| | |
06.12.2013 22:45 -
Re: poloosa
|
2644377
|
|
BlueSeven
|
Město: Černovice, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive | Počet příspěvků: 613 |
|
|
najk napsal(a): gufero na poloosu: 1 ks, obj.číslo: 312144 + 1 ks 312124 corteco 8.80+21.31 220,- +533,-CZK
jj, origo čísla posílal u Jarou, u je tam psaná náhrada
Jete jsem nael značku Elring EL504.581 + EL381.680 za 230 + 460 Kč, zkouel u je někdo?
jj, origo čísla posílal u Jarou, u je tam psaná náhrada ;-)
Jete jsem nael značku Elring EL504.581 + EL381.680 za 230 + 460 Kč, zkouel u je někdo?
|
|
06.12.2013 22:47 -
Re: poloosa
|
2644378
|
|
jumep
|
|
|
ajusa, corteco, elring, victor reinz ... vsetko su to znacky, osobne mam najlepsie skusenosti s tym cortecom
podstatne je aby to boli automotive gufera, nie kupovane nieco v "loziskarni"
ajusa, corteco, elring, victor reinz ... vsetko su to znacky, osobne mam najlepsie skusenosti s tym cortecom
podstatne je aby to boli automotive gufera, nie kupovane nieco v "loziskarni"
|
|
14.01.2014 23:19 -
Re: poloosa
|
2657466
|
|
najk
|
Město: Děčín, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1537 |
|
|
náhrada pravé poloosy na C5II, 2,0 HDI 2005:
origo číslo Citroen je : 32 73 RN, repas: 3273 HA (citroen service) a dá se nahradit od SPIDAN - SD 24329, nebo od Lombro - 304643, SD nebyla k sehnání, tak jsem tam dal tu Lombro - bez problémů , koupeno tady: .link. Spidan ale není, tak mi poslal to Lombro
pozn.: olej s převodovky se vypoutět nemusí (nové gufero samozřejmostí)
PS: Obě uvedené poloosy jsem viděl, jak Spidan tak Lombro, jsou v origo krabicích uvedených firem, tak věřím tomu, e je to origo díl
náhrada pravé poloosy na C5II, 2,0 HDI 2005:
origo číslo Citroen je : 32 73 RN, repas: 3273 HA (citroen service) a dá se nahradit od SPIDAN - SD 24329, nebo od Lombro - 304643, SD nebyla k sehnání, tak jsem tam dal tu Lombro - bez problémů , koupeno tady: http://www.autodilycz.cz/zbozi/poloosa-spidan-sd-24329/346237/ Spidan ale není, tak mi poslal to Lombro ;-)
pozn.: olej s převodovky se vypoutět nemusí (nové gufero samozřejmostí)
PS: Obě uvedené poloosy jsem viděl, jak Spidan tak Lombro, jsou v origo krabicích uvedených firem, tak věřím tomu, e je to origo díl
|
|
15.01.2014 07:37 -
Re: poloosa
|
2657524
|
|
jruze
|
|
|
najk napsal(a): náhrada pravé poloosy na C5II, 2,0 HDI 2005:
origo číslo Citroen je : 32 73 RN, repas: 3273 HA (citroen service) a dá se nahradit od SPIDAN - SD 24329, nebo od Lombro - 304643, SD nebyla k sehnání, tak jsem tam dal tu Lombro - bez problémů , koupeno tady: .link. Spidan ale není, tak mi poslal to Lombro
pozn.: olej s převodovky se vypoutět nemusí (nové gufero samozřejmostí)
Olej se nemusí vypoutět? No jednak bych novej dal a podle mne pokud ti po vytaení poloosy nevytékal tak ho tam bylo málo - pokud vytáhne poloosu z převodovky bez vyputění oleje mělo by vytéct tak odhadem 0,5l oleje
Olej se nemusí vypoutět? No jednak bych novej dal a podle mne pokud ti po vytaení poloosy nevytékal tak ho tam bylo málo - pokud vytáhne poloosu z převodovky bez vyputění oleje mělo by vytéct tak odhadem 0,5l oleje:-o
|
|
15.01.2014 12:22 -
Re: poloosa
|
2657613
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Najk to dělal u nich na kopci, nakloněný. Dobrej nápad. Aby mu něco vyteklo, musel by tam mít nejmíň o 1l navíc.
Najk to dělal u nich na kopci, nakloněný. Dobrej nápad. Aby mu něco vyteklo, musel by tam mít nejmíň o 1l navíc. :-))))
|
|
15.01.2014 21:44 -
Re: poloosa
|
2657841
|
|
najk
|
Město: Děčín, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1537 |
|
|
jruze napsal(a): Olej se nemusí vypoutět? No jednak bych novej dal a podle mne pokud ti po vytaení poloosy nevytékal tak ho tam bylo málo - pokud vytáhne poloosu z převodovky bez vyputění oleje mělo by vytéct tak odhadem 0,5l oleje
Ty Jardo neschází ti náhodou něco??? Ten olej je tam nový 2 měsíce a rok předtím byl taky měněn, kdy mi známý mechanik ve značkovém servisu Micin řekl, e vyteklo pár kapek - take nic, tak nemám důvod kecat a on taky ne. Jinak jestli si přesvědčen, e mělo něco vytéct, tak půjdu dát do tlamy tomu co ho tam dával v říjnu, jinak brácha mi taky říkal, e se nemusí vypoutět, e nic nevyteče, tak nevím kdo kecá. Po vyputění vytéká 2,6 L, po celkovém 2,8 L a my jsme tam dolili celé blbé 3 litry z origo piksle. Nedělej prosím ze mně trotla. Mé auto je v perfektním stavu, součástky dávám ty co tam patří, náplně origo, a servisuje to Petr. Auto je odspodu úplně suché, bez mastných fleků, take únik ádný.
Mikro bejku, taky tě mám rád. KLuci neblbněte, nebo se na to vyprdnu, alespon vy staří pardi by jste mohli mít rozum.
Ty Jardo neschází ti náhodou něco??? Ten olej je tam nový 2 měsíce a rok předtím byl taky měněn, kdy mi známý mechanik ve značkovém servisu Micin řekl, e vyteklo pár kapek - take nic, tak nemám důvod kecat a on taky ne. Jinak jestli si přesvědčen, e mělo něco vytéct, tak půjdu dát do tlamy tomu co ho tam dával v říjnu, jinak brácha mi taky říkal, e se nemusí vypoutět, e nic nevyteče, tak nevím kdo kecá. Po vyputění vytéká 2,6 L, po celkovém 2,8 L a my jsme tam dolili celé blbé 3 litry z origo piksle. Nedělej prosím ze mně trotla. Mé auto je v perfektním stavu, součástky dávám ty co tam patří, náplně origo, a servisuje to Petr. Auto je odspodu úplně suché, bez mastných fleků, take únik ádný.
Mikro bejku, taky tě mám rád. KLuci neblbněte, nebo se na to vyprdnu, alespon vy staří pardi by jste mohli mít rozum.
|
|
15.01.2014 22:41 -
Re: poloosa
|
2657884
|
|
jruze
|
|
|
najk napsal(a): Ty Jardo neschází ti náhodou něco??? Ten olej je tam nový 2 měsíce a rok předtím byl taky měněn, kdy mi známý mechanik ve značkovém servisu Micin řekl, e vyteklo pár kapek - take nic, tak nemám důvod kecat a on taky ne. Jinak jestli si přesvědčen, e mělo něco vytéct, tak půjdu dát do tlamy tomu co ho tam dával v říjnu, jinak brácha mi taky říkal, e se nemusí vypoutět, e nic nevyteče, tak nevím kdo kecá. Po vyputění vytéká 2,6 L, po celkovém 2,8 L a my jsme tam dolili celé blbé 3 litry z origo piksle. Nedělej prosím ze mně trotla. Mé auto je v perfektním stavu, součástky dávám ty co tam patří, náplně origo, a servisuje to Petr. Auto je odspodu úplně suché, bez mastných fleků, take únik ádný.
Mikro bejku, taky tě mám rád. KLuci neblbněte, nebo se na to vyprdnu, alespon vy staří pardi by jste mohli mít rozum.
Nevím jestli je to ta co tam má - je jich víc druhů a některé nemají kontrolák.
Nevím jestli je to ta co tam má - je jich víc druhů a některé nemají kontrolák.
Přílohy: Kontrolní otvor ML6C.xlsx ( 190638b ) - vypoutěcí a kontrolní roub.gif ( 24473b ) - |
|
16.06.2014 21:09 -
Re: poloosa
|
2706009
|
|
kutnohorak
|
Město: Kutná Hora, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 88 |
|
|
zdravím
dá se poloosa při demontai vytáhnout z tripodoveho kloubu,aby se nehýbalo s guferem.(nevypoutět olej) Měním manetu.
zdravím
dá se poloosa při demontai vytáhnout z tripodoveho kloubu,aby se nehýbalo s guferem.(nevypoutět olej) Měním manetu.
|
|
07.07.2014 17:43 -
Re: poloosa
|
2713190
|
|
Kaiserr
|
Město: Plzeň, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive | Počet příspěvků: 29 |
|
|
Tak to by mě také zajímalo. Chystám se na výměnu vnějí manety na straně spolujezdce a potřeboval bych vědět, jestli to jde udělat bez vyndání celé poloosy z převodovky. Jak na to prosím? Stačí povolit polosu v náboji a vyndat rameno z čepu a poloosa půjde ven? A musí se poloosa při montái zpět do náboje utáhnout přesným momentem? Děkuji
Tak to by mě také zajímalo. Chystám se na výměnu vnějí manety na straně spolujezdce a potřeboval bych vědět, jestli to jde udělat bez vyndání celé poloosy z převodovky. Jak na to prosím? Stačí povolit polosu v náboji a vyndat rameno z čepu a poloosa půjde ven? A musí se poloosa při montái zpět do náboje utáhnout přesným momentem? Děkuji
|
|
01.02.2015 20:26 -
Re: poloosa
|
2781119
|
|
ivanivan
|
|
|
Zdravím. Loisko na pr. poloose se dá koupit jen v Citroenu, nebo existuje u náhrada?
Zdravím. Loisko na pr. poloose se dá koupit jen v Citroenu, nebo existuje u náhrada? :nevim
|
|
27.05.2015 20:38 -
Re: poloosa
|
2825989
|
|
ivanivan
|
|
|
Mám problém a prosím o radu. Pravá poloosa se mi protočila v převodovce (AM6) a je protočený i tisícihran v převodovce. Co musím vyměnit a co to obnáí u C5II 2.0Hdi? Musí ven převodovka, nebo jde jen vyměnit nějaké uloení? Předem díky za rady.
Mám problém a prosím o radu. Pravá poloosa se mi protočila v převodovce (AM6) a je protočený i tisícihran v převodovce. Co musím vyměnit a co to obnáí u C5II 2.0Hdi? Musí ven převodovka, nebo jde jen vyměnit nějaké uloení? Předem díky za rady.
|
|
27.05.2015 23:27 -
Re: poloosa
|
2826063
|
|
ivanivan
|
|
|
To musí potkat mě . Proč neexistuje nějaká vloka tisícihranu, abych se tomu vyhnul? Tak budu muset sehnat diferenciál (nebo ko diferenciálu) a absolvovat, co psal "jruze". Nemá někdo doma v garái diferák, nebo ko?
To musí potkat mě :-( . Proč neexistuje nějaká vloka tisícihranu, abych se tomu vyhnul? Tak budu muset sehnat diferenciál (nebo ko diferenciálu) a absolvovat, co psal "jruze". Nemá někdo doma v garái diferák, nebo ko?
|
|
27.05.2015 23:31 -
Re: poloosa
|
2826064
|
|
jumep
|
|
|
bola by asi prevodovka
otazka je ako sa ti to podarilo
bola by asi prevodovka
otazka je ako sa ti to podarilo
|
|
28.05.2015 01:45 -
Re: poloosa
|
2826074
|
|
jruze
|
|
|
Za 5000,- mám k dispozici estikvalt z třílitra C5 II ale nevím jestli je stejný ko - převodovka bude mít jiné převody (muselo by se to porovnat podle čísel) nebo tu mám rot z C5I třílitra pokud by se to dalo na toto pouít,ale musel bych ověřit a nebo bych se zeptal co mám známého jestli nemá a za kolik by to zrepasoval - teď mi jednu dělal (nové lamely + co bylo potřeba) za 17000,-
Za 5000,- mám k dispozici estikvalt z třílitra C5 II ale nevím jestli je stejný ko - převodovka bude mít jiné převody (muselo by se to porovnat podle čísel) nebo tu mám rot z C5I třílitra pokud by se to dalo na toto pouít,ale musel bych ověřit a nebo bych se zeptal co mám známého jestli nemá a za kolik by to zrepasoval - teď mi jednu dělal (nové lamely + co bylo potřeba) za 17000,-
|
|
28.05.2015 09:01 -
Re: poloosa
|
2826123
|
|
ivanivan
|
|
|
to jumep: mě se to asi nepovedlo, mám auto cca 3 měsíce a jezdíme v poklidu .
Servizák říkal, e to můe být únava materiálu, tak nevím. U jste to někdo řeil, nebo mám originál závadu?
to jumep: mě se to asi nepovedlo, mám auto cca 3 měsíce a jezdíme v poklidu :nevim .
Servizák říkal, e to můe být únava materiálu, tak nevím. U jste to někdo řeil, nebo mám originál závadu?
|
|
28.05.2015 10:07 -
Re: poloosa
|
2826158
|
|
TomasT
|
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1470 |
|
|
Pokud je v pořádku, měl by tisícihran vydret cokoliv co motor/převodovka dodá, pouívá se i proto, e má větí únosnost ne obyčejné drákování. Dřív by odely klouby poloosy nebo převodovka.
Bych spí odhadoval, e to někdo z nějakého důvodu pokodil při montái poloosy. Blbě to nasadil, tloukl do toho kladivem, pak zjistil, e hrany pomačkal, tak je částečně opiloval, aby to lo do sebe, a auto prodal.
Pokud je v pořádku, měl by tisícihran vydret cokoliv co motor/převodovka dodá, pouívá se i proto, e má větí únosnost ne obyčejné drákování. Dřív by odely klouby poloosy nebo převodovka.
Bych spí odhadoval, e to někdo z nějakého důvodu pokodil při montái poloosy. Blbě to nasadil, tloukl do toho kladivem, pak zjistil, e hrany pomačkal, tak je částečně opiloval, aby to lo do sebe, a auto prodal.
|
|
20.09.2015 17:59 -
Re: poloosa
|
2864906
|
|
scratcher
|
Město: Mělník, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 130 |
|
|
Zdravím, měním pravou poloosu a chci to ven vyndat i s tím drákem kde je to loisko a silent motoru. u toho dráku sem povolil vechny rouby ale pořád drí na motoru. zjistil sem e je jetě nasunut do 2 čepů co jsou na motoru, je nějaká finta jak to z těch čepů dostat? kdy páčím tak je poznat e se ten drák hejbe ale dolů prostě nejde. i sem ty čepy prostříknul WDčkem a nic. díky
Zdravím, měním pravou poloosu a chci to ven vyndat i s tím drákem kde je to loisko a silent motoru. u toho dráku sem povolil vechny rouby ale pořád drí na motoru. zjistil sem e je jetě nasunut do 2 čepů co jsou na motoru, je nějaká finta jak to z těch čepů dostat? kdy páčím tak je poznat e se ten drák hejbe ale dolů prostě nejde. i sem ty čepy prostříknul WDčkem a nic. díky
|
|
| |
|
|