| | |
24.05.2011 08:49 -
Re: Zadní ramena - vrzání, kola do A, atd. / C5 I,II
|
2391963
|
|
Dutch
|
Město: Plzeň, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX Break | Počet příspěvků: 480 |
|
|
mimochodem, tady je ta sada taky, rekl bych i ze stejny vyrobce a je levnejsi :
.link.
mimochodem, tady je ta sada taky, rekl bych i ze stejny vyrobce a je levnejsi :
http://aukro.cz/opravna-sada-zadniho-ramene-citroen-c5-mega-cena-i1629236595.html
|
|
25.05.2011 23:15 -
Re: Zadní ramena - vrzání, kola do A, atd. / C5 I,II
|
2392297
|
|
timik2001
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 1.8 16v X | Počet příspěvků: 93 |
|
|
Tak mi prave dorazily sady, plastove casti v sade byly rozlamane Zvlastni ze obe dve... takze posilam zpet a napodruhe uz se to PPL snad povede
Tak mi prave dorazily sady, plastove casti v sade byly rozlamane :-(((( Zvlastni ze obe dve...:-(((( takze posilam zpet a napodruhe uz se to PPL snad povede :nevim
|
|
03.06.2011 19:01 -
Re: Zadní ramena - vrzání, kola do A, atd. / C5 I,II
|
2394749
|
|
troll
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 269 |
|
|
Tak jsem to svěřil odborníkovi(Jruze) a po výměně loisek a jednoho ramene (načaté a navíc i přidřené loisko náboje kola) a zavládlo ticho a klid .-)
Tak jsem to svěřil odborníkovi(Jruze) a po výměně loisek a jednoho ramene (načaté a navíc i přidřené loisko náboje kola) a zavládlo ticho a klid .-)
|
|
04.06.2011 10:56 -
Re: Zadní ramena - vrzání, kola do A, atd. / C5 I,II
|
2394857
|
|
Aja
|
|
|
Zdravím,jak to tady pročítám je problém vesměs na zadní nápravě.Nemá někdo zkuenost s přední? Začalo mi včera vrzat u levého předního kola tak tipuji e asi taky rameno.Díky
Zdravím,jak to tady pročítám je problém vesměs na zadní nápravě.Nemá někdo zkuenost s přední? Začalo mi včera vrzat u levého předního kola tak tipuji e asi taky rameno.Díky
|
|
04.06.2011 12:52 -
Re: Zadní ramena - vrzání, kola do A, atd. / C5 I,II
|
2394867
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Zkus číst třeba tady - .link.
Nebo tady - .link.
Zkus číst třeba tady - http://www.c5club.cz/diskuze/podvozek-kola-ulozeni/2350216-volna-predni-naprava/
Nebo tady - http://www.c5club.cz/diskuze/podvozek-kola-ulozeni/2347827-vrzani-na-predni-naprave/
|
|
09.06.2011 09:47 -
Re: Zadní ramena - vrzání, kola do A, atd. / C5 I,II
|
2395936
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
Chtěl jsem vznést několik dotazů pomocí SZ, ale kdy nefunguje, tak píi sem. Mám problém, který tu popsali minimálně 3 uivatelé, ale jak je "dobrým" zvykem, tak nenapsali výsledek - čím a za kolik to vyřeili.
Mám záhadné drobné klepání na drobných nerovnostech podobně (jak u tu té bylo psáno) jako by byl bordel v kufru (kontroloval jsem). Podobně u minulých aut dělal plandající výfuk, ale auto jsem zvednul a ve osahal a oklepal - nic okatě volného. Nic nevre, velké propérování OK, cloumání s autem v klidu daný zvuk nepřivodí.
Naprostá větina příspěvků v tomto vláknu vede k výměně loisek ramen, tak u se na to psychicky připravuji, ji jsem objednán v Autoportu. Já tuím, e to nebude zrovna zdarma, ale sám na takové věci nemám prostředky a náladu. Píi sem jen pokud má někdo zkuenosti, e to můe být něco meního.
Chtěl jsem vznést několik dotazů pomocí SZ, ale kdy nefunguje, tak píi sem. Mám problém, který tu popsali minimálně 3 uivatelé, ale jak je "dobrým" zvykem, tak nenapsali výsledek - čím a za kolik to vyřeili.
Mám záhadné drobné klepání na drobných nerovnostech podobně (jak u tu té bylo psáno) jako by byl bordel v kufru (kontroloval jsem). Podobně u minulých aut dělal plandající výfuk, ale auto jsem zvednul a ve osahal a oklepal - nic okatě volného. Nic nevre, velké propérování OK, cloumání s autem v klidu daný zvuk nepřivodí.
Naprostá větina příspěvků v tomto vláknu vede k výměně loisek ramen, tak u se na to psychicky připravuji, ji jsem objednán v Autoportu. Já tuím, e to nebude zrovna zdarma, ale sám na takové věci nemám prostředky a náladu. Píi sem jen pokud má někdo zkuenosti, e to můe být něco meního.
|
|
09.06.2011 09:50 -
Re: Zadní ramena - vrzání, kola do A, atd. / C5 I,II
|
2395938
|
|
jruze
|
|
|
Kolik ti řekli cenu za výměnu loisek?
Kolik ti řekli cenu za výměnu loisek?
|
|
09.06.2011 09:52 -
Re: Zadní ramena - vrzání, kola do A, atd. / C5 I,II
|
2395940
|
|
jumep
|
|
|
vzdy su to loziska, zozadu nejako nema co ine byt
este to mozu byt gule a silentbloky naprav, ale tie davaju iny zvuk a ten sa hlavne da presne nasimulovat narozdiel od lozisk
vzdy su to loziska, zozadu nejako nema co ine byt
este to mozu byt gule a silentbloky naprav, ale tie davaju iny zvuk a ten sa hlavne da presne nasimulovat narozdiel od lozisk
|
|
09.06.2011 10:28 -
Re: Zadní ramena - vrzání, kola do A, atd. / C5 I,II
|
2395946
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
To jumep - díky za rychlé potvrzení toho, co se domnívám.
To jruze - nespecifikoval jsem přesně, e chci konkrétně výměnu loisek, take o ceně jsme se nebavili. Jestli jsi ochoten to dělat (četl jsem o pár příspěvků výe, e jsi někomu auto vzorně ztiil), tak bych to uvítal. Klidně si dej cenu - samozřejmě jsem si jist, e bude citelně mení ne ve značkovém.
Problém vidím v tom, e by to muselo být v průběhu přítího pracovního týdne (17.6. jedu pryč) a jsem z Prahy. Pokud bys přesto měl zájem, tak na vaclav.vilimek@post.cz můeme pokračovat v diskusi, abychom tady neplnili vlákno balastem.
To jumep - díky za rychlé potvrzení toho, co se domnívám.
To jruze - nespecifikoval jsem přesně, e chci konkrétně výměnu loisek, take o ceně jsme se nebavili. Jestli jsi ochoten to dělat (četl jsem o pár příspěvků výe, e jsi někomu auto vzorně ztiil), tak bych to uvítal. Klidně si dej cenu - samozřejmě jsem si jist, e bude citelně mení ne ve značkovém.
Problém vidím v tom, e by to muselo být v průběhu přítího pracovního týdne (17.6. jedu pryč) a jsem z Prahy. Pokud bys přesto měl zájem, tak na vaclav.vilimek@post.cz můeme pokračovat v diskusi, abychom tady neplnili vlákno balastem.
|
|
13.06.2011 21:57 -
Re: Zadní ramena - vrzání, kola do A, atd. / C5 I,II
|
2396907
|
|
c5vyskov
|
Město: Vykov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 612 |
|
|
Tak mám taky po výměně loisek. Na jednom rameni byla vůle asi 1-2mm. Co to s autem dovedlo... občas se jakoby zavlnilo, zadní náprava sem tam odskakovala, byla tvrdá - na poměry C5. I tak ale měkčí ne např. passat, proto jsem to dlouho neřeil. A teď vidím-cítím, jaké je to svezení kdy funguje jak má.
Četl jsem tady o přidělávání maznic na loiska, ale to je podle mě blbost. Vede mě k tomu tohle: jedno loisko bylo rozemleté na rezavé úlomky, druhé mělo "jenom" prasklé válečky a bylo ve vazelíně, třetí a čtvrté ok a s vazelínou. Ve vnějích kroukách loisek byly vymačkané dolíky. Tady je podle mě hlavní příčina:
1. vymačkají se krouky loisek
2. válečky jak chodí přes hrbolaté krouky, tak popraskají a rozdrtí se
3. po rozdrcení válečků se celé rameno vyosí
4. po vyosení ramene přestane fungovat gufero - je dělané pro hřídel v ose, ne aby byla o 2mm vyosená
5. kolem gufera prosákne voda a dílo dokoná
Celý problém je teda v loiskách z Číny, které se otlačí a následně popraskají válečky. Tomu otlačení nezabrání ani kila vazelíny. Jediné řeení je výměna loisek - nejlíp za kvalitnějí
Tak mám taky po výměně loisek. Na jednom rameni byla vůle asi 1-2mm. Co to s autem dovedlo... občas se jakoby zavlnilo, zadní náprava sem tam odskakovala, byla tvrdá - na poměry C5. I tak ale měkčí ne např. passat, proto jsem to dlouho neřeil. A teď vidím-cítím, jaké je to svezení kdy funguje jak má.
Četl jsem tady o přidělávání maznic na loiska, ale to je podle mě blbost. Vede mě k tomu tohle: jedno loisko bylo rozemleté na rezavé úlomky, druhé mělo "jenom" prasklé válečky a bylo ve vazelíně, třetí a čtvrté ok a s vazelínou. Ve vnějích kroukách loisek byly vymačkané dolíky. Tady je podle mě hlavní příčina:
1. vymačkají se krouky loisek
2. válečky jak chodí přes hrbolaté krouky, tak popraskají a rozdrtí se
3. po rozdrcení válečků se celé rameno vyosí
4. po vyosení ramene přestane fungovat gufero - je dělané pro hřídel v ose, ne aby byla o 2mm vyosená
5. kolem gufera prosákne voda a dílo dokoná
Celý problém je teda v loiskách z Číny, které se otlačí a následně popraskají válečky. Tomu otlačení nezabrání ani kila vazelíny. Jediné řeení je výměna loisek - nejlíp za kvalitnějí:)
|
|
13.06.2011 22:00 -
Re: Zadní ramena - vrzání, kola do A, atd. / C5 I,II
|
2396908
|
|
jumep
|
|
|
jo, cinske loziska maju na tom svoj podiel, ale celkovo je to problem poddymenzovania
preto ako tu pisem, ked sa okolo srobu zjavy vazelina - menime loziska, je to presne cas kedy to robit bez toho aby sa nacalo rameno a vsetko ide pekne otvarat atd.
na takych castokrat nie je ani poznat otlacenie
edit: zlamat inak ruky vsetkym co neocistia napravu komplet pred montazou, lebo potom odstrania identifikator vcasny
a inak uz som robil aj ramena kde boli menene loziska a tie boli tiez (england) vytlacene a rozpadnute, je pravda ze urcite vydrzali viac ako origo china, ale tiez boli zle
jo, cinske loziska maju na tom svoj podiel, ale celkovo je to problem poddymenzovania
preto ako tu pisem, ked sa okolo srobu zjavy vazelina - menime loziska, je to presne cas kedy to robit bez toho aby sa nacalo rameno a vsetko ide pekne otvarat atd.
na takych castokrat nie je ani poznat otlacenie
edit: zlamat inak ruky vsetkym co neocistia napravu komplet pred montazou, lebo potom odstrania identifikator vcasny
a inak uz som robil aj ramena kde boli menene loziska a tie boli tiez (england) vytlacene a rozpadnute, je pravda ze urcite vydrzali viac ako origo china, ale tiez boli zle
|
|
13.06.2011 22:23 -
Re: Zadní ramena - vrzání, kola do A, atd. / C5 I,II
|
2396912
|
|
c5vyskov
|
Město: Vykov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 612 |
|
|
Tak C5 není ádné peříčko a jetě to přepákování... Ale koda, doufal jsem e nečínské loiska jsou u na věky.
Ten postup co jsem psal celkem odpovídá - praskne loisko, vyosí se gufero, vyteče vazelína. A domazávání loisek nemá smysl, protoe válečky popraskají tak jak tak. Je to prostě jejich osud...
Tak C5 není ádné peříčko a jetě to přepákování... Ale koda, doufal jsem e nečínské loiska jsou u na věky.
Ten postup co jsem psal celkem odpovídá - praskne loisko, vyosí se gufero, vyteče vazelína. A domazávání loisek nemá smysl, protoe válečky popraskají tak jak tak. Je to prostě jejich osud...
|
|
13.06.2011 22:26 -
Re: Zadní ramena - vrzání, kola do A, atd. / C5 I,II
|
2396913
|
|
jumep
|
|
|
jj, mazanie je blbost, presne, sa to otlaci a potom to narusi gufero a uz to ide, aj tak to vie vydrzat dlho a dost
inak, moje loziska maju 60t, na jesen som robil reviziu a vsetko ako nove, takze tiez zalezi od ciest, stylu jazdy a zatazenia
jj, mazanie je blbost, presne, sa to otlaci a potom to narusi gufero a uz to ide, aj tak to vie vydrzat dlho a dost
inak, moje loziska maju 60t, na jesen som robil reviziu a vsetko ako nove, takze tiez zalezi od ciest, stylu jazdy a zatazenia
|
|
13.06.2011 22:36 -
Re: Zadní ramena - vrzání, kola do A, atd. / C5 I,II
|
2396918
|
|
c5vyskov
|
Město: Vykov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 612 |
|
|
No, to já jsem se přistihl e vymetám kdejakou díru... ono jak to míň drncá tak to člověku ani nepřijde Kdybych tak jezdil jiným autem tak je asi náprava na generálku daleko dřív. Jinak najetých mám cca 160tisíc tacho a to na čínské loiska není patná výdr
No, to já jsem se přistihl e vymetám kdejakou díru... ono jak to míň drncá tak to člověku ani nepřijde:-) Kdybych tak jezdil jiným autem tak je asi náprava na generálku daleko dřív. Jinak najetých mám cca 160tisíc tacho a to na čínské loiska není patná výdr
|
|
13.06.2011 23:57 -
Re: Zadní ramena - vrzání, kola do A, atd. / C5 I,II
|
2396938
|
|
jruze
|
|
|
jumep napsal(a): jj, mazanie je blbost, presne, sa to otlaci a potom to narusi gufero a uz to ide, aj tak to vie vydrzat dlho a dost
inak, moje loziska maju 60t, na jesen som robil reviziu a vsetko ako nove, takze tiez zalezi od ciest, stylu jazdy a zatazenia
Dnes u bych maznice nedělal,ale to očem jsem mluvil byly CX a tam nebyly gufera,ale jen takové O krouky (najdu a nafotím) ty to zdaleka tak neutěsnily a mazání prodlouilo ivotnost o 100%(nehledě e loiska v Česku nebyly vůbec a venku za ranec.A kvůli 2000Kč maznice nedělám.Co se týká England liisek- mám je na ponku a asi to zázrak není - SKF je SKF.
Dnes u bych maznice nedělal,ale to očem jsem mluvil byly CX a tam nebyly gufera,ale jen takové O krouky (najdu a nafotím) ty to zdaleka tak neutěsnily a mazání prodlouilo ivotnost o 100%(nehledě e loiska v Česku nebyly vůbec a venku za ranec.A kvůli 2000Kč maznice nedělám.Co se týká England liisek- mám je na ponku a asi to zázrak není - SKF je SKF.
|
|
14.06.2011 16:20 -
Re: Zadní ramena - vrzání, kola do A, atd. / C5 I,II
|
2397021
|
|
jumep
|
|
|
ja tam mam hodene CX japan a nemozem sa stazovat
ja tam mam hodene CX japan a nemozem sa stazovat
|
|
14.06.2011 18:41 -
Re: Zadní ramena - vrzání, kola do A, atd. / C5 I,II
|
2397052
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
Tak mi jruze se synem kompletně zklidnili auto. Ale potíe byly trochu jiné, ne je zde obvykle uvedeno.
Drobné klepání slyitelné zejména za niích rychlostí na drobných hrbolech byly přední (!) tyčky zvané "kost". Duté bouchání na větích nerovnostech působí plastový podběh zejména levého zadního kola, který tam mám nějakým neznámým zásahem předelého majitele z C5 II. Lií se to tak o centimetr a i kdy je dobře uchycen, tak tam klepe. Pořeím osobně asi montání pěnou nebo nějakými samořeznými vruty. No a kdy u to měli v parádě, tak jsem nechal vyměnit loiska zadních ramen, byla chycena tak na 50%, ale asi nebyla příčinou nějakých pazvuků.
Tak mi jruze se synem kompletně zklidnili auto. Ale potíe byly trochu jiné, ne je zde obvykle uvedeno.
Drobné klepání slyitelné zejména za niích rychlostí na drobných hrbolech byly přední (!) tyčky zvané "kost". Duté bouchání na větích nerovnostech působí plastový podběh zejména levého zadního kola, který tam mám nějakým neznámým zásahem předelého majitele z C5 II. Lií se to tak o centimetr a i kdy je dobře uchycen, tak tam klepe. Pořeím osobně asi montání pěnou nebo nějakými samořeznými vruty. No a kdy u to měli v parádě, tak jsem nechal vyměnit loiska zadních ramen, byla chycena tak na 50%, ale asi nebyla příčinou nějakých pazvuků.
|
|
14.06.2011 18:51 -
Re: Zadní ramena - vrzání, kola do A, atd. / C5 I,II
|
2397054
|
|
c5vyskov
|
Město: Vykov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 612 |
|
|
Kdy jsme u těch výrobců, kde kupujete opravnou sadu s loiskama SKF nebo ty japan, england? Já jsem koupil sadu a tam bylo bůh ví co, tak doufám e vydrí zase aspoň těch 160tisíc jak čína...
edit: Jetě k vyrezlým brzdičům - obě plochy jsem natřel základovkou na lehké kovy. Jetě kdyby se mezi plochy dal ten silikon, tak myslím e to bude dokonalé.
Kdy jsme u těch výrobců, kde kupujete opravnou sadu s loiskama SKF nebo ty japan, england? Já jsem koupil sadu a tam bylo bůh ví co, tak doufám e vydrí zase aspoň těch 160tisíc jak čína...
edit: Jetě k vyrezlým brzdičům - obě plochy jsem natřel základovkou na lehké kovy. Jetě kdyby se mezi plochy dal ten silikon, tak myslím e to bude dokonalé.
|
|
| |
|
|