| | |
26.07.2013 17:04 -
Re: Únik paliva z nádre
|
2602308
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Díky,před chvílí přeskočila jiskra a docvaklo my to,
Díky,před chvílí přeskočila jiskra a docvaklo my to,:-))
|
|
26.07.2013 23:43 -
Re: Únik paliva z nádre
|
2602485
|
|
najk
|
Město: Děčín, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1537 |
|
|
vzhledem k tomu, e je to tak specifická závada, e toleruji to chatování, ale zvedám prstíček.
vzhledem k tomu, e je to tak specifická závada, e toleruji to chatování, ale zvedám prstíček. ;-)
|
|
12.02.2014 19:34 -
Re: Únik paliva z nádre
|
2667453
|
|
ceepjet
|
Město: Turnov, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 6 |
|
|
Viml jsem si, e po naplnění nádre po okraj (tj. 78l do 68litrové nádre /jak jsem běně tankoval moje předchozí auto Octavii II 1.9tdi) bylo, e zavzduňovací ventil, při zvýení hladiny nad jeho úroveň, plive asi při svém uzavření naftu, protoe se pod autem objevovala louička.
Mám ale pocit, e to není porucha, ale e inenýři nepočítali s přeplňováním a proto umístili tento ventil na vrchní stranu nádre pod auto, protoe např. Octavie, myslím, má toto řeeno přes hrdlo nádre, tím pádem se můe zalít zcela a nikde nic neteče.
Viml jsem si, e po naplnění nádre po okraj (tj. 78l do 68litrové nádre /jak jsem běně tankoval moje předchozí auto Octavii II 1.9tdi) bylo, e zavzduňovací ventil, při zvýení hladiny nad jeho úroveň, plive asi při svém uzavření naftu, protoe se pod autem objevovala louička.:-o
Mám ale pocit, e to není porucha, ale e inenýři nepočítali s přeplňováním a proto umístili tento ventil na vrchní stranu nádre pod auto, protoe např. Octavie, myslím, má toto řeeno přes hrdlo nádre, tím pádem se můe zalít zcela a nikde nic neteče.
|
|
12.02.2014 19:41 -
Re: Únik paliva z nádre
|
2667459
|
|
jruze
|
|
|
ceepjet napsal(a): Viml jsem si, e po naplnění nádre po okraj (tj. 78l do 68litrové nádre /jak jsem běně tankoval moje předchozí auto Octavii II 1.9tdi) bylo, e zavzduňovací ventil, při zvýení hladiny nad jeho úroveň, plive asi při svém uzavření naftu, protoe se pod autem objevovala louička.
Mám ale pocit, e to není porucha, ale e inenýři nepočítali s přeplňováním a proto umístili tento ventil na vrchní stranu nádre pod auto, protoe např. Octavie, myslím, má toto řeeno přes hrdlo nádre, tím pádem se můe zalít zcela a nikde nic neteče.
Kde e je ten ventil a jaký?
Kde e je ten ventil a jaký? :-d
Přílohy: nádr.jpg ( 245286b ) - |
|
12.02.2014 19:44 -
Re: Únik paliva z nádre
|
2667464
|
|
jumep
|
|
|
to tam natlacas ako?
okrem toho ze je to sakra nerozum tak s takym preplnanim sa skutocne nerata
to tam natlacas ako?
okrem toho ze je to sakra nerozum tak s takym preplnanim sa skutocne nerata
|
|
12.02.2014 22:47 -
Re: Únik paliva z nádre
|
2667583
|
|
zhrado
|
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 767 |
|
|
ja som viac krát natankoval tak e som videl u naftu v hrdle a nikdy mi nič nevytieklo. A nikdy som nedal viac ako cca 66 litrov.
ja som viac krát natankoval tak e som videl u naftu v hrdle a nikdy mi nič nevytieklo. A nikdy som nedal viac ako cca 66 litrov.
|
|
12.02.2014 23:25 -
Re: Únik paliva z nádre
|
2667591
|
|
jumep
|
|
|
tak ja bezne viem dat 65 - 68l lebo do takeho sucha to vyjazdim
ale natlacit tam viac, to snad stoji pri aute, kyve nim aby zatieklo do vsetkych spar a potom ked sa mu to zohreje tak mu to tlaci vsetkymi smermi
tak ja bezne viem dat 65 - 68l lebo do takeho sucha to vyjazdim
ale natlacit tam viac, to snad stoji pri aute, kyve nim aby zatieklo do vsetkych spar a potom ked sa mu to zohreje tak mu to tlaci vsetkymi smermi
|
|
12.02.2014 23:42 -
Re: Únik paliva z nádre
|
2667593
|
|
vseved
|
Město: Mratín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 636 |
|
|
Tankuji na hladové oko a na druhé vypnutí pistole a není neobvyklé mnoství 68L.
Tankuji na hladové oko a na druhé vypnutí pistole a není neobvyklé mnoství 68L.
|
|
14.02.2014 22:43 -
Re: Únik paliva z nádre
|
2668446
|
|
Hanz 397
|
|
|
Jestli netankoval u ONA . Tam asi měřej v jinejch jednotkách páč se mi tam několikrát,jetě právě do XM povedlo natankovat přes 80 litrů. A to jsem neměl nikdy před tankováním tam hladový oko...
Samo,pro naftu tam jezdím jen do Caddy
Jinak u jsem se párkrát setkal s tím,e to palivo teklo okolo netěsnýho toho uzávěru na plovák/čerpadlo...(někdo v tom třeba byl a zničil těsnění,nebo to blbě utáhl)
Jestli netankoval u ONA :-d. Tam asi měřej v jinejch jednotkách páč se mi tam několikrát,jetě právě do XM povedlo natankovat přes 80 litrů. A to jsem neměl nikdy před tankováním tam hladový oko...
Samo,pro naftu tam jezdím jen do Caddy ;-)
Jinak u jsem se párkrát setkal s tím,e to palivo teklo okolo netěsnýho toho uzávěru na plovák/čerpadlo...(někdo v tom třeba byl a zničil těsnění,nebo to blbě utáhl)
|
|
15.02.2014 07:43 -
Re: Únik paliva z nádre
|
2668492
|
|
LebedaXM
|
Město: Praha, Auto: Citroen C8 2.2HDi SX | Počet příspěvků: 28 |
|
|
Po úporném tankovacím boji jsem do XMa 2.1TD narval 93l nafty a dojezd kolem 1600km. Před pár lety s jistým členem klubu (Klokan) cesta z Mělníka přes Prahu a kamsi za Koice s plně naloeným autem by XMo dalo na jednu plnou nádr kdyby právě Klokánek na zpáteční cestě při střídání na české hranici nesedl za volant a nezvolal památné: "spěcháme". Nakrmil tam 170kmh a jel furt v levém pruhu. Díky tomu se nakonec trochu tankovalo 50km před Prahou. Věřím tomu e jinak by to XMo udělalo obrat na jednu nádr.
Po úporném tankovacím boji jsem do XMa 2.1TD narval 93l nafty a dojezd kolem 1600km. :-p Před pár lety s jistým členem klubu (Klokan) cesta z Mělníka přes Prahu a kamsi za Koice s plně naloeným autem by XMo dalo na jednu plnou nádr kdyby právě Klokánek na zpáteční cestě při střídání na české hranici nesedl za volant a nezvolal památné: "spěcháme". :-d Nakrmil tam 170kmh a jel furt v levém pruhu. Díky tomu se nakonec trochu tankovalo 50km před Prahou. Věřím tomu e jinak by to XMo udělalo obrat na jednu nádr. :-d
|
|
15.02.2014 10:38 -
Re: Únik paliva z nádre
|
2668528
|
|
Jano
|
Město: Vychodna, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX | Počet příspěvků: 117 |
|
|
tomikku napsal(a): my měli doma XM dvě, jedno 2.0 a jedno 3.0 obě benzínové a obě měly 80L nádr
Aj XM 2.1TD má nádr 80l a to starý aj nový model.
Aj XM 2.1TD má nádr 80l a to starý aj nový model.
|
|
15.02.2014 12:13 -
Re: Únik paliva z nádre
|
2668550
|
|
tomikku
|
Město: Havířov, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v SX | Počet příspěvků: 308 |
|
|
rád bych se vrátil k původnímu tématu, nevíte prosím někdo co to mají hasiči za tmel na rychlou opravu dír v nádrích, je to taková dvousloková plastelína co se rozmačká (smísí se tím) a normálně se to zvenku přilepí jak výkačka na díru v nádri. U nás to jednou pouili kdy mi jakýsi hajzlík provrtal platovou nádr s naftou. drelo to na plastu umatěném od nafty , rád bych měl kousek někde schovaný jen tak pro sichr
rád bych se vrátil k původnímu tématu, nevíte prosím někdo co to mají hasiči za tmel na rychlou opravu dír v nádrích, je to taková dvousloková plastelína co se rozmačká (smísí se tím) a normálně se to zvenku přilepí jak výkačka na díru v nádri. U nás to jednou pouili kdy mi jakýsi hajzlík provrtal platovou nádr s naftou. drelo to na plastu umatěném od nafty ;-), rád bych měl kousek někde schovaný jen tak pro sichr
|
|
15.02.2014 13:47 -
Re: Únik paliva z nádre
|
2668554
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Kdysi jsem to koupil pod názvem STUKARIT. Běně jsou podobný tmely k dostání např. v OBI. Někdy jsou to dva barevný válečky, někdy jeden s jiným středem a jiným povrchem, někdy dvoubarevný pásek. Vechny fungujou stejně. Mě dokonce drel rok na děravým výfuku ZX.
Třeba tohle - .link.
Kdysi jsem to koupil pod názvem STUKARIT. Běně jsou podobný tmely k dostání např. v OBI. Někdy jsou to dva barevný válečky, někdy jeden s jiným středem a jiným povrchem, někdy dvoubarevný pásek. Vechny fungujou stejně. Mě dokonce drel rok na děravým výfuku ZX.
Třeba tohle - http://www.alteco.cz/epoxidova-lepidla_a+b-epo-putty
|
|
20.02.2014 10:47 -
Re: Únik paliva z nádre
|
2670468
|
|
ceepjet
|
Město: Turnov, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 6 |
|
|
Kdo říká, e to tam nedostane, neumí naplnit nádr po hrdlo. Já s tím mám bohatou praxi, jeliko jsem hodně cestoval a chtěl jsem mít vdy co nejvyí dojezd. Do C5 (jak uvádím výe) jsem po rozsvícení rezerva ujel asi 30 km a natankoval 73l nafty. Pro nezasvěcené, tankování po hrdlo se provádí tak, e se po prvním vycvaknutí vytáhne pistole z hrdla, skloníte se, abyste dobře viděli do hrdla (kvůli přetečení) dáte pistoli na okraj hdla a opatrně napoutíte naftu (občas musíte chvilku počkat a opadne pěna), takto pokračujete dokud se v hdle nádre, těsně pod hranicí přetečení, neustálí hladina nafty, která takto ji zůstane.
Nejsem odborník na odvzdunění, ale nabyl jsem (moná mylného dojmu), e zavzduňovací ventil je bílá plastová věc s nátrubkem na levé horní straně nádre viz. foto jumepa, který směřuje přímo do míst, kde jsem měl postříkanou karoserii před nádrí.
.link.
Budu rád, kdy mi někdo funkci této součásti nádre osvětlí.
Dalí věc je ta, e po ujetí pár desítek kilometrů, únik z nádre zmizel, to by znamenalo, u po relativně malém sníení hladiny.
Kdo říká, e to tam nedostane, neumí naplnit nádr po hrdlo. Já s tím mám bohatou praxi, jeliko jsem hodně cestoval a chtěl jsem mít vdy co nejvyí dojezd. Do C5 (jak uvádím výe) jsem po rozsvícení rezerva ujel asi 30 km a natankoval 73l nafty. Pro nezasvěcené, tankování po hrdlo se provádí tak, e se po prvním vycvaknutí vytáhne pistole z hrdla, skloníte se, abyste dobře viděli do hrdla (kvůli přetečení) dáte pistoli na okraj hdla a opatrně napoutíte naftu (občas musíte chvilku počkat a opadne pěna), takto pokračujete dokud se v hdle nádre, těsně pod hranicí přetečení, neustálí hladina nafty, která takto ji zůstane.;-)
Nejsem odborník na odvzdunění, ale nabyl jsem (moná mylného dojmu), e zavzduňovací ventil je bílá plastová věc s nátrubkem na levé horní straně nádre viz. foto jumepa, který směřuje přímo do míst, kde jsem měl postříkanou karoserii před nádrí.
http://www.jumep.com/c5/nadrz/P1080451.JPG
Budu rád, kdy mi někdo funkci této součásti nádre osvětlí.
Dalí věc je ta, e po ujetí pár desítek kilometrů, únik z nádre zmizel, to by znamenalo, u po relativně malém sníení hladiny.
|
|
24.04.2014 13:44 -
Re: Únik paliva z nádre
|
2689813
|
|
Pablik1
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 731 |
|
|
tak jsem natankoval 3/4nádre ujel asi 50km a jsem na půlce....pak jsem do OBI,vystoupím a za mnou mastná ňůra nafty-celý chladič je zababraný od nafty a jedna kapka za druhou,tak jsem zvědavý co potkalo mě....
tak jsem natankoval 3/4nádre ujel asi 50km a jsem na půlce....:-((((pak jsem do OBI,vystoupím a za mnou mastná ňůra nafty-celý chladič je zababraný od nafty a jedna kapka za druhou,tak jsem zvědavý co potkalo mě....
|
|
24.04.2014 13:57 -
Re: Únik paliva z nádre
|
2689815
|
|
jumep
|
|
|
uz som pocul o tom ze bol prasknuty chladic nafty (resp. ho skor asi prerazil niekto niecim)
uz som pocul o tom ze bol prasknuty chladic nafty (resp. ho skor asi prerazil niekto niecim)
|
|
| |
|
|