| | |
15.05.2013 10:29 -
Re: Zadní ramena - vrzání, kola do A, atd. / C5 I,II
|
2579887
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Mě za jízdy nic nevre, neklepe, kola do "A" nemám, vůle nikde nejsou. Ale kdy vezu spolujezdce, zastavím a stojím na brzdě kdy spolujezdec vystupuje, tak se při odlehčení zvedne auto a vrzne si to jako vrata od stodoly. Pokud jsem na rovině a nestojím na brzdě, tak nic nevrzne.
Mě za jízdy nic nevre, neklepe, kola do "A" nemám, vůle nikde nejsou. Ale kdy vezu spolujezdce, zastavím a stojím na brzdě kdy spolujezdec vystupuje, tak se při odlehčení zvedne auto a vrzne si to jako vrata od stodoly. Pokud jsem na rovině a nestojím na brzdě, tak nic nevrzne.
|
|
15.05.2013 10:40 -
Re: Zadní ramena - vrzání, kola do A, atd. / C5 I,II
|
2579895
|
|
tomikm
|
Město: Tabor, Auto: Toyota Auris TS hybrid | Počet příspěvků: 443 |
|
|
to ti nejspí vrou brzdové destičky na zadku
to ti nejspí vrou brzdové destičky na zadku;-)
|
|
15.05.2013 11:22 -
Re: Zadní ramena - vrzání, kola do A, atd. / C5 I,II
|
2579908
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
Souhlas s tomikm. Při změně nákladu auto větinou nemění výku na obou nápravách souběně (vdy jde jedna náprava trochu více) a tedy se kola musejí trochu pootočit. Take při lehkém přibrdění zavrou destičky. To není specialita C5, to je u vech aut.
Specialita C5 je, e změna výky pomocí tlačítek dokonce nefunguje, kdy člověk stojí na brzdě. Jednou mne to vylekalo v pneuservisu, stál jsem na brzdě a frajersky ukazoval, e to zvednu - a ono nic. Pak mi to dolo.
Souhlas s tomikm. Při změně nákladu auto větinou nemění výku na obou nápravách souběně (vdy jde jedna náprava trochu více) a tedy se kola musejí trochu pootočit. Take při lehkém přibrdění zavrou destičky. To není specialita C5, to je u vech aut.
Specialita C5 je, e změna výky pomocí tlačítek dokonce nefunguje, kdy člověk stojí na brzdě. Jednou mne to vylekalo v pneuservisu, stál jsem na brzdě a frajersky ukazoval, e to zvednu - a ono nic. Pak mi to dolo.
|
|
15.05.2013 12:50 -
Re: Zadní ramena - vrzání, kola do A, atd. / C5 I,II
|
2579931
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Teď jsem se koukal a ádný destičky na zadku nemám.
Jo, vím e to vrou zadní brzdy. Asi kdybych stoupnul na brzdy pořádně, silou, tak by se zadní kola nemohly protočit a tak by to nejspí nevrzlo. Moná by se posunulo kolo po asfaltu smykem, nebo by se to nadzdvihlo a po uvolnění brzdy. Předek brzdí mnohem víc a proto i při lehkým selápnutí pedálu jsou přední kola víc zabrděný ne zadní a kdy se teda změnou výky auta zmení vzdálenost mezi předníma a zadníma kolama, tak se musej jedny z nich pootočit. No a pootočej se zadní, protoe jsou míň zabrděný. A při tom dojde k tomu vrznutí.
Nepsal jsem to proto, e jsem si myslel, e mi vrou ramena, ale proto, abych připoměl, e ne kadý vrznutí od zadních kol musej dělat loiska v ramenech.
Teď jsem se koukal a ádný destičky na zadku nemám. :-d
Jo, vím e to vrou zadní brzdy. Asi kdybych stoupnul na brzdy pořádně, silou, tak by se zadní kola nemohly protočit a tak by to nejspí nevrzlo. Moná by se posunulo kolo po asfaltu smykem, nebo by se to nadzdvihlo a po uvolnění brzdy. Předek brzdí mnohem víc a proto i při lehkým selápnutí pedálu jsou přední kola víc zabrděný ne zadní a kdy se teda změnou výky auta zmení vzdálenost mezi předníma a zadníma kolama, tak se musej jedny z nich pootočit. No a pootočej se zadní, protoe jsou míň zabrděný. A při tom dojde k tomu vrznutí.
Nepsal jsem to proto, e jsem si myslel, e mi vrou ramena, ale proto, abych připoměl, e ne kadý vrznutí od zadních kol musej dělat loiska v ramenech. ;-)
|
|
25.05.2013 10:13 -
Re: Zadní ramena - vrzání, kola do A, atd. / C5 I,II
|
2582547
|
|
Poffa
|
Město: Spiská Belá, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 282 |
|
|
Tak a u sú von..link. .link.
Tak a u sú von.:-dhttp://www.c5club.cz/graphics/dynamic/83584905_174105170751a071e16a9d2.jpg http://www.c5club.cz/graphics/dynamic/83584905_102553354251a071f3c3a21.jpg
|
|
07.06.2013 04:04 -
Re: Zadní ramena - vrzání, kola do A, atd. / C5 I,II
|
2587123
|
|
jruze
|
|
|
Poffa napsal(a):
Také tu mám jedny venku a dodanou sadu impergon(nebo tak nějak) silně uvauji o odmítnutí montáe (těchto)
Pro Doufáka : rozhodni se sám , ale do zítra +- 9.oo ????
Jetě dodám e cena té sady jestli jsem dobře koukal je 850,- origo dílů je cena +- 1400,- (i s trubkama- bez nich 1000,-) to se fakt vyplatí.
Také tu mám jedny venku a dodanou sadu impergon(nebo tak nějak) silně uvauji o odmítnutí montáe (těchto)
Pro Doufáka : rozhodni se sám , ale do zítra +- 9.oo ????
Jetě dodám e cena té sady jestli jsem dobře koukal je 850,- origo dílů je cena +- 1400,- (i s trubkama- bez nich 1000,-) to se fakt vyplatí.
Přílohy: DSCN9378.JPG ( 852962b ) - DSCN9382.JPG ( 830757b ) - DSCN9388.JPG ( 969552b ) - DSCN9389.JPG ( 819331b ) - |
|
07.06.2013 21:32 -
Re: Zadní ramena - vrzání, kola do A, atd. / C5 I,II
|
2587330
|
|
Rio11
|
Město: Domalice, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 579 |
|
|
Jakou značku opravné sady na zadní ramena doporučuje ?
Jakou značku opravné sady na zadní ramena doporučuje ?
|
|
08.06.2013 09:15 -
Re: Zadní ramena - vrzání, kola do A, atd. / C5 I,II
|
2587402
|
|
jruze
|
|
|
Rio11 napsal(a): Jakou značku opravné sady na zadní ramena doporučuje ?
Já pouívám loiska SKF , ostatní origo.Jumep má vyzkoueno něco jiného a nemá s tím problém.Loiska jsou asi moná jedno,gufera také, ale ty podloky (kvůli těsnosti) a trubky (kvůli vymezování vůlí na loiskách - origo jsou kalibrované a sedí to i na původní vymezovačky )
Na sadě ze které jsou ty foto měla na sobě cenu 850,- x 2 =1700,- mně to vychází na 2000,- a 300,- vazelína (ta je potřeba na obě sady) - take v tomto případě je rozdíl +- 300,- má to smysl??
Já pouívám loiska SKF , ostatní origo.Jumep má vyzkoueno něco jiného a nemá s tím problém.Loiska jsou asi moná jedno,gufera také, ale ty podloky (kvůli těsnosti) a trubky (kvůli vymezování vůlí na loiskách - origo jsou kalibrované a sedí to i na původní vymezovačky )
Na sadě ze které jsou ty foto měla na sobě cenu 850,- x 2 =1700,- mně to vychází na 2000,- a 300,- vazelína (ta je potřeba na obě sady) - take v tomto případě je rozdíl +- 300,- má to smysl??
|
|
08.06.2013 11:30 -
Re: Zadní ramena - vrzání, kola do A, atd. / C5 I,II
|
2587438
|
|
jumep
|
|
|
trubky som myslel kvalitativne, na dlzku maju dobre fakt len v citroene, ja si ich kalibrujem na sustruhu, potom sedia aj vymedzovacky vzdy atd
neviem ako tie impergom, ale mal som tu sady kde boli gufera ktore sa nedali nasadit do ramena (teda dali, ked som sa nim asi pol hodinu hral aby som ho tam dostal)
trubky som myslel kvalitativne, na dlzku maju dobre fakt len v citroene, ja si ich kalibrujem na sustruhu, potom sedia aj vymedzovacky vzdy atd
neviem ako tie impergom, ale mal som tu sady kde boli gufera ktore sa nedali nasadit do ramena (teda dali, ked som sa nim asi pol hodinu hral aby som ho tam dostal)
|
|
08.06.2013 14:20 -
Re: Zadní ramena - vrzání, kola do A, atd. / C5 I,II
|
2587462
|
|
jruze
|
|
|
jumep napsal(a): trubky som myslel kvalitativne, na dlzku maju dobre fakt len v citroene, ja si ich kalibrujem na sustruhu, potom sedia aj vymedzovacky vzdy atd
neviem ako tie impergom, ale mal som tu sady kde boli gufera ktore sa nedali nasadit do ramena (teda dali, ked som sa nim asi pol hodinu hral aby som ho tam dostal)
Já tu mívám preventivně sadu - tyhle gufera mi přili OK tak jsem je pouil,loiska také,turbky a podloky jsem odmítl. Raději z origo a stojí mne to o x hodin času méně a s jistotou A vrchní dodavatel říkal e snad tuto sadu tam taky má a dovede asi za 450,- (ale tvdě odolávám a neberu) a e bych to bral jen kvůli loiskům a guferám?? - vylo by mi to o trochu levněji.
Já tu mívám preventivně sadu - tyhle gufera mi přili OK tak jsem je pouil,loiska také,turbky a podloky jsem odmítl. Raději z origo a stojí mne to o x hodin času méně a s jistotou;-) A vrchní dodavatel říkal e snad tuto sadu tam taky má a dovede asi za 450,- (ale tvdě odolávám a neberu) a e bych to bral jen kvůli loiskům a guferám?? - vylo by mi to o trochu levněji.
|
|
08.06.2013 18:16 -
Re: Zadní ramena - vrzání, kola do A, atd. / C5 I,II
|
2587509
|
|
DOUFAK
|
|
|
Jarou - tu sadu mi BOB prodal za 650 kč jednu,take obě sady mě vyly na 1300 kč. Na krabicích je patná cena za ten IMPERGON.Jen pro info a kdy říká,es nepouil trubky a podloky,tak asi ví proč a já ti věřím,e je Vae práce jen NEJ... díky
Jarou - tu sadu mi BOB prodal za 650 kč jednu,take obě sady mě vyly na 1300 kč. Na krabicích je patná cena za ten IMPERGON.Jen pro info a kdy říká,es nepouil trubky a podloky,tak asi ví proč a já ti věřím,e je Vae práce jen NEJ... díky :palec
|
|
08.06.2013 18:26 -
Re: Zadní ramena - vrzání, kola do A, atd. / C5 I,II
|
2587512
|
|
DOUFAK
|
|
|
P.S. Jen mi to z těch fotek od tebe nepřilo tak poničený a rezavý,ani vyschlý a i ta klec loiska byla celá,neporuená.... Ale je pravda,e ta levá strana u dělala slunej kravál,který se postupně zvyoval a já z něj měl po jízdě městem depku a občasné rázy o sobě dávaly vědet nejen hlukem,ale i u bouchnutí do podlahy vozu a rány nabíraly postupně na intenzitě...
P.S. Jen mi to z těch fotek od tebe nepřilo tak poničený a rezavý,ani vyschlý a i ta klec loiska byla celá,neporuená.... Ale je pravda,e ta levá strana u dělala slunej kravál,který se postupně zvyoval a já z něj měl po jízdě městem depku a občasné rázy o sobě dávaly vědet nejen hlukem,ale i u bouchnutí do podlahy vozu a rány nabíraly postupně na intenzitě... :-o:nevim
|
|
09.06.2013 23:51 -
Re: Zadní ramena - vrzání, kola do A, atd. / C5 I,II
|
2587884
|
|
jumep
|
|
|
co je na tom neobvykle ?
kazde ktore sa ozyvaju vypadaju takto nejako
co je na tom neobvykle ? :)
kazde ktore sa ozyvaju vypadaju takto nejako :)
|
|
10.06.2013 13:48 -
Re: Zadní ramena - vrzání, kola do A, atd. / C5 I,II
|
2588055
|
|
Bobo
|
|
|
Opravné sady od IMPERGOM pouívám i na vlastní C5 a po pěti letech přetěování zadní nápravy (opravuji chalupu) jsem ji měnil preventivně, ale zbytečně. Najel jsem na ně 75000km.
Opravné sady od IMPERGOM pouívám i na vlastní C5 a po pěti letech přetěování zadní nápravy (opravuji chalupu) jsem ji měnil preventivně, ale zbytečně. Najel jsem na ně 75000km.
|
|
10.06.2013 15:14 -
Re: Zadní ramena - vrzání, kola do A, atd. / C5 I,II
|
2588075
|
|
Bobo
|
|
|
Tak asi to bude ve způsobu montáe. Montoval jsem je na x aut a ádný problém.
Tak asi to bude ve způsobu montáe. Montoval jsem je na x aut a ádný problém.
|
|
10.06.2013 18:06 -
Re: Zadní ramena - vrzání, kola do A, atd. / C5 I,II
|
2588146
|
|
DOUFAK
|
|
|
Jardo - já opravuji.Jak jsi mi dal ty moje staré díly do krabice,tak jsem je včera prohlíel a byly to opravdu ROTY.Klec loiska se mi rozpadla a rozpadala v prstech se drolila,válečky se jen sypaly.Zatvrdlá,rezavá,stoletá pína,nebo stará vazelína-zkrátka HOTOVÉ. Taky ale po 10 letech a 309000 km - ovem ted si plavu,to je jiný kafe a měkkoučký,jako dětskej kočárek. Díky
Jardo - já opravuji.Jak jsi mi dal ty moje staré díly do krabice,tak jsem je včera prohlíel a byly to opravdu ROTY.Klec loiska se mi rozpadla a rozpadala v prstech se drolila,válečky se jen sypaly.Zatvrdlá,rezavá,stoletá pína,nebo stará vazelína-zkrátka HOTOVÉ.:nevim Taky ale po 10 letech a 309000 km :palec - ovem ted si plavu,to je jiný kafe a měkkoučký,jako dětskej kočárek. Díky :palec
|
|
| |
|
|