| | |
27.02.2013 11:59 -
Re: Spodni kryt motoru - demontaz,montaz,atd.
|
2552080
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Prolisy na originále jsou hlavně kvůli zpevnění. Aby se kryt neprohýbal vlastní vahou. Originál je tvarovaný trochu podle profilu spodku motoru, to ale není podmínkou, pokud se zachová nějaká mezera mezi krytem a motorem. Já mám na originále i tlumící deku s igelitovou folií navrchu. To bude asi největí tlumič hluku a omezí to i drnčení při moným styku s některou částí motoru. Tu měkkou nesavou a nehořlavou izolaci bych na plechový, doma vyráběný kryt doporučil. A vytvoření nějakýho jednoduchýho prolisu třeba jenom na ohýbačce by taky neměl být problém.
Prolisy na originále jsou hlavně kvůli zpevnění. Aby se kryt neprohýbal vlastní vahou. Originál je tvarovaný trochu podle profilu spodku motoru, to ale není podmínkou, pokud se zachová nějaká mezera mezi krytem a motorem. Já mám na originále i tlumící deku s igelitovou folií navrchu. To bude asi největí tlumič hluku a omezí to i drnčení při moným styku s některou částí motoru. Tu měkkou nesavou a nehořlavou izolaci bych na plechový, doma vyráběný kryt doporučil. A vytvoření nějakýho jednoduchýho prolisu třeba jenom na ohýbačce by taky neměl být problém. :-d
|
|
27.02.2013 12:24 -
Re: Spodni kryt motoru - demontaz,montaz,atd.
|
2552083
|
|
jumep
|
|
|
henta fotka neoriginalu - vidno ako na nej chybaju nejake zahyby atd. podstatne je vpredu to natvarovat, potom to pekne pasuje a drzi aj naraznik atd
henta fotka neoriginalu - vidno ako na nej chybaju nejake zahyby atd. podstatne je vpredu to natvarovat, potom to pekne pasuje a drzi aj naraznik atd
|
|
27.02.2013 14:30 -
Re: Spodni kryt motoru - demontaz,montaz,atd.
|
2552105
|
|
DrMarvin
|
|
|
prolisy nevim ....myslim ze nejsou potreba....max tam dat nejakou vyztuhu.....kazdopadne mam doma izolacni polepy na klimacku...ty by mohli neco vydrzet...je to taky vicemene Alu....Jen z nerez plechem se bude hur manipulovat nez z hlinou....ale kdyz uz ho mam doma
Takze dat na zdviz a merit a rezat:=)
prolisy nevim ....myslim ze nejsou potreba....max tam dat nejakou vyztuhu.....kazdopadne mam doma izolacni polepy na klimacku...ty by mohli neco vydrzet...je to taky vicemene Alu....Jen z nerez plechem se bude hur manipulovat nez z hlinou....ale kdyz uz ho mam doma:D
Takze dat na zdviz a merit a rezat:=)
|
|
27.02.2013 18:30 -
Re: Spodni kryt motoru - demontaz,montaz,atd.
|
2552184
|
|
najk
|
Město: Děčín, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1537 |
|
|
jdi do toho, doporučil bych karton a přistřihávat, označit pak díry a kdy bude OK, tak obkreslit na plech
jdi do toho, doporučil bych karton a přistřihávat, označit pak díry a kdy bude OK, tak obkreslit na plech ;-)
|
|
27.02.2013 18:41 -
Re: Spodni kryt motoru - demontaz,montaz,atd.
|
2552194
|
|
DrMarvin
|
|
|
to je dobrej napad....tak to udelam....to bude nejednodussi
dikes za radu
to je dobrej napad....tak to udelam....to bude nejednodussi:D
dikes za radu
|
|
27.02.2013 20:08 -
Re: Spodni kryt motoru - demontaz,montaz,atd.
|
2552233
|
|
DrMarvin
|
|
|
tak vichni říkají e to nic nevydrí......1100,- by mne netrápilo..ale kvalita jo.....kadopádně vechny věci jako nerez plech mam doma a izolaci taky...
tak vichni říkají e to nic nevydrí......1100,- by mne netrápilo..ale kvalita jo.....kadopádně vechny věci jako nerez plech mam doma a izolaci taky...
|
|
27.02.2013 22:59 -
Re: Spodni kryt motoru - demontaz,montaz,atd.
|
2552420
|
|
tomikm
|
Město: Tabor, Auto: Toyota Auris TS hybrid | Počet příspěvků: 443 |
|
|
aby ti to lo na auto. kryty jsou různé druhy podle typu motoru.
aby ti to lo na auto. kryty jsou různé druhy podle typu motoru.
|
|
27.02.2013 23:03 -
Re: Spodni kryt motoru - demontaz,montaz,atd.
|
2552422
|
|
jumep
|
|
|
je zakladny rozdiel benzin a diesel a toto mu normalne pojde
je zakladny rozdiel benzin a diesel a toto mu normalne pojde
|
|
27.02.2013 23:03 -
Re: Spodni kryt motoru - demontaz,montaz,atd.
|
2552423
|
|
DrMarvin
|
|
|
jj to je ono...ale tak vypada podobne....jen nevim jak se tomu da verit....aby to nevzalo palici nejakymu savci jak uz tu nekdo psal
leda koupit a vyztuzit necim pevnejsim aby se to nerozpadlo hned pri naznaku horka:=)
jj to je ono...ale tak vypada podobne....jen nevim jak se tomu da verit....aby to nevzalo palici nejakymu savci jak uz tu nekdo psal:D
leda koupit a vyztuzit necim pevnejsim aby se to nerozpadlo hned pri naznaku horka:=)
|
|
27.02.2013 23:07 -
Re: Spodni kryt motoru - demontaz,montaz,atd.
|
2552424
|
|
jumep
|
|
|
nie, staci to spravne namontovat so vsetkymi original uchytmi, nic viac a normalne to ide, v lete sa to trocha prehne, ale to sa da zniest, pripadne si podla toho +- spravit ten kovovy a ked sa to poprehyba tak to vymenit
uchytene je to do plastovych podblatnikov (tie druhovyrobu v ziadnom pripade, v lete sa roztopia a padnu na koleso, v zime ich rozbije kus ladu uleteneho od kolesa) - na kazdom 2 sroby
vzadu do napravy ide jeden rychloupinak a vpredu su 3, naraznik ide na to, nie pod to
a tiez samozrejme to ide pod tu vystuhu motora
ak to takto das, nema sa tomu co stat
nie, staci to spravne namontovat so vsetkymi original uchytmi, nic viac a normalne to ide, v lete sa to trocha prehne, ale to sa da zniest, pripadne si podla toho +- spravit ten kovovy a ked sa to poprehyba tak to vymenit
uchytene je to do plastovych podblatnikov (tie druhovyrobu v ziadnom pripade, v lete sa roztopia a padnu na koleso, v zime ich rozbije kus ladu uleteneho od kolesa) - na kazdom 2 sroby
vzadu do napravy ide jeden rychloupinak a vpredu su 3, naraznik ide na to, nie pod to
a tiez samozrejme to ide pod tu vystuhu motora
ak to takto das, nema sa tomu co stat
|
|
27.02.2013 23:21 -
Re: Spodni kryt motoru - demontaz,montaz,atd.
|
2552432
|
|
DrMarvin
|
|
|
jj..kazdopadne objednam to a kouknu jestli to nevyztuzim trochu nebo to zkusim udelat podle toho:=)
za ty prachy to je dobry...kvalita bude mizerna....
podbehy mam origo..ale uz asi neco zazily..ale drzi dobre...zatim
jj..kazdopadne objednam to a kouknu jestli to nevyztuzim trochu nebo to zkusim udelat podle toho:=)
za ty prachy to je dobry...kvalita bude mizerna....
podbehy mam origo..ale uz asi neco zazily..ale drzi dobre...zatim:D
|
|
27.02.2013 23:22 -
Re: Spodni kryt motoru - demontaz,montaz,atd.
|
2552435
|
|
jumep
|
|
|
je to strasny termoplast, takze sa to teplom deformuje, sadne tam na 90% pekne
faceliftovy je uplne super, ten sa mi nedeformoval, ale aj ja mam teraz tento v aute a zatial pohoda
je to strasny termoplast, takze sa to teplom deformuje, sadne tam na 90% pekne
faceliftovy je uplne super, ten sa mi nedeformoval, ale aj ja mam teraz tento v aute a zatial pohoda
|
|
28.02.2013 16:46 -
Re: Spodni kryt motoru - demontaz,montaz,atd.
|
2552546
|
|
ivanivan
|
|
|
jumep napsal(a): diesel a benzin ma rozdielny kryt
Je rozdíl i u 2.0 a 2,2hdi? Někdo to uvádí a někdo ne. Díky
Je rozdíl i u 2.0 a 2,2hdi? Někdo to uvádí a někdo ne. Díky
|
|
28.02.2013 18:25 -
Re: Spodni kryt motoru - demontaz,montaz,atd.
|
2552591
|
|
DrMarvin
|
|
|
mozna bude rozdilnej..ale ne moc:=)
kazdopadne nasel jsem kryt za 3kila...ale nevim nevim....
mozna bude rozdilnej..ale ne moc:=)
kazdopadne nasel jsem kryt za 3kila...ale nevim nevim....:D
|
|
28.02.2013 19:47 -
Re: Spodni kryt motoru - demontaz,montaz,atd.
|
2552642
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
ABS plast je tvrdí ne polyetylen. A je křehčí. Proto bývá často plněný nějakým vláknem, třeba skelným. Je taky jako surovina draí. Polyethylen má nií teplotu tavení. Oba tyhle plasty můou být míchaný s jinýma. Třeba polykarbonátem.
Cenu krytu očividně netvoří materiál, ale spí výrobce. Záleí na tom, kolik jich vyrábí/prodává, nebo taky na tom, kolik materiálu odebírá od dodavatele. Mnostevní sleva umí udělat i 50%.
Kvůli nízký teplotě tání bych doporučil ten ABS. Ale nevím, jak kvalitně je zpracovanej, jak je silnej, jak je přesnej, take doporučit nemůu ádnej, dokud si na něj neáhnu.
ABS plast je tvrdí ne polyetylen. A je křehčí. Proto bývá často plněný nějakým vláknem, třeba skelným. Je taky jako surovina draí. Polyethylen má nií teplotu tavení. Oba tyhle plasty můou být míchaný s jinýma. Třeba polykarbonátem.
Cenu krytu očividně netvoří materiál, ale spí výrobce. Záleí na tom, kolik jich vyrábí/prodává, nebo taky na tom, kolik materiálu odebírá od dodavatele. Mnostevní sleva umí udělat i 50%.
Kvůli nízký teplotě tání bych doporučil ten ABS. Ale nevím, jak kvalitně je zpracovanej, jak je silnej, jak je přesnej, take doporučit nemůu ádnej, dokud si na něj neáhnu.
|
|
| |
|
|