| | |
02.01.2021 20:46 -
Re: Zadní ramena - vrzání, kola do A, atd. / C5 I,II
|
3295850
|
|
Wengi
|
|
|
Neviem, pokial by som tam mal dos priestoru na manipuláciu prečo nie? Do tých brzd sa mi vežmi nechce, podloky na vymedzenie vôli byvaju v sade pri loiskách? Ak by som mohol poprosi aký je postup pri tom odtlakovani cez diag? V akej polohe musí byt podvozok? Atd . Dakujem
Zdravím priatežu.
bolo by dobre da si do profilu auto.
Skôr ako a tu miestni Guruovia pototo...e sa pýta na veci, ktoré sú tu viackrát opisované...
Nič v zlom, ale nebud lenivý, nájdi a prečítaj tu na fóre ako odtlakova auto s diagnostikou či bez, je tu toho hodne a takmer blbuvzdorne popísané. (diagnostika ta priamo navedie na odtlakovanie a oznámi ti , e je odtlakované). Ja som zadné loiská menil iba na niekožkých XMoch. Tam sú kuelíkové loiská, myslím e sú aj v C5I a C5II a nikdy som ich nekúpil s vymedzovacími podlokami.
Na nete nájde rez zadnou nápravou tvojho auta a potom by si mal pochopí čo potrebuje a aký bude postup (ak nepochopí, nepúaj sa do toho sám) a netreba ti podrobný návod..kto ti ho bude tu písa....???( ja som pouíval pri výmene:výkres rezu zadnou nápravou s vyobrazením postavenia loísk, prípravky na vylisovanie a nalisovanie loísk, pomôcku na odmeranie rozteče zapustenia loísk, spožahlivú digitálnu 300 mm ubleru, mikrometer do 25 mm, momentový kžúč + ostatné náradie)
A ako píe jruze - je to naozaj lepie dosta to celé von na stôl a takisto dôrazne a upozorňujem na jeho vetu: pri montái správne vymedzi vôle - toto správne dodra je alfou a omegou celej opravy !!!
Do prílohy som ti dal rez, podla ktorého som robil, samozrejme len pre informáciu.
Snáď som a aspoň usmernil...
Neviem, pokial by som tam mal dos priestoru na manipuláciu prečo nie? Do tých brzd sa mi vežmi nechce, podloky na vymedzenie vôli byvaju v sade pri loiskách? Ak by som mohol poprosi aký je postup pri tom odtlakovani cez diag? V akej polohe musí byt podvozok? Atd . Dakujem
Zdravím priatežu.
bolo by dobre da si do profilu auto.
Skôr ako a tu miestni Guruovia pototo...e sa pýta na veci, ktoré sú tu viackrát opisované...
Nič v zlom, ale nebud lenivý, nájdi a prečítaj tu na fóre ako odtlakova auto s diagnostikou či bez, je tu toho hodne a takmer blbuvzdorne popísané. (diagnostika ta priamo navedie na odtlakovanie a oznámi ti , e je odtlakované). Ja som zadné loiská menil iba na niekožkých XMoch. Tam sú kuelíkové loiská, myslím e sú aj v C5I a C5II a nikdy som ich nekúpil s vymedzovacími podlokami.
Na nete nájde rez zadnou nápravou tvojho auta a potom by si mal pochopí čo potrebuje a aký bude postup (ak nepochopí, nepúaj sa do toho sám) a netreba ti podrobný návod..kto ti ho bude tu písa....???( ja som pouíval pri výmene:výkres rezu zadnou nápravou s vyobrazením postavenia loísk, prípravky na vylisovanie a nalisovanie loísk, pomôcku na odmeranie rozteče zapustenia loísk, spožahlivú digitálnu 300 mm ubleru, mikrometer do 25 mm, momentový kžúč + ostatné náradie)
A ako píe jruze - je to naozaj lepie dosta to celé von na stôl a takisto dôrazne a upozorňujem na jeho vetu: pri montái správne vymedzi vôle - toto správne dodra je alfou a omegou celej opravy !!!
Do prílohy som ti dal rez, podla ktorého som robil, samozrejme len pre informáciu.
Snáď som a aspoň usmernil...
Přílohy: XM004.jpg ( 472346b ) - |
|
03.01.2021 10:51 -
Re: Zadní ramena - vrzání, kola do A, atd. / C5 I,II
|
3295901
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1300 |
|
|
Postup Citroen... Ty brzdy co nechce dělat a je pod nimi vrstva hliníkové koroze co vyhýbá třmen do boku a ohýbá rouby si po těch letech zaslouí opravu
Jen bych dodal, e hodnoty pro výpočet uváděné v tomto PDF jsou platné pouze pro originální díly z Citroenu. Při pouití "nějaké sady" či dílů jiného výrobce můe být ve jinak a podle mých zkueností to je jinak vdy.
Postup Citroen... Ty brzdy co nechce dělat a je pod nimi vrstva hliníkové koroze co vyhýbá třmen do boku a ohýbá rouby si po těch letech zaslouí opravu ;-)
Jen bych dodal, e hodnoty pro výpočet uváděné v tomto PDF jsou platné pouze pro originální díly z Citroenu. Při pouití "nějaké sady" či dílů jiného výrobce můe být ve jinak a podle mých zkueností to je jinak vdy.
Přílohy: ramena_c5.pdf ( 370280b ) - |
|
08.01.2021 19:53 -
Re: Zadní ramena - vrzání, kola do A, atd. / C5 I,II
|
3296423
|
|
agos
|
|
|
Dakujem za info, viem e u sú tu tie témy rozoberané no je v tom chaos, ja sa nebojím rozoberania brzd no vežmi sa mi do toho nechce 😀, ale ak nude treba spravím, čo sa týka toho vymedzenia tak som to dako extra netudoval , no s opisu niektorých žudí je to brnkacka a niektorý v tom vidia vedu... asi najlepie rozobrat pozrie a spravit, no s toho opisu o vymedzovaní ... čo frantici nevedeli v 2001 spravit celu zostavu nápravy na presno? Či pouívajú 30r patent? 😀( pre mudrcov... aj zostava s kuzelovimi loiskárni sa dá vyráta na presno bez dodatočného vypodkladania a merania) ale ako som spomínal ete som sa na to nepozeral , tak dnes večer pozriem a budem múdrejí, ale predpokladám e vonkajie álky budú na pevno v ramene a vymedzova budem samotné rameno v uloení + vôžu loísk ( teda podkladat vnútornú čas loísk)
Dakujem za info, viem e u sú tu tie témy rozoberané no je v tom chaos, ja sa nebojím rozoberania brzd no vežmi sa mi do toho nechce 😀, ale ak nude treba spravím, čo sa týka toho vymedzenia tak som to dako extra netudoval , no s opisu niektorých žudí je to brnkacka a niektorý v tom vidia vedu... asi najlepie rozobrat pozrie a spravit, no s toho opisu o vymedzovaní ... čo frantici nevedeli v 2001 spravit celu zostavu nápravy na presno? Či pouívajú 30r patent? 😀( pre mudrcov... aj zostava s kuzelovimi loiskárni sa dá vyráta na presno bez dodatočného vypodkladania a merania) ale ako som spomínal ete som sa na to nepozeral , tak dnes večer pozriem a budem múdrejí, ale predpokladám e vonkajie álky budú na pevno v ramene a vymedzova budem samotné rameno v uloení + vôžu loísk ( teda podkladat vnútornú čas loísk)
|
|
10.01.2021 15:29 -
Re: Zadní ramena - vrzání, kola do A, atd. / C5 I,II
|
3296534
|
|
jumep
|
|
|
bojis sa zakladneho servisu (brzdy) ale nebojis sa zasahu do konstrukcie (ramena)
bojis sa zakladneho servisu (brzdy) ale nebojis sa zasahu do konstrukcie (ramena)
|
|
21.03.2021 09:01 -
Re: Zadní ramena - vrzání, kola do A, atd. / C5 I,II
|
3303829
|
|
agos
|
|
|
U som vymenil tie uloenia ramena, robil som to hore na aute a celkom pohoda, síce som bol zmierený s rozoberaním brzd ( nakúpil som si reparačne sady atd) , no nakožko mi nela vybra ta zavlacka s ramena, ani vybi ani odvrtat nič ... ( autogram by pomohol len nebol po ruke) , tak som tie ramena len ,,vyvesil a repasoval som ich priamo na aute
U som vymenil tie uloenia ramena, robil som to hore na aute a celkom pohoda, síce som bol zmierený s rozoberaním brzd ( nakúpil som si reparačne sady atd) , no nakožko mi nela vybra ta zavlacka s ramena, ani vybi ani odvrtat nič ... ( autogram by pomohol len nebol po ruke) , tak som tie ramena len ,,vyvesil a repasoval som ich priamo na aute
|
|
23.03.2021 19:51 -
Re: Zadní ramena - vrzání, kola do A, atd. / C5 I,II
|
3304245
|
|
agos
|
|
|
PATaMAT napsal(a): To bude asi pěkná mňamka ... jak si vymezoval vůle v sestavě loisek ...
Jinak, jde přece s ramenem vytáhnout tyčka z pístnice i s manetou a vyndám si celé rameno takto ven ... i kdy nejde zavlačka ven ... pak to můu pohodlně venku oetřit ... nebo namontovat z5 zase celé i s tyčkou.
Áno , jedno som vytiahol aj s tyčkou, keď príde na výmenu manety na tej piestnici tak spravím aj tu zavlacku.
K tomu vymedzeniu... bolo to poskladané bez dakych vymedzovacich podloiek , tak isto v opravnej sade SKF iadne neboli, keď som to tam nalisoval a zloil som to ete mimo nápravnicu a premeral som to posuvkou bolo to ok... tak isto výka auta bola ok po poskladani, ete jedna vec čo nela bol odvzdusnovak na hydro tak som to odtlakoval cez trubku
Áno , jedno som vytiahol aj s tyčkou, keď príde na výmenu manety na tej piestnici tak spravím aj tu zavlacku.
K tomu vymedzeniu... bolo to poskladané bez dakych vymedzovacich podloiek , tak isto v opravnej sade SKF iadne neboli, keď som to tam nalisoval a zloil som to ete mimo nápravnicu a premeral som to posuvkou bolo to ok... tak isto výka auta bola ok po poskladani, ete jedna vec čo nela bol odvzdusnovak na hydro tak som to odtlakoval cez trubku
|
|
23.03.2021 19:59 -
Re: Zadní ramena - vrzání, kola do A, atd. / C5 I,II
|
3304251
|
|
agos
|
|
|
jruze napsal(a): No taky u jsem to takto dělal (je lepí vyvrtat dirku zezadu a tyčku vyrazit - stane se e někdy jí závlařka ne se střihne zničí tak dám jinou) , jene on se nechtěl trápit s brzdičema
No mne ta zavlacka nela vôbec rozhýba , aj to uloenie ktoré tam drí ta zavlacka je celé zahrdzavene, hýbe sa to a na tom druhom klbiku na tej tyčke , vrtaku sa tie cez tu zavlacku nechcelo, spravím to inokedy a vymenim rovno manety na piestoch, brzdy som rozhýbal a predpripravil na vymenu cca o mesiac ... veci mám nakúpené , ABS snímaču sa tie nechcelo von, a musel som stihnú auto posklada aby zbytočne nedrali obsadený zdvihak ... inakie v pohode robota len pri mojom niekedy zbytočnom perfekcionizme by som stym zabil vežmi veža času ktorý som nemal 😀, keď to porovnám napr s volvom s toho istého roku ktoré mám je vidno e čo sa týka karosérie , dielov nápravy atd je to Volvo oveža kvalitnejie ( tam nehrozí e niečo nejde povoli , a karoséria hrdzu nepozná ) no ceny dielov sú skoro raz tak drahé ... inakie je ten Citroën v pohode a v pomere k cene mu odpúam neduhy
No mne ta zavlacka nela vôbec rozhýba , aj to uloenie ktoré tam drí ta zavlacka je celé zahrdzavene, hýbe sa to a na tom druhom klbiku na tej tyčke , vrtaku sa tie cez tu zavlacku nechcelo, spravím to inokedy a vymenim rovno manety na piestoch, brzdy som rozhýbal a predpripravil na vymenu cca o mesiac ... veci mám nakúpené , ABS snímaču sa tie nechcelo von, a musel som stihnú auto posklada aby zbytočne nedrali obsadený zdvihak ... inakie v pohode robota len pri mojom niekedy zbytočnom perfekcionizme by som stym zabil vežmi veža času ktorý som nemal 😀, keď to porovnám napr s volvom s toho istého roku ktoré mám je vidno e čo sa týka karosérie , dielov nápravy atd je to Volvo oveža kvalitnejie ( tam nehrozí e niečo nejde povoli , a karoséria hrdzu nepozná ) no ceny dielov sú skoro raz tak drahé ... inakie je ten Citroën v pohode a v pomere k cene mu odpúam neduhy
|
|
24.03.2021 05:19 -
Re: Zadní ramena - vrzání, kola do A, atd. / C5 I,II
|
3304297
|
|
agos
|
|
|
PATaMAT napsal(a): Původní sloení z výroby má vdy vymezovací podloku. A to měření celkového sloení po nalisování .... nic si nepochopil ...
Neboj nič, pochopil, je to dobre zloené ... nie je to vy krát čo mám skúsenos s kuzelovimi loiskami 😀, zase nehžadajme v primitívnej kontrukcii vedu. Sedi to dobre a sedí to aj podža novodou ktoré sú na nete/ktoré mi tu žudia poslali. Takze pochopil a je to poskladané správne , a keďe je to hotové s mojej strany vetko a nemusím sa dalej k tomu vyjadrova
Neboj nič, pochopil, je to dobre zloené ... nie je to vy krát čo mám skúsenos s kuzelovimi loiskami 😀, zase nehžadajme v primitívnej kontrukcii vedu. Sedi to dobre a sedí to aj podža novodou ktoré sú na nete/ktoré mi tu žudia poslali. Takze pochopil a je to poskladané správne , a keďe je to hotové s mojej strany vetko a nemusím sa dalej k tomu vyjadrova :-))))
|
|
24.03.2021 14:08 -
Re: Zadní ramena - vrzání, kola do A, atd. / C5 I,II
|
3304401
|
|
Bernhard
|
Příspěvek byl vymazán. Vymazal(a) alx, 24.03.21 16:58 Důvod: offtopic | | |
|
24.03.2021 23:07 -
Re: Zadní ramena - vrzání, kola do A, atd. / C5 I,II
|
3304446
|
|
Bernhard
|
Město: Brno, Auto: Octavia | Počet příspěvků: 20 |
|
|
Tak znovu. A raději to rozvedu. Take od agos přehnaná sebedůvěra, na tom si trvám. Před 14 dny jsem dával dělat zadní ramena na své C5 u jednoho z místních specialistů a měl jsem to těstí, e jsem mohl sledovat celou operaci osobně. Vskutku to není jednoduchá práce, i přes zmiňovanou primitivní konstrukci, pokud se to má udělat tak jak je třeba. Návod na netu je fajn, mecho který to dělal x-krát je lepí.
Tak znovu. A raději to rozvedu. Take od agos přehnaná sebedůvěra, na tom si trvám. Před 14 dny jsem dával dělat zadní ramena na své C5 u jednoho z místních specialistů a měl jsem to těstí, e jsem mohl sledovat celou operaci osobně. Vskutku to není jednoduchá práce, i přes zmiňovanou primitivní konstrukci, pokud se to má udělat tak jak je třeba. Návod na netu je fajn, mecho který to dělal x-krát je lepí.
|
|
02.05.2021 08:48 -
Re: Zadní ramena - vrzání, kola do A, atd. / C5 I,II
|
3308859
|
|
Pavel123
|
Město: Beneov, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 61 |
|
|
Vidím téma vrzání, zadní náprava.Tak také tedy přispěji svojí zkueností.Pro upřesnění mám C5 I- break.Ano v poslední době se mi také ozývalo vrzání,rány atp. z obou stran zadní nápravy.Trvalo to cca půl roku. Příčina byla jasná-loiska zadních ramen.Koupil jsem tedy od SKF opravné sady a z důvodů 2 odmítnutí v servisu a jednom předraení jsem hledal vnitřní sílu k jejich výměně.Odvahu jsem nael a včera jsme se s kámoem do toho pustili.Dělali jsme to na chodníku cca 7hodin.7 hodin to trvalo proto, protoe jsme nemohli povolit stabilizátor a utrhli dva vořechy(torxy)a jeli shánět nové.Celé je to hlavně o povolování.Nakonec stabilizátor povolit neel.Autogen jsme neměli a tak jsme vymysleli jiný způsob výměny.A to bez povolení stabilizátoru.Sundali jsme toti obě ramena najednou.Pochopitelně jsme měli sundané brzdiče.Pak jsme povolili rouby ramen a obě ramena spojené stabilizátorem(neel za boha povolit),jsme na heverech pomalu a po kousíčku spoutěli,starý sračky vymlátili,najebali hafo vazelíny a osadili novými loisky.Lehce jsme přizvedli ramena a prostrčili rouby.Pak to lo jako po másle.A hlavně vude mrak vazelíny.Neetřit. Zvuky zmizely , náprava jako v peřince.Jetě bych chtěl podotknout, e kadá strana má pochopitelně dvě loiska.Zajímavé je, e na kadé straně bylo v prdeli vdy to vnějí.....No nic.Tak to je ve od mechanika amatéra. Hlavně lidi neplate předraené servisy.Jsou to lumpové a nevědí co chtít.Mnohokrát jsem se setkal, kdy tvrdí třeba i tady na fóru, jaká je konkrétní věc brnkačka a jak to jde rychle a pak se diví,e člověk pochybuje o jejich ceně , kdy si řeknou tolik,e hodina práce vychází třeba i na 2500,-kč a víc. Stala se mi tady toti taková věc, e jeden nejmenovaný předraený mistr světa se chlubil , e vymění ventilátor za 15min. a pak se divil, e nechci dát za takovou práci v servisu 1500,-kč To fakt ne.Úplně mimo realit.Hadr na hlavu a chladit.... Tak a se vám daří chlapi s výměnou loisek zadních ramen.Nyní mě čeká výměna spojky.Ale to u je zase jiný příběh.Uvidím,kolik si řeknou v servisu.
Vidím téma vrzání, zadní náprava.Tak také tedy přispěji svojí zkueností.Pro upřesnění mám C5 I- break.Ano v poslední době se mi také ozývalo vrzání,rány atp. z obou stran zadní nápravy.Trvalo to cca půl roku. Příčina byla jasná-loiska zadních ramen.Koupil jsem tedy od SKF opravné sady a z důvodů 2 odmítnutí v servisu a jednom předraení jsem hledal vnitřní sílu k jejich výměně.Odvahu jsem nael a včera jsme se s kámoem do toho pustili.Dělali jsme to na chodníku cca 7hodin.7 hodin to trvalo proto, protoe jsme nemohli povolit stabilizátor a utrhli dva vořechy(torxy)a jeli shánět nové.Celé je to hlavně o povolování.Nakonec stabilizátor povolit neel.Autogen jsme neměli a tak jsme vymysleli jiný způsob výměny.A to bez povolení stabilizátoru.Sundali jsme toti obě ramena najednou.Pochopitelně jsme měli sundané brzdiče.Pak jsme povolili rouby ramen a obě ramena spojené stabilizátorem(neel za boha povolit),jsme na heverech pomalu a po kousíčku spoutěli,starý sračky vymlátili,najebali hafo vazelíny a osadili novými loisky.Lehce jsme přizvedli ramena a prostrčili rouby.Pak to lo jako po másle.A hlavně vude mrak vazelíny.Neetřit. :-) Zvuky zmizely , náprava jako v peřince.Jetě bych chtěl podotknout, e kadá strana má pochopitelně dvě loiska.Zajímavé je, e na kadé straně bylo v prdeli vdy to vnějí.....No nic.Tak to je ve od mechanika amatéra. Hlavně lidi neplate předraené servisy.Jsou to lumpové a nevědí co chtít.Mnohokrát jsem se setkal, kdy tvrdí třeba i tady na fóru, jaká je konkrétní věc brnkačka a jak to jde rychle a pak se diví,e člověk pochybuje o jejich ceně , kdy si řeknou tolik,e hodina práce vychází třeba i na 2500,-kč a víc. :-( Stala se mi tady toti taková věc, e jeden nejmenovaný předraený mistr světa se chlubil , e vymění ventilátor za 15min. a pak se divil, e nechci dát za takovou práci v servisu 1500,-kč :-d To fakt ne.Úplně mimo realit.Hadr na hlavu a chladit.... :palec Tak a se vám daří chlapi s výměnou loisek zadních ramen.Nyní mě čeká výměna spojky.Ale to u je zase jiný příběh.Uvidím,kolik si řeknou v servisu.
|
|
02.05.2021 13:30 -
Re: Zadní ramena - vrzání, kola do A, atd. / C5 I,II
|
3308903
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1300 |
|
|
Pavel123 napsal(a): Vidím téma vrzání,
Jste dobří, e jste to dali na silnici ... Ale, kdy u to bylo celé venku, byl by problém navařit na torxy u stabilizátoru velkou matici a povolit, rozloit, namazat a pak zase sloit v autě??? Jinak předpokládám, e jste pouili správnou tlouku vymezovacích podloek pro vymezení vůle ... nebo ne jako "agos"
Jste dobří, e jste to dali na silnici ... Ale, kdy u to bylo celé venku, byl by problém navařit na torxy u stabilizátoru velkou matici a povolit, rozloit, namazat a pak zase sloit v autě??? Jinak předpokládám, e jste pouili správnou tlouku vymezovacích podloek pro vymezení vůle ... nebo ne jako "agos" ;-)
Přílohy: vymezovaci_podlozky_01-05.jpg ( 549698b ) - |
|
02.05.2021 14:01 -
Re: Zadní ramena - vrzání, kola do A, atd. / C5 I,II
|
3308911
|
|
Pavel123
|
Město: Beneov, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 61 |
|
|
PATaMAT napsal(a): Jste dobří, e jste to dali na silnici ... Ale, kdy u to bylo celé venku, byl by problém navařit na torxy u stabilizátoru velkou matici a povolit, rozloit, namazat a pak zase sloit v autě??? Jinak předpokládám, e jste pouili správnou tlouku vymezovacích podloek pro vymezení vůle ... nebo ne jako "agos"
Abych pravdu řekl, na nějako matici nebyl čas.Ani jsme ji neměli čím navařit.U jsme byli mylenkami na grilovačce.Take stabilizační tyč je holt v současné době nedemontovatelná.A ani mi to nijak nevadí.Co se týká vymezovacích podloek, tak tam je to horí. Koupil jsem si sady od SKF a zjistil a v den montáe,e v té krabici ádné přibaleny nebyly.Pochopitelně já si ádné sólo nekoupil.Take co s tím....Jsem obyčejnej elektrikář a tak jsem jako naprostej laik rozhodl, e do toho půjdem i bez podloek.Měl jsem určité obavy , e a budeme montovat nové kusy tak jak vymezíme případnou vůli. Ale můu říci, e ramena tam ly poměrně fest a moná bych tam ani ádnou podloku nenacpal.Take tam ádné nejsou.Co se tedy můe stát? Budou se nerovnoměrně sjídět zadní gumy asi.Nevím.Ale já najedu za rok cca 10tisíc km, jinak ve sl. autem, take i kdyby se měly více sjídět,tak to nebude snad trága. To dřív ztratí vlastnosti a zestárnou. Anebo tady melu kraviny a to e tam nejsou ony podloky ,tak to způsobí něco jiného.Budu rád,kdy mě opraví. Jak říkám,jen blbej elektrikář....Rád si nechám poradit a poučit se.
Abych pravdu řekl, na nějako matici nebyl čas.Ani jsme ji neměli čím navařit.U jsme byli mylenkami na grilovačce.Take stabilizační tyč je holt v současné době nedemontovatelná.A ani mi to nijak nevadí.Co se týká vymezovacích podloek, tak tam je to horí.:-( Koupil jsem si sady od SKF a zjistil a v den montáe,e v té krabici ádné přibaleny nebyly.Pochopitelně já si ádné sólo nekoupil.Take co s tím....Jsem obyčejnej elektrikář a tak jsem jako naprostej laik rozhodl, e do toho půjdem i bez podloek.Měl jsem určité obavy , e a budeme montovat nové kusy tak jak vymezíme případnou vůli. Ale můu říci, e ramena tam ly poměrně fest a moná bych tam ani ádnou podloku nenacpal.Take tam ádné nejsou.Co se tedy můe stát? Budou se nerovnoměrně sjídět zadní gumy asi.Nevím.Ale já najedu za rok cca 10tisíc km, jinak ve sl. autem, take i kdyby se měly více sjídět,tak to nebude snad trága. To dřív ztratí vlastnosti a zestárnou. Anebo tady melu kraviny a to e tam nejsou ony podloky ,tak to způsobí něco jiného.Budu rád,kdy mě opraví. Jak říkám,jen blbej elektrikář....;-)Rád si nechám poradit a poučit se.:-))))
|
|
02.05.2021 14:45 -
Re: Zadní ramena - vrzání, kola do A, atd. / C5 I,II
|
3308914
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1300 |
|
|
Vymezovací podloky se dávají dovnitř mezi loisko a opěrný krouek podle délky trubky, vymezuje se vule - "předepnutí" kuelíkového loiska na určitou míru, kdy se to namontuje a stáhne v autě, aby to do sebe tlačilo tak akorát, při zatíení se neoddálilo na kuelu a nevznikla tam vůle k vzájemnému pohybu - následně klepání loiska a postupné vyklepání důlku válečkem a destrukce... nebo naopak přílině velký tlak v loisku a následné ulomení opěrného lemu pro válečky-kuelíky, následné vysunutí válečku mimo loisko a destrukce ... ( podloka 5)
Srovnání provedení loisek - následná předpokládaná únosnost ... Originál prvovýroba je Timken.
Vymezovací podloky se dávají dovnitř mezi loisko a opěrný krouek podle délky trubky, vymezuje se vule - "předepnutí" kuelíkového loiska na určitou míru, kdy se to namontuje a stáhne v autě, aby to do sebe tlačilo tak akorát, při zatíení se neoddálilo na kuelu a nevznikla tam vůle k vzájemnému pohybu - následně klepání loiska a postupné vyklepání důlku válečkem a destrukce... nebo naopak přílině velký tlak v loisku a následné ulomení opěrného lemu pro válečky-kuelíky, následné vysunutí válečku mimo loisko a destrukce ... ( podloka 5)
Srovnání provedení loisek - následná předpokládaná únosnost ... Originál prvovýroba je Timken.
Přílohy: vymezovaci_ramena_c5.jpg ( 298275b ) - timken_porovnání_skf.jpg ( 103184b ) - |
|
02.05.2021 14:59 -
Re: Zadní ramena - vrzání, kola do A, atd. / C5 I,II
|
3308919
|
|
Pavel123
|
Město: Beneov, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 61 |
|
|
Hm. Tak podle toho co píe ,nejde ani tak o gumy, jako o ivotnost vyměněných loisek.No co nadělám, u to vyndavat nebudu.Hele já bych to do servisu klidně dal,ale za rozumný peníz.Jak jsem psal, ve dvou mě vyrazili,e to nedělaj a ve třetím si borec řekl 12tisíc za práci.Materiál jsem měl svůj.Nabízel jsem mu max 7tisíc.Prý málo.No nevím,ale cena se mi zdála přehnaná.No nic.Uvidíme kdy to zase začne vrzat,kdy jsem to takhle podělal.Jinak pochopitelně děkuji za vysvětlení.
Hm. Tak podle toho co píe ,nejde ani tak o gumy, jako o ivotnost vyměněných loisek.No co nadělám, u to vyndavat nebudu.Hele já bych to do servisu klidně dal,ale za rozumný peníz.Jak jsem psal, ve dvou mě vyrazili,e to nedělaj a ve třetím si borec řekl 12tisíc za práci.Materiál jsem měl svůj.Nabízel jsem mu max 7tisíc.Prý málo.No nevím,ale cena se mi zdála přehnaná.No nic.Uvidíme kdy to zase začne vrzat,kdy jsem to takhle podělal.:-(Jinak pochopitelně děkuji za vysvětlení.:palec
|
|
03.05.2021 13:15 -
Re: Zadní ramena - vrzání, kola do A, atd. / C5 I,II
|
3309078
|
|
jruze
|
|
|
nevím ale do Veselí nad Lunicí to není a tak daleko a určitě né za peníze o kterých píe (jinak já pouívám SKF a dávám záruku 100000km)
nevím ale do Veselí nad Lunicí to není a tak daleko a určitě né za peníze o kterých píe;-) (jinak já pouívám SKF a dávám záruku 100000km)
|
|
| |
|
|