| | |
14.08.2012 18:26 -
Re: Klepání od předního kola
|
2499121
|
|
DrMarvin
|
|
|
povoleni a znova utahnuti nepomohlo...pri toceni volantem v tom furt lupe....nemuze to byt ten hreben? kde se nachazi?nebo jak to muzu zkontrolovat?dikes
povoleni a znova utahnuti nepomohlo...pri toceni volantem v tom furt lupe....nemuze to byt ten hreben? kde se nachazi?nebo jak to muzu zkontrolovat?dikes
|
|
22.03.2013 10:38 -
Re: Klepání od předního kola
|
2559732
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Musí si doplnit ostatní údaje. Jako třeba cenu a jako třeba cenu práce, kterou do toho bude investovat. Jestli jsou jedny za polovinu ceny, vydrí víc ne polovinu času a práci si udělá za půl hodiny sám, tak vem ty levnějí. Jestli je cena stejná, vem zesílený...
Jinak se poslední dobou zdá, e FEBI u není to co bývalo. Za kvalitní kosti jsou povaovaný zesílený TRW. Meyle neznám. Snad budou znát ostatní.
Musí si doplnit ostatní údaje. Jako třeba cenu a jako třeba cenu práce, kterou do toho bude investovat. Jestli jsou jedny za polovinu ceny, vydrí víc ne polovinu času a práci si udělá za půl hodiny sám, tak vem ty levnějí. Jestli je cena stejná, vem zesílený...
Jinak se poslední dobou zdá, e FEBI u není to co bývalo. Za kvalitní kosti jsou povaovaný zesílený TRW. Meyle neznám. Snad budou znát ostatní.
|
|
22.03.2013 11:05 -
Re: Klepání od předního kola
|
2559736
|
|
DrMarvin
|
|
|
No kdy jsem se ptal mechanika jaký jsou podle něj lepí, říkal jdi rovnou do FEBI.....
Kadopádně nikdy si na auto nedávej Delphi:=) Jsou drahý a nic nevydrí...jsem jsem měl delphi odělo a mam vechno FEBI:=)
Jetě nutno dodat e tyčku stabilizátoru měli před roky u kelly na skladě pouze jednu od FEBI....take druhou mam Starline ...no ale kupodivu drzi
No kdy jsem se ptal mechanika jaký jsou podle něj lepí, říkal jdi rovnou do FEBI.....
Kadopádně nikdy si na auto nedávej Delphi:=) Jsou drahý a nic nevydrí...jsem jsem měl delphi odělo a mam vechno FEBI:=)
Jetě nutno dodat e tyčku stabilizátoru měli před roky u kelly na skladě pouze jednu od FEBI....take druhou mam :-( Starline ...no ale kupodivu drzi:D
|
|
22.03.2013 14:27 -
Re: Klepání od předního kola
|
2559754
|
|
pista
|
Město: Slepčany, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX | Počet příspěvků: 270 |
|
|
caute.Ja som ich menil v lete dal som TRW!Vydraly tak do decembra cca 4 mesiace.Potom som dal vraj origo france SASIC teraz je marec a búcham aklepem zas!!!!V lete som dal na Berlingo polské TEKNOROT a dodnes perfekt!A to ho mýka manelka jama/nejama.Take dalí moj pokus bude určite polsko!
caute.Ja som ich menil v lete dal som TRW!Vydraly tak do decembra cca 4 mesiace.Potom som dal vraj origo france SASIC teraz je marec a búcham aklepem zas!!!!V lete som dal na Berlingo polské TEKNOROT a dodnes perfekt!A to ho mýka manelka jama/nejama.Take dalí moj pokus bude určite polsko!:palec
|
|
22.03.2013 14:57 -
Re: Klepání od předního kola
|
2559756
|
|
Poffa
|
Město: Spiská Belá, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 282 |
|
|
U mňa febi polroka a fuč obe naraz
U :nevimmňa febi polroka a fuč obe naraz
|
|
22.03.2013 16:37 -
Re: Klepání od předního kola
|
2559771
|
|
Tony_Z
|
Město: Okr. Kladno, Auto: C5 III (X7) Tourer 2.2HDi 125Kw (4HT, 2009); C5 I 2.0HDi 80Kw (RHZ, 2002) | Počet příspěvků: 519 |
|
|
U mě kosti FEBI:
Namontovány: 06.03.2011 156800km
Dnes: 22.3.2013 184400km
a zatím v cajku
U mě kosti FEBI:
Namontovány: 06.03.2011 156800km
Dnes: 22.3.2013 184400km
a zatím v cajku
|
|
22.03.2013 16:49 -
Re: Klepání od předního kola
|
2559772
|
|
Mamlas
|
|
|
Asi jsem to psal uz driv, ale Febi u me vydrzely jen par mesicu. Od podzimu do jara a bylo po nich. Tak jsem se nastval a dal tam nejaky levny co meli v Kelly, jsou tam rok a pul a zatim klid.
Asi jsem to psal uz driv, ale Febi u me vydrzely jen par mesicu. Od podzimu do jara a bylo po nich. Tak jsem se nastval a dal tam nejaky levny co meli v Kelly, jsou tam rok a pul a zatim klid.
|
|
22.03.2013 16:57 -
Re: Klepání od předního kola
|
2559775
|
|
vseved
|
Město: Mratín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 636 |
|
|
Začátkem prosince jsem dal TWR, dneska li ven. Byly v horím stavu ne ta původní (cena cca 750.-- za kus),najeto cca 7.000 km. Dal jsem tam MOOG, (cena 590,-- za kus). Tak jsem zvědav.
Začátkem prosince jsem dal TWR, dneska li ven. Byly v horím stavu ne ta původní (cena cca 750.-- za kus),najeto cca 7.000 km. Dal jsem tam MOOG, (cena 590,-- za kus). Tak jsem zvědav.
|
|
23.03.2013 09:12 -
Re: Klepání od předního kola
|
2559870
|
|
Georgie
|
Město: Vranovice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 98 |
|
|
Pred cca pul rokem a 5.000 km me mechos dal Meyle a zatim drzi.
Pred cca pul rokem a 5.000 km me mechos dal Meyle a zatim drzi.
|
|
10.06.2013 14:57 -
Re: Klepání od předního kola
|
2588069
|
|
myneur
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) Tourer | Počet příspěvků: 310 |
|
|
Jak moc pospíchat s klepajícíma čepama do servisu? Za 2K mám naplánovanou prohlídku, mám jí radi uspíit? Dá se s tim něco víc zničit nebo je to jen opruz?
U je to zpět, po 50k km. Tentokrát le při otáčení volantu (vůle řízení není).
Čepy si asi dovedu představit, ale co vlastně o co klepe v případě patných kostí?
Jak moc pospíchat s klepajícíma čepama do servisu? Za 2K mám naplánovanou prohlídku, mám jí radi uspíit? Dá se s tim něco víc zničit nebo je to jen opruz?
U je to zpět, po 50k km. Tentokrát le při otáčení volantu (vůle řízení není).
Čepy si asi dovedu představit, ale co vlastně o co klepe v případě patných kostí?
|
|
10.06.2013 14:57 -
Re: Klepání od předního kola
|
2588070
|
|
myneur
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) Tourer | Počet příspěvků: 310 |
|
|
Jak moc pospíchat s klepajícíma čepama do servisu? Za 2K mám naplánovanou prohlídku, mám jí radi uspíit? Dá se s tim něco víc zničit nebo je to jen opruz?
U je to zpět, po 50k km. Tentokrát ale při otáčení volantu (vůle řízení není).
Čepy si asi dovedu představit, ale co vlastně o co klepe v případě patných kostí?
Jak moc pospíchat s klepajícíma čepama do servisu? Za 2K mám naplánovanou prohlídku, mám jí radi uspíit? Dá se s tim něco víc zničit nebo je to jen opruz?
U je to zpět, po 50k km. Tentokrát ale při otáčení volantu (vůle řízení není).
Čepy si asi dovedu představit, ale co vlastně o co klepe v případě patných kostí?
|
|
10.06.2013 15:49 -
Re: Klepání od předního kola
|
2588082
|
|
jumep
|
|
|
kost je len cap a rovnako klepe proste ked je vybity ten cap
kost je to najmenej, lebo to nekazi geometriu, akurat je to horsie na stabilitu
ostatne capy su problem, lebo okrem stability to odnasaju este gumy
kost je len cap a rovnako klepe proste ked je vybity ten cap
kost je to najmenej, lebo to nekazi geometriu, akurat je to horsie na stabilitu
ostatne capy su problem, lebo okrem stability to odnasaju este gumy
|
|
07.03.2015 09:58 -
Re: Klepání od předního kola
|
2795281
|
|
BlueSeven
|
Město: Černovice, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive | Počet příspěvků: 613 |
|
|
Tak jedna historka z natáčení, dnes jdu měnit kosti, protoe staré u jsou po 3 letech vymlácené (vydrely docela dlouho, u Xantie se musely měnit po dvou).
A co čert nechtěl matice na 18 klíč a kontra matka na 16 plochý klíč, take jsem nevyměnil nic a přítí týden poupajdím ke kámoovi do servisu. A abych nezapomněl, jsou to Meyle HD. Proč to dělají?
Teď jsou na autě nějaké TRW s normálním rozměrem matice a místo kontramatky mají imbus.
Edit: Tak jsem vzal 14 klíč a udělal z ní 16 a ze 17 udělal 18 a jdu na to, jetě e těch klíčů mám doma víc
Tak jedna historka z natáčení, dnes jdu měnit kosti, protoe staré u jsou po 3 letech vymlácené (vydrely docela dlouho, u Xantie se musely měnit po dvou).
A co čert nechtěl matice na 18 klíč a kontra matka na 16 plochý klíč, take jsem nevyměnil nic a přítí týden poupajdím ke kámoovi do servisu. A abych nezapomněl, jsou to Meyle HD. Proč to dělají? :nevim
Teď jsou na autě nějaké TRW s normálním rozměrem matice a místo kontramatky mají imbus.
Edit: Tak jsem vzal 14 klíč a udělal z ní 16 a ze 17 udělal 18 a jdu na to, jetě e těch klíčů mám doma víc :-)
|
|
07.03.2015 13:05 -
Re: Klepání od předního kola
|
2795293
|
|
jruze
|
|
|
Spodní čepy klepou minimálně - jen to plave na podélných kolejích,geometrie není potřeba , ale není na kodu.Jestli se to projevuje třeba na koskách tak to je příznak kostí.
Spodní čepy klepou minimálně - jen to plave na podélných kolejích,geometrie není potřeba , ale není na kodu.Jestli se to projevuje třeba na koskách tak to je příznak kostí.;-)
|
|
07.03.2015 15:38 -
Re: Klepání od předního kola
|
2795318
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
BlueSeven - pravděpodobně má na mysli čepy řízení a ne kosti, mám také od Meyle kosti a mají místo kontramatky imbus, ty čepy jsem také měnil, ale měl jsem těstí, e jsem ty klíče ve vercajku měl, také dost kroutím hlavou nad rozměry klíčů, třeba taková 15 - 16, holt tyto rozměry dříve nebývali.
BlueSeven - pravděpodobně má na mysli čepy řízení a ne kosti, mám také od Meyle kosti a mají místo kontramatky imbus, ty čepy jsem také měnil, ale měl jsem těstí, e jsem ty klíče ve vercajku měl, také dost kroutím hlavou nad rozměry klíčů, třeba taková 15 - 16, holt tyto rozměry dříve nebývali. ;-)
|
|
07.03.2015 16:13 -
Re: Klepání od předního kola
|
2795319
|
|
BlueSeven
|
Město: Černovice, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive | Počet příspěvků: 613 |
|
|
63zdenda napsal(a): BlueSeven - pravděpodobně má na mysli čepy řízení a ne kosti, mám také od Meyle kosti a mají místo kontramatky imbus, ty čepy jsem také měnil, ale měl jsem těstí, e jsem ty klíče ve vercajku měl, také dost kroutím hlavou nad rozměry klíčů, třeba taková 15 - 16, holt tyto rozměry dříve nebývali.
Ne myslel jsem kosti, u mám hotovo (3.5 hodiny včetně brzdičů, nebrzdila vnitřní strana). Byly tam kosti Febi s matkou na 19 klíč, ale stejně musely jít dolu flexou, ten centimetr závitu, co koukal byl orezlý, jak zákon káe. U těch Meyle HD co jsem dal, kouká ten závit je asi 3 mm, tak to půjdou dobře sundat. Ty Meyle mají na čepu z vnitřní stany vybrouenou ploku na 16 klíč, proto říkám kontramatka
Ne myslel jsem kosti, u mám hotovo (3.5 hodiny včetně brzdičů, nebrzdila vnitřní strana:-((((). Byly tam kosti Febi s matkou na 19 klíč, ale stejně musely jít dolu flexou, ten centimetr závitu, co koukal byl orezlý, jak zákon káe. U těch Meyle HD co jsem dal, kouká ten závit je asi 3 mm, tak to půjdou dobře sundat. Ty Meyle mají na čepu z vnitřní stany vybrouenou ploku na 16 klíč, proto říkám kontramatka :-d
Přílohy: meyle HD_2.jpg ( 15374b ) - meyle HD.jpg ( 9012b ) - |
|
07.03.2015 17:27 -
Re: Klepání od předního kola
|
2795338
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
U tomu rozumím, oni ty čepy řízení mají kontramatku, proto mne to zmátlo.
U těch kostí jde povolit matka vdy, ale s tím koncem závitu má pravdu, kdy to nejde dál, utrhnu na staré kosti prachovku, vezmu na podrení sikovky a větinou to jde udret, málokdy musím řezat, ale kdy není vyhnutí, i na to dojde.
U tomu rozumím, oni ty čepy řízení mají kontramatku, proto mne to zmátlo.
U těch kostí jde povolit matka vdy, ale s tím koncem závitu má pravdu, kdy to nejde dál, utrhnu na staré kosti prachovku, vezmu na podrení sikovky a větinou to jde udret, málokdy musím řezat, ale kdy není vyhnutí, i na to dojde. :-d
|
|
| |
|
|