| | |
07.11.2013 23:39 -
Re: Bouchání na nerovnostech
|
2635070
|
|
BlueSeven
|
Město: Černovice, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive | Počet příspěvků: 613 |
|
|
Majk-fox napsal(a): Gumy jsou nový, vyváený a disky jsou obyčejný plecháče. Ty jsem k tomu dostal, jako druhou sadu kol na zimu. Liáky, který to nedělají jsou Muketýry na C5.
Není nic jednoduího, ne vyhodit vdy jedno kolo a dát místo něj liák (jak říká na něm to nedělá), tak zjistí na kterém kole je problém. A to bude vědět, tak jsou dle mého dvě monosti - bouchlý disk nebo prasklý kord na gumě, ani jedno se na vyvaovačce nepozná a bude to muset zkouknout "okometricky"
Není nic jednoduího, ne vyhodit vdy jedno kolo a dát místo něj liák (jak říká na něm to nedělá), tak zjistí na kterém kole je problém. A to bude vědět, tak jsou dle mého dvě monosti - bouchlý disk nebo prasklý kord na gumě, ani jedno se na vyvaovačce nepozná a bude to muset zkouknout "okometricky" ;-)
|
|
08.11.2013 18:30 -
Re: Bouchání na nerovnostech
|
2635345
|
|
Majk-fox
|
Město: Chrudim, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 164 |
|
|
Tak dneska jsme nahodili jiná kola se zimakáma a je ticho!! Moje dal na vyvaovačku a zjistil, e jsou totálně rozházený. Take je vyváil a uvidí se. Divný, kdy v loni v zimě jsem dával nový gumy a vyvaoval.
Tak dneska jsme nahodili jiná kola se zimakáma a je ticho!! Moje dal na vyvaovačku a zjistil, e jsou totálně rozházený. Take je vyváil a uvidí se. Divný, kdy v loni v zimě jsem dával nový gumy a vyvaoval.
|
|
08.11.2013 19:24 -
Re: Bouchání na nerovnostech
|
2635380
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Kdy obuje nové gumy,odjezdí jednu sezonu,měl bys vdy převáit,radil my to můj gumař,někdy byly pěkně rozházené,větinou pak u drely.
Kdy obuje nové gumy,odjezdí jednu sezonu,měl bys vdy převáit,radil my to můj gumař,někdy byly pěkně rozházené,větinou pak u drely.
|
|
08.11.2013 20:00 -
Re: Bouchání na nerovnostech
|
2635390
|
|
vseved
|
Město: Mratín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 636 |
|
|
Kdykoliv přendavám (letní / zimní), tak VDY ty co jdou na vůz vyvauji. Těch 15-20.000 se na nich nutně podepíe (brdění, zatáčky a pod.).
Kdykoliv přendavám (letní / zimní), tak VDY ty co jdou na vůz vyvauji. Těch 15-20.000 se na nich nutně podepíe (brdění, zatáčky a pod.).
|
|
08.11.2013 21:49 -
Re: Bouchání na nerovnostech
|
2635479
|
|
jumep
|
|
|
ja uz som to tu pisal, pred prevazenim odporucam prejst tak 100km na nich ne sa usadia po tom co stali odlozene
ja uz som to tu pisal, pred prevazenim odporucam prejst tak 100km na nich ne sa usadia po tom co stali odlozene
|
|
08.11.2013 22:27 -
Re: Bouchání na nerovnostech
|
2635482
|
|
jruze
|
|
|
Najdu čtyři stené gumy , nacpu je na auto a vyrazím - kdyř něco někde bouchá ? - aspoň vím e to tam jetě je
Najdu čtyři stené gumy , nacpu je na auto a vyrazím - kdyř něco někde bouchá ? - aspoň vím e to tam jetě je :-))))
|
|
08.11.2013 22:36 -
Re: Bouchání na nerovnostech
|
2635494
|
|
vseved
|
Město: Mratín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 636 |
|
|
Kola přendavám na chalupě, domů to mám 118 - 127km, a ke gumaři dalích 28.
Kola přendavám na chalupě, domů to mám 118 - 127km, a ke gumaři dalích 28.
|
|
09.11.2013 09:09 -
Re: Bouchání na nerovnostech
|
2635543
|
|
pebo
|
|
|
Jak píe DOUFAK je moné, e jsou vlivem koroze vyhnuté zadní brzdiče a chytají o vyvaovací olůvka. Chce to na zvedáku protočit kola dívat se a poslouchat. Ne jsem na to přiel, trvalo mi to dva roky.
Jak píe DOUFAK je moné, e jsou vlivem koroze vyhnuté zadní brzdiče a chytají o vyvaovací olůvka. Chce to na zvedáku protočit kola dívat se a poslouchat. Ne jsem na to přiel, trvalo mi to dva roky.
|
|
10.11.2013 09:28 -
Re: Bouchání na nerovnostech
|
2635984
|
|
Majk-fox
|
Město: Chrudim, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 164 |
|
|
JJ loiska dával jruze nový, ty dali pokoj, to byl spíe takový kovový zvuk a po loiskách to přestalo. Ale jak mě vyváil ty gumy, tak to u z 80% nedělá. Take závada objevena! (snad) U to nebudu řeit.
JJ loiska dával jruze nový, ty dali pokoj, to byl spíe takový kovový zvuk a po loiskách to přestalo. Ale jak mě vyváil ty gumy, tak to u z 80% nedělá. Take závada objevena! (snad) U to nebudu řeit.
|
|
26.04.2014 18:52 -
Re: Bouchání na nerovnostech
|
2690575
|
|
Fery
|
|
|
Ahoj.Mám problém.Vyměnil jsem obě kosti na stabil. tyči,kulové čepy,brzdové detičky,vyměnil pneu,uloení naprov,silentbloky v pořádku. a stále to při nerovnostech mlátí do volantu,volant se stáčí podle nerovností.Nevím co s tím,poradí mi tu někdo?Děkuji
Ahoj.Mám problém.Vyměnil jsem obě kosti na stabil. tyči,kulové čepy,brzdové detičky,vyměnil pneu,uloení naprov,silentbloky v pořádku. a stále to při nerovnostech mlátí do volantu,volant se stáčí podle nerovností.Nevím co s tím,poradí mi tu někdo?Děkuji
|
|
26.04.2014 21:24 -
Re: Bouchání na nerovnostech
|
2690618
|
|
c5vyskov
|
Město: Vykov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 612 |
|
|
Stejný "problém" mám asi 4 roky. Taky vechny díly v pořádku, i volantová tyč... jediná vůle byla právě v převodce řízení, tu jsem vyměnil a změna ádná. Teď se chystám na silentbloky. I kdy na STK i v servisu říkali, e jsou v pořádku, tak nic jiného to být nemůe...
Jetě jsem vypozoroval, jak bylo loni v zimě -20, tak to nedělalo. Asi e v mrazu ty silenty ztuhly.
Někdy v květnu/červnu je vyměním a budu referovat.
edit: tj. převodku kvůli tomuhle neměň, bylo by to zbytečný
Stejný "problém" mám asi 4 roky. Taky vechny díly v pořádku, i volantová tyč... jediná vůle byla právě v převodce řízení, tu jsem vyměnil a změna ádná. Teď se chystám na silentbloky. I kdy na STK i v servisu říkali, e jsou v pořádku, tak nic jiného to být nemůe...
Jetě jsem vypozoroval, jak bylo loni v zimě -20, tak to nedělalo. Asi e v mrazu ty silenty ztuhly.
Někdy v květnu/červnu je vyměním a budu referovat.
edit: tj. převodku kvůli tomuhle neměň, bylo by to zbytečný
|
|
26.04.2014 21:48 -
Re: Bouchání na nerovnostech
|
2690623
|
|
jumep
|
|
|
mam taku blbu otazku - co povazujete za mlatenie do volantu
ze ho otoci pri naraze na nejaky hrb? alebo ze tam nieco buchne?
ako moc to pripadne stoci ten volant / zatrase nim?
skusil si sa previezt v inej C5 na rovnakej trase ci nerobi to iste a neriesis nieco co je konstrukcne dane?
cimtuhsie silenty atd, tym viac sa ti bude prenasat vsetko do riadenia
mam taku blbu otazku - co povazujete za mlatenie do volantu
ze ho otoci pri naraze na nejaky hrb? alebo ze tam nieco buchne?
ako moc to pripadne stoci ten volant / zatrase nim?
skusil si sa previezt v inej C5 na rovnakej trase ci nerobi to iste a neriesis nieco co je konstrukcne dane?
cimtuhsie silenty atd, tym viac sa ti bude prenasat vsetko do riadenia
|
|
26.04.2014 22:19 -
Re: Bouchání na nerovnostech
|
2690637
|
|
robo
|
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 1083 |
|
|
musim suhlasit s jumepom, hoc nemam skusenosti s I ani II.
treba poprosit niekoho s rovnakym vozom.
Ked som mal C4, tak ta si tocila volantom jak chcela. Vzdy ma udivovalo ked som na zeleznicnom priecesti v rychlosti krokom pustil volant a on zacal skakat jak na starej avii cez kolajnice. tocil sa skoro 90stupnov dolava i doprava. robilo to takmer od novoty ked sa ta tuhost riadenia po prvych +10tkm povolila. No a proste som to bral ako vlastnost hydraulickeho posilovaca a feature. A ako vravia novinari = komunikativne riadenie kde citis co sa deje pod kolami
Vole ziadne, proste ked mas auto na zdvihaku a chytis predne kolo a tocis, toci sa aj volant
moja X7 to zatial nerobi [nekope do volantu]
musim suhlasit s jumepom, hoc nemam skusenosti s I ani II.
treba poprosit niekoho s rovnakym vozom.
Ked som mal C4, tak ta si tocila volantom jak chcela. Vzdy ma udivovalo ked som na zeleznicnom priecesti v rychlosti krokom pustil volant a on zacal skakat jak na starej avii cez kolajnice. tocil sa skoro 90stupnov dolava i doprava. robilo to takmer od novoty ked sa ta tuhost riadenia po prvych +10tkm povolila. No a proste som to bral ako vlastnost hydraulickeho posilovaca a feature. A ako vravia novinari = komunikativne riadenie kde citis co sa deje pod kolami:palec
Vole ziadne, proste ked mas auto na zdvihaku a chytis predne kolo a tocis, toci sa aj volant
moja X7 to zatial nerobi [nekope do volantu]
|
|
26.04.2014 23:31 -
Re: Bouchání na nerovnostech
|
2690671
|
|
c5vyskov
|
Město: Vykov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 612 |
|
|
Bohuel nikoho v okolí s C5 neznám...mám takovou obavu, jestli neřeím něco, co je dané konstrukcí. Ale v pořádku to podle mě není. Volant se otáčí o kousek, spí jsou to jen vibrace. Na druhou stranu máme tady silnici ve které jsou fest vyjeté koleje, a kdy tama jedu s C5, tak se trvale přetahuju s volantem. Nedávno jsem měl C5 v servisu a jako náhradní mi dali skoro novou C4. Kostitřas, ale o vyjetých kolejích jsem absolutně nevěděl, klidně jsem mohl pustit volant a jelo to rovně, volant se ani nehnul.
Moje teorie je, měkké silenty, na nerovnostech se hýbá celé rameno a přes spojovačky to jde do řízení.
Nic jiného to u být nemůe a fakt v tom mrazu to bylo úplně ok. Akorát nechápu, e podle STK a servisu jsou silenty v pořádku, ani kdy jsem je zkouel montpákou, tak se nezdají volné. Asi je to tak na hraně a řízení je na to moc citlivé... No uvidím, nové silenty u mám koupené, akorát jsem se zasekl na vyraení spodního kuláku z kuele, tak jsem to po 4h zabalil, pořídil lepí stahovák na kuláky a a bude zase čas, provedu pokus č.2
edit: a dalí věc, řízení je hrozně citlivé na nevyváené kola. I kdy jsou čerstvě vyváené, nové pneu, naraené nejsou, tak v určité rychlosti vibruje volant. To taky ukazuje na měkké silenty
Bohuel nikoho v okolí s C5 neznám...mám takovou obavu, jestli neřeím něco, co je dané konstrukcí. Ale v pořádku to podle mě není. Volant se otáčí o kousek, spí jsou to jen vibrace. Na druhou stranu máme tady silnici ve které jsou fest vyjeté koleje, a kdy tama jedu s C5, tak se trvale přetahuju s volantem. Nedávno jsem měl C5 v servisu a jako náhradní mi dali skoro novou C4. Kostitřas, ale o vyjetých kolejích jsem absolutně nevěděl, klidně jsem mohl pustit volant a jelo to rovně, volant se ani nehnul.
Moje teorie je, měkké silenty, na nerovnostech se hýbá celé rameno a přes spojovačky to jde do řízení.
Nic jiného to u být nemůe a fakt v tom mrazu to bylo úplně ok. Akorát nechápu, e podle STK a servisu jsou silenty v pořádku, ani kdy jsem je zkouel montpákou, tak se nezdají volné. Asi je to tak na hraně a řízení je na to moc citlivé... No uvidím, nové silenty u mám koupené, akorát jsem se zasekl na vyraení spodního kuláku z kuele, tak jsem to po 4h zabalil, pořídil lepí stahovák na kuláky a a bude zase čas, provedu pokus č.2:-)
edit: a dalí věc, řízení je hrozně citlivé na nevyváené kola. I kdy jsou čerstvě vyváené, nové pneu, naraené nejsou, tak v určité rychlosti vibruje volant. To taky ukazuje na měkké silenty
|
|
26.04.2014 23:36 -
Re: Bouchání na nerovnostech
|
2690672
|
|
jumep
|
|
|
vyjete koleje - to je problem C5 - ked som mal 215 gumy tak to bolo podstatne viac citit ako na 205
vyjete koleje - to je problem C5 - ked som mal 215 gumy tak to bolo podstatne viac citit ako na 205
|
|
27.04.2014 00:45 -
Re: Bouchání na nerovnostech
|
2690686
|
|
zhrado
|
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 767 |
|
|
PSA je citlivé na vyváenie kolies, je na to aj prípis ako to riei.. Obecne to treba vyvaova čo najpresnejie a potom je to ok. Čo sa týka mlátenia do volantu, neviem presne čo myslí ale C5I má hydraulický posilňovač a ten je dos citlivý na stav remeňa prísluenstva - napnutie, odpruená remenica na kžuke a volnobeka na alternátore. Stačí nečistota na remeni alebo niečo iné a sám na svojom som cítil ako to dokáe mláti potom do volantu pri prejazde nerovností.
PSA je citlivé na vyváenie kolies, je na to aj prípis ako to riei.. Obecne to treba vyvaova čo najpresnejie a potom je to ok. Čo sa týka mlátenia do volantu, neviem presne čo myslí ale C5I má hydraulický posilňovač a ten je dos citlivý na stav remeňa prísluenstva - napnutie, odpruená remenica na kžuke a volnobeka na alternátore. Stačí nečistota na remeni alebo niečo iné a sám na svojom som cítil ako to dokáe mláti potom do volantu pri prejazde nerovností.
|
|
27.04.2014 09:09 -
Re: Bouchání na nerovnostech
|
2690724
|
|
Pablik1
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 731 |
|
|
c5vyskov napsal(a): Bohuel nikoho v okolí s C5 neznám...mám takovou obavu, jestli neřeím něco, co je dané konstrukcí. Ale v pořádku to podle mě není. Volant se otáčí o kousek, spí jsou to jen vibrace. Na druhou stranu máme tady silnici ve které jsou fest vyjeté koleje, a kdy tama jedu s C5, tak se trvale přetahuju s volantem. Nedávno jsem měl C5 v servisu a jako náhradní mi dali skoro novou C4. Kostitřas, ale o vyjetých kolejích jsem absolutně nevěděl, klidně jsem mohl pustit volant a jelo to rovně, volant se ani nehnul.
Moje teorie je, měkké silenty, na nerovnostech se hýbá celé rameno a přes spojovačky to jde do řízení.
Nic jiného to u být nemůe a fakt v tom mrazu to bylo úplně ok. Akorát nechápu, e podle STK a servisu jsou silenty v pořádku, ani kdy jsem je zkouel montpákou, tak se nezdají volné. Asi je to tak na hraně a řízení je na to moc citlivé... No uvidím, nové silenty u mám koupené, akorát jsem se zasekl na vyraení spodního kuláku z kuele, tak jsem to po 4h zabalil, pořídil lepí stahovák na kuláky a a bude zase čas, provedu pokus č.2
edit: a dalí věc, řízení je hrozně citlivé na nevyváené kola. I kdy jsou čerstvě vyváené, nové pneu, naraené nejsou, tak v určité rychlosti vibruje volant. To taky ukazuje na měkké silenty já jen dodám e kdy jsem před měsícem koupil c-5(dovoz italie,po stk)tak jsem si zajel na stk jen pro jistotu v jakém to je stavu tak mi řekl e řízení je úplně ok,akorát prasklá prachovka spod.čepu spolujezdce.stejně se mi to nezdálo protoe po přejetí hrbu,díry to smýklo s volantem.nechal jsem vyměnit čepy,kosti a kdy to mecho dělal zavolal mi e jsou vymačkané silent.bloky napravnice vyměnil.dal jsem nové pneu+geo a u se autko chová normálně.nesmýkne se,volant drí směr.
já jen dodám e kdy jsem před měsícem koupil c-5(dovoz italie,po stk)tak jsem si zajel na stk jen pro jistotu v jakém to je stavu tak mi řekl e řízení je úplně ok,akorát prasklá prachovka spod.čepu spolujezdce.stejně se mi to nezdálo protoe po přejetí hrbu,díry to smýklo s volantem.nechal jsem vyměnit čepy,kosti a kdy to mecho dělal zavolal mi e jsou vymačkané silent.bloky napravnice vyměnil.dal jsem nové pneu+geo a u se autko chová normálně.nesmýkne se,volant drí směr.
|
|
27.04.2014 10:44 -
Re: Bouchání na nerovnostech
|
2690762
|
|
luta
|
|
|
c5vyskov:
ad vyjete koleje, to je myslim si normalni, dělá mi to také a přijde mi to asi ok. Co se týče třebas stability tak tu si pochvaluji. Jezdil jsem jen s meními auty a třeba u nás silnice kolem Prostějova mají propadlé a zvlněné krajnice co při předjídění s jakýmkoliv autem co jsem jel zaházelo tak, e jsem měl co dělat abych to v 90kmh udrel.. C5 to projedu ani nevím jak a ádné horké chvilky se nekonají
Třeba se někdy stavím a můem porovnat
c5vyskov:
ad vyjete koleje, to je myslim si normalni, dělá mi to také a přijde mi to asi ok. Co se týče třebas stability tak tu si pochvaluji. Jezdil jsem jen s meními auty a třeba u nás silnice kolem Prostějova mají propadlé a zvlněné krajnice co při předjídění s jakýmkoliv autem co jsem jel zaházelo tak, e jsem měl co dělat abych to v 90kmh udrel.. C5 to projedu ani nevím jak a ádné horké chvilky se nekonají :)
Třeba se někdy stavím a můem porovnat ;-)
|
|
| |
|
|