| | |
17.01.2009 13:01 -
Ostřikovače
|
386650
|
|
m.sanchez
|
Město: Příbram, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive | Počet příspěvků: 2 |
|
|
Ahoj, mám C5 2,2 HDi r.v. 03 Nemáte někdo zkuenost s ostřikovači. Mám ostřikovač čelního skla a světel. Při zapnutých světlech mi funguje jen ostřikování světel, motůrek vrčí a ostřikuje jen světla, ale čelní sklo ne, ale stěrače jdou. Při vypnutých světlech jdou jen stěrače, ale neostřikuje to, ani motůrek nevrčí. Nevíte čím to je, jestli mají osrřikovače třeba dva motůrky?
Ahoj, mám C5 2,2 HDi r.v. 03 Nemáte někdo zkuenost s ostřikovači. Mám ostřikovač čelního skla a světel. Při zapnutých světlech mi funguje jen ostřikování světel, motůrek vrčí a ostřikuje jen světla, ale čelní sklo ne, ale stěrače jdou. Při vypnutých světlech jdou jen stěrače, ale neostřikuje to, ani motůrek nevrčí. Nevíte čím to je, jestli mají osrřikovače třeba dva motůrky?
|
|
17.01.2009 15:03 -
Re: Ostřikovače
|
386651
|
|
jumep
|
|
|
zamrnuta "nemrzka" v hadicke k ostrekovacom?
zamrnuta "nemrzka" v hadicke k ostrekovacom?
|
|
17.01.2009 17:49 -
Re: Ostřikovače
|
386653
|
|
alx
|
Město: Hostovlice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) Tourer | Počet příspěvků: 1278 |
|
|
m.sanchez napsal(a): Ahoj, mám C5 2,2 HDi r.v. 03 Nemáte někdo zkuenost s ostřikovači. Mám ostřikovač čelního skla a světel. Při zapnutých světlech mi funguje jen ostřikování světel, motůrek vrčí a ostřikuje jen světla, ale čelní sklo ne, ale stěrače jdou. Při vypnutých světlech jdou jen stěrače, ale neostřikuje to, ani motůrek nevrčí. Nevíte čím to je, jestli mají osrřikovače třeba dva motůrky?
Ano, ostrikovani svetel a celniho skla je oddelene.
Coz znamena, ze jestlize, jak rikas, neslysis vrceni moturku pri ostrikovani skla, bude pravdepodobne problem v nem anebo nekde v elektrice.
Ano, ostrikovani svetel a celniho skla je oddelene.
Coz znamena, ze jestlize, jak rikas, neslysis vrceni moturku pri ostrikovani skla, bude pravdepodobne problem v nem anebo nekde v elektrice.
|
|
20.02.2010 12:44 -
Re: Ostřikovače
|
1804675
|
|
timik2001
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 1.8 16v X | Počet příspěvků: 93 |
|
|
Ahoj, zřejmě se mi ucpala tryska ostřikování zadního skla BREAKU, měl jsem přední blatník dole, čerpadlo funguje parádně, el jsem po hadičce dál a do kufru, kde jsem sundal čalounění stropu a problém nenael, nikde nic nekape, ve je spojeno tak jak má. Auto mám v garái v teple, take zamrnutím hadiček to není! Take jsem usoudil, e problém bude v trysce samotné. Víte někdo, jak se ta tryska demontuje z té "stříky" breaku? Popřípadě, zda to jde vyndat pouze z té stříky, nebo se musí demontovat i ta stříka ze zadního okna? Díky za rady
Ahoj, zřejmě se mi ucpala tryska ostřikování zadního skla BREAKU, měl jsem přední blatník dole, čerpadlo funguje parádně, el jsem po hadičce dál a do kufru, kde jsem sundal čalounění stropu a problém nenael, nikde nic nekape, ve je spojeno tak jak má. Auto mám v garái v teple, take zamrnutím hadiček to není! Take jsem usoudil, e problém bude v trysce samotné. Víte někdo, jak se ta tryska demontuje z té "stříky" breaku? :nevimPopřípadě, zda to jde vyndat pouze z té stříky, nebo se musí demontovat i ta stříka ze zadního okna? Díky za rady :palec
|
|
20.02.2010 13:27 -
Re: Ostřikovače
|
1804684
|
|
bmc
|
Město: , Auto: Citroën C5 I 1.8 16v X | Počet příspěvků: 21 |
|
|
nejcasteji byva problem ve ventilku predek-zadek na moturku ostrikovace.pokud se moturek netoci vubec,vyzkouset jestli je napajenej,nejlepe zarovkou,ta je lepsi nez diodova zkousecka.pokud nejde do moturku proud,zkontrolovat pojistku,pokud je ok tak napajeni poj,pokud ok tak sehnat schema a jit po ceste kabliku.nekdy se stane ze je porusena izolace kabilku a pocase zoxiduje pokud je poj ko ,tak je nejpravdepodobnejsi ze moturek jde do zkratu a je treba ho vymenit,
nejcasteji byva problem ve ventilku predek-zadek na moturku ostrikovace.pokud se moturek netoci vubec,vyzkouset jestli je napajenej,nejlepe zarovkou,ta je lepsi nez diodova zkousecka.pokud nejde do moturku proud,zkontrolovat pojistku,pokud je ok tak napajeni poj,pokud ok tak sehnat schema a jit po ceste kabliku.nekdy se stane ze je porusena izolace kabilku a pocase zoxiduje pokud je poj ko ,tak je nejpravdepodobnejsi ze moturek jde do zkratu a je treba ho vymenit,
|
|
20.02.2010 16:24 -
Re: Ostřikovače
|
1804688
|
|
jumep
|
|
|
timik2001 napsal(a): Ahoj, zřejmě se mi ucpala tryska ostřikování zadního skla BREAKU, měl jsem přední blatník dole, čerpadlo funguje parádně, el jsem po hadičce dál a do kufru, kde jsem sundal čalounění stropu a problém nenael, nikde nic nekape, ve je spojeno tak jak má. Auto mám v garái v teple, take zamrnutím hadiček to není! Take jsem usoudil, e problém bude v trysce samotné. Víte někdo, jak se ta tryska demontuje z té "stříky" breaku? Popřípadě, zda to jde vyndat pouze z té stříky, nebo se musí demontovat i ta stříka ze zadního okna? Díky za rady
ked odpojis hadicku od motorceku, ta co ide dozadu a striekas dozadu - ide ti z nej voda alebo ide stale dporedu.
Cely princip toho je ze ked striekas na predne okno motorcek sa toci jednym smerom, tym tlaci "vodu" do supatka to sa presune zavre vyvod dozadu a strieka na predne okno.
Ked striekas dozadu, otoci sa +a-, motorcek sa toci opacne a tym vznika opacne prudenie ktore presune supatko do druhej strany a "voda" je tlacena dozadu. Ak ti teda ostrekovac strieka len dopredu alebo len dozadu, zaseklo sa dane supatko a nakolko ten motorcek ma svoj vek uz predpokladam, je dobre ho vymenit (novy bude mat vyssi tlak ako stary ktory je zodraty, da sa to supatko aj vycistit, ale skusenost hovori ze novy ma vyssi tlak a tym aj lepsie ostrekuje (pri cene 345KC neni skutocne co riesit)). Cize v prvom rade, skor ako rozoberam strop atd, skusim ci strieka z kazdej hadicky.
ked odpojis hadicku od motorceku, ta co ide dozadu a striekas dozadu - ide ti z nej voda alebo ide stale dporedu.
Cely princip toho je ze ked striekas na predne okno motorcek sa toci jednym smerom, tym tlaci "vodu" do supatka to sa presune zavre vyvod dozadu a strieka na predne okno.
Ked striekas dozadu, otoci sa +a-, motorcek sa toci opacne a tym vznika opacne prudenie ktore presune supatko do druhej strany a "voda" je tlacena dozadu. Ak ti teda ostrekovac strieka len dopredu alebo len dozadu, zaseklo sa dane supatko a nakolko ten motorcek ma svoj vek uz predpokladam, je dobre ho vymenit (novy bude mat vyssi tlak ako stary ktory je zodraty, da sa to supatko aj vycistit, ale skusenost hovori ze novy ma vyssi tlak a tym aj lepsie ostrekuje (pri cene 345KC neni skutocne co riesit)). Cize v prvom rade, skor ako rozoberam strop atd, skusim ci strieka z kazdej hadicky.
|
|
20.02.2010 18:43 -
Re: Ostřikovače
|
1804699
|
|
timik2001
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 1.8 16v X | Počet příspěvků: 93 |
|
|
jumep napsal(a): ked odpojis hadicku od motorceku, ta co ide dozadu a striekas dozadu - ide ti z nej voda alebo ide stale dporedu.
Cely princip toho je ze ked striekas na predne okno motorcek sa toci jednym smerom, tym tlaci "vodu" do supatka to sa presune zavre vyvod dozadu a strieka na predne okno.
Ked striekas dozadu, otoci sa +a-, motorcek sa toci opacne a tym vznika opacne prudenie ktore presune supatko do druhej strany a "voda" je tlacena dozadu. Ak ti teda ostrekovac strieka len dopredu alebo len dozadu, zaseklo sa dane supatko a nakolko ten motorcek ma svoj vek uz predpokladam, je dobre ho vymenit (novy bude mat vyssi tlak ako stary ktory je zodraty, da sa to supatko aj vycistit, ale skusenost hovori ze novy ma vyssi tlak a tym aj lepsie ostrekuje (pri cene 345KC neni skutocne co riesit)). Cize v prvom rade, skor ako rozoberam strop atd, skusim ci strieka z kazdej hadicky.
Ano, blatníkem jsem začal, sundal ho a zkoumal motorek, ten je v poradku jak jsem psal, po odpojení hadicky vedouci "dozadu" z motorku vylozene strikala voda tlakem, takze jsem pak sel po hadicce dal a nakonec skoncil az v kufru sundáním stropu v zadní části auta, prosel kazdou spojku a skoncil před zadním ostřikovačem. Proto i ten muj dotaz na demontaz strisky na breaku..... Jinak opravdu strika z kazde hadicky nez koupim motorek, chci zkusit ten ostrikovac, zda neni ucpany....ted jsem ho vyndal, ale sel vyndal jen cca 1cm od strisky,takze ven pujde jen po demontazi striky..
Ano, blatníkem jsem začal, sundal ho a zkoumal motorek, ten je v poradku jak jsem psal, po odpojení hadicky vedouci "dozadu" z motorku vylozene strikala voda tlakem, takze jsem pak sel po hadicce dal a nakonec skoncil az v kufru sundáním stropu v zadní části auta, prosel kazdou spojku a skoncil před zadním ostřikovačem. Proto i ten muj dotaz na demontaz strisky na breaku.....:nevim Jinak opravdu strika z kazde hadicky :-d nez koupim motorek, chci zkusit ten ostrikovac, zda neni ucpany....ted jsem ho vyndal, ale sel vyndal jen cca 1cm od strisky,takze ven pujde jen po demontazi striky..:-((((
|
|
14.06.2011 14:13 -
Re: Ostřikovače
|
2396992
|
|
Hud1ai2
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive | Počet příspěvků: 60 |
|
|
Ja bych mel jiny dotaz. Mate nekdo zkusenosti s vymenou nadrzky pro ostrikovace? Nekde mi to tece (vyteklo mi vse, co sem se tam snazil nalit), takze bych to potreboval vymenit. Pokud se teda tahle zavada neobjevuje uplne na jiny soucasti. Diky.
Ja bych mel jiny dotaz. Mate nekdo zkusenosti s vymenou nadrzky pro ostrikovace? Nekde mi to tece (vyteklo mi vse, co sem se tam snazil nalit), takze bych to potreboval vymenit. Pokud se teda tahle zavada neobjevuje uplne na jiny soucasti. Diky.
|
|
14.06.2011 14:16 -
Re: Ostřikovače
|
2396994
|
|
tief
|
|
|
Ahoj, uz sa to tu riesilo, das dole naraznik a uvidis na nu, niekedy tecie nadrzka, niekedy tesnenie okolo cerpadla ... po demontazi naraznika budes vediet presne ... nadrzka je na lavo ( pri pohlade na motor - tzn na strane spolujazdca ) pod svetlom.
Ahoj, uz sa to tu riesilo, das dole naraznik a uvidis na nu, niekedy tecie nadrzka, niekedy tesnenie okolo cerpadla ... po demontazi naraznika budes vediet presne ... nadrzka je na lavo ( pri pohlade na motor - tzn na strane spolujazdca ) pod svetlom.
|
|
14.06.2011 21:45 -
Re: Ostřikovače
|
2397079
|
|
Darja
|
|
|
No bacha.
1) prdlá nádrka na nejrůznějích místech, nejčastěji u čerpadla
2) netěsnící čerpadlo.
kolem čerpadla je toti takovej plastovej bazmekoidní krouek, co prdne námahou, je součástí čerpadla a tam to chčije.
1+2 má poznávací znamení, v nádrce je jen tolik kapaliny, e po dvou ostříknutích hlásí málo kapaliny
No bacha.
1) prdlá nádrka na nejrůznějích místech, nejčastěji u čerpadla
2) netěsnící čerpadlo.
kolem čerpadla je toti takovej plastovej bazmekoidní krouek, co prdne námahou, je součástí čerpadla a tam to chčije.
1+2 má poznávací znamení, v nádrce je jen tolik kapaliny, e po dvou ostříknutích hlásí málo kapaliny :)
|
|
15.11.2011 12:58 -
Re: Ostřikovače
|
2425233
|
|
troll
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 269 |
|
|
teoreticky to můe taky téct kolem čidla hladiny to je do nádrky nacpaný jen přes gumový "O" krouek.
teoreticky to můe taky téct kolem čidla hladiny to je do nádrky nacpaný jen přes gumový "O" krouek.
|
|
25.03.2012 08:44 -
Re: Ostřikovače
|
2461857
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
Pořeil jsem důleitějí věci a nyní mi pije krev, e u auta této třídy nemohu sluně umýt přední okno. Zlatý první igulík, kde byla gumová čepička, kterou jsem mohl mačkat a stříkalo to podle síly mačkání a to dvěma děly přesně na sklo, navíc se to dalo tolovat v obou směrech.
Nyní u řidiče tryska začala tu mlhu navíc stříkat jetě výe,sluně umyju tak při stání na křiovatce.
Take dotazy:
1. Jak se ta tryska demonuje? Hadičku jsem sundal bez problému, ale nechci za ty plasty nějak brát silou, kdy neznám hmaty.
2. Není nějaká sluná náhrada třeba z trabanta? Někdo tady kdysi psal, e z C5 II jsou lepí, ale nemohu to najít.
Pořeil jsem důleitějí věci a nyní mi pije krev, e u auta této třídy nemohu sluně umýt přední okno. Zlatý první igulík, kde byla gumová čepička, kterou jsem mohl mačkat a stříkalo to podle síly mačkání a to dvěma děly přesně na sklo, navíc se to dalo tolovat v obou směrech.
Nyní u řidiče tryska začala tu mlhu navíc stříkat jetě výe,sluně umyju tak při stání na křiovatce.
Take dotazy:
1. Jak se ta tryska demonuje? Hadičku jsem sundal bez problému, ale nechci za ty plasty nějak brát silou, kdy neznám hmaty.
2. Není nějaká sluná náhrada třeba z trabanta? Někdo tady kdysi psal, e z C5 II jsou lepí, ale nemohu to najít.
|
|
25.03.2012 10:41 -
Re: Ostřikovače
|
2461891
|
|
jumep
|
|
|
kup nove trysky a motorcek, vycisti nadrzku
ked budes mat novu trysku v ruke pochopis jej uchytenie, zospodu je taky pliesok
kup nove trysky a motorcek, vycisti nadrzku
ked budes mat novu trysku v ruke pochopis jej uchytenie, zospodu je taky pliesok
|
|
25.03.2012 11:41 -
Re: Ostřikovače
|
2461907
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
To jumep - díky. Podle nové to pochopím.
S motorem a nádrí nic dělat nebudu, tlak to dává (a moc) dobrý. Navíc minulý majitel zadrátoval a zalepil krytky ostřikovačů světel k tomu výsuvnému mechanismu, take já budu sundavat přední nárazník teprve a to do někoho naperu
To jumep - díky. Podle nové to pochopím.
S motorem a nádrí nic dělat nebudu, tlak to dává (a moc) dobrý. Navíc minulý majitel zadrátoval a zalepil krytky ostřikovačů světel k tomu výsuvnému mechanismu, take já budu sundavat přední nárazník teprve a to do někoho naperu :-)
|
|
25.03.2012 11:46 -
Re: Ostřikovače
|
2461910
|
|
jumep
|
|
|
motorcek vytiahnes aj cez podblatnik plastovy, sice je to tam nafigu, ale da sa to, tiez som si myslel ze motorcek ma dobry tlak, kym som nedal novy
motorcek vytiahnes aj cez podblatnik plastovy, sice je to tam nafigu, ale da sa to, tiez som si myslel ze motorcek ma dobry tlak, kym som nedal novy :)
|
|
27.03.2012 07:47 -
Re: Ostřikovače
|
2462586
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
Značkový servis Autoport 160 Kč za trysku. Objednal jsem pár, přijdou v pátek, o víkendu tedy (snad) vyměním.
Značkový servis Autoport 160 Kč za trysku. Objednal jsem pár, přijdou v pátek, o víkendu tedy (snad) vyměním.
|
|
27.03.2012 17:45 -
Re: Ostřikovače
|
2462663
|
|
boza
|
Město: Slaný, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 89 |
|
|
Mám jinej problém,mám dolito naplno,nikde nic neteče,dám ostřik okna-hláka málo vody v ostřikovači,stěrače stírají ale ostřik nejde
Mám jinej problém,mám dolito naplno,nikde nic neteče,dám ostřik okna-hláka málo vody v ostřikovači,stěrače stírají :-D ale ostřik nejde :-(
:nevim
|
|
28.03.2012 15:09 -
Re: Ostřikovače
|
2462899
|
|
boza
|
Město: Slaný, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 89 |
|
|
Není slyet nic
Není slyet nic
|
|
| |
|
|