| | |
28.11.2010 23:27 -
Re: Zadní ramena - vrzání, kola do A, atd. / C5 I,II
|
2364663
|
|
DanV
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 153 |
|
|
No nějak nechápu co bránilo v přezutí. A také by bylo dobré napsat jak se na to hnuté rameno přilo. Rameno je celkem masiv a moc se nedeformuje. Spí bude mít vadné uloení ramen. Ramena jsou uloená v loiskách a v tom bývá největí problém.
No nějak nechápu co bránilo v přezutí. A také by bylo dobré napsat jak se na to hnuté rameno přilo. Rameno je celkem masiv a moc se nedeformuje. Spí bude mít vadné uloení ramen. Ramena jsou uloená v loiskách a v tom bývá největí problém.
|
|
29.11.2010 06:28 -
Re: Zadní ramena - vrzání, kola do A, atd. / C5 I,II
|
2364671
|
|
Mamlas
|
|
|
Nebo zoxidovany brzdic, ktery neni rovne a vadil nasazeni kola.
Nebo zoxidovany brzdic, ktery neni rovne a vadil nasazeni kola.
|
|
29.11.2010 09:33 -
Re: Zadní ramena - vrzání, kola do A, atd. / C5 I,II
|
2364694
|
|
jruze
|
|
|
vitovka napsal(a): Můu se optat kolik stojí zadní levé rameno? chtěla jsem nechat přezout letní pneumatiky které jsou na elektronech na zimní na normál diskách a v pneu jim to nelo,tak jsem jela do servisu a tam mi zjistili hnuté levé zadní rameno. Mám z toho hrůzu kolik to stojí. Je to C5 2,2 Hdi r.v. 2002 Děkuji
Jedno rameno mám - jen teď nevím kterou stranu(ale na 90% to rameno není) vzhledem k tomu e byl problém při přehazování ráfků v pneuservise(předpokládám e alu byli estnácky a plech patnácky)tak je celkem logické e problém byl v bzdičích. Do 16. se jetě veel,ale po montái 15.drhnul. Take brzdič dolů,očistit dosedací plochu,asi nové rouby,oetřit dosedací plochu(já ji natřu barvou a před montáí jetě silikon) zkontrolovat vůli na loiskách,namontovat brzdič a bude to OK.(rameno jsem jetě kvůli deformaci nemněnil - pokud to tedy nedostalo ránu )
Můu se optat kolik stojí zadní levé rameno? chtěla jsem nechat přezout letní pneumatiky které jsou na elektronech na zimní na normál diskách a v pneu jim to nelo,tak jsem jela do servisu a tam mi zjistili hnuté levé zadní rameno. Mám z toho hrůzu kolik to stojí. Je to C5 2,2 Hdi r.v. 2002 :-( Děkuji
Jedno rameno mám - jen teď nevím kterou stranu(ale na 90% to rameno není) vzhledem k tomu e byl problém při přehazování ráfků v pneuservise(předpokládám e alu byli estnácky a plech patnácky)tak je celkem logické e problém byl v bzdičích. Do 16. se jetě veel,ale po montái 15.drhnul. Take brzdič dolů,očistit dosedací plochu,asi nové rouby,oetřit dosedací plochu(já ji natřu barvou a před montáí jetě silikon) zkontrolovat vůli na loiskách,namontovat brzdič a bude to OK.(rameno jsem jetě kvůli deformaci nemněnil - pokud to tedy nedostalo ránu )
|
|
30.11.2010 15:33 -
Re: Zadní ramena - vrzání, kola do A, atd. / C5 I,II
|
2364905
|
|
pepíno
|
Město: Kutná Hora, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 2 |
|
|
Sháněl jsm opravnou sadu na uloení zadního ramene C5 a dobrá cena za sadu byla na Uvod auto Hulín za 972,- Kč . Opravu mi provede kamarád, take se vejdu do 5000,.Kč
Sháněl jsm opravnou sadu na uloení zadního ramene C5 a dobrá cena za sadu byla na Uvod auto Hulín za 972,- Kč . Opravu mi provede kamarád, take se vejdu do 5000,.Kč
|
|
18.02.2011 15:41 -
Re: Zadní ramena - vrzání, kola do A, atd. / C5 I,II
|
2374229
|
|
draceq
|
Město: Havířov, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX | Počet příspěvků: 44 |
|
|
Otázečka na odborníky : můe mrtvé loisko zadního ramene způsobovat tupé bouchání při přejezdu ostré nerovnosti (díra, vyvýená záplata), ale při zhoupnutí auta (táhlá nerovnost, rozhoupání zadku ručně) se nic neozývá (ani vrzání, ani klepání, vůle ramene dle zkouky mechanikem na zvedáku není)?
Při pojezdech po naem tankodromu zvaném silnice se občas při přejezdu nerovnosti ozývají od pravého zadního kola zvuky, co tam nemají co dělat, mám silné podezření na loiska ramene, ale zase je mi divné, e by to nevydávalo pazvuky při jakémkoliv pohybu ramene... prostě se to ozývá spí v situacích, kdy kolo dostane ránu (ač ta samá rána na levé straně nevyvolá přísluný pazvuk), ale jakoby to nesouviselo s pohybem ramene. Jde mi o to, jestli tam takhle můe strait i něco jiného, a nebo se mám pustit do výměny loisek.
Otázečka na odborníky :-d : můe mrtvé loisko zadního ramene způsobovat tupé bouchání při přejezdu ostré nerovnosti (díra, vyvýená záplata), ale při zhoupnutí auta (táhlá nerovnost, rozhoupání zadku ručně) se nic neozývá (ani vrzání, ani klepání, vůle ramene dle zkouky mechanikem na zvedáku není)?
Při pojezdech po naem tankodromu zvaném silnice se občas při přejezdu nerovnosti ozývají od pravého zadního kola zvuky, co tam nemají co dělat, mám silné podezření na loiska ramene, ale zase je mi divné, e by to nevydávalo pazvuky při jakémkoliv pohybu ramene... prostě se to ozývá spí v situacích, kdy kolo dostane ránu (ač ta samá rána na levé straně nevyvolá přísluný pazvuk), ale jakoby to nesouviselo s pohybem ramene. Jde mi o to, jestli tam takhle můe strait i něco jiného, a nebo se mám pustit do výměny loisek.
|
|
18.02.2011 16:15 -
Re: Zadní ramena - vrzání, kola do A, atd. / C5 I,II
|
2374233
|
|
TomasT
|
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1470 |
|
|
draceq napsal(a): ...Při pojezdech po naem tankodromu zvaném silnice se občas při přejezdu nerovnosti ozývají od pravého zadního kola zvuky, co tam nemají co dělat, mám silné podezření na loiska ramene, ale zase je mi divné, e by to nevydávalo pazvuky při jakémkoliv pohybu ramene... prostě se to ozývá spí v situacích, kdy kolo dostane ránu (ač ta samá rána na levé straně nevyvolá přísluný pazvuk), ale jakoby to nesouviselo s pohybem ramene.
To samé mi dělala Xantie, loisko to nebylo (měnili mi je, nic se nezměnilo), u mě to nejspí bylo uchycení zadního sedálu nebo opěradla (kdy tam někdo seděl tak se to neozvalo skoro nikdy).
Take bych se zaměřil na cokoliv v té části auta, co není pořádně upevněné a můe při náraze o sebe bouchnout - sedačka, plasty, kabelové svazky ve sloupku, zespoda uchycení trubiček a nádre, věci uloené u rezervy nebo v boční kapse...
Pokud by bouchalo loisko, tak by to muselo být viditelné i na pohled, být cítit při houpání auta a ten mechanik by to nael.
To samé mi dělala Xantie, loisko to nebylo (měnili mi je, nic se nezměnilo), u mě to nejspí bylo uchycení zadního sedálu nebo opěradla (kdy tam někdo seděl tak se to neozvalo skoro nikdy).
Take bych se zaměřil na cokoliv v té části auta, co není pořádně upevněné a můe při náraze o sebe bouchnout - sedačka, plasty, kabelové svazky ve sloupku, zespoda uchycení trubiček a nádre, věci uloené u rezervy nebo v boční kapse...
Pokud by bouchalo loisko, tak by to muselo být viditelné i na pohled, být cítit při houpání auta a ten mechanik by to nael.
|
|
18.02.2011 16:55 -
Re: Zadní ramena - vrzání, kola do A, atd. / C5 I,II
|
2374236
|
|
Mamlas
|
|
|
Ja kdyz jsem zkousel zadni ramena, tak taky nebylo nic poznat dokud jsem neodsrouboval z ramen stabilizator. Pak teprve bylo poznat, ze jsou loziska kaput.
Ja kdyz jsem zkousel zadni ramena, tak taky nebylo nic poznat dokud jsem neodsrouboval z ramen stabilizator. Pak teprve bylo poznat, ze jsou loziska kaput.
|
|
18.02.2011 17:51 -
Re: Zadní ramena - vrzání, kola do A, atd. / C5 I,II
|
2374237
|
|
jruze
|
|
|
Zadní nápravnice ? (uloení)
Zadní nápravnice ? (uloení)
|
|
18.02.2011 18:05 -
Re: Zadní ramena - vrzání, kola do A, atd. / C5 I,II
|
2374238
|
|
jumep
|
|
|
buchot moze robit aj gula ... aj ked to tvoje auto vypadalo vcelu slusne ...
skor skontroluj veci v kufry a v rezerve / rezervu
loziska skor sposobuju kovove rany dost ostre
buchot moze robit aj gula ... aj ked to tvoje auto vypadalo vcelu slusne ...
skor skontroluj veci v kufry a v rezerve :) / rezervu
loziska skor sposobuju kovove rany dost ostre
|
|
19.02.2011 09:15 -
Re: Zadní ramena - vrzání, kola do A, atd. / C5 I,II
|
2374267
|
|
draceq
|
Město: Havířov, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX | Počet příspěvků: 44 |
|
|
Díky za tipy. Zaměřím se na to a budu provádět průzkum. Je pravda, e pokud mám zadek zatíený( náklad, osoby na zadních sedadlech), tak mám pocit, e to jde slyet méně, ne kdy jedu sám s odlehčeným autem. Ale kolega, kolem něho jsem projíděl cca dvacítkou po ne zrovna rovných panelech, se mě ptal, co mi to tam vzadu u pravého kola tak mlátí (popisoval to jako kov na kov - typický zvuk loisek, ale proč do háje nebouchají i při houpání auta?? )... Take venku to jde slyet podle mě o fous více ne vevnitř, kde mi to odhlučnění ztlumí v tupé rány (co by mi zase ukazovalo na něco na zadní nápravě nebo na podvozku)... No uvidíme, na co přijdu.
Díky za tipy. Zaměřím se na to a budu provádět průzkum. Je pravda, e pokud mám zadek zatíený( náklad, osoby na zadních sedadlech), tak mám pocit, e to jde slyet méně, ne kdy jedu sám s odlehčeným autem. Ale kolega, kolem něho jsem projíděl cca dvacítkou po ne zrovna rovných panelech, se mě ptal, co mi to tam vzadu u pravého kola tak mlátí (popisoval to jako kov na kov - typický zvuk loisek, ale proč do háje nebouchají i při houpání auta?? :) )... Take venku to jde slyet podle mě o fous více ne vevnitř, kde mi to odhlučnění ztlumí v tupé rány (co by mi zase ukazovalo na něco na zadní nápravě nebo na podvozku)... No uvidíme, na co přijdu.
|
|
19.02.2011 09:27 -
Re: Zadní ramena - vrzání, kola do A, atd. / C5 I,II
|
2374273
|
|
tief
|
|
|
loziska ked nie su absolutna totalka mlatia pri specifickom pohybe auta - hupanim to nenasimulujes. A taktiez vacsinou ked je auto nalozene tak to mlati menej.
loziska ked nie su absolutna totalka mlatia pri specifickom pohybe auta - hupanim to nenasimulujes. A taktiez vacsinou ked je auto nalozene tak to mlati menej.
|
|
19.02.2011 10:21 -
Re: Zadní ramena - vrzání, kola do A, atd. / C5 I,II
|
2374275
|
|
c5vyskov
|
Město: Vykov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 612 |
|
|
Moná mimo, ale co omrknout brzdové destičky? Taky jsem pátral po klepání od kola a přiel jsem právě na destičky. Dal jsem auto na zvedák a zboku do kola pratil, zvonily destičky o kotouč
Moná mimo, ale co omrknout brzdové destičky? Taky jsem pátral po klepání od kola a přiel jsem právě na destičky. Dal jsem auto na zvedák a zboku do kola pratil, zvonily destičky o kotouč
|
|
19.02.2011 11:08 -
Re: Zadní ramena - vrzání, kola do A, atd. / C5 I,II
|
2374277
|
|
tomikm
|
Město: Tabor, Auto: Toyota Auris TS hybrid | Počet příspěvků: 443 |
|
|
i mně destičky chrastily, ale ty chrastěji stejně, at je auto pod jakoukoliv zátěí
i mně destičky chrastily, ale ty chrastěji stejně, at je auto pod jakoukoliv zátěí
|
|
19.02.2011 12:05 -
Re: Zadní ramena - vrzání, kola do A, atd. / C5 I,II
|
2374278
|
|
TomasT
|
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1470 |
|
|
Take asi jedině podloit auto, sundat kolo, odroubovat stabilizátor z ramene, odtlakovat hydrauliku a ve volném stavu si s tím zahýbat a sám posoudit stav loiska.
Take asi jedině podloit auto, sundat kolo, odroubovat stabilizátor z ramene, odtlakovat hydrauliku a ve volném stavu si s tím zahýbat a sám posoudit stav loiska.
|
|
19.02.2011 14:30 -
Re: Zadní ramena - vrzání, kola do A, atd. / C5 I,II
|
2374283
|
|
felix81
|
Město: Praha, Auto: C8 2.2 HDi 94kw | Počet příspěvků: 292 |
|
|
No jeliko má XMo stejnej princip zadní nápravy jako C5tka tak se podělím se svými postřehy identifikaci závady. Začalo to velice pomalu. První kde spolehlivě zjistí načaté loisko je měření geometrie laserovou technikou. To jetě neni vidět pouhým okem kolo do"A" a nevydává ádné pazvuky. Kolo ale, u není v měřené toleranci rozchodu kol. Stačí setinka a u se to na geometrii ukáe. ( To byl přesně můj případ) Auto v pohodě jezdilo jetě rok a teprve po roce se za suchého počasí začalo ozývat středně hlasité VRZÁNÍ po přejezdu nepatrných rovností či pomalého prohupu zadní části vozu. Kdy zaprelo, tak se neozvalo nic neb do loiska natekla voda. Po tom roce od měření geometrie u bylo i patrné kolo do "A" Celkově jsem s tím takhle najezdil jetě 40 000km a pak dolo ke kompletní opravě zadní nápravy. Tj: obě loiska v ramenou se dávali fungl nové + těsnící gufera, důrazně doporučuji zároveň výměnu vech koulí na zadní nápravě (pokud nenajezdili 10 000km) Důkladné omytí prostor ve kterém se ramena pohybují od soli a jiného bordelu. A kdo je opravdu cimprlich tak se dá na poádání přidělat i maznice na loiska do ramene.
Jinak kdy u je nebo jsou kola do "A" nebo se ozývají pazvuky tak neváhat a nechat vyměnit. Ono ty jehlová loiska se vydřou a pak začínají drtit i samotné rameno a pokud to schytá i rameno tak je zralé na výměnu celé=dalí investice navíc.
Já jeliko jsem chtěl mít od zadní nápravy na dosti dlouho pokoj tak jsem nechal vyměnit jak loiska, tak koule a nechal proplachem vyčistit celý hydraulický systém ( to nevím jak je u C5 s LDSkou.)
Příčiny závady loisek: u mě to bylo jednoduché. Měkčí koule z BXy a přetěování vozu krámama.
No jeliko má XMo stejnej princip zadní nápravy jako C5tka tak se podělím se svými postřehy identifikaci závady. Začalo to velice pomalu. První kde spolehlivě zjistí načaté loisko je měření geometrie laserovou technikou. To jetě neni vidět pouhým okem kolo do"A" a nevydává ádné pazvuky. Kolo ale, u není v měřené toleranci rozchodu kol. Stačí setinka a u se to na geometrii ukáe. ( To byl přesně můj případ) Auto v pohodě jezdilo jetě rok a teprve po roce se za suchého počasí začalo ozývat středně hlasité VRZÁNÍ po přejezdu nepatrných rovností či pomalého prohupu zadní části vozu. Kdy zaprelo, tak se neozvalo nic neb do loiska natekla voda. Po tom roce od měření geometrie u bylo i patrné kolo do "A" Celkově jsem s tím takhle najezdil jetě 40 000km a pak dolo ke kompletní opravě zadní nápravy. Tj: obě loiska v ramenou se dávali fungl nové + těsnící gufera, důrazně doporučuji zároveň výměnu vech koulí na zadní nápravě (pokud nenajezdili 10 000km) Důkladné omytí prostor ve kterém se ramena pohybují od soli a jiného bordelu. A kdo je opravdu cimprlich tak se dá na poádání přidělat i maznice na loiska do ramene.
Jinak kdy u je nebo jsou kola do "A" nebo se ozývají pazvuky tak neváhat a nechat vyměnit. Ono ty jehlová loiska se vydřou a pak začínají drtit i samotné rameno a pokud to schytá i rameno tak je zralé na výměnu celé=dalí investice navíc.
Já jeliko jsem chtěl mít od zadní nápravy na dosti dlouho pokoj tak jsem nechal vyměnit jak loiska, tak koule a nechal proplachem vyčistit celý hydraulický systém ( to nevím jak je u C5 s LDSkou.)
Příčiny závady loisek: u mě to bylo jednoduché. Měkčí koule z BXy a přetěování vozu krámama. :-)
|
|
20.02.2011 00:11 -
Re: Zadní ramena - vrzání, kola do A, atd. / C5 I,II
|
2374328
|
|
jumep
|
|
|
este som tu mal pripad ked to znelo ako uvolneny vyfuk - stacilo dotiahnut napravu
a tie brzdove dosticky su tiez dobry napad ....
este som tu mal pripad ked to znelo ako uvolneny vyfuk - stacilo dotiahnut napravu
a tie brzdove dosticky su tiez dobry napad ....
|
|
02.04.2011 21:58 -
Re: Zadní ramena - vrzání, kola do A, atd. / C5 I,II
|
2382230
|
|
czpepikcz
|
Město: Mnisek pod Brdy, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 75 |
|
|
Začalo se u mě objevovat vrzání od zadní nápravy. Jak tu někdo popsal, asi jako kdy vrou starý, nenamazaný panty.
Vre to u ve chvíli, kdy do toho sednu a uvelebuju se za volantem- začalo to a teď, co se zvedly teploty. Můe to být loisko, kdy to po ujetí 20km přestane a po vystydnutí to zase vre? Zkouel jsem si sedat do kufru, s vypnutým motorem, to taky povrzává.
Kolik mám před sebou km, ne to bude kritický? Dalí výměnu oleje mám za 16kkm, to je moc.
Díky...
Začalo se u mě objevovat vrzání od zadní nápravy. Jak tu někdo popsal, asi jako kdy vrou starý, nenamazaný panty.
Vre to u ve chvíli, kdy do toho sednu a uvelebuju se za volantem- začalo to a teď, co se zvedly teploty. Můe to být loisko, kdy to po ujetí 20km přestane a po vystydnutí to zase vre? Zkouel jsem si sedat do kufru, s vypnutým motorem, to taky povrzává.
Kolik mám před sebou km, ne to bude kritický? :-) Dalí výměnu oleje mám za 16kkm, to je moc.
Díky...
|
|
02.04.2011 22:12 -
Re: Zadní ramena - vrzání, kola do A, atd. / C5 I,II
|
2382235
|
|
jumep
|
|
|
kriticke to je uz ked to vrze ....
uz som to napisal asi 10x
1. prvy priznak je vazelina okolo lozisk a srobu - teraz sa s tym da prejst nieco, ale treba tom cimskor riesit
2. kovove rany (nemusia sa prejavit) - riesit urgent, jazdit co najmenej
3. vrzganie - kazdy tento zvuk / pohyb vydiera ulozenie - nejazdit a riesit
kriticke to je uz ked to vrze ....
uz som to napisal asi 10x
1. prvy priznak je vazelina okolo lozisk a srobu - teraz sa s tym da prejst nieco, ale treba tom cimskor riesit
2. kovove rany (nemusia sa prejavit) - riesit urgent, jazdit co najmenej
3. vrzganie - kazdy tento zvuk / pohyb vydiera ulozenie - nejazdit a riesit
|
|
03.04.2011 12:45 -
Re: Zadní ramena - vrzání, kola do A, atd. / C5 I,II
|
2382273
|
|
Petr72
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 850 |
|
|
czpepikcz napsal(a): Začalo se u mě objevovat vrzání od zadní nápravy. Jak tu někdo popsal, asi jako kdy vrou starý, nenamazaný panty. Vre to u ve chvíli, kdy do toho sednu a uvelebuju se za volantem- začalo to a teď, co se zvedly teploty. Můe to být loisko, kdy to po ujetí 20km přestane a po vystydnutí to zase vre? Zkouel jsem si sedat do kufru, s vypnutým motorem, to taky povrzává. Kolik mám před sebou km, ne to bude kritický? Dalí výměnu oleje mám za 16kkm, to je moc. Díky...
Řekl bych na 100 procent loiska v uloení ramene.
Sadu kup u Boba v Hulíně a up s tím do opravy.
To u si potom ani nevrzne !
Začalo se u mě objevovat vrzání od zadní nápravy. Jak tu někdo popsal, asi jako kdy vrou starý, nenamazaný panty. Vre to u ve chvíli, kdy do toho sednu a uvelebuju se za volantem- začalo to a teď, co se zvedly teploty. Můe to být loisko, kdy to po ujetí 20km přestane a po vystydnutí to zase vre? Zkouel jsem si sedat do kufru, s vypnutým motorem, to taky povrzává. Kolik mám před sebou km, ne to bude kritický? :-) Dalí výměnu oleje mám za 16kkm, to je moc. Díky...
Řekl bych na 100 procent loiska v uloení ramene.:palec
Sadu kup u Boba v Hulíně a up s tím do opravy.
To u si potom ani nevrzne ! :-p
|
|
13.04.2011 13:09 -
Re: Zadní ramena - vrzání, kola do A, atd. / C5 I,II
|
2384016
|
|
JosefDvo
|
Město: Mělník, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V Exclusive | Počet příspěvků: 1 |
|
|
Zdravím jsem zde na foru noví a měl bych otázku ohledně vrzání zadního měchu při jízdě děkuji za rady.
Zdravím jsem zde na foru noví a měl bych otázku ohledně vrzání zadního měchu při jízdě děkuji za rady.
|
|
| |
|
|