 | |  |
15.05.2013 10:29 -
Re: Zadní ramena - vrzání, kola do A, atd. / C5 I,II
|
2579887
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|

|
Mě za jízdy nic nevrže, neklepe, kola do "A" nemám, vůle nikde nejsou. Ale když vezu spolujezdce, zastavím a stojím na brzdě když spolujezdec vystupuje, tak se při odlehčení zvedne auto a vrzne si to jako vrata od stodoly. Pokud jsem na rovině a nestojím na brzdě, tak nic nevrzne.
Mě za jízdy nic nevrže, neklepe, kola do "A" nemám, vůle nikde nejsou. Ale když vezu spolujezdce, zastavím a stojím na brzdě když spolujezdec vystupuje, tak se při odlehčení zvedne auto a vrzne si to jako vrata od stodoly. Pokud jsem na rovině a nestojím na brzdě, tak nic nevrzne.
|
|
15.05.2013 10:40 -
Re: Zadní ramena - vrzání, kola do A, atd. / C5 I,II
|
2579895
|
|
tomikm
|
Město: Tabor, Auto: Toyota Auris TS hybrid | Počet příspěvků: 443 |
|

|
to ti nejspíš vržou brzdové destičky na zadku
to ti nejspíš vržou brzdové destičky na zadku;-)
|
|
15.05.2013 11:22 -
Re: Zadní ramena - vrzání, kola do A, atd. / C5 I,II
|
2579908
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
Souhlas s tomikm. Při změně nákladu auto většinou nemění výšku na obou nápravách souběžně (vždy jde jedna náprava trochu více) a tedy se kola musejí trochu pootočit. Takže při lehkém přibrždění zavržou destičky. To není specialita C5, to je u všech aut.
Specialita C5 je, že změna výšky pomocí tlačítek dokonce nefunguje, když člověk stojí na brzdě. Jednou mne to vylekalo v pneuservisu, stál jsem na brzdě a frajersky ukazoval, že to zvednu - a ono nic. Pak mi to došlo.
Souhlas s tomikm. Při změně nákladu auto většinou nemění výšku na obou nápravách souběžně (vždy jde jedna náprava trochu více) a tedy se kola musejí trochu pootočit. Takže při lehkém přibrždění zavržou destičky. To není specialita C5, to je u všech aut.
Specialita C5 je, že změna výšky pomocí tlačítek dokonce nefunguje, když člověk stojí na brzdě. Jednou mne to vylekalo v pneuservisu, stál jsem na brzdě a frajersky ukazoval, že to zvednu - a ono nic. Pak mi to došlo.
|
|
15.05.2013 12:50 -
Re: Zadní ramena - vrzání, kola do A, atd. / C5 I,II
|
2579931
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|

|
Teď jsem se koukal a žádný destičky na zadku nemám. 
Jo, vím že to vržou zadní brzdy. Asi kdybych stoupnul na brzdy pořádně, silou, tak by se zadní kola nemohly protočit a tak by to nejspíš nevrzlo. Možná by se posunulo kolo po asfaltu smykem, nebo by se to nadzdvihlo až po uvolnění brzdy. Předek brzdí mnohem víc a proto i při lehkým sešlápnutí pedálu jsou přední kola víc zabržděný než zadní a když se teda změnou výšky auta zmenší vzdálenost mezi předníma a zadníma kolama, tak se musej jedny z nich pootočit. No a pootočej se zadní, protože jsou míň zabržděný. A při tom dojde k tomu vrznutí.
Nepsal jsem to proto, že jsem si myslel, že mi vržou ramena, ale proto, abych připoměl, že ne každý vrznutí od zadních kol musej dělat ložiska v ramenech.
Teď jsem se koukal a žádný destičky na zadku nemám. :-d
Jo, vím že to vržou zadní brzdy. Asi kdybych stoupnul na brzdy pořádně, silou, tak by se zadní kola nemohly protočit a tak by to nejspíš nevrzlo. Možná by se posunulo kolo po asfaltu smykem, nebo by se to nadzdvihlo až po uvolnění brzdy. Předek brzdí mnohem víc a proto i při lehkým sešlápnutí pedálu jsou přední kola víc zabržděný než zadní a když se teda změnou výšky auta zmenší vzdálenost mezi předníma a zadníma kolama, tak se musej jedny z nich pootočit. No a pootočej se zadní, protože jsou míň zabržděný. A při tom dojde k tomu vrznutí.
Nepsal jsem to proto, že jsem si myslel, že mi vržou ramena, ale proto, abych připoměl, že ne každý vrznutí od zadních kol musej dělat ložiska v ramenech. ;-)
|
|
25.05.2013 10:13 -
Re: Zadní ramena - vrzání, kola do A, atd. / C5 I,II
|
2582547
|
|
Poffa
|
Město: Spišská Belá, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 282 |
|
|
Tak a už sú von. .link. .link.
Tak a už sú von.:-dhttp://www.c5club.cz/graphics/dynamic/83584905_174105170751a071e16a9d2.jpg http://www.c5club.cz/graphics/dynamic/83584905_102553354251a071f3c3a21.jpg
|
|
07.06.2013 04:04 -
Re: Zadní ramena - vrzání, kola do A, atd. / C5 I,II
|
2587123
|
|
jruze
|
|

|
Poffa napsal(a):
Také tu mám jedny venku a dodanou sadu impergon(nebo tak nějak) silně uvažuji o odmítnutí montáže (těchto)
Pro Doufáka : rozhodni se sám , ale do zítra +- 9.oo ????
Ještě dodám že cena té sady jestli jsem dobře koukal je 850,- origo dílů je cena +- 1400,- (i s trubkama- bez nich 1000,-) to se fakt vyplatí.
Také tu mám jedny venku a dodanou sadu impergon(nebo tak nějak) silně uvažuji o odmítnutí montáže (těchto)
Pro Doufáka : rozhodni se sám , ale do zítra +- 9.oo ????
Ještě dodám že cena té sady jestli jsem dobře koukal je 850,- origo dílů je cena +- 1400,- (i s trubkama- bez nich 1000,-) to se fakt vyplatí.
Přílohy: DSCN9378.JPG ( 852962b ) - DSCN9382.JPG ( 830757b ) - DSCN9388.JPG ( 969552b ) - DSCN9389.JPG ( 819331b ) - |
|
07.06.2013 21:32 -
Re: Zadní ramena - vrzání, kola do A, atd. / C5 I,II
|
2587330
|
|
Rio11
|
Město: Domažlice, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 579 |
|

|
Jakou značku opravné sady na zadní ramena doporučuješ ?
Jakou značku opravné sady na zadní ramena doporučuješ ?
|
|
08.06.2013 09:15 -
Re: Zadní ramena - vrzání, kola do A, atd. / C5 I,II
|
2587402
|
|
jruze
|
|

|
Rio11 napsal(a): Jakou značku opravné sady na zadní ramena doporučuješ ?
Já používám ložiska SKF , ostatní origo.Jumep má vyzkoušeno něco jiného a nemá s tím problém.Ložiska jsou asi možná jedno,gufera také, ale ty podložky (kvůli těsnosti) a trubky (kvůli vymezování vůlí na ložiskách - origo jsou kalibrované a sedí to i na původní vymezovačky )
Na sadě ze které jsou ty foto měla na sobě cenu 850,- x 2 =1700,- mně to vychází na 2000,- a 300,- vazelína (ta je potřeba na obě sady) - takže v tomto případě je rozdíl +- 300,- má to smysl??
Já používám ložiska SKF , ostatní origo.Jumep má vyzkoušeno něco jiného a nemá s tím problém.Ložiska jsou asi možná jedno,gufera také, ale ty podložky (kvůli těsnosti) a trubky (kvůli vymezování vůlí na ložiskách - origo jsou kalibrované a sedí to i na původní vymezovačky )
Na sadě ze které jsou ty foto měla na sobě cenu 850,- x 2 =1700,- mně to vychází na 2000,- a 300,- vazelína (ta je potřeba na obě sady) - takže v tomto případě je rozdíl +- 300,- má to smysl??
|
|
08.06.2013 11:30 -
Re: Zadní ramena - vrzání, kola do A, atd. / C5 I,II
|
2587438
|
|
jumep
|
|

|
trubky som myslel kvalitativne, na dlzku maju dobre fakt len v citroene, ja si ich kalibrujem na sustruhu, potom sedia aj vymedzovacky vzdy atd
neviem ako tie impergom, ale mal som tu sady kde boli gufera ktore sa nedali nasadit do ramena (teda dali, ked som sa nim asi pol hodinu hral aby som ho tam dostal)
trubky som myslel kvalitativne, na dlzku maju dobre fakt len v citroene, ja si ich kalibrujem na sustruhu, potom sedia aj vymedzovacky vzdy atd
neviem ako tie impergom, ale mal som tu sady kde boli gufera ktore sa nedali nasadit do ramena (teda dali, ked som sa nim asi pol hodinu hral aby som ho tam dostal)
|
|
08.06.2013 14:20 -
Re: Zadní ramena - vrzání, kola do A, atd. / C5 I,II
|
2587462
|
|
jruze
|
|

|
jumep napsal(a): trubky som myslel kvalitativne, na dlzku maju dobre fakt len v citroene, ja si ich kalibrujem na sustruhu, potom sedia aj vymedzovacky vzdy atd
neviem ako tie impergom, ale mal som tu sady kde boli gufera ktore sa nedali nasadit do ramena (teda dali, ked som sa nim asi pol hodinu hral aby som ho tam dostal)
Já tu mívám preventivně sadu - tyhle gufera mi přišli OK tak jsem je použil,ložiska také,turbky a podložky jsem odmítl. Raději z origo a stojí mne to o x hodin času méně a s jistotou A vrchní dodavatel říkal že snad tuto sadu tam taky má a dovede asi za 450,- (ale tvdě odolávám a neberu) a že bych to bral jen kvůli ložiskům a guferám?? - vyšlo by mi to o trochu levněji.
Já tu mívám preventivně sadu - tyhle gufera mi přišli OK tak jsem je použil,ložiska také,turbky a podložky jsem odmítl. Raději z origo a stojí mne to o x hodin času méně a s jistotou;-) A vrchní dodavatel říkal že snad tuto sadu tam taky má a dovede asi za 450,- (ale tvdě odolávám a neberu) a že bych to bral jen kvůli ložiskům a guferám?? - vyšlo by mi to o trochu levněji.
|
|
08.06.2013 18:16 -
Re: Zadní ramena - vrzání, kola do A, atd. / C5 I,II
|
2587509
|
|
DOUFAK
|
|
|
Jarouš - tu sadu mi BOB prodal za 650 kč jednu,takže obě sady mě vyšly na 1300 kč. Na krabicích je špatná cena za ten IMPERGON.Jen pro info a když říkáš,žes nepoužil trubky a podložky,tak asi víš proč a já ti věřím,že je Vaše práce jen NEJ... díky
Jarouš - tu sadu mi BOB prodal za 650 kč jednu,takže obě sady mě vyšly na 1300 kč. Na krabicích je špatná cena za ten IMPERGON.Jen pro info a když říkáš,žes nepoužil trubky a podložky,tak asi víš proč a já ti věřím,že je Vaše práce jen NEJ... díky :palec
|
|
08.06.2013 18:26 -
Re: Zadní ramena - vrzání, kola do A, atd. / C5 I,II
|
2587512
|
|
DOUFAK
|
|
|
P.S. Jen mi to z těch fotek od tebe nepřišlo tak poničený a rezavý,ani vyschlý a i ta klec ložiska byla celá,neporušená.... Ale je pravda,že ta levá strana už dělala slušnej kravál,který se postupně zvyšoval a já z něj měl po jízdě městem depku a občasné rázy o sobě dávaly vědet nejen hlukem,ale i už bouchnutí do podlahy vozu a rány nabíraly postupně na intenzitě... 
P.S. Jen mi to z těch fotek od tebe nepřišlo tak poničený a rezavý,ani vyschlý a i ta klec ložiska byla celá,neporušená.... Ale je pravda,že ta levá strana už dělala slušnej kravál,který se postupně zvyšoval a já z něj měl po jízdě městem depku a občasné rázy o sobě dávaly vědet nejen hlukem,ale i už bouchnutí do podlahy vozu a rány nabíraly postupně na intenzitě... :-o:nevim
|
|
09.06.2013 23:51 -
Re: Zadní ramena - vrzání, kola do A, atd. / C5 I,II
|
2587884
|
|
jumep
|
|

|
co je na tom neobvykle ? 
kazde ktore sa ozyvaju vypadaju takto nejako
co je na tom neobvykle ? :)
kazde ktore sa ozyvaju vypadaju takto nejako :)
|
|
10.06.2013 13:48 -
Re: Zadní ramena - vrzání, kola do A, atd. / C5 I,II
|
2588055
|
|
Bobo
|
|
|
Opravné sady od IMPERGOM používám i na vlastní C5 a po pěti letech přetěžování zadní nápravy (opravuji chalupu) jsem ji měnil preventivně, ale zbytečně. Najel jsem na ně 75000km.
Opravné sady od IMPERGOM používám i na vlastní C5 a po pěti letech přetěžování zadní nápravy (opravuji chalupu) jsem ji měnil preventivně, ale zbytečně. Najel jsem na ně 75000km.
|
|
10.06.2013 15:14 -
Re: Zadní ramena - vrzání, kola do A, atd. / C5 I,II
|
2588075
|
|
Bobo
|
|
|
Tak asi to bude ve způsobu montáže. Montoval jsem je na x aut a žádný problém.
Tak asi to bude ve způsobu montáže. Montoval jsem je na x aut a žádný problém.
|
|
10.06.2013 18:06 -
Re: Zadní ramena - vrzání, kola do A, atd. / C5 I,II
|
2588146
|
|
DOUFAK
|
|
|
Jardo - já opravuji.Jak jsi mi dal ty moje staré díly do krabice,tak jsem je včera prohlížel a byly to opravdu ŠROTY.Klec ložiska se mi rozpadla a rozpadala v prstech se drolila,válečky se jen sypaly.Zatvrdlá,rezavá,stoletá špína,nebo stará vazelína-zkrátka HOTOVÉ. Taky ale po 10 letech a 309000 km - ovšem ted si plavu,to je jiný kafe a měkkoučký,jako dětskej kočárek. Díky
Jardo - já opravuji.Jak jsi mi dal ty moje staré díly do krabice,tak jsem je včera prohlížel a byly to opravdu ŠROTY.Klec ložiska se mi rozpadla a rozpadala v prstech se drolila,válečky se jen sypaly.Zatvrdlá,rezavá,stoletá špína,nebo stará vazelína-zkrátka HOTOVÉ.:nevim Taky ale po 10 letech a 309000 km :palec - ovšem ted si plavu,to je jiný kafe a měkkoučký,jako dětskej kočárek. Díky :palec
|
|
| |
|
|