| | |
09.10.2013 14:34 -
Re: Zimní pneu na C5
|
2625350
|
|
robo
|
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 1083 |
|
|
sgt napsal(a): Tak ja naopak lepsie zimne gumy ako Debicy Frigo na XA som nemal - do snehu nenormalne. Keby sa robil rozmer aj na C5III, tak nevaham. Teraz mam Michelin Alpin A4 a je citit, ze v snehu su slabsie. Ale to nie je asi objektivne kvoli inej vahe a rozmeru...
no dneska som ich objednal tie Micheliny a4, 225/60 r16, chcem ich hlavne na dialnicu, jazdil som na c4 s dunlop ws3d a spokojnost, a nove ws 4d nemaju moc dobre hodnotenia na adac a pod, ale hlavne ani nove continentaly ts850 ani dunlopy 4d sa nerobia ani v 16 ani 17 rozmere pre to co ma c5 III!
zda sa mi ze michelinky vydrzia viac km,a
rozhodol som sa pre zimne 16tky, pod vplyvom vytlkov tuto jar....
No a c4 nemala ESP ani ASR ani nejaky snow traction ci co to tam mam na rucnej prevodovke napisane teraz , tak snad tie michelinky budu dobra volba
no dneska som ich objednal tie Micheliny a4, 225/60 r16, chcem ich hlavne na dialnicu, jazdil som na c4 s dunlop ws3d a spokojnost, a nove ws 4d nemaju moc dobre hodnotenia na adac a pod, ale hlavne ani nove continentaly ts850 ani dunlopy 4d sa nerobia ani v 16 ani 17 rozmere pre to co ma c5 III!
zda sa mi ze michelinky vydrzia viac km,a
rozhodol som sa pre zimne 16tky, pod vplyvom vytlkov tuto jar....
No a c4 nemala ESP ani ASR ani nejaky snow traction ci co to tam mam na rucnej prevodovke napisane teraz , tak snad tie michelinky budu dobra volba
|
|
09.10.2013 15:48 -
Re: Zimní pneu na C5
|
2625357
|
|
sgt
|
Město: Skalité, Auto: Citroen Grand C4 SpaceTourer 2.0 BlueHDi 160 EAT8 SHINE | Počet příspěvků: 718 |
|
|
Tie ich mám 225/60 R16. Na suchu a mokru sú fajn, ale na snehu som bol zvyknutý s XA a Debicami si viac dovoli a krásne drali. S týmito A4 na C5 mi u pár krát na snehu "stislo" a zachraňovalo ESP, take si dávam väčí bacha. Ale je moné, e ten rozdiel k horiemu robí väčia váha auta (+300 kg) a iria pneu (185 vs 225).
Tie ich mám 225/60 R16. Na suchu a mokru sú fajn, ale na snehu som bol zvyknutý s XA a Debicami si viac dovoli a krásne drali. S týmito A4 na C5 mi u pár krát na snehu "stislo" a zachraňovalo ESP, take si dávam väčí bacha. Ale je moné, e ten rozdiel k horiemu robí väčia váha auta (+300 kg) a iria pneu (185 vs 225).
|
|
09.10.2013 16:53 -
Re: Zimní pneu na C5
|
2625363
|
|
robo
|
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 1083 |
|
|
prave mi zrusili objednavku lebo michelinky nemaju
tak este raz rozmyslam a vecer skusim objednat inde favoriti :
Blizzak LM32, Dunlop WS3D, Conti TS830 alebo opat Michelinky skusit inde
poradte
prave mi zrusili objednavku lebo michelinky nemaju
tak este raz rozmyslam a vecer skusim objednat inde favoriti :
Blizzak LM32, Dunlop WS3D, Conti TS830 alebo opat Michelinky skusit inde
poradte :-p
|
|
09.10.2013 17:58 -
Re: Zimní pneu na C5
|
2625366
|
|
Mamlas
|
|
|
Ja si ted objednaval SEMPERIT SPEED-GRIP 2 215/55 R16 , dle zdejsich i internetovych referenci. Tak snad budou dobry.
Ja si ted objednaval SEMPERIT SPEED-GRIP 2 215/55 R16 , dle zdejsich i internetovych referenci. Tak snad budou dobry.
|
|
09.10.2013 18:48 -
Re: Zimní pneu na C5
|
2625378
|
|
Ladman
|
Město: České Budějovice, Auto: Citroën C5 III 2.0i 16V 143k (103kW) Tourer Exclusive | Počet příspěvků: 489 |
|
|
2 Hellmut: já před sedmi lety kupoval ojetou 406-ku z Německa a ta ty Blizzaky u měla obutý. Byly v podstatě jako nový, rok výroby měly 2006, take jetý ani ne celou sezonu. Ty gumy mám (má manelka) na autě DODNES, tedy samozřejmě jen pro zimní období. Vzorek mají minimálně jetě na 2 sezony, nejsou zpuchřelé a mají pořád dobré vlastnosti (kritici řeknou, e zimní guma se má po čtyřech letech vyměnit, ale nejsem padlej na hlavu měnit takovýhle gumy)
2 Hellmut: já před sedmi lety kupoval ojetou 406-ku z Německa a ta ty Blizzaky u měla obutý. Byly v podstatě jako nový, rok výroby měly 2006, take jetý ani ne celou sezonu. Ty gumy mám (má manelka) na autě DODNES:palec, tedy samozřejmě jen pro zimní období. Vzorek mají minimálně jetě na 2 sezony, nejsou zpuchřelé a mají pořád dobré vlastnosti (kritici řeknou, e zimní guma se má po čtyřech letech vyměnit, ale nejsem padlej na hlavu měnit takovýhle gumy:-d)
|
|
09.10.2013 20:22 -
Re: Zimní pneu na C5
|
2625408
|
|
HELLMUT
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1814 |
|
|
Jo jsou nesmrtelné já je letos na léto u nesundaval,Xantia je chudinka na práci ,jezdí jen pár km po Praze a letní jsem neměl.
Mamlas - Přesně ty jsem koupil loni na C5 neb jsem hleděl na reference a cenu.Dokonce je na nich nápis "made in germany". Ale nevím, zdá se mi e se ojídí rychle, jak jsem psal ráno.Ale to jsem asi "zblblej z těch Bridgestonů,ty jsou na věky
Jinak jízdní vlastnosti nedokáu posoudit - jsem citroenář -jezdím na pohodičku,ádné "řezání zatáček" tak nevím jak drí stopu.
Jo jsou nesmrtelné :-)))) já je letos na léto u nesundaval,Xantia je chudinka na práci ,jezdí jen pár km po Praze a letní jsem neměl.
Mamlas - Přesně ty jsem koupil loni na C5 neb jsem hleděl na reference a cenu.Dokonce je na nich nápis "made in germany". Ale nevím, zdá se mi e se ojídí rychle, jak jsem psal ráno.Ale to jsem asi "zblblej z těch Bridgestonů,ty jsou na věky:-))))
Jinak jízdní vlastnosti nedokáu posoudit - jsem citroenář -jezdím na pohodičku,ádné "řezání zatáček" tak nevím jak drí stopu.
|
|
09.10.2013 20:26 -
Re: Zimní pneu na C5
|
2625412
|
|
jumep
|
|
|
stale tu mame kopu chemikov co vedia ta silica v tej gume je stale ako nova ...
ps. moja skusenost je ze cim starsia je guma, tym je tvrdsia a tym menej sa derie vzorka ...
vzorka nie je vsetko ...
stale tu mame kopu chemikov co vedia ta silica v tej gume je stale ako nova ...
ps. moja skusenost je ze cim starsia je guma, tym je tvrdsia a tym menej sa derie vzorka ...
vzorka nie je vsetko ...
|
|
09.10.2013 21:20 -
Re: Zimní pneu na C5
|
2625446
|
|
HELLMUT
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1814 |
|
|
Ale my víme e guma má svojí ivotnost max 4 roky - ale zná to - furt se něco s...
Tak se ty výdaje musí přerozdělovat... Kdy vidím na čem lidi dokáou jezdit, tak moje 7 let stará guma je zlatá...
A vzpomínám si na BX mi Barum Polaris 2 vydrela sotva 3 zimy a to je pak smutné...
Ale my víme e guma má svojí ivotnost max 4 roky - ale zná to - furt se něco s...
Tak se ty výdaje musí přerozdělovat...:-)))) Kdy vidím na čem lidi dokáou jezdit, tak moje 7 let stará guma je zlatá...
A vzpomínám si na BX mi Barum Polaris 2 vydrela sotva 3 zimy a to je pak smutné...
|
|
09.10.2013 22:16 -
Re: Zimní pneu na C5
|
2625464
|
|
jruze
|
|
|
Já mám na zimu připravené z dárce Michelíny - co jsem na nich jel tak v porovnání s Nokiánami o třídu lepí (jak jízdní vlastnosti tak hluk a spotřeba)
Já mám na zimu připravené z dárce Michelíny - co jsem na nich jel tak v porovnání s Nokiánami o třídu lepí (jak jízdní vlastnosti tak hluk a spotřeba);-)
Přílohy: DSCN9276.JPG ( 829882b ) - |
|
10.10.2013 09:21 -
Re: Zimní pneu na C5
|
2625500
|
|
Tony_Z
|
Město: Okr. Kladno, Auto: C5 III (X7) Tourer 2.2HDi 125Kw (4HT, 2009); C5 I 2.0HDi 80Kw (RHZ, 2002) | Počet příspěvků: 519 |
|
|
Ladman napsal(a): 2 Hellmut: já před sedmi lety kupoval ojetou 406-ku z Německa a ta ty Blizzaky u měla obutý. Byly v podstatě jako nový, rok výroby měly 2006, take jetý ani ne celou sezonu. Ty gumy mám (má manelka) na autě DODNES , tedy samozřejmě jen pro zimní období. Vzorek mají minimálně jetě na 2 sezony, nejsou zpuchřelé a mají pořád dobré vlastnosti (kritici řeknou, e zimní guma se má po čtyřech letech vyměnit, ale nejsem padlej na hlavu měnit takovýhle gumy )
Tak to je v pohodě. Za dvě sezóny na nich bude znovu vzorek jetě na dvě sezóny, jak je tvrdá. Teda pokud ti to ena do něčeho nepole, to by bylo smutné a asi by jsi se hodně drbal na hlavě.
Raději jsem na druhé auto zvolil nové protektory ne starou značkovou gumu, kdy u jsme u etření...
Hellmut: Kdy vidí na čem lidi dokáí jezdit... No já některé vidím taky a nejraději bych jim sebral papíry za to s čím jsou schopni na silnici vyjet. To u nejsou lidé, ale mentálové, o vem říkaj, jak je to v cajku, e to jsou jen keci a pak někoho zabijou. Popřápadě lepí varianta, zabijou jen sebe (i z osobní zkuenosti z loňska).
Take nekoukat, jaké kraviny dělají ostatní (staré známe - kdy budou hromadně skákat ze skály, tak skočí taky?) a řídit se radami lidí, kteří tomu rozumí. A tím nemyslím nějakého týpka z pneuservisu, kterej má v hlavě třeba i 20 let zaité neduhy, ale těma, co to léta tudovali a přesně vědí, co se s tím postupně děje a pak samozřejmě testy. Někde jsem viděl krásný testík, kde dávali fungl "nové" (plný vzorek) pneu, pouze to byli třeba 7 let staří leáci a porovnávali s novýma (různé druhy) - by to bylo od jinak vynikající značky, tak se ty leákovité gumy umísovali a daleko za těmi nejhorími novými, z čeho plynulo, e i ta nejhorí nová guma, kterou si můe koupit má lepí vlastnosti ne takhle starý leák...
Protoe vzorek na suchém povrchu ti je na dvě věci - tam musí guma pořádně lepit a při -10°C nevím, nevím, jak bude lepit takový stařík...
Nechci nikoho urazit nebo natvat, ale čím dříve tohle lidé pochopí, tím bude méně mrtvejch na silnicích (co mimo jiné díky bohu u je) a já se nebudu muset bát vyslat své blízké na silnici...
Edit: Tak jsem nael srovnání alespoň letních pneu nové/staré (letní gumy stárnou oněco málo pomaleji ne zimní, tak si kadý domyslí, jak ty zimní na tom asi tak mohou být) .link.
Tak to je v pohodě. Za dvě sezóny na nich bude znovu vzorek jetě na dvě sezóny, jak je tvrdá. Teda pokud ti to ena do něčeho nepole, to by bylo smutné a asi by jsi se hodně drbal na hlavě.
Raději jsem na druhé auto zvolil nové protektory ne starou značkovou gumu, kdy u jsme u etření...
Hellmut: Kdy vidí na čem lidi dokáí jezdit... No já některé vidím taky a nejraději bych jim sebral papíry za to s čím jsou schopni na silnici vyjet. To u nejsou lidé, ale mentálové, o vem říkaj, jak je to v cajku, e to jsou jen keci a pak někoho zabijou. Popřápadě lepí varianta, zabijou jen sebe (i z osobní zkuenosti z loňska).
Take nekoukat, jaké kraviny dělají ostatní (staré známe - kdy budou hromadně skákat ze skály, tak skočí taky?) a řídit se radami lidí, kteří tomu rozumí. A tím nemyslím nějakého týpka z pneuservisu, kterej má v hlavě třeba i 20 let zaité neduhy, ale těma, co to léta tudovali a přesně vědí, co se s tím postupně děje a pak samozřejmě testy. Někde jsem viděl krásný testík, kde dávali fungl "nové" (plný vzorek) pneu, pouze to byli třeba 7 let staří leáci a porovnávali s novýma (různé druhy) - by to bylo od jinak vynikající značky, tak se ty leákovité gumy umísovali a daleko za těmi nejhorími novými, z čeho plynulo, e i ta nejhorí nová guma, kterou si můe koupit má lepí vlastnosti ne takhle starý leák...
Protoe vzorek na suchém povrchu ti je na dvě věci - tam musí guma pořádně lepit a při -10°C nevím, nevím, jak bude lepit takový stařík...
Nechci nikoho urazit nebo natvat, ale čím dříve tohle lidé pochopí, tím bude méně mrtvejch na silnicích (co mimo jiné díky bohu u je) a já se nebudu muset bát vyslat své blízké na silnici...
Edit: Tak jsem nael srovnání alespoň letních pneu nové/staré (letní gumy stárnou oněco málo pomaleji ne zimní, tak si kadý domyslí, jak ty zimní na tom asi tak mohou být) http://www.autembezpecne.cz/cz/s40/c1461-Spodni-clanky/n2205-Test-porovnal-nove-a-stare-pneumatiky-bezpecnost-klesa-se-starim
|
|
10.10.2013 09:53 -
Re: Zimní pneu na C5
|
2625505
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
Já jetě pamatuji období (není to historicky tak dávno), kdy zimní pneu měla jen auta v horských oblastech a byly to co nejtvrdí řídké punty. Čili totální opak současných zimní pneu. A dalo se sluně jezdit, protoe kdy to klouzalo, tak se jezdilo i 20 km/h. A kdy se to někam napralo, tak následky odpovídaly rychlosti.
Současné opojení zimními pneu vede lidi k překračování fyzikálních limitů a představa, e by se rychlost měla nějak přizpůsobit stavu vozovky je mnohým nepřijatelná- já mám přece super zimáky. Take se jezdí jako v létě a následky opět odpovídají rychlosti. Viz herec Labuda zabil ve vánici člověka na dálnici a obhajoval se, e jel přece jen 80. e by ve vánici mohl jet i 10, to u nikoho nenapadne.
Take móda přeceňování super zimních pneu můe být částečně i kontraproduktivní.
Zimáky v dobrém stavu jen starí jsou jistě proti novým horí. Zejména přilnavostí na suchu. Je to v desítkách procent. Ale stejný rozdíl v desítkách procent je mezi stejně starými pneu různých výrobců. A budeme proto rovnou kamenovat řidiče, kteří si (občas i nevědomky) koupili ikmooké pneu?
V ČR hódně řidičů najede v zimě méně km, ne aby za 4 roky zimáky dost ojeli a vyhazovat to je fakt koda. Dá se to ojet v létě, ale zas to více ere, jak je to s bezpečností nevím přesně, ale jezdit na vytahané výkačce taky asi není ono.
Já jetě pamatuji období (není to historicky tak dávno), kdy zimní pneu měla jen auta v horských oblastech a byly to co nejtvrdí řídké punty. Čili totální opak současných zimní pneu. A dalo se sluně jezdit, protoe kdy to klouzalo, tak se jezdilo i 20 km/h. A kdy se to někam napralo, tak následky odpovídaly rychlosti.
Současné opojení zimními pneu vede lidi k překračování fyzikálních limitů a představa, e by se rychlost měla nějak přizpůsobit stavu vozovky je mnohým nepřijatelná- já mám přece super zimáky. Take se jezdí jako v létě a následky opět odpovídají rychlosti. Viz herec Labuda zabil ve vánici člověka na dálnici a obhajoval se, e jel přece jen 80. e by ve vánici mohl jet i 10, to u nikoho nenapadne.
Take móda přeceňování super zimních pneu můe být částečně i kontraproduktivní.
Zimáky v dobrém stavu jen starí jsou jistě proti novým horí. Zejména přilnavostí na suchu. Je to v desítkách procent. Ale stejný rozdíl v desítkách procent je mezi stejně starými pneu různých výrobců. A budeme proto rovnou kamenovat řidiče, kteří si (občas i nevědomky) koupili ikmooké pneu?
V ČR hódně řidičů najede v zimě méně km, ne aby za 4 roky zimáky dost ojeli a vyhazovat to je fakt koda. Dá se to ojet v létě, ale zas to více ere, jak je to s bezpečností nevím přesně, ale jezdit na vytahané výkačce taky asi není ono.
|
|
10.10.2013 10:16 -
Re: Zimní pneu na C5
|
2625508
|
|
Tony_Z
|
Město: Okr. Kladno, Auto: C5 III (X7) Tourer 2.2HDi 125Kw (4HT, 2009); C5 I 2.0HDi 80Kw (RHZ, 2002) | Počet příspěvků: 519 |
|
|
No, klouzalo to, sluně se jezdilo, ale stejnak se zabilo mnohem více lidí ne teď. Aut jezdilo pomálu a přesto bylo více mrtvých. Proto s názorem, e ty vymoenosti dělaj z lidí předevím prasata nemůu souhlasit. Kadý bezpečnostní prvek je dobrý a jedním ze základu aktivní bezpečnosti je i dobré obutí.
Zde odkaz na statistiku dopravních nehod od roku 1982 (doporučuji kouknout konkrétně na počet usmrcených při nehodě) a porovnat to s dnekem. Kolik, e to jezdilo aut? Podstatně méně, to bylo snad jako hrát ruskou ruletu - bezpečností nařízení jsou prostě ku prospěchu, statistika mluví jasně. .link. zdroj: Český statistický úřad
edit: mimo jiné čísla začali dost klesat i chvilku po zavedení bodového systému, take moná, e i ten funguje (nejen pneu a lepí bezpečnost současných vozidel)
No, klouzalo to, sluně se jezdilo, ale stejnak se zabilo mnohem více lidí ne teď. Aut jezdilo pomálu a přesto bylo více mrtvých. Proto s názorem, e ty vymoenosti dělaj z lidí předevím prasata nemůu souhlasit. Kadý bezpečnostní prvek je dobrý a jedním ze základu aktivní bezpečnosti je i dobré obutí.
Zde odkaz na statistiku dopravních nehod od roku 1982 (doporučuji kouknout konkrétně na počet usmrcených při nehodě) a porovnat to s dnekem. Kolik, e to jezdilo aut? Podstatně méně, to bylo snad jako hrát ruskou ruletu - bezpečností nařízení jsou prostě ku prospěchu, statistika mluví jasně. ;-) http://www.czso.cz/csu/csu.nsf/i/tab_2_ned/$File/nedcr090313_2.xls zdroj: Český statistický úřad
edit: mimo jiné čísla začali dost klesat i chvilku po zavedení bodového systému, take moná, e i ten funguje (nejen pneu a lepí bezpečnost současných vozidel)
|
|
10.10.2013 10:26 -
Re: Zimní pneu na C5
|
2625509
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
Jasně, ve vem souhlas. Kadý masově zavedený bezpečnostní prvek má jistě smysl.
Obávám se ale, e mení následky nehod nejsou dány prudkým nárůstem zodpovědnosti řidičů, ale postihem a zejména konstrukcí aut. Nedávno jsem tady dával odkaz na článek, kde v Xantii to ve 100 napral do sloupu, motor v poli, převodovka na druhém poli a řidič krábance. Kdybych tohle udělal v igulíku, tak sem nepíu.
No a k věci - nedomnívám se, e 4 letá pneu je super a 6 letá pneu je najednou pohroma pro vechny okolo.
Jasně, ve vem souhlas. Kadý masově zavedený bezpečnostní prvek má jistě smysl.
Obávám se ale, e mení následky nehod nejsou dány prudkým nárůstem zodpovědnosti řidičů, ale postihem a zejména konstrukcí aut. Nedávno jsem tady dával odkaz na článek, kde v Xantii to ve 100 napral do sloupu, motor v poli, převodovka na druhém poli a řidič krábance. Kdybych tohle udělal v igulíku, tak sem nepíu.
No a k věci - nedomnívám se, e 4 letá pneu je super a 6 letá pneu je najednou pohroma pro vechny okolo.
|
|
10.10.2013 10:39 -
Re: Zimní pneu na C5
|
2625512
|
|
jumep
|
|
|
tiez nesuhlasim s porovnavanim rokov ked sa jazdilo len v horskych oblastiach na zimakoch a to len pre to ze na letnych sa tam nedalo, osobne nemam vodicak tak dlho a tiez si pamatam tie prazdne cesty, tam to skutocne bolo o inom a tiez som jazdil len na MP12stkach, lenze na tej ceste kade som jazdil som stretol 2 auta za celu cestu, dnes ked tade idem tak ich stretnem 20, cize tam kde som ich predtym stretal 20 je ich teraz 100 - z tohoto hladiska je proste dnes nevyhnutne zvysit bezpecnost - lebo aj na suchu pri -5 10 aut pred tebou prudko zastavi a ty do nich vrazis, aj ked pojde kolona len 50
a hlavne bavime sa o suchej alebo mokrej ceste, nie o zasnezenej / zladovatenej kde ta stara tvrda guma je hlavnym problemom - tie hovada co myslia ze ich uber auto s uber gumamy porusuje zakony fyziky su uplne ina kategoria
tiez nesuhlasim s porovnavanim rokov ked sa jazdilo len v horskych oblastiach na zimakoch a to len pre to ze na letnych sa tam nedalo, osobne nemam vodicak tak dlho a tiez si pamatam tie prazdne cesty, tam to skutocne bolo o inom a tiez som jazdil len na MP12stkach, lenze na tej ceste kade som jazdil som stretol 2 auta za celu cestu, dnes ked tade idem tak ich stretnem 20, cize tam kde som ich predtym stretal 20 je ich teraz 100 - z tohoto hladiska je proste dnes nevyhnutne zvysit bezpecnost - lebo aj na suchu pri -5 10 aut pred tebou prudko zastavi a ty do nich vrazis, aj ked pojde kolona len 50
a hlavne bavime sa o suchej alebo mokrej ceste, nie o zasnezenej / zladovatenej kde ta stara tvrda guma je hlavnym problemom - tie hovada co myslia ze ich uber auto s uber gumamy porusuje zakony fyziky su uplne ina kategoria
|
|
10.10.2013 10:41 -
Re: Zimní pneu na C5
|
2625513
|
|
Tony_Z
|
Město: Okr. Kladno, Auto: C5 III (X7) Tourer 2.2HDi 125Kw (4HT, 2009); C5 I 2.0HDi 80Kw (RHZ, 2002) | Počet příspěvků: 519 |
|
|
Na tu Xantii jsem koukal. Ale auta po nárazu do stromu (v případě, e se o něj zastaví), vypadají troku jinak. Buď nejel ve chvíli nárazu 100km/h nebo ho jen nějak ikovně krtnul. Ve 100km/h to jsou půlenky. A v kadym pířpadě Měl řidič velký těstí, protoe Xantia bohuel není moc bezpečný auto (sám jsem ji z toho důvodu prodal i kdy jsem ji měl moc rád) Tady má Xantii (mám ten dojem) v 64km/h do pevné překáky .link.
A abych se alespoň troku drel tématu. Tak rozdíl mezi penumatikou starou 4 a 5 let je malý, zrovna tak je malý rozdíl mezi 1 a 2 roky starou gumou. Ale mezi 1 rokem a 6 lety? To u je velký rozdíl. Meziroční rozdíl je prostě malý, proto je třeba říct, kde obecně by se u neměly gumy pouívat a nehledět na to, e kdy je nechám jetě jeden rok, tak to přece oproti loňsku a tak hrozné nebude... Ona vak příjde situace, kdy u by nestačila ani ta 4letá guma a já se svou 8 letou se leda tak sklouznu a jsem kde? No přesně tam.
Na tu Xantii jsem koukal. Ale auta po nárazu do stromu (v případě, e se o něj zastaví), vypadají troku jinak. Buď nejel ve chvíli nárazu 100km/h nebo ho jen nějak ikovně krtnul. Ve 100km/h to jsou půlenky. A v kadym pířpadě Měl řidič velký těstí, protoe Xantia bohuel není moc bezpečný auto (sám jsem ji z toho důvodu prodal i kdy jsem ji měl moc rád) Tady má Xantii (mám ten dojem) v 64km/h do pevné překáky http://www.euroncap.com/tests/citroen_xantia_1997/16.aspx
A abych se alespoň troku drel tématu. Tak rozdíl mezi penumatikou starou 4 a 5 let je malý, zrovna tak je malý rozdíl mezi 1 a 2 roky starou gumou. Ale mezi 1 rokem a 6 lety? To u je velký rozdíl. Meziroční rozdíl je prostě malý, proto je třeba říct, kde obecně by se u neměly gumy pouívat a nehledět na to, e kdy je nechám jetě jeden rok, tak to přece oproti loňsku a tak hrozné nebude... Ona vak příjde situace, kdy u by nestačila ani ta 4letá guma a já se svou 8 letou se leda tak sklouznu a jsem kde? No přesně tam.
|
|
10.10.2013 11:19 -
Re: Zimní pneu na C5
|
2625520
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Já mam Nokiany vyrobené ve Finsku,kamarád si objednal a kdy mu přily,koukaly sme,e jsou vyrobené v Rusku,je to normální nebo ....
Já mam Nokiany vyrobené ve Finsku,kamarád si objednal a kdy mu přily,koukaly sme,e jsou vyrobené v Rusku,je to normální nebo ....:nevim
|
|
10.10.2013 11:35 -
Re: Zimní pneu na C5
|
2625523
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Díky,nebyly sme si jistí,mam dojem,santa fe pouze Korea
Díky,nebyly sme si jistí,mam dojem,santa fe pouze Korea;-)
|
|
10.10.2013 13:29 -
Re: Zimní pneu na C5
|
2625539
|
|
HELLMUT
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1814 |
|
|
Jo bezpečnost je základ. Já ale hlavně myslel e ty Bridgetone se prostě nesjely a Polaris byly po 3letech Ko...
Na C 5 mám loni nové Semperit a předpokládám e víc jak 5 let nevydrí ,tak pak zase koupím nové. Xantia je chudák před smrtí,tak to na ní lepím jak se dá . Ale je to jen na popojídění. Vím e riskuji ale snad to ustojíme...
Jo bezpečnost je základ. Já ale hlavně myslel e ty Bridgetone se prostě nesjely a Polaris byly po 3letech Ko...
Na C 5 mám loni nové Semperit a předpokládám e víc jak 5 let nevydrí ,tak pak zase koupím nové. Xantia je chudák před smrtí,tak to na ní lepím jak se dá . Ale je to jen na popojídění. Vím e riskuji ale snad to ustojíme...;-)
|
|
| |
|
|