| | |
29.03.2009 22:56 -
Airbag-patrona
|
659712
|
|
palohasic
|
Město: ilina, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 19 |
|
|
Ahojte.
Viem e je to asi príli odborná vec ale predsa skúsim.
Neviete niekto zisti kde sa nachádzajú patroly, ktoré sú vežkosou ako malé tlakové fžatičky sifónu.
Dôvod je čisto profesionálny!
Keďe pracujem ako hasič chcel by som vedie kde nemajú hasiči striha moje autíčko a patrola nestrelí !
Vopred Ďakujem za akú kožvek informáciu.
Ahojte.
Viem e je to asi príli odborná vec ale predsa skúsim.
Neviete niekto zisti kde sa nachádzajú patroly, ktoré sú vežkosou ako malé tlakové fžatičky sifónu.
Dôvod je čisto profesionálny! :palec
Keďe pracujem ako hasič chcel by som vedie kde nemajú hasiči striha moje autíčko a patrola nestrelí !
Vopred Ďakujem za akú kožvek informáciu.
|
|
29.03.2009 22:57 -
Re: Airbag-patrona
|
659713
|
|
jumep
|
|
|
palo: to ti mozem setko nafotit, ale do patronu je priamo pripojeny kabel vzdy
palo: to ti mozem setko nafotit, ale do patronu je priamo pripojeny kabel vzdy
|
|
30.03.2009 11:14 -
|
659715
|
|
tief
|
|
|
palohasic: len tak pre zaujimavost, su nejake interne predpisy ako sa postupuje pri zachrane ked ma auto airbagy ? Uz davnejsie som cital ako zachranara zabil oneskorene vystreleny airbag.
palohasic: len tak pre zaujimavost, su nejake interne predpisy ako sa postupuje pri zachrane ked ma auto airbagy ? Uz davnejsie som cital ako zachranara zabil oneskorene vystreleny airbag.
|
|
30.03.2009 19:44 -
|
659721
|
|
jumep
|
|
|
tu je fotka pristrojovky a hlavovych airbagov, tie patrony tych hlavovych airbagov su v zadnom stlpiku
ostatne patrony su vo volante 2 (velkost je asi 1/2 z velkosti syfonovej bombicky), 2 v airbagu palubovky (spolujazdec), 1 v airbagu sedacky, a pyropredpinaky pasov a dostat sa k nim noznicami je asi nepravdepodobne
to co mal palohasic na mysli je pravdepodobne ten patron hlavovych airbagov