| | |
24.07.2009 18:27 -
Únik paliva z nádre
|
874056
|
|
atlas
|
Město: Chomutov, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v X Break | Počet příspěvků: 11 |
|
|
Ahoj vem zase potřebuji poradit. Kdy natankuji plnou nádr tak mi vytéká nafta ven z pod auta je za mnou pěkná mastná čára a kdy nedám úplně plnou tak nic neteče netuíte kde to můe téct
Ahoj vem zase potřebuji poradit. Kdy natankuji plnou nádr tak mi vytéká nafta ven z pod auta je za mnou pěkná mastná čára a kdy nedám úplně plnou tak nic neteče netuíte kde to můe téct
|
|
24.07.2009 19:01 -
Re: Únik paliva z nádre
|
874058
|
|
jumep
|
|
|
ak ma c5 2 tu istu nadrz ako c5 1 (co je pravdepodobne, tak ma napada jedine odvzdusnovak hore ... ale to chce zahodil lenivost, dat dole pravy plastovy podblatnik a obzret to tam, bude to mastne
ak ma c5 2 tu istu nadrz ako c5 1 (co je pravdepodobne, tak ma napada jedine odvzdusnovak hore ... ale to chce zahodil lenivost, dat dole pravy plastovy podblatnik a obzret to tam, bude to mastne
|
|
24.07.2009 19:17 -
Re: Únik paliva z nádre
|
874059
|
|
atlas
|
Město: Chomutov, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v X Break | Počet příspěvků: 11 |
|
|
tak to zkusím já myslel jestli tam není čerpadlo u jsem přemýlal e sundám nádr,ale nejprve kouknu pod ten podblatník díky moc za radu
tak to zkusím já myslel jestli tam není čerpadlo u jsem přemýlal e sundám nádr,ale nejprve kouknu pod ten podblatník díky moc za radu
|
|
24.07.2009 20:33 -
Re: Únik paliva z nádre
|
874061
|
|
jumep
|
|
|
nadrz sundavat netreba, ak by cerpadlo malo chut tiect tak k nemu sa dostanes ked sundas pod sedackou plastovy kryt a este je jedno miesto, nadrzka aditiva ma na vrchu nadrze pripojene hadice. z ktorej strany auta ti to tece?
ale osobne to odhadujem na ten odvzdusnovaci prepad, ze napeni a tece ...
nadrz sundavat netreba, ak by cerpadlo malo chut tiect tak k nemu sa dostanes ked sundas pod sedackou plastovy kryt a este je jedno miesto, nadrzka aditiva ma na vrchu nadrze pripojene hadice. z ktorej strany auta ti to tece?
ale osobne to odhadujem na ten odvzdusnovaci prepad, ze napeni a tece ...
|
|
24.07.2009 21:46 -
Re: Únik paliva z nádre
|
874062
|
|
atlas
|
Město: Chomutov, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v X Break | Počet příspěvků: 11 |
|
|
ta nádr je ze spoda celá mastná ale zdálo se mi e kdy jsem natankoval a zahejbal s autem jako by to bublalo z prava tak by to mohl být ten přepad
ta nádr je ze spoda celá mastná ale zdálo se mi e kdy jsem natankoval a zahejbal s autem jako by to bublalo z prava tak by to mohl být ten přepad
|
|
24.07.2009 21:48 -
Re: Únik paliva z nádre
|
874063
|
|
jumep
|
|
|
idealne doniest si v bandaske a doliat to ked bude odstrojene a sledovat (pripadne mam celu nadrz ak by si ju mal prasknutu )
idealne doniest si v bandaske a doliat to ked bude odstrojene a sledovat (pripadne mam celu nadrz ak by si ju mal prasknutu :) )
|
|
24.07.2009 21:52 -
Re: Únik paliva z nádre
|
874064
|
|
atlas
|
Město: Chomutov, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v X Break | Počet příspěvků: 11 |
|
|
tak to je super já to co nejdříve zkusím a kdyby byla patná tak se určitě ozvu
tak to je super já to co nejdříve zkusím a kdyby byla patná tak se určitě ozvu:palec
|
|
25.07.2009 09:12 -
Re: Únik paliva z nádre
|
874067
|
|
SaraXM
|
Město: Troskotovice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 130 |
|
|
no tento problem mam uplne stejny a uz jsem to nechaval kontrolovat podle vsech velmi casto tece tesneni na prirube ale v tomto pripade to asi tak neni protoze u me je tesneni uplne suche je to nekde v privodni trubce do nadrze a to se nechtelo nikomu sundavat takze proste tankuji nez vypne pistole a neplnim nadrz az po vrch jinak pravdepodobne kdyz by se sundala privodni trubka tam nekde bude nejaky prechod ktary zrejme tece ale aby ti tekla nadrz je velmi nepravdepodobne je velmi dobre chranena no pokud to budes sundavat daj vedet ja se na to take chystam jen nevim jeste kdy
no tento problem mam uplne stejny a uz jsem to nechaval kontrolovat podle vsech velmi casto tece tesneni na prirube ale v tomto pripade to asi tak neni protoze u me je tesneni uplne suche je to nekde v privodni trubce do nadrze a to se nechtelo nikomu sundavat takze proste tankuji nez vypne pistole a neplnim nadrz az po vrch jinak pravdepodobne kdyz by se sundala privodni trubka tam nekde bude nejaky prechod ktary zrejme tece ale aby ti tekla nadrz je velmi nepravdepodobne je velmi dobre chranena no pokud to budes sundavat daj vedet ja se na to take chystam jen nevim jeste kdy
|
|
25.07.2009 19:05 -
Re: Únik paliva z nádre
|
874074
|
|
atlas
|
Město: Chomutov, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v X Break | Počet příspěvků: 11 |
|
|
určitě vědět dám,ale zatím netuím kdy se na to vrhnu také netankuji do plna tak mne to moc netlačí
určitě vědět dám,ale zatím netuím kdy se na to vrhnu také netankuji do plna tak mne to moc netlačí
|
|
25.07.2009 20:38 -
Re: Únik paliva z nádre
|
874077
|
|
jumep
|
|
|
idem vam odfotit vymontovanu nadrz, v profile budu fotky
fotky su: .link.
idem vam odfotit vymontovanu nadrz, v profile budu fotky
fotky su: http://www.jumep.com/c5/nadrz
|
|
26.07.2009 20:46 -
Re: Únik paliva z nádre
|
874079
|
|
konec
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X Break | Počet příspěvků: 14 |
|
|
Je to cca měsíc, co jsme řeili obdobnou situaci. Nakonec to byla deformovaná (proč čert ví, nárazem ne, pak snad jen teplem, ale to je ...) nádr v místě otvoru na čerpadlo.
A jak jsme to vyřeili ... výměnou nádre. Nic moc, pomohl nám .link.
Výměnu nakonec prováděli v servisu "V Korytech", no to je kapitolka sama pro sebe...
Je to cca měsíc, co jsme řeili obdobnou situaci. Nakonec to byla deformovaná (proč čert ví, nárazem ne, pak snad jen teplem, ale to je ...) nádr v místě otvoru na čerpadlo.
A jak jsme to vyřeili ... výměnou nádre. Nic moc, pomohl nám http://www.c5club.cz/profiles/dedek.html
Výměnu nakonec prováděli v servisu "V Korytech", no to je kapitolka sama pro sebe...:-o
|
|
27.07.2009 00:07 -
Re: Únik paliva z nádre
|
874080
|
|
jumep
|
|
|
nadrz neni az tak hrozna
nadrz neni az tak hrozna :)
|
|
28.07.2009 20:56 -
Re: Únik paliva z nádre
|
874101
|
|
dr.ada
|
Město: Kdyně,Hluboká, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 52 |
|
|
tento problém jsem řeil před měsícem, začaly se mi pod autem objevovat louičky při natankování plné nádre a tu a tam byla citit nafta z garáe, el jsem po hadičkách, zda není nějaká prasklá, ale vechen problém byl pod sedačkou v místě pod deklíkem - je tam čerpadlo - bohuel mi to v domácích podmínkách nelo povolit musel jsem s tím do servisu těsnění 200,-CZK + práce 450,- a je po problému( 4x jsem tankoval plnou) bylo tam spuchřelé těsnění - bylo mi řečeno běná závada, stává se to tak jednou maximálně 6x do roka - já bych zkusil to víčko - natankuj plnou otři okolí čerpadla a jeď se projet a uvidí kde to pučí, popřípadě kdr to teče
tento problém jsem řeil před měsícem, začaly se mi pod autem objevovat louičky při natankování plné nádre a tu a tam byla citit nafta z garáe, el jsem po hadičkách, zda není nějaká prasklá, ale vechen problém byl pod sedačkou v místě pod deklíkem - je tam čerpadlo - bohuel mi to v domácích podmínkách nelo povolit musel jsem s tím do servisu:-( těsnění 200,-CZK + práce 450,-:-( a je po problému( 4x jsem tankoval plnou) bylo tam spuchřelé těsnění - bylo mi řečeno běná závada, stává se to tak jednou maximálně 6x do roka:-d - já bych zkusil to víčko - natankuj plnou otři okolí čerpadla a jeď se projet a uvidí kde to pučí, popřípadě kdr to teče
|
|
28.07.2009 22:07 -
Re: Únik paliva z nádre
|
874103
|
|
Poffa
|
Město: Spiská Belá, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 282 |
|
|
dr.ada napsal(a): tento problém jsem řeil před měsícem, začaly se mi pod autem objevovat louičky při natankování plné nádre a tu a tam byla citit nafta z garáe, el jsem po hadičkách, zda není nějaká prasklá, ale vechen problém byl pod sedačkou v místě pod deklíkem - je tam čerpadlo - bohuel mi to v domácích podmínkách nelo povolit musel jsem s tím do servisu těsnění 200,-CZK + práce 450,- a je po problému( 4x jsem tankoval plnou) bylo tam spuchřelé těsnění - bylo mi řečeno běná závada, stává se to tak jednou maximálně 6x do roka - já bych zkusil to víčko - natankuj plnou otři okolí čerpadla a jeď se projet a uvidí kde to pučí, popřípadě kdr to teče Ten istý problém pri mojom predchádzajucom aute ,uzáver nádre pod sedadlami pri plnej smrad ako svina apotom klud a do dalej plnej,
tento problém jsem řeil před měsícem, začaly se mi pod autem objevovat louičky při natankování plné nádre a tu a tam byla citit nafta z garáe, el jsem po hadičkách, zda není nějaká prasklá, ale vechen problém byl pod sedačkou v místě pod deklíkem - je tam čerpadlo - bohuel mi to v domácích podmínkách nelo povolit musel jsem s tím do servisu:-( těsnění 200,-CZK + práce 450,-:-( a je po problému( 4x jsem tankoval plnou) bylo tam spuchřelé těsnění - bylo mi řečeno běná závada, stává se to tak jednou maximálně 6x do roka:-d - já bych zkusil to víčko - natankuj plnou otři okolí čerpadla a jeď se projet a uvidí kde to pučí, popřípadě kdr to teče Ten istý problém pri mojom predchádzajucom aute ,uzáver nádre pod sedadlami pri plnej smrad ako svina apotom klud a do dalej plnej,
|
|
06.12.2009 16:07 -
Re: Únik paliva z nádre
|
1428914
|
|
DOUFAK
|
|
|
Před dvěma lety jsem si sám měnil dopravní čerpadlo z důvodu,e jsem nacházel kovové pony na dně palivového filtru a domníval jsem se,e se mi přidírá dopravní čerpadlo.Ale= nevěděl jsem jak povolit bakelitový krouek,který těsní a drí paliv.čerpadlo k nádri,tak mě napadlo dřevěným palíkem a kladivem jej po obvodu opatrně povolit.Stalo se a i zpětně,stejně jsem jej naklepal zpátky.Bohuel po roce ve vedrech mi krouek sám od sebe praskl a SMRAD z nafty.Koupil jsem v Citroenu originál krouek NOVÝ,e ho tam zase naklepu.Houby!!! Krouek byl o poznání MENÍ a vůbec tam neel.Myslel jsem,e mi prodali patný kus,tak jsem koupil jetě jeden cca120kč a opět ani náhodou tam nejde.Nádr má větí průměr ,ne oba orig.krouky.Toto jsem dělal v létě letoního roku,kdy bylo poměrně velké teplo,tak jsem si myslel,e je nádr roztaena teplem a čekám na zimu,jako ted jestli se nádr stáhne a půjde to.Zatím jsem línej,jezdím na půlku nádre a ta je suchá.Tak počítám,e se na to ted vrhnu.PTÁM SE,ALE,JAK TO A PROČ TAM TEN KROUEK NEJDE-NEEL NORMÁLNĚ NATOČIT-NAKLEPAT.Ono je to trochu do konusu kvůli utěsnění,nebo samovolnému povolení či co a nadr je z materiálu,který nemá takovou roztanost.CO VY NA TO?Půjde mi to v zimě,nebo ne??Stáhne se ta nádr sama? Díky moc.
Před dvěma lety jsem si sám měnil dopravní čerpadlo z důvodu,e jsem nacházel kovové pony na dně palivového filtru a domníval jsem se,e se mi přidírá dopravní čerpadlo.Ale= nevěděl jsem jak povolit bakelitový krouek,který těsní a drí paliv.čerpadlo k nádri,tak mě napadlo dřevěným palíkem a kladivem jej po obvodu opatrně povolit.Stalo se a i zpětně,stejně jsem jej naklepal zpátky.Bohuel po roce ve vedrech mi krouek sám od sebe praskl a SMRAD z nafty.Koupil jsem v Citroenu originál krouek NOVÝ,e ho tam zase naklepu.Houby!!! Krouek byl o poznání MENÍ a vůbec tam neel.Myslel jsem,e mi prodali patný kus,tak jsem koupil jetě jeden cca120kč a opět ani náhodou tam nejde.Nádr má větí průměr ,ne oba orig.krouky.Toto jsem dělal v létě letoního roku,kdy bylo poměrně velké teplo,tak jsem si myslel,e je nádr roztaena teplem a čekám na zimu,jako ted jestli se nádr stáhne a půjde to.Zatím jsem línej,jezdím na půlku nádre a ta je suchá.Tak počítám,e se na to ted vrhnu.PTÁM SE,ALE,JAK TO A PROČ TAM TEN KROUEK NEJDE-NEEL NORMÁLNĚ NATOČIT-NAKLEPAT.Ono je to trochu do konusu kvůli utěsnění,nebo samovolnému povolení či co a nadr je z materiálu,který nemá takovou roztanost.CO VY NA TO?Půjde mi to v zimě,nebo ne??Stáhne se ta nádr sama? Díky moc.
|
|
14.08.2010 19:02 -
Re: Únik paliva z nádre
|
2353034
|
|
citen
|
Město: Neslovice, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 31 |
|
|
Dobrý den.Tak jsem si před nedávnem pořídil taky ojetou Cpětku 2.2 HDI r.v. 2003 a u se začínají projevovat závady.Tak první závada e jsem natankoval plnou nádr a e druhý den vyrazím směr Slovensko.ráno dojdu do garáe a hle pod autem a zpod auta vyteklá nafta.Tak jsem zajel na zvedák a kolega mi doléval naftu a začalo to téct jak je nádobka na Eloy tak nad tím.Taky mě hned napadlo abych se podíval na čerpadlo ale tam to bylo suché.Tak bych potřeboval poradit jestli sundávat nádr nebo ne nebo ten přepad se dá nějak opravit bez sundávání nádre.Děkuji za radu.
Dobrý den.Tak jsem si před nedávnem pořídil taky ojetou Cpětku 2.2 HDI r.v. 2003 a u se začínají projevovat závady.Tak první závada e jsem natankoval plnou nádr a e druhý den vyrazím směr Slovensko.ráno dojdu do garáe a hle pod autem a zpod auta vyteklá nafta.Tak jsem zajel na zvedák a kolega mi doléval naftu a začalo to téct jak je nádobka na Eloy tak nad tím.Taky mě hned napadlo abych se podíval na čerpadlo ale tam to bylo suché.Tak bych potřeboval poradit jestli sundávat nádr nebo ne nebo ten přepad se dá nějak opravit bez sundávání nádre.Děkuji za radu.
|
|
14.08.2010 23:25 -
Re: Únik paliva z nádre
|
2353060
|
|
jumep
|
|
|
to je tam ulozene strasne zle, takze nadrz dole
ja viem ze som to moc dobre nedofotil ale aspon nieco
.link.
to je tam ulozene strasne zle, takze nadrz dole
ja viem ze som to moc dobre nedofotil ale aspon nieco
http://c5.jumep.com/nadrz
|
|
22.09.2010 13:01 -
Re: Únik paliva z nádre
|
2356464
|
|
lexx
|
Město: BA, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive | Počet příspěvků: 32 |
|
|
Zdravim, neviem kde zaradit moju otazku, ale sem mi to pripada ako najvhodnejsie:
Nedavno som zacal citit vo vnutri auta naftu cez klimu, tak som zacal patrat po povode a natrafil som na hadicku priemeru cca 10mm pod olejovym filtrom zacinajucu niekde pod krytom motora a ustiacu do nicoho odkial vyteka/kvapka nafta na podlahu pod olejovym filtrom pri chladici.
Je z toho bodrel, zachytava sa tam spina, hned som to zbadal ako som otvoril kapotu. Za tie roky com mam C5 som si to nikdy nevsimol, takze moja otazka je ze co to je za hadicku a preco tadial tecie nafta a ci nema byt koniec tej hadicky niekde zapojeny.
Diky moc.
C5 I 2,2 HDI 12/2003
Zdravim, neviem kde zaradit moju otazku, ale sem mi to pripada ako najvhodnejsie:
Nedavno som zacal citit vo vnutri auta naftu cez klimu, tak som zacal patrat po povode a natrafil som na hadicku priemeru cca 10mm pod olejovym filtrom zacinajucu niekde pod krytom motora a ustiacu do nicoho odkial vyteka/kvapka nafta na podlahu pod olejovym filtrom pri chladici.
Je z toho bodrel, zachytava sa tam spina, hned som to zbadal ako som otvoril kapotu. Za tie roky com mam C5 som si to nikdy nevsimol, takze moja otazka je ze co to je za hadicku a preco tadial tecie nafta a ci nema byt koniec tej hadicky niekde zapojeny.
Diky moc.
C5 I 2,2 HDI 12/2003
|
|
22.09.2010 13:16 -
Re: Únik paliva z nádre
|
2356470
|
|
jumep
|
|
|
to je hadicka z odkalovaca naftoveho filtra, ak to odtial tece, mas to povolene - skontroluj zospodu filter
to je hadicka z odkalovaca naftoveho filtra, ak to odtial tece, mas to povolene - skontroluj zospodu filter
|
|
22.09.2010 13:34 -
Re: Únik paliva z nádre
|
2356472
|
|
lexx
|
Město: BA, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive | Počet příspěvků: 32 |
|
|
takze napojit volny koniec niekde naspat na palivovy filter?....ok..skusim...dik za radu
takze napojit volny koniec niekde naspat na palivovy filter?....ok..skusim...dik za radu
|
|
| |
|
|