| | |
21.08.2018 18:20 -
Re: poloosa
|
3176511
|
|
jumep
|
|
|
netusim o com hovoris
poloos je poloos, ma na sebe homokyneticky klb ktory je pri kolese, potom domec ohybu
na kazdej strane je 1000hran - jeden sa zasuva do naboja a druhy do prevodovky
ten ale nejako klepat nebude, skor samotny diferencial
alebo klb alebo ten domec ohybu
netusim o com hovoris
poloos je poloos, ma na sebe homokyneticky klb ktory je pri kolese, potom domec ohybu
na kazdej strane je 1000hran - jeden sa zasuva do naboja a druhy do prevodovky
ten ale nejako klepat nebude, skor samotny diferencial
alebo klb alebo ten domec ohybu
|
|
21.08.2018 18:30 -
Re: poloosa
|
3176513
|
|
Tadeasek
|
Město: Jirkov, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v X Break | Počet příspěvků: 16 |
|
|
jumep napsal(a): netusim o com hovoris
poloos je poloos, ma na sebe homokyneticky klb ktory je pri kolese, potom domec ohybu
na kazdej strane je 1000hran - jeden sa zasuva do naboja a druhy do prevodovky
ten ale nejako klepat nebude, skor samotny diferencial
alebo klb alebo ten domec ohybu
Omlouvam se, prave, ze tomu nerozumim no.Obecne mi jde o to, ze pokud je poloosa v pohode a je tedy zavada na te prevodovce, ze? Tam, kde se teda vsouva poloosa, ze?
No, kdyz by teda poloosa OK, jak narocne muze byt to opravit. V pripade, ze je poloosa OK.
To uz je rovnou na vymenu prevodovky, ze?
Jak rikam, nerozumim tomu. Tak berme jenom predpoklad, ze je poloosa OK. Aby h byl v obraze a pocital i s tou nejhorsi variantou.
Dekuji
Omlouvam se, prave, ze tomu nerozumim no.Obecne mi jde o to, ze pokud je poloosa v pohode a je tedy zavada na te prevodovce, ze? Tam, kde se teda vsouva poloosa, ze?
No, kdyz by teda poloosa OK, jak narocne muze byt to opravit. V pripade, ze je poloosa OK.
To uz je rovnou na vymenu prevodovky, ze?
Jak rikam, nerozumim tomu. Tak berme jenom predpoklad, ze je poloosa OK. Aby h byl v obraze a pocital i s tou nejhorsi variantou.
Dekuji
|
|
21.08.2018 19:44 -
Re: poloosa
|
3176515
|
|
jumep
|
|
|
ano, je jednoduchsie a lacnejsie vymenit tu prevodovku ako s nou nieco robit
1.6tiek je dost a prevodoviek bude tympadom tiez dost
ano, je jednoduchsie a lacnejsie vymenit tu prevodovku ako s nou nieco robit
1.6tiek je dost a prevodoviek bude tympadom tiez dost
|
|
23.08.2018 18:25 -
Re: poloosa
|
3176841
|
|
DanV
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 153 |
|
|
Ahoj, nevíte jak moc mám být vůle na tisícihranu na poloose, který se strká do převodovky AM6. Měl jsem poloosu venku a je tam mení vůle, ale nevím jestli je to normální. Tím e je to celé na sucho spojené to bude asi náchylné na opotřebení. Máte s tím někdo zkuenost?
Ahoj, nevíte jak moc mám být vůle na tisícihranu na poloose, který se strká do převodovky AM6. Měl jsem poloosu venku a je tam mení vůle, ale nevím jestli je to normální. Tím e je to celé na sucho spojené to bude asi náchylné na opotřebení. Máte s tím někdo zkuenost?
|
|
23.08.2018 21:05 -
Re: poloosa
|
3176880
|
|
jumep
|
|
|
kym to neni hrdzave tak by tam nemala byt skoro ziadna vola
kym to neni hrdzave tak by tam nemala byt skoro ziadna vola
|
|
24.08.2018 11:18 -
Re: poloosa
|
3176956
|
|
DanV
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 153 |
|
|
jumep napsal(a): kym to neni hrdzave tak by tam nemala byt skoro ziadna vola
Stalo se někdy, e to vyrezlo a protočilo se to v tom?
Stalo se někdy, e to vyrezlo a protočilo se to v tom?
|
|
24.08.2018 18:46 -
Re: poloosa
|
3176980
|
|
jumep
|
|
|
mal som to take auto, ale z toho sa fakt vysypala kopa hrdze len
a je tu pripad ked sa niekomu strhla aj nehrdzava, ale pricinu atd netusim (spravilo mu to uz 3x, cize tam najskor nieco bude mat zle dane)
mal som to take auto, ale z toho sa fakt vysypala kopa hrdze len
a je tu pripad ked sa niekomu strhla aj nehrdzava, ale pricinu atd netusim (spravilo mu to uz 3x, cize tam najskor nieco bude mat zle dane)
|
|
21.12.2018 13:04 -
Re: poloosa
|
3197909
|
|
Brety
|
Město: Střední čechy, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 22 |
|
|
Před více ne rokem jsem řeil vibrace, hučení při nadlehčení auta atd. Podezření padlo na pravou poloosu, neb jsem předtím asi 2x řeil prasklou, nebo staenou prachovku na kloubu u kola. Po výměně poloosy (repas Citroen) ve ok. Ale prachovka opět po cca 10 tis. staená a nedávno (po cca 30 tis.) opět vibrace, hučení, cvakání v ostré zatáčce atd. Tak jsem k mému zklamání předpokládal, e opět tato poloosa. Měl jsem plánovaný větí servis (kotouče, čepy, destičky atd.) a doufal, e se to komplet vyřeí. Pak mi volal servisák, e poloosa je skutečně KO a také přidřený tisícihran a e v převodovce chyběl litr oleje (prý je tam cca 2,2 a vypustil 1l.) Vzhledem k tomu, e nenael nikde, kde by to teklo, ve čisté a suché, tak prý asi nedolili při první výměně olej. Můe zmizet olej jinam?
Po výměně poloosy ale problém s vibracemi atd. trvá, tak jsem mu auto zase odvezl. Mrkne na druhou poloosu atd. Chytřejí budu, a se mi ozve co dalího zjistil, ale vypadá to, e je převodovka po smrti, protoe se to projevuje po delí jízdě (cca 30 km, take asi a se převodovka zahřeje). Co teď? Generálka či repas převodovky by mě asi stáhl z kůe, jaké je riziko vzít něco z vrakáče či bouračky?
Před více ne rokem jsem řeil vibrace, hučení při nadlehčení auta atd. Podezření padlo na pravou poloosu, neb jsem předtím asi 2x řeil prasklou, nebo staenou prachovku na kloubu u kola. Po výměně poloosy (repas Citroen) ve ok. Ale prachovka opět po cca 10 tis. staená a nedávno (po cca 30 tis.) opět vibrace, hučení, cvakání v ostré zatáčce atd. Tak jsem k mému zklamání předpokládal, e opět tato poloosa. Měl jsem plánovaný větí servis (kotouče, čepy, destičky atd.) a doufal, e se to komplet vyřeí. Pak mi volal servisák, e poloosa je skutečně KO a také přidřený tisícihran a e v převodovce chyběl litr oleje (prý je tam cca 2,2 a vypustil 1l.) Vzhledem k tomu, e nenael nikde, kde by to teklo, ve čisté a suché, tak prý asi nedolili při první výměně olej. Můe zmizet olej jinam?
Po výměně poloosy ale problém s vibracemi atd. trvá, tak jsem mu auto zase odvezl. Mrkne na druhou poloosu atd. Chytřejí budu, a se mi ozve co dalího zjistil, ale vypadá to, e je převodovka po smrti, protoe se to projevuje po delí jízdě (cca 30 km, take asi a se převodovka zahřeje). Co teď? Generálka či repas převodovky by mě asi stáhl z kůe, jaké je riziko vzít něco z vrakáče či bouračky?
|
|
02.03.2019 16:11 -
Re: poloosa
|
3209894
|
|
bobe
|
Město: Praha - Zásmuky, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.7 V6 HDi 208k (150kW) Tourer | Počet příspěvků: 161 |
|
|
Zdravím lidičky,
Nemáte někdo nahodou lozisko na pravou poloosu
35x62x16?
Úplně se mi včera vysypalo a já auto potřebuji kadý den.
Teď zrovna vyndávám poloosu a loisko mají akorát v kelly a teď hned jen v Praze.
Zdravím lidičky,
Nemáte někdo nahodou lozisko na pravou poloosu
35x62x16?
Úplně se mi včera vysypalo a já auto potřebuji kadý den.
Teď zrovna vyndávám poloosu a loisko mají akorát v kelly a teď hned jen v Praze. :-(
|
|
14.07.2019 11:45 -
Re: poloosa
|
3229848
|
|
kutnohorak
|
Město: Kutná Hora, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 88 |
|
|
zdravím
poradí mi někdo ,jak se vyndavá gufero na pravé poloose. Vypadá jako pod nějakým plechovým krytem. Neni ho za co vzít, ádný rouby. Vypadá jako zalisovaný. 6-ti kvalt manual. Na rozkresu nic takového vidět není. Dík Za radu
zdravím
poradí mi někdo ,jak se vyndavá gufero na pravé poloose. Vypadá jako pod nějakým plechovým krytem. Neni ho za co vzít, ádný rouby. Vypadá jako zalisovaný. 6-ti kvalt manual. Na rozkresu nic takového vidět není. Dík Za radu
|
|
14.07.2019 12:13 -
Re: poloosa
|
3229849
|
|
kutnohorak
|
Město: Kutná Hora, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 88 |
|
|
tak jsem to asi rozkličoval dle rozpisu gufero označení 312124 samotné bez plechu. RP 3121 65 s plechem. Jsou moné obě varianty? . Stejně nevím jak s ním ven.
tak jsem to asi rozkličoval dle rozpisu gufero označení 312124 samotné bez plechu. RP 3121 65 s plechem. Jsou moné obě varianty? . Stejně nevím jak s ním ven.
|
|
14.07.2019 16:43 -
Re: poloosa
|
3229901
|
|
jumep
|
|
|
normalne vypacit
mozes pouzit obe, ale radsej davam to s plechom lebo sa zastavi a nezarazi prilis dnu
to obyc musis nasadit rovno a dat si pozor aby sa nezatlacilo
normalne vypacit
mozes pouzit obe, ale radsej davam to s plechom lebo sa zastavi a nezarazi prilis dnu
to obyc musis nasadit rovno a dat si pozor aby sa nezatlacilo
|
|
17.02.2020 16:55 -
Re: poloosa
|
3259421
|
|
JurajM
|
Město: Trenčín , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) | Počet příspěvků: 5 |
|
|
Zdravím, pri kontrole podvozku mi bolo povedane ze aj lava aj prava poloosa je zla a treba to vymeni. v citroene mi ale bolo povedane ze poloosi su v poriadku ze to ze sa jemne hybu je normalne. mate s tym skusenost? zaroven mi neico slabo puka pri prejazde nerovnosti. V citroene mi povedali ze treba vymenit spojovaciu tyc a gulovy cap...v inom servise mi zas povedali ze su zle aj ramena.co mi v citreone tvrdia ze su ok nechcem davat menit nieco co je v poriadku...ale uz som z toho uplne strateny
Zdravím, pri kontrole podvozku mi bolo povedane ze aj lava aj prava poloosa je zla a treba to vymeni. v citroene mi ale bolo povedane ze poloosi su v poriadku ze to ze sa jemne hybu je normalne. mate s tym skusenost? zaroven mi neico slabo puka pri prejazde nerovnosti. V citroene mi povedali ze treba vymenit spojovaciu tyc a gulovy cap...v inom servise mi zas povedali ze su zle aj ramena.co mi v citreone tvrdia ze su ok :D nechcem davat menit nieco co je v poriadku...ale uz som z toho uplne strateny
|
|
02.05.2021 11:01 -
Re: poloosa
|
3308863
|
|
Stanjard
|
Město: Liberec, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.7 V6 HDi 208k (150kW) | Počet příspěvků: 87 |
|
|
Brety napsal(a): Před více ne rokem jsem řeil vibrace, hučení při nadlehčení auta atd. Podezření padlo na pravou poloosu, neb jsem předtím asi 2x řeil prasklou, nebo staenou prachovku na kloubu u kola. Po výměně poloosy (repas Citroen) ve ok. Ale prachovka opět po cca 10 tis. staená a nedávno (po cca 30 tis.) opět vibrace, hučení, cvakání v ostré zatáčce atd. Tak jsem k mému zklamání předpokládal, e opět tato poloosa. Měl jsem plánovaný větí servis (kotouče, čepy, destičky atd.) a doufal, e se to komplet vyřeí. Pak mi volal servisák, e poloosa je skutečně KO a také přidřený tisícihran a e v převodovce chyběl litr oleje (prý je tam cca 2,2 a vypustil 1l.) Vzhledem k tomu, e nenael nikde, kde by to teklo, ve čisté a suché, tak prý asi nedolili při první výměně olej. Můe zmizet olej jinam?
Po výměně poloosy ale problém s vibracemi atd. trvá, tak jsem mu auto zase odvezl. Mrkne na druhou poloosu atd. Chytřejí budu, a se mi ozve co dalího zjistil, ale vypadá to, e je převodovka po smrti, protoe se to projevuje po delí jízdě (cca 30 km, take asi a se převodovka zahřeje). Co teď? Generálka či repas převodovky by mě asi stáhl z kůe, jaké je riziko vzít něco z vrakáče či bouračky?
Zajímá mě, jak to dopadlo a jak jsi to vyřeil?
Zajímá mě, jak to dopadlo a jak jsi to vyřeil?
|
|
03.07.2021 13:44 -
Re: poloosa
|
3315495
|
|
Bozule
|
|
|
Zdravím
Měl bych dotaz, zda se dá někde sehnat na pravou poloosu drák loiska, měl by být součástí dráku motoru hledal jsem ho na netu, a nikde nemůu najít.
Děkuji mnohokrát za odpověď
Zdravím
Měl bych dotaz, zda se dá někde sehnat na pravou poloosu drák loiska, měl by být součástí dráku motoru hledal jsem ho na netu, a nikde nemůu najít.
Děkuji mnohokrát za odpověď
|
|
03.07.2021 19:15 -
Re: poloosa
|
3315508
|
|
jumep
|
|
|
len ako original diel a bojim sa ze na stare C5 1 uz ani to nie
vrakovisko
len ako original diel a bojim sa ze na stare C5 1 uz ani to nie
vrakovisko
|
|
10.08.2023 13:48 -
Re: poloosa
|
3366050
|
|
tomcatt
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 12 |
|
|
Zdravim,
prosim o radu kazdeho, kdo neco podobneho resil nebo vi, kde je zakopany pes. Mam problem s hlucnosti za jizdy. Hluk-huceni se zacne objevovat nad 40km/h, nejhlucnejsi pri 50km +- 5km potom kolem 85km se huceni ztlumi asi 50%. NAd 90km uz huci stale. Pri mirnem zataceni do leva hluk znatelne klesa. Nesouvisi to s otacka, huceni je stejne at ma motor 1200 nebo 2500 otacek. Takze na vine jsou asi loziska nebo poloosa. Nejprve jsem zkontrolovat vsechny loziska na kolech. Zadne lozisko nema axialni vuli, predni chodi hladce, je citit "odpor" vazeliny jako u noveho loziska. Predni prave meneno pred 1,5 rokem ... hucelo a vibrovalo. Potom uz klid.
Zadni pri protaceni trosicku slyset byly. Vymenil jsem obe zadni ...zadna zmena.
Zkousel jsem roztocit kola s autem na spalkach, ale hluk pri 50km jsem od kol moc neslysel, ale v kabine hluk slyset byl. Koukal jsem i na poloosu na prostredni lozisko. Pri zatlaceni poloosy smer od prevodovky k naboji je znatelny maly pohyb..cca 0,5mm.Zpatka do prevodovky ji tlaci pruzina v kloubu. Poloosa/lozisko se hybe v tom futralu, kde je i spodni ulozeni motoru. Dle vykresu je na jedne strane vnejsek loziska opreny o futral a na druhe strane je fixovany excentrickyma hlava stroubu. Takze cestovat asi muze jen stred loziska. Nezda se mi, ze by to melo mit vuli. Pak je tam jakysi krouzek a tesnici krouzek. Ten krouzek hnaciho hridele je nejspise nalisovany.....je mozne, ze by se sam nejak posunul a stred by se potom mohl posouvat. Anebo je moc vybehany lozisko, ze ma takou axialni vuli ? Anebo je to normalni a problem je v lozisku naboje na pravem kole. Auto ma 370kkm, automat 4HP20. Mam ho 19 let a poloosa je puvodni z fabriky. Diky za rady....
Zdravim,
prosim o radu kazdeho, kdo neco podobneho resil nebo vi, kde je zakopany pes. Mam problem s hlucnosti za jizdy. Hluk-huceni se zacne objevovat nad 40km/h, nejhlucnejsi pri 50km +- 5km potom kolem 85km se huceni ztlumi asi 50%. NAd 90km uz huci stale. Pri mirnem zataceni do leva hluk znatelne klesa. Nesouvisi to s otacka, huceni je stejne at ma motor 1200 nebo 2500 otacek. Takze na vine jsou asi loziska nebo poloosa. Nejprve jsem zkontrolovat vsechny loziska na kolech. Zadne lozisko nema axialni vuli, predni chodi hladce, je citit "odpor" vazeliny jako u noveho loziska. Predni prave meneno pred 1,5 rokem ... hucelo a vibrovalo. Potom uz klid.
Zadni pri protaceni trosicku slyset byly. Vymenil jsem obe zadni ...zadna zmena.
Zkousel jsem roztocit kola s autem na spalkach, ale hluk pri 50km jsem od kol moc neslysel, ale v kabine hluk slyset byl. Koukal jsem i na poloosu na prostredni lozisko. Pri zatlaceni poloosy smer od prevodovky k naboji je znatelny maly pohyb..cca 0,5mm.Zpatka do prevodovky ji tlaci pruzina v kloubu. Poloosa/lozisko se hybe v tom futralu, kde je i spodni ulozeni motoru. Dle vykresu je na jedne strane vnejsek loziska opreny o futral a na druhe strane je fixovany excentrickyma hlava stroubu. Takze cestovat asi muze jen stred loziska. Nezda se mi, ze by to melo mit vuli. Pak je tam jakysi krouzek a tesnici krouzek. Ten krouzek hnaciho hridele je nejspise nalisovany.....je mozne, ze by se sam nejak posunul a stred by se potom mohl posouvat. Anebo je moc vybehany lozisko, ze ma takou axialni vuli ? Anebo je to normalni a problem je v lozisku naboje na pravem kole. Auto ma 370kkm, automat 4HP20. Mam ho 19 let a poloosa je puvodni z fabriky. Diky za rady....
Přílohy: poloosa.jpg ( 2321185b ) - |
|
11.08.2023 21:23 -
Re: poloosa
|
3366176
|
|
Hanz 397
|
|
|
tomcatt napsal(a): Zdravim,
prosim o radu kazdeho, kdo neco podobneho resil nebo vi, kde je zakopany pes. Mam problem s hlucnosti za jizdy. Hluk-huceni se zacne objevovat nad 40km/h, nejhlucnejsi pri 50km +- 5km potom kolem 85km se huceni ztlumi asi 50%. NAd 90km uz huci stale. Pri mirnem zataceni do leva hluk znatelne klesa. Nesouvisi to s otacka, huceni je stejne at ma motor 1200 nebo 2500 otacek. Takze na vine jsou asi loziska nebo poloosa. Nejprve jsem zkontrolovat vsechny loziska na kolech. Zadne lozisko nema axialni vuli, predni chodi hladce, je citit "odpor" vazeliny jako u noveho loziska. Predni prave meneno pred 1,5 rokem ... hucelo a vibrovalo. Potom uz klid.
Zadni pri protaceni trosicku slyset byly. Vymenil jsem obe zadni ...zadna zmena.
Zkousel jsem roztocit kola s autem na spalkach, ale hluk pri 50km jsem od kol moc neslysel, ale v kabine hluk slyset byl. Koukal jsem i na poloosu na prostredni lozisko. Pri zatlaceni poloosy smer od prevodovky k naboji je znatelny maly pohyb..cca 0,5mm.Zpatka do prevodovky ji tlaci pruzina v kloubu. Poloosa/lozisko se hybe v tom futralu, kde je i spodni ulozeni motoru. Dle vykresu je na jedne strane vnejsek loziska opreny o futral a na druhe strane je fixovany excentrickyma hlava stroubu. Takze cestovat asi muze jen stred loziska. Nezda se mi, ze by to melo mit vuli. Pak je tam jakysi krouzek a tesnici krouzek. Ten krouzek hnaciho hridele je nejspise nalisovany.....je mozne, ze by se sam nejak posunul a stred by se potom mohl posouvat. Anebo je moc vybehany lozisko, ze ma takou axialni vuli ? Anebo je to normalni a problem je v lozisku naboje na pravem kole. Auto ma 370kkm, automat 4HP20. Mam ho 19 let a poloosa je puvodni z fabriky. Diky za rady....
V tom loisku by vůle být neměla.
Jen pro zajímavost tohle (příloha) u mělo vůli hodně velkou...
V tom loisku by vůle být neměla.
Jen pro zajímavost tohle (příloha) u mělo vůli hodně velkou... :-d
|
|
| |
|
|