| | |
28.11.2009 18:07 -
Re: Zatáčení na plný rejd
|
1428658
|
|
Veselajnen
|
Město: Hodonín, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X | Počet příspěvků: 7 |
|
|
Právě něco podobného jsem hledal tady v diskusích, ale marně. Při točení na plnej rejd, se volantu z krajní polohy malinko nechce, potřebuje troku poouchnout a pak uz se vraci....v ničem to nevadi, ale zdálo se mě to podivný....Take je to větí problém?
Právě něco podobného jsem hledal tady v diskusích, ale marně. Při točení na plnej rejd, se volantu z krajní polohy malinko nechce, potřebuje troku poouchnout a pak uz se vraci....v ničem to nevadi, ale zdálo se mě to podivný....Take je to větí problém?
|
|
29.11.2009 14:38 -
Re: Zatáčení na plný rejd
|
1428677
|
|
jumep
|
|
|
dobre disky a dobra geometria to riesi (dnes uz kazdy servis co chce byt lepsi ma laserovu geometriu) a idealne je to dat na tych 0.0
ak mas krive disky alebo akokolvek poskodene disky, nebodaj vybite capy, geometria bude vzdy zla
dobre disky a dobra geometria to riesi (dnes uz kazdy servis co chce byt lepsi ma laserovu geometriu) a idealne je to dat na tych 0.0
ak mas krive disky alebo akokolvek poskodene disky, nebodaj vybite capy, geometria bude vzdy zla
|
|
30.11.2009 13:24 -
Re: Zatáčení na plný rejd
|
1428690
|
|
vseved
|
Město: Mratín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 636 |
|
|
Veselajnen napsal(a): Právě něco podobného jsem hledal tady v diskusích, ale marně. Při točení na plnej rejd, se volantu z krajní polohy malinko nechce, potřebuje troku poouchnout a pak uz se vraci....v ničem to nevadi, ale zdálo se mě to podivný....Take je to větí problém?
Ne nutně. Zkontrolaval bych pneu (Tlak, ojetí), disky a pak rozbíhavost. Pokud by to byl svislák, projevovalo by se to na jedné straně více a na druhé méně nebo vůbec. Ale pozor má na to vliv i geometrie zadní nápravy, která je naopak nastavena na SBÍHAVOST (5,4 mm s tolerancí plus/mínus 1,3).
Ne nutně. Zkontrolaval bych pneu (Tlak, ojetí), disky a pak rozbíhavost. Pokud by to byl svislák, projevovalo by se to na jedné straně více a na druhé méně nebo vůbec. Ale pozor má na to vliv i geometrie zadní nápravy, která je naopak nastavena na SBÍHAVOST (5,4 mm s tolerancí plus/mínus 1,3).
|
|
30.11.2009 15:03 -
Re: Zatáčení na plný rejd
|
1428694
|
|
jumep
|
|
|
manual sa o nastaveni zadnej napravy nijako nezmienuje
ale ked na to pozeram, neni mi nejako jasne ako by sa ta zadna naprava mala dat nastavit
manual sa o nastaveni zadnej napravy nijako nezmienuje
ale ked na to pozeram, neni mi nejako jasne ako by sa ta zadna naprava mala dat nastavit
|
|
30.11.2009 18:01 -
Re: Zatáčení na plný rejd
|
1428697
|
|
stano1
|
|
|
mal som tento istý problém,ale po správnom nastavení svetlej výky(korektormi na podvozku) sa mi tento problém stratil.
mal som tento istý problém,ale po správnom nastavení svetlej výky(korektormi na podvozku) sa mi tento problém stratil.:-)
|
|
30.11.2009 22:59 -
Re: Zatáčení na plný rejd
|
1428727
|
|
jruze
|
|
|
No stou zadní nápravou????????? To je super informace . A pojedu kupovat loiska tak se pozeptám jestli nemají nějaké excetrické - to by asi bylo jediné řeení jak to telovat,nebo e by ohýbali ramena?
No stou zadní nápravou????????? To je super informace:-o . A pojedu kupovat loiska tak se pozeptám jestli nemají nějaké excetrické - to by asi bylo jediné řeení jak to telovat,nebo e by ohýbali ramena? :-))))
|
|
30.11.2009 23:00 -
Re: Zatáčení na plný rejd
|
1428730
|
|
jumep
|
|
|
jruze: mozes prevrtat diery ... ne?
jruze: mozes prevrtat diery ... ne? :)
|
|
01.12.2009 12:11 -
Re: Zatáčení na plný rejd
|
1428745
|
|
tief
|
|
|
Pozeram na to ako puk ale nechapem. Sice som C5 napravu rozobranu nikdy nemal ale u BXa 1000x a nikdy som nenasiel moznost ako tam nieco nastavit. A prijde mi ze BX a c5 maju s principu rovnaku zadnu napravu. Alebo mi nieco uniklo ?
Pozeral som aj do toho manualu ako vseved poslal link, sice tam pisu ze je to nastavitelne ale s tej schemy nejak nechapem ako.
Pozeram na to ako puk ale nechapem. Sice som C5 napravu rozobranu nikdy nemal ale u BXa 1000x a nikdy som nenasiel moznost ako tam nieco nastavit. A prijde mi ze BX a c5 maju s principu rovnaku zadnu napravu. Alebo mi nieco uniklo ?
Pozeral som aj do toho manualu ako vseved poslal link, sice tam pisu ze je to nastavitelne ale s tej schemy nejak nechapem ako. :nevim:nevim:nevim
|
|
01.12.2009 14:07 -
Re: Zatáčení na plný rejd
|
1428750
|
|
jumep
|
|
|
jedine co ma napada ze sa da teoreticky spravit je vymedzovacimi podlozkami presunut rameno do niektorej strany, a to je skor iba teoreticky mozne, podla mna je to skor blbost v manuale
jedine co ma napada ze sa da teoreticky spravit je vymedzovacimi podlozkami presunut rameno do niektorej strany, a to je skor iba teoreticky mozne, podla mna je to skor blbost v manuale
|
|
01.12.2009 14:30 -
Re: Zatáčení na plný rejd
|
1428752
|
|
jumep
|
|
|
tak kvoli tomuto tu napravu pojdem vyhrabat na poval, ale myslim si zeby som si vsimol ze sa tam da nieco nastavit, som zvedavy
tak kvoli tomuto tu napravu pojdem vyhrabat na poval, ale myslim si zeby som si vsimol ze sa tam da nieco nastavit, som zvedavy
|
|
01.12.2009 14:38 -
Re: Zatáčení na plný rejd
|
1428754
|
|
tief
|
|
|
Hmm, stale to nechapem, asi som dnes pomalsi, ale srub 16 predsa drzi pomocny ram ktory je pevny a prava a lava strana su pomerne pevne spojene dohromady nie ? ako sa tym moze nastavovat zbiehavost ? Alebo mi stale nieco unika ?
edit: pochopim ze by sa dal nastavit celu uhol zadnej napravy voci kastli ... ale jednotlive kola ?
Hmm, stale to nechapem, asi som dnes pomalsi, ale srub 16 predsa drzi pomocny ram ktory je pevny a prava a lava strana su pomerne pevne spojene dohromady nie ? ako sa tym moze nastavovat zbiehavost ? Alebo mi stale nieco unika ?
edit: pochopim ze by sa dal nastavit celu uhol zadnej napravy voci kastli ... ale jednotlive kola ?
|
|
01.12.2009 14:40 -
Re: Zatáčení na plný rejd
|
1428755
|
|
myneur
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) Tourer | Počet příspěvků: 310 |
|
|
vseved napsal(a):
Hezky - kde se berou takovýhle manuály pro C5 II?
Hezky - kde se berou takovýhle manuály pro C5 II?
|
|
01.12.2009 14:58 -
Re: Zatáčení na plný rejd
|
1428757
|
|
jumep
|
|
|
vseved: zakladna otazka, bol si pri tom ked to robili? videl si ako ti to robili?
v manuale okrem onej brozuri o tomto neni ani n~
ani v tom nakrese neni nic o tomto napisane
vseved: zakladna otazka, bol si pri tom ked to robili? videl si ako ti to robili?
v manuale okrem onej brozuri o tomto neni ani n~
ani v tom nakrese neni nic o tomto napisane
Přílohy: 4221a010[1].jpg ( 55096b ) - |
|
01.12.2009 19:19 -
Re: Zatáčení na plný rejd
|
1428779
|
|
Luki_C5
|
Město: Holeov, Auto: C6 2.7 HDI Exclusive | Počet příspěvků: 971 |
|
|
A kdyz zmenis ram vuci ose auta tak budes mit 4 stope vozidlo ? Tim nenastavis nic. Nehlede nato ze tam nic nastavovat nejde. Jestli to u nejakeho auta jde nastavit tak maximalne u C2 S1600 a podobnych zavodnich specialu. Kdyby nekdo chtel tak mam napravu v garazi. Treba prijdem na revolucni myslenku jak nastavit geometrii zadni napravy
A kdyz zmenis ram vuci ose auta tak budes mit 4 stope vozidlo ? Tim nenastavis nic. Nehlede nato ze tam nic nastavovat nejde. Jestli to u nejakeho auta jde nastavit tak maximalne u C2 S1600 a podobnych zavodnich specialu. Kdyby nekdo chtel tak mam napravu v garazi. Treba prijdem na revolucni myslenku jak nastavit geometrii zadni napravy :-))))
|
|
06.12.2009 22:05 -
Re: Zatáčení na plný rejd
|
1428933
|
|
jumep
|
|
|
pozrel som do druheho manualu v ktorom stoji:
5.2. Geometrie zadní nápravy
A do čísla OPR 9435 .
Kontrolní hodnoty
Sbíhavost Nelze seřizovat 0 ° 46 ' ą 0 ° 11 '
Odklon kola Nelze seřizovat -1° ą 20'
Od čísla OPR 9436 .
Kontrolní hodnoty
Sbíhavost Nelze seřizovat 0 ° 39 ' ą 0 ° 11 '
Odklon kola Nelze seřizovat -1° ą 20'
vseved: neviem co ti stelovali, ale zadnu napravu tazko, alebo tam mas nieco co nikto iny
pozrel som do druheho manualu v ktorom stoji:
5.2. Geometrie zadní nápravy
A do čísla OPR 9435 .
Kontrolní hodnoty
Sbíhavost Nelze seřizovat 0 ° 46 ' ą 0 ° 11 '
Odklon kola Nelze seřizovat -1° ą 20'
Od čísla OPR 9436 .
Kontrolní hodnoty
Sbíhavost Nelze seřizovat 0 ° 39 ' ą 0 ° 11 '
Odklon kola Nelze seřizovat -1° ą 20'
vseved: neviem co ti stelovali, ale zadnu napravu tazko, alebo tam mas nieco co nikto iny
|
|
22.10.2011 08:49 -
Re: Zatáčení na plný rejd
|
2420473
|
|
řepák
|
Město: Praha 6, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX | Počet příspěvků: 105 |
|
|
Tak u sem myslel e C5 prodám a koukám e to asi je STANDARTNÍ VÝBAVOU C5
Kdy sem auto koupil tak vzadu byly 215/55/16 a vepředu 205/60/16 . Při bliím ohledání sem zjistil e se mi sjídělí kraje . Ono samotné zatáčení kdy třeba vyjídím z parkovacího místa a dám plnej rejd tak jako by auto předkem klouzalo a oto méně zatáčelo , je tedy pravda e kdy je tedy plnej tak sou vykloněný jak vod kamionu .
Nebo e by v jiném případě byl problém v rozdílu mezi rozměry - tedy vlastně ířky předních 205 a zadních 215 ?
Tak zimní jsou 2x uskladněný v práci a 2x ... jen pro ně zajet do www.nakupka.cz bo 205/60/16 Dunlop 4D jsem jinde nesehnal a to sem na ně u Pneu Peíček čekal měsíc .
Tak u sem myslel e C5 prodám a koukám e to asi je STANDARTNÍ VÝBAVOU C5 :-))))
Kdy sem auto koupil tak vzadu byly 215/55/16 a vepředu 205/60/16 . Při bliím ohledání sem zjistil e se mi sjídělí kraje . Ono samotné zatáčení kdy třeba vyjídím z parkovacího místa a dám plnej rejd tak jako by auto předkem klouzalo a oto méně zatáčelo , je tedy pravda e kdy je tedy plnej tak sou vykloněný jak vod kamionu .
Nebo e by v jiném případě byl problém v rozdílu mezi rozměry - tedy vlastně ířky předních 205 a zadních 215 ?
Tak zimní jsou 2x uskladněný v práci a 2x ... jen pro ně zajet do www.nakupka.cz bo 205/60/16 Dunlop 4D jsem jinde nesehnal a to sem na ně u Pneu Peíček čekal měsíc .
Přílohy: dezeny_28104388.jpg ( 204208b ) - |
|
| |
|
|