| | |
29.07.2012 18:56 -
Re: Volna predni naprava.
|
2495914
|
|
JOSKO
|
Město: Sered, Auto: Citroën C5 II 1.8i 16v X | Počet příspěvků: 58 |
|
|
poloos tu dlhu som vymenil,sice z vrakaca ale vobec ziadna zmena tak som s tej co som vybral von zobral vonkajsi homoklb a vymenil ho na tej kratkej,myslel som ze bude niektory v riti ked to robi mimo silneho zaberu a vobec ziadna zmena,stale volant nad sto vibruje.vymenim este axialne tiahla riadenia.moze sa na nich vobec nieco vybit?dam nove vonkajsie klby?zasa vyhodim prachy?
poloos tu dlhu som vymenil,sice z vrakaca ale vobec ziadna zmena tak som s tej co som vybral von zobral vonkajsi homoklb a vymenil ho na tej kratkej,myslel som ze bude niektory v riti ked to robi mimo silneho zaberu a vobec ziadna zmena,stale volant nad sto vibruje.vymenim este axialne tiahla riadenia.moze sa na nich vobec nieco vybit?dam nove vonkajsie klby?zasa vyhodim prachy?:nevim
|
|
30.07.2012 10:07 -
Re: Volna predni naprava.
|
2496026
|
|
jumep
|
|
|
axialne tiahla - skor odidu capy ako tieto tiahla, predavaju sa, takze to odchadzat bude, ale najskor vybracie z toho nebudu (hlavne by to klepotalo)
osobne si skor myslim ze je problem v kolesach alebo brzdach
axialne tiahla - skor odidu capy ako tieto tiahla, predavaju sa, takze to odchadzat bude, ale najskor vybracie z toho nebudu (hlavne by to klepotalo)
osobne si skor myslim ze je problem v kolesach alebo brzdach
|
|
02.08.2012 17:20 -
Re: Volna predni naprava.
|
2496522
|
|
JOSKO
|
Město: Sered, Auto: Citroën C5 II 1.8i 16v X | Počet příspěvků: 58 |
|
|
tak dnes som dal druhe disky s gumami a ziadna zmena,uz sa mi zda ze s tych vibracii je vola aj na hrebeni.troll pisal ze sa da zospodu dotiahnut?uz ste to niekto skusali?dik za info.Mamlas ty si s tym nejako pokrocil?
tak dnes som dal druhe disky s gumami a ziadna zmena,uz sa mi zda ze s tych vibracii je vola aj na hrebeni.troll pisal ze sa da zospodu dotiahnut?uz ste to niekto skusali?dik za info.Mamlas ty si s tym nejako pokrocil?
|
|
02.08.2012 17:45 -
Re: Volna predni naprava.
|
2496525
|
|
Darja
|
|
|
házivost kotoučů je ok?
házivost kotoučů je ok?
|
|
02.08.2012 18:20 -
Re: Volna predni naprava.
|
2496538
|
|
Mamlas
|
|
|
Zatím jsem to dál nezkoumal. Kdy jedu přes nějaký nerovnosti, tak je citit ve volantu, e by vůle mohla být někde v hřebeni řízení nebo v čepech. Je cítit jakoby kola poskakovaly ze strany na stranu. Ale čepy jsou dobrý. Dále se mi zdá, e kdy jedu s motorem v záběru tak je to jak tak dobrý, ale jakmile pustím plyn a auto brzdí motorem tak se to zhorí. To by zase ukazovalo na poloosu.
Taky by me zajimalo jestli lze dotáhnout ten hřeben jak tu někdo psal.
Zatím jsem to dál nezkoumal. Kdy jedu přes nějaký nerovnosti, tak je citit ve volantu, e by vůle mohla být někde v hřebeni řízení nebo v čepech. Je cítit jakoby kola poskakovaly ze strany na stranu. Ale čepy jsou dobrý. Dále se mi zdá, e kdy jedu s motorem v záběru tak je to jak tak dobrý, ale jakmile pustím plyn a auto brzdí motorem tak se to zhorí. To by zase ukazovalo na poloosu. :-(
Taky by me zajimalo jestli lze dotáhnout ten hřeben jak tu někdo psal. :nevim
|
|
02.08.2012 20:06 -
Re: Volna predni naprava.
|
2496563
|
|
JOSKO
|
Město: Sered, Auto: Citroën C5 II 1.8i 16v X | Počet příspěvků: 58 |
|
|
presny chorobopis ma aj moje auto.nestacia na poloosach vymenit len klby,ci vnutorne tak aj vonkajsie?ved ked neburas tak naco kupovat aj poloos?vonkajsie su na 1000hrane aj vnutorne.ci to je blbost?
presny chorobopis ma aj moje auto.nestacia na poloosach vymenit len klby,ci vnutorne tak aj vonkajsie?ved ked neburas tak naco kupovat aj poloos?vonkajsie su na 1000hrane aj vnutorne.ci to je blbost?
|
|
15.08.2012 18:24 -
Re: Volna predni naprava.
|
2499385
|
|
DrMarvin
|
|
|
Ahoj...kdyz tocim volantem ze stranz na stranu tak mi krupe nekde od predni napravy..nevite cim to muze byt?nemuze byt povolena ta matka na hrebeni,popripade kde ta matka je?abych na ni mohl kouknout..dikes
Ahoj...kdyz tocim volantem ze stranz na stranu tak mi krupe nekde od predni napravy..nevite cim to muze byt?nemuze byt povolena ta matka na hrebeni,popripade kde ta matka je?abych na ni mohl kouknout..dikes
|
|
15.08.2012 18:38 -
Re: Volna predni naprava.
|
2499386
|
|
Mamlas
|
|
|
Tady je o tom diskuze a dal jsem tam i nejake fotky.
.link.
Tady je o tom diskuze a dal jsem tam i nejake fotky.
http://www.c5club.cz/diskuze/hydraulika-rizeni-brzdy/2354063-prevodka-rizeni/2/#.UCvQaqM27-E
|
|
15.08.2012 18:49 -
Re: Volna predni naprava.
|
2499390
|
|
DrMarvin
|
|
|
ok..takze od toho radsi ruce co nejdal
ok..takze od toho radsi ruce co nejdal:D
|
|
06.09.2013 06:55 -
Re: Volna predni naprava.
|
2616035
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
Popíu vám jednu natěstí kuriózní zkuenost. X7, po otočení auta na malé silnici, čili plný levý rejd, auto začlo TROCHU plavat. Asi jako kdy se rozjedete s autem v horní poloze ne to počítače podle rychlosti polou dolů. Ale absolvoval jsem obousměrně sloité zatáčky při nájezdu na dálnici a při rovnoměrné rychlosti to asi 80 km/h vcelku sluně jelo. Raději jsem zajel k pumpě, při brdění silný tah doleva.
Na uchycení levého předního kola ke spodku nápravy ze tří roubů střední chyběl vůbec a přední vypadl ze závitu a zůstal na nápravě. Take nějaký hrubý směr kola asi drela jen tyč řízení.
Natěstí to bylo u jruze za humny a dal to na místě do stavu schopného jízdy po vlastní ose.
Dobrá zpráva pro majitele X7 - nejde o to, e by se to uvolňovalo samo, lo u fueřinu toho, kdo to naposledy dával dohromady.
Horí zpráva. Ta náprava je tak dokonalá (a fakt to nemyslím ironicky), e přikryje kiksy nejen silnic, ale i téměř fatální kiksy sama sebe. Do posledního okamiku ádné varovné signály z jízdního pocitu, klepání, vůle v řízení nebo cvakání v řízení... S trochou nadsázky jde u toho auta poznat upadlé kolo podle toho, e se odhlásí z měření tlaku . U c5 I sebemení vůle a spousta průvodních jevů a hned jsem letěl na údrbu, i kdy to mohlo jet desítky tisíc km.
Závěr - doporučuji tedy při nějaké větí prohlídce nechat zkouknout aspoň orientačně přední nápravu, sama si o to neřekne.
Popíu vám jednu natěstí kuriózní zkuenost. X7, po otočení auta na malé silnici, čili plný levý rejd, auto začlo TROCHU plavat. Asi jako kdy se rozjedete s autem v horní poloze ne to počítače podle rychlosti polou dolů. Ale absolvoval jsem obousměrně sloité zatáčky při nájezdu na dálnici a při rovnoměrné rychlosti to asi 80 km/h vcelku sluně jelo. Raději jsem zajel k pumpě, při brdění silný tah doleva.
Na uchycení levého předního kola ke spodku nápravy ze tří roubů střední chyběl vůbec a přední vypadl ze závitu a zůstal na nápravě. Take nějaký hrubý směr kola asi drela jen tyč řízení.
Natěstí to bylo u jruze za humny a dal to na místě do stavu schopného jízdy po vlastní ose.
Dobrá zpráva pro majitele X7 - nejde o to, e by se to uvolňovalo samo, lo u fueřinu toho, kdo to naposledy dával dohromady.
Horí zpráva. Ta náprava je tak dokonalá (a fakt to nemyslím ironicky), e přikryje kiksy nejen silnic, ale i téměř fatální kiksy sama sebe. Do posledního okamiku ádné varovné signály z jízdního pocitu, klepání, vůle v řízení nebo cvakání v řízení... S trochou nadsázky jde u toho auta poznat upadlé kolo podle toho, e se odhlásí z měření tlaku :-). U c5 I sebemení vůle a spousta průvodních jevů a hned jsem letěl na údrbu, i kdy to mohlo jet desítky tisíc km.
Závěr - doporučuji tedy při nějaké větí prohlídce nechat zkouknout aspoň orientačně přední nápravu, sama si o to neřekne.
|
|
02.04.2014 18:18 -
Re: Volna predni naprava.
|
2682960
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
Dnes jsem byl pro nové letní gumy a pánové v pneuservisu moudře zkoukli nápravy a brzdy a snaili se i poradit. A přili na to, e tyčí řízení jde pootočit. Sám jsem si zkusil, asi o 10-15 stupňů. Na řízení kol to nemá ádný vliv, stranově je to pevné. jen oběma tyčemi jde stejně pootočit.
Byl jsem se objednat v Autoportu kvůli nějakým drobnostem a kouknou se mi i na to. Ale přijímací technik říká, e u auta v nejvyí poloze s vyvěeným kolem v přímém směru je to normální, protoe tyč řízení a její kloub musejí mít schopnost zvládnout propérování.
Tak jen ze zvědavosti, zda je to fakt OK. Subjektivně řízení naprosto pohoda, nic necvaká...
Dnes jsem byl pro nové letní gumy a pánové v pneuservisu moudře zkoukli nápravy a brzdy a snaili se i poradit. A přili na to, e tyčí řízení jde pootočit. Sám jsem si zkusil, asi o 10-15 stupňů. Na řízení kol to nemá ádný vliv, stranově je to pevné. jen oběma tyčemi jde stejně pootočit.
Byl jsem se objednat v Autoportu kvůli nějakým drobnostem a kouknou se mi i na to. Ale přijímací technik říká, e u auta v nejvyí poloze s vyvěeným kolem v přímém směru je to normální, protoe tyč řízení a její kloub musejí mít schopnost zvládnout propérování.
Tak jen ze zvědavosti, zda je to fakt OK. Subjektivně řízení naprosto pohoda, nic necvaká...
|
|
02.04.2014 18:33 -
Re: Volna predni naprava.
|
2682972
|
|
jumep
|
|
|
myslis ze chytis cap riadenia a pootocis ho?
to je predsa normalne, axial je cap a cap riadenia je cap, cize nieco co sa otaca
myslis ze chytis cap riadenia a pootocis ho?
to je predsa normalne, axial je cap a cap riadenia je cap, cize nieco co sa otaca
|
|
02.04.2014 19:12 -
Re: Volna predni naprava.
|
2683029
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
Ne. Chytnu tyč řízení co vede od měchu převodovky řízení ke kloubu na kole. Čili pár decimetrů dlouhá tyč zhruba rovnoběná s kratí stranou auta. A tou tyčí jde trochu pootočit kolem její osy.
Ty tyče jsou tedy samozřejmě dvě a obě jdou pootočit stejně.
Ne. Chytnu tyč řízení co vede od měchu převodovky řízení ke kloubu na kole. Čili pár decimetrů dlouhá tyč zhruba rovnoběná s kratí stranou auta. A tou tyčí jde trochu pootočit kolem její osy.
Ty tyče jsou tedy samozřejmě dvě a obě jdou pootočit stejně.
|
|
02.04.2014 19:31 -
Re: Volna predni naprava.
|
2683041
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1302 |
|
|
Tady někdo objevil ameriku To co popisuje je přece normální "vlastnost" toho řízení. Ono se to naklápí v rejdovém čepu co dovolí, proto s tím "jako pootočí" a na druhém konci pod manetou je axiální kulový kloub !
Tady někdo objevil ameriku :palec To co popisuje je přece normální "vlastnost" toho řízení. Ono se to naklápí v rejdovém čepu co dovolí, proto s tím "jako pootočí" a na druhém konci pod manetou je axiální kulový kloub !
|
|
02.04.2014 19:32 -
Re: Volna predni naprava.
|
2683042
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
To je ale normální. To tak musí být. Oba konce tyče jsou zakončený kulákem a musí s tím jít otočit v mezích toho kuláku u kola. Pokud ten kulák u kola vyndá z náboje, tak tou tyčí bude točit kolem dokola a nic se nestane.
EDIT: P&M byl rychlejí.
To je ale normální. To tak musí být. Oba konce tyče jsou zakončený kulákem a musí s tím jít otočit v mezích toho kuláku u kola. Pokud ten kulák u kola vyndá z náboje, tak tou tyčí bude točit kolem dokola a nic se nestane.
EDIT: P&M byl rychlejí. :-)
|
|
02.04.2014 19:55 -
Re: Volna predni naprava.
|
2683056
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
Díky za shodné a jasné názory.
Mně je jasné, e pánům v pneuservisech projdou rukama spousty typů aut a tedy odborníky nejsou vlastně na ádné. Ale aspoň by nemuseli kecat bludy, kdy kulové vědí.
Díky za shodné a jasné názory.
Mně je jasné, e pánům v pneuservisech projdou rukama spousty typů aut a tedy odborníky nejsou vlastně na ádné. Ale aspoň by nemuseli kecat bludy, kdy kulové vědí.
|
|
03.04.2014 07:30 -
Re: Volna predni naprava.
|
2683196
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
No tak v pneuservisu se dá leccos odpustit a zajímá mne hlavně, jestli při 110 nezačne vibrovat volant kvůli vyváení, jetě jsem nezkusil.
Ale jako větina pneuservisů si i tam přivydělávají opravami a tam se ta "odbornost" musí projevit. Na sousedním zvedáku tam zrovna měli 15 let starou Omegu s 2,5 turbodieselem z BMW a bylo radost vidět po létech podélně uloený motor.
No tak v pneuservisu se dá leccos odpustit a zajímá mne hlavně, jestli při 110 nezačne vibrovat volant kvůli vyváení, jetě jsem nezkusil.
Ale jako větina pneuservisů si i tam přivydělávají opravami a tam se ta "odbornost" musí projevit. Na sousedním zvedáku tam zrovna měli 15 let starou Omegu s 2,5 turbodieselem z BMW a bylo radost vidět po létech podélně uloený motor.
|
|
| |
|
|