| | |
24.07.2018 09:26 -
Re: Klepání od předního kola
|
3172428
|
|
hippo c.
|
Město: Ondřejov, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 2 |
|
|
Petras napsal(a): Tak se přídám, TRW rok a pravá tyčka přední, opět klepe. Hrabu se na internetu, ale na X7 Meyle HD přední nic, pouze zadní. Nael jsem jen MEYLE-ORIGINAL Quality za nějakých 444kč. Hledám patně, nebo na X7 HD nejsou? Lemforder se tu nedoporučuje, co dát?
Ahoj. Já jsem si tedy na této stránce přečetl min. 2 doporučení na Lemforder, take to asi nebude patně...
Ahoj. Já jsem si tedy na této stránce přečetl min. 2 doporučení na Lemforder, take to asi nebude patně...
|
|
24.07.2018 12:06 -
Re: Klepání od předního kola
|
3172434
|
|
jumep
|
|
|
mas asi jedno, ono zalezi na cestach akych jazdis, trw a lemforder bude to iste, osobne mam na aute trw a nemam s nimi nejaky problem
mas asi jedno, ono zalezi na cestach akych jazdis, trw a lemforder bude to iste, osobne mam na aute trw a nemam s nimi nejaky problem
|
|
24.09.2021 09:02 -
Re: Klepání od předního kola
|
3322855
|
|
elias
|
Město: Sokolnice, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X Break | Počet příspěvků: 5 |
|
|
Ahoj, měním přední kosti, a je to zatím docela porod. Začínám na straně u řidiče, a obě matky musím bohuel řezat. Horní u mám. U spodní jsem se chtěl zeptat, jestli jste ji někdo řezal ze strany od kola (tzn. uříznout původní kulový čep). Dělám to jen na zvedáku, a z této strany je k řezání přeci jen lepí přístup... . Muselo by se to ale uříznout dost přesně, aby se čep dal vyklepnout (je osazený).
Na straně matky se větinou podaří nějak uříznout/odsekat matku, a čep u se pak nějak vymlátí..., ale je tam zase horí přístup...
Jinak dávám MEYLE HD, protoe výe "kritizované" zbrouení čepu na klíč č. 16, vidím naopak jako výhodu, protoe ty vnitřní imbusy/hvězdičky často vyreznou, e to není za co přidret, kdeto ty ploky na 16ku klíč by měly být spolehlivějí (alespoň mě se to tak jeví, i kdy přesnost zbrouení těch ploek je, jako kdyby to někdo brousil na koleně flexou )
Ahoj, měním přední kosti, a je to zatím docela porod. Začínám na straně u řidiče, a obě matky musím bohuel řezat. Horní u mám. U spodní jsem se chtěl zeptat, jestli jste ji někdo řezal ze strany od kola (tzn. uříznout původní kulový čep). Dělám to jen na zvedáku, a z této strany je k řezání přeci jen lepí přístup... . Muselo by se to ale uříznout dost přesně, aby se čep dal vyklepnout (je osazený).
Na straně matky se větinou podaří nějak uříznout/odsekat matku, a čep u se pak nějak vymlátí..., ale je tam zase horí přístup...
Jinak dávám MEYLE HD, protoe výe "kritizované" zbrouení čepu na klíč č. 16, vidím naopak jako výhodu, protoe ty vnitřní imbusy/hvězdičky často vyreznou, e to není za co přidret, kdeto ty ploky na 16ku klíč by měly být spolehlivějí (alespoň mě se to tak jeví, i kdy přesnost zbrouení těch ploek je, jako kdyby to někdo brousil na koleně flexou :-) )
|
|
09.06.2023 10:51 -
Re: Klepání od předního kola
|
3362645
|
|
ret33
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0i 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 162 |
|
|
Zdravím,
jaký je utahovací moment předních tyček stabilizátoru na C5X7 ?
Mám data jen pro C5II a tam je to 64 Nm.
Děkuji.
Zdravím,
jaký je utahovací moment předních tyček stabilizátoru na C5X7 ?
Mám data jen pro C5II a tam je to 64 Nm.
Děkuji.
|
|
| |
|
|