| | |
27.11.2014 19:02 -
Re: Geometrie
|
2758450
|
|
jumep
|
|
|
ano
napr. na teba vypadne meyle cislo 11-146100033 alebo sasic 2250013
(dost zle sa tam montoval, asi by som skusil inu znacku)
ano
napr. na teba vypadne meyle cislo 11-146100033 alebo sasic 2250013
(dost zle sa tam montoval, asi by som skusil inu znacku)
|
|
27.11.2014 19:13 -
Re: Geometrie
|
2758451
|
|
Ph34k
|
Město: Trnava, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) Tourer | Počet příspěvků: 75 |
|
|
toto moze byt?
.link.
sorry ze stym otravujem, ale nerad by som kupoval nieco co ie je ono
toto moze byt?
http://www.motointegrator.cz/produkty/885223-ulozeni-ridici-mechanismus-oe-peugeot-360154z
sorry ze stym otravujem, ale nerad by som kupoval nieco co ie je ono:-)
|
|
27.11.2014 19:16 -
Re: Geometrie
|
2758454
|
|
jumep
|
|
|
sice neviem preco to chces z CZ a za take drahe peniaze, ale ano
sice neviem preco to chces z CZ a za take drahe peniaze, ale ano
|
|
27.11.2014 19:20 -
Re: Geometrie
|
2758462
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1302 |
|
|
ano:
.link.
Se silentbloky od sasiku nemám dobré zkuenosti, na XA vydrely max 30 - 40 tisíc a byly tas trené.
Osobně si myslím, e prvovýroba na X7 pouívá LEMFÖRDER 36981 01 : .link.
Ale ty sem zatím na českých webech nenael ...
ano:
http://img9.rajce.idnes.cz/d0903/6/6585/6585784_21d0f1a7b905a1ae713980914e08da90/images/silent_c5_x7.jpg?ver=2
Se silentbloky od sasiku nemám dobré zkuenosti, na XA vydrely max 30 - 40 tisíc a byly tas trené.
Osobně si myslím, e prvovýroba na X7 pouívá LEMFÖRDER 36981 01 : http://www.automaterialenspecialisten.nl/cgi-bin/atm_shop.pl?zubdetails=ERSA-14318956
Ale ty sem zatím na českých webech nenael ... ;-)
|
|
27.11.2014 19:24 -
Re: Geometrie
|
2758463
|
|
Ph34k
|
Město: Trnava, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) Tourer | Počet příspěvků: 75 |
|
|
Jumep, maju aj Sk verziu webu, kus cca 16. je aj nejaky rozdiel medzi P a L ci to je jedno?
Jumep, maju aj Sk verziu webu, kus cca 16. je aj nejaky rozdiel medzi P a L ci to je jedno?
|
|
27.11.2014 19:39 -
Re: Geometrie
|
2758470
|
|
robo
|
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 1083 |
|
|
funny, ked som rozhodil geo, jedine co ma napadlo ked som na to cumel ako laik tak bola prave tento tiel , ulozenie riadiaceho mechanizmu, ta vlozka. da sa to nejak zistit pohladom ze je to poskodene? napriklad neni to v strede ale natlacene dohora?
no a vidim dalsi autorizak kde sa asi nezastavim ......
mohol by niekto zavesit ten bulletin ako nastavit geo na x7, postup a hodnoty? niektori mantineli maju v databaze iba c5 II a kludne to nastavia na x7....
funny, ked som rozhodil geo, jedine co ma napadlo ked som na to cumel ako laik tak bola prave tento tiel , ulozenie riadiaceho mechanizmu, ta vlozka. da sa to nejak zistit pohladom ze je to poskodene? napriklad neni to v strede ale natlacene dohora?
no a vidim dalsi autorizak kde sa asi nezastavim ......
mohol by niekto zavesit ten bulletin ako nastavit geo na x7, postup a hodnoty? niektori mantineli maju v databaze iba c5 II a kludne to nastavia na x7....
|
|
27.11.2014 22:59 -
Re: Geometrie
|
2758509
|
|
jumep
|
|
|
tak moj najprv vrzal a potom buchal
ked som nanho pri vrzani pozeral nevypadalo na nom nic (dali sme dokonca pariz a domov na tom)
potom zacal buchotat a ked buchotal bolo na nom vidiet uz ze je utrhnuty (v strede to vypadalo stale, ale na gume to bolo vidiet)
jedna z podstatnych informacii je ze sa musi utahovat v rovine / normalnej polohe auta (pripadne tam maju na to presne rozmery kde a co)
tak moj najprv vrzal a potom buchal
ked som nanho pri vrzani pozeral nevypadalo na nom nic (dali sme dokonca pariz a domov na tom)
potom zacal buchotat a ked buchotal bolo na nom vidiet uz ze je utrhnuty (v strede to vypadalo stale, ale na gume to bolo vidiet)
jedna z podstatnych informacii je ze sa musi utahovat v rovine / normalnej polohe auta (pripadne tam maju na to presne rozmery kde a co)
|
|
28.11.2014 00:02 -
Re: Geometrie
|
2758520
|
|
Ladman
|
Město: České Budějovice, Auto: Citroën C5 III 2.0i 16V 143k (103kW) Tourer Exclusive | Počet příspěvků: 489 |
|
|
jen tak pro zajímavost, v létě jsem měl auto v autorizáku v Budějcích kvůli montái přídavného větráku k RT5. Kdy mi auto vraceli opravené dali mi k tomu 2 lejstra, test brzd a test geometrie. Brzdy prý jsou OK, ale sbíhavost zadní nápravy by chtěla poladit. Není to prý nic kritického a a se časem objednám, e to srovnaj (kdyby mi zavolali před tím ne jsem pro auto el, nechal bych to srovnat hned). Pár dní na to jsem jel na dovolenou a asi za 2 měsíce jsem si to nechal od nich srovnat. Zaráející je, e prvotní test dělají na jiné maině ne potom přímo tu geometrii. Na druhém obrázku je vidět, e sbíhavost zadní nápravy u je OK, ale odklon LZ kola zůstal pořád rozhozen. Sdělili mi, e to je úplně normální, e u hydractivu to ani jinak nejde a e je ve v pořádku. Tak nevím jestli mne balamutili, ale kolo se nesjídělo abnormálně dříve a nesjídí ani teď...
jen tak pro zajímavost, v létě jsem měl auto v autorizáku v Budějcích kvůli montái přídavného větráku k RT5. Kdy mi auto vraceli opravené dali mi k tomu 2 lejstra, test brzd a test geometrie. Brzdy prý jsou OK, ale sbíhavost zadní nápravy by chtěla poladit. Není to prý nic kritického a a se časem objednám, e to srovnaj (kdyby mi zavolali před tím ne jsem pro auto el, nechal bych to srovnat hned). Pár dní na to jsem jel na dovolenou a asi za 2 měsíce jsem si to nechal od nich srovnat. Zaráející je, e prvotní test dělají na jiné maině ne potom přímo tu geometrii. Na druhém obrázku je vidět, e sbíhavost zadní nápravy u je OK, ale odklon LZ kola zůstal pořád rozhozen. Sdělili mi, e to je úplně normální, e u hydractivu to ani jinak nejde a e je ve v pořádku. Tak nevím jestli mne balamutili, ale kolo se nesjídělo abnormálně dříve a nesjídí ani teď...
Přílohy: test1.jpg ( 1584801b ) - test 1 test2.jpg ( 1927557b ) - test 2 |
|
28.11.2014 09:44 -
Re: Geometrie
|
2758584
|
|
jumep
|
|
|
to nema absolutne nic ale nic ale nic spolocne s hydractive, to je ich cisty nezmysel a vymysel
ulozenie je uplne rovnake ako pri pruzinach, skor to je nenastavitelne a tak to neriesili (bude pohnuta tehlica alebo nieco podobne)
to nema absolutne nic ale nic ale nic spolocne s hydractive, to je ich cisty nezmysel a vymysel
ulozenie je uplne rovnake ako pri pruzinach, skor to je nenastavitelne a tak to neriesili (bude pohnuta tehlica alebo nieco podobne)
|
|
28.11.2014 15:13 -
Re: Geometrie
|
2758642
|
|
Ladman
|
Město: České Budějovice, Auto: Citroën C5 III 2.0i 16V 143k (103kW) Tourer Exclusive | Počet příspěvků: 489 |
|
|
take experti v autorizáku opět nezklamali
take experti v autorizáku opět nezklamali
|
|
28.11.2014 17:26 -
Re: Geometrie
|
2758658
|
|
jumep
|
|
|
jo, bohuzial je to ich oblubena vyhovorka
jo, bohuzial je to ich oblubena vyhovorka
|
|
29.11.2014 23:11 -
Re: Geometrie
|
2759014
|
|
robo
|
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 1083 |
|
|
Ladman napsal(a): jen tak pro zajímavost, v létě jsem měl auto v autorizáku v Budějcích kvůli montái přídavného větráku k RT5. Kdy mi auto vraceli opravené dali mi k tomu 2 lejstra, test brzd a test geometrie. Brzdy prý jsou OK, ale sbíhavost zadní nápravy by chtěla poladit. Není to prý nic kritického a a se časem objednám, e to srovnaj (kdyby mi zavolali před tím ne jsem pro auto el, nechal bych to srovnat hned). Pár dní na to jsem jel na dovolenou a asi za 2 měsíce jsem si to nechal od nich srovnat. Zaráející je, e prvotní test dělají na jiné maině ne potom přímo tu geometrii. Na druhém obrázku je vidět, e sbíhavost zadní nápravy u je OK, ale odklon LZ kola zůstal pořád rozhozen. Sdělili mi, e to je úplně normální, e u hydractivu to ani jinak nejde a e je ve v pořádku. Tak nevím jestli mne balamutili, ale kolo se nesjídělo abnormálně dříve a nesjídí ani teď...
ahoj
dakujem ze si si dal namahu to sem hodit. tomu 1 protokolu vcelku rozumiem, predpisane tolerancie sedia aj na uplne inej masine co to robil mne. No a sedi teda aj to ze obe napravy maju kladnu zbiehavost. predna od 0st00`-0st18min. zadna 0st25`do 0st43`celkova.
ja mam sice odklony vpredu v zelenenom nie su uplne rovnako.Vzadu mam rovnake.
Zasa u mna jedno zadne kolo ma zbiehavost trocha mimo predpis[ ma byt vzadu na kolo 0st13` az 0st22`. [celkova 0st25 az 0st43min] . Vzadu celkova je iba 0st19` v mojom pripade.
No teraz je volant spickovo v strede, auto ide rovno [niekedy aj 0.5km drzi stopu ak pustim volant] . Len riadenie je tak mega citlive az je to trocha neprijemne a celkova zbiehavost vpredu 0st02`. volant nekladie odpor a ani sa nezrovnava ako na malych autach c3, ibiza, fabia atd....]
Bude to ciastocne aj asi dezenom tych michelin PA4 [ze nekladie odpor pri jemnych korekciach smeru] , ktore nemaju tie vodiace hboke drazky ako letne[neviem jak sa volaju ]. Uvidim na jar ked dam naspat 17tky [zadne do predu ] a priebezne to budem sledovat aj teraz v zime.
nema cenu teraz nahanat minutky na geo ked zima zacina a po nej co budu jamy jak kazdy rok
ahoj
dakujem ze si si dal namahu to sem hodit. tomu 1 protokolu vcelku rozumiem, predpisane tolerancie sedia aj na uplne inej masine co to robil mne. No a sedi teda aj to ze obe napravy maju kladnu zbiehavost. predna od 0st00`-0st18min. zadna 0st25`do 0st43`celkova.
ja mam sice odklony vpredu v zelenenom nie su uplne rovnako.Vzadu mam rovnake.
Zasa u mna jedno zadne kolo ma zbiehavost trocha mimo predpis[ ma byt vzadu na kolo 0st13` az 0st22`. [celkova 0st25 az 0st43min] . Vzadu celkova je iba 0st19` v mojom pripade.
No teraz je volant spickovo v strede, auto ide rovno [niekedy aj 0.5km drzi stopu ak pustim volant] . Len riadenie je tak mega citlive az je to trocha neprijemne :) a celkova zbiehavost vpredu 0st02`. volant nekladie odpor a ani sa nezrovnava ako na malych autach c3, ibiza, fabia atd....]
Bude to ciastocne aj asi dezenom tych michelin PA4 [ze nekladie odpor pri jemnych korekciach smeru] , ktore nemaju tie vodiace hboke drazky ako letne[neviem jak sa volaju ]. Uvidim na jar ked dam naspat 17tky [zadne do predu ] a priebezne to budem sledovat aj teraz v zime.
nema cenu teraz nahanat minutky na geo ked zima zacina :( a po nej co budu jamy jak kazdy rok
|
|
29.11.2014 23:45 -
Re: Geometrie
|
2759042
|
|
Ladman
|
Město: České Budějovice, Auto: Citroën C5 III 2.0i 16V 143k (103kW) Tourer Exclusive | Počet příspěvků: 489 |
|
|
pred tremi lety krátce po koupi auta jsem si nechal dělat geo v obyč. pneuservise. Ty pitomci se zadní nápravou vůbec nezabývali a volant byl po seřízení ejdrem, take reklamace. Srovnali to, ale důvěra v tento servis u nebyla. Take jasná volba byl autorizák a tam mi řeknou tohle...
pred tremi lety krátce po koupi auta jsem si nechal dělat geo v obyč. pneuservise. Ty pitomci se zadní nápravou vůbec nezabývali a volant byl po seřízení ejdrem, take reklamace. Srovnali to, ale důvěra v tento servis u nebyla. Take jasná volba byl autorizák a tam mi řeknou tohle...
|
|
29.11.2014 23:52 -
Re: Geometrie
|
2759046
|
|
robo
|
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 1083 |
|
|
Ladman napsal(a): pred tremi lety krátce po koupi auta jsem si nechal dělat geo v obyč. pneuservise. Ty pitomci se zadní nápravou vůbec nezabývali a volant byl po seřízení ejdrem, take reklamace. Srovnali to, ale důvěra v tento servis u nebyla. Take jasná volba byl autorizák a tam mi řeknou tohle...
ani mne sa este nikto zadku nechytal, a asi aj dobre. sak len 1 jama a 28tkm.
ta "jasna volba" bola aj u mna, ale po velkych problemoch som skoncil v Kia, a dakujem Jumepovi ze mi dobre poradil.
ani mne sa este nikto zadku nechytal, a asi aj dobre. sak len 1 jama a 28tkm.
ta "jasna volba" bola aj u mna, ale po velkych problemoch som skoncil v Kia, a dakujem Jumepovi ze mi dobre poradil.
|
|
13.01.2015 20:51 -
Re: Geometrie
|
2774646
|
|
david26.8
|
Město: Zlate Moravce, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) | Počet příspěvků: 6 |
|
|
Ahojte, cca pred 2 mesiacmi som kupil z talianska dovezenu C5, r.v. 2010..vetko bolo absolutne v pohode a pokiaž som nenahodil nové zimné pneu, ktoré za 3 týdne zodralo uplne dohladka Na riadení nie je nič citi poča jazdy..iadne vybrácie divné zvuky od nápravy nič. Jedine taký krkot v kabíne ked auto ide nad 100 km/h ale to sa mi zdá e ide od pravého vetráka ale môem sa mýli. Geometria vraj na ňom bola robená pri dovoze ale s určitosou to neviem len podža toho čo mi povedal bývalý majitež. Vie mi niekto poradi čo mohlo sposobi, e za tak krátky čas mohlo zodra fungel nové gumy? Či to mám najskôr postavi nad jamu a hlada zdroj problému alebo ís rovno na geometriu a premera to. dakujem
Ahojte, cca pred 2 mesiacmi som kupil z talianska dovezenu C5, r.v. 2010..vetko bolo absolutne v pohode a pokiaž som nenahodil nové zimné pneu, ktoré za 3 týdne zodralo uplne dohladka :-( Na riadení nie je nič citi poča jazdy..iadne vybrácie divné zvuky od nápravy nič. Jedine taký krkot v kabíne ked auto ide nad 100 km/h ale to sa mi zdá e ide od pravého vetráka ale môem sa mýli. Geometria vraj na ňom bola robená pri dovoze ale s určitosou to neviem len podža toho čo mi povedal bývalý majitež. Vie mi niekto poradi čo mohlo sposobi, e za tak krátky čas mohlo zodra fungel nové gumy? :-( Či to mám najskôr postavi nad jamu a hlada zdroj problému alebo ís rovno na geometriu a premera to. dakujem
|
|
13.01.2015 21:11 -
Re: Geometrie
|
2774672
|
|
jumep
|
|
|
ist na geometriu a skontrolovat silentbloky a capy
ist na geometriu a skontrolovat silentbloky a capy
|
|
13.01.2015 23:04 -
Re: Geometrie
|
2774711
|
|
Ph34k
|
Město: Trnava, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) Tourer | Počet příspěvků: 75 |
|
|
Dávid, stalo sa mi to isté. iaden buchot, ahanie, klepanie, proste nič a gumy hladké ako na F1ke . Vymlatene zadné silenty, silent drziaku ramena a tycky stabilizatora. Oprava cca 250e aj s materiálom
Dávid, stalo sa mi to isté. iaden buchot, ahanie, klepanie, proste nič a gumy hladké ako na F1ke :-d. Vymlatene zadné silenty, silent drziaku ramena a tycky stabilizatora. Oprava cca 250e aj s materiálom
|
|
13.10.2015 19:27 -
Re: Geometrie
|
2874033
|
|
pato88
|
Město: Oravská Jasenica, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) | Počet příspěvků: 71 |
|
|
Dnes som bol na geometrii u známeho, ktorý sa asi tomu moc nerozumie chcel som zrovnat volant, pretoe je troka krivo - auto ide rovno ale volant rovno nieje, ked ho drím rovno auto ide krivo. Výsledok geometrie prikladám do prílohy, môe sa niekto skúsený vyjadri? Ten volant sa nepodarilo zrovna ...
Dnes som bol na geometrii u známeho, ktorý sa asi tomu moc nerozumie :-) chcel som zrovnat volant, pretoe je troka krivo - auto ide rovno ale volant rovno nieje, ked ho drím rovno auto ide krivo. Výsledok geometrie prikladám do prílohy, môe sa niekto skúsený vyjadri? Ten volant sa nepodarilo zrovna ...
Přílohy: CAM00095[1].jpg ( 1145847b ) - |
|
13.10.2015 19:45 -
Re: Geometrie
|
2874051
|
|
robo
|
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 1083 |
|
|
pato88 napsal(a): Dnes som bol na geometrii u známeho, ktorý sa asi tomu moc nerozumie chcel som zrovnat volant, pretoe je troka krivo - auto ide rovno ale volant rovno nieje, ked ho drím rovno auto ide krivo. Výsledok geometrie prikladám do prílohy, môe sa niekto skúsený vyjadri? Ten volant sa nepodarilo zrovna ...
ja som teda neni skuseny ale podla mna zla geometria masina = bohuzial. vyjadrujem sa k tomu lebo toto som uz zazil. rozosrali mi geo pri 24tisic km, nove auto.
predsa = zrovna volant pripravkom a potom steluje kolesa. asi to nema skalibrovane, spatne sondy, alebo haraburda s velkymi toleranciami, moznosti spusta. chod inde urcite
ja som teda neni skuseny ale podla mna zla geometria masina = bohuzial. vyjadrujem sa k tomu lebo toto som uz zazil. rozosrali mi geo pri 24tisic km, nove auto.
predsa = zrovna volant pripravkom a potom steluje kolesa. asi to nema skalibrovane, spatne sondy, alebo haraburda s velkymi toleranciami, moznosti spusta. chod inde urcite
|
|
| |
|
|