| | |
15.01.2013 21:06 -
Re: mlácení volantu
|
2539275
|
|
jumep
|
|
|
ja by som povedal, silenty, capy, geometria ... nic z toho na internete od pocitaca nepozreme
a potom velkost diery
je prirodzene ze take nieco sa prenesie do volantu
ja by som povedal, silenty, capy, geometria ... nic z toho na internete od pocitaca nepozreme :)
a potom velkost diery :)
je prirodzene ze take nieco sa prenesie do volantu
|
|
15.01.2013 21:24 -
Re: Bouchání na nerovnostech
|
2539276
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
tomikm napsal(a): a tady .link. má samotný loiska za 209Kč bez DPH
K tomu připomenu jen jedno. Kadý výrobce loisek má několik sort stejnýho typu a rozměru loiska. Vyrábí se to podobně jako procesory do PC. Prostě vyrobí, projde zkoukou a podle ní se zařadí do sorty a tím i cenový kategorie. V Technických tabulkách pro loiska se dá dohledat označení, který pro jakou sortu jsou určený. Proto se můe stát, e ty nejlepí kusy budou s cenou převyovat třeba 1000,- Kč a ty nejhorí od stejnýho výrobce a stejných rozměrů budou klidně do 100,- Kč. A rozdíl v kvalitě je obrovský. Jedná se větinou o vůle, iatost kuliček, hladkost kuliček a krouků ...
Take vezte, e SKF samo o sobě jetě neznamená, e máte to nejlepí.
Jo a mimochodem, prodejce větinou ani neví, jakou kvalitu prodává. Jedině specialista na loiska ví co objednal a k čemu je to vhodný. Jaký zátěe, otáčky, ivotnost apod. to snese. Kdo někdy pracoval s loiskama na přesných strojích, nebo vysokootáčkových namáhaných zařízeních, ten ví, jaký ceny se za kvalitní loiska platí. Tady v ramenech nejde tolik o přesnost kvůli otáčkám, ale některý poadavky na kvalitu taky jsou. A pak hlavně těsnost uloení. Voda v tom dělá největí zlo.
K tomu připomenu jen jedno. Kadý výrobce loisek má několik sort stejnýho typu a rozměru loiska. Vyrábí se to podobně jako procesory do PC. Prostě vyrobí, projde zkoukou a podle ní se zařadí do sorty a tím i cenový kategorie. V Technických tabulkách pro loiska se dá dohledat označení, který pro jakou sortu jsou určený. Proto se můe stát, e ty nejlepí kusy budou s cenou převyovat třeba 1000,- Kč a ty nejhorí od stejnýho výrobce a stejných rozměrů budou klidně do 100,- Kč. A rozdíl v kvalitě je obrovský. Jedná se větinou o vůle, iatost kuliček, hladkost kuliček a krouků ...
Take vezte, e SKF samo o sobě jetě neznamená, e máte to nejlepí.
Jo a mimochodem, prodejce větinou ani neví, jakou kvalitu prodává. Jedině specialista na loiska ví co objednal a k čemu je to vhodný. Jaký zátěe, otáčky, ivotnost apod. to snese. Kdo někdy pracoval s loiskama na přesných strojích, nebo vysokootáčkových namáhaných zařízeních, ten ví, jaký ceny se za kvalitní loiska platí. Tady v ramenech nejde tolik o přesnost kvůli otáčkám, ale některý poadavky na kvalitu taky jsou. A pak hlavně těsnost uloení. Voda v tom dělá největí zlo.
|
|
15.01.2013 21:40 -
Re: Bouchání na nerovnostech
|
2539277
|
|
tomikm
|
Město: Tabor, Auto: Toyota Auris TS hybrid | Počet příspěvků: 443 |
|
|
Mikra napsal(a): K tomu připomenu jen jedno. Kadý výrobce loisek má několik sort stejnýho typu a rozměru loiska. Vyrábí se to podobně jako procesory do PC. Prostě vyrobí, projde zkoukou a podle ní se zařadí do sorty a tím i cenový kategorie. V Technických tabulkách pro loiska se dá dohledat označení, který pro jakou sortu jsou určený. Proto se můe stát, e ty nejlepí kusy budou s cenou převyovat třeba 1000,- Kč a ty nejhorí od stejnýho výrobce a stejných rozměrů budou klidně do 100,- Kč. A rozdíl v kvalitě je obrovský. Jedná se větinou o vůle, iatost kuliček, hladkost kuliček a krouků ...
Take vezte, e SKF samo o sobě jetě neznamená, e máte to nejlepí.
Jo a mimochodem, prodejce větinou ani neví, jakou kvalitu prodává. Jedině specialista na loiska ví co objednal a k čemu je to vhodný. Jaký zátěe, otáčky, ivotnost apod. to snese. Kdo někdy pracoval s loiskama na přesných strojích, nebo vysokootáčkových namáhaných zařízeních, ten ví, jaký ceny se za kvalitní loiska platí. Tady v ramenech nejde tolik o přesnost kvůli otáčkám, ale některý poadavky na kvalitu taky jsou. A pak hlavně těsnost uloení. Voda v tom dělá největí zlo.
19.2.2008 - tj.před pěti lety - jsem loiska objednával ve výe uvedeném obchodě, gufera jsem zakoupil v Citroenu, protoe je to atyp a nely sehnat jinde, rozpěrnou trubku jsem nechal původní, byla dobrá a uloení dodnes (nějakých 70-80000km) funguje a netluče, tak jsem snad chytnul dobrý loiska.... Pokud tehdy existovaly opravné sady jsem nevěděl, tak jsem to řeil takto.
19.2.2008 - tj.před pěti lety - jsem loiska objednával ve výe uvedeném obchodě, gufera jsem zakoupil v Citroenu, protoe je to atyp a nely sehnat jinde, rozpěrnou trubku jsem nechal původní, byla dobrá a uloení dodnes (nějakých 70-80000km) funguje a netluče, tak jsem snad chytnul dobrý loiska.... Pokud tehdy existovaly opravné sady jsem nevěděl, tak jsem to řeil takto.
|
|
15.01.2013 21:52 -
Re: mlácení volantu
|
2539279
|
|
zhrado
|
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 767 |
|
|
ja mám osobne vyskúane na mojom, e ked je opotrebovaný alebo zamasteny remeň ktorý poháňa servo, alternator atď, tak to po prejadze nerovnosti rozkmita volant. A remeň musí by správne napnuty a kladky, vožnobezka a remenica sú ok.
ja mám osobne vyskúane na mojom, e ked je opotrebovaný alebo zamasteny remeň ktorý poháňa servo, alternator atď, tak to po prejadze nerovnosti rozkmita volant. A remeň musí by správne napnuty a kladky, vožnobezka a remenica sú ok.
|
|
17.01.2013 08:42 -
Re: Bouchání na nerovnostech
|
2539554
|
|
Majk-fox
|
Město: Chrudim, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 164 |
|
|
Jruze: No a jak mívá čas, ¨fakt se stydím s tím někoho vézt, je to hrůza, kdy chytnu nějakou nerovnost. Na zbláznění. Ono kdy se ty loiska rozdělají, tak tam nejdou dát zpět, kdyby se zjistilo, e jsou ok? Díky za info.
Jruze: No a jak mívá čas, ¨fakt se stydím s tím někoho vézt, je to hrůza, kdy chytnu nějakou nerovnost. Na zbláznění. Ono kdy se ty loiska rozdělají, tak tam nejdou dát zpět, kdyby se zjistilo, e jsou ok? Díky za info.
|
|
17.01.2013 09:25 -
Re: Bouchání na nerovnostech
|
2539559
|
|
jruze
|
|
|
Majk-fox napsal(a): Jruze: No a jak mívá čas, ¨fakt se stydím s tím někoho vézt, je to hrůza, kdy chytnu nějakou nerovnost. Na zbláznění. Ono kdy se ty loiska rozdělají, tak tam nejdou dát zpět, kdyby se zjistilo, e jsou ok? Díky za info.
Loiska by se daly pouít,ale gufera určitě ne,pokud tam bude ,,vodovodní trubka" tak také ne.Ostatní SZ.
Loiska by se daly pouít,ale gufera určitě ne,pokud tam bude ,,vodovodní trubka" tak také ne.Ostatní SZ.
|
|
20.01.2013 23:12 -
Re: Bouchání na nerovnostech
|
2540645
|
|
michal
|
Město: Olomouc, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 249 |
|
|
zdravim kdyz prejedu nerovnost tak se mi na leve strane oziva klepani jako kdyby tam bylo neco uvolneny loziska jsou tedka delany novy na obou stranach tak me nenapa co by tam
mohlo jeste klepat dik
zdravim kdyz prejedu nerovnost tak se mi na leve strane oziva klepani jako kdyby tam bylo neco uvolneny loziska jsou tedka delany novy na obou stranach tak me nenapa co by tam
mohlo jeste klepat dik
|
|
20.01.2013 23:15 -
Re: Bouchání na nerovnostech
|
2540646
|
|
jumep
|
|
|
loziska a zasa loziska, obcas potom silenty napravy / slabo pritiahnuta naprava a pripadne gule
ale najskor su to loziska ....
loziska a zasa loziska, obcas potom silenty napravy / slabo pritiahnuta naprava a pripadne gule
ale najskor su to loziska ....
|
|
21.01.2013 09:53 -
Re: Bouchání na nerovnostech
|
2540704
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1302 |
|
|
Loiska to na 100% nejsou, ty jsem mu dělal minulej týden já. Ve vymezené, tak jak má být. Byl u toho, koukal mi na ruce.
Loiska to na 100% nejsou, ty jsem mu dělal minulej týden já. Ve vymezené, tak jak má být. Byl u toho, koukal mi na ruce.
|
|
21.01.2013 15:15 -
Re: Bouchání na nerovnostech
|
2540822
|
|
Majk-fox
|
Město: Chrudim, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 164 |
|
|
Kluci víte, jak bych byl rád, kdyby se na to přilo a opravilo. U to řeím rok a krom toho , e se fůra věcí povyměňovala, samozřejmě ne ZADARA, se na nic nepřilo,tak u snad je na čase na to přijít. U jsem se dokonce párkrát přistihl, jak hledám náhradu za Citroue
Kluci víte, jak bych byl rád, kdyby se na to přilo a opravilo. U to řeím rok a krom toho , e se fůra věcí povyměňovala, samozřejmě ne ZADARA, se na nic nepřilo,tak u snad je na čase na to přijít. U jsem se dokonce párkrát přistihl, jak hledám náhradu za Citroue :-(
|
|
21.01.2013 18:42 -
Re: Bouchání na nerovnostech
|
2540887
|
|
jumep
|
|
|
tu na fore to nespravis ....
tu na fore to nespravis ....
|
|
24.01.2013 17:43 -
Re: Bouchání na nerovnostech
|
2541862
|
|
jumep
|
|
|
mno, preto to pritahujem momentakom na kolko to ma byt, castokrat to pekne stiahne a zjavne tam mal volu ktoru to nestiahlo ked to skladal ....
mno, preto to pritahujem momentakom na kolko to ma byt, castokrat to pekne stiahne a zjavne tam mal volu ktoru to nestiahlo ked to skladal ....
|
|
24.01.2013 21:18 -
Re: Bouchání na nerovnostech
|
2541989
|
|
najk
|
Město: Děčín, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1537 |
|
|
milda67 napsal(a): tady je tedka popsáno tolik aut,kterého se to vlastně týká? toho majkova?
no bohuel má pravdu, u s tím nic neudělám, je to tady jak v míchačce, bouchání, klepání, dohnojený předek ze zadkem, ach jo, to je tak, kdy se ve vlákně v daný okamik nepřesune debata do správného vlákna a to se pak jedinci jetě rozčilují, e jim někdo smazal jejich podnětný podmět
no bohuel má pravdu, u s tím nic neudělám, je to tady jak v míchačce, bouchání, klepání, dohnojený předek ze zadkem, ach jo, to je tak, kdy se ve vlákně v daný okamik nepřesune debata do správného vlákna a to se pak jedinci jetě rozčilují, e jim někdo smazal jejich podnětný podmět ;-)
|
|
25.01.2013 13:08 -
Re: Bouchání na nerovnostech
|
2542103
|
|
Majk-fox
|
Město: Chrudim, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 164 |
|
|
V pondělí jdu na reklamaci, tak snad to můj mechanik opraví. Bylo to rozhodování, protoe u Jirky by ta oprava byla jistota, ale tím, e mají loiska najeto pár tisíc a měněny byly teprve cca před 15ti měsíci, tak to jdám na reklamaci, nekradu
V pondělí jdu na reklamaci, tak snad to můj mechanik opraví. Bylo to rozhodování, protoe u Jirky by ta oprava byla jistota, ale tím, e mají loiska najeto pár tisíc a měněny byly teprve cca před 15ti měsíci, tak to jdám na reklamaci, nekradu :-)
|
|
27.01.2013 21:14 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
2542658
|
|
Mini
|
Město: Varnsdorf, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Break | Počet příspěvků: 5 |
|
|
Ahoj jsem tu nový a potřeboval bych radu. Před čtrnácti dny jsem si vimnul,e mám stále tvrdčí podvozek a po přejezdu nerovností ve bouchá. Zjistil jsem e mi chybí LSD a tak jsem ho dolil 2l. s tím e je ve hotové, ale ádná změna se nedostavila. Bouchá jak předek,tak i zadek. Nevíte co s tím. Děkuji
Ahoj jsem tu nový a potřeboval bych radu. Před čtrnácti dny jsem si vimnul,e mám stále tvrdčí podvozek a po přejezdu nerovností ve bouchá. Zjistil jsem e mi chybí LSD a tak jsem ho dolil 2l. s tím e je ve hotové, ale ádná změna se nedostavila. Bouchá jak předek,tak i zadek. Nevíte co s tím. Děkuji
|
|
| |
|
|