| | |
21.05.2009 17:28 -
Němčina je můj konec
|
660939
|
|
bara999
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi PACK | Počet příspěvků: 3 |
|
|
Prosím mohl by mi někdo poradit, co to znamená GESCHWINDICHKEIT ZU HOCH já sem angličtinářka, take je to pro mne za trest. Auto mám krátce a pořád mám lekce němčiny, předpokládám, e se dá nějak přenastavit aspoň do angličtiny, kdy ne do četiny, auto mám z rakouska.
Min stand diesel Kraftstoffaditive jsem pochopila, e se jedná o nekonečný FAP, o tom jsem u na fóru četla.
Prosím mohl by mi někdo poradit, co to znamená GESCHWINDICHKEIT ZU HOCH:-( já sem angličtinářka, take je to pro mne za trest. Auto mám krátce a pořád mám lekce němčiny, předpokládám, e se dá nějak přenastavit aspoň do angličtiny, kdy ne do četiny, auto mám z rakouska.:nevim
Min stand diesel Kraftstoffaditive jsem pochopila, e se jedná o nekonečný FAP, o tom jsem u na fóru četla.:palec
|
|
21.05.2009 17:59 -
Re: Němčina je můj konec
|
660940
|
|
tomikm
|
Město: Tabor, Auto: Toyota Auris TS hybrid | Počet příspěvků: 443 |
|
|
nejspí má nastavenou kontrolu nejvyí rychlosti a hází ti to hláku o překročení nejvyí nastavené rychlosti. V menu si velice lehce nastaví angličtinu. Zde si stahni manuál .link.
nejspí má nastavenou kontrolu nejvyí rychlosti a hází ti to hláku o překročení nejvyí nastavené rychlosti. V menu si velice lehce nastaví angličtinu. Zde si stahni manuál http://www.c5club.cz/files/pdf/c5_1.pdf
|
|
21.05.2009 18:00 -
Re: Němčina je můj konec
|
660941
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
no to prvni sluvko tezko rict je to napsane dobre ?..jinak je to \"neco+prilis vysoky/a\" ,napada me vysoky tlak v sani ,nebo treba i v pneu ? nebo prekrocena nastavena rychlost
prepnout se to do anglictiny da
no to prvni sluvko tezko rict je to napsane dobre ?..jinak je to \"neco+prilis vysoky/a\" ,napada me vysoky tlak v sani ,nebo treba i v pneu ? nebo prekrocena nastavena rychlost
prepnout se to do anglictiny da
|
|
21.05.2009 18:27 -
Re: Němčina je můj konec
|
660942
|
|
Poffa
|
Město: Spiská Belá, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 282 |
|
|
Prekročenie nastaveného rýchlostneho limitu
Prekročenie nastaveného rýchlostneho limitu:-d
|
|
22.05.2009 09:01 -
Re: Němčina je můj konec
|
660955
|
|
bara999
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi PACK | Počet příspěvků: 3 |
|
|
děkuji, angličtinu jsem zvládla z manuálu, který jsem si konečně přečetla celý je to opravdu překročení rychlosti, ale nechápu jak se tam nastavila, chtěla bych se zeptat, jak se zruí. jinak jsem konečně pochopila pár vychytávek s alarmem, kdy mne u nebude plait pejska v autě
děkuji, angličtinu jsem zvládla z manuálu, který jsem si konečně přečetla celý :-d je to opravdu překročení rychlosti, ale nechápu jak se tam nastavila, chtěla bych se zeptat, jak se zruí. jinak jsem konečně pochopila pár vychytávek s alarmem, kdy mne u nebude plait pejska v autě :-p:palec
|
|
22.05.2009 13:31 -
Re: Němčina je můj konec
|
660959
|
|
jumep
|
|
|
necitala si poriadne
ked prepinas na palubnom pc (tlacitko na stieracovej packe) mas tam ze overspeed
a dalsia polozka je programming
overspeed - ked podzis tlacitko - vypne sa
programming - drzis tlacitko za jazdy tak sa naprogramuje aj upozornovacia rychlost
necitala si poriadne :)
ked prepinas na palubnom pc (tlacitko na stieracovej packe) mas tam ze overspeed
a dalsia polozka je programming
overspeed - ked podzis tlacitko - vypne sa
programming - drzis tlacitko za jazdy tak sa naprogramuje aj upozornovacia rychlost
|
|
24.05.2009 20:47 -
Re: Němčina je můj konec
|
660996
|
|
bara999
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi PACK | Počet příspěvků: 3 |
|
|
díky moc, je těch specialitek celkem dost já měla před tím Calibru a pak Ford Probe I (2,2 turbo) a II (2,5V6) generaci. Tento vůz u je rodinný na pohodlí a hlavně bezpečný s omezovačem překročení rychlosti
PS: jinak jsem domluvená na dolití toho aditiva necelé 4,000 + 800 práce, doufám, e filtr bude ok. jetě jednou dík.
díky moc, je těch specialitek celkem dost:-)))) já měla před tím Calibru a pak Ford Probe I (2,2 turbo) a II (2,5V6) generaci. Tento vůz u je rodinný na pohodlí;-) a hlavně bezpečný:palec s omezovačem překročení rychlosti:-p
PS: jinak jsem domluvená na dolití toho aditiva necelé 4,000 + 800 práce, doufám, e filtr bude ok. jetě jednou dík.;-)
|
|
| |
|
|