Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Podvozek, kola, uložení / Zatáčení na plný rejd
|< < 1 2 3 > >|
28.11.2009 18:07 - Re: Zatáčení na plný rejd 1428658
Veselajnen
Město: Hodonín, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v XPočet příspěvků: 7
99 Poslat soukromou zprávu
Právě něco podobného jsem hledal tady v diskusích, ale marně. Při točení na plnej rejd, se volantu z krajní polohy malinko nechce, potřebuje trošku pošouchnout a pak uz se vraci....v ničem to nevadi, ale zdálo se mě to podivný....Takže je to větší problém?

29.11.2009 14:38 - Re: Zatáčení na plný rejd 1428677
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
dobre disky a dobra geometria to riesi (dnes uz kazdy servis co chce byt lepsi ma laserovu geometriu) a idealne je to dat na tych 0.0
ak mas krive disky alebo akokolvek poskodene disky, nebodaj vybite capy, geometria bude vzdy zla

30.11.2009 13:24 - Re: Zatáčení na plný rejd 1428690
vseved
Město: Mratín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) TourerPočet příspěvků: 636

99 Poslat soukromou zprávu
Veselajnen napsal(a):
Právě něco podobného jsem hledal tady v diskusích, ale marně. Při točení na plnej rejd, se volantu z krajní polohy malinko nechce, potřebuje trošku pošouchnout a pak uz se vraci....v ničem to nevadi, ale zdálo se mě to podivný....Takže je to větší problém?

Ne nutně. Zkontrolaval bych pneu (Tlak, ojetí), disky a pak rozbíhavost. Pokud by to byl svislák, projevovalo by se to na jedné straně více a na druhé méně nebo vůbec. Ale pozor má na to vliv i geometrie zadní nápravy, která je naopak nastavena na SBÍHAVOST (5,4 mm s tolerancí plus/mínus 1,3).

30.11.2009 15:03 - Re: Zatáčení na plný rejd 1428694
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
manual sa o nastaveni zadnej napravy nijako nezmienuje
ale ked na to pozeram, neni mi nejako jasne ako by sa ta zadna naprava mala dat nastavit

30.11.2009 18:01 - Re: Zatáčení na plný rejd 1428697
stano1
Město: Partizánske-Bolzáno, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X BreakPočet příspěvků: 173
99 Poslat soukromou zprávu
mal som tento istý problém,ale po správnom nastavení svetlej výšky(korektormi na podvozku) sa mi tento problém stratil.

30.11.2009 22:59 - Re: Zatáčení na plný rejd 1428727
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
No stou zadní nápravou????????? To je super informace . Až pojedu kupovat ložiska tak se pozeptám jestli nemají nějaké excetrické - to by asi bylo jediné řešení jak to štelovat,nebo že by ohýbali ramena?

30.11.2009 23:00 - Re: Zatáčení na plný rejd 1428730
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
jruze: mozes prevrtat diery ... ne?

01.12.2009 11:05 - Re: Zatáčení na plný rejd 1428743
vseved
Město: Mratín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) TourerPočet příspěvků: 636

99 Poslat soukromou zprávu
jruze napsal(a):
No stou zadní nápravou????????? To je super informace . Až pojedu kupovat ložiska tak se pozeptám jestli nemají nějaké excetrické - to by asi bylo jediné řešení jak to štelovat,nebo že by ohýbali ramena?

Než si pujdeš kupovat excentrické ložisko zkus se podívat na .link. - záložka Nápravy-Pérování / Geometrie náprav typ C5.

01.12.2009 12:11 - Re: Zatáčení na plný rejd 1428745
tief
Město: Praha, Auto: Počet příspěvků: 1827
99 Poslat soukromou zprávu
Pozeram na to ako puk ale nechapem. Sice som C5 napravu rozobranu nikdy nemal ale u BXa 1000x a nikdy som nenasiel moznost ako tam nieco nastavit. A prijde mi ze BX a c5 maju s principu rovnaku zadnu napravu. Alebo mi nieco uniklo ?

Pozeral som aj do toho manualu ako vseved poslal link, sice tam pisu ze je to nastavitelne ale s tej schemy nejak nechapem ako.

01.12.2009 14:07 - Re: Zatáčení na plný rejd 1428750
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
jedine co ma napada ze sa da teoreticky spravit je vymedzovacimi podlozkami presunut rameno do niektorej strany, a to je skor iba teoreticky mozne, podla mna je to skor blbost v manuale

01.12.2009 14:22 - Re: Zatáčení na plný rejd 1428751
vseved
Město: Mratín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) TourerPočet příspěvků: 636

99 Poslat soukromou zprávu
tief napsal(a):
Pozeram na to ako puk ale nechapem. Sice som C5 napravu rozobranu nikdy nemal ale u BXa 1000x a nikdy som nenasiel moznost ako tam nieco nastavit. A prijde mi ze BX a c5 maju s principu rovnaku zadnu napravu. Alebo mi nieco uniklo ?

Pozeral som aj do toho manualu ako vseved poslal link, sice tam pisu ze je to nastavitelne ale s tej schemy nejak nechapem ako.

.link. - záložka Nápravy-Pérování / Geometrie náprav/ karta č.272 - zadní pérování. Položka č.16 (přední upevnění pomocného rámu na karoserii) - v řezu je vidět excentrická vložka - proto je nutno u položek č.13 a 16 namazat dosedací plochy.
Pozor: při seřizování sbíhavosti se musí seřizovat každá strana samostatně na polovinu celkové hodnoty.

01.12.2009 14:30 - Re: Zatáčení na plný rejd 1428752
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
tak kvoli tomuto tu napravu pojdem vyhrabat na poval, ale myslim si zeby som si vsimol ze sa tam da nieco nastavit, som zvedavy

01.12.2009 14:37 - Re: Zatáčení na plný rejd 1428753
vseved
Město: Mratín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) TourerPočet příspěvků: 636

99 Poslat soukromou zprávu
jumep napsal(a):
tak kvoli tomuto tu napravu pojdem vyhrabat na poval, ale myslim si zeby som si vsimol ze sa tam da nieco nastavit, som zvedavy

Dá. 16.10.2009 seřizována sbíhavost přední i zadní nápravy. Zadní byla stažena k jedné straně a auto při zatáčení doprava silně přetáčivé. Ale pozor - jedná se o C5 I r.v. únor 2004. C5 II jsem neviděl.

01.12.2009 14:38 - Re: Zatáčení na plný rejd 1428754
tief
Město: Praha, Auto: Počet příspěvků: 1827
99 Poslat soukromou zprávu
Hmm, stale to nechapem, asi som dnes pomalsi, ale srub 16 predsa drzi pomocny ram ktory je pevny a prava a lava strana su pomerne pevne spojene dohromady nie ? ako sa tym moze nastavovat zbiehavost ? Alebo mi stale nieco unika ?

edit: pochopim ze by sa dal nastavit celu uhol zadnej napravy voci kastli ... ale jednotlive kola ?

01.12.2009 14:40 - Re: Zatáčení na plný rejd 1428755
myneur
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) TourerPočet příspěvků: 310
U??vate? Poslat soukromou zprávu
vseved napsal(a):

Hezky - kde se berou takovýhle manuály pro C5 II?

01.12.2009 14:53 - Re: Zatáčení na plný rejd 1428756
vseved
Město: Mratín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) TourerPočet příspěvků: 636

99 Poslat soukromou zprávu
tief napsal(a):
Hmm, stale to nechapem, asi som dnes pomalsi, ale srub 16 predsa drzi pomocny ram ktory je pevny a prava a lava strana su pomerne pevne spojene dohromady nie ? ako sa tym moze nastavovat zbiehavost ? Alebo mi stale nieco unika ?

edit: pochopim ze by sa dal nastavit celu uhol zadnej napravy voci kastli ... ale jednotlive kola ?

Šroub 16 prochází excentrickou vložkou, jejímž natáčením se mění poloha pomocného rámu vůči ose karoserie.

01.12.2009 14:58 - Re: Zatáčení na plný rejd 1428757
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
vseved: zakladna otazka, bol si pri tom ked to robili? videl si ako ti to robili?
v manuale okrem onej brozuri o tomto neni ani n~

ani v tom nakrese neni nic o tomto napisane

Přílohy:
4221a010[1].jpg ( 55096b ) -

01.12.2009 19:19 - Re: Zatáčení na plný rejd 1428779
Luki_C5
Město: Holešov, Auto: C6 2.7 HDI ExclusivePočet příspěvků: 971

VIP Poslat soukromou zprávu
A kdyz zmenis ram vuci ose auta tak budes mit 4 stope vozidlo ? Tim nenastavis nic. Nehlede nato ze tam nic nastavovat nejde. Jestli to u nejakeho auta jde nastavit tak maximalne u C2 S1600 a podobnych zavodnich specialu. Kdyby nekdo chtel tak mam napravu v garazi. Treba prijdem na revolucni myslenku jak nastavit geometrii zadni napravy

06.12.2009 22:05 - Re: Zatáčení na plný rejd 1428933
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
pozrel som do druheho manualu v ktorom stoji:
5.2. Geometrie zadní nápravy
Až do čísla OPR 9435 .
Kontrolní hodnoty
Sbíhavost Nelze seřizovat 0 ° 46 ' ą 0 ° 11 '
Odklon kola Nelze seřizovat -1° ą 20'

Od čísla OPR 9436 .
Kontrolní hodnoty
Sbíhavost Nelze seřizovat 0 ° 39 ' ą 0 ° 11 '
Odklon kola Nelze seřizovat -1° ą 20'

vseved: neviem co ti stelovali, ale zadnu napravu tazko, alebo tam mas nieco co nikto iny

22.10.2011 08:49 - Re: Zatáčení na plný rejd 2420473
řepák
Město: Praha 6, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SXPočet příspěvků: 105

99 Poslat soukromou zprávu
Tak už sem myslel že C5 prodám a koukám že to asi je STANDARTNÍ VÝBAVOU C5
Když sem auto koupil tak vzadu byly 215/55/16 a vepředu 205/60/16 . Při bližším ohledání sem zjistil že se mi sjíždělí kraje . Ono samotné zatáčení když třeba vyjíždím z parkovacího místa a dám plnej rejd tak jako by auto předkem klouzalo a oto méně zatáčelo , je tedy pravda že když je tedy plnej tak sou vykloněný jak vod kamionu .
Nebo že by v jiném případě byl problém v rozdílu mezi rozměry - tedy vlastně šířky předních 205 a zadních 215 ?
Tak zimní jsou 2x uskladněný v práci a 2x ... jen pro ně zajet do www.nakupka.cz bo 205/60/16 Dunlop 4D jsem jinde nesehnal a to sem na ně u Pneu Pešíček čekal měsíc .

Přílohy:
dezeny_28104388.jpg ( 204208b ) -

|< < 1 2 3 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  
Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator