| | |
11.10.2013 19:06 -
Re: Zimní pneu na C5
|
2626116
|
|
jumep
|
|
|
ja mam letne ciny a ked naprsi tak zo zimnymi ked je tam sneh a lad sa mi da ist rychlejsie a stabilnejsie ako s tymito - osobne uz cinu nechcem ani videt, vzorka sice akoze pekna ale zmes uplne nahovno
ja mam letne ciny a ked naprsi tak zo zimnymi ked je tam sneh a lad sa mi da ist rychlejsie a stabilnejsie ako s tymito - osobne uz cinu nechcem ani videt, vzorka sice akoze pekna ale zmes uplne nahovno
|
|
11.10.2013 20:17 -
Re: Zimní pneu na C5
|
2626154
|
|
najk
|
Město: Děčín, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1537 |
|
|
je tady vůbec někdo kdo měl, má Vraníky???? Jinak jsou to pouze kecy, jezdí s nii kluci i od PPL a jsou v poho a ti , narozdíl od nás nalítají stovky kilometrů denně. Ja je nevychvaluji, ale taky nehaním. Psal jsem , e budu na jaře referovat. Protektory NEJSOU za zenitem, naopak, dělá se ve proto, aby vydrely a oni i drí jako nové gumy. To není lepení jako OBNOVA Teplice. Postup je skoro stejný jako výroba nové gumy. Základem je kvalitní - nepokozená kostra. A pak je to stejné - za tepla a celopotaení. Mikra píe a s tím souhlasím, e na jedění kolem komína a prohrnutí ranního sněhu, jízda bez dálnic a celý týden z do města 50 km/hod. musí stačit. A i kdyby vydrely pouze 2 roky , tak budu na výsost spokojený. A takto se u nás jezdí v zimě, kdy troku pomrzne: .link.
je tady vůbec někdo kdo měl, má Vraníky???? Jinak jsou to pouze kecy, jezdí s nii kluci i od PPL a jsou v poho a ti , narozdíl od nás nalítají stovky kilometrů denně. Ja je nevychvaluji, ale taky nehaním. Psal jsem , e budu na jaře referovat. Protektory NEJSOU za zenitem, naopak, dělá se ve proto, aby vydrely a oni i drí jako nové gumy. To není lepení jako OBNOVA Teplice. Postup je skoro stejný jako výroba nové gumy. Základem je kvalitní - nepokozená kostra. A pak je to stejné - za tepla a celopotaení. Mikra píe a s tím souhlasím, e na jedění kolem komína a prohrnutí ranního sněhu, jízda bez dálnic a celý týden z do města 50 km/hod. musí stačit. A i kdyby vydrely pouze 2 roky , tak budu na výsost spokojený. A takto se u nás jezdí v zimě, kdy troku pomrzne: https://www.youtube.com/watch?v=_G2L0dhkN9g
|
|
11.10.2013 20:17 -
Re: Zimní pneu na C5
|
2626155
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Chvílema to na videu vypadá jako točený z ledoborce.
Já měl 5 let starý letní Michelin Primacy HP. Vzorek tak asi 3 - 4 mm, u to na vodě plavalo necítil jsem se v pohodě. Tak nějak nejistý se mi to zdálo v rychlejích zatáčkách. Tak jsem koupil nový Michelin Primacy 3 a nestačím se divit. Sedí fantasticky, skoro nepoznám rozdíl mokro a sucho. Neuvěřitelně se drej asfaltu.
Měl jsem stejně starý zimní Michelin Alpin Pilot, vzorek taky asi 4 mm, ale v zimě hotový netěstí. Na sněhu jsem jetě jak tak vyjel, po asfaltu jsem musel hodně pomalu a v břečce jsem doslova kormidloval a ne řídil. Vyloeně průser. Tak jsem koupil nový Michelin Alpin A4 a nesmůu si je vynachválit. První zimu jsem sice jezdil dost málo, ale i tak prostě drej na vech zimních povrích, e se ani nechce věřit.
No a ty starý zimní jsem se rozhodl dojezdit v létě. Naposledy. To je neuvěřitelnej sajrajt. To se prostě nedá. Ani suchej asfalt, nato vhkej, nebo dokonce v deti. To prostě koluzalo i kdy to auto stálo v garái.
Víckrát mi starý gumy na auto nesmí, i kdyby měly vzorek jako buldozer. Myslím, e protektor by tak patnej nebyl, jako stará guma. Alespoň ne první zimu. No a za čtvrtinu ceny nový gumy se to můe i vyplatit. Ale ne na dlouhý trasy po Evropě. To bych se bál.
Chvílema to na videu vypadá jako točený z ledoborce.
Já měl 5 let starý letní Michelin Primacy HP. Vzorek tak asi 3 - 4 mm, u to na vodě plavalo necítil jsem se v pohodě. Tak nějak nejistý se mi to zdálo v rychlejích zatáčkách. Tak jsem koupil nový Michelin Primacy 3 a nestačím se divit. Sedí fantasticky, skoro nepoznám rozdíl mokro a sucho. Neuvěřitelně se drej asfaltu.
Měl jsem stejně starý zimní Michelin Alpin Pilot, vzorek taky asi 4 mm, ale v zimě hotový netěstí. Na sněhu jsem jetě jak tak vyjel, po asfaltu jsem musel hodně pomalu a v břečce jsem doslova kormidloval a ne řídil. Vyloeně průser. Tak jsem koupil nový Michelin Alpin A4 a nesmůu si je vynachválit. První zimu jsem sice jezdil dost málo, ale i tak prostě drej na vech zimních povrích, e se ani nechce věřit.
No a ty starý zimní jsem se rozhodl dojezdit v létě. Naposledy. To je neuvěřitelnej sajrajt. To se prostě nedá. Ani suchej asfalt, nato vhkej, nebo dokonce v deti. To prostě koluzalo i kdy to auto stálo v garái.
Víckrát mi starý gumy na auto nesmí, i kdyby měly vzorek jako buldozer. Myslím, e protektor by tak patnej nebyl, jako stará guma. Alespoň ne první zimu. No a za čtvrtinu ceny nový gumy se to můe i vyplatit. Ale ne na dlouhý trasy po Evropě. To bych se bál.
|
|
12.10.2013 09:36 -
Re: Zimní pneu na C5
|
2626272
|
|
citrónek
|
Město: Litoměřice, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V Exclusive Break | Počet příspěvků: 33 |
|
|
najk napsal(a): je tady vůbec někdo kdo měl, má Vraníky???? Jinak jsou to pouze kecy, jezdí s nii kluci i od PPL a jsou v poho a ti , narozdíl od nás nalítají stovky kilometrů denně. Ja je nevychvaluji, ale taky nehaním. Psal jsem , e budu na jaře referovat. Protektory NEJSOU za zenitem, naopak, dělá se ve proto, aby vydrely a oni i drí jako nové gumy. To není lepení jako OBNOVA Teplice. Postup je skoro stejný jako výroba nové gumy. Základem je kvalitní - nepokozená kostra. A pak je to stejné - za tepla a celopotaení. Mikra píe a s tím souhlasím, e na jedění kolem komína a prohrnutí ranního sněhu, jízda bez dálnic a celý týden z do města 50 km/hod. musí stačit. A i kdyby vydrely pouze 2 roky , tak budu na výsost spokojený. A takto se u nás jezdí v zimě, kdy troku pomrzne: .link.
Tak to nevím kde jsi na dodávkách od PPL viděl protektory, ale pochybuju e by na sluební auta dali práskačky kde vozí zboí za x tisíc korun, e ty auta jsou zhuntovaný jak prase a gumy zhoblovaný a na doraz o tom ádná, ale protektory jsem neviděl ani na jednom a to se u nás točí denně. Za druhý píe důrazně, e nejsou za zenitem a vzápětí souhlasí s názorem e kolem komína stačí a na delí treky na prd. Tak kde je pravda???!!! Uvědom si e dnení auta jezdí, váí, chovají se jinak ne auta ala typu igul, kodovka atd kde 100km byla kosmická rychlost a hlavně jsi tu měl na výběr Barum OR?? a protektor, tak co myslí e v té době frčelo?? Jinak nemá pojem o tom co pouívají za kostry na protektor, mohl bych ti vyprávět. Jinak výroba protektoru za tepla (od patky k patce) je stejná jako před xx lety a postup není stejný jak u nové pneu. To si plete pojmy. Jinak kdy myslí e vznikl Vraník a kdy padla Obnova a kde zkončila větina strojů??? Sám sebe se snai přesvědčit e koupí protektorů si neprohloupil, já ti to neberu a přeju a ti alespoň dva roky vydrí a jses spokojenej
Tak to nevím kde jsi na dodávkách od PPL viděl protektory, ale pochybuju e by na sluební auta dali práskačky kde vozí zboí za x tisíc korun, e ty auta jsou zhuntovaný jak prase a gumy zhoblovaný a na doraz o tom ádná, ale protektory jsem neviděl ani na jednom a to se u nás točí denně. Za druhý píe důrazně, e nejsou za zenitem a vzápětí souhlasí s názorem e kolem komína stačí a na delí treky na prd. Tak kde je pravda???!!! Uvědom si e dnení auta jezdí, váí, chovají se jinak ne auta ala typu igul, kodovka atd kde 100km byla kosmická rychlost a hlavně jsi tu měl na výběr Barum OR?? a protektor, tak co myslí e v té době frčelo?? Jinak nemá pojem o tom co pouívají za kostry na protektor, mohl bych ti vyprávět. Jinak výroba protektoru za tepla (od patky k patce) je stejná jako před xx lety a postup není stejný jak u nové pneu. To si plete pojmy. Jinak kdy myslí e vznikl Vraník a kdy padla Obnova a kde zkončila větina strojů???:-p Sám sebe se snai přesvědčit e koupí protektorů si neprohloupil, já ti to neberu a přeju a ti alespoň dva roky vydrí a jses spokojenej:palec
|
|
12.10.2013 09:59 -
Re: Zimní pneu na C5
|
2626281
|
|
jruze
|
|
|
citrónek napsal(a): Tak to nevím kde jsi na dodávkách od PPL viděl protektory, ale pochybuju e by na sluební auta dali práskačky kde vozí zboí za x tisíc korun, e ty auta jsou zhuntovaný jak prase a gumy zhoblovaný a na doraz o tom ádná, ale protektory jsem neviděl ani na jednom a to se u nás točí denně. Za druhý píe důrazně, e nejsou za zenitem a vzápětí souhlasí s názorem e kolem komína stačí a na delí treky na prd. Tak kde je pravda???!!! Uvědom si e dnení auta jezdí, váí, chovají se jinak ne auta ala typu igul, kodovka atd kde 100km byla kosmická rychlost a hlavně jsi tu měl na výběr Barum OR?? a protektor, tak co myslí e v té době frčelo?? Jinak nemá pojem o tom co pouívají za kostry na protektor, mohl bych ti vyprávět. Jinak výroba protektoru za tepla (od patky k patce) je stejná jako před xx lety a postup není stejný jak u nové pneu. To si plete pojmy. Jinak kdy myslí e vznikl Vraník a kdy padla Obnova a kde zkončila větina strojů??? Sám sebe se snai přesvědčit e koupí protektorů si neprohloupil, já ti to neberu a přeju a ti alespoň dva roky vydrí a jses spokojenej
Já kdy jsme je s mladým přivezli(kvůli ALU) tak jsem koukal na jejich stránky a tuím e uváděli e protektorují jen určitý druh a berou gumy zvenku dávají záruku atd.. - no to je sice reklama,ale... no v malích rychlostech se dá ustát cokoli (pokud je adhéze dobrá) - mne kdy se mi to tenkrát rozlétlo na D1 doplazil jsem se a do Brna a tam mi gumař řekl e na tak těkém autě jako je CX nemají protektory co dělat a e jsem kaskadér
Začlo to vybracemi - zastavil jsem nic nebylo vidět po druhém zastavení jsem sjistil 1/2 běhounu odpařeného - a po pár KM mi to ustřelilo od prahovky ve v dosahu půl metru.(byly to tedy Brněnské protektory)
Já kdy jsme je s mladým přivezli(kvůli ALU) tak jsem koukal na jejich stránky a tuím e uváděli e protektorují jen určitý druh a berou gumy zvenku :nevim dávají záruku atd.. - no to je sice reklama,ale... no v malích rychlostech se dá ustát cokoli (pokud je adhéze dobrá) - mne kdy se mi to tenkrát rozlétlo na D1 doplazil jsem se a do Brna a tam mi gumař řekl e na tak těkém autě jako je CX nemají protektory co dělat a e jsem kaskadér:-))))
Začlo to vybracemi - zastavil jsem nic nebylo vidět po druhém zastavení jsem sjistil 1/2 běhounu odpařeného - a po pár KM mi to ustřelilo od prahovky ve v dosahu půl metru.(byly to tedy Brněnské protektory)
|
|
12.10.2013 10:03 -
Re: Zimní pneu na C5
|
2626282
|
|
Tony_Z
|
Město: Okr. Kladno, Auto: C5 III (X7) Tourer 2.2HDi 125Kw (4HT, 2009); C5 I 2.0HDi 80Kw (RHZ, 2002) | Počet příspěvků: 519 |
|
|
Pro Citronek: Protektor v době igulů musela být katastrofa. Na ve se sralo, bezpečnost se blíila k nule. Mohlo vyjet na silnice kde co. Nedovedu si nějak moc v dnení době představit, e by v dlouhé době fungovala výroba něčeho, co by bylo nebezpečné. (kdy vidím, jak stále stahujou nějaká dětská kola z trhu, e nemaj to a to... se divím, e jsem se jako dítě nezabil - třeba i z toho kola. )
Myslím, e si kadý dobře uvědomuje, e jsou auta těí, ale furt si tak nějak říkám, e kdy na tom jezdí kamiony, tak to těma tvejma dětskejma 1500 a 2000kg nevytrhne .
Kdy ti napíe, e nejsou za zenitem, tak to znamená, e jsou vyuitelný, a právě na to auto, co ti přes zimu udělá těch 2000km.
Jinak osobně to neřeím u rozměru 195/65/15, co mám na C5, kde je rozdíl nějakých 900Kč za Vraníka nebo 1300Kč za Goodyear.... Ale u Xsary a rozměru 195/55/15, kde stejné typy pneu jsou v rozdílu 900kč ku 2000Kč na jedné gumě. Ta guma bude v hajzlu za 4roky, auto v zimě udělá 2000km. Nejsem debil, abych koupil na 8000km gumy za 8000kč... - a právě pro tento případ zastávám názor, e lepí novou gumu - třeba ty vraníky, ne gumu starou jetou, bůhví v jakém stavu... A Číny, co se dají koupit v jen o něco vyí cenně ne jsou ty vraníky? No, kdo chce, tak klidně můe, sice bude mít nový dráty v gumě, ale guma se bude chovat jako plast u nová.
Pro Citronek: Protektor v době igulů musela být katastrofa. Na ve se sralo, bezpečnost se blíila k nule. Mohlo vyjet na silnice kde co. Nedovedu si nějak moc v dnení době představit, e by v dlouhé době fungovala výroba něčeho, co by bylo nebezpečné. (kdy vidím, jak stále stahujou nějaká dětská kola z trhu, e nemaj to a to... se divím, e jsem se jako dítě nezabil - třeba i z toho kola. :-D )
Myslím, e si kadý dobře uvědomuje, e jsou auta těí, ale furt si tak nějak říkám, e kdy na tom jezdí kamiony, tak to těma tvejma dětskejma 1500 a 2000kg nevytrhne ;-).
Kdy ti napíe, e nejsou za zenitem, tak to znamená, e jsou vyuitelný, a právě na to auto, co ti přes zimu udělá těch 2000km.
Jinak osobně to neřeím u rozměru 195/65/15, co mám na C5, kde je rozdíl nějakých 900Kč za Vraníka nebo 1300Kč za Goodyear.... Ale u Xsary a rozměru 195/55/15, kde stejné typy pneu jsou v rozdílu 900kč ku 2000Kč na jedné gumě. Ta guma bude v hajzlu za 4roky, auto v zimě udělá 2000km. Nejsem debil, abych koupil na 8000km gumy za 8000kč... - a právě pro tento případ zastávám názor, e lepí novou gumu - třeba ty vraníky, ne gumu starou jetou, bůhví v jakém stavu... A Číny, co se dají koupit v jen o něco vyí cenně ne jsou ty vraníky? No, kdo chce, tak klidně můe, sice bude mít nový dráty v gumě, ale guma se bude chovat jako plast u nová.
|
|
12.10.2013 10:11 -
Re: Zimní pneu na C5
|
2626285
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Auta PPL nejsou ádný sluebáky. Jsou to soukromý auta a PPL si je pronajímá s řidičem. Jezdí na Vraníkách, ke mě jezdí 2x týdně a znám se s několika řidičema. Moná mají i nějaký sluební, ale to co jezdí ke mě jsou auta těch řidičů.
Sám bych si protektory nekoupil, ale určitě je veliký rozdíl na protektoru z protektorátu a na tom dnením.
Na igulu jsem kdysi měl 25 let starý originální ruský diagonály a ty byly protektorovaný nejmíň 6x a to vzorkem z radiál OR6. Tenkrát nelo o nic ne o vzorek. Přivezl jsem do sběrny, kadou trochu rozvalili na válečku a kadou vdycky vzali bez řečí a za týden mi ji vrátili jako novou.
Kdyby to takhle dělali na dneních rychlých silných autech, válelo by se jich kolem silnice hodně rozbitých. Asi v tý technologii nějakej pokrok udělali, protoe znám spoustu lidí, který si Vraníky na zimu pořídili a tvrděj, e je koupí znova.
Jetě bych rád viděl nějakou navou zimní gumu s takovým traktorovým vzorkem, jako dělá Vraník. Kadej výrobce prosazuje jemný lamely, ale drapák se nevidí. No a ve sněhu je drapák někdy lepí ne směs za milion. Take protektory vyuití mají.
Auta PPL nejsou ádný sluebáky. Jsou to soukromý auta a PPL si je pronajímá s řidičem. Jezdí na Vraníkách, ke mě jezdí 2x týdně a znám se s několika řidičema. Moná mají i nějaký sluební, ale to co jezdí ke mě jsou auta těch řidičů.
Sám bych si protektory nekoupil, ale určitě je veliký rozdíl na protektoru z protektorátu a na tom dnením.
Na igulu jsem kdysi měl 25 let starý originální ruský diagonály a ty byly protektorovaný nejmíň 6x a to vzorkem z radiál OR6. Tenkrát nelo o nic ne o vzorek. Přivezl jsem do sběrny, kadou trochu rozvalili na válečku a kadou vdycky vzali bez řečí a za týden mi ji vrátili jako novou.
Kdyby to takhle dělali na dneních rychlých silných autech, válelo by se jich kolem silnice hodně rozbitých. Asi v tý technologii nějakej pokrok udělali, protoe znám spoustu lidí, který si Vraníky na zimu pořídili a tvrděj, e je koupí znova.
Jetě bych rád viděl nějakou navou zimní gumu s takovým traktorovým vzorkem, jako dělá Vraník. Kadej výrobce prosazuje jemný lamely, ale drapák se nevidí. No a ve sněhu je drapák někdy lepí ne směs za milion. Take protektory vyuití mají.
|
|
12.10.2013 10:14 -
Re: Zimní pneu na C5
|
2626286
|
|
jruze
|
|
|
Tony_Z napsal(a): Jinak osobně to neřeím u rozměru 195/65/15, co mám na C5, kde je rozdíl nějakých 900Kč za Vraníka nebo 1300Kč za Goodyear.... Ale u Xsary a rozměru 195/55/15, kde stejné typy pneu jsou v rozdílu 900kč ku 2000Kč na jedné gumě. Ta guma bude v hajzlu za 4roky, auto v zimě udělá 2000km. Nejsem debil, abych koupil na 8000km gumy za 8000kč... - a právě pro tento případ zastávám názor, e lepí novou gumu - třeba ty vraníky, ne gumu starou jetou, bůhví v jakém stavu... A Číny, co se dají koupit v jen o něco vyí cenně ne jsou ty vraníky? No, kdo chce, tak klidně můe, sice bude mít nový dráty v gumě, ale guma se bude chovat jako plast u nová.
O dráty nejde , ale o nítě - a třeba u barumek má po nafouknutí vidět na bokách boule(nebo jak to nazvat) a uka mi ta třeba na michelínách
O dráty nejde , ale o nítě - a třeba u barumek má po nafouknutí vidět na bokách boule(nebo jak to nazvat) a uka mi ta třeba na michelínách;-)
|
|
12.10.2013 10:17 -
Re: Zimní pneu na C5
|
2626288
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Já jsem chtěl vědět názory na protektory,nejen o Vraníkách,né e bych to dával na auto,pouze mně to zajímá,kamarád je vyučen gumař a před více jak 30lety my mockrát ukazoval v Barumce výrobu protektorů,tak sem chtěl vědět,co ve se změnilo,je pravda,e sme se hodně najezdily na protektorech a takzvaných separačkách,nikdy ádný problém,auta nedosahovala dneních rychlostí,já jezdim podle vyhláky,tudí pomalej ne dříve,nikdo asi s těmy Vraníky nemá zkuenosti,najk nám na jaře dá určitě vědět,jaké mají vlastnosti na různem povrchu,Honzíku,a slouí bez problému a hodně km.
Já jsem chtěl vědět názory na protektory,nejen o Vraníkách,né e bych to dával na auto,pouze mně to zajímá,kamarád je vyučen gumař a před více jak 30lety my mockrát ukazoval v Barumce výrobu protektorů,tak sem chtěl vědět,co ve se změnilo,je pravda,e sme se hodně najezdily na protektorech a takzvaných separačkách,nikdy ádný problém,auta nedosahovala dneních rychlostí,já jezdim podle vyhláky,tudí pomalej ne dříve,nikdo asi s těmy Vraníky nemá zkuenosti,najk nám na jaře dá určitě vědět,jaké mají vlastnosti na různem povrchu,Honzíku,a slouí bez problému a hodně km.;-)
|
|
12.10.2013 10:33 -
Re: Zimní pneu na C5
|
2626292
|
|
M.P
|
Město: Třebíč, Auto: Peugeot 807 2.0 HDi / 100 kW | Počet příspěvků: 432 |
|
|
Se mě líbí jak tady kadej plyve na Vraníky bez toho ani by se na nich někdy svezl , jenom proto e to jsou protektory . Neměl jsem monost je mít na svým autě , na Xsaru jsem je nestihl dát , protoe jsem ji prodal a na C5 potřebuji rozměr co nevyrábí ( 205/65 - R15 ) . Kadý rok sleduji jestli je v tomto rozměru nedělají , hned bych je koupil . Měl jsem monost je vyzkouet na půjčeným autě ( ty s technologií GREEN DIAMOND ) a vyblbnout se trochu a byl jsem maximálně spokojenej . Stejné reference mám i od známých co na nich jezdí v horských a podhorských oblastech . A podotýkám e bych je nekupoval kvůli ceně , ale právě kvůli hodnocení těch co na nich jezdí .
Se mě líbí jak tady kadej plyve na Vraníky bez toho ani by se na nich někdy svezl , jenom proto e to jsou protektory . Neměl jsem monost je mít na svým autě , na Xsaru jsem je nestihl dát , protoe jsem ji prodal a na C5 potřebuji rozměr co nevyrábí ( 205/65 - R15 ) . Kadý rok sleduji jestli je v tomto rozměru nedělají , hned bych je koupil . Měl jsem monost je vyzkouet na půjčeným autě ( ty s technologií GREEN DIAMOND ) a vyblbnout se trochu a byl jsem maximálně spokojenej . Stejné reference mám i od známých co na nich jezdí v horských a podhorských oblastech . A podotýkám e bych je nekupoval kvůli ceně , ale právě kvůli hodnocení těch co na nich jezdí .
|
|
12.10.2013 10:43 -
Re: Zimní pneu na C5
|
2626297
|
|
Tony_Z
|
Město: Okr. Kladno, Auto: C5 III (X7) Tourer 2.2HDi 125Kw (4HT, 2009); C5 I 2.0HDi 80Kw (RHZ, 2002) | Počet příspěvků: 519 |
|
|
jruze napsal(a): O dráty nejde , ale o nítě - a třeba u barumek má po nafouknutí vidět na bokách boule(nebo jak to nazvat) a uka mi ta třeba na michelínách
Psal jsem o levné číně vs. protektor...
Jinak Michelin je předevím guma pro ty, co najezdí třeba 40000km ročně... Ostatním zestárne dříve ne ji stačí sjet. (pokud teda nedriftujou) Michelin je drahej jak potvora, je na pici, co se týče výdre, ale co se týče přilnavosti existují lepí a levnějí pneu (rychleji se sjídí, co někomu, kdo dá 10000km ročně nemusí vůbec zajímat).
Psal jsem o levné číně vs. protektor...
Jinak Michelin je předevím guma pro ty, co najezdí třeba 40000km ročně... Ostatním zestárne dříve ne ji stačí sjet. (pokud teda nedriftujou) Michelin je drahej jak potvora, je na pici, co se týče výdre, ale co se týče přilnavosti existují lepí a levnějí pneu (rychleji se sjídí, co někomu, kdo dá 10000km ročně nemusí vůbec zajímat).
|
|
12.10.2013 10:48 -
Re: Zimní pneu na C5
|
2626300
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
To je přesné,kadý bude rozvijet své teorie a opisovat různé články,ale sám se s tím nikdy nesvezl aby posoudil vlastnosti a podělil se o své zkuenosti ověřené praxí,sám bohuel nemám s tímto také ádné zkuenosti abych mohl posoudit,proto jsem očekával reakce majitelů a né teoretiků.
To je přesné,kadý bude rozvijet své teorie a opisovat různé články,ale sám se s tím nikdy nesvezl aby posoudil vlastnosti a podělil se o své zkuenosti ověřené praxí,sám bohuel nemám s tímto také ádné zkuenosti abych mohl posoudit,proto jsem očekával reakce majitelů a né teoretiků.
|
|
12.10.2013 11:05 -
Re: Zimní pneu na C5
|
2626303
|
|
Tony_Z
|
Město: Okr. Kladno, Auto: C5 III (X7) Tourer 2.2HDi 125Kw (4HT, 2009); C5 I 2.0HDi 80Kw (RHZ, 2002) | Počet příspěvků: 519 |
|
|
63zdenda napsal(a): To je přesné,kadý bude rozvijet své teorie a opisovat různé články,ale sám se s tím nikdy nesvezl aby posoudil vlastnosti a podělil se o své zkuenosti ověřené praxí,sám bohuel nemám s tímto také ádné zkuenosti abych mohl posoudit,proto jsem očekával reakce majitelů a né teoretiků.
osobní zkuenost:
Michelin pilot primacy - letní - v pořádku, ale drahá jak sviň - nestihl jsem ji sjet, ne zpuchřela, téměř neubývala, pro mě zbytečně drahá pneu.
Barum Polaris 2 - zimní - na lehkém autě v pohodě, na C5 utrpení, vude zahrabanej, rychle ubývala
Matador MP 52 Elite 2 - letní - děs běs, sjíděla se rychle, silně nepohodlná, u nikdy více (na vodě vak byla v pořádku)
Vredestein Sportrack 5 - letní- ve vech směrech pro mě luxusní pneu, nemůu si ji vynachválit, drí jak za sucha, tak na mokru krásně, auto se valí velmi zlehka
Googyear Ultragrip 7+ - zimní 2 zimy nádhera - krásnej záběr, vykrábe se vade, 3. zima 5mm a záběr velmi zhoren - nutnost koupě nové pneu na předek.
Goodyear Ultragrip 8 - zimní - srovnatelné s předchozí verzí
Triangle - nejhorí letní guma, co jsem měl, lehce naprelo a z auta byly sáně, sjíděli se minimálně.
Vraník - zimní - reference budou na jaře - na vyvaovačce li vyváit v pohodě, vůbec neházeli, Ty goodyeary házely tehdá více
osobní zkuenost:
Michelin pilot primacy - letní - v pořádku, ale drahá jak sviň - nestihl jsem ji sjet, ne zpuchřela, téměř neubývala, pro mě zbytečně drahá pneu.
Barum Polaris 2 - zimní - na lehkém autě v pohodě, na C5 utrpení, vude zahrabanej, rychle ubývala
Matador MP 52 Elite 2 - letní - děs běs, sjíděla se rychle, silně nepohodlná, u nikdy více (na vodě vak byla v pořádku)
Vredestein Sportrack 5 - letní- ve vech směrech pro mě luxusní pneu, nemůu si ji vynachválit, drí jak za sucha, tak na mokru krásně, auto se valí velmi zlehka
Googyear Ultragrip 7+ - zimní 2 zimy nádhera - krásnej záběr, vykrábe se vade, 3. zima 5mm a záběr velmi zhoren - nutnost koupě nové pneu na předek.
Goodyear Ultragrip 8 - zimní - srovnatelné s předchozí verzí
Triangle - nejhorí letní guma, co jsem měl, lehce naprelo a z auta byly sáně, sjíděli se minimálně.
Vraník - zimní - reference budou na jaře - na vyvaovačce li vyváit v pohodě, vůbec neházeli, Ty goodyeary házely tehdá více :-)
|
|
12.10.2013 11:06 -
Re: Zimní pneu na C5
|
2626304
|
|
jruze
|
|
|
63zdenda napsal(a): To je přesné,kadý bude rozvijet své teorie a opisovat různé články,ale sám se s tím nikdy nesvezl aby posoudil vlastnosti a podělil se o své zkuenosti ověřené praxí,sám bohuel nemám s tímto také ádné zkuenosti abych mohl posoudit,proto jsem očekával reakce majitelů a né teoretiků.
No pro ty kola jsme jeli na sever - (brali jsme kvůli ALU) a bylo mi trochu divné e pán měl XM a měl na nich nějaké jiné a tyhle prodával (nevím proč,nestihli jsme vyzkouet) byly 99% , obuté vyváené.Nehaním jen jsem váhal to obout na auto s kterým mladej lítal 200Km/h a to to chtěl na CT - teď to nemám na čem odskouet jak drí. Michelíny bych si asi také nekoupil (moc peněz a malej nájezd),ale kdy u mi zustaly z dárce tak je přece neprodám a nekoupím cokoli jiného(a jsou nové a hlavně je mám na biturbo se kterým se občas svezu rychleji - nejsem zvědav na sáňkování ve 150) - na druhé auto mám Nokiany - ty se chovali loni OK jak na suchu tak ve sněhu.
No pro ty kola jsme jeli na sever - (brali jsme kvůli ALU) a bylo mi trochu divné e pán měl XM a měl na nich nějaké jiné a tyhle prodával (nevím proč,nestihli jsme vyzkouet) byly 99% , obuté vyváené.Nehaním jen jsem váhal to obout na auto s kterým mladej lítal 200Km/h a to to chtěl na CT :nevim - teď to nemám na čem odskouet jak drí. Michelíny bych si asi také nekoupil (moc peněz a malej nájezd),ale kdy u mi zustaly z dárce tak je přece neprodám a nekoupím cokoli jiného(a jsou nové a hlavně je mám na biturbo se kterým se občas svezu rychleji - nejsem zvědav na sáňkování ve 150) - na druhé auto mám Nokiany - ty se chovali loni OK jak na suchu tak ve sněhu.:-)
|
|
12.10.2013 11:19 -
Re: Zimní pneu na C5
|
2626309
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Díky chlapy,konečně někdo s praxí,kdy budu chtít koupit nějaké pneu,vdycky mně zajímá praxe a né teorie,podle těchto uitečných informací se dá u něco vybírat,je to k věci a uitečné pro výběr,jaké pneu.
Díky chlapy,konečně někdo s praxí,kdy budu chtít koupit nějaké pneu,vdycky mně zajímá praxe a né teorie,podle těchto uitečných informací se dá u něco vybírat,je to k věci a uitečné pro výběr,jaké pneu.;-)
|
|
12.10.2013 11:50 -
Re: Zimní pneu na C5
|
2626318
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Tony_Z napsal(a): ... Michelin pilot primacy - letní - v pořádku, ale drahá jak sviň - nestihl jsem ji sjet, ne zpuchřela, téměř neubývala, pro mě zbytečně drahá pneu ...
Mě se podařilo sehnat nový letní i zimní vdy v akci po sezoně za 3000,- Kč. To u mě není zbytečně drahá guma vzhledem k tomu, jak je dobrá. Ne koupit něco o 500,- lacinějího, potom 3 roky bulet a o rok dřív kupovat nový, to raději za jistotu připlatím. Minimálně 4 roky mám od gum pokoj, pokud je někde neroztrhám o obrubník apod.
Ročně najedu asi 12.000 km, z toho asi tak 5.000 km na zimních.
Mě se podařilo sehnat nový letní i zimní vdy v akci po sezoně za 3000,- Kč. To u mě není zbytečně drahá guma vzhledem k tomu, jak je dobrá. Ne koupit něco o 500,- lacinějího, potom 3 roky bulet a o rok dřív kupovat nový, to raději za jistotu připlatím. Minimálně 4 roky mám od gum pokoj, pokud je někde neroztrhám o obrubník apod.
Ročně najedu asi 12.000 km, z toho asi tak 5.000 km na zimních.
|
|
12.10.2013 11:58 -
Re: Zimní pneu na C5
|
2626321
|
|
.45acp
|
|
|
Tak u i výrobci začínají tvrdit, e čtyři roky nejsou dogma. Je otázka, proč. Moná aby prodali i gumy co maj několik let ve skladech.
.link.
Tak u i výrobci začínají tvrdit, e čtyři roky nejsou dogma. Je otázka, proč. Moná aby prodali i gumy co maj několik let ve skladech.
http://auto.aktualne.centrum.cz/clanek.phtml?id=792256#utm_source=atlasHP&utm_medium=newsbox&utm_term=position-4
|
|
12.10.2013 12:06 -
Re: Zimní pneu na C5
|
2626322
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
No,jak si kamarád objednal ty Nokiány,samozřejmě nové,kdy sme je prohlíely,rok výroby na nich byl 2011,to znamená,e by je za dva roky měl vyhodit.
No,jak si kamarád objednal ty Nokiány,samozřejmě nové,kdy sme je prohlíely,rok výroby na nich byl 2011,to znamená,e by je za dva roky měl vyhodit.:-o
|
|
12.10.2013 12:21 -
Re: Zimní pneu na C5
|
2626326
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Pneumatiky dobře uskladněný s pokud mono stálou teplotou, vlhkostí a v temnu téměř nestárnou. Nejvíc jim dává zabrat zahřívání za jízdy a UV ze sluníčka. Proto gumy dobře uskladněný ve skladech u výrobce nejsou ani po třech letech leení tak starý, jako za jeden rok na autě. Otázkou ale je, jestli byly opravdu dobře uskladněný. A protoe dnes skoro neexistujou mezisklady a velkosklady apod., ale větina zboí se vyrábí chvíli před prodejem, tak si myslím, e u nikoho v garái neleely, ale byly pravděpodobně dobře uskladněný např. u některýho výrobce aut, který je nestihl dát do prvovýroby.
Pneumatiky dobře uskladněný s pokud mono stálou teplotou, vlhkostí a v temnu téměř nestárnou. Nejvíc jim dává zabrat zahřívání za jízdy a UV ze sluníčka. Proto gumy dobře uskladněný ve skladech u výrobce nejsou ani po třech letech leení tak starý, jako za jeden rok na autě. Otázkou ale je, jestli byly opravdu dobře uskladněný. A protoe dnes skoro neexistujou mezisklady a velkosklady apod., ale větina zboí se vyrábí chvíli před prodejem, tak si myslím, e u nikoho v garái neleely, ale byly pravděpodobně dobře uskladněný např. u některýho výrobce aut, který je nestihl dát do prvovýroby.
|
|
| |
|
|