| | |
02.04.2018 15:23 -
Re: Zadní ramena - vrzání, kola do A, atd. / C5 I,II
|
3145042
|
|
222111222
|
Město: Dobří, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X Break | Počet příspěvků: 24 |
|
|
PATaMAT
Jo jo vpohodě jen jsem se ptal informačně nyní vím e cena není nikterak íleně přemrtěná. Kadopádně díky za info .
PATaMAT
Jo jo vpohodě jen jsem se ptal informačně nyní vím e cena není nikterak íleně přemrtěná. Kadopádně díky za info .
|
|
02.04.2018 15:46 -
Re: Zadní ramena - vrzání, kola do A, atd. / C5 I,II
|
3145063
|
|
Luki_C5
|
Město: Holeov, Auto: C6 2.7 HDI Exclusive | Počet příspěvků: 971 |
|
|
Ja taky nedelam ze sad. Ja jen rikam ze mechanici co delaji ze sady a delaji za maloobchodni ceny tak se dostanou klidne na tech 9000,-
At dela kazdy co umi a uctuje si co kdo je ochotny zaplatit.
Ja taky nedelam ze sad. Ja jen rikam ze mechanici co delaji ze sady a delaji za maloobchodni ceny tak se dostanou klidne na tech 9000,-
At dela kazdy co umi a uctuje si co kdo je ochotny zaplatit. ;-)
|
|
02.04.2018 16:21 -
Re: Zadní ramena - vrzání, kola do A, atd. / C5 I,II
|
3145085
|
|
jruze
|
|
|
To je zase zábava - dovedu udělat z.ramena od čtyřech hodin a i dva dny práce, ramena pro zábavu neměním (ale neopravuji - málokdy bývají tak aby se nedali po malé opravě pouít - vdy to konzultuji s majitelem nebo dodatečně ukáu popř.i nafotím(vdy je informovám o horí variantě a větí ceně - pokud to jde a jsem si jistý e vydrí nechávám nebo max. sníím záruku na Km a to si musím být jisty e vydrí víc jak 60000Km jinak měním.) s brzdičema je to horí protoe to nikdy nevím a nepůu zjistit.
A jdou rukou ? = polu ti je nebo se stavím a ukáe mi jak a za co je chytí a vytáhne z jedné strany utrenej a z druhé uříznutej a ohřívám je vdy (na kolik nevím nemám teplověr - nebo mám takovej co se s ním měří tepelné ztráty domů) a musí uříznout hlavu roubu a tahat za závit páč na C5 jsou vdy nebo skoro uhnuté v tom závitovim konci - take tam néé a k závitu se mu moc nechce páč ho při povolováné kousne v brzdiči. Mimo to rouby mají jiný závit ( to u jsem tu měl také e dali normální a odepsali závit v rameni,nebo byla z druhé strany matice a tu přivařili komplet i ke títu.)No a to nemluvím o rozpadlejch očkách na roubek co drí destičky (dokonce mi přijel auto se zajitěním tohoto roubku a destiček plastonou drcpáskou- ale to prý bylo jen na cestu ke mně) to tak. (a cena dobrejch starích = u mne +- 500,-)
To je zase zábava - dovedu udělat z.ramena od čtyřech hodin a i dva dny práce, ramena pro zábavu neměním (ale neopravuji - málokdy bývají tak aby se nedali po malé opravě pouít - vdy to konzultuji s majitelem nebo dodatečně ukáu popř.i nafotím(vdy je informovám o horí variantě a větí ceně - pokud to jde a jsem si jistý e vydrí nechávám nebo max. sníím záruku na Km a to si musím být jisty e vydrí víc jak 60000Km jinak měním.) s brzdičema je to horí protoe to nikdy nevím a nepůu zjistit.
A jdou rukou ? = polu ti je nebo se stavím a ukáe mi jak a za co je chytí a vytáhne z jedné strany utrenej a z druhé uříznutej a ohřívám je vdy (na kolik nevím nemám teplověr - nebo mám takovej co se s ním měří tepelné ztráty domů) a musí uříznout hlavu roubu a tahat za závit páč na C5 jsou vdy nebo skoro uhnuté v tom závitovim konci - take tam néé a k závitu se mu moc nechce páč ho při povolováné kousne v brzdiči. Mimo to rouby mají jiný závit ( to u jsem tu měl také e dali normální a odepsali závit v rameni,nebo byla z druhé strany matice a tu přivařili komplet i ke títu.)No a to nemluvím o rozpadlejch očkách na roubek co drí destičky (dokonce mi přijel auto se zajitěním tohoto roubku a destiček plastonou drcpáskou- ale to prý bylo jen na cestu ke mně) to tak.;-) (a cena dobrejch starích = u mne +- 500,-)
|
|
03.04.2018 09:09 -
Re: Zadní ramena - vrzání, kola do A, atd. / C5 I,II
|
3145274
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1302 |
|
|
jruze napsal(a): A jdou rukou ? = polu ti je nebo se stavím a ukáe mi jak a za co je chytí a vytáhne z jedné strany utrenej a z druhé uříznutej a ohřívám je vdy (na kolik nevím nemám teplověr - nebo mám takovej co se s ním měří tepelné ztráty domů) a musí uříznout hlavu roubu a tahat za závit páč na C5 jsou vdy nebo skoro uhnuté v tom závitovim konci - take tam néé a k závitu se mu moc nechce páč ho při povolováné kousne v brzdiči. (a cena dobrejch starích = u mne +- 500,-)
Ale tak daleko si to nechal dojít ty, e si utrhl hlavu a uřízl u ramene... Upřímě, tak blbě sem to udělal taky kdy sem byl mladej a blbej ... ukroutil a uřízl ... Jen jednou či dvakrát a řekl sem si tak takhle tedy NE. Snaím se poučit a pracovní postupy vymyslet-upravit tak aby se to u nestalo.
Tak e kdy u sem starej a blbej, proč si to neulehčit.... rouby tahám celé i se závitem přes brzdič a jde to velmi dobře a kdy je roub ohnutej, nevadí to, jen lépe vyčistí díru od závitu.
Postup mám takovej, e jednou rukou ohřívám autogenem brzdič po celé délce jak probíhá roub tak dlouho a si začne foukat kouř z otvorů pro lepidlo., to je prvotní známka dobré teploty. Pak nasadím rázovej povolovák a jednou rukou hrkám a druhou pořád nahřívám. Při dosaení potřebné teploty se to začne povolovat a z otvorů pro lepidlo vylítne suchej prach z rozpadlého lepidla, kterej plamenem chytne a vybuchne jak plyn. Udělá to takovej zvlátní efekt, tak se neleknout, nic to nezapálí. No a pak ten roub vylítne jak po másle a vyčistí i díru od lepidla.
Kdy to takhle povolím, roub vytáhnu z brzdiče dvěma prsty jedné ruky... Jednou rukou to i povoluji ... To je ve přátelé.
Klidně mi ty dojebané brzdiče poli, něco s tím vymyslím, kdy u si to tak udělal...
PS, málo to ohřívá, chce to víc ...
A stále mám sadu gumiček do brzdiče za pár korun, kdybych to náhodou upekl moc.
Ale tak daleko si to nechal dojít ty, e si utrhl hlavu a uřízl u ramene... Upřímě, tak blbě sem to udělal taky kdy sem byl mladej a blbej ... ukroutil a uřízl ... Jen jednou či dvakrát a řekl sem si tak takhle tedy NE. Snaím se poučit a pracovní postupy vymyslet-upravit tak aby se to u nestalo.
Tak e kdy u sem starej a blbej, proč si to neulehčit.... rouby tahám celé i se závitem přes brzdič a jde to velmi dobře a kdy je roub ohnutej, nevadí to, jen lépe vyčistí díru od závitu.
Postup mám takovej, e jednou rukou ohřívám autogenem brzdič po celé délce jak probíhá roub tak dlouho a si začne foukat kouř z otvorů pro lepidlo., to je prvotní známka dobré teploty. Pak nasadím rázovej povolovák a jednou rukou hrkám a druhou pořád nahřívám. Při dosaení potřebné teploty se to začne povolovat a z otvorů pro lepidlo vylítne suchej prach z rozpadlého lepidla, kterej plamenem chytne a vybuchne jak plyn. Udělá to takovej zvlátní efekt, tak se neleknout, nic to nezapálí. No a pak ten roub vylítne jak po másle a vyčistí i díru od lepidla.
Kdy to takhle povolím, roub vytáhnu z brzdiče dvěma prsty jedné ruky... Jednou rukou to i povoluji ... To je ve přátelé. ;-)
Klidně mi ty dojebané brzdiče poli, něco s tím vymyslím, kdy u si to tak udělal...
PS, málo to ohřívá, chce to víc ...;-)
A stále mám sadu gumiček do brzdiče za pár korun, kdybych to náhodou upekl moc.
|
|
03.04.2018 10:14 -
Re: Zadní ramena - vrzání, kola do A, atd. / C5 I,II
|
3145285
|
|
jruze
|
|
|
PATaMAT napsal(a): Ale tak daleko si to nechal dojít ty, e si utrhl hlavu a uřízl u ramene... Upřímě, tak blbě sem to udělal taky kdy sem byl mladej a blbej ... ukroutil a uřízl ... Jen jednou či dvakrát a řekl sem si tak takhle tedy NE. Snaím se poučit a pracovní postupy vymyslet-upravit tak aby se to u nestalo.
Tak e kdy u sem starej a blbej, proč si to neulehčit.... rouby tahám celé i se závitem přes brzdič a jde to velmi dobře a kdy je roub ohnutej, nevadí to, jen lépe vyčistí díru od závitu.
Postup mám takovej, e jednou rukou ohřívám autogenem brzdič po celé délce jak probíhá roub tak dlouho a si začne foukat kouř z otvorů pro lepidlo., to je prvotní známka dobré teploty. Pak nasadím rázovej povolovák a jednou rukou hrkám a druhou pořád nahřívám. Při dosaení potřebné teploty se to začne povolovat a z otvorů pro lepidlo vylítne suchej prach z rozpadlého lepidla, kterej plamenem chytne a vybuchne jak plyn. Udělá to takovej zvlátní efekt, tak se neleknout, nic to nezapálí. No a pak ten roub vylítne jak po másle a vyčistí i díru od lepidla.
Kdy to takhle povolím, roub vytáhnu z brzdiče dvěma prsty jedné ruky... Jednou rukou to i povoluji ... To je ve přátelé.
Klidně mi ty dojebané brzdiče poli, něco s tím vymyslím, kdy u si to tak udělal...
PS, málo to ohřívá, chce to víc ...
A stále mám sadu gumiček do brzdiče za pár korun, kdybych to náhodou upekl moc.
To já to ořívám také tak, ale kdy jsou rouby ohnuté tak e brzdiče je někdo ubruuje aby lo otáčet ráfkem u je neprotáhne. Ke mně jezdá tak 30% takovejch co nepovolí ničím, řeu jen kdy jsou rozpadlé očka pro zajitění destiček a nebo kdy ulítne hlava i kdy je ohřátej brzdič.(kdy u se sním dá točit tak je to dobré-kdy u se roztočí tak se dá lepidlo ,,vypálit" teplem třením roubu= nechám ho točit a to lepidlo se vypálí a vylítá jak dírkama tak kolem roubu . Starí mám po 500,- = je to rychlejí.(a pojedu do Olomóca tak ti je můu hodit a nejde to ven ani ohřáté na lisu , zkouel jsem i si udělat přípravek 12.roub navařit na vyčnívající koub a dostat ho ven závitem - přetrhne to ten origo roub(né za svárem kde je křehkej) asi ti tam jezdí lepí auta)
To já to ořívám také tak, ale kdy jsou rouby ohnuté tak e brzdiče je někdo ubruuje aby lo otáčet ráfkem u je neprotáhne. Ke mně jezdá tak 30% takovejch co nepovolí ničím, řeu jen kdy jsou rozpadlé očka pro zajitění destiček a nebo kdy ulítne hlava i kdy je ohřátej brzdič.(kdy u se sním dá točit tak je to dobré-kdy u se roztočí tak se dá lepidlo ,,vypálit" teplem třením roubu= nechám ho točit a to lepidlo se vypálí a vylítá jak dírkama tak kolem roubu . Starí mám po 500,- = je to rychlejí.(a pojedu do Olomóca tak ti je můu hodit a nejde to ven ani ohřáté na lisu , zkouel jsem i si udělat přípravek 12.roub navařit na vyčnívající koub a dostat ho ven závitem - přetrhne to ten origo roub(né za svárem kde je křehkej) asi ti tam jezdí lepí auta)
|
|
03.04.2018 13:41 -
Re: Zadní ramena - vrzání, kola do A, atd. / C5 I,II
|
3145314
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1302 |
|
|
Problém bude, e to málo ohřeje. To lepidlo se musí rozpadnout samo teplem, čím rychleji na poadovanou teplotu tím lépe. Opravdu de to nebát ohřát více ...pak to lítá samo ven. Ubrouený brzdiče sem měl taky a vechno to lo po ohřátí bez problému.
Problém bude, e to málo ohřeje. To lepidlo se musí rozpadnout samo teplem, čím rychleji na poadovanou teplotu tím lépe. Opravdu de to nebát ohřát více ...pak to lítá samo ven. Ubrouený brzdiče sem měl taky a vechno to lo po ohřátí bez problému.
|
|
03.04.2018 14:00 -
Re: Zadní ramena - vrzání, kola do A, atd. / C5 I,II
|
3145316
|
|
Luki_C5
|
Město: Holeov, Auto: C6 2.7 HDI Exclusive | Počet příspěvků: 971 |
|
|
Ja jsem si z duvodu obrousenych hlav sroubu koupil tuto sadu. .link. Jen vetsi a kvalirnejsi. Bylo to sice za 4500,- ale tolik nervu co mi to zachranilo. A od te doby jsem neutrhl ani jednu tx55 na stabilaku. Vse resim timto zpusobem. A ne jen tady ale i srouby na vyfuku a dalsi hruzy.
Ja jsem si z duvodu obrousenych hlav sroubu koupil tuto sadu. https://www.google.cz/search?q=hlavice+na+strzene+srouby&client=safari&channel=iphone_bm&dcr=0&prmd=ismvn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiAu9XthZ7aAhVJUlAKHbFRAdUQ_AUIESgB&biw=320&bih=529#imgdii=nuroNaMVnnNKuM:&imgrc=CGY8K6iXR7fabM: Jen vetsi a kvalirnejsi. Bylo to sice za 4500,- ale tolik nervu co mi to zachranilo. A od te doby jsem neutrhl ani jednu tx55 na stabilaku. Vse resim timto zpusobem. A ne jen tady ale i srouby na vyfuku a dalsi hruzy.
|
|
03.04.2018 15:54 -
Re: Zadní ramena - vrzání, kola do A, atd. / C5 I,II
|
3145323
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1302 |
|
|
Luki_C5 napsal(a): Ja jsem si z duvodu obrousenych hlav sroubu koupil tuto sadu. .link. Jen vetsi a kvalirnejsi. Bylo to sice za 4500,- ale tolik nervu co mi to zachranilo. A od te doby jsem neutrhl ani jednu tx55 na stabilaku. Vse resim timto zpusobem. A ne jen tady ale i srouby na vyfuku a dalsi hruzy. Kolikátka pasuje nejlíp na ty torxy na stabiláku?
Kolikátka pasuje nejlíp na ty torxy na stabiláku?
|
|
03.04.2018 16:09 -
Re: Zadní ramena - vrzání, kola do A, atd. / C5 I,II
|
3145324
|
|
Luki_C5
|
Město: Holeov, Auto: C6 2.7 HDI Exclusive | Počet příspěvků: 971 |
|
|
19
19
|
|
05.04.2018 13:07 -
Re: Zadní ramena - vrzání, kola do A, atd. / C5 I,II
|
3145672
|
|
222111222
|
Město: Dobří, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X Break | Počet příspěvků: 24 |
|
|
Tak dnes mi pan Podskalsky napsal auto hotovo a cena 13500 Kč ....
Tak dnes mi pan Podskalsky napsal auto hotovo a cena 13500 Kč ....
|
|
05.04.2018 13:39 -
Re: Zadní ramena - vrzání, kola do A, atd. / C5 I,II
|
3145677
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1302 |
|
|
222111222 napsal(a): Tak dnes mi pan Podskalsky napsal auto hotovo a cena 13500 Kč .... Hmm, předběná byla 9000,- a teď tohle ... to je navýení o 50% , to by mě docela zajímalo co ti jak počítal, nechal bych si to pěkně poloku po poloce vysvětlit a doloit, ta cena je vyí ne obvykle.
Hmm, předběná byla 9000,- a teď tohle ... to je navýení o 50% , to by mě docela zajímalo co ti jak počítal, nechal bych si to pěkně poloku po poloce vysvětlit a doloit, ta cena je vyí ne obvykle.
|
|
05.04.2018 13:46 -
Re: Zadní ramena - vrzání, kola do A, atd. / C5 I,II
|
3145678
|
|
222111222
|
Město: Dobří, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X Break | Počet příspěvků: 24 |
|
|
PATaMAT No docela mne to dost zarazilo , jinak jsem Ti psal sms ...a diky jak ma vypadat ta zaruka ???
PATaMAT No docela mne to dost zarazilo , jinak jsem Ti psal sms ...a diky jak ma vypadat ta zaruka ???
|
|
06.04.2018 15:53 -
Re: Zadní ramena - vrzání, kola do A, atd. / C5 I,II
|
3146010
|
|
222111222
|
Město: Dobří, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X Break | Počet příspěvků: 24 |
|
|
jruze napsal(a): To je zase zábava - dovedu udělat z.ramena od čtyřech hodin a i dva dny práce, ramena pro zábavu neměním (ale neopravuji - málokdy bývají tak aby se nedali po malé opravě pouít - vdy to konzultuji s majitelem nebo dodatečně ukáu popř.i nafotím(vdy je informovám o horí variantě a větí ceně - pokud to jde a jsem si jistý e vydrí nechávám nebo max. sníím záruku na Km a to si musím být jisty e vydrí víc jak 60000Km jinak měním.) s brzdičema je to horí protoe to nikdy nevím a nepůu zjistit.
A jdou rukou ? = polu ti je nebo se stavím a ukáe mi jak a za co je chytí a vytáhne z jedné strany utrenej a z druhé uříznutej a ohřívám je vdy (na kolik nevím nemám teplověr - nebo mám takovej co se s ním měří tepelné ztráty domů) a musí uříznout hlavu roubu a tahat za závit páč na C5 jsou vdy nebo skoro uhnuté v tom závitovim konci - take tam néé a k závitu se mu moc nechce páč ho při povolováné kousne v brzdiči. Mimo to rouby mají jiný závit ( to u jsem tu měl také e dali normální a odepsali závit v rameni,nebo byla z druhé strany matice a tu přivařili komplet i ke títu.)No a to nemluvím o rozpadlejch očkách na roubek co drí destičky (dokonce mi přijel auto se zajitěním tohoto roubku a destiček plastonou drcpáskou- ale to prý bylo jen na cestu ke mně) to tak. (a cena dobrejch starích = u mne +- 500,-)
Jo to je hezke jak se zde placas do prsou jak se to dela levne a ze Podskalsky to předruje ,ale u nepíe ,e to dělá společně s ním a tedy si oba namastite kapsu , no jo holt Tě Podskalsky prasknul a cena 13500 je asi normalni pro tebe .....No a za 20 hod prace =8100 Kč to je sluná sazba temeř stejná jako u citroenu
Jo to je hezke jak se zde placas do prsou jak se to dela levne a ze Podskalsky to předruje ,ale u nepíe ,e to dělá společně s ním a tedy si oba namastite kapsu , no jo holt Tě Podskalsky prasknul a cena 13500 je asi normalni pro tebe .....No a za 20 hod prace =8100 Kč to je sluná sazba temeř stejná jako u citroenu
Přílohy: 20180405_202256.jpg ( 124916b ) - paragon 20180405_202155.jpg ( 145546b ) - paragon 20180405_202136.jpg ( 142846b ) - paragon 20180405_202116.jpg ( 125940b ) - paragon 20180405_202110.jpg ( 139126b ) - paragon |
|
06.04.2018 18:28 -
Re: Zadní ramena - vrzání, kola do A, atd. / C5 I,II
|
3146164
|
|
Luki_C5
|
Město: Holeov, Auto: C6 2.7 HDI Exclusive | Počet příspěvků: 971 |
|
|
Ty Lato. Kdyby si umel pocitat tak 8100,- : 20 je 405,- na hodinu. Asi bych zajel do toho tveho Citroenu a zjistil by si ze je sazba 992,-/h.
Nemel sis kupovat vyrajtovanou karu a nebo pak neplakat jak te kazdej okradl. 🙈🙈🙈
Ty Lato. Kdyby si umel pocitat tak 8100,- : 20 je 405,- na hodinu. Asi bych zajel do toho tveho Citroenu a zjistil by si ze je sazba 992,-/h.
Nemel sis kupovat vyrajtovanou karu a nebo pak neplakat jak te kazdej okradl. 🙈🙈🙈
|
|
06.04.2018 18:58 -
Re: Zadní ramena - vrzání, kola do A, atd. / C5 I,II
|
3146194
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
PATaMAT napsal(a): Hmm, předběná byla 9000,- a teď tohle ... to je navýení o 50% , to by mě docela zajímalo co ti jak počítal, nechal bych si to pěkně poloku po poloce vysvětlit a doloit, ta cena je vyí ne obvykle.
a dival ses Milane jen na cenu nebo ses podival i na tu uctenku zaco to je?
a dival ses Milane jen na cenu nebo ses podival i na tu uctenku zaco to je?
|
|
07.04.2018 06:04 -
Re: Zadní ramena - vrzání, kola do A, atd. / C5 I,II
|
3146456
|
|
jruze
|
|
|
Já se vrátím zpět k přízpěvku který tu u není(nenael jsem a ve kterém jsem byl ,,zločincem") : to auto (ramena byly v dezolátním stavu) po víc jak roční jízdě kdy měli být dělané.
Oprava byla zadaná někomu jinému - nejednalo se jen o ramena ale + oprava topení, + přetěsnění pístnice, s předběnou cenou::
( Ahoj mam jen dotaz spise informacni , dali jsem C5 kombi do servisu tedy k soukromnikovi , jmenovat nebudu ....na vymenu ramen zadnich , no proste auto uz vrzalo skoro rok a uz to bylo moc , sdelil mi pribliznou cenu opravy cca 9000 kc a pokud pry budou nutne i nova ramena tak jeste + 4500 kč . Tak se jen ptam orientacne zda je to tak nejak v pohode cena .)
+ k tomu to není nikde uvedeno : přetěsnění pístnice,dodání dorazů nápravy,oprava topení.
Z mého pohledu byl můj zákazník p.Podskalský !!! a i tak dodrel předběnou cenu a pokud si něco ,,přirazil" tak asi měl proč(asi dělal + něco a měl v tom asi dopravu ke mně na dílnu a dalí)- mimo to vy koupíte ve za stejné peníze od skladu jako od výrobce? Jemu to jde do účetnictví atd.. na něj de záruka. Já se nikoho nezastávám ale jak je to tedy s těmi zločinci ?
Teď mám dalí objednávku (JÁ) tak pojďme to udělat tak e kdokoli z ,,komentátorů" můete přijít - já vám za 1000,- korun pronajmu na den dílnu s vybavením a dohledem,poradou atd.. (popř. co nezvládnete = vyvařím loiska a nová zpasuji) = vy si jen zaplatíte materiál,rozeberete,namontujete,převezmete záruku a dáte mi 10% z ceny do účetnictví + případné pokozený-zničený nářadí.
Tak na kdy ty ramena mám vzít do opravy ? (Středa odpoledne,čtvrtek)? Přednost má 222111222 aby se mu to vrátilo a mohl se napakovat. (nic na tom není = poradím a důleité udělám zdarma)=materiál odemne bude za nákup(aby si mohl přirazit- jen mu doúčtuji drobnosti jako vazelínu,odmaovák,závlačky atd.. co normálně neúčtuji+ energii = to je v ceně dílna za 1000,-) - tak dotoho u jsem objednal.
Takto vypadá má komunikace se zákazníkem (a málokdy se cena mění)
Já se vrátím zpět k přízpěvku který tu u není(nenael jsem a ve kterém jsem byl ,,zločincem") : to auto (ramena byly v dezolátním stavu) po víc jak roční jízdě kdy měli být dělané.
Oprava byla zadaná někomu jinému - nejednalo se jen o ramena ale + oprava topení, + přetěsnění pístnice, s předběnou cenou::
( Ahoj mam jen dotaz spise informacni , dali jsem C5 kombi do servisu tedy k soukromnikovi , jmenovat nebudu ....na vymenu ramen zadnich , no proste auto uz vrzalo skoro rok a uz to bylo moc , sdelil mi pribliznou cenu opravy cca 9000 kc a pokud pry budou nutne i nova ramena tak jeste + 4500 kč . Tak se jen ptam orientacne zda je to tak nejak v pohode cena .)
+ k tomu to není nikde uvedeno : přetěsnění pístnice,dodání dorazů nápravy,oprava topení.
Z mého pohledu byl můj zákazník p.Podskalský !!! a i tak dodrel předběnou cenu a pokud si něco ,,přirazil" tak asi měl proč(asi dělal + něco a měl v tom asi dopravu ke mně na dílnu a dalí)- mimo to vy koupíte ve za stejné peníze od skladu jako od výrobce? Jemu to jde do účetnictví atd.. na něj de záruka. Já se nikoho nezastávám ale jak je to tedy s těmi zločinci ?:nevim
Teď mám dalí objednávku (JÁ) tak pojďme to udělat tak e kdokoli z ,,komentátorů" můete přijít - já vám za 1000,- korun pronajmu na den dílnu s vybavením a dohledem,poradou atd.. (popř. co nezvládnete = vyvařím loiska a nová zpasuji) = vy si jen zaplatíte materiál,rozeberete,namontujete,převezmete záruku a dáte mi 10% z ceny do účetnictví + případné pokozený-zničený nářadí.
Tak na kdy ty ramena mám vzít do opravy ? (Středa odpoledne,čtvrtek)? Přednost má 222111222 aby se mu to vrátilo a mohl se napakovat. (nic na tom není = poradím a důleité udělám zdarma)=materiál odemne bude za nákup(aby si mohl přirazit- jen mu doúčtuji drobnosti jako vazelínu,odmaovák,závlačky atd.. co normálně neúčtuji+ energii = to je v ceně dílna za 1000,-) - tak dotoho u jsem objednal.
Takto vypadá má komunikace se zákazníkem (a málokdy se cena mění)
Přílohy: ramena.png ( 268195b ) - cenová relace |
|
07.04.2018 08:13 -
Re: Zadní ramena - vrzání, kola do A, atd. / C5 I,II
|
3146485
|
|
Rio11
|
Město: Domalice, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 579 |
|
|
Ahoj vem.
Jardo hoď to za hlavu, Pročetl jsem to celé, kouknul na účtenku a nechápu o co tu jde. Cena podle mne naprosto adekvátní. A dát tam nové rameno a novej brzdič bylo by to jetě daleko draí. Jen jetě dodám e já bych ve svém oboru účtoval za 20 hodin práce - opravy 9180 ,- Kč. Tak nechápu co se komu na tom nelíbí.
Ahoj vem.
Jardo hoď to za hlavu, Pročetl jsem to celé, kouknul na účtenku a nechápu o co tu jde. Cena podle mne naprosto adekvátní. A dát tam nové rameno a novej brzdič bylo by to jetě daleko draí. Jen jetě dodám e já bych ve svém oboru účtoval za 20 hodin práce - opravy 9180 ,- Kč. Tak nechápu co se komu na tom nelíbí.
|
|
07.04.2018 08:59 -
Re: Zadní ramena - vrzání, kola do A, atd. / C5 I,II
|
3146503
|
|
jruze
|
|
|
Rio11 napsal(a): Ahoj vem.
Jardo hoď to za hlavu, Pročetl jsem to celé, kouknul na účtenku a nechápu o co tu jde. Cena podle mne naprosto adekvátní. A dát tam nové rameno a novej brzdič bylo by to jetě daleko draí. Jen jetě dodám e já bych ve svém oboru účtoval za 20 hodin práce - opravy 9180 ,- Kč. Tak nechápu co se komu na tom nelíbí.
Ty zločinče - no ví on kadý vidí jen co má ,,čistého" v ten moment nad materiál ale nikdo nevidí e v tento moment(není to vina tohoto auta ale desítek jiných) 10000,- kompresor , utahovačka 7500,- , energie,daně,čas , pořizovací cena dílny , xx vercajku,diagnostiky , občas nějaké kolení, reie dílů pro ktré jezdíme atd... - větina lidí si do své práce vezme montérky které si vyfasoval(nebo nechal proplatit) a víc neřeí. - mne by zajímalo jak by vypadala cena kdyby se vekeré náklady opravdu rozpočítaly- promítly v ceně za opravu a nic si z toho nedělám jen to někdy zamrzí kdy si uvědomím kolik jsem neúčtoval blbostí-drobností zesvého,kolik času,materiálu a energie abych zachránil díly které by jinde vyhodili atd.. No udělal jsem myslím zajímavou nabídku = účast na dalí stejné práci = ,,účast je neskutečně velká" a to nabízím odbornou pomoc zdarma.
Ty zločinče :-)))) - no ví on kadý vidí jen co má ,,čistého" v ten moment nad materiál ale nikdo nevidí e v tento moment(není to vina tohoto auta ale desítek jiných) 10000,- kompresor , utahovačka 7500,- , energie,daně,čas , pořizovací cena dílny , xx vercajku,diagnostiky , občas nějaké kolení, reie dílů pro ktré jezdíme atd... - větina lidí si do své práce vezme montérky které si vyfasoval(nebo nechal proplatit) a víc neřeí. - mne by zajímalo jak by vypadala cena kdyby se vekeré náklady opravdu rozpočítaly- promítly v ceně za opravu ;-) a nic si z toho nedělám jen to někdy zamrzí kdy si uvědomím kolik jsem neúčtoval blbostí-drobností zesvého,kolik času,materiálu a energie abych zachránil díly které by jinde vyhodili atd..;-) No udělal jsem myslím zajímavou nabídku = účast na dalí stejné práci = ,,účast je neskutečně velká" a to nabízím odbornou pomoc zdarma.
|
|
07.04.2018 13:28 -
Re: Zadní ramena - vrzání, kola do A, atd. / C5 I,II
|
3146554
|
|
Rio11
|
Město: Domalice, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 579 |
|
|
Jardo, já se hlásím jako první, a mi kleknou znovu loiska v zadních ramenech, a e kleknou určitě to je mi jasné , protoe mají 100 tk, a dělal jsem si to tenkrát sám podle zdejího návodu.
Jardo, já se hlásím jako první, a mi kleknou znovu loiska v zadních ramenech, a e kleknou určitě to je mi jasné , protoe mají 100 tk, a dělal jsem si to tenkrát sám podle zdejího návodu.:palec
|
|
| |
|
|