 | |  |
17.11.2013 17:01 -
Re: Vibrace na volnoběh
|
2638995
|
|
Delict
|
Město: Podhajska, Auto: Citroen C6 2.7 HDi V6 24V TwinTurbo Exclusive | Počet příspěvků: 717 |
|

|
to vidím.. ale treba riešiť pôvod nie následok..vstreky boli už repasované..
to vidím.. ale treba riešiť pôvod nie následok..vstreky boli už repasované..
|
|
17.11.2013 17:08 -
Re: Vibrace na volnoběh
|
2638996
|
|
jruze
|
|

|
Dej jiné vstřiky - tyhle jsou asi po smrti , váha sice ukazuje mimo,ale nevím jestli to bylo ohřáté. A nové a repasované vstřiky by měli mít hodnoty +- někde kolem 0,x
Dej jiné vstřiky - tyhle jsou asi po smrti , váha sice ukazuje mimo,ale nevím jestli to bylo ohřáté. A nové a repasované vstřiky by měli mít hodnoty +- někde kolem 0,x
|
|
17.11.2013 17:22 -
Re: Vibrace na volnoběh
|
2638998
|
|
Delict
|
Město: Podhajska, Auto: Citroen C6 2.7 HDi V6 24V TwinTurbo Exclusive | Počet příspěvků: 717 |
|

|
to majitela nepoteším ..3 roky, 3 sady vstrekov...
to majitela nepoteším ..3 roky, 3 sady vstrekov...
|
|
17.11.2013 17:35 -
Re: Vibrace na volnoběh
|
2639000
|
|
Delict
|
Město: Podhajska, Auto: Citroen C6 2.7 HDi V6 24V TwinTurbo Exclusive | Počet příspěvků: 717 |
|

|
mám náhradný motor bohuzial len 2.0 HDi.. ale sa mi vidí že vysokotlake cerpadlo je rovnake aj rail lišta s čidlom
mám náhradný motor bohuzial len 2.0 HDi.. ale sa mi vidí že vysokotlake cerpadlo je rovnake aj rail lišta s čidlom
|
|
17.11.2013 18:01 -
Re: Vibrace na volnoběh
|
2639011
|
|
jumep
|
|

|
zavady :
-sulad medzi rychlostou ventilatoru a motoru mimo predepsanou hodnotu
toto je prepalena poistka na odpore (zly odpor proste co je na saharu)
-vzduch okruh-namerana hodnota je vyssia ako skutocna
pravdepodobne je stale zatvoreny egr (podtlak / ventil?)
-signal teploty kat2, sulad teploty medzi kat1 a kat2 (nepozeral som este)
teplotne cidlo na fape - v meranych hodnotach pozret ktore co ukazuje
-aditivace-ovladani cerpadla z nadrze pro aditivaci nafty (pred pol rokom bol doliaty eolys a resetnuty fap bez cistenia a vymeny)
zle cerpadlo, resp. konektor na nom - vymena nadrzky
-signal snimace zatky palivove nadrze
skontrolovat magnety
prietok vzduchu: 576.5mmg/zdvih - to je to co som pisal - egr, ak ho nevie otvorit (alebo je zablendovany tak je tam takato hodnota, ak je vaha ko tak ked sa na nu fyzicky pozres, uvidis preruseny aspon jeden mostik)
odchylka : 10-29 bar
korekcie: 1.meranie, 2.meranie (po miernom zahriatí)
vstrek1: -4,35 , -3.80 = pretekajuca spicka - zmerat aj tlaky motora ci neprepalilo uz piest)
vstrek2: 3,33 , 2.55 = ide do prepadu alebo koriguje chod kvoli vedlajsiemu valcu
vstrek3: -4.90 , -3.96 = pretekajuca spicka - zmerat aj tlaky motora ci neprepalilo uz piest)
vstrek4: 4.98 , 5.01 = vali do prepadu
striky KO, kedze pises ze uz 3 sady, cerpadlo ko a treba vycistit komplet palivovy system
egr: 95% - na volnobeh ak je cista ta antikorova trubka (predpokladam ze bude zanesena) ma byt okolo 75% (tj. aj na tvojom aute je to zasrane, daj ju dole a precisti)
chvenie je jednoznacne sposobene tymi tryskami, tie su KO, limitne hodnoty su 5, ak je korekcia 3 tak uz je KO
zavady :
-sulad medzi rychlostou ventilatoru a motoru mimo predepsanou hodnotu
toto je prepalena poistka na odpore (zly odpor proste co je na saharu)
-vzduch okruh-namerana hodnota je vyssia ako skutocna
pravdepodobne je stale zatvoreny egr (podtlak / ventil?)
-signal teploty kat2, sulad teploty medzi kat1 a kat2 (nepozeral som este)
teplotne cidlo na fape - v meranych hodnotach pozret ktore co ukazuje
-aditivace-ovladani cerpadla z nadrze pro aditivaci nafty (pred pol rokom bol doliaty eolys a resetnuty fap bez cistenia a vymeny)
zle cerpadlo, resp. konektor na nom - vymena nadrzky
-signal snimace zatky palivove nadrze
skontrolovat magnety
prietok vzduchu: 576.5mmg/zdvih - to je to co som pisal - egr, ak ho nevie otvorit (alebo je zablendovany tak je tam takato hodnota, ak je vaha ko tak ked sa na nu fyzicky pozres, uvidis preruseny aspon jeden mostik)
odchylka : 10-29 bar
korekcie: 1.meranie, 2.meranie (po miernom zahriatí)
vstrek1: -4,35 , -3.80 = pretekajuca spicka - zmerat aj tlaky motora ci neprepalilo uz piest)
vstrek2: 3,33 , 2.55 = ide do prepadu alebo koriguje chod kvoli vedlajsiemu valcu
vstrek3: -4.90 , -3.96 = pretekajuca spicka - zmerat aj tlaky motora ci neprepalilo uz piest)
vstrek4: 4.98 , 5.01 = vali do prepadu
striky KO, kedze pises ze uz 3 sady, cerpadlo ko a treba vycistit komplet palivovy system
egr: 95% - na volnobeh ak je cista ta antikorova trubka (predpokladam ze bude zanesena) ma byt okolo 75% (tj. aj na tvojom aute je to zasrane, daj ju dole a precisti)
chvenie je jednoznacne sposobene tymi tryskami, tie su KO, limitne hodnoty su 5, ak je korekcia 3 tak uz je KO
|
|
17.11.2013 18:21 -
Re: Vibrace na volnoběh
|
2639018
|
|
Delict
|
Město: Podhajska, Auto: Citroen C6 2.7 HDi V6 24V TwinTurbo Exclusive | Počet příspěvků: 717 |
|

|
teraz cumim do papierov..tak nie 3 sady ale 2x bosch servis, čistenie, 2 špičky vymenene a o rok zase čistenie a 2 špičky..2x 700€ komplet s montazou !!!
zajtra to hodim na jamu a mrknem co sa da.. na vahu som čumel a vyzera ok a čisto, btw: je to druhovyroba hella..takze niekto nieco niekedy uz riesil, vsimol som si ze potlak pumpa hučí ešte dlho po odstavení auta, u mna to nieje..
mrknem kolko toho ide do prepadu a budem jasnejší..
takze predbezne to máme: hlava,vstreky mozno aj cerpadlo,nadrz na eolys,seknuty egr, teplotne cidlo fapu ,odpor sahary, popri tom tesnenie dveri,zadne loziska ramien, vyfuk ,predne tyčky, čapy, homokynetaky , ..ja by som asi menil auto
teraz cumim do papierov..tak nie 3 sady ale 2x bosch servis, čistenie, 2 špičky vymenene a o rok zase čistenie a 2 špičky..2x 700€ komplet s montazou !!!
zajtra to hodim na jamu a mrknem co sa da.. na vahu som čumel a vyzera ok a čisto, btw: je to druhovyroba hella..takze niekto nieco niekedy uz riesil, vsimol som si ze potlak pumpa hučí ešte dlho po odstavení auta, u mna to nieje..
mrknem kolko toho ide do prepadu a budem jasnejší..
takze predbezne to máme: hlava,vstreky mozno aj cerpadlo,nadrz na eolys,seknuty egr, teplotne cidlo fapu ,odpor sahary, popri tom tesnenie dveri,zadne loziska ramien, vyfuk ,predne tyčky, čapy, homokynetaky , ..ja by som asi menil auto :-d
|
|
09.12.2014 20:53 -
Re: Vibrace na volnoběh
|
2762981
|
|
lexx
|
Město: BA, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive | Počet příspěvků: 32 |
|
|
Zdravim,
mam taky mensi problem: po starte motor na volnobeh trocha vibruje, raz za cas (cca 4-5 sec) sa motor/auto jemne zachveje, nic hrozne, ako spolujazdec by som si to asi ani nevsimol ale ako vodicovi mi to predsa len prekáža
po zahriati asi 5-10 min je to uz v poriadku
auto startuje ok, aj pri -20 (sice to bolo asi naposledy pred 3 rokmi , nafta vzdy aditivovana VIF-om uz 8 rokov
na tachometri 130 tis. km, ja som najazdil z toho polovicu
mate nejake napady co s tym?
Vdaka
C5 2.2 HDI 98kw 12/2003 6M
Zdravim,
mam taky mensi problem: po starte motor na volnobeh trocha vibruje, raz za cas (cca 4-5 sec) sa motor/auto jemne zachveje, nic hrozne, ako spolujazdec by som si to asi ani nevsimol ale ako vodicovi mi to predsa len prekáža
po zahriati asi 5-10 min je to uz v poriadku
auto startuje ok, aj pri -20 (sice to bolo asi naposledy pred 3 rokmi:), nafta vzdy aditivovana VIF-om uz 8 rokov
na tachometri 130 tis. km, ja som najazdil z toho polovicu
mate nejake napady co s tym?
Vdaka
C5 2.2 HDI 98kw 12/2003 6M
|
|
09.12.2014 21:07 -
Re: Vibrace na volnoběh
|
2762982
|
|
jruze
|
|

|
lexx napsal(a): Zdravim,
mam taky mensi problem: po starte motor na volnobeh trocha vibruje, raz za cas (cca 4-5 sec) sa motor/auto jemne zachveje, nic hrozne, ako spolujazdec by som si to asi ani nevsimol ale ako vodicovi mi to predsa len prekáža
po zahriati asi 5-10 min je to uz v poriadku
auto startuje ok, aj pri -20 (sice to bolo asi naposledy pred 3 rokmi  , nafta vzdy aditivovana VIF-om uz 8 rokov
na tachometri 130 tis. km, ja som najazdil z toho polovicu
mate nejake napady co s tym?
Vdaka
C5 2.2 HDI 98kw 12/2003 6M
Typnul bych vstřiky , ale bez diag nevím.
Typnul bych vstřiky , ale bez diag nevím.
|
|
09.12.2014 21:13 -
Re: Vibrace na volnoběh
|
2762983
|
|
jumep
|
|

|
bez diagnostiky je to tazko povedat
moze to robit egr, moze to robit tlak nafty v systeme (striky, regulator)
bez diagnostiky je to tazko povedat
moze to robit egr, moze to robit tlak nafty v systeme (striky, regulator)
|
|
09.12.2014 21:58 -
Re: Vibrace na volnoběh
|
2763007
|
|
lexx
|
Město: BA, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive | Počet příspěvků: 32 |
|
|
no už len najst nejaky spolahlivy servis na autodiagnostiku...nejaky tip v okoli Šale? Galanty, Trnavy, Nitry? staci "obyčajný" BOSH servis?
respektive, treba to vôbec riešiť takto preventivne?...hrozi nieco?
no už len najst nejaky spolahlivy servis na autodiagnostiku...nejaky tip v okoli Šale? Galanty, Trnavy, Nitry? staci "obyčajný" BOSH servis?
respektive, treba to vôbec riešiť takto preventivne?...hrozi nieco?
|
|
09.12.2014 22:27 -
Re: Vibrace na volnoběh
|
2763023
|
|
jruze
|
|

|
lexx napsal(a): no už len najst nejaky spolahlivy servis na autodiagnostiku...nejaky tip v okoli Šale? Galanty, Trnavy, Nitry? staci "obyčajný" BOSH servis?
respektive, treba to vôbec riešiť takto preventivne?...hrozi nieco?
Já bych to viděl na za1. lexii(diagbox) a podle toho - vstřiky bych řešil až potom (i když si myslím že chyba by mohla být tam.(regulace paliva - většinou houpe volnoběh, váha a EGR většinou kouří,hůř jede, vstřiky neklidný volnoběh,vybrace.) Je to jen odhad proto diag
Já bych to viděl na za1. lexii(diagbox) a podle toho - vstřiky bych řešil až potom (i když si myslím že chyba by mohla být tam.(regulace paliva - většinou houpe volnoběh, váha a EGR většinou kouří,hůř jede, vstřiky neklidný volnoběh,vybrace.) Je to jen odhad proto diag:nevim
|
|
22.04.2018 17:56 -
Re: Vibrace auta při jízdě
|
3152194
|
|
Honza80kw
|
Město: Petřvald, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi Exlusive Break | Počet příspěvků: 120 |
|
|
Čaute lidí, mám prosbičku, která se týká vibrací auta při vyřazené rychlosti na křižovatce. Stojím na brzdě a auto začne vibrovat, ale jakmile jsem zařadil, tak to přestalo.
Čaute lidí, mám prosbičku, která se týká vibrací auta při vyřazené rychlosti na křižovatce. Stojím na brzdě a auto začne vibrovat, ale jakmile jsem zařadil, tak to přestalo.:nevim
|
|
22.04.2018 17:59 -
Re: Vibrace auta při jízdě
|
3152195
|
|
jumep
|
|

|
zotrvak, striky
zotrvak, striky
|
|
22.04.2018 18:07 -
Re: Vibrace auta při jízdě
|
3152197
|
|
Honza80kw
|
Město: Petřvald, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi Exlusive Break | Počet příspěvků: 120 |
|
|
Díky za pomoc, zkusím nechat vyčistit vstřiky a uvidíme nebo je nějaká lepší alternativa chlapi ?
Díky za pomoc, zkusím nechat vyčistit vstřiky a uvidíme nebo je nějaká lepší alternativa chlapi ?
|
|
22.11.2018 20:19 -
Re: Vibrace na volnoběh
|
3192690
|
|
kostka
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 BlueHDi 180k (133kW) Tourer | Počet příspěvků: 13 |
|
|
Ahoj, vypadá to, že mám stejný/podobný problém jako v úplně prvním příspěvku. Auto se po zahřátí začne na volnoběh třepat. Otáčkoměr je na volnoběh přesně na třetí čárce, 750 otáček. Přidáním otáček to přestane. Za studena se to nijak netřepe (v rámci dieselu), dělá to až po zahřátí.
Dávám ještě nahraný zvuk motoru a přes kapotu.
Poradíte mi prosím někoho v Brně nebo okolí, kdo by to mohl zkontrolovat. Případně, kdo je tak nejblíž? Díky.
Ahoj, vypadá to, že mám stejný/podobný problém jako v úplně prvním příspěvku. Auto se po zahřátí začne na volnoběh třepat. Otáčkoměr je na volnoběh přesně na třetí čárce, 750 otáček. Přidáním otáček to přestane. Za studena se to nijak netřepe (v rámci dieselu), dělá to až po zahřátí.
Dávám ještě nahraný zvuk motoru a přes kapotu.
Poradíte mi prosím někoho v Brně nebo okolí, kdo by to mohl zkontrolovat. Případně, kdo je tak nejblíž? Díky.
Přílohy: motor.MOV | Stáhnout( 55328148b ) - Motor.Staženo:21x. pres_kapotu.MOV | Stáhnout( 20830140b ) - Pres kapotu.Staženo:20x. |
|
12.06.2019 07:53 -
Re: Vibrace na volnoběh
|
3226113
|
|
vapnov
|
|
|
Taky bych měl dotaz ke klepání se motoru na volnoběh. Měl jsem teď spíš takovej “maslostroj” , za studena extrém třepání, za tepla o měco míň, za jízdy v pohodě. Postupně se to zhoršovalo, někdy to ze začátku udělalo a někdy ne, teď už to bylo trvalé.
Diag mi ukazovala na prvním vstřiku korekce při volnoběhu 5,2. Měl jsem sadu z jiného auta a tak zkušebně první vstřik ven a místo něj jeden jiný. Klepání se motoru je pryč, korekce při volnoběhu -1,6 a po přitaženívstřiku -1,3 , ostatní -0,4 až 1.
To je super, ale netuším jestli nejsou jiné třídy a dá se to takhle nějakou chvíli provozovat?
Mimochodem, ten vadný je cca 50k km mladý od repase kdy se repasovali i ty zbylé tři ostatní co jsou v pohodě.
Ten vadný půjde na repasi, ale teď jsou před technickou i další výdaje
Taky bych měl dotaz ke klepání se motoru na volnoběh. Měl jsem teď spíš takovej “maslostroj” , za studena extrém třepání, za tepla o měco míň, za jízdy v pohodě. Postupně se to zhoršovalo, někdy to ze začátku udělalo a někdy ne, teď už to bylo trvalé.
Diag mi ukazovala na prvním vstřiku korekce při volnoběhu 5,2. Měl jsem sadu z jiného auta a tak zkušebně první vstřik ven a místo něj jeden jiný. Klepání se motoru je pryč, korekce při volnoběhu -1,6 a po přitaženívstřiku -1,3 , ostatní -0,4 až 1.
To je super, ale netuším jestli nejsou jiné třídy a dá se to takhle nějakou chvíli provozovat?
Mimochodem, ten vadný je cca 50k km mladý od repase kdy se repasovali i ty zbylé tři ostatní co jsou v pohodě.
Ten vadný půjde na repasi, ale teď jsou před technickou i další výdaje :-)
Přílohy: původní vstřik C5_korekce přes 5.jpg | Stáhnout | Zobrazit ( 304081b ) - původní s korekcí přes 5.Staženo:28x. Nahradni vstřik C5.jpg | Stáhnout | Zobrazit ( 244797b ) - náhradní kus.Staženo:26x. |
|
| |
|
|