| | |
20.12.2013 16:35 -
Re: Zadní ramena - vrzání, kola do A, atd. / C5 I,II
|
2648067
|
|
jumep
|
|
|
cela naprava = je uchytena v 4ch bodoch na silentblokoch a tam sa mohla pohnut, vymenit silenty, alebo neriesit
cela naprava = je uchytena v 4ch bodoch na silentblokoch a tam sa mohla pohnut, vymenit silenty, alebo neriesit
|
|
20.12.2013 19:56 -
Re: Zadní ramena - vrzání, kola do A, atd. / C5 I,II
|
2648145
|
|
BlueSeven
|
Město: Černovice, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive | Počet příspěvků: 613 |
|
|
OK, tak budu sledovat gumu , jestli to na ní bude za čas nějak významně poznat, tak pak nechám vyměnit ty silenty a uvidíme
OK, tak budu sledovat gumu :palec, jestli to na ní bude za čas nějak významně poznat, tak pak nechám vyměnit ty silenty a uvidíme
|
|
20.12.2013 20:26 -
Re: Zadní ramena - vrzání, kola do A, atd. / C5 I,II
|
2648165
|
|
jruze
|
|
|
BlueSeven napsal(a): OK, tak budu sledovat gumu , jestli to na ní bude za čas nějak významně poznat, tak pak nechám vyměnit ty silenty a uvidíme
Ráfek to nebude(to by neovlyvnilo druhou stranu),odchylka není a taková aby to mělo na něco vlyv,ale nechal bych je to moná přeměřit jetě jednou - jestli to není jejich problém a né auta.Na pneu by to nemělo mít tragické následky - ale asi bych neřeil.Na jednu stranu mi to příjde jako chybná kalibrace přístroje.
Ráfek to nebude(to by neovlyvnilo druhou stranu),odchylka není a taková aby to mělo na něco vlyv,ale nechal bych je to moná přeměřit jetě jednou - jestli to není jejich problém a né auta.Na pneu by to nemělo mít tragické následky - ale asi bych neřeil.Na jednu stranu mi to příjde jako chybná kalibrace přístroje.:nevim
|
|
21.12.2013 06:44 -
Re: Zadní ramena - vrzání, kola do A, atd. / C5 I,II
|
2648315
|
|
Rio11
|
Město: Domalice, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 578 |
|
|
Ahoj vem. Tak jsem narychlo musel před svátkama také kuchnout do zadní nápravy. Levé kolo jsem měl dobré, pravé kolo do A a jetě sbíhavost tohoto kola 3 mm. Hlavní problém ale byl to e auto začalo padat na zadek. Do půl hodiny od zastavení to spadlo a na zem. Tak jsem to udělal najednou vechno. Levé rameno mělo loiska rezavé, ale jetě se nerozpadla, pravé rameno jedno loisko dobré, druhé totálně rozpadlé, natěstí rameno bylo v pořádku. Levá pístnice dostala nové těsnění a manetu, jinak sem na ní nenael ádný větí problém. Pravá pístnice po rozebrání měla malou dráku vydřenou hliníkem co se přilepil na píst, zaletili jsme píst a dali také nové krouky. Zatím auto dva dny stojí a nekleslo ani o milimetr. Take se zdá ve v pořádku. A teď můj dotaz. Kdy auto padá na zadek dotlačuje čerpadlo LDSku i za jízdy nebo jen kdy se zastaví ? A druhý dotaz, ta jehla co tlačí z pístu na rameno má u ramena kloubek, jak velká vůle v tomto kloubku můe být aby to bylo funkční a bezpečné ? Dík za odpovědi.
Ahoj vem. Tak jsem narychlo musel před svátkama také kuchnout do zadní nápravy. Levé kolo jsem měl dobré, pravé kolo do A a jetě sbíhavost tohoto kola 3 mm. Hlavní problém ale byl to e auto začalo padat na zadek. Do půl hodiny od zastavení to spadlo a na zem. Tak jsem to udělal najednou vechno. Levé rameno mělo loiska rezavé, ale jetě se nerozpadla, pravé rameno jedno loisko dobré, druhé totálně rozpadlé, natěstí rameno bylo v pořádku. Levá pístnice dostala nové těsnění a manetu, jinak sem na ní nenael ádný větí problém. Pravá pístnice po rozebrání měla malou dráku vydřenou hliníkem co se přilepil na píst, zaletili jsme píst a dali také nové krouky. Zatím auto dva dny stojí a nekleslo ani o milimetr. Take se zdá ve v pořádku. A teď můj dotaz. Kdy auto padá na zadek dotlačuje čerpadlo LDSku i za jízdy nebo jen kdy se zastaví ? A druhý dotaz, ta jehla co tlačí z pístu na rameno má u ramena kloubek, jak velká vůle v tomto kloubku můe být aby to bylo funkční a bezpečné ? Dík za odpovědi.
|
|
21.12.2013 10:19 -
Re: Zadní ramena - vrzání, kola do A, atd. / C5 I,II
|
2648325
|
|
jruze
|
|
|
Rio11 napsal(a): Ahoj vem. Tak jsem narychlo musel před svátkama také kuchnout do zadní nápravy. Levé kolo jsem měl dobré, pravé kolo do A a jetě sbíhavost tohoto kola 3 mm. Hlavní problém ale byl to e auto začalo padat na zadek. Do půl hodiny od zastavení to spadlo a na zem. Tak jsem to udělal najednou vechno. Levé rameno mělo loiska rezavé, ale jetě se nerozpadla, pravé rameno jedno loisko dobré, druhé totálně rozpadlé, natěstí rameno bylo v pořádku. Levá pístnice dostala nové těsnění a manetu, jinak sem na ní nenael ádný větí problém. Pravá pístnice po rozebrání měla malou dráku vydřenou hliníkem co se přilepil na píst, zaletili jsme píst a dali také nové krouky. Zatím auto dva dny stojí a nekleslo ani o milimetr. Take se zdá ve v pořádku. A teď můj dotaz. Kdy auto padá na zadek dotlačuje čerpadlo LDSku i za jízdy nebo jen kdy se zastaví ? A druhý dotaz, ta jehla co tlačí z pístu na rameno má u ramena kloubek, jak velká vůle v tomto kloubku můe být aby to bylo funkční a bezpečné ? Dík za odpovědi.
BHI udruje auto v poadované výce - informace obdrí od korektorů . Po ,,probuzení" počítačů se tak děje do ,,usnutí" počítačů.Kloubky mají vůly vechny , nesmí být pokozený dosedací plochy - za celou dobu jsem tu měl tři případy KO.
BHI udruje auto v poadované výce - informace obdrí od korektorů . Po ,,probuzení" počítačů se tak děje do ,,usnutí" počítačů.Kloubky mají vůly vechny , nesmí být pokozený dosedací plochy - za celou dobu jsem tu měl tři případy KO.
|
|
21.12.2013 19:12 -
Re: Zadní ramena - vrzání, kola do A, atd. / C5 I,II
|
2648433
|
|
Rio11
|
Město: Domalice, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 578 |
|
|
Dík za odpověď. Tomu e BHI udruje auto ve stejné výce od probuzení do usnutí rozumím. Mě ale zajímalo asi trochu něco jiného. zeptal jsem se patně. tedy jetě jednou. Jak dlouho vydrí čerpadlo BHI tlakovat okruh, ne zkolabuje ? myslím tím třeba to e by za jízdy dolo k problému a ztrátě tlaku na pístech a čerpadlo by to muselo neustále dotlačovat.
Dík za odpověď. Tomu e BHI udruje auto ve stejné výce od probuzení do usnutí rozumím. Mě ale zajímalo asi trochu něco jiného. zeptal jsem se patně. tedy jetě jednou. Jak dlouho vydrí čerpadlo BHI tlakovat okruh, ne zkolabuje ? myslím tím třeba to e by za jízdy dolo k problému a ztrátě tlaku na pístech a čerpadlo by to muselo neustále dotlačovat.
|
|
21.12.2013 20:00 -
Re: Zadní ramena - vrzání, kola do A, atd. / C5 I,II
|
2648439
|
|
combík
|
Město: Plzeň, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X Break | Počet příspěvků: 8 |
|
|
Odpověď je jednoduchá - do té doby, ne se vyprázdní nádrka. Potom dojde k hláce, e doel olej a čerpadlo zastaví, ale to ty taky.
Odpověď je jednoduchá - do té doby, ne se vyprázdní nádrka. Potom dojde k hláce, e doel olej a čerpadlo zastaví, ale to ty taky.
|
|
21.12.2013 20:32 -
Re: Zadní ramena - vrzání, kola do A, atd. / C5 I,II
|
2648444
|
|
jumep
|
|
|
ziadna hlaska o oleji tam neni ...
pojde to az kym sa cerpadlo nezadre alebo nezhori od pretazenia
ziadna hlaska o oleji tam neni ...
pojde to az kym sa cerpadlo nezadre alebo nezhori od pretazenia
|
|
01.02.2014 07:45 -
Re: Zadní ramena - vrzání, kola do A, atd. / C5 I,II
|
2663631
|
|
Rio11
|
Město: Domalice, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 578 |
|
|
Ahoj vem jak jsem tu ji psal, v prosinci jsem udělal repas zadní nápravy, pravé zadní kolo mělo sbíhavost 3mm, levé zadní kolo bylo OK, před opravou. Od opravy jsem najel 3000 km a zjistil jsem znatelné sníení spotřeby. Najednou mi auto bere v průměru o 0,7 litru LPG míň. Je moné e jedno zadní kolo se sbíhavostí 3 mm klade vozu takový odpor e to můe navýit spotřebu?
Ahoj vem jak jsem tu ji psal, v prosinci jsem udělal repas zadní nápravy, pravé zadní kolo mělo sbíhavost 3mm, levé zadní kolo bylo OK, před opravou. Od opravy jsem najel 3000 km a zjistil jsem znatelné sníení spotřeby. Najednou mi auto bere v průměru o 0,7 litru LPG míň. Je moné e jedno zadní kolo se sbíhavostí 3 mm klade vozu takový odpor e to můe navýit spotřebu?
|
|
01.02.2014 09:56 -
Re: Zadní ramena - vrzání, kola do A, atd. / C5 I,II
|
2663647
|
|
Henry
|
|
|
Stejnou zkuenost mám s geometrií předku. Sbíhavost - 3mm = spotřeba + 1,2l. Natěstí u jiného auta, moje C5 je OK.
Stejnou zkuenost mám s geometrií předku. Sbíhavost - 3mm = spotřeba + 1,2l. Natěstí u jiného auta, moje C5 je OK.
|
|
01.02.2014 16:54 -
Re: Zadní ramena - vrzání, kola do A, atd. / C5 I,II
|
2663787
|
|
jumep
|
|
|
samozrejme ze ano, ta guma klade odpor, to je ako keby si mal pribrzdene
samozrejme ze ano, ta guma klade odpor, to je ako keby si mal pribrzdene
|
|
05.02.2014 21:51 -
Re: Zadní ramena - vrzání, kola do A, atd. / C5 I,II
|
2665185
|
|
Pawell
|
Město: U Pelhřimova :), Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 97 |
|
|
Přátelé, sice jsem se to tu dočetl, ale přesto, je mi to záhadou.
Loiska v ramenech jsem nechal dělat před čtyrmi lety, za tu dobu jsem najel 90tis.km a začalo mi při zhoupnutí něco tlouct na zadním levém kole. Je moný, e by to byli zas ty loiska? Měl jsem za to, e to vydrí dýl
Děkuji za radu
Přátelé, sice jsem se to tu dočetl, ale přesto, je mi to záhadou.
Loiska v ramenech jsem nechal dělat před čtyrmi lety, za tu dobu jsem najel 90tis.km a začalo mi při zhoupnutí něco tlouct na zadním levém kole. Je moný, e by to byli zas ty loiska? Měl jsem za to, e to vydrí dýl :nevim
Děkuji za radu :palec
|
|
05.02.2014 22:01 -
Re: Zadní ramena - vrzání, kola do A, atd. / C5 I,II
|
2665187
|
|
DOUFAK
|
|
|
Déle vydrí jen ORIGINÁL z fabriky...
Déle vydrí jen ORIGINÁL z fabriky...
|
|
05.02.2014 22:02 -
Re: Zadní ramena - vrzání, kola do A, atd. / C5 I,II
|
2665188
|
|
najk
|
Město: Děčín, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1537 |
|
|
no začal bych vylučovací metodou: vekerý bordel z kufru ven, kouknout jestli neskáče rezerva, sklopit zadní opěradla a vyzkouet.... no a juknout na rameno jestli tam není mastnota- předseda tomu říká první příznak. Jinak co a jak dlouho vydrí je vdy dané: kvalitou práce a dílů a podmínkami kde to jezdí...
no začal bych vylučovací metodou: vekerý bordel z kufru ven, kouknout jestli neskáče rezerva, sklopit zadní opěradla a vyzkouet.... no a juknout na rameno jestli tam není mastnota- předseda tomu říká první příznak. Jinak co a jak dlouho vydrí je vdy dané: kvalitou práce a dílů a podmínkami kde to jezdí... ;-)
|
|
05.02.2014 22:28 -
Re: Zadní ramena - vrzání, kola do A, atd. / C5 I,II
|
2665199
|
|
marton
|
|
|
Pawell:
ja som robil Z ramena pred priblizne 3 rokmi odvtedy C5 nabehala asi110t km; nedavno sa objavili zvuky pri skokoch / nerovnostiach zozadu . ked sme teraz v januari ramena robili tak jedno lozisko uz hrdzavelo a dalsie mali otlacene valceky. Jumep skonstatoval, ze to teda nerobime zbytocne...
Pawell:
ja som robil Z ramena pred priblizne 3 rokmi odvtedy C5 nabehala asi110t km; nedavno sa objavili zvuky pri skokoch / nerovnostiach zozadu . ked sme teraz v januari ramena robili tak jedno lozisko uz hrdzavelo a dalsie mali otlacene valceky. Jumep skonstatoval, ze to teda nerobime zbytocne...
|
|
06.02.2014 12:42 -
Re: Zadní ramena - vrzání, kola do A, atd. / C5 I,II
|
2665300
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1299 |
|
|
Ono záleí kdo to jak umí udělat. Pokud budou kvalitní loiska a bude to dobře vymezeno s mírným předpětím loisek, dostatečně vyplněno vazelínou a zatěsněno guferama, tak to musí vydret dlouho. Pokud i jen jedna podmínka nebude dodrena, bude brzo problém. Můou to být ty nejlepí moné loiska a pokud to bude patně vymezeno, bude to brzo zase klepat, nebo se loisko rozpadne. Ono vymezit ty loiska správně, není vůbec jednoduché, zde dostupný návod jak na to, je v praxi nepouitelný
Ono záleí kdo to jak umí udělat. Pokud budou kvalitní loiska a bude to dobře vymezeno s mírným předpětím loisek, dostatečně vyplněno vazelínou a zatěsněno guferama, tak to musí vydret dlouho. Pokud i jen jedna podmínka nebude dodrena, bude brzo problém. Můou to být ty nejlepí moné loiska a pokud to bude patně vymezeno, bude to brzo zase klepat, nebo se loisko rozpadne. Ono vymezit ty loiska správně, není vůbec jednoduché, zde dostupný návod jak na to, je v praxi nepouitelný ;-)
|
|
07.02.2014 13:21 -
Re: Zadní ramena - vrzání, kola do A, atd. / C5 I,II
|
2665568
|
|
jruze
|
|
|
PATaMAT napsal(a): Ono záleí kdo to jak umí udělat. Pokud budou kvalitní loiska a bude to dobře vymezeno s mírným předpětím loisek, dostatečně vyplněno vazelínou a zatěsněno guferama, tak to musí vydret dlouho. Pokud i jen jedna podmínka nebude dodrena, bude brzo problém. Můou to být ty nejlepí moné loiska a pokud to bude patně vymezeno, bude to brzo zase klepat, nebo se loisko rozpadne. Ono vymezit ty loiska správně, není vůbec jednoduché, zde dostupný návod jak na to, je v praxi nepouitelný
Teď jsem tu měl auto na ramena - loiska skoro jak nové(nedavno dělané,ale to musel dělat pod autem-brzdiče dlouho nesundavané,ABS,títy to samé) kvalitně nacpané vazelínou,ale borec nepochopil na co tam dávají vymezovačky - tak je tam projistotu nedal vůbec - po dotaení loisek tak asi 1mm vůle, no trochu to bouchalo a odskakovalo na silnici(take vyhozené peníze za sadu - montovat zpět starou a vymezovat je nesmysl)
Teď jsem tu měl auto na ramena - loiska skoro jak nové(nedavno dělané,ale to musel dělat pod autem-brzdiče dlouho nesundavané,ABS,títy to samé) kvalitně nacpané vazelínou,ale borec nepochopil na co tam dávají vymezovačky - tak je tam projistotu nedal vůbec - po dotaení loisek tak asi 1mm vůle, no trochu to bouchalo a odskakovalo na silnici(take vyhozené peníze za sadu - montovat zpět starou a vymezovat je nesmysl):-o
|
|
07.02.2014 13:40 -
Re: Zadní ramena - vrzání, kola do A, atd. / C5 I,II
|
2665573
|
|
jumep
|
|
|
takych som tu mal tiez uz zopar, najlepsie je ze nejedny boli robene priamo v citroene ....
takych som tu mal tiez uz zopar, najlepsie je ze nejedny boli robene priamo v citroene ....
|
|
01.03.2014 19:47 -
Re: Zadní ramena - vrzání, kola do A, atd. / C5 I,II
|
2673184
|
|
Pawell
|
Město: U Pelhřimova :), Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 97 |
|
|
Take loiska vyměněna + aditiva + brzdové destičky na zadku = 10800Kč
Take loiska vyměněna + aditiva + brzdové destičky na zadku = 10800Kč :-((((
|
|
| |
|
|