| | |
27.04.2014 12:56 -
Re: Bouchání na nerovnostech
|
2690802
|
|
jruze
|
|
|
Já měl problém s vyjetými kolejemi jen kdy byl-y KO spodní čepy(to samé dovedou i spojovačky a čepy řízení) - jinak nepociuji nějak axtra e by to mělo tendenci měnit směr jízdy
Já měl problém s vyjetými kolejemi jen kdy byl-y KO spodní čepy(to samé dovedou i spojovačky a čepy řízení) - jinak nepociuji nějak axtra e by to mělo tendenci měnit směr jízdy :nevim
|
|
27.04.2014 15:59 -
Re: Bouchání na nerovnostech
|
2690814
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
Pánové - matláte tady dohromady dvě věci, z nich druhá je mimo mísu.
1. Pokud něco v autě bouchá, tak je to vada a je potřeba ji v nějaké době odstranit. Pokud je přední náprava a řízení OK, tak nebouchá ani na cvičném tankodromu.
2. Pocity s jízdy ve vyjetých kolejích podle ířky kola jsou off topic. A jetě do toho mícháte citlivost na vyváení, to není vlastnost PSA (jak psáno na minulé straně), ale je to vlastnost hřebenového řízení, které je posledních dost let na větině běných aut.
Pánové - matláte tady dohromady dvě věci, z nich druhá je mimo mísu.
1. Pokud něco v autě bouchá, tak je to vada a je potřeba ji v nějaké době odstranit. Pokud je přední náprava a řízení OK, tak nebouchá ani na cvičném tankodromu.
2. Pocity s jízdy ve vyjetých kolejích podle ířky kola jsou off topic. A jetě do toho mícháte citlivost na vyváení, to není vlastnost PSA (jak psáno na minulé straně), ale je to vlastnost hřebenového řízení, které je posledních dost let na větině běných aut.
|
|
27.04.2014 18:13 -
Re: Bouchání na nerovnostech
|
2690848
|
|
jruze
|
|
|
vilous napsal(a): Pánové - matláte tady dohromady dvě věci, z nich druhá je mimo mísu.
1. Pokud něco v autě bouchá, tak je to vada a je potřeba ji v nějaké době odstranit. Pokud je přední náprava a řízení OK, tak nebouchá ani na cvičném tankodromu.
2. Pocity s jízdy ve vyjetých kolejích podle ířky kola jsou off topic. A jetě do toho mícháte citlivost na vyváení, to není vlastnost PSA (jak psáno na minulé straně), ale je to vlastnost hřebenového řízení, které je posledních dost let na větině běných aut.
Nechce se mi to číst znovu abych citoval přesně , ale jestli se nepletu byl dotaz na bouchání a bouchá to co má vůli a co má vůli tak způsobí i to e auto plave,nedrí stopu atd.. , ířka kol na to má vliv také, nevyváená kola jakbysmet protoe rozvybruje celé řízení čím se vekeré vůle projeví daleko víc. Na hřebenové řízení přela větina automobilek právě proto e omezuje počet dílů ve kterých vznikají vůle a je proto levnějí a přesnějí (laicky řečeno) tak nevím co je mimo mísu a co teda nesouvisí .
Nechce se mi to číst znovu abych citoval přesně , ale jestli se nepletu byl dotaz na bouchání a bouchá to co má vůli a co má vůli tak způsobí i to e auto plave,nedrí stopu atd.. , ířka kol na to má vliv také, nevyváená kola jakbysmet protoe rozvybruje celé řízení čím se vekeré vůle projeví daleko víc. Na hřebenové řízení přela větina automobilek právě proto e omezuje počet dílů ve kterých vznikají vůle a je proto levnějí a přesnějí (laicky řečeno) tak nevím co je mimo mísu a co teda nesouvisí .
|
|
04.05.2014 12:26 -
Re: Bouchání na nerovnostech
|
2692922
|
|
DrMarvin
|
|
|
Zdarec...nevim do jake diskuse napsat....ale mam spatne silentbloky na prednim rameni...v kelly jsem objednal predni i zadni,ale predni pasuje a zadni ne...je moc malej...nevite kde sehnat zadni silentblok zadni?....c5 III , 2010rok , 2.0hdi , 120kw...
Zdarec...nevim do jake diskuse napsat....ale mam spatne silentbloky na prednim rameni...v kelly jsem objednal predni i zadni,ale predni pasuje a zadni ne...je moc malej...nevite kde sehnat zadni silentblok zadni?....c5 III , 2010rok , 2.0hdi , 120kw...
|
|
04.05.2014 20:10 -
Re: Bouchání na nerovnostech
|
2693108
|
|
DrMarvin
|
|
|
no on sedel rozmer-dira...do ktere se lisuje rameno....ale nesedel rozmer der na srouby, ktere jdou do kastle....cca o 2 cm byly diry uplne jinde
mel jsem moog z kelly
no on sedel rozmer-dira...do ktere se lisuje rameno....ale nesedel rozmer der na srouby, ktere jdou do kastle....cca o 2 cm byly diry uplne jinde:-(
mel jsem moog z kelly
|
|
05.05.2014 08:46 -
Re: Bouchání na nerovnostech
|
2693266
|
|
DrMarvin
|
|
|
ten prvni vypada ze by mohl byt on....pokud pripadne pujde vratit jestli nebude pasovat.....tak ho zkusim....
ja mel tento a je opravdu malej
.link.
ten prvni vypada ze by mohl byt on....pokud pripadne pujde vratit jestli nebude pasovat.....tak ho zkusim....
ja mel tento a je opravdu malej:-(
http://www.autokelly.cz/#|Y33buV4cvEnkJxvjhfNBpzY/uwUPbN+8f9TwBPWwDlBEmlyZdkdTR91xlTemTJRU5E5unQQIXXy5rJ2nZywtguH2sYcRWLpCTymtew1KVYi/ZeFvjTH8hThkC3oy0P0Ikzn4iLlp66IO+AlYftWcJuqhM6zyffP/vPtj9ZVza9AQd0yqzafUg+CVzulbWeH1BZbVUNjaqZHk+G5AyORa9ZUw65AOLsD0Ir+cUXBrO01aZ1kY8kW3wB5ATeqptSVf
|
|
05.05.2014 08:49 -
Re: Bouchání na nerovnostech
|
2693269
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Linky na kelly nefungujou.
Linky na kelly nefungujou.
|
|
05.05.2014 09:10 -
Re: Bouchání na nerovnostech
|
2693275
|
|
DrMarvin
|
|
|
tak tady foto jak vypada ten z kelly
tak tady foto jak vypada ten z kelly
Přílohy: Screenshot 2014-05-05 09.09.46.png ( 162838b ) - silent z kelly |
|
05.06.2014 16:48 -
Re: Bouchání na nerovnostech
|
2702250
|
|
Bobo
|
|
|
Jsou zde: .link.
.link.
Jsou zde: http://www.autodilyhulin.cz/uloenho-pednho-ramene/2441-c5-silentblok-predniho-ramene-zadni-11-146100040.html
http://www.autodilyhulin.cz/uloenho-pednho-ramene/10464-c5-silentblok-predniho-ramene-zadni-11-1461000413520x63520t7.html
|
|
08.06.2014 17:51 -
Re: Bouchání na nerovnostech
|
2703912
|
|
matonnn
|
Město: Rugby, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) | Počet příspěvků: 40 |
|
|
hmm najhorsie je na tom to ze to musum menit aj ja
hmm najhorsie je na tom to ze to musum menit aj ja :-((((
|
|
17.06.2014 15:45 -
Re: Bouchání na nerovnostech
|
2706195
|
|
c5vyskov
|
Město: Vykov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 612 |
|
|
Tak silentbloky ramen vyměněny. Rovnou jsem měnil i spodní čepy, kotouče, přerovnal náboje (házely o 0,1mm) a rozhodně je to poznat, změna tak o 80% k lepímu. Vibrace od kol u nejdou do volantu vůbec, mení díry a kanály jsou taky ok. Rázy od větích děr (přejezdy..) jsou ve volantu poznat pořád, ale to u můe být normální.
Zajímavé je, e původní spodní čepy byly jako nové, bez vůle, plné vazelíny...a najeto minimálně 210t. Kdy u jsem měl vechno venku, tak jsem je taky vyměnil, ale jsem zvědavý, jestli ty nové vydrí stejně. Jinak čepy a zadní silenty Lemforder, přední silent Meyle (Lem. nebyl).
Tak silentbloky ramen vyměněny. Rovnou jsem měnil i spodní čepy, kotouče, přerovnal náboje (házely o 0,1mm:nevim) a rozhodně je to poznat, změna tak o 80% k lepímu. Vibrace od kol u nejdou do volantu vůbec, mení díry a kanály jsou taky ok. Rázy od větích děr (přejezdy..) jsou ve volantu poznat pořád, ale to u můe být normální.
Zajímavé je, e původní spodní čepy byly jako nové, bez vůle, plné vazelíny...a najeto minimálně 210t. Kdy u jsem měl vechno venku, tak jsem je taky vyměnil, ale jsem zvědavý, jestli ty nové vydrí stejně. Jinak čepy a zadní silenty Lemforder, přední silent Meyle (Lem. nebyl).
|
|
21.07.2014 13:21 -
Re: Bouchání na nerovnostech
|
2716874
|
|
lexx
|
Město: BA, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive | Počet příspěvků: 32 |
|
|
Zdravím páni,
kede sa mi od prednej nápravy ozývajú velijaké čudné zvuky a búchanie, rozhodol som sa pre meniu generálku prednej nápravy. Chcem vymeni gužový čap, predný a zadný silentblok, čap riadenia, ako aj tyčky stabilizátora.
Chcem sa spýta, či sa zvykne ete meni niečo iné? Rozmýlam nad loiskom kolesa resp. nad nábojom kolesa. Kede tieto veci su predsa len troka drahie, tak sa pýtam či to má význam, či tieto veci môu ma vplyv na búchanie a vŕzganie od prednej nápravy.
Tachometer ukazuje 125 tis a zatial nič nebolo menené. Neviem porovna jazdu s inou C5, ktorá má prednú nápravu na 100% ale tá moja určite u nebude úplne v poriadku.
Vďaka za rady.
C5 I 2.2 HDI 98kw 2003
Zdravím páni,
kede sa mi od prednej nápravy ozývajú velijaké čudné zvuky a búchanie, rozhodol som sa pre meniu generálku prednej nápravy. Chcem vymeni gužový čap, predný a zadný silentblok, čap riadenia, ako aj tyčky stabilizátora.
Chcem sa spýta, či sa zvykne ete meni niečo iné? Rozmýlam nad loiskom kolesa resp. nad nábojom kolesa. Kede tieto veci su predsa len troka drahie, tak sa pýtam či to má význam, či tieto veci môu ma vplyv na búchanie a vŕzganie od prednej nápravy.
Tachometer ukazuje 125 tis a zatial nič nebolo menené. Neviem porovna jazdu s inou C5, ktorá má prednú nápravu na 100% ale tá moja určite u nebude úplne v poriadku.
Vďaka za rady.
C5 I 2.2 HDI 98kw 2003
|
|
21.07.2014 16:15 -
Re: Bouchání na nerovnostech
|
2716914
|
|
jumep
|
|
|
loziska sa menia az ked hucia (na mojej maju okolo 400t)
a ked robim celu napravu tak
zvysle capy
silenty ramena
capy riadenia
kosti
viac tam jednoducho dostupne neni nic
loziska sa menia az ked hucia (na mojej maju okolo 400t)
a ked robim celu napravu tak
zvysle capy
silenty ramena
capy riadenia
kosti
viac tam jednoducho dostupne neni nic
|
|
22.07.2014 09:53 -
Re: Bouchání na nerovnostech
|
2717336
|
|
lexx
|
Město: BA, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive | Počet příspěvků: 32 |
|
|
OK...tak loisko nebudem meni, myslím e nehučí
ostatne veci skusim zohna Lemfoerder, snad sa vyia investícia do originálov oplatí...alebo máte iný tip?
OK...tak loisko nebudem meni, myslím e nehučí
ostatne veci skusim zohna Lemfoerder, snad sa vyia investícia do originálov oplatí...alebo máte iný tip?
|
|
11.08.2014 21:39 -
Re: Bouchání na nerovnostech
|
2723860
|
|
lexx
|
Město: BA, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive | Počet příspěvků: 32 |
|
|
zdravim
ma nejaký význam meni axialne tiahlo na podvozku?...alebo stačí vymeni len gužový čap riadenia? A keď áno, mení sa aj maneta riadenia?
idem meni vetky čapy na podvozku, ako som u písal vyie, tak nechcem na nič zabudnú, keď to u bude v servise
vežmi sa tu axiálne tiahlo v diskusii nespomína, tak neviem či to má význam, či sa tam môe niečo "vymláti" čo by spôsobovalo búchanie od podvozku
Vďaka za rady
C5 I 2,2 HDI 98kw 12/2003
zdravim
ma nejaký význam meni axialne tiahlo na podvozku?...alebo stačí vymeni len gužový čap riadenia? A keď áno, mení sa aj maneta riadenia?
idem meni vetky čapy na podvozku, ako som u písal vyie, tak nechcem na nič zabudnú, keď to u bude v servise
vežmi sa tu axiálne tiahlo v diskusii nespomína, tak neviem či to má význam, či sa tam môe niečo "vymláti" čo by spôsobovalo búchanie od podvozku
Vďaka za rady
C5 I 2,2 HDI 98kw 12/2003
|
|
11.08.2014 22:23 -
Re: Bouchání na nerovnostech
|
2723890
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Na axiálnim táhlu je také kulový čep,kdy mění vechny čepy,je lepí vyměnit i tyto,stejně musí dělat geometrii tak a to je při jednom,nezapomeň i na kosti.
Na axiálnim táhlu je také kulový čep,kdy mění vechny čepy,je lepí vyměnit i tyto,stejně musí dělat geometrii tak a to je při jednom,nezapomeň i na kosti.;-)
|
|
| |
|
|