozjezdu s vytočeným rejdem nemohou jít od kol v téměř nulové rychlosti.Jetě jednou díky za vae názory a jakmile vyměním poloosy repas z autokelly dám vědět výsledek.
Děkuji vám vem za reakce na téma s vibrujícím předkem,pro doplnění chci uvést e kola jsou vyloučena,dělalo to na starých i na nových a stále se to zhoruje,té vím něco o autech,ale jsou hold závady,které člověka sakramencky potrápí při diagnostikování problému.stále se přikláním k těm poloosám,jeliko jak si myslím já, tak silné vibrace se zvednutým předkem při rozjezdu s vytočeným rejdem nemohou jít od kol v téměř nulové rychlosti.Jetě jednou díky za vae názory a jakmile vyměním poloosy repas z autokelly dám vědět výsledek.
|
|
04.09.2013 12:57 -
Re: Vibrace auta při jízdě
|
2615285
|
|
JardaK
|
Město: Pardubice, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive | Počet příspěvků: 8 |
|
|
Ahoj vem. Četl a hledal jsem pilně, ale řeení mého případu jsem tady nenalezl.
Poslední dobou mi auto značně vibrovalo při rozjezdu, co jsem připisoval horí spojce a setrvačníku. Zároveň kolem 2500 otáček se projevovaly zvlátní vibrace jakoby od podlahy (asi tak, jak to u bylo tady na fóru dostkrát popsáno), co jsem připisoval také loučícimu se setrvačníku. Ve chvíli, kdy spojkové loisko dalo důrazně najevo, e u mi na to kale, jsem nechal vyměnit spojku i setrvák (zn. LUK) a čekal, e bude ve vyřeeno. K mému překvapení auto stále (i kdy ASI o něco méně) vibruje při rozjezdu. Kdy je spojka v záběru a je méně, ne řekněme 1500 otáček, prostě to vibruje jak při patné spojce. Dám-li třeba 2000 otáček, je v podstatě klid. Vibrace pri jízdě kolem 2,5 tis. otáček jsou tam taky pořád. Ty jsou citelné od třetího stupně a na pětku jsou nejsilnějí. To je u jak kdyby mě někdo kopal do zadku. Zajímavé je, e trochu méně otáček a je klid. Začně to na pětku kolem 110 Km/h, poleví někde kolem 140, ale zcela neustane téměř nikdy. Jedině a kdy rychlost klesne někam na stovku. Nicméně připomínám, e to nesouvisí ani tak s rychlostí, jako s otáčkama, i kdy na nií stupně je to mnohem slabí. Projevy se nemění s brděním, zatáčením atd. Při vyřazení se mi zdá, e je to o něco slabí, ale těko soudit. Zlepí se to při plném plynu. Nejhorí je to při konstantní rychlosti 110. Dalí věc je, e se podobné vibrace s mení intenzitou projevují i při zrychlování. Čím méně plynu, tím víc vibrací.
Souhra těchto projevů mi nedává smysl. Něco sedí na podvozek, něco na motor, něco na silentbloky... Ledae by snad bylo v háji vechno, ale to se mi fakt nezdá.
Silentbloky na motoru, ke kterým jsem se dostal, jsem kontroloval a vypadají úplně v pohodě. Silentbloky ramen atd. jsem taky kontroloval a tváří se taky v pohodě. Poloosy nevím, ty chci nechat zkontrolovat, ale nevím co mám po servisu chtít za kontrolu aby mi je zbytečně nevyměnili, nebo neřekli, e jsou OK kdy nebudou. Nicméně souhra těch projevů mi na poloosy moc nesedí. Nakonec, vyváení kol a geometrie, to je taky překontrolováno. Házivost kotoučů zkontroluju, ale to se mi taky nezdá vzhledem k tomu, e brdění na tom projevu nic nemění.
Jsem celkem bezradný a nevím kam dál. Nejhorí je, e netuím komu v okolí Pardubic auto svěřit na pořádnou kontrolu, aby se na něj dalo spolehnout. Poraďte prosím.
Ahoj vem. Četl a hledal jsem pilně, ale řeení mého případu jsem tady nenalezl.
Poslední dobou mi auto značně vibrovalo při rozjezdu, co jsem připisoval horí spojce a setrvačníku. Zároveň kolem 2500 otáček se projevovaly zvlátní vibrace jakoby od podlahy (asi tak, jak to u bylo tady na fóru dostkrát popsáno), co jsem připisoval také loučícimu se setrvačníku. Ve chvíli, kdy spojkové loisko dalo důrazně najevo, e u mi na to kale, jsem nechal vyměnit spojku i setrvák (zn. LUK) a čekal, e bude ve vyřeeno. K mému překvapení auto stále (i kdy ASI o něco méně) vibruje při rozjezdu. Kdy je spojka v záběru a je méně, ne řekněme 1500 otáček, prostě to vibruje jak při patné spojce. Dám-li třeba 2000 otáček, je v podstatě klid. Vibrace pri jízdě kolem 2,5 tis. otáček jsou tam taky pořád. Ty jsou citelné od třetího stupně a na pětku jsou nejsilnějí. To je u jak kdyby mě někdo kopal do zadku. Zajímavé je, e trochu méně otáček a je klid. Začně to na pětku kolem 110 Km/h, poleví někde kolem 140, ale zcela neustane téměř nikdy. Jedině a kdy rychlost klesne někam na stovku. Nicméně připomínám, e to nesouvisí ani tak s rychlostí, jako s otáčkama, i kdy na nií stupně je to mnohem slabí. Projevy se nemění s brděním, zatáčením atd. Při vyřazení se mi zdá, e je to o něco slabí, ale těko soudit. Zlepí se to při plném plynu. Nejhorí je to při konstantní rychlosti 110. Dalí věc je, e se podobné vibrace s mení intenzitou projevují i při zrychlování. Čím méně plynu, tím víc vibrací.
Souhra těchto projevů mi nedává smysl. Něco sedí na podvozek, něco na motor, něco na silentbloky... Ledae by snad bylo v háji vechno, ale to se mi fakt nezdá.
Silentbloky na motoru, ke kterým jsem se dostal, jsem kontroloval a vypadají úplně v pohodě. Silentbloky ramen atd. jsem taky kontroloval a tváří se taky v pohodě. Poloosy nevím, ty chci nechat zkontrolovat, ale nevím co mám po servisu chtít za kontrolu aby mi je zbytečně nevyměnili, nebo neřekli, e jsou OK kdy nebudou. Nicméně souhra těch projevů mi na poloosy moc nesedí. Nakonec, vyváení kol a geometrie, to je taky překontrolováno. Házivost kotoučů zkontroluju, ale to se mi taky nezdá vzhledem k tomu, e brdění na tom projevu nic nemění.
Jsem celkem bezradný a nevím kam dál. Nejhorí je, e netuím komu v okolí Pardubic auto svěřit na pořádnou kontrolu, aby se na něj dalo spolehnout. Poraďte prosím.
|
|
04.09.2013 13:36 -
Re: Vibrace auta při jízdě
|
2615297
|
|
jumep
|
|
|
aky je rozdiel 4ty prevodovy stupen a 110 a 5tka a 110 (resp. aj 3jka)
aky je rozdiel 4ty prevodovy stupen a 110 a 5tka a 110 (resp. aj 3jka)
|
|
04.09.2013 17:20 -
Re: Vibrace auta při jízdě
|
2615367
|
|
JardaK
|
Město: Pardubice, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive | Počet příspěvků: 8 |
|
|
Sedl jsem do auta, jezdil a zkouel. Zjevně jsou to dva různé projevy.
Trojka a čtyřka kolem 110 taky chvěje, ale podstatně méně. Pětka a 110, tam to asi chytne nějakou rezonanci a vibruje to podstatně víc. Tzn. oproti původnímu předpokladu to souvisí s rychlostí a ne otáčkami.
To vibrování kolem 2,5 tis. otáček bude druhý projev - lechtání plynu a lehké přidání od 2000 ústí ve vibrace. Jeliko pětka kolem 110 vychází mezi 2 a 2,5 tis, tak se to evidentně znásobí a proto to na pětku vibruje o tolik víc.
Sedl jsem do auta, jezdil a zkouel. Zjevně jsou to dva různé projevy.
Trojka a čtyřka kolem 110 taky chvěje, ale podstatně méně. Pětka a 110, tam to asi chytne nějakou rezonanci a vibruje to podstatně víc. Tzn. oproti původnímu předpokladu to souvisí s rychlostí a ne otáčkami.
To vibrování kolem 2,5 tis. otáček bude druhý projev - lechtání plynu a lehké přidání od 2000 ústí ve vibrace. Jeliko pětka kolem 110 vychází mezi 2 a 2,5 tis, tak se to evidentně znásobí a proto to na pětku vibruje o tolik víc.
|
|
04.09.2013 20:36 -
Re: Vibrace auta při jízdě
|
2615394
|
|
Devilian
|
|
|
Nemas upchaty EGR ventil=> ten je stale otvoreny a potom ti to pri 2500 otackach vibruje? Viem ze by to hodilo asi do nudzoveho rezimu, ale aj tak by som to presiel (najme ak si jazdil na spotrebu). Popripade mozno hadice. To dalsie vibrovanie ti neporadim, ale v podstate to moze byt cokolvek. Toto auto je take makke, ze ho moze rozvibrovat akakolvek nezvycajna vec.
Nemas upchaty EGR ventil=> ten je stale otvoreny a potom ti to pri 2500 otackach vibruje? Viem ze by to hodilo asi do nudzoveho rezimu, ale aj tak by som to presiel (najme ak si jazdil na spotrebu). Popripade mozno hadice. To dalsie vibrovanie ti neporadim, ale v podstate to moze byt cokolvek. Toto auto je take makke, ze ho moze rozvibrovat akakolvek nezvycajna vec.
|
|
04.09.2013 20:51 -
Re: Vibrace auta při jízdě
|
2615395
|
|
jumep
|
|
|
tak by som to odhadoval na poloos
aby si zbytocne nekupoval, skus si pozicat od niekoho
tak by som to odhadoval na poloos
aby si zbytocne nekupoval, skus si pozicat od niekoho
|
|
04.09.2013 20:52 -
Re: Vibrace auta při jízdě
|
2615396
|
|
.45acp
|
|
|
Mě, kdy jsem si přivodil zakarbonování swirlu příli "úspornou" jízdou, to taky divně vibrovalo při určitých otáčkách. Funguje ti swirl?
Mě, kdy jsem si přivodil zakarbonování swirlu příli "úspornou" jízdou, to taky divně vibrovalo při určitých otáčkách. Funguje ti swirl?
|
|
04.09.2013 20:52 -
Re: Vibrace auta při jízdě
|
2615397
|
|
Darja
|
|
|
sázím na kotouče.... přesně ve 110ti (moje nejoblíbenějí cestovní rychlost) vibrace.... ve 120-130 lehce zmizí, do 90ti neznatelné. Při brdění ádné výrazné kopání (při hodně prudkém brdění u znát bylo).
Pravý kotouč jako paragraf....
sázím na kotouče.... přesně ve 110ti (moje nejoblíbenějí cestovní rychlost) vibrace.... ve 120-130 lehce zmizí, do 90ti neznatelné. Při brdění ádné výrazné kopání (při hodně prudkém brdění u znát bylo).
Pravý kotouč jako paragraf....
|
|
04.09.2013 21:17 -
Re: Vibrace auta při jízdě
|
2615416
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
Přesně tak. Vechna moje minulá auta měla jednou problémy s házivostí kotoučů a u vech do 90 klídek, 110 maximum a kolem 130 to zase částečně mizelo.
Někdy byl ten efekt vibrování trochu silnějí a někdy slabí. To si já laicky vysvětluji tím, e kdy jsou načnuté oba kotouče na nápravě, tak se jízdou mění vzájemná poloha obou kol a někdy ty kiksy jsou v synchronizaci a někdy se vzájemně trochu eliminují.
Přesně tak. Vechna moje minulá auta měla jednou problémy s házivostí kotoučů a u vech do 90 klídek, 110 maximum a kolem 130 to zase částečně mizelo.
Někdy byl ten efekt vibrování trochu silnějí a někdy slabí. To si já laicky vysvětluji tím, e kdy jsou načnuté oba kotouče na nápravě, tak se jízdou mění vzájemná poloha obou kol a někdy ty kiksy jsou v synchronizaci a někdy se vzájemně trochu eliminují.
|
|
05.09.2013 06:31 -
Re: Vibrace auta při jízdě
|
2615534
|
|
roman-jc
|
Město: Jičín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) | Počet příspěvků: 58 |
|
|
váení, křivý kotouč vám nemůe dělat kmitání do volantu za jízdy,pouze při brdění,pokud někomu kmitá volant okolo 110km/h a při vyí rychlosti kmitání zmizí,tak jsou patně vyváená př.kola, pokud se objeví kmitání při brdění tak jsou na 100 % křivé kotouče, poku je to tak jak JardaK popisuje,tak bych to viděl na pr.přední poloosu, měl jsem kdysi ten samý problém,skončilo to výměnou poloosy a byl klid, na kmitání tak jak popisuje nemají vlyv ani ramena,ani vyváení kol, ani brzdové kotouče
zkus vyměnit poloosu a bude klib
váení, křivý kotouč vám nemůe dělat kmitání do volantu za jízdy,pouze při brdění,pokud někomu kmitá volant okolo 110km/h a při vyí rychlosti kmitání zmizí,tak jsou patně vyváená př.kola, pokud se objeví kmitání při brdění tak jsou na 100 % křivé kotouče, poku je to tak jak JardaK popisuje,tak bych to viděl na pr.přední poloosu, měl jsem kdysi ten samý problém,skončilo to výměnou poloosy a byl klid, na kmitání tak jak popisuje nemají vlyv ani ramena,ani vyváení kol, ani brzdové kotouče
zkus vyměnit poloosu a bude klib:palec
|
|
05.09.2013 06:42 -
Re: Vibrace auta při jízdě
|
2615535
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
No mně to opravdu jednou a zrovna u C5 dělaly zadní (!) kotouče. Ale byly dodrbané fest a k nim jeden brzdič, take se periodicky drobně přibrďovaly.
Ale jinak souhlas s roman-jc. Pokud něco není na brzdách dodrbaného fest, tak samotné drobně házivé kotouče bez brdění nemohou způsobit citelné vibrace auta.
No mně to opravdu jednou a zrovna u C5 dělaly zadní (!) kotouče. Ale byly dodrbané fest a k nim jeden brzdič, take se periodicky drobně přibrďovaly.
Ale jinak souhlas s roman-jc. Pokud něco není na brzdách dodrbaného fest, tak samotné drobně házivé kotouče bez brdění nemohou způsobit citelné vibrace auta.
|
|
05.09.2013 11:12 -
Re: Vibrace auta při jízdě
|
2615624
|
|
Darja
|
|
|
roman-jc napsal(a): váení, křivý kotouč vám nemůe dělat kmitání do volantu za jízdy,pouze při brdění,pokud někomu kmitá volant okolo 110km/h a při vyí rychlosti kmitání zmizí,tak jsou patně vyváená př.kola,
Kola vyváená, 2x, potočena o 45° a vyváena znova. Měřena házivost kotoučů a jeden byl křivý. Sakra, tak čím to je? Kola cajk, kotouč křivej a vibruje to.... Po výměně kotouče vibrace zmizely. Doprčic.. já mam divný auto...
váení, křivý kotouč vám nemůe dělat kmitání do volantu za jízdy,pouze při brdění,pokud někomu kmitá volant okolo 110km/h a při vyí rychlosti kmitání zmizí,tak jsou patně vyváená př.kola,
Kola vyváená, 2x, potočena o 45° a vyváena znova. Měřena házivost kotoučů a jeden byl křivý. Sakra, tak čím to je? Kola cajk, kotouč křivej a vibruje to.... :nevim Po výměně kotouče vibrace zmizely. Doprčic.. já mam divný auto...:-))))
|
|
05.09.2013 19:24 -
Re: Vibrace auta při jízdě
|
2615806
|
|
JardaK
|
Město: Pardubice, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive | Počet příspěvků: 8 |
|
|
Tak jsem dalím zkouením zjistil, e při maximálním zrychlení auto stahuje doprava. To povauju za potvrzení podezření na pravou poloosu.
Jinak swirl funguje, EGR prověřím, ale nedávno jsem řeil oblíbený antipollution fail (prasklá hadička) a vechno jsem to prolézal a řekl bych, e fungoval dobře. Ty kotouče - no nevím, kadopádně to za kontrolu stojí.
Začnu se zajímat o tu poloosu. Půjčit na vyzkouení, to je dobrý nápad, ale to bohuel nebudu mít od koho. Koukal jsem, e se dá sehnat za nějakých cca 2800,- + stará.
Díky za rady.
Tak jsem dalím zkouením zjistil, e při maximálním zrychlení auto stahuje doprava. To povauju za potvrzení podezření na pravou poloosu.
Jinak swirl funguje, EGR prověřím, ale nedávno jsem řeil oblíbený antipollution fail (prasklá hadička) a vechno jsem to prolézal a řekl bych, e fungoval dobře. Ty kotouče - no nevím, kadopádně to za kontrolu stojí.
Začnu se zajímat o tu poloosu. Půjčit na vyzkouení, to je dobrý nápad, ale to bohuel nebudu mít od koho. Koukal jsem, e se dá sehnat za nějakých cca 2800,- + stará.
Díky za rady.
|
|
| |
|
|